Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 13:14

Evan Mason

Zodra hij zei dat ze hem moest bijten, deed ze dat ook. Hij wist dat ze dat moeilijk kon weerstaan en juist daarom vond hij het zo leuk. Het maakte het nog uitdagender voor hem. Ze kreunde zacht en genietend en hij vond het fijn om te horen, hij vond het heerlijk om te merken dat hij haar dit gevoel kon geven. Het voelde voor hem ook vrij bijzonder. Ze bleef hem heel stevig vasthouden en hij bleef op een hoog tempo doorgaan, nu voelde het voor hem nog fijner dan normaal, doordat ze van hem dronk. Ze dronk langer dan normaal, meestal was het echt maar een klein beetje en nu dronk ze duidelijk meer. Hij liet haar gaan, hij had gezegd dat ze van hem mocht drinken en hij begreep wel dat ze dit even nodig had. Hij kon wel wat hebben. Hij genoot er ondertussen ook best wel van, zo erg dat hij nu ook zijn hoogtepunt bereikte, terwijl Juliet nog steeds van hem dronk.


Alexios Evans

Lilian gaf aan dat ze hem in slaap kon brengen, ze wilde weten of hij dat nu wilde. Hij knikte daardoor. 'Als jij dat niet vervelend vindt.... ik voel mij nu rustig, ik kan zo bij je zitten, het lijkt mij fijn om nu even te slapen.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Maar als jij liever hebt dat ik nog wakker ben, dan blijf ik wakker.' voegde hij er aan toe. Het was ook een beetje omdat hij wilde dat de dorst weg was, dat hij het niet meer merkte. Hij voelde zich er rot door, het deed hem pijn en als hij sliep zou dat eventjes een tijdje weg zijn. Dat wilde hij heel erg graag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 16:04

Juliet Alarie

Het was echt heerlijk en hij ging in een hoog tempo door. Ze voelde hoe hij zijn hoogtepunt bereikte en toen kwam ze weer wat terug en stopte ze meteen met drinken. Ze likte langs haar lippen, het was heerlijk. Ze hield hem dicht tegen haar aan met haar ogen gesloten en drukte haar lippen nog even zacht en lief in zijn hals om zo ook het overgebleven bloed weg te halen. Ze werd rustiger en streelde liefdevol door zijn haren heen om hem vervolgens weer aan te kijken. "Sorry... ik liet me iets meer gaan dan normaal." Fluisterde ze tegen hem. Ze streek even weer langs zijn hals, langs het bloed wat nog langzaam naar beneden liep.


Lilian Nova

Hij gaf aan dat hij het nu wel graag wilde en als ze het niet vervelend vond. Hij voelde zich rustig en het leek hem fijn om even te slapen. Als ze liever had dat hij wakker bleef, dan bleef hij wakker. Ze glimlachte daardoor een beetje naar hem. "Ik weet wel wat, ik laat ons allebei slapen en in de droom kunnen we dan bij elkaar zijn, het zal echt voelen." Zei ze zacht tegen hem. Ze kwam langzaam overeind en liep de andere cel in. Rustig ging ze op het matras liggen en sloot haar ogen. Ze concentreerde zich en viel langzaam in slaap. Alex zou wat later volgen. Wanneer ze haar ogen opende in de droom, zag ze hem. Ze waren in het bos, op een rustige plek, vlakbij een meertje. Ze keek naar Alex en glimlachte hem toe. Zacht pakte ze zijn hand vast. Het voelde warm, hij voelde in deze droom aan als een mens. Ze kon het volledig sturen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 16:14

Evan Mason

Toen hij zijn hoogtepunt bereikt had stopte ze met drinken, dat was toch wel een stuk meer en langer dan normaal. Ze hield hem heel dicht tegen haar aan en ze haalde het bloed weg met haar lippen. Ze streelde daarna door zijn haren en hij staarde in haar ogen. Ze bood haar excuses aan en ze zei dat ze zich iets meer liet gaan dan ze normaal deed. 'Het is niet erg.' zei hij zachtjes. Hij voelde het wel. Het maakte niet uit, hij wist dat hij het wel aankon. Hij zou wel wat rustiger aan doen de rest van de dag. 'Je had het nodig. Je staat onder best wel veel druk, Juliet. Ik neem je niets kwalijk.' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij voelde het bloed over zijn huid heen lopen. 'Denk wel een beetje aan jezelf, de komende tijd...'


Alexios Evans

Ze zei dat ze wel wat wist, ze liet hun allebei slapen en in de droom konden ze bij elkaar zijn, het zou echt voelen. Hij knikte langzaam. Ze kwam overeind en ze liep de andere cel in, daar ging ze op het matras liggen. Hij staarde naar haar. Hij zag dat ze in slaap viel en bij hem gebeurde even later hetzelfde. Het voelde heel natuurlijk. Toen hij zijn ogen weer opende zag hij Lilian staan, in het bos en bij een meertje. Het was prachtig. Ze pakte zijn hand vast en hij merkte dat het anders voelde. Hij rook haar niet sterk, hij voelde zich niet dorstig. Hij voelde zich zoals hij zich al heel erg lang niet meer had gevoelde. Zijn huid had een normale kleur, niet zo gigantisch bleek. Als hij inademde rook hij de geuren van de natuur. Het overweldigde hem duidelijk en hij pakte haar vast, hij trok haar zachtjes tegen zijn lichaam aan. De tranen liepen over zijn gezicht heen, dit was voor hem best wel een intense ervaring.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 16:21

Juliet Alarie

Hij vond het niet erg en ze knikte daardoor langzaam even. Hij gaf aan dat ze het nodig had, ze stond onder best veel druk en hij nam het haar niet kwalijk. "Je bent lief." Fluisterde ze tegen hem. Hij streek langs haar wang en ze kon het niet laten om het beetje bloed weer van zijn huid te likken. Hij vond dat ze aan zichzelf moest denken de komende tijd. Ze knikte daardoor. "Ja, ik weet het. Ik had nu gewoon even écht wat nodig, maar nu heb ik weer genoeg, Evan. Dankjewel." Zei ze zacht tegen hem. "Zal ik er een pleister op plakken?" Vroeg ze zacht aan hem. Ze wilde ook graag voor hem zorgen.


Lilian Nova

In de droom zag ze dat het voor Alex ook anders was. Het was vast heel bijzonder voor hem, maar ze wilde hem graag gelukkig maken en ze hoopte dat het zo kon. Hij trok haar tegen zich aan en de tranen liepen over zijn gezicht. Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en hield hem dicht tegen haar aan. "Het is een droom, Alex, geen werkelijkheid, maar zo kunnen we wel bij elkaar zijn en elkaar vasthouden." Fluisterde ze. Ze vond het heerlijk om zijn sterke en warme armen om haar heen te voelen, de kilte was weg. Hij was echt een man zo. Voor hem was de dorst ook weg, waarschijnlij kwas dat heel prettig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 16:26

Evan Mason

Ze zei dat hij lief was en ze likte nog wat van het bloed weg, waardoor hij glimlachte. Hij vond het niet erg. Ze zei dat ze wist dat ze aan zichzelf moest denken en dat ze nu echt wat nodig had, maar ze had weer genoeg en ze bedankte hem. Daarna wilde ze weten of ze er een pleister op moest plakken. 'Het gaat wel weer dicht... behalve als het voor jou fijner is, natuurlijk.' zei hij tegen haar. Hij kroop tegen haar aan en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik wil liever nog wat langer bij je liggen.' zei hij zachtjes. Die wondjes boeiden hem niet zo en van het bloed was hij ook niet onder de indruk.


Alexios Evans

Ze sloeg haar armen om hem heen en ze hield hem stevig vast, het voelde heel fijn. Ze fluisterde dat het een droom was, geen werkelijkheid. Zo konden ze wel bij elkaar zijn en elkaar vasthouden. Hij glimlachte daardoor. 'Ik vind het heel fijn.' fluisterde hij. Hij wist dat het geen werkelijkheid was, dat dit nooit werkelijkheid kon worden. Een vampier kon niet zomaar levend worden. Zeker niet na driehonderd jaar. Ook niet door heksen. Hij wist het, maar dit voelde enorm bijzonder. Het voelde normaal. Hij voelde zich normaal. Hij liet zijn handen over haar rug heen glijden en hij bleef een tijdje zo staan, daarna liet hij haar wel weer los en pakte hij zachtjes haar hand vast. 'Je kunt dit zeker niet onbeperkt volhouden...' concludeerde hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 16:39

Juliet Alarie

Hij vond dat het wel weer dicht ging, behalve als een pleister voor haar fijner was. Ze glimlachte daardoor. "Nee, het hoeft niet perse. Het is verleidelijk en ruikt heerlijk, maar ik red me wel." Ze gaf hem een knipoog. "Net zo verleidelijk als ik jou vind." Plaagde ze hem. Hij kroop tegen haar aan en sloeg zijn armen om haar heen. Hi jwilde nog wat langer bij haar liggen. "Lijkt me fijn." Fluisterde ze en ze sloeg haar armen ook om hem heen en legde haar hoofd tegen zijn borst. Haar vingers streelden zacht over zijn borstkas heen en ze voelde de rust in haar lichaam weer terugkeren.


Lilian Nova

Hij vond het heel fijn. "Daar ben ik blij om." Glimlachte ze hem toe. Hij was zeker nog wat overrompeld hierdoor, maar dat was niet erg. Ze liet het maar. Zijn handen gleden over haar rug heen en ze bleef dichtbij hem staan. Na een tijdje liet hij haar los en pakte haar hand. Hij dacht dat ze dit niet onbeperkt kon volhouden. "Nee, dat zeker niet, maar hoe minder we doen, hoe langer ik het volhoud." Gaf ze aan. Ze ging bij het beekje zitten en trok hem ook zachtjes naar beneden toe. "Als we gewoon zo even bij elkaar zitten, kan ik dit een paar uur volhouden, daarna zal je langzaam weer wegzakken in een dromeloze slaap en uiteindelijk wakker worden." Legde ze aan hem uit. "Ik blijf dan zelf daarna nog even in slaap, dus niet in paniek raken alsjeblieft als je weer wakker bent en ik ben dat niet. Ik heb dan iets langer nodig om eruit te raken." Gaf ze zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 16:54

Evan Mason

Juliet zei dat het niet hoefde, het was verleidelijk en het rook heerlijk, maar ze redde het wel. 'Dan laten we het lekker zo.' zei hij zachtjes. Ze vond hem net zo verleidelijk en dat liet hem even glimlachen. 'Dat hoor ik graag.' fluisterde hij. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst aan en ze streelde over zijn borstkas heen. 'Ik vind jou toch zo heerlijk hé.' fluisterde hij. Hij sloeg zijn armen wat meer om haar heen en hij streelde zachtjes met zijn vingers door haar haren heen. Hij kon zo letterlijk in slaap zakken. Nu was het ook allemaal natuurlijk best wel heftig voor hem, nu hij net weer tot leven was gekomen. Waarschijnlijk kwam het ook omdat ze toch best wel wat van hem had gedronken.


Alexios Evans

Het kon niet onbeperkt, maar hoe minder ze deden, hoe makkelijker ze het langer vol kon houden. Ze nam hem mee naar het beekje en ze trok hem naar de grond. Als ze zo zouden blijven zitten kon ze dit een paar uur volhouden, dan zou hij weer wegzakken in een droomloze slaap en uiteindelijk wakker worden. Ze bleef dan zelf slapen, dus hij moest niet in paniek raken als hij weer wakker werd en Lilian dat niet was, ze had nog iets langer nodig om er uit te raken. Hij knikte langzaam. 'Ik begrijp het.' zei hij zachtjes. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar langzaam. Het voelde zo speciaal. Hij voelde zo veel meer. Het was allemaal zo veel zachter voor hem. Hij kwam iets meer tegen haar aan zitten en hij legde zijn hand in haar hals. 'Kan dit, of kost het je te veel energie?' vroeg hij heel zachtjes aan haar. Dat wilde hij niet, hij wilde zo lang mogelijk zo kunnen zitten. 'Het voelt zo bijzonder voor mij...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 16:59

Juliet Alarie

Hij wilde het zo laten, hoewel ze zelf best wel verzorgend was bij dat soort dingen door haar beroep, wilde Evan vaak niet dat ze zoiets voor hem deed. Alsof hij toch een beetje stoer voor haar wilde zijn en stiekem vond ze dat ook wel aantrekkelijk aan hem. Hij vond haar ook heerlijk en trok haar wat meer tegen zich aan. Ze glimlachte liefdevol daardoor en voelde zijn vingers door haar haren glijden. Het voelde echt ontspannen zo. "Ben je moe, lieverd? Ga anders lekker slapen, ik lig heerlijk zo." Fluisterde ze tegen hem. Misschien had ze echt wel teveel van hem gedronken. Hij was dat ook helemaal niet van haar gewend.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 17:09

Evan Mason

Juliet vroeg zachtjes of hij moe was, ze zei dat hij anders lekker moest slapen, ze lag heerlijk zo. Hij staarde in haar ogen en hij wilde zeggen dat het wel ging, maar als hij eerlijk was moest hij toegeven dat hij inderdaad moe was. Best wel moe. Misschien was het beter om inderdaad te gaan slapen. 'Ik ben wel een beetje moe.' gaf hij eerlijk toe. Hij staarde in haar ogen en hij merkte dat het inderdaad zo was, hij was flink vermoeid. Hij was dit ook niet gewend, ze dronk nooit echt serieuze hoeveelheden van hem, altijd maar een klein beetje. Het was ook niet de eerste keer nadat hij weer terug was gekomen tot leven dat hij moe was. Misschien hoorde het daar ook wel een beetje bij. Voor hij het echt doorhad zakte hij al in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 18:09

Lilian Nova

Hij begreep gelukkig wat ze zei. Ze raakte hem liefdevol aan en voelde zijn huid, zijn zachte warme huid. Ze vond het heerlijk. Hij streelde langs haar wang en zoende haar langzaam. Ze zoende hem genietend terug. Ze had het gemist hem te zoenen zonder voorzichtig te hoeven zijn. Het was speciaal en heerlijk. Het voelde allemaal magisch, maar dat was het natuurlijk ook. Hij kwam nog meer tegen haar aan zitten en legde zijn hand in haar hals. Hij vroeg of het kon, of dat het haar teveel energie zou kosten. “Het is het waard…” Fluisterde ze terug tegen hem. Het voelde voor hem zo bijzonder. Ze knikte even. “Ja, voor mij ook.” Glimlachte ze. Ze streelde langs zijn gezicht en door zijn haren heen. Het was heerlijk, maar het was maar een droom. Ze keek hem liefdevol aan en drukte haar lippen zacht op de zijne en zoende hem langzaam en vol liefde.



Juliet Alarie

Hij keek haar aan en ze zag aan zijn ogen dat hij inderdaad moe was. Hij zei het ook. "Het spijt me, ik heb teveel gedronken van je." Fluisterde ze nu schuldig. Ze keek even naar de grond en daarna weer naar hem. Ze merkte dat dit allemaal heel veel met haar deed en ze wilde absoluut geen misstappen maken met Evan. Ze wilde er voor altijd voor hem zijn en alles goed doen voor hem. Dat was ze altijd geweest, ze was altijd perfect geweest. Terwijl ze zo even in gedachten was, zag ze dat Evan al in slaap was gezakt. Ze glimlachte lichtelijk en streelde langs zijn wang. "Ik hou van je, lieve Evan, slaap maar lekker." Fluisterde ze tegen hem en ze drukte zacht nog een kusje op zijn lippen. Daarna pakte ze de dekens en trok die zorgzaam over hun lichamen heen. Ze kroop tegen hem aan en keek naar hem. Het gaf haar rust.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 18:15

Alexios Evans

Ze fluisterde dat dit het waard was, dat het voor haar ook bijzonder was. Daarna drukte ze haar lippen weer zacht op die van hem en zoende ze hem vol liefde. Hij ging er direct in mee. Het voelde zo fijn dat hij zich gewoon kon laten gaan. Dat hij zich kon focussen op het fijne gevoel, zonder dat hij zich zorgen moest maken dat hij haar pijn zou doen. Dat hij gewoon wist hoe veel kracht hij kon gebruiken en dan hij niet bang hoefde te zijn dat hij haar zou bijten omdat hij opeens te veel dorst kreeg of zijn instincten te sterk werden. Dit voelde zo geweldig. Hij leunde nog wat meer naar haar toe en hij liet nu heel erg langzaam zijn hand onder haar shirt glijden. 'Ik wil je voelen.' fluisterde hij. Alles voelde voor hem zo veel beter nu, het drong veel meer tot hem door.


Evan Mason

Hij sliep heel erg rustig, ook best wel een tijdje. Blijkbaar had zijn lichaam het nodig. Blijkbaar was het allemaal nog wel intensief voor hem en had Juliet iets te veel van hem gedronken. Dat was niet erg, hij zou even slapen en dan zou het weer beter gaan. Hij vond het totaal geen probleem en hij had zich geen moment onveilig gevoeld, hij was gewoon extra moe. Toen hij zijn ogen opende was het weer een stukje later en hij zag dat Juliet nog steeds dicht tegen hem aan lag. 'Hallo, schoonheid.' fluisterde hij zachtjes, lichtelijk schor doordat hij net wakker werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 18:21

Lilian Nova

Hij ging direct mee in haar zoen en ze vond het heerlijk. Het was zo fijn, het was nog steeds Alex, maar dan anders. Warmer, ze hoefde niet op haar hoede te zijn voor wat dan ook. Ze hadden nog nooit wat gedaan zonder spanning, zonder angst ergens voor. Er was altijd wat. Hij was altijd afwachtend en gespannen. Nu niet. Nu voelde hij zich duidelijk echt heel erg goed. Hij leunde naar haar toe en zijn hand gleed onder haar shirt door. Hij wilde haar voelen. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan. "Dat wil ik ook..." Fluisterde ze tegen hem. Ze wist niet hoeveel effect dit zou hebben, maar ze konden het toch proberen? Zacht en lief drukte ze haar lippen op de zijne en haar handen gleden onder zijn shirt door en ze duwde hem langzaam achterover in het zachte gras.


Juliet Alarie

Na een tijdje te hebben gekeken naar hem, wist ze dat het goed zat, hij had geen gekke dromen, hij was rustig. Ze ademde even diep in en sloot haar ogen. Langzaam viel ze zelf ook bij hem in slaap. Ze kwam zo helemaal tot rust. Wanneer ze zijn zachte stem hoorde, keek ze op naar hem en streek zacht langs zijn wang. "Goedemorgen knappe man. Heb je fijn geslapen?" Vroeg ze hem lief en ze kwam wat overeind om een klein kusje op zijn voorhoofd te drukken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 18:36

Alexios Evans

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en ze zei zachtjes dat ze het ook wilde, waardoor hij diep inademde. Zijn hand gleed over haar buik heen naar boven, haar beha in. Hij raakte haar borsten heel zachtjes aan. Het voelde zo geweldig. Het was zo fijn om gewoon te kunnen genieten zonder dat hij zich constant in moest houden. Het voelde zo veel fijner, zo veel rustiger. Hij voelde ook letterlijk meer. Hij voelde haar zachte huid onder zijn vingers, het voelde veel beter. Hij voelde haar handen nu ook onder zijn shirt glijden en ze duwde hem achterover op het gras. Hij pakte haar bij haar heupen en hij trok haar langzaam bovenop zijn lichaam. Allebei zijn handen gleden meteen weer onder haar shirt en hij boog iets naar haar toe om haar langzaam te zoenen. Hij wilde haar. Hij wilde dit, hij wilde weten hoe het zou voelen als hij een mens was. Hij wilde dat ze het één keer konden doen zonder dat hij zich constant in moest houden, zonder dat Lilian altijd voorzichtig moest doen. 'Ik wil je, Lilian.' fluisterde hij, na de zoen. Hij staarde in haar ogen en hij ademde langzaam in. 'Kan het? Kost het je niet te veel kracht?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 5/10/2021, 18:42

Lilian Nova

Zijn aanrakingen waren zo zacht en liefdevol. Ze vond het heerlijk, ze genoot hier echt van. Zijn vingers voelden zacht en gevoelig, haar huid tintelde helemaal onder zijn aanrakingen. Zacht kreunend genoot ze van wat hij met haar deed. Wanneer ze hem achterover duwde, pakte hij haar heupen vast en trok haar bovenop zijn lichaam. Zijn handen gleden weer onder haar shirt en hij zoende haar weer langzaam. Hij fluisterde dat hij haar wilde en vroeg of het kon, of het niet teveel kracht zou kosten. "Ik denk dat het wel kan." Fluisterde ze. "Maar niet te lang." Gaf ze eerlijk aan. Ze trok zijn shirt nu uit en streelde zijn gespierde borst. "Ik wil het ook..." Fluisterde ze. Ze trok haar eigen shirt en beha ook uit. Haar lippen gleden vervolgens over zijn borst heen richting zijn lippen waar ze hem vol passie zoende. Ze dacht er niet eens meer echt bij na hoeveel kracht het haar zou kosten, ze wilde dit, dolgraag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 5/10/2021, 22:02

Alexios Evans

Lilian fluisterde dat ze dacht dat het wel kon, maar niet te lang. Hij knikte daardoor. Het was voor haar natuurlijk ook allemaal nieuw en ze wist niet zo goed hoe het allemaal werkte en hoe lang ze het kon hebben, dat begreep hij wel. Ze trok zijn shirt uit en ze streelde over zijn gespierde borstkas heen, ze fluisterde dat ze het ook wilde en daarna trok ze haar beha en haar shirt uit. Zijn blik ging over haar prachtige lichaam heen. Hij hield zo veel van haar en ergens was het heel raar om te voelen hoe het zou zijn als hij ook een mens was. Het voelde heel onwerkelijk voor hem. Hij voelde zich beter zo, maar ergens was het ook gigantisch raar. Het was moeilijk te omschrijven. Ze liet haar lippen over zijn borstkas heen glijden, naar zijn mond toe, waarna hij vol passie door haar gezoend werd. Het voelde heerlijk. Hij ging meteen mee in de zoen en hij liet zijn handen naar haar borsten glijden. Het voelde allemaal zo intens, het was heel erg bijzonder om dit een keertje mee te maken. Opeens pakte hij haar vast en legde hij haar naast zich neer, hij maakte haar broek los en hij trok die uit, om daarna over haar heen te buigen en zijn lippen op haar buik te drukken. Hij maakte ondertussen zijn eigen broek los, terwijl hij zachtjes zijn lippen op haar huid drukte.


Evan Mason

Hij glimlachte toen hij Juliet zag, ze vroeg of hij lekker had geslapen. Hij knikte daardoor. 'Heel fijn ja, blijkbaar had ik dat eventjes nodig.' zei hij zachtjes. Ze drukte haar koude lippen op zijn voorhoofd en hij trok haar heel spontaan over zijn lichaam heen. Hij sloeg meteen zijn armen stevig om haar lichaam heen en hij hield haar zo bovenop zich. 'Hoe voel jij je?' vroeg hij nu aan haar. Hij wilde weten of het een beetje met haar ging, of ze zich oké voelde nu. Hij wist dat er een hoop druk op haar stond en hij wilde er graag zo goed mogelijk voor haar zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 6/10/2021, 19:35

Lilian Nova

Hij keek naar haar lichaam en ze merkte dat hij het ook heel erg fijn vond, toch leek het haar voor hem nog gekker als voor haar. Zij kende het, de warmte van een man, niet zijn warmte, maar over het algemeen. Hij zoende met haar mee en zijn handen gleden naar haar borsten toe. Zacht kreunde ze en voelde hoe hij haar optilde en naast zich neerlegde. Hij trok haar broek uit en zijn lippen gleden over haar buik heen. Ze kronkelde lichtelijk onder hem, genietend van wat hij deed. Hij leek geen aanwijzingen nodig te hebben en leek best zelfverzekerd zo. Ze liet hem maar al te graag zijn gang gaan.


Juliet Alarie

Hij had heel fijn geslapen, hij had het blijkbaar even nodig. Ze glimlachte daardoor naar hem. "Dat is niet erg, neem lekker je rust." Knikte ze hem nu toe. HIj trok haar over zijn lichaam heen en hield haar stevig vast. Ze grinnikte zachtjes daardoor, maar stopte bij zijn serieuze vraag. "Ik voel me oké, ik heb ook even geslapen en dat was heerlijk. Ik kan de wereld weer wat beter aan." Zei ze zacht. Daarna begon ze hem wat plagend te kietelen. Ze wilde er niet te lang bij stilstaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 6/10/2021, 19:57

Alexios Evans

Ze kreunde zachtjes toen hij haar aanraakte, wat hem alleen maar meer aanmoedigde. Ze bewoog lichtelijk onder hem toen hij zijn lippen op haar buik drukte en hij zoog even zachtjes. Daarna kwam hij wat overeind en keek hij haar diep in haar ogen aan. Ze was prachtig. Hij hield zo ontzettend veel van haar en het voelde zo bijzonder dat hij nu voelde wat hij als mens zou voelen. Het was zo lang geleden dat hij dit had meegemaakt. Het bleef enorm onwerkelijk. Hij wist dat dit niet de realiteit was, dat het kwam door magie. Dat moest hij blijven onthouden. Hij moest het niet te geweldig vinden. 'Ik hou zo veel van je.' fluisterde hij. Daarna boog hij zachtjes over haar heen en hij drong voorzichtig bij haar naar binnen. Hij was duidelijk gewend om voorzichtig te doen. Zodra hij zich weer realiseerde dat het nu niet echt hoefde, liet hij zich iets meer gaan. Dat kon hij nooit. Seks met Lilian was geweldig, maar de keren dat ze iets deden was hij altijd voorzichtig. Hij moest zich altijd gigantisch inhouden, het kon niet anders. Nu hoefde dat niet. Daardoor voelde het ook direct een stuk fijner. Hij keek in haar ogen en daarna drukte hij zijn lippen op die van haar en zoende hij haar vol passie en liefde, wat hij nu makkelijker kon. Het ging zonder problemen.

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 6/10/2021, 20:08

Lilian Nova

Hij keek diep in haar ogen en ze glimlachte liefdevol naar hem. Het was heerlijk zo, het was een droom, maar kon het maar altijd zo zijn. Hij fluisterde haar toe dat hij veel van haar hield. "Ik ook van jou." Ze gleed met haar handen door zijn haren heen en kreunde toen hij bij haar naar binnen drong. Hij was voorzichtig, nog steeds. Ze glimlachte er toch wel lichtelijk door. Hij keek in haar ogen en daarna zoende hij haar vol passie en liefde. Ze trok hem dichter tegen haar aan en bewoog iets fanatieker. Haar handen gleden over zijn rug heen en niet veel later draaide ze de rollen om. Ze duwde hem het gras in en ging rechtop zitten en bewoog in een ritmisch tempo. Met haar hand pakte ze de zijne en bracht die naar haar onderbuik toe met twinkelende ogen. Ze was benieuwd of hij dit allemaal zou willen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 6/10/2021, 20:17

Alexios Evans

Ze kreunde toen hij bij haar naar binnen drong en ze ging mee in de zoen, hij werd dichter tegen haar lichaam aangetrokken en ze bewoog iets fanatieker. Waarschijnlijk om aan te geven dat ze het makkelijk kon hebben nu, dat hij zich wel kon laten gaan. Opeens werd hij in het gras geduwd en kwam ze rechtop zitten, ze bewoog in een ritmisch tempo en hij staarde naar haar lichaam, ze was prachtig zo. Ze pakte zijn hand vast en ze liet die naar haar onderbuik glijden, waardoor hij diep in haar ogen keek. Ze had een twinkeling in haar blik liggen. Hij liet zijn hand langzaam wat verder naar beneden glijden, dit was nieuw voor hem. Eigenlijk was zo'n beetje alles nieuw voor hem, hij leerde een hoop van Lilian, want voor die tijd had hij letterlijk eigenlijk alleen maar gewoon wat in bed gedaan, hij bovenop en verder niets bijzonders. Dit was heel anders allemaal. Hoewel hij in deze droom misschien een mens was, was hij nog net zo onervaren. Toch liet hij zijn vingers langzaam verder glijden en hij bleef in haar ogen staren om haar reactie te zien. Hij begon haar zachtjes te strelen, hij durfde nu wel iets meer kracht te gebruiken dan hij normaal deed, maar hij bleef wel iets voorzichtig omdat het nieuw voor hem was zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 6/10/2021, 20:24

Lilian Nova

Hij staarde naar haar en hij keek diep in haar ogen, ze glimlachte hem bemoedigend toe. Door wat ze deed, zag ze dat het nieuw was voor hem, maar hij deed het wel. Ze liet hem haar strelen en ze kreunde genietend. "Oh, dit is zo fijn, Alex..." FLuisterde ze liefdevol tegen hem. Ze wilde aan hem laten weten dat hij het echt wel goed deed. "Vind je het ook fijn?" Vroeg ze hem zacht. Ze wilde wel weten of dit voor hem ook allemaal oké was. Ze genoot echt en bleef in hetzelfde ritme bewegen. Ze voelde wel ergens dat het zwaarder voor haar werd, maar ze negeerde het, ze wilde dit en ze wilde het afmaken zo samen met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 6/10/2021, 20:30

Alexios Evans

Lilian glimlachte hem bemoedigend toe, wat hem liet zien dat dit oké was en dat hij het maar gewoon moest proberen. Dat deed hij dus ook, want hij zag dat ze er van genoot. Ze fluisterde dat het heel fijn was en ze vroeg aan hem of hij dit ook fijn vond. Daardoor knikte hij langzaam. 'Ik vind het opwindend om je zo te zien genieten.' gaf hij eerlijk toe. 'Maar ik heb dit zo nog nooit eerder gedaan.' voegde hij er aan toe. Ze bleef flink bewegen en hij genoot daar ook echt enorm van, maar hij merkte wel dat het allemaal wat gevoelig voor hem was en doordat ze het ritme bepaalde en hij niet rustiger aan kon doen, had hij wel het idee dat hij zo eerder zijn hoogtepunt zou bereiken. Voor nu ging het nog wel, maar hij genoot er meer van en hij voelde duidelijk veel meer als mens dan wanneer hij een vampier was. Zijn hele lichaam was simpelweg gevoeliger nu. Hij was bijna vergeten hoe het eigenlijk voelde. 'Doe ik het goed?' vroeg hij zachtjes aan haar, wat schor. Hij werd wel iets fanatieker in zijn strelingen, hij wilde zien hoe veel effect het op haar had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 6/10/2021, 20:36

Lilian Nova

Hij knikte langzaam toen ze vroeg of hij het ook fijn vond en hij vond het opwindend om haar zo te zien genieten. Haar wangen kleurden daardoor wel een beetje rood, ze vond het stiekem ook echt wel heel erg leuk als hij zoiets zei. Hij had dit nog nooit eerder zo gedaan. "Dat weet ik lieverd, daarom wilde ik het ook proberen nu..." Fluisterde ze tegen hem en ze legde haar hand zacht op zijn borst neer. "Ik geniet hier echt van." Gaf ze nogmaals aan, dat kwam ook echt door hem. Hij wilde ook weten of hij het goed deed en net op dat moment werd hij fanatieker waardoor ze best wel heftig haar hoogtepunt bereikte. Kreunend sloot ze haar ogen en was ze even helemaal van de wereld. "Je doet het geweldig." Klonk haar stem daarna hees. Daarna ging ze weer rustig verder met bewegen met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 6/10/2021, 20:40

Alexios Evans

Hij zag dat ze een beetje rood werd en hij vroeg zich af waardoor dat kwam. Schaamde ze zich ergens voor? Vond ze het leuk dat hij dit zei? Dat het opwindend voor hem was? Of kwam het omdat het misschien apart was dat hij het uitsprak? Hij wist het niet zo heel goed, maar het maakte niet zo veel uit. Ze leek het niet echt vervelend te vinden. Ze wist dat hij dit nog niet eerder had gedaan en daarom wilde ze het ook proberen nu. Hij knikte daardoor. Het was waarschijnlijk beter om dit te proberen in deze droom, dan normaal gesproken. Dat was veel intenser en dan moesten ze gewoon veel meer oppassen. Nu maakte het allemaal niet zo veel uit. Ze zei dat ze hier echt van genoot en hij glimlachte daardoor, omdat hij dat leuk vond om te horen. Toen hij fanatieker werd voelde hij dat ze daar heftig op reageerde en hij merkte dat ze haar hoogtepunt bereikte. Ze sprak hees dat hij het geweldig deed en daarna ging ze weer verder met bewegen. Doorat hij zojuist had kunnen toekijken hoe ze haar hoogtepunt bereikte, had hij zelf niet veel meer nodig. Het voelde allemaal al zo enorm intens en zijn hoogtepunt was dat ook. Hij legde zijn hoofd achterover in het gras en hij kreunde diep, terwijl hij met volle teugen genoot van het geweldige gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 6/10/2021, 20:55

Lilian Nova

Ze zag de twijfel in zijn ogen doordat ze rood werd. "Ik vind het opwindend dat jij het opwindend vind." Zei ze met nog steeds wat rode wangen tegen hem. Ze wilde graag aan hem uitleggen dat alles goed was en dat hij zich niet zo druk hoefde te maken. Hij glimlachte toen ze aangaf dat ze er echt van genoot. Blijkbaar was het voor hem ook intens om haar haar hoogtepunt te zien te bereiken. Hij leek het allemaal echt heerlijk te vinden en ze zag hoe hij zijn hoofd naar achteren bracht en ze streelde over zijn borst heen en genoot ook van hem. Ze had een gelukzalige en dromerige glimlach op haar lippen staan. "Je bent geweldig, Alex..." Fluisterde ze hem toe. Ze kwam langzaam van hem af en ging naast hem liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 6/10/2021, 21:01

Alexios Evans

Ze legde uit dat ze het opwindend vond dat hij het opwindend vond, waardoor hij even grijnsde. 'Dat is dus alleen maar goed...' concludeerde hij. Ze kwam naast hem liggen en hij sloeg zijn armen zachtjes om haar lichaam heen. Ze zei dat hij geweldig was, waardoor hij zwakjes glimlachte. 'Jij nog meer.' fluisterde hij. Daarna was hij eventjes stil en staarde hij in haar ogen. 'Vind je mij meer geweldig als mens?' vroeg hij nu voorzichtig. Hij wilde het toch weten. Hij had er zelf wel meer van genoten nu en eigenlijk baalde hij daar van, maar hij hoopte dat het beter zou worden als hij meer gewend was en als hij zich beter had leren beheersen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 4 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum