Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 11:35

Alexios Evans

Ze zei dat hij haar misschien maar moest veranderen, dan waren ze voor altijd samen. Ze wist dat hij dat niet zomaar zou doen en het feit dat ze daar voor open stond, verbaasde hem wel een klein beetje. Niet iedereen wilde zo graag veranderen, het was best wel een dingetje. Het veranderde je hele leven en soms ook je karakter. 'We hebben nog tijd genoeg om daar goed over na te denken.' zei hij zachtjes. Hij zei niet meer heel stellig dat hij het niet wilde hebben, ook omdat hij wist dat hij het heel moeilijk ging hebben zonder haar. Echt heel moeilijk. Hij wist niet of hij dat wel kon, waarschijnlijk niet. Daarom was de overweging om haar te veranderden anders, hij neigde ernaar om het misschien wel te doen. Niet nu, maar over een aantal jaar. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en daarna vertrok ze, hij ging weer op het bankje liggen en hij sloot zijn ogen. Hij voelde zich echt een stuk beter met Lilian in de buurt en het zou ook al een hoop schelen als hij weer mocht werken. Ze was vrij snel weer terug en hij kwam langzaam overeind, ze glimlachte naar hem en dat alleen al liet hem meer ontspannen. Hij pakte haar voorzichtig vast, hoewel hij wel weer een paar voorzichtige stappen kon zetten, was het beter van niet.


Matthew Greyson

Ze vond het lief van hem en ze voelde zich echt goed bij hem, ze was heel blij met hem. Daardoor glimlachte hij meteen weer, want die woorden deden hem goed. 'Ik hoop dat het zo blijft, voor altijd. Maar ik hoop ook dat je het mij kan vergeven als ik je wel een keer laat schrikken, of je bang maak.' zei hij eerlijk. Hij wist dat de kans dat het jaren goed zou gaan heel klein was. Alexios had zichzelf ook aardig goed in de hand, beter dan de gemiddelde vampier. Toch was het bij Lilian en hem al fout gegaan, al wist hij dat die misschien ook wat meer het risico opzochten doordat Lilian een jager was. Toch kon het dus alsnog makkelijk fout gaan. Hij hoopte echt dat ze het hem zou vergeven. Hij geloofde wel dat hij haar niet zo snel zou vermoorden, zelfs als zijn instinct het overnam en hij haar per ongeluk zou bijten, wist hij eigenlijk altijd ruim op tijd te stoppen, omdat hij dat nu zo gewend was. Hij zou haar alleen wel gigantisch laten schrikken, waarschijnlijk. De wijn werd voor hun ingeschonken en ze kneep zachtjes in zijn hand. 'Vind je het mooi hier?' vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 11:41

Lilian Nova

Hij was wel verbaasd door haar opmerking, maar ergens meende ze het wel. Ze zou dan voor altijd bij hem kunnen zijn en geen jager meer zijn. Het klonk goed genoeg. Al zou ze dan wel aan alles moeten wennen, Alex was het wat dat betreft wel waard. Dat wist ze. Hij antwoordde dat ze daarvoor nog tijd genoeg hadden, dat betekende geen keiharde nee. Ze had alleen nog even geknikt en er verder over gezwegen. Wanneer ze weer bij hem terug was, kwam hij overeind en hield haar vast. Ze sloeg haar armen even om hem heen en ondersteunde hem daarna naar haar auto toe. Zorgzaam liet ze hem zitten en ze streek even langs zijn wang. Daarna stapte ze aan haar kant de auto in en reed met hem naar haar eigen huis toe. Ze glimlachte hem weer toe. Het was wel fijner voor haar om thuis te zijn. "Wil je naar binnen, of liever buiten zitten?" Vroeg ze hem.


Aurora Philippa

Hij hoopte dat het voor altijd zo bleef, maar ook dat ze hem kon vergeven als hij haar liet schrikken of bang maakte. "Ik denk wel dat ik dat kan. Maar voor altijd zal het niet zijn, Matthew, ik zal op een gegeven moment toch dood gaan." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. De wijn werd ingeschonken in de glazen en ze pakte haar glas en dronk ervan, heerlijk. Ze sloot haar ogen even en opende die weer wanneer Matthew een vraag stelde. "Ja, het is hier hartstikke mooi. Hoe weet je van zo'n plek af? Woon je eigenlijk al je hele leven hier, of nee, dat kan eigenlijk niet. Dat zou opvallen." Wilde ze nu van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 11:57

Alexios Evans

Ze sloeg haar arm om hem heen en ondersteunde hem naar de auto toe, daar liet ze hem zitten en streek ze langs zijn wang. Hij was zo intens gek op haar. Ze reed naar huis toe en ze vroeg of hij binnen of buiten wilde zitten. 'Buiten, als jij dat oké vindt.' zei hij zachtjes. Hoewel het nu goed ging en hij waarschijnlijk ook makkelijk binnen met haar kon zijn, was buiten helemaal geen probleem. Dan kon hij dicht tegen haar aan zitten zonder moeite en dat vond hij heel fijn. Hij stapte langzaam de auto weer uit en hij glimlachte naar haar, de pijn begon gelukkig iets minder te worden, waardoor de hoop dat het echt met een paar dagen weg was steeds sterker werd.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze dacht dat ze het wel kon, maar het zou niet voor altijd zijn, ze zou op een gegeven moment toch dood gaan. Dat liet zijn gezicht betrekken. 'Dat hoeft niet, maar dit is niet iets waar ik het nu over wil hebben.' zei hij zachtjes. 'Laten we eerst maar eens focussen op het komende jaar. Als vampier is de neiging om heel ver vooruit te kijken groot, maar daar word je niet gelukkiger van.' zei hij tegen haar. Hij nam een slokje van de wijn en ze zei dat het hier hartstikke mooi was, ze wilde weten hoe hij hier vanaf wist en daarna vroeg ze of hij zijn hele leven al hier woonde, maar ze realiseerde zich zelf al dat het niet ging. Daardoor grijnsde hij kort. 'Ik heb nogal veel de tijd om de hele dag op pad te gaan en rond te lopen, opzoek naar mooie plekken.' legde hij uit. 'En ik kwam dit een keer tegen toen ik langs het strand liep, ik vond het toen al erg mooi en wilde er graag een keer gaan eten met een bijzonder iemand.' zei hij lief. 'En nee, ik woon hier niet mijn hele leven, maar ik heb hier wel eerder gewoond. Ik heb de eerste honderd jaar van mijn leven rondgetrokken met een groep soortgenoten, daarna heb ik zo'n honderd jaar geprobeerd zelf een beetje stabiel en gelukkig te worden. En meestal woon ik maximaal tien jaar op dezelfde plek, afhankelijk van hoeveel mensen mij echt kennen of regelmatig zien. Ik heb nog een huis een paar kilometer verderop, diep in het bos. Daar breng ik wel eens wat tijd door met wat vrienden als ik er aan toe ben om even helemaal los te gaan en alle regels los te laten, om even echt vampier te zijn, zegmaar. Dat huis heb ik echt al jaren, maar niemand ziet mij daar, dus dan is het geen probleem. Deze omgeving ken ik dus wel redelijk goed.' legde hij haar uit. Ze kregen nu de kaart aangeboden en hij keek weer naar haar, hij vond het altijd leuk om naar haar te kijken als ze iets aan het doen was, al was het zo simpel als het doornemen van de kaart.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 12:26

Lilian Nova

Hij kwam zelf al de auto uit en gaf aan graag buiten te willen zitten, ze had het wel verwacht maar vond het toch fijn om het nog even aan hem te vragen. Ze ondersteunde hem weer en liep met hem samen om het huis heen om te gaan zitten op haar fijne bank die ze buiten had staan. Ze legde haar hand zachtjes op zijn been neer en keek hem met een glimlach aan. "Wil je vannacht ook hier buiten blijven?" Vroeg ze hem nu zachtjes.


Aurora Philippa

Hij gaf aan dat ze niet dood hoefde te gaan en daardoor slikte ze even. Ja, dat was natuurlijk ook mogelijk, het was mogelijk om vampier te worden voor haar, maar daar wilde ze ook nog even niet aan denken, hij wilde het ook niet nu met haar over hebben, dat was prettig. Als vampier was het wel de neiging om ver vooruit te kijken en ze knikte daardoor eventjes langzaam, daar kon ze zich wel wat bij voorstellen.
Hij legde uit dat hij vaak op pad ging en mooie plekken opzocht, hij werkte natuurlijk niet dus dat was voor hem goed te doen. Hij wilde dit graag met een bijzonder iemand delen. Ze kneep daardoor zachtjes in haar hand en glimlachte hem toe. Hij legde uit dat hij hier al eerder had gewoond en vertelde dat hij maximaal tien jaar op dezelfde plek woonde. Ze vond het wel ingewikkeld om dat zich voor te stellen, elke tien jaar een nieuw huis vinden, dat was nogal wat. Hij had nog een huis in het bos. Ze glimlachte even toen hij vertelde wat ze daar deden. "Lijkt me fijn om zo'n plek als uitlaatklep te hebben." Zei ze tegen hem. Ze ontving de kaart en keek ernaar, ze zocht wat lekkers uit en keek daarna weer naar Matthew. "Heeft dit eigenlijk wel smaak voor jou?" Wilde ze weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 12:39


Matthew Greyson

Ze dacht dat het fijn was om zo’n plek als uitlaatklep te hebben, waardoor hij knikte. ‘Soms is het nodig. Ik wil mijzelf graag zo normaal mogelijk gedragen en zo goed mogelijk inhouden, maar ik geloof dat het helpt als je af en toe even los gaat. Als je al je instincten laat gaan.’ Zei hij tegen haar. ‘Ik wilde daar eigenlijk binnenkort een feestje geven, als je wilt ben je welkom. Het zal er dan niet al te heftig aan toe gaan hoor, maak je maar geen zorgen. En je hoeft niets te zien wat je niet wilt zien. Ik nodig Alex en Lilian ook uit, dus je zult sowieso niet de enige mens zijn.’ Zei hij tegen haar. Hij hoopte dat ze er bij wilde zijn, maar als ze het niets vond begreep hij dat ook. Ze vroeg nu of de dingen op de kaart wel smaak hadden voor hem, waardoor hij grijnsde. Ze had natuurlijk voor hem gekookt en ze waren al vaker uit eten geweest. ‘Niet echt. Het ene meer dan het andere. Niet zoals bloed in ieder geval, zo sterk smaakt dit allemaal niet. Een goed stuk vlees kan ik wel waarderen en ook vis lust ik wel, dat heeft nog wel wat smaak. Het heeft alleen nul voedingsstoffen voor mij.’ Legde hij uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 12:44

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat het soms nodig was, hij wilde zichzelf graag zo normaal mogelijk gedragen en zo goed mogelijk inhouden. Hij dacht wel dat het hielp om zich af en toe te laten gaan. Daarna gaf hij aan daar een feest te willen geven, ze was welkom en hij zou Alex en Lilian ook uitnodigen. "Ja, weet je het zeker? Gaat dat allemaal wel goed?" Vroeg ze voor de zekerheid aan hem. Ze wilde wel dat het veilig was.
Hij legde uit hoe het zat met het eten op de kaart en wat hij wel en niet proefde. Het ene smaakte beter dan het andere. "Oké, ik vind het wel bijzonder." Lachte ze hem nu toe. Ze bestelde varkenshaas bij de ober en gaf de kaart weer terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 13:14

Matthew Greyson

Ze vroeg of hij het zeker wist, of het allemaal wel goed zou gaan. 'Ik bescherm je met mijn leven.' zei hij daarop. 'Bovendien weet ik wel wie ik uitnodig, het zijn nooit echt de extreme gevallen hoor.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Maar als je ook maar een seconde denkt dat je het niet wilt, dan moet je het zeker niet doen. Echt niet. Ik wil niet dat jij je onveilig voelt.' zei hij heel duidelijk tegen haar. Hij legde uit hoe het met het eten zat en ze zei dat het bijzonder was, waardoor hij grijnsde. Hij bestelde hetzelfde als Lilian, varkenshaas had voor hem ook wel redelijk wat smaak. Hij pakte haar hand weer vast en hij staarde naar de zon, die in het water zakte. Hij streek voorzichtig met zijn duim over haar hand heen en hij merkte gewoon dat hij tot rust kwam zo. 'Ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 13:25

Aurora Philippa

Hij beschermde haar met zijn leven en dat liet haar liefdevol naar hem glimlachen. Dat vond ze echt heel erg leuk aan hem. Hij wist ook wie hij uitnodigde en dat waren geen extreme gevallen. Ze knikte daardoor. "Ik wil het dan heel graag, Matthew, vooral dat je aangeeft me te beschermen, dat is heel lief van je." Zei ze zachtjes. Hij nam hetzelfde eten als haar en ze keek hem daardoor weer even aan. Hij pakte haar hand vast en toen ze naar hem keek, zag ze dat hij naar het water staarde, ze volgde zijn blik en zag dat de zon langzaam in de zee zakte. Hij was blij haar te kennen. "Ik ook... en ook heel blij dat ik toen aanbelde bij je." Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 13:32


Matthew Greyson

Ze wilde het wel heel graag, vooral omdat hij aangaf haar te beschermen. Daardoor glimlachte hij naar haar. ‘Natuurlijk doe ik dat, ik laat je echt niets overkomen.’ Zei hij oprecht tegen haar. Hij vond het leuk dat ze met hem mee wilde. ‘Waarschijnlijk nodig ik iedereen uit over een paar dagen, als Alexios tenminste weer een beetje kan staan en lopen. Het is voor hem goed om een beetje te ontspannen, ik wil dat hij er ook van kan genieten.’ Zei hij. ‘Vind je het oké als Ethan komt?’ Vroeg hij daarna. Ze werkten toch met elkaar, misschien zag ze dat daarom wel hier zo zitten en had ze liever dat hij niet kwam. Ze was ook blij dat ze hem had leren kennen en dat ze aangebeld had. Dat liet hem grijnzen. ‘Het is goed dat je dat gedaan hebt, want ik was te bang om de stap te nemen. Te bang dat ik je weer kwijt zou raken.’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 13:36

Aurora Philippa

Hij liet haar echt niets overkomen en ze kneep zachtjes even in zijn hand. Hij verwachtte dat het over een paar dagen zou zijn, als Alex kon staan en lopen, het was goed voor hem om te genieten. "Wel in het weekend? Doordeweeks moet ik anders weer op tijd uit bed." Wilde ze weten van Matthew, waarschijnlijk hield hij daar niet echt rekening mee omdat dat voor hem zelf niet gold. Hij wilde weten of ze het in orde vond als Ethan ook kwam. "Ja, natuurlijk. Maar weet hij ook dat ik het weet? Of kan ik het daarover met hem hebben?" Wilde ze weten van Matthew. Hij vond dat het goed was dat ze had aangebeld, anders was hij te bang geweest om de stap te nemen, bang om haar kwijt te raken. "Waarom wilde je het dan toch proberen? We kennen elkaar nu, ik weet wat je bent, had je het dan niet allemaal willen tegenhouden?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 14:13


Matthew Greyson

Ze vroeg of het wel in het weekend kon, waardoor hij knikte. ‘Ja, daar zal ik rekening mee houden. Dan doen we aankomend weekend, is dat goed voor jou?’ Stelde hij voor. Ze vond het helemaal prima als Ethan ook kwam en ze wilde weten of hij wist dat Aurora op de hoogte was of dat ze het met hem kon bespreken. ‘Hij weet het nog niet, ik heb hem niet meer gesproken in de tussentijd.’ Zei hij tegen haar. ‘En je kan het zeker met hem bespreken, hij schrikt denk ik wel eventjes. Ethan is heel erg voorzichtig, hij verteld mensen niet graag wat hij is, hij is doodsbang dat ze anders over hem gaan denken.’ Zei hij. ‘Alleen maar goed om het met hem te bespreken, dan kan hij inzien dat jij daardoor echt niet anders over hem denkt.’ Voegde hij er aan toe. Voor Ethan was dat alleen maar goed. Ze wilde weten waarom hij het nu dan toch had willen proberen. ‘Ik vind het nog steeds eng.’ Gaf hij eerlijk toe. ‘Ik vind je elke dag leuker en leuker en ik ben nog steeds bang, ik durf nog steeds niet echt te vertrouwen dat het allemaal goed gaat en goed komt, maar ik wil dit ook niet missen. Daarom heb ik het een kans gegeven, omdat ik denk dat het goed voor mij is en omdat ik toch best wel eenzaam was.’ Zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 14:18

Aurora Philippa

Hij zou rekening met het weekend houden en vroeg of aankomend weekend goed was. Ze knikte daardoor. "Het weekend daarna ga ik barbecuen met mijn vriendinnen en hun mannen, ga je mee daar naartoe? " Vroeg ze vervolgens, ze had gisteren een appje gehad in de groepsapp en iedereen kon op die datum dus het was afgesproken. Ze had aangegeven ook dat ze iemand had ontmoet en dat maakte iedereen vreselijk nieuwsgierig. Haar vriendinnen waren wel heel beschermend en wilden niet dat er nog een keer iets met haar ging gebeuren, dat ze weer een slecht vriendje tegen zou komen. Hij sprak over Ethan en ze grinnikte even zachtjes. Hij zou schrikken daarvan. Ethan was blijkbaar nog voorzichtiger, maar het zou wel goed voor hem zijn. Dan kon hij inzien dat ze echt niet anders over hem dacht. Ze knikte daardoor eventjes. "Komt goed." Zei ze glimlachend. Het eten werd inmiddels gebracht en het zag er vreselijk lekker uit, het rook ook nog eens heel erg goed. Hij vertelde eerlijk dat hij het nog steeds eng vond. Hij vond haar elke dag leuker en hij durfde er niet op te vertrouwen dat het allemaal goed ging en goed kwam. Toch wilde hij het niet missen. Hij was toch eenzaam geweest en dacht dat het goed voor hem was. "Ik ben er blij mee, het is zeker goed voor je, maar ook voor mij." Ze gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 14:30



Matthew Greyson

Ze kon in het weekend en ze gaf aan dat ze het weekend daarna een bbq had met haar vriendinnen en hun mannen. Ze wilde weten of hij met haar mee wilde daar naartoe. ‘Maar natuurlijk wil ik dat. Lijkt mij heel gezellig en zolang ik met jou ben heb ik het altijd naar mijn zin.’ Zei hij enthousiast tegen haar. Het eten werd voor hun op tafel gezet en het zag er heel erg goed uit. Hij nam een hapje, het smaakte hem best wel. Hij vond het ook heerlijk om hier zo te zitten, het uitzicht was echt geweldig en het gezelschap heel goed. Hij schonk ook hun glazen weer bij en daarna keek hij haar weer aan. Ze zei dat het met Ethan goed zou komen, waardoor hij glimlachte, hij geloofde dat ook wel. Toen hij eerlijk was over zijn gevoel zei ze tegen hem dat ze er ook blij mee was, want het was ook goed voor haar. ‘Ik vind het fijn om dat te horen.’ Zei hij. Hij at zijn eten op, af en toe staarde hij naar Aurora en nam hij een slokje drinken, hij genoot enorm van deze avond zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 14:37

Aurora Philippa

Hij wilde graag met haar mee, het leek hem zelfs heel erg gezellig en zolang hij met haar was, had hij het wel naar zijn zin. "Ik vind het echt leuk om dat te horen. Ze zullen je wel het hemd van je lijf vragen hoor, vooral mijn vriendinnen. Ze hopen gewoon dat ik een leuk iemand ben tegengekomen." Vertelde ze hem met een glimlach. Ze begon smakelijk te eten en genoot echt van deze avond. Dit zou ze eigenlijk wel elke avond kunnen doen met hem, het was dat ze moest werken doordeweeks, maar anders zou ze hier zo van genieten. Ze dacht nog heel even aan zijn aanbod dat hij voor alles wilde betalen, maar dat wilde ze echt nog niet. Nog niet. Hij vond het fijn om te horen van haar. Wanneer ze haar eten op had, leunde ze wat lui achterover en bekeek Matthew met een glimlach. Het was echt wel een hele knappe man, eigenlijk precies haar type.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 14:50

Matthew Greyson

Ze zei dat ze het leuk vond om te horen en ze zouden hem nogal wat vragen gaan stellen, vooral omdat ze hoopten dat ze een leuk iemand was tegen gekomen. Daardoor grijnsde hij. 'Dat vind ik niet erg hoor, ze mogen mij vragen wat ze willen, ik kan alleen niet overal eerlijk antwoord op geven, denk ik.' zei hij tegen haar. Af en toe zou hij de waarheid een beetje moeten verdraaien, maar hij probeerde wel altijd zo eerlijk mogelijk te zijn. Ze leunde achterover toen ze haar eten ophad en hij keek haar weer aan, het voelde allemaal zo fijn, hij was zo op zijn gemak bij haar. 'Slaap je vanavond weer bij mij?' vroeg hij nu. Hij had haar het liefste zo veel mogelijk bij zich in de buurt, maar als ze liever thuis was, zou hij daar respect voor hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 14:53

Aurora Philippa

Hij vond het niet erg als ze hem veel vragen zouden stellen, ze mochten vragen wat ze willen, hij dacht alleen niet overal eerlijk antwoord op te kunnen geven. "Dat is niet erg, je bent in ieder geval een leuk persoon." Lachte ze hem vrolijk toe. Hij wilde weten of ze die avond weer bij hem zou slapen. Morgen was het zondag, dus dat kon nog makkelijk. Als ze moest werken dan sliep ze wel liever thuis, maar voor vanavond was het nog geen probleem. "Ja, dat lijkt me fijn." Ze waren eigenlijk onophoudelijk bij elkaar en ze had nog niets gevonden wat haar aan hem deed irriteren, dat was bijzonder. Het klikte zo ontzettend goed en ze was zo blij met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 15:01

Matthew Greyson

Ze vond het niet erg dat hij niet overal eerlijk antwoord op zou kunnen geven, hij was in ieder geval een leuk persoon. Daardoor grijnsde hij. 'Bedankt voor het compliment, ik hoop dat die vriendinnen van jou dat ook vinden.' zei hij. Hij hoopte het wel echt, hij zou het heel erg vinden als ze zouden denken dat hij niet geschikt voor haar was. Ze dacht eventjes na en ze zei dat het haar fijn leek om bij hem te slapen, waardoor hij haar met een fonkeling in zijn ogen aankeek, blij met het antwoord. 'De rest van de week slaap je liever alleen, of niet?' vroeg hij zachtjes, omdat ze duidelijk even had nagedacht. 'Of mag ik dan wel bij jou zijn?' vroeg hij daarna. Hij wilde graag weten waar hij zo'n beetje aan toe was. De zon was nu helemaal onder gegaan en hij keek weer kort naar de prachtige zee, om daarna de rekening te vragen. 'Er is nog een plek waar ik graag even langs wil rijden.' zei hij tegen haar. Daarom bestelde hij ook nog een fles van de wijn, dan konden ze die daar opdrinken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 15:20

Aurora Philippa

Hij bedankte haar voor het compliment en ze grijnsde daardoor eventjes. "Jawel, vast wel. Je ziet er ook hartstikke goed uit, daar vallen ze wel voor." Plaagde ze hem nu. Hij wilde weten of ze de rest van de week alleen wilde slapen en ze schudde meteen haar hoofd. "Nee, maar ik wil graag thuis slapen doordeweeks, dat vind ik prettiger met werken. Je mag dan wel bij mij komen slapen, graag zelfs." Vertelde ze lief aan hem. Ze vond het echt wel prettig om hem om haar heen te hebben. Het werd langzaam donker en Matthew vroeg om de rekening, ze stelde het niet eens meer voor om te betalen, hij wilde dat toch graag. Hij gaf aan dat er nog een plek was waar hij langs wilde rijden. "Lijkt me leuk." Glimlachte ze. Er kwam nog een fles wijn aan, waarschijnlijk wilde hij die op die plek opdrinken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 15:26

Matthew Greyson

Ze zei dat ze het vast wel vonden, hij zag er hartstikke goed uit en daar vielen ze wel voor. Daardoor grijnsde hij meteen weer. 'Dan zal ik even extra mijn charmes in de strijd gooien.' zei hij tegen haar. Toen hij vroeg of ze alleen wilde slapen schudde ze haar hoofd, ze wilde wel graag thuis slapen, dat vond ze fijner als ze moest werken. Hij mocht wel naar haar toe komen, graag zelfs. 'Dat vind ik heel fijn. De nachten duren zo lang als ik in mijn eentje ben.' gaf hij toe. Ze vond het leuk om langs nog een plek te gaan, daardoor keek hij haar vrolijk aan. Hij pakte de fles wijn, daarna sloeg hij zijn arm om Aurora heen en nam hij haar met zich mee. Toen ze weer op het strand waren gaf hij haar de fles aan. 'Hier, hou deze stevig vast en spring op mijn rug, dan ren ik terug naar de auto. Anders moeten we nog zo'n eind terug lopen.' zei hij tegen haar. Het ging veel sneller op zijn tempo en als ze hem stevig vasthield was dat ook geen probleem.


Alexios Evans

Ze nam hem mee naar de bank toe en hij leunde een beetje tegen haar aan, ze legde haar hand zachtjes op zijn been neer en hij staarde in haar ogen. Ze vroeg of hij vannacht ook hier buiten wilde blijven, waardoor hij eventjes nadacht. Het liefste deed hij dat wel. Toch wilde hij graag bij haar in de buurt zijn, hij voelde die behoefte sterker nu hij merkte dat het goed ging. Dat hij het volhield. ‘Ik ben liever buiten, maar voor jou gaat dat zeker niet?’ Vroeg hij nu zachtjes aan haar. ‘Ik vind het fijn om bij je in de buurt te zijn.’ Gaf hij daarna toe. Om eerlijk te zijn voelde hij zich diep ongelukkig als ze niet bij hem was, als hij bij haar was en ze sliep ging het prima, want dan was ze in de buurt. ‘Ik wil vooral dicht bij jou zijn, als jij niet buiten kunt blijven, dan ga ik liever met je mee naar binnen.’ Zei hij nu. Hij streek zachtjes met zijn vingers langs haar gezicht en daarna boog hij naar haar toe en zoende hij haar zachtjes. Het was vol liefde, maar nog wel wat voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 15:33

Aurora Philippa

Hij zou zijn charmes in de strijd gooien en dat liet haar ogen twinkelen, hij was echt heel erg leuk zo. Hij vond het fijn om bij haar te mogen zijn als ze sliep want de nachten duurden zo lang wanneer hij alleen was. "Des te meer reden om bij mij te slapen." GLimlachte ze hem nu toe. Ze moest de fles wijn stevig vasthouden en achterop zijn rug springen. Hij zou terug rennen naar de auto, dat was sneller. Ze knikte even en sprong op zijn rug, De fles wijn hield ze stevig vast en ze hield haar hoofd dichtbij de zijne terwijl ze afwachtte tot hij begon te rennen.


Lilian Nova

Hij leunde tegen haar aan en hij gaf aan dat hij liever buiten was, hij dacht dat het voor haar niet ging, hij wilde graag bij haar in de buurt zijn. Hij wilde echt graag dichtbij zijn en als zij niet buiten kon blijven, ging hij liever met haar mee naar binnen. Ze dacht er even over na. "Ik pak zo wel een dekentje en dan kruip ik hier tegen je aan om te gaan slapen." Antwoordde ze zachtjes. Ze vond het ook wel heel erg leuk om bij hem te blijven. Buiten slapen had ook wel wat en het was mooi weer dus echt koud zou ze het waarschijnlijk niet zijn. Hij zoende haar zacht, vol liefde maar ook heel voorzichtig. Ze ging er net zo voorzichtig in mee, ze wilde het niet gevaarlijk maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 16:13

Matthew Greyson

Ze vond het des te meer reden om dan maar bij haar te zijn, waardoor hij direct knikte. 'Ja, je hebt helemaal gelijk.' zei hij. Ze pakte de wijn stevig vast en ze sprong op zijn rug, hij pakte haar benen stevig vast en daarna begon hij te rennen, eerst nog redelijk langzaam, maar daarna zo'n beetje op volle snelheid. Hij vond het heerlijk. Het was al redelijk donker, niemand zou hun echt goed kunnen zien, maar hij zag alles nog perfect. Hij kon hier echt van genieten, hij vond het heerlijk om op deze manier af en toe zijn energie kwijt te raken. Na een paar minuten waren ze bij de auto en liet hij haar weer langzaam op de grond zakken. Hij was nog volledig fit, dit was voor hem eigenlijk amper intensief. Het kostte hem eigenlijk geen kracht. Hij drukte spontaan zijn lippen op die van haar. 'Laten we gaan, ik wil het je graag laten zien.' zei hij enthousiast tegen haar, om daarna in de auto te springen, zonder ook maar zijn deur open te doen.


Alexios Evans

Ze dacht eventjes na over wat hij zei en daarna gaf ze aan dat ze een dekentje zou pakken en tegen hem aan zou kruipen om hier te slapen. 'Dat lijkt mij heerlijk.' zei hij zachtjes. Hij vond het heel fijn dat ze bij hem wilde blijven, zelf buiten. Ze ging heel voorzichtig mee in de zoen en hij liet zijn hand langzaam naar haar hals glijden, zijn aanraking was lichtjes, aftastend en ook ontzettend voorzichtig. Op haar schouder liet hij zijn hand stil liggen en hij stopte zoen om in haar ogen te staren. 'Ik hou van je, Lilian. Zo ontzettend veel.' fluisterde hij, vol betekenis. 'Ik wil dat je het weet. Dat je weet hoe belangrijk je voor mij bent. Ik kan niet eens de woorden vinden om dat te omschrijven, maar ik ben het liefste elke minuut bij jou, ik heb je heel hard nodig.' zei hij heel eerlijk tegen haar. De tranen schoten opeens weer in zijn ogen en hij legde zijn hoofd daardoor dicht tegen haar aan en hij ademde trillend in. Hij had het echt slecht zo, zodra hij niet de dingen kon doen die hem nog een beetje gelukkig maakten, stortte hij helemaal in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 16:19

Áurora Philippa

Hij pakte haar stevig vast en begon. In het begin nog langzaam, maar het werd steeds harder. Ze sloot haar ogen en toen ze ze weer open deed, stond hij stil, ze waren bij de auto, het ging echt heel snel. Ze werd op de grond neergezet en ze zag dat hij niet eens zweette, het ging hem zo onwijs makkelijk af. Ze ontving een kus van hem en hij was enthousiast. Ze grijnsde daardoor vrolijk naar hem en keek hoe hij de auto in sprong. Dat ging ze hem niet na doen. Ze opende de deur en nam naast hem plaats. "Laat maar zien dan." Zei ze met een grijns.


Lilian Nova

Het leek hem heerlijk om hier bij haar te zijn als ze sliep. ZIjn hand gleed over haar hals heen, heel licht en zachtjes, op haar schouder lag zijn hand stil en hij vertelde haar dat hij van haar hield. Ontzettend veel. Ze legde haar hand op zijn wang en streelde er zachtjes overheen. Hij wilde dat ze het wist. Hij kon het niet eens omschrijven maar was het liefste elke minuut bij haar, hij had haar hard nodig en ze zag de tranen in zijn ogen. Ze sloeg haar armen daarom om hem heen en hield hem zachtjes vast. "Ik ook van jou, Alex, ook zo veel. Ik ben echt gek op je." Vertelde ze hem lief en zachtjes. Ze vond het wel heel moeilijk dat hij verder nergens voldoening uit leek te kunnen halen. Ze hoopte dat zijn dagen positiever werden door haar, dat het hem opvrolijkte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 16:57

Matthew Greyson

Ze stapte in de auto en zei dat hij het maar moest laten zien, waardoor hij direct de auto startte en met flink wat gas wegreed. Matthew reed altijd aardig door, hij was wel voorzichtig, maar zijn reflexen waren zo sterk dat hij wel wat meer risico durfde te nemen. Boetes deden hem ook niets, dat maakte hem helemaal niet uit. Hij had geld zat, zo'n boete maakte geen indruk op hem. Na ongeveer een halfuurtje rijden reed hij via een hele smalle weg naar een klif toe. Daar parkeerde hij de auto, je had een geweldig uitzicht met aan de ene kant de zee en aan de andere kant de stad. Hoewel het donker was, gaf de maan en de sterren redelijk wat licht af. Hij haalde uit de auto een kleed met wat kussens en hij legde die op de open plek neer, daarna legde hij ook de fles wijn neer. Hij pakte Aurora vast en hij draaide haar een rondje in de lucht, om haar daarna op het kleed neer te leggen en over haar heen te buigen, met een grijnsje op zijn gezicht.


Alexios Evans

Ze legde haar hand op zijn wang en zodra ze doorhad dat hij heel emotioneel werd sloeg ze haar armen om hem heen en hield ze hem zachtjes vast. Het voelde fijn, hij deed heel veel pogingen om zich sterk te houden, maar toch liepen de tranen over zijn bleke gezicht heen. 'Ik... ik wil gewoon weer aan het werk...' sprak hij zachtjes. Hij was duidelijk nogal uit zijn ritme gehaald en hij had dat juist hard nodig, nu was hij meteen van slag en heel verdrietig daardoor, het maakte hem ongelukkiger en dat was goed te merken. Zolang hij maar zijn werk had voelde hij zich nuttig, dan wist hij zichzelf wel een soort van positief te houden, maar dat ging nu ook niet. Lilian begon ook een steeds grotere rol te spelen in zijn gemoedstoestand. Ze zei dat ze ook van hem hield, ze was echt gek op hem. Die woorden stelden hem gerust, elke keer weer. Hij ademde langzaam in en hij keek haar nu weer aan. 'Het spijt mij dat ik zo negatief ben, ik... het zal beter gaan als ik weer alles kan.' zei hij zachtjes. Een vampier was niet gemaakt om op de bank stil te liggen, dat merkte hij duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 17:02

Aurora Philippa

Ze gingen met veel vaart weg en ze hield zich in het begin even stevig vast, maar daarna ging het wel en was ze er redelijk aan gewend. Ze gingen een smal weggetje op en eindigden op een klif. Ze stapte langzaam uit en bekeek met een glimlach het uitzicht, het was hier mooi. De maan en de sterren waren hartstikke helder. Hij legde een kleed en kussens op een plek neer en ook de fles wijn. Daarna pakte hij haar vast. Hij tilde haar weer op alsof ze niets woog en ze grijnsde toen hij haar een rondje in de lucht draaide. Haar ogen twinkelden vrolijk. Hij legde haar daarna op het kleed neer en boog zich over haar heen. Ze zoende hem vol passie en liet haar vingers over zijn borstkas glijden.


Lilian Nova

Hij wilde weer aan het werk en ze glimlachte daardoor wel een beetje. "Dat kan nog niet, lieverd, nog even wachten, met een paar dagen is het mogelijk, dan is je been weer genezen." Legde ze zachtjes aan hem uit en ze streelde over zijn rug heen met haar vingers, heel gelijkmatig en zachtjes. Ze drukte zacht een kusje op zijn wang en het speet hem dat hij zo negatief was. Het werd beter wanneer hij alles weer kon. "Geen probleem, ik snap dat het je verdrietig maakt, maar ik hoop ook dat het helpt dat ik bij je ben. Nu kunnen we wel de hele dag samen zijn en hoef je niet te werken." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 17:23

Matthew Greyson

Ze zoende hem direct vol passie en hij voelde haar vingers over zijn borstkas heen glijden. Hij liet de zoen daardoor nog iets heftiger worden, als ze hem zo veel passie liet voelen was hij echt niet meer te houden. Hij onderbrak de zoen en zijn lippen gleden heel voorzichtig naar haar hals toe, waar hij zachtjes op haar huid zoog. Het rook geweldig voor hem en het had voor hem iets heel erotisch. Dat kon het wel vaker hebben, als je van een aantrekkelijke vrouw dronk die ook nog eens geweldig rook. Het was dan niet alleen maar om voeding binnen te krijgen, maar het kon ook echt iets opwindends hebben. Dit stelde dan nog niet zo veel voor, maar toch had het een klein beetje hetzelfde erotische effect. Haar geur had zo veel impact op hem en door zo dichtbij haar te zijn kon hij er optimaal van genieten. Hij bleef zachtjes zuigen, hij vroeg zich ergens wel enorm af hoe geweldig ze zou smaken. Niet omdat hij haar echt pijn wilde doen of omdat hij het gevoel niet aankon, maar omdat ze zo geweldig rook en hij had heel graag wel eens zou willen proeven. Hij grijnsde even in zichzelf door die gedachte en hij haalde zijn lippen uit haar hals, om haar daarna kort in haar ogen te staren. 'Ik kan geen genoeg van jou krijgen.' zei hij fluisterend.


Alexios Evans

Ze zei dat het nog niet kon, hij moest nog even wachten en met een paar dagen was het mogelijk, dan was zijn been genezen. 'Ik kan niet wachten.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Ze drukte een kusje op zijn wang en daarna zei ze dat het geen probleem was dat hij negatief was, ze begreep wel dat het hem verdrietig maakte, maar ze hoopte dat het ook scheelde dat ze bij hem was, nu konden ze de hele dag samen zijn. 'Dat scheelt ontzettend veel, ik vind het heerlijk om samen te zijn met jou, maar ik ben bang dat ik je ga vervelen zo. We kunnen niks doen, nergens heen... ik wil niet dat jij mij saai vindt.' zei hij. 'En ik voel mij gewoon niet goed doordat ik niks kan, mijn lichaam is daar duidelijk niet op gemaakt, het is niets om zo veel stil te liggen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum