Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 11:37

Lilian Nova

Het was moeilijk voor hem om zo langzaam aan te doen en ze grinnikte zacht. "Ja, het zal vast heel onnatuurlijk voor je zijn, dat geloof ik best." Knikte ze nu met een glimlach. Hij dacht ook echt wel dat ze langer konden blijven, hij had het heerlijk met haar en vermaakte zich uitstekend. Hij begon ook te begrijpen waarom Matthew het prima vond zonder werk. "Jij zal nooit stoppen, of wel?" Vroeg ze nu aan hem. Ze wist dat zijn werk heel belangrijk voor hem was, dat hij er voldoening uit haalde om mensen te helpen en dat kon ze ook wel weer begrijpen.


Aurora Philippa

Hij was ook stapelgek op haar en daardoor glimlachte ze weer naar hem. Het was elke keer weer zo onwijs leuk om te horen. Hij gaf aan dat hij ook genoeg gegeten had. "Dat zal best." Plaagde ze hem een beetje. Had hij eigenlijk die dag al gedronken? Ze dacht van niet. Meestal deed hij dat elke dag en een klein beetje van haar was nooit voldoende. Ze streelde zacht en lief over zijn been heen, zonder er verder echt bij na te denken, het voelde gewoon fijn om te doen en ze was zo gewoon even bezig. De tafel werd afgeruimd en ze dronk rustig van haar wijn. Ineens kwam er iemand naar ze toe met twee flessen in zijn hand. Blijkbaar heette hij George en kende Matthew hem. Hij stelde zichzelf ook aan haar voor en dat hij Matthew al jaren kende. Ze glimlachte hem toe. "Aangenaam George, mijn naam is Aurora." Zei ze tegen hem. Hij gaf haar geen hand, maar knikte wel naar haar. Ze knikte ook even naar hem daarom. "Ben jij de eigenaar van deze club?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 12:50

Alexios Evans

Ze dacht dat het inderdaad heel onnatuurlijk voor hem zou zijn, waardoor hij knikte. 'Het voelt een beetje raar ja, maar het is niet anders.' zei hij grijnzend. Toen hij aangaf dat hij steeds beter begon te begrijpen waarom Matthew niet werkte, vroeg ze of hij nooit zou stoppen. Hij dacht daar eventjes over na. 'Ik denk niet dat het goed voor mij is om helemaal te stoppen. Ik ben bang dat het dan niet zo goed met mij gaat, dat ik minder het gevoel heb nuttig te kunnen zijn.' legde hij uit. Hij had dat echt nodig, anders voelde hij zich slecht en ging het niet goed met hem. 'Maar misschien dat ik wel wat minder zou willen gaan werken.' voegde hij er aan toe. Over het algemeen werkte hij vrij veel en hij zou gewoon een dag of twee minder kunnen gaan werken, als hij zich daar nog goed bij voelde. 'Zou jij het fijn vinden als ik niet zou werken?' vroeg hij nu aan haar, omdat hij benieuwd was naar haar mening.


Matthew Greyson

Ze plaagde hem toen hij zei dat hij ook genoeg had gegeten en hij realiseerde zich dat hij er wel een grapje over maakte, maar dat hij vrij dorstig was. Hij was de hele dag met Aurora bezig geweest en hij had niets gedronken. Misschien dat hij dat vannacht maar eventjes moest doen. Matthew was altijd heel duidelijk in die dingen, hij hield zich best wel aan een vast ritme, maar nu was hij het gewoon compleet vergeten omdat hij constant druk met haar was geweest. Dat was niet slim van hem, helemaal niet slim. Aurora stelde zich voor aan George, die vriendelijk naar haar glimlachte. Ze wilde weten of hij de eigenaar was van de club, waarop George knikte. 'Dat ben ik inderdaad, sinds de laatste jaren is de club van mij. Matthew is al langer een vaste klant en ook een goede vriend.' sprak de man beleefd. Matthew hield zich een beetje afzijdig van het gesprek. Hij begon nu een beetje te twijfelen aan de situatie, wat als het straks opeens wel heel druk werd en Aurora met hem zou willen dansen? De geuren zouden heel intens voor hem zijn. Kon hij dat wel hebben? Hij keek kort rond, misschien kon hij wel naar het toilet gaan en wachten tot er iemand binnen kwam, om even snel wat te drinken. Hij merkte dat hij het een beetje lastig vond om eerlijk aan te geven wat hij nodig had bij Aurora, omdat hij hun dagelijkse leven niet wilde verpesten door nog eens te benadrukken dat hij geen mens was. Hij wilde dat niet, hij wilde niet moeten verstoren wat ze hadden om te drinken en hij dacht er duidelijk niet eens echt aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 12:57

Lilian Nova

Het voelde een beetje raar zei hij. "Je hoeft je hier niet in te houden." Gaf ze aan, er was nog steeds niemand, het zou alsnog een uur duren voor de boot kwam, misschien zelfs nog wat langer. Hij gaf aan dat hij dacht dat het niet goed voor hem was om helemaal te stoppen. Hij was bang dat het dan niet goed meer ging, dat hij minder het gevoel had om nuttig te zijn. "Maar dan ben je gewoon bij mij en heb je echt voldoende nut." Plaagde ze hem een beetje. Hij gaf aan dat hij misschien wel wat minder kon werken en hij wilde weten of ze het fijn zou vinden als hij niet zou werken. "Ik vind het wel fijn om af en toe ook mijn eigen ding te doen. Minder werken snap ik, dat zou ik ook helemaal niet erg vinden. Maar ik ben toch ook wel graag op mezelf en dat heeft helemaal niets met jou te maken, ik vind het fijn om af en toe alleen te zijn, dat hoeft echt niet elke dag." Gaf ze heel eerlijk aan. Soms wilde ze gewoon haar eigen weg gaan en even met niemand rekening houden.


Aurora Philippa

Hij reageerde niet op haar grapje, waarschijnlijk besefte hij zich ook dat hij nog niet gedronken had en eigenlijk was dat best wel vervelend, ze had hem nog niet echt gezien wanneer hij zich niet meer in kon houden en ze had geen idee hoe het zou zijn. Of het echt heel vervelend zou zijn of dat hij het makkelijk vol kon houden. George gaf aan dat hij inderdaad de eigenaar was, sinds de laatste jaren. Matthew was een vaste klant en een goede vriend. Stiekem vroeg ze zich af hoe goed hij Matthew kende, waarschijnlijk wist hij helemaal niets over het vampier zijn af. "Het is een mooie plek, je hebt het goed voor elkaar." Zei ze vriendelijk tegen George. Ze keek even met een glimlach naar Matthew en kneep zachtjes even in zijn been.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 13:06

Alexios Evans

Ze zei dat hij zich hier niet in hoefde te houden, waardoor hij knikte. 'Het ging een beetje automatisch denk ik.' gaf hij eerlijk toe. Hij had er niet echt bij stil gestaan dat het hier niet nodig was. 'Ik zal straks wel even kijken of ik een paar rondjes om het eiland heen kan rennen, zo snel als ik kan.' zei hij grijnzend tegen haar. Toen hij aangaf dat hij het werk nodig had om zich nuttig te voelen zei ze dat hij dan gewoon bij haar was en dat hij voldoende nut had. Dat liet hem glimlachen. 'Dat weet ik, daar ben ik ook heel blij mee. Ik wil gewoon compenseren voor het feit dat ik een vampier ben.' zei hij zachtjes. Hij wilde tegenover zichzelf bewijzen dat hij mensen geen pijn deed, dat hij ze juist hielp. Dat werkte alleen niet echt altijd op die manier. Ze gaf aan dat ze het fijn zou vinden om af en toe haar eigen dingen te doen, minder werken begreep ze, dat zou ze niet erg vinden, maar toch was ze af en toe wel graag op haarzelf. Hij knikte daardoor langzaam. 'Dat begrijp ik. Als we terug zijn zal ik eens kijken of ik misschien een dagje minder kan werken, dan zien we hoe dat ons bevalt. Ik blijf toch graag aan de slag en dan kan jij op die dagen gewoon lekker je eigen ding doen, ik begrijp het volledig.'


Matthew Greyson

Aurora sprak nog steeds vriendelijk met George en hij voelde dat ze opeens in zijn been kneep. Daardoor haalde ze hem wel uit zijn gedachten, wat op zich positief was nu. Direct reageerde zijn lichaam weer op haar en hij glimlachte naar haar, om daarna weer naar George te kijken. 'Ik zal jullie verder van jullie avond laten genieten, als ik iets voor jullie kan doen hoor ik het graag.' sprak de man beleefd. Matthew bedankte hem nog en daarna vertrok George weer. Hij keek opzij naar Aurora en hij drukte nu heel zachtjes zijn lippen op die van haar, hij wilde haar niet uitgebreid zoenen, dat ging misschien net wat te ver, dan zou hij zichzelf wel heel erg uitdagen en eigenlijk deed Aurora dat al genoeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 13:12

Lilian Nova

Het inhouden ging een beetje automatisch, ze glimlachte daardoor naar hem en knikte. "Ja, dat zal inderdaad best wel." Hij zou ook later kijken of hij een paar rondjes rond het eiland kon rennen, zo snel als hij kon. "Opschepper." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. Hij was blij met haar en dat hij bij haar kon zijn, maar hij wilde waarschijnlijk gewoon compenseren voor het feit dat hij een vampier was. Ze kon het zich ook wel ergens indenken. Hij luisterde naar haar en knikte, hij vond het niet erg dat ze graag ook alleen was, hij kon het begrijpen, ze vond dat heel prettig, dan hoefde ze zich daar niet voor te verontschuldigen. Hij wilde een dag minder gaan werken, kijken hoe dat zou bevallen. Hij bleef graag aan het werk en dan kon zij haar gang gaan. "Nou, ze zullen nog moeten wennen aan al die veranderingen bij je, straks krijg ik nog de schuld." Plaagde ze even. "Ik vind het wel heel gezellig als ik een dag meer met je door kan brengen." Zei ze daarna lief.


Aurora Philippa

Matthew glimlachte haar toe en het leek gewoon goed met hem te gaan, daar was ze blij mee, al was hij wel stil momenteel, stiller dan normaal. George zou hun verder met rust laten en als er iets was wat hij kon doen, hoorde hij het graag. "Bedankt." Glimlachte ze. Haar blik ging weer naar Matthew en hij zoende haar zacht en klein. Ze glimlachte daardoor naar hem en kroop even wat dihter tegen hem aan. "Gaan we nog dansen?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze streek met haar vingers over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 13:21

Alexios Evans

Ze zei dat ze op zijn werk nog zouden moeten wennen aan al die veranderingen, straks kreeg ze nog de schuld. Daardoor grijnsde hij even. 'Ze zullen vast moeten wennen, maar dat komt wel goed. En eigenlijk is het ook jouw schuld natuurlijk.' zei hij plagend. Hij trilde haar daarna op en hij hield haar in zijn armen vast. 'Ik vind het ook heel gezellig als we een dag meer samen zijn.' zei hij zachtjes. Hij hield haar tegen zijn lichaam aan en daarna nam hij haar met zich mee het water uit. Hij bleef haar in zijn armen houden en hij legde haar langzaam op het zand neer, net op de plek waar af en toe een beetje water kwam. Hij boog langzaam over haar heen en hij drukte zijn lippen zachtjes op die van haar.


Matthew Greyson

Aurora kroop wat dichter tegen hem aan, haar geur was geweldig, maar vrij intens. Toch accepteerde hij het zonder problemen. Hij wilde de sfeer niet verpesten door te zeggen dat hij dorst had en hij wilde ook niet weg bij haar om nu wat te gaan drinken, daarvoor vond hij het te gezellig samen en wilde hij het moment niet verpesten. Ze streek over zijn borst heen en ze vroeg of ze gingen dansen. Het daagde hem weer uit en hij vroeg zich af of het ĂĽberhaupt wel haar bedoeling was of dat het misschien meer gebeurde doordat hij dorstig was. Toch werkte het wel. 'Ja, kom, we gaan dansen.' zei hij zachtjes. Er stonden meer mensen te dansen en de muziek werd ook wat harder aangedraaid. Hij kwam overeind en hij pakte haar hand vast, om haar met zich mee te nemen naar de dansvloer en haar stevig vast te pakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 13:26

Lilian Nova

Hij gaf aan dat ze er zeker aan moesten gaan wennen en het was natuurlijk haar schuld. "Nu durf ik ze helemaal niet onder ogen te komen." Lachte ze. In het begin had hij een keer aangegeven dat zijn collega's haar een keer wilden zien omdat hij zo afwezig was geweest omdat hij aan haar dacht. Ze moest ze nog steeds een keer zien en spreken. Ze werd door hem opgetild en werd meegevoerd door het water heen. Hij vond het ook gezellig om een dag meer samen te zijn en daardoor drukte ze een kusje op zijn wang. Ze werd uit het water getild en op het zand neergelegd door hem Hij boog zich over haar heen en ze zoende hem zachtjes.
"De hoofdpijn is weg, Alex en ik voel me goed. Je mag van mij drinken als je dat wilt." Zei ze na de zoen en ze streelde even langs zijn wang.


Aurora Philippa

Hij wilde met haar gaan dansen en daardoor keek ze vrolijk naar hem. Hij kwam overeind en ze pakte zijn hand vast en liet zich door hem meevoeren de dansvloer op. Het was hier al een stukje drukker en er waren meerdere mensen aan het dansen. Ze pakte hem op de dansvloer zachtjes vast en keek diep in zijn ogen terwijl ze op de maat van de muziek begon te bewegen. "Weet George wat je bent? HOeveel mensen weten het eigenlijk van je?" Klonk haar stem nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 13:35

Alexios Evans

Ze zei lachend dat ze ze nu helemaal niet meer onder ogen durfde te komen, waardoor hij grijnsde. 'Dat is dan heel jammer, want er is eind volgende week een personeelsfeestje en ik wilde je eigenlijk graag meenemen daar naar toe.' zei hij tegen haar. Dan konden zijn collega's haar zien, dan kon zij de mensen leren kennen waar hij veel mee werkte en meestal waren die feestje best wel gezellig. Hij ging er niet zo heel vaak naar toe, hij was immers altijd maar alleen en het was iets te druk voor hem, maar samen met Lilian leek het hem juist wel leuk. Met de meeste van zijn collega's werkte hij heel hecht samen en hij zou het leuk vinden als ze Lilian leerden kennen. Toen hij over haar heenboog en hij haar zachtjes zoende gaf ze aan dat de hoofdpijn weg was, dat hij van haar mocht drinken als hij wilde. Hij knikte langzaam. 'Heel graag.' zei hij zachtjes. Hij was redelijk dorstig en het zou hem heel veel rustiger maken als hij kon drinken nu, dan zou de boottocht veel minder vervelend zijn. Hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en na haar even een beetje gezoend te hebben beet hij haar. Zoals zo'n beetje altijd als hij van haar dronk was hij vrij gulzig, het smaakte hem zo gigantisch goed en als hij dorstig was, was hij altijd nog wat fanatieker. Het had ook meteen nog meer effect op hem, terwijl hij nog van haar dronk gleed zijn hand naar haar borst toe, onder haar bikini door. Hij drukte ook meteen zijn lichaam tegen haar aan.


Matthew Greyson

Ze pakte hem vast en ze keek in zijn ogen, ze begon op de muziek te bewegen en hij genoot van haar warme lichaam tegen zich aan. Het voelde heel erg fijn. Ze wilde van hem weten of George wist wat hij was, hoe veel mensen dat wisten. Dat liet hem glimlachen. 'George weet het niet.' zei hij tegen haar. 'Er zijn een aantal mensen die weten wat ik ben, maar ik probeer het voor de veiligheid zo geheim mogelijk te houden.' zei hij zachtjes. 'Dus zelfs mensen zoals George, mensen die zich mijn vriend noemen, weten niet wat ik ben.' legde hij haar zachtjes uit. Hij streek langs haar wang en hij drukte kort even zijn lippen op die van haar, om daarna naar haar ogen te staren. Hij had de neiging om heel veel naar haar hals te gaan kijken, het trok enorm zijn aandacht nu, maar hij wist het nog een beetje te beheersen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 13:41

Lilian Nova

Hij vond het heel jammer, eind volgende week was er een personeelsfeest waar hij haar graag mee naartoe wilde nemen. Ze glimlachte daardoor. "Oké, omdat jij het bent, ga ik wel met je mee. Misschien moet je dan daarna pas gaan vertellen dat je minder wilt gaan werken, dan valt het alles mee." Lachte ze vrolijk. Ze wilde heel graag ook zijn collega's leren kennen, ze wilde graag weten wie het waren en hoe ze waren.
HIj wilde heel graag van haar drinken en ze glimlachte een klein beetje, ze vond het echt niet meer erg, in het begin was het voor haar heel lastig geweest, maar nu niet meer. Het leek er een beetje bij te horen. Ze voelde zijn lippen in haar hals en daarna beet hij. Ze merket dat hij weer gulzig was, zoals altijd en hij drukte zijn lichaam tegen haar aan en ze voelde zijn hand onder haar bikini. Ze kreunde zachtjes en trok hem iets dichter tegen haar aan.



AUrora Philippa

Hij glimlachte door haar vraag en gaf aan dat George het niet wist. Er waren wel een aantal mensen die het wisten, maar hij probeerde het zoveel mogelijk geheim te houden. Ze knikte eventjes. Zo goed kenden die mensen hem dus, mensen zoals George die geen flauw idee hadden wie ze voor zich hadden en dat hij gevaarlijk kon zijn. Ze vond het nog steeds heel bijzonder. Hij streelde langs haar wang en zoende haar. Ze vond het heerlijk en genoot van de muziek en van zijn gezelschap. Haar hand streelde zacht over zijn schouder heen en ze bleef dichtbij hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 13:50

Alexios Evans

Hij hoorde haar zachtjes kreunen, maar het leek niet van pijn te zijn, gelukkig. Het drong ook allemaal wat slecht tot hem door, omdat hij zich wat wazig voelde door het drinken. Hij voelde wel dat hij nog wat dichter tegen haar aangetrokken werd en hij bleef drinken, tot hij uiteindelijk zelf met wat moeite wist te stoppen. Hij staarde in haar ogen, half van de wereld. Zijn blik ging daarna naar haar hals toe, waar het bloed over haar huid heen liep. Hij plaatste zijn lippen op haar huid en hij likte alles op, maar hij wist het voor elkaar te krijgen om niet meer echt van de wondjes te drinken. Hij trok de bovenkant van haar bikini aan de kant zodat hij beter bij haar borsten kon en hij drukte zijn lichaam nog meer tegen haar aan. Het verlangen kwam vrij snel en heftig op elke keer, het overviel hem soms ook nog hoe veel effect het drinken op hem had.


Matthew Greyson

Ze knikte en leek er nog wat over na te denken, maar ze had verder geen vragen meer voor hem. Ze bleven met elkaar dansen, heel dicht bij elkaar. Hij voelde haar hand over zijn schouder heen strelen en hij ademde langzaam en voorzichtig in. Dit was dus waarom hij normaal gesproken zo duidelijk regels had over wanneer hij dronk, om dit te voorkomen. Dit was ook nog eens een situatie die hij niet wilde doorbreken, hij vond het veel te fijn met haar samen en hij wilde haar avond niet verpesten. Toch staarde hij nu eventjes naar haar hals, zo onopvallend mogelijk. De twee kleine plekjes waren te zien en het liet hem alleen maar bedenken hoe ontzettend lekker het zou zijn om daar nu van te drinken. Hij slikte even, zijn hele lichaam reageerde enorm. Er werd nu wat andere muziek opgezet, iets klassieker, iets meer bedoeld om ook echt samen op te dansen. Daardoor pakte hij haar wat steviger vast, hij hield haar dicht bij zich en hij glimlachte naar haar. 'Ik vind het zo leuk om dit soort dingen met jou te doen.' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 13:59

Lilian Nova

Ze vond het toch ook nog steeds heel intiem en het voelde ook niet vervelend. Ze liet hem van haar drinken en ze ademde diep in, net wanneer ze hem wilde stoppen, stopte hij uit zichzelf al en hij keek haar aan, zijn blik was niet zoals ze normaal naar hem keek, hij was wat afwezig. Ze kneep haar ogen samen en keek doordringend naar hem. Daarna ging zijn mond weer naar haar hals en likte hij het bloed weg. De bikini werd aan de kant getrokken en hij raakte haar weer aan. Ze vond het lekker en ze drukte haar lichaam ook wat omhoog tegen hem aan. Ze sloot haar ogen en genoot van het gevoel. Het water raakte haar lichaam ook af en toe en het had allemaal echt wel iets erotisch.



Aurora Philippa

Ze zag zijn blik van haar afglijden naar haar hals. Ze zag het gewoon. Ze glimlachte daardoor en hield haar hals iets schuin zodat hij het beter kon zien. Ze had geen idee hoe het op dit moment met hem ging, dat hij echt nodig wat moest drinken. Ze bleef hem een beetje uitdagen, dat vond ze gewoon heel leuk om te doen. Met haar haren opgestoken kon hij toch de plekjes sowieso goed zien. Er klonk niet veel later andere muziek. Ze werd stevig vastgepakt door hem en hij keek haar weer aan. Hij vond het leuk om dit soort dingen met haar te doen. "Ik ook, ik geniet er echt van, het is net een droom." FLuisterde ze terug naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 14:09

Alexios Evans

Ze drukte haar lichaam nog wat tegen hem aan, ze leek het geen probleem te vinden dat hij dit deed. Hij had zelf niet eens echt heel bewust door wat er gebeurde, hij was nog wat van de wereld en hoewel hij rustig was, voelde hij zich wel wat wazig en niet helemaal aanwezig. Hij bleef haar aanraken en hij liet zijn hand naar beneden gaan, hij trok zijn zwembroek wat naar beneden en haar bikinibroekje ook, om daarna bij haar naar binnen te dringen. Het ging relatief rustig, al was hij wel krachtig en was het duidelijk dat hij dit nu echt graag wilde. Normaal zou hij nooit zomaar dit doen, hij zou altijd toestemming vragen of wat dan ook, maar nu kwam het puur door haar bloed dat hij dit deed, dat daagde hem zo enorm uit. Hij begon rustig te bewegen, al ging ook dat allemaal wel met kracht, hij was iets minder voorzichtig dan hij normaal was.


Matthew Greyson

Ze hield haar hals iets schuin om hem nog meer te laten zien, waardoor hij heel diep inademde. Ze bleef hem duidelijk een beetje uitdagen en op dit moment was het niet alleen opwindend, maar activeerde het ook enorm zijn instincten. De dorst begon duidelijk wel effect op hem te hebben nu, hij kon het merken. Toch ging hij er nog steeds vanuit dat hij het wel aan kon en hij wilde hun fijne moment niet doorbreken, dat vond hij helemaal niets. Uiteindelijk had hij niet eens echt bewust door dat zijn gedachten aan het afdwalen waren. Blijkbaar was hij al verder heen geweest dan hij gedacht had. Hij had het niet eens echt door maar hij was al eventjes naar haar hals aan het staren en opeens leek er een knop om te gaan. Hij boog naar haar toe en hoewel het waarschijnlijk voor omstaanders leek alsof hij gewoon wat met haar aan het zoenen was tijdens het dansen, was dat niet het geval. Zijn tanden boorden zich door haar huid heen en hij dronk van haar. Dit was iets wat hij normaal nooit zou doen, met zo veel mensen om hun heen, zo openbaar. Dat was niets voor hem, hij wilde juist niet zo veel risico nemen, dat vond hij afschuwelijk. Nu gebeurde het gewoon. Nu zou niemand het nog goed kunnen zien, hij was nog redelijk beheerst en het leek waarschijnlijk echt alsof hij haar aan het zoenen was, maar het zou heel snel wel op kunnen vallen als hij niet wist te stoppen of als hij heftiger werd, of als Aurora in paniek zou raken. Dan hadden ze een heel groot probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 16:45

Lilian Nova

Het voelde gewoon fijn en hij leek echt te weten wat hij aan het doen was, dat maakte het voor haar ook heel lekker. Ze liet het allemaal gebeuren en was wel een klein beetje verbaasd toen hij zomaar bij haar naar binnen drong. Dat liet toch wel zien dat hij zich liet gaan. Hij was rustig maar krachtig. Ze liet het toe en genoot er wel echt van. Zachtjes kreunde ze terwijl ze met hem meebewoog in zijn tempo. Ze hield er wel van dat hij krachtig was, dat vond ze echt heel lekker. Ze trok hem dicht tegen haar aan en liet zich door hem meevoeren in zijn bewegingen en ook een beetje in zijn wereld. Het voelde toch wel speciaal.



Aurora Philippa

Blijkbaar daagde het hem best wel uit wat ze deed. Hij bleef naar haar hals kijken alsof hij gehypnotiseerd was en ze danste gewoon door met hem alsof er niets aan de hand was. Vanuit het niets beet hij haar. Ze schrok er wel even van, was dit een spelletje van hem? Deed hij dit gewoon om haar te plagen? Hij dronk van haar, het was niet zomaar dus. Ze was verbaasd en stond even stil. "Matthew? Wil je stoppen? Ik wil dit niet, niet hier, niet tussen al die mensen." Zei ze uiteindelijk moeizaam tegen hem. Ze legde haar handen op zijn borst en begon zacht te duwen. Hopelijk zou hij het gewoon beseffen en stoppen. Niemand om hun heen leek door te hebben wat er gebeurde en ze vond het gevoel gewoon heel vervelend, stel voor dat iemand hem hierop betrapte? Dat wilde ze echt niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 17:08

Alexios Evans

Hij werd dicht tegen haar aangetrokken en hij haalde zijn lippen even uit haar hals, om haar diep in haar ogen aan te kijken. De wazigheid verdween een beetje en hij kwam weer iets meer terug naar het hier en nu, waardoor de liefde in zijn ogen te zien was. Hij bleef op hetzelfde krachtige tempo doorgaan, het voelde fijn zo en eigenlijk gaf het hem wel wat zelfvertrouwen nu, misschien dat dit er voor zou zorgen dat hij het voortaan ook wat krachtiger durfde te proberen als hij zich niet te veel liet gaan tijdens het drinken. Uiteindelijk bereikte hij zijn hoogtepunt, waarbij hij wel even goed moest oppassen dat hij niet te heftig voor haar was. Hij bleef boven haar hangen en hij staarde in haar ogen. 'Dat was nogal onverwachts.' gaf hij uiteindelijk grijnzend toe.


Matthew Greyson

Aurora stond stil en ze sprak tegen hem, maar haar stem was niet heel doordringend en drong daardoor ook bijna niet tot hem door. Normaal dronk hij niet echt van haar, niet zoals hij nu deed. Normaal beet hij haar omdat het uitdagend was en het er voor zorgde dat hij een goed hoogtepunt kon bereiken, maar dat waren kleine beetjes, omdat het anders niet zo regelmatig zou gaan. Nu dronk hij echt omdat hij heel erg dorstig was. Omdat hij het simpelweg niet onder controle had gehad. Hij dronk vanuit instinct. Dat overkwam hem niet vaak. Echt maar heel zelden. Ze vroeg of hij wilde stoppen, ze wilde dit niet, niet hier tussen al die mensen. Hij wilde dat eigenlijk ook niet, maar het had hem zelf ook nogal overvallen. Hij voelde haar handen wel op zijn lichaam, waardoor het iets meer tot hem door drong en hij nu met moeite zijn mond weghaalde uit haar hals. Hij staarde haar doordringend aan, een druppel bloed liep langs haar hals en hij drukte zijn hand er op zodat het niet zichtbaar was en zodat het haar jurk niet vies zou maken. 'Kom.' sprak hij daarna schor. Hij deed zijn best om weer helder te worden, om weer bij te komen, maar het kostte hem zichtbaar moeite. Hij nam haar met zich mee naar de andere kant van de zaal, naar de toiletten. Hij duwde een hokje open en hij nam haar mee, om daarna de deur weer te sluiten. Hij probeerde te kalmeren, wat hij nu deed was veel te gevaarlijk. Mensen hadden misschien niet zo heel snel door wat hij deed, maar als iemand hem wel betrapte was dat ontzettend gevaarlijk. Hij had haar gewoon gebeten op de dansvloer. Het smaakte geweldig, dat wel. Hij voelde de dorst weer door zijn lichaam heen trekken en hij haalde zijn hand uit haar hals, om meteen weer verder te gaan met drinken. Hij drukte haar tegen de muur aan, zijn lichaam stond dicht tegen haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 19:46

Aurora Philippa

Hij stopte uiteindelijk wel en ze wilde er wat van zeggen, maar hij legde zijn hand in haar hals en nam haar mee. Hij had veel meer van haar gedronken dan hij normaal deed. Het was ook anders. Ze voelde zich veel meer een prooi, al wilde ze het helemaal niet zo bekijken. Ze werd meegenomen de toiletten in en in een hokje haalde hij zijn hand weg en dronk hij weer. Hij drukte haar vast tegen de muur aan. Wat moest ze doen? Ze wilde dit niet. Ze wilde het helemaal niet. Hij moest stoppen, dit was niet haar bedoeling geweest met het uitdagen. "Ik wil dit niet, stop. Alsjeblieft." Zei ze nogmaals. Ze merkte ook dat hij veel dronk. Ze trilde helemaal, de combinatie alcohol en bloedverlies was niet echt goed voor haar. "Stoppen, ik trek het niet." Zei ze nogmaals. Ze duwde weer tegen zijn borst aan en begon nu echt tegen te stribbelen. Ze vond het naar dat hij dit bij haar deed. Het voelde alsof hij niet naar haar wilde luisteren, alsof haar mening niet belangrijk was voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 19:54

Matthew Greyson

Het gebeurde niet vaak dat Matthew op deze manier de controle verloor, maar hij wist ook wel dat de kans aanwezig was geweest. Hij had zijn leven nogal omgegooid nu met Aurora samen en eigenlijk leefde hij best wel degelijk, zeker voor zijn doen. Hij liet zijn instincten minder hun gang gaan, hij onderdrukte alles wat meer dan hij eerst had gedaan. Hij moest er even een evenwicht in vinden, een manier om er beter mee om te gaan. Hij had gedacht dat het wel ging, maar hij was vandaag echt gewoon vergeten om te drinken. Hij had er niet eens bij stil gestaan. Daarna had hij haar niet eerlijk willen vertellen dat hij dorst had, wat fout was geweest. Hij had het beter uit kunnen spreken, hij had het bespreekbaar moeten maken, maar dat had hij niet gedaan. Hij had de sfeer niet willen verpesten. Aurora zei dat ze het niet wilde, ze vroeg hem om alsjeblieft te stoppen, maar ze drong amper tot hem door. Nogmaals zei ze dat ze wilde dat hij stopte, dat ze het niet trok. De woorden leken hem niet eens te bereiken. Ze duwde tegen zijn borstkas aan en ze begon echt tegen te stribbelen, waardoor hij uit instinct de neiging kreeg haar krachtig vast te grijpen, maar net op tijd realiseerde hij zich dat dit Aurora was. Dat hij haar geen pijn wilde doen. Dat hij haar in leven wilde houden. Heel abrupt hield hij op, zijn lippen rood van haar bloed en zijn ogen wat verstrooid, wat warrig. Het drong nog niet echt tot hem door dat dit echt gebeurd was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 20:08

Aurora Philippa

Ze vond het echt niet leuk en ze merkte echt dat haar lichaam het langzaam verloor. Ze wilde niet flauwvallen, haar hele lichaam vocht ertegen, ze wilde zichzelf beschermen, ze voelde zich echt aangevallen, door haar vriendje nog wel. Wanneer ze echt begon te stribbelen, liet hij haar los. Het was zo plotseling dat ze op de grond zakte en ze hief haar armen beschermend voor haar gezicht, bang dat hij het weer zou doen bij haar. Ze trilde over haar hele lichaam en merkte dat haar armen echt slap waren om ze zo opgegeven te houden. Ze trok haar benen daardoor op en sloeg haar armen eromheen en ze verstopte haar hoofd tussen haar armen en benen. Ze zei niets, ze wist niet wat ze moest doen, ze voelde zich niet lekker, ze werd ook misselijk. Ze kokhalsde en daarna krabbelde ze half overeind en pakte ze de wc vast en begon ze over te geven. Ze voelde zich echt verschrikkelijk zo en ze wist niet wat ze met Matthew aanmoest.



Lilian Nova

Hij keek haar liefdevol aan, zo kende ze hem weer, ze vond het fijn dat ze weer een bekende blik bij hem zag en dat voelde goed. Toch wist ze ook wel dat ze hem goed genoeg eruit kon halen als hij echt van de wereld was, ze voelde zich daardoor ook zelfverzekerd genoeg om dit allemaal toe te laten, anders had ze het misschien wel niet gedaan. Hij bereikte uiteindelijk zijn hoogtepunt en ze kreunde genietend daardoor. Hij bleef boven haar hangen en keek haar aan. Ze opende haar ogen en keek ook naar hem. Hij vond het nogal onverwachts. “Dat zeker, maar het was heerlijk, je was zo krachtig, maar je deed me totaal geen pijn.” Zei ze vrolijk en nog nagenietend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 20:15

Matthew Greyson

Aurora zakte op de grond en hij staarde er naar, maar hij deed niets om het tegen te gaan. Het drong veel te langzaam tot hem door om er iets tegen te kunnen doen. Hij was nog te erg van de wereld. Op dit moment was hij een roofdier, hij was niet zichzelf, hij was eerder een wild dier nu. Ze hield haar handen voor haar gezicht, waarschijnlijk om zichzelf te beschermen, maar dat zou geen zin hebben. Als hij echt verder wilde gaan was er niets wat hem tegen zou kunnen houden. Er was niets wat ze tegen hem zou kunnen doen op zo'n moment. Ze leek zich ook niet goed te voelen want opeens boog ze naar het toilet toe en begon ze over te geven. Hij stond er nog steeds als versteend bij, hij wist zichzelf in te houden, voor nu, maar hij was duidelijk nog niet zichzelf want anders zou hij haar direct willen helpen. Nu drong dat niet tot hem door. Hij bleef dus ook zo stilstaan en uiteindelijk leek hij wel weer wat meer zichzelf te worden, al was het wat wazig in zijn hoofd. 'Gaat het?' wist hij met moeite uit te brengen, al realiseerde hij zich ook wel dat het niet goed met haar ging.


Alexios Evans

Ze opende haar ogen en ze keek naar hem, ze zei dat het zeker onverwachts was, maar ze vond het heerlijk. Hij was krachtig, maar hij had haar totaal geen pijn gedaan. 'Ik ben blij om dat te horen.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik vind het wel een beetje eng dat het gevoel mij zo erg overvalt, dat ik er niet echt iets tegenin kan brengen en mij er maar aan over moet geven, maar ik ben heel blij dat jij het wel fijn vindt en dat ik je geen pijn doe.' zei hij tegen haar. Hij drukte nu zachtjes en vol liefde zijn lippen op die van haar, maar daarna kwam hij wat overeind. 'Laten we maar onze spullen pakken en naar de steiger lopen, voor we straks de boot missen en je verplicht met mij op dit eiland moet blijven.' zei hij daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 20:27

Aurora Philippa

Ze hing over de wc heen en voelde zich echt belabberd. Wanneer het overgeven stopte, hoorde ze de stem van Matthew. Ze sloot haar ogen en bleef doodstil zitten. "Nee." Zei ze kortaf tegen hem met een schorre stem. Ze bleef met haar rug naar hem toe zitten en wist gewoon niet wat ze met hem aanmoest. Wilde ze dat hij bij haar bleef? Dat hij wegging? Ze wist het niet. Ze zakte weer wat verder op de vloer, gelukkig waren ze niet in zo'n vieze club en was het hier schoon genoeg dat ze niet van de lucht nog een keer zou moeten overgeven. Vanuit het niets begon ze zacht te snikken, hij zou haar altijd beschermen, waar was hij nu? Waarom deed hij niets? Waarom kwam hij niet bij haar zitten en troostte hij haar niet? Ze vond het heel erg moeilijk.


Lilian Nova

Hij was blij om dat te horen, hij vond het wel een beetje eng dat het gevoel hem zo erg overviel. Hij kon er niets tegen inbrengen en had zich eraan overgegeven. "Van mij mag dit vaker, als je het niet al te eng vond. Ik vond het echt heel fijn." Zei ze zacht en eerlijk tegen hem en ze voelde zijn lippen zacht en vol liefde op die van haar. Ze streek nog even langs zijn wang en daarna kwam hij overeind. Hij wilde de spullen pakken en naar de steiger gaan. Want anders moest ze hier blijven als ze de boot zouden missen. "Met jou vind ik dat nog niet eens zo heel vervelend, maar het is wel een beetje eenzaam hoor als ik je moet vermoorden over een week. " Zei ze met een grijns. Ze stak haar hand naar hem uit met de hoop dat hij haar overeind zou helpen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 20:33

Matthew Greyson

Ze bleef stil zitten en ze zei kortaf dat het niet ging. Daardoor ademde hij langzaam in. Wat moest hij nu doen? Hij had geen flauw idee. Hij wilde haar troosten, hij wilde er voor haar zijn, maar hij was degene die dit veroorzaakt had en het voelde heel hypocriet om haar te gaan steunen. Hij wist echt niet zo goed wat hij met deze situatie aanmoest. Uiteindelijk knielde hij bij haar neer en legde hij heel voorzichtig zijn hand op haar rug, bang dat ze kwaad op hem zou worden en het niet wilde hebben. 'Kan ik iets voor je doen?' vroeg hij nu heel zachtjes. Hij wist niet wat ze wilde. Misschien wilde ze hem wel helemaal niet meer hier hebben. Misschien wilde ze dat hij haar naar huis zou brengen, misschien wilde ze niet eens meer met hem mee. Hij had geen idee. Hij had de neiging om weg te vluchten, maar dat voelde helemaal verkeerd.


Alexios Evans

Ze zei dat dit van haar wel vaker mocht, als hij het niet al te eng vond. Ze vond het echt heel erg fijn. Dat liet hem glimlachen, omdat hij het leuk vond dat ze hier zo van genoot. 'Ik vind het niet erg als het vaker gebeurd, ik hoop alleen dat ik er misschien iets meer controle over krijg. Ik weet alleen niet of dat gaat gebeuren, het is voor mij ook nogal heftig en onverwachts, maar ik vind het ook fijn. Zolang het niet fout gaat en ik jou geen pijn doe.' zei hij. Dan vond hij het helemaal niet erg. Ze zei dat ze het met hem niet zo erg vond om hier te blijven, maar het werd eenzaam als ze hem moest vermoorden over een week. Dat liet hem grijnzen. 'Jij denkt mij te kunnen vermoorden? Ik geloof toch echt dat ik nog steeds sterker ben.' zei hij plagend. Hij greep haar hand vast en om het extra te bewijzen trok hij haar vloeiend overeind, dicht tegen zijn lichaam aan. Het kostte hem totaal geen moeite. Hij grijnsde naar haar en daarna liet hij haar los en trok hij zijn zwembroek weer fatsoenlijk aan, zodat ze zo ook echt konden gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 20:44

Aurora Philippa

Zacht snikkend zat ze daar dan op de grond voor de wc. Uiteindelijk kwam Matthew bij haar zitten en voelde ze zijn hand op haar rug. Hij wilde weten wat hij voor haar kon doen. Ze wist het niet en ze schudde haar hoofd langzaam, hij kon niets doen, niet echt eigenlijk. "Ik wil naar huis." Fluisterde ze tegen hem. Ze wilde heel graag douchen en hoopte dat ze zich dan wat beter voelde. Ze wist het echt niet. Uiteindelijk legde ze haar hoofd tegen hem aan en sloot ze haar ogen. Ze wilde hem niet vies maken en veegde met haar hand langs haar gezicht. Ze voelde zich echt verschrikkelijk, maar ze sloot zich ook af voor Matthew. Ze kon dit gevoel niet met hem delen, ze wist niet of hij het zou begrijpen.


Lilian Nova

Hij vond het niet erg als het vaker zou gebeuren. Hij hoopte dat hij er wel iets meer controle over zou krijgen. Het was heftig en onverwachts, maar ook lekker voor hem. ZOlang het allemaal niet fout ging en haar geen pijn deed. "Dan had ik het echt wel gezegd." Zei ze zachtjes tegen hem met een glimlach. Hij grijnsde haar toe en dacht toch echt dat hij sterker was en dat ze hem niet zomaar kon vermoorden. "Dat denk jij." Lachte ze hem toe. Hij trok haar vloeiend overeind, dicht tegen hem aan. Ze grinnikte daardoor. "Niet te stoer doen hoor." Plaagde ze naar hem. Ze sloeg haar armen even om zijn nek heen en gaf hem een kus. Vervolgens begon hij zijn zwembroek aan te trekken en zij pakte ook haar bikini weer op en trok alles weer recht en aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 20:51

Matthew Greyson

Ze schudde haar hoofd en eventjes dacht hij dat ze zou gaan zeggen dat hij weg moest, maar ze zei uiteindelijk fluisterend dat ze naar huis wilde. Hij knikte langzaam. Dan zou hij haar meenemen. Het was waarschijnlijk sowieso beter om nu weg te gaan, het was beter als hij even niet in de drukte stond. Ze legde haar hoofd tegen hem aan, maar het leek niet echt van harte te zijn. Het was alsof ze hem niet toeliet. 'Ik help je overeind, dan neem ik je mee naar de auto.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij pakte haar voorzichtig vast en hij sloeg zijn arm om haar middel heen. Hij ondersteunde haar eigenlijk volledig. Hij maakte de deur open en zo nam hij haar met zich mee, naar buiten toe, zodat ze naar de auto toe konden gaan. Hij had geen idee wat hij tegen haar moest zeggen, dus bleef hij stil. Hij wilde zijn excuses aanbieden voor wat hij gedaan had, maar hij had het gevoel dat het niets zou uitmaken, hij zou niets veranderen aan de situatie.


Alexios Evans

Ze zei dat ze het echt wel tegen hem gezegd zou hebben als hij haar pijn had gedaan, waardoor hij knikte. 'Daar vertrouw ik ook op.' zei hij. Hij vertrouwde haar blind, ze wist hem immers elke keer weer uit die trance te halen, hij luisterde naar haar zonder problemen. Daarom liet hij deze gevoelens ook wel een beetje toe. Ze grinnikte en zei hij plagend dat hij niet te stoer moest doen, waardoor hij weer een grijns op zijn gezicht kreeg. 'Ik ben gewoon heel stoer.' plaagde hij haar nog eventjes wat meer. Ze trok haar bikini weer aan en toen ze dat had gedaan pakte hij haar hand vast en nam hij haar met zich mee, terug naar het hutje. Daar pakte hij al hun spullen weer in, zodat ze naar de steiger konden lopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 21:00

Aurora Philippa

Hij vertelde haar gelukkig wel wat hij ging doen en ze liet het toe dat hij haar overeind hielp. Ze leunde tegen hem aan en keek continu naar beneden, maar haar voeten. De weg naar de auto leek een eeuwigheid te duren en eenmaal in de auto keek ze Matthew nog steeds niet aan. Ze wreef over haar armen heen, ze had het best wel koud nu. Nog steeds was het stil. Ze vond het heel moeilijk. Het voelde alsof hij haar vertrouwen geschaad had en ergens gaf ze zichzelf de schuld dat ze hem teveel uitgedaagd had. Eenmaal bij het huis stapte ze uit en liep ze meteen naar de badkamer toe. Ze deed de deur niet op slot en liet die op een kier staan zonder dat ze het door had. Ze trok de jurk uit en ging onder de douche staan ze hield haar lichaam vast en snikte zachtjes. Ze voelde zich belabberd en wist gewoon niet wat ze met Matthew aan moest. Langzaam zakte ze onder de douche op de grond en met haar benen opgetrokken sloot ze jaar ogen en bleef ze onder de kletterende straal zitten. Haar vingers gleden naat haar hals en ze boende het bloed voorzichtig weg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 21:05

Matthew Greyson

Er werd geen woord meer gesproken tussen hun, wat hem al helemaal een afschuwelijk gevoel gaf. Hij nam zichzelf dit enorm kwalijk, hij had het ook echt niet verwacht. Misschien was hij iets te zelfverzekerd geweest. Misschien ging hij er iets te makkelijk vanuit dat hij alles wel kon hebben. Het ging elke keer ook echt heel erg goed, daarom had hij er niet bij stilgestaan dat het ook heel snel fout kon gaan. Hij vergat bijna wat hij was, doordat hij opeens zo'n normaal leven had met Aurora samen. Hij kon het niet vergeten, hij moest er altijd rekening mee blijven houden. Dat was lastig, dat bleek nu wel. Aurora liep meteen naar de badkamer toe en hij haalde een hand door zijn haren heen, nog steeds had hij de neiging om weg te vluchten, maar daarmee zou hij niets beter maken. Dan liet hij haar alleen nog maar meer stikken. Hij liep dus achter haar aan en eenmaal in de slaapkamer hoorde hij de douche aanstaan. Hij gooide zijn colbert aan de kant en hij trok zijn stropdas los, om zich daarna op het bed te laten zakken. Hij wilde haar ook een momentje alleen geven, maar toen hij haar hoorde huilen kwam hij weer overeind. Hij zag dat de deur op een kier stond en daardoor stapte hij naar binnen toe. Zonder ook maar een seconde te aarzelen stapte hij onder de douche door, waardoor zijn kleding binnen een paar seconde volledig doorweekt was. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij trok haar heel zachtjes wat tegen zijn lichaam aan. 'Het spijt mij.' sprak hij fluisterend. 'Het spijt mij verschrikkelijk erg.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 21:11

Aurora Philippa

Ze keek heel even op toen ze de deur hoorde en ze wreef langs haar wangen om de tranen weg te halen. Matthew kwam binnen. Hij had zijn kleding nog voor een gedeelte aan en hij kwam bij haar zitten. Hij pakte haar vast en ze kroop nu wel tegen hem aan. Het speet hem verschrikkelijk. Ze ging verzitten en kroop nu echt helemaal tegen hem aan en pakte hem vast. Het was nu toch wel fijn om bij hem te zijn ondanks alles. " Ik voel me verschrikkelijk." Zei ze haast onhoorbaar. Hij had echt wel veel van haar gedronken en ze voelde zich nog wat zwak en het overgeven had het niet veel beter gemaakt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum