Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 10:20

Aurora Philippa

Hij was wat gespannen en pakte haar stevig vast. ZE moest niet verdrietig zijn. "Ik hou gewoon zoveel van je..." Fluisterde ze daarom tegen hem terug. Hij knikte door haar woorden en ze voelde zijn hand tegen haar gezicht. Hij hield ook van haar. Hij zou meteen meelopen, dan hadden ze dat maar gehad. "Ja, laten we dat maar doen." Knikte ze. "Alex was wel heel aardig hoor... zijn eis is alleen dat je normaal moet doen tegen LIlian... dat vind hij heel belangrijk." Gaf ze zacht aan. Ze pakte zijn hand stevig vast en nam hem met haar mee naar het huis van Lilian en Alex. Ze stonden beide nog in de deuropening.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 10:33

Matthew Greyson

Ze zei dat ze gewoon zoveel van hem hield en dat liet hem een beetje glimlachen. 'Dat vind ik alleen maar heel erg fijn om te horen.' zei hij zachtjes en lief tegen haar. Hij was hartstikke gek op haar, maar deze hele situatie met het tot leven brengen van mensen had alles verwarrend gemaakt. Ze zouden meteen gaan en ze zei dat Alex heel aardig was, zijn enige eis was dat hij normaal deed tegen Lilian, dat vond hij belangrijk. Ze hield zijn hand stevig vast en hij knikte. 'Dat ga ik doen.' zei hij zachtjes. Hij ging heel hard proberen om normaal te doen tegen Lilian. Ze liepen naar de deur toe, ze stonden daar allebei nog. Matthew keek kort op, maar toen ze dichterbij kwamen keek hij constant naar beneden om aan te tonen dat hij onderdanig was nu. Zijn hele houding was onderdanig. Dat was goed, dat liet zien dat hij Alex respecteerde en dat het niet meer fout zou lopen zoals gisteren. 'Het is oké, Matt. Kom verder. We willen graag even praten.' zei hij nu. Hij wist dat Juliet en Evan er ook nog waren, maar dat vond hij geen probleem. Juliet kende Matthew inmiddels en Alex had liever dat iedereen nu goed met elkaar om leerde gaan, voor als hij er straks een tijdje niet was. Iets wat Matt nu pas voor het eerst zou gaan horen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 15:03

Aurora Philippa

Hij glimlachte haar een beetje toe en vond het alleen maar heel erg fijn om te horen. Ze trok hem even iets dichter tegen haar aan en gaf hem een knipoog. Hij zou normaal gaan doen tegen Lilian. Ze wist dat dit hem heel erg veel moeite zou kosten. "Ik ben blij dat je dat wilt proberen." Fluisterde ze. Ze liepen naar Alex en Lilian toe en ze zag hoe Matthew onderdanig bleef. Alex vond het oké, ze mochten verder komen, ze wilden graag even praten. Lilian knikte even en glimlachte lichtelijk naar Matthew. "Wil je iedereen tegelijk spreken, Alex?" Vroeg ze aan haar vriend en ze keek hem even aan. Ze dacht dat het misschien beter was om eerst alleen Mattehw te spreken, maar gezamenlijk kon natuurlijk ook. Ze wilde graag doen wat voor hem het beste leek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 16:23

Alexios Evans

Lilian vroeg aan hem of hij iedereen tegelijk wilde spreken of alleen Matthew. 'Ik wil graag samen met jou Matthew inlichten over de komende tijd.' zei hij tegen haar. Daarna keek hij naar Aurora. 'Juliet en Evan zijn binnen, Matthew komt zo heelhuids weer bij je terug, dat beloof ik je.' zei hij nu ,omdat hij niet wilde dat ze bang was dat het toch weer uit de hand zou lopen met Matt. 'Loop je even mee naar de tuin, Matt?' vroeg hij nu aan zijn vriend. Die liet de hand van Aurora los en hij drukte kort zijn lippen op haar wang, om daarna met Lilian en Alex mee te lopen naar de tuin. 'Is er iets aan de hand?' vroeg Matt nu aan hem, waardoor hij zwakjes glimlachte. 'Nee, niet echt. Ik zal wel de komende tijd opgesloten zitten. Ik wil mijzelf graag beter leren beheersen en daardoor zal ik in de kelder vastgehouden worden.' legde hij nu uit. Matthew staarde hem wat verbaasd aan. Hij wist dat Matt niet echt geloofde in dat soort dingen, dat hij iets meer vond dat een vampier ook gewoon los moest kunnen gaan, zo nu en dan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 16:32

Lilian Nova

Hij wilde graag samen met haar Matthew inlichten en hij gaf bij Aurora aan dat Juliet en Evan binnen waren. Matthew kwam heelhuids bij haar terug, dat beloofde hij. Aurora knikte en glimlachte lichtelijk, het zou goed komen. HIj wilde dat Matthew meeliep naar de tuin en haar vriend liet meteen haar hand los en ze ontving een kusje op haar wang. "Alles komt goed." Fluisterde ze tegen hem en vervolgens liep ze naar de kamer toe en begroette ze Juliet en Evan vriendelijk. "Hoi, jij bent dan vast Evan, mijn naam is Aurora." Glimlachte ze naar hem en ze stak haar hand naar hem uit. Hij zag er gewoon normaal uit voor iemand die net uit de dood was opgestaan en ze had ook geen idee wat ze moest verwachten.
Lilian keek even toe hoe Matthew en Aurora elkaar gedag zeiden en liep vervolgens mee naar de tuin met Alex en Matthew. Hij wilde weten of er wat aan de hand was en Alex begon wat vluchtig te vertellen wat er aan de hand was en wat er zou gebeuren. Ze wreef even langs haar hals en keek naar Matthew. "Juliet heeft dat vroeger ook gedaan en het heeft haar ontzettend geholpen." Bracht ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 16:40

Evan Mason

Hij zat met Juliet op de bank terwijl Alexios en Lilian bij de deur stonden. Het voelde wat raar allemaal, maar dit zou het huis zijn waar ze de komende tijd zouden wonen, dan was het goed om er maar meteen zo veel mogelijk aan te wennen. Hij keek op toen er iemand naar hun toe kwam, ze werden vriendelijk begroet en de vrouw stelde zichzelf voor, ze wist duidelijk al wie hij was. 'Aangenaam kennis te maken, Aurora. Ik ben inderdaad Evan.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij kwam overeind om haar de hand te schudden. 'Kom gezellig bij ons zitten.' zei hij daarna, terwijl hij zelf ook weer plaatsnam op de bank. 'Dus, als ik het goed begrijp is Matthew bevriend met Alex en dan ben jij de vriendin van Matthew...' zei hij nu, omdat hij wilde checken of hij alles een beetje goed had.


Alexios Evans

Lilian zei meteen dat Juliet dit ook had gedaan en dat het haar ontzettend had geholpen. Matt knikte langzaam. 'Je weet hoe ik er over denk, maar ik vind ook dat je vooral moet doen wat voor jou goed voelt.' zei Matt nu, redelijk begripvol. Alex knikte daardoor. 'Ik heb alleen wel jouw hulp nodig. Ik zal best wel een tijdje vastzitten en Lilian en ik hebben een paar dagen terug een gesprek gehad met Adam, na de vergadering.' zei hij. Hij zag dat het gezicht van Matt meteen wat strakker trok. De oudere vampiers waren heel belangrijk en Matt wist duidelijk direct om wie het ging. Adam was een begrip onder de vampiers in de omgeving, omdat hij hier eigenlijk zo ongeveer de baas was. 'Hoe kan ik helpen?' vroeg Matthew nu, waardoor Alex opzij keek naar Lilian. 'We hebben met Adam afgesproken dat we vampiers jagen voor hem. Hij wilt dat we degene vermoorden die hij uitkiest.' zei hij nu. Matt knikte langzaam, hij vond dit duidelijk allemaal niets, maar hij zei er niets van. 'Hij wilt dat elke week. Ook als ik vastzit. Ik wil dat je Lilian helpt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 16:47

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat hij inderdaad Evan was en schudde haarh and. Ze moest gezellig bij ze komen zitten en hij vroeg of hij het goed begrepen had allemaal. Ze knikte meteen daardoor. "Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik ben inderdaad de vriendin van Matthew." Ze ging zitten op één van de stoelen met een glimlach en ze keek even naar Juliet en Evan. "Hoe voelt het nu? Weer terug te zijn. Ik kon me er echt geen voorstelling bij maken, maar je ziet er echt gewoon normaal uit." Zei Aurora nu, het werd zo waarschijnlijk wel duidelijk dat ze nog niet zo heel erg veel van deze magische wereld begreep. Juliet glimlachte lichtelijk, ze snapte het wel, het was vast allemaal heel vreemd.



Lilian Nova

Ze was wel lichtelijk gespannen, ze had geen idee of Matthew haar daadwerkelijk zou willen helpen. Ze wist niet of ze echt met hem kon samenwerken. Hij gaf aan dat Alex moest doen wat goed voelde, hij klonk begripvol. Dat voelde wel fijn en goed. Gelukkig maar dat hij daar in ieder geval geen oordeel over had. Nu ging Alex verder, over Adam, Matthew wist duidelijk over wie het ging. Ze kneep even zacht in de hand van Alex. Matthew wilde wel helpen. Matthew zweeg en knikte alleen maar door wat Alex verder vertelde. Ze moesten iedere week een vampier vermooirden, iemand die Adam uitzocht, ook als Alex vastzat en hij wilde dat Matthew haar zou helpen. Lilian haalde daardoor even diep adem en ze keek naar Matthew. "Ik snap dat dit tegen alles ingaat waar je in gelooft en ik snap het ook als je nee wilt zeggen, maar Alex laat me niet alleen gaan en hij vertrouwt jou het meeste van allemaal." Legde ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 17:13

Evan Mason

Aurora gaf aan dat hij gelijk had, ze was inderdaad de vriendin van Matthew. Dat liet hem glimlachen. Ze kwam bij hun zitten en ze vroeg hoe het nu voelde, om weer terug te zijn. Ze had zich er geen voorstelling van kunnen maken, maar hij zag er normaal uit. Dat liet hem glimlachen. 'Gelukkig maar.' zei hij. 'Ik moet toegeven dat ik mij best wel goed voel. Op sommige momenten lijken mijn herinneringen wat door de war te liggen of weet ik even niets meer, maar dat zal waarschijnlijk tijd nodig hebben en dan zal het beter worden.' legde hij haar uit. 'Jullie zijn nog niet zo heel erg lang samen, of wel?' vroeg hij nu aan Aurora. 'Je lijkt heel gelukkig. De manier waarop je zei dat je de vriendin van Matthew was, laat dat doorschemeren. Hoe bevalt het om een relatie te hebben met een vampier?'


Alexios Evans

Hij bleef Matt in de gaten houden, gewoon om te checken of er niet opeens iets geks zou gebeuren en hij toch weer door het lint zou gaan. Dat leek niet zo te zijn, hij was rustiger nu. Lilian kneep in zijn hand en ze zei tegen Matt dat ze begreep dat dit tegen alles inging waar hij in geloofde en ze snapte het ook als hij nee wilde zeggen, maar hij liet haar niet alleen gaan en hij vertrouwde Matthew het meeste van allemaal. Matt knikte nu langzaam. 'Ik begrijp het... het is gewoon... ik weet niet...' begon hij zachtjes. 'Het is in ieder geval al goed voor je verhoudingen met Adam, omdat je laat zien dat je wilt doen wat er gevraagd wordt.' zei Alex nu tegen hem. 'Ik vind het echt heel belangrijk, Matt. Anders zou ik het niet vragen.' zei hij daarna nog. 'Oké, ik wil wel helpen. Ik weet niet precies wat de bedoeling is, maar ik help Lilian.' zei Matthew nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 17:51

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat hij izch best wel goed voelde en legde uit dat zijn herinneringen wat door de war waren op sommige momenten of dat hij even niets meer wist, maar dat had tijd nodig, dan zou het beter worden. Hij was best wel open over alles en dat vond ze wel leuk. Ze was gek op spontane mensen, misschien was ze daarom ook wel zo gek op Matthew. "Dat is goed om te horen dat je je best wel goed voelt. Het zal vast moeilijk zijn en tijd nodig hebben, maar je hebt Juliet toch? Dat komt hartstikke goed." Zei Aurora vriendelijk. juliet keek haar even dankbaar aan daardoor en drukte zacht haar lippen tegen de wang van Evan aan. Evan vroeg ook of ze nog niet zo lang met Matthew samen was, ze leek heel gelukkig en hij wilde weten hoe het bevoel om een relatie met een vampier te hebben. Ze was nogal overdonderd door deze vragen. "Oh, euh.. nee we zijn nog niet zo heel lang samen. Ik ben inderdaad stapelgek op hem, ik hou echt heel erg veel van hem. Soms vind ik het nog een beetje ingewikkeld om een relatie met een vampier te hebben, Lilian weet zoveel meer en ik denk jij ook. Ik ben echt nog wel een groentje, ik snap sommige dingen ook veel minder." Gaf ze toe en ze wreef even met haar hand over haar arm heen.


Lilian Nova


Matthew bleef rustig en leek het allemaal wel te begrijpen. Volgens Alex zou dit zijn band met Adam ook sterker maken, hij liet zien dat hij gewillig was opdeze manier. Ergens sprak het haar zo erg tegen dat het zo ging, dat je zo je best moest doen om te laten zien dat je de verhoudingen respecteerde. Alex zei nog dat hij het heel belangrijk vond en Matthew gaf toe. Hij wist niet wat de bedoeling was, maar hij zou helpen. "Ik ben bang dat Adam zijn zinnen heeft gezet op vampiers die onrust stoken, die hij liever kwijt is. Ik denk dat ze ook best gevaarlijk kunnen zijn. We moeten ze dan samen vermoorden, Matthew. Kan je dat aan? Vertrouw je daarin ook voldoende op mij en kan ik ook op jou vertrouwen?" Vroeg ze hem nu heel eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 18:58

Matthew Greyson

Lilian zei dat ze bang was dat Adam zijn zinnen gezet had op vampiers die onrust stoken, die hij liever kwijt was. Matthew dacht dat die kans vrij groot was, omdat dat degene waren die Adam uit de weg wilde ruimen. Het was handig als Alex en Lilian dat voor hem zouden doen. Adam had altijd al een zwak gehad voor Alex. Ze dacht dat ze gevaarlijk zouden zijn en dat ze die vampiers samen moesten vermoorden. Ze wilde weten of hij dat aan kon. Of hij genoeg op haar vertrouwen en of ze ook op hem kon vertrouwen. Hij ademde diep in. Dit ging zo erg tegen zijn principes in. Toch wilde hij wel helpen. Hij gaf om Alex en Alex gaf zielsveel om Lilian. Hij wist dat. Hij vond ook dat hij iets goed te maken had. ‘Ik vertrouw je niet. Maar dat is iets waar ik heel graag aan wil werken. Ik wil dit doen.’ Zei hij nu zachtjes. ‘Ik wil er ook graag voor je zijn als Alex vast zit. Ik weet hoe veel hij om je geeft.’ Zei hij.


Evan Mason

Ze zei dat het moeilijk was en dat het tijd nodig zou hebben, maar dat hij Juliet had. Dat het hartstikke goed zou komen. Dat liet hem glimlachen. ‘Ja, je hebt gelijk. Ze zorgt goed voor mij, daar twijfel ik geen moment aan.’ Zei hij glimlachend. ‘Met haar kan ik alles aan.’ Voegde hij er aan toe. Het was wel waar, Juliet was ontzettend belangrijk voor hem en ze hadden het heel goed samen. Ze was duidelijk overdonderd door zijn vragen en ze zei dat ze nog niet zo lang samen waren, ze dat gek op hem was en dat ze heel veel van hem hield maar dat ze het soms wel een beetje ingewikkeld vond om een relatie met een vampier te hebben. Lilian wist zoveel meer en ze dacht dat hij dat ook wist. Ze was nog een groentje, daardoor begreep ze veel dingen minder. Hij knikte daardoor. ‘Dat is niet zo heel erg gek. Het is ook wel een uitzonderlijke situatie dat Lilian en ik zoveel meer weten, maar ik had ook geen idee hoe het was om een relatie met een vampier te hebben en je loopt toch tegen een hele hoop dingen aan.’ Zei hij. ‘Je kunt altijd om hulp vragen, of gewoon om ergens over te praten.’ Zei hij daarna tegen haar. ‘Wij hebben ondertussen al best een tijdje een relatie en ik denk dat we ook alle problemen al wel een keertje meegemaakt hebben, al geloof ik dat Matthew en Juliet niet echt met elkaar te vergelijken zijn.’ Zei hij, waarbij hij even naar Juliet knipoogde. ‘Als je meer zou willen weten zou je ook vast wat boeken van Lilian kunnen lenen.’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 19:09

Lilian Nova

Hij vertrwoude haar niet. Ze slikte daardoor toch even moeizaam. Ze vond het naar om te horen, ze wilde Matthew wel heel graag vertrouwen, maar omdat hij haar niet vertrouwde, wist ze dat zij het ook niet zomaar kon. Hij wilde er wel graag aan werken en hij wilde dit ook doen. Hij wilde er zelfs voor haar zijn als Alex vast zat. Hi jwist hoeveel hij om haar gaf. Ze haalde even diep adem, ze moest zich er zelf ook wat meer overheen zetten. "Dankjewel, Matthew... ik wil jou ook graag leren vertrouwen. Ik vind het heel fijn dat je dit wilt doen. Ik geef net zoveel om Alex." KLonk haar stem zachtjes. Het bleef natuurlijk een hartstikke gevaarlijke bezigheid en ze wist dat het voor Matthew net zo gevaarlijk kon zijn als voor haar. Ze hoopte dat hij haar niet zou laten stikken op zo'n moment. "Als Adam langskomt, zal ik dan vervolgens naar jou komen, dat we dan samen vertrekken en in de auto een plan maken?" Vroeg ze aan Matthew, ze wilde een beetje weten hoe ze dit gingen aanpakken.


Aurora Philippa

Ze zag hoe Juliet liefdevol naar Evan keek door zijn woorden. De vrouw legde haar hand zachtjes op zijn rug en streek daar lief overheen. "Hoe lang zijn jullie al samen?" Vroeg Aurora geïnteresseerd. Hij vond het ook niet zo heel gek dat ze dingen minder begreep. Het was ook wel een uitzonderlijke situatie dat hij en Lilian zoveel meer wisten. Hij had ook geen idee hoe het was om een relatie met een vampier te hebben en je loopt dan toch tegen een hoop dingen aan. "Zoals wat dan?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze wilde wel weten waar zij zo'n beetje tegen aan liepen. Ze kon altijd om hulp vragen. Zij hadden alle problemen al een keertje meegemaakt, al geloofde hij dat Matthew en Juliet niet echt met elkaar te vergelijken waren. Ze glimlachte daardoor een beetje. "Ik denk het ook niet." Zei ze nu. Juliet keek naar Evan toen hij knipoogde en grijnsde naar hem. "Onze normen en waarden verschillen wel iets." Gaf ze eerlijk toe. Als Aurora meer wilde weten, kon ze vast de boeken van Lilian lenen. "Matthew heeft me op zich best veel vertelt, maar iets meer erover lezen kan vast geen kwaad." Glimlachte ze nu. "Ik zal het een keer aan Lilian vragen." Knikte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 20:18

Matthew Greyson

Ze bedankte hem en ze zei dat ze hem ook graag wilde leren vertrouwen, ze vond het heel fijn dat hij dit wilde doen. Ze gaf net zoveel om Alex. Hij knikte langzaam. Ze stelde nu voor hoe ze het zouden gaan doen, waardoor hij nog eens knikte. 'Dat lijkt mij helemaal prima.' stemde hij in. 'Dat gebeurt dus ongeveer eens per week? Is dat een vaste dag?' wilde hij nu weten. 'Adam heeft dat nog niet met zo veel woorden laten weten, maar ik verwacht dat hij eerdaags op de stoep staat en zodra Lilian meer weet, zal ze jou dat laten weten.' zei Alex nu tegen hem. Matthew knikte weer. 'Oké.' stemde hij nog eens in. 'Dan hoor ik het allemaal wel.'


Evan Mason

Hij voelde de hand van Juliet op zijn rug, ze streek er zachtjes over heen. Hij vond het fijn. Aurora wilde we ten hoe lang ze al samen waren, waardoor hij glimlachte. 'Al bijna vijf jaar nu. En hopelijk voor eeuwig.' zei hij, waarbij hij even naar Juliet knipoogde. Ze zouden er wel uit komen, ze zouden wel een manier vinden. Hij vroeg zich af of hij misschien nu wel veranderd zou kunnen worden, nu hij eigenlijk geen jager meer was. Hij wist alleen niet of zijn lichaam nog steeds hetzelfde zou reageren op de verandering. Misschien wel. Misschien zou dat nooit weggaan en moesten ze een andere manier vinden. Aurora vroeg tegen wat voor dingen ze aan liepen. Daar dacht hij eventjes over na, hij dacht terug aan de eerste periode waarbij ze samen waren geweest. 'Ik heb heel erg het geluk dat Juliet een hele goede beheersing heeft, waardoor ik mijn leven niet zo anders hoef in te delen.' legde hij uit. 'Ik ben heel sociaal, ik vind het leuk om met grote groepen mensen te zijn, om heel veel drukte om mij heen te hebben, maar dat is voor een vampier anders. Ik had aan het begin moeite met simpele dingen, zoals het feit dat Juliet koud is en niet zomaar in mijn armen in slaap valt. Ondertussen zijn die dingen juist vertrouwd.' legde hij uit. 'Maar ik kan mij voorstellen dat Matthew en jij misschien wel meer dingen hebben waar jullie tegenaan lopen, ik heb het gevoel dat hij misschien wel wat... ja, hoe moet ik het omschrijven? Dat hij misschien wel wat wilder is...' zei hij nu. Juliet was ook wel een hele nette en beheerste vampier, hij had genoeg ervaring om te weten dat ze gemiddeld gezien niet zo waren. Juliet zei dat hun normen en waarden wel iets verschillend waren en daardoor knikte hij. 'Iets lezen lijkt mij altijd goed, inderdaad. Volgens mij hou jij er wel van om meer dingen te leren en de basis van alles is communicatie. Zeker tussen mens en vampier. Zeker als je nog niet zo lang samen bent.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 20:37

Lilian Nova

Het leek hem helemaal prima en wilde weten hoevaak het zou gebeuren en of het een vaste dag was. Adam had daar nog niets over gezegd maar Alex ging ervanuit dath ij eerdaags op de stoep zou staan en zodra zij meer zou weten, zou ze het aan Matthew laten weten. "Ja, zeker. Ik zal je alles laten weten zodra ik hem zie. Ik wil graag met hem een vaste dag afspreken, dat lijkt me voor iedereen prettig." Knikte ze nu. "Bedankt Matthew." Zei ze toch tegen de vampier. Hij wilde haar toch helpen en dat was heel belangrijk, vooral voor Alex, dan was hij overal wat geruster op.


AUrora Philippa

Ze waren al bijna vijf jaar samen nu en hopelijk voor eeuwig. Dat was vast lastig voor ze. "Daar komen we wel uit." Zei Juliet zacht tegen Evan. Het was iets waar ze een manier op gingen vinden. Wellicht kon LIlian wat dingen uitzoeken als ze een heks was. Misschien wist ze er dan wel wat op. Aurora knikte alleen maar even. Het leek haar ook vreemd om een vampier te worden, ze had wel een besluit genomen dat ze dit wilde doen voor Matthew om ook voor altijd bij hem te zijn, maar het leek haar toch wel spannend. Hij legde uit over de goede beheersing van Juliet. Hij was heel sociaal en vond het leuk om met grote groepen mensen te zijn. "Dat vond ik in het begin nog wel een beetje moeilijk, maar ik vind het zelf ook gezellig, ik kan me goed inhouden en ik wil er altijd zijn voor Evan. We hebben wel wat dingetjes gehad hoor. Ik heb één keer gedacht dat ik wel meer dan een week zonder bloed kon. Weet je dat nog?" Vroeg ze aan Evan, een beetje beschaamd. Ze was ooit een keer midden in de nacht wat onrustig geworden en had Evan bijna aangevallen, ze had zich nog net kunnen bedwingen, maar was voor die keer was ze best wel los gegaan en was ze vroeg in de ochtend onder het bloed thuis gekomen. Dat was voor haar de enige keer dat ze zich niet had kunnen beheersen terwijl ze met Evan was.
Aurora knikte een beetje. Ja, zij en Matthew hadden wel meerdere problemen nu al. Even vroeg ze zich af of ze dan echt zo onwetend was en dat het daardoor kwam, maar Alex en Lilian hadden ook wel wat problemen. Daar kon het niet aan liggen. "Matthew is inderdaad wat wilder, hij is gek op feestjes ook en organiseert ze vaak, ik weet niet in hoeverre ik dat aan jullie kan vertellen allemaal eigenlijk." Het voelde voor haar nogal ongemakkelijk. De vorige keer dat ze alles aan Lilian had vertelt, had hij dat liever allemaal niet gehad. "Oh ja, ik wil wel graag veel leren, vooral de basis inderdaad. Het lijkt me ook heel leuk om hem een keer te verbazen, met dat ik wat weet." Zei ze met een klein glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 20:46

Evan Mason

Juliet zei zachtjes dat ze er wel uit zouden komen, waardoor hij knikte. Hij geloofde het ook wel en voorlopig waren ze samen. Dat was het belangrijkste. Dat was waar het nu om ging. Juliet zei dat ze het in het begin moeilijk had gevonden om met grote groepen mensen te zijn, maar ze vond het ook gezellig en ze kon zich goed inhouden, ze wilde er altijd zijn voor hem. Ze hadden ook wel wat andere dingetjes gehad, ze vroeg of hij nog wist dat ze dacht dat ze meer dan een week zonder bloed kon. Hij glimlachte zwakjes. 'Ja, je kunt je goed inhouden, maar er zijn grenzen.' zei hij. Hij was toen best wel geschrokken. Heel erg. Maar hij wist dat het niet zomaar gebeurde en hij vertrouwde haar enorm. Aurora zei dat Matthew wat wilder was, hij was gek op feestje en organiseerde ze vaak, ze wist niet hij hoeverre ze dat aan hun kon vertellen. Hij glimlachte daardoor. 'Je kunt ons vertrouwen, Aurora. Echt. Zowel Juliet als ik hebben al een hoop meegemaakt in ons leven, wij kijken nergens meer echt gek van op.' zei hij tegen haar. Ze zei dat ze de basis wilde leren en het leek haar leuk om Matt een keer te verbazen met wat ze wist. Daardoor keek hij naar Juliet. 'Wat zijn basis dingen die we haar zo kunnen vertellen? 'vroeg hij nu. Juliet wist dat misschien beter.


Matthew Greyson

'Oké, dan gaan we het op die manier doen. Een vaste dag lijkt mij ook fijn. Ik ben er voor je, Lilian. Als hij vastzit kan je op mij rekenen. We vertrouwen elkaar misschien nog niet echt, maar dat kan wel komen. Ik wil daar heel graag aan werken.' zei hij nu tegen haar. Hij kon horen dat Aurora binnen nog even in gesprek was en dat liet hem glimlachen. 'Zullen we wat drinken? Ik wil Aurora even de kans geven om met ze te praten zonder dat ik constant bij haar ben.' zei hij. 'Ja, we hebben hier buiten nog wel een fles staan.' zei Alex daar op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 21:10

Aurora Philippa

Evan glimlachte zwakjes door wat Juliet vertelde, er waren grenzen ook voor haar. Dat was wel duidelijk. Iedereen had zo zijn grenzen, maar blijkbaar was dat ook voor iedere vampier anders. Evan gaf aan dat ze ze on vertrouwen en ze aarzelde nog heel eventjes, ze keken nergens gek van op. "Nou... Matthew gebruikt nogal veel drugs en dat vind ik heel moeilijk. Ik ben dat helemaal niet gewend..." Gaf ze heel zacht aan. Juliet knikte even, zelf had ze er nooit behoefte aan gehad. Evan keek haar aan en vroeg wat basis dingen waren die ze haar zo konden vertellen. "Volgens mij weet je al wel veel basis dingen. Iedere vampier is verschillend wat betreft bloed drinken, maar veel vampiers hebben toch echt vers bloed nodig om te functioneren. Je kent de rangorde. Ik ben bijvoorbeeld jonger dan Alex, maar weer ouder dan Matthew. We kunnen ook heel goed zien in het donker en hebben een vreselijk jachtinstinct want de meeste zoveel mogelijk onderdrukken." Vertelde Juliet aan haar. "Soms voelen mensen dat ze op afstand van ons moeten blijven, ze voelen dat we gevaarlijk zijn." Legde ze uit. Aurora knikte even, dat wist ze eigenlijk allemaal al wel. Dat waren echt de basis dingen.


Lilian Nova

Matthew vond het goed om het op die manier te doen, een vaste dag leek hem ook fijn en hij was er voor haar. Als Alex vast zat, kon ze op hem rekenen. Ze vertrouwden elkaar misschien nog niet echt, maar dat kon wel komen. Hij wilde er graag aan werken. "Ik vind het heel fijn dat je dat zegt, ik wil zeker dat het goed komt. Dat we elkaar gaan vertrouwen. We gaan er samen aan werken. Het komt goed." Zei ze nu met een knikje en wat meer vertrouwen erin. Ze kneep even in de hand van Alex met een glimlachje. Matthew stelde voor om wat te drinken. Hij wilde AUrora de kans geven om met ze te praten. Zonder dat hij constant bij haar was. "Hebben ze het over je?" Vroeg ze plagend aan hem. Alex dacht dat ze hier nog een fles hadden staan. "Ja, alleen geen glazen." Zei ze met een grijns. Ze pakte de fles van de grond af en hield die omhoog. Die hadden ze gisteren voor de helft leeg gedronken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 21:23

Evan Mason

Ze leek eventjes te aarzelen maar ze zei daarna dat Matthew nogal veel drugs gebruikte en dat ze dat moeilijk vond. Ze was dat helemaal niet gewend. Hij knikte nu langzaam. 'Ik kan mij voorstellen dat het moeilijk is. Ik weet dat er meerdere vampiers zijn die hun gevoelens onderdrukken, vaak met drank, soms met wat sterkers. Ik denk alleen niet dat het altijd zo'n positief effect heeft, ook al kunnen ze een hoop hebben. Drugs werkt immers niet alleen maar lichamelijk, het doet ook mentaal iets met je. Kan je dat niet met hem bespreken? Kijken of hij het echt nodig heeft of dat hij er misschien wel mee kan stoppen?' stelde hij voor. Juliet vertelde wat basis dingen en Aurora leek dit wel al te weten. Dan wist ze in ieder geval de meest belangrijke dingen.


Matthew Greyson

Ze wist zeker dat het goed zou komen en ze was blij dat hij dit zei, ze zouden er samen aan gaan werken. Dat liet hem glimlachen. Dit ging zo al een heel stuk beter en hij kon aan Alex merken dat het hem goed deed. Het leek wat van zijn spanning weg te nemen en dat was positief. Toch was hij duidelijk alsnog gespannen en hij leek ook flink dorstig. Hij bleef Lilian eigenlijk constant stevig vasthouden en hij leek zich sterk te houden, maar Matt kon echt wel zien dat hij bleek was, dat zijn ogen onrustiger stonden, hij leek het te willen verbergen, maar het viel Matt echt wel op. Lilian vroeg hem nu plagend of ze het over hem hadden, waardoor hij kort grijnsde. 'Ik hoor af en toe mijn naam vallen ja.' gaf hij toe. 'Maar dat is niet erg. Ik ga het ook niet afluisteren, ik gun het haar wel om eventjes met ze te praten, het is goed voor haar.' zei hij zachtjes. Hij wist dat hij Aurora nogal isoleerde van de buitenwereld. Niet eens bewust, maar het gebeurde wel. Het was juist fijn voor haar als ze een keer met anderen kon praten. Lilian zei dat ze nog drank hadden, maar geen glazen. 'Nou, geen glas nodig hoor, je kunt het prima uit de fles drinken.' zei Matt meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 25/9/2021, 21:44

Aurora Philippa

Evan gaf aan dat hij het kon voorstellen dat het moeilijk was, er waren meerdere vampiers die hun gevoelens onderdrukten, vaak met drank, soms met wat sterkers. Waarschijnlijk was het dus helemaal niet zo normaal. Ze vond dat best wel een beetje moeilijk. Evan gaf aan dat het niet altijd zo'n positief effecht had. Drugs deed ook mentaal wat met iemand. Ze slikte even. "Zelfs voor vampiers?" vroeg ze wat vertwijfeld. Ze keek Juliet even aan, die knikte. "Ja, wij kunnen ook verslaafd raken. Het sloopt je mentaal als je echt veel gebruikt." Vertelde ze eerlijk aan Aurora. Aurora leek hier wel wat nerveuzer van te worden. Evan vroeg of niet kon kijken of hij misschien kon stoppen. "IK weet het niet, ik had juist aangegeven dat ik het wel een keer samen met hem wilde doen." Klonk haar stem zacht. Ze wist even niet zo goed wat ze moest. Kon ze hem beter vragen om te stoppen? Ze had het al zo moeilijk dat hij eerlijk tegen haar zou zijn. Juliet zag aan haar dat ze het allemaal wat moeilijk vond. "Hé, je moet doen wat voor jullie goed voelt, Aurora, maar blijf wel praten." Gaf de vrouw zacht aan.


Lilian Nova

Matthew glimlachte even en ze merkte dat de sfeer wel wat gezelliger werd, ze vond het heel fijn, dat deed haar goed. Alex bleef haar stevig vasthouden en ze streelde zachtjes over zijn hand heen. Hij bleef wel stil verder en ze keek naar hem. Hij was onrustig en ze vond het moeilijk om hem zo te zien. "Als je het niet red, moet je het zeggen." Mompelde ze heel zacht tegen hem. Matthew grijnsde even door haar woorden. Hij hoorde inderdaad af en toe zijn naam vallen en ze knikte even. Hij vond het niet erg en ging ze ook niet afluisteren. Hij gunde het Aurora, het was goed voor haar. Lilian knikte even een beetje. "Gaat het goed samen?" Vroeg ze toch een beetje voorzichtig aan hem. Hij leek haar de ruimte te willen geven. Misschien was het juist een goed teken. Hij gaf aan dat hij geen glas nodig had, het was prima om uit de fles te geven. Ze gaf de fles aan Matthew. "Aan jou de eer." Zei ze met een glimlachje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 25/9/2021, 23:38

Evan Mason

Aurora vroeg of het zelfs negatief kon zijn voor vampiers, waardoor Juliet zei dat het kon, dat ze ook verslaafd konden raken, het was mentaal slopend als je echt veel gebruikte. Het was voor haar wel iets om rekening mee te houden, om misschien een beetje in de gaten te houden. Ze was duidelijk een beetje in de war nu, ze had aangegeven dat ze het wel een keertje samen met hem wilde oden. Juliet gaf aan dat ze moest doen wat voor hun goed voelde, maar ze moest blijven praten. Evan knikte, want hij was het met haar eens. 'Het is het belangrijkste dat jullie je goed voelen bij elkaar, maar het is ook goed om te weten dat vampiers niet immuun zijn voor alles en dat drugs ook niet zo'n geweldige oplossing zijn voor hun problemen. Hoe verleidelijk het ook lijkt.' zei hij zachtjes. 'Het is goed om er zo open en eerlijk mogelijk met hem over te praten, denk ik.' voegde hij er nog aan toe.


Matthew Greyson

Lilian zei tegen Alex dat hij het moest zeggen als hij het niet zo redden. Hij zag Alex knikken, hij leek het amper te redden, maar dat gaf hij niet aan. 'Zoveel dorst?' vroeg hij nu aan Alex. Die keek op naar hem en hij knikte kort. 'Ik drink alleen nog van Lilian, tot ik opgesloten word.' verklaarde Alex nu. Matthew knikte langzaam. Dat was dus veel te weinig, maar Alex leek niets anders te willen, dat was vast met een reden. Dat had vast met zijn spanning te maken. Lilian vroeg of het goed ging samen, waardoor hij langzaam knikte. 'Het was niet zo goed voor onze relatie dat ik Maya zo graag terug wilde en we zijn er achter gekomen dat we elkaar nog beter moeten leren kennen, dat onze band nog sterker kan... maar ik hou zielsveel van haar en ik weet dat Aurora ook van mij houdt.' zei hij best wel eerlijk. Hij liet wat details weg, zoals het drugsgebruik en dat hij het lastig vond om eerlijk te zijn, maar dit was in grote lijnen wel hoe het was. Lilian gaf hem de fles aan en ze zei dat de eer aan hem was, waardoor hij grijnsde. 'Lekker hoor.' zei hij, om daarna meteen een paar grote slokken te nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 26/9/2021, 13:10

Aurora Philippa

Ze luisterde naar de twee en knikte eventjes op een gegeven moment. Ja, het praten met Matthew was het aller belangrijkste. Ze wist dat en ze moesten dat echt samen meer gaan doen. Dan konden ze er verder mee komen. "Bedankt voor de uitleg, ik denk dat ik het er inderdaad een keer met hem over ga hebben." Knikte ze nu. Het was fijn dat ook deze mensen heel aardig waren en voor haar leken te willen zorgen, ze vond het hartstikke lief van ze.


Lilian Nova

Matthew vroeg of hij echt zoveel dorst had, hij keek naar hem en knikte alleen. Hij vertelde dat hij alleen nog van haar dronk, tot hij opgesloten zat. Hij zei niet dat hij het momenteel niet redde. Ze liet het heel even zo. Het kwam wel. Daar was ze zeker van. Ze zou hem straks weer wat laten drinken en dan ging het vast weer wat beter. Daar hoopte ze tenminste echt op. Matthew was een stuk opener als Alex en vertelde dat het niet zo goed voor hun relatie was dat hij Maya graag terug wilde hebben. Hij hield wel zielsveel van Aurora en wist dat Aurora ook van hem hield. "Ja, ze is echt wel gek op je, dat heeft ze ook gezegd." Knikte Lilian met een glimlach. Hij pakte de fles van haar aan en nam een paar grote slokken. Ze keek nu weeer naar Alex en kneep in zijn hand. "Echt zeggen." Fluisterde ze tegen hem, ze wilde dat hij het echt liet weten wanneer het niet meer ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 26/9/2021, 13:32

Evan Mason

'Het is geen probleem, Aurora. We willen graag helpen, zo goed als we kunnen.' zei hij vriendelijk tegen haar. 'Maar, vertel eens wat over jezelf... hoe heb je Matthew leren kennen? Werk je ook?' vroeg hij daarna. Ze had vast veel meer te vertellen dan alleen maar over haar relatie met Matthew, hij was ook benieuwd naar haar als persoon. Wat haar passies waren, waar ze gelukkig van werd. Hij vond het leuk om iemand te leren kennen en het was fijn om met iemand te kunnen praten. Dat deed hem goed. Hij keek kort opzij naar Juliet en hij kneep zachtjes in haar hand, hij vond het ook heel fijn om samen met haar te zijn.


Matthew Greyson

Er leek toch wel wat spanning te hangen omdat Alex niet al te goed in zijn vel zat, maar hij was vrij stil en hij leek er niet echt over te willen praten. Lilian zei dat Aurora echt gek op hem was, dat had ze ook gezegd. Dat liet Matt meteen glimlachen. 'Ik vind het fijn om dat te horen. Ik ben ook gek op haar. Heel erg gek op haar... het is gewoon lastig.' zei hij zachtjes. 'Ik weet dat ik dingen doe die misschien in een relatie niet zo heel handig zijn en we lopen toch wel tegen wat dingen aan. Het is allemaal echt super leuk met elkaar, maar misschien dat we wat meer diepgang moeten opzoeken om onze band te versterken.' zei hij eerlijk. Hij vond het geen probleem om te praten over zijn gevoelens, tot op zekere hoogte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 26/9/2021, 13:41

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat het geen probleem was, ze hielpen graag zo goed als kon. Hij vroeg over haarzelf en over hoe ze Matthew had leren kennen en of ze ook werkte. Het was allemaal hartstikke aardig bedoeld, toch voelde ze zich er wat ongemakkelijk bij. "Ik ken Matthew omdat hij altijd dichtbij me woonde, ik vond hem leuk, al best wel lang en uiteindelijk heb ik gewoon bij hem aangebeld eigenlijk en gevraagd of hij een keertje met me uit wilde." Zei ze met een klein lachje. "Ik werkte wel, ik was redacteur bij de krant, maar Matthew wilde eigenlijk liever dat ik bij hem bleef. Ik vond het een lastige keuze want ik hield echt van dat werk, maar ik ben gekker op Matthew, ik wilde graag bij hem zijn en heb de keuze gemaakt om te stoppen met mijn werk. Heel graag zou ik nog een keer een boek willen schrijven en rondreizen. Dat lijkt me geweldig." Zei ze, het klonk wel vol met passie, ze wilde dit allemaal echt heel erg graag doen. "En hoe zit dat voor jou eigenlijk, Evan? Wat vind jij allemaal leuk? Ik weet dat Juliet graag hier in het ziekenhuis ook zou willen werken, bij Alex." Gaf ze aan met een glimlach. Juliet knikte even en keek naar Evan die in haar hand kneep. "Ja, dat zeker. Ik zou hier dolgraag willen gaan werken." Zei wist dat Evan het wel nog een beetje moeilijk had met wat hij zou gaan doen, maar daar kwamen ze echt wel uit. Desnoods zouden ze eerst samen daarnaar op zoek gaan en dan pas zou ze gaan starten met werken.


Lilian Nova

Alex sprak nog steedsn iet, ze vond het wel lastig, maar hij moest het echt zelf aangeven. Matthew glimlachte dat hij blij was om te horen dat Aurora gek op hem was. Hij was dat ook op haar, het was gewoon lastig. Hij deed dingen die misschien in een relatie niet zo heel handig waren en ze liepen tegen wat dingetjes aan. "We willen graag helpen hoor, Matthew, als er iets is... " Zei ze zacht. Hij sprak er nogal luchtig over. Ze moesten misschien ook wat meer de diepgang opzoeken. "Dat kan altijd natuurlijk, blijven praten is ook belangrijk samen." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 26/9/2021, 13:48

Evan Mason

Aurora vertelde over hoe ze Matthew kende en over haar werk. Hij kon aan haar zien dat ze het inderdaad echt een moeilijke keuze vond om te stoppen, maar ze had duidelijk een hoop over voor Matthew. Ze had zelfs haar werk opgegeven. Ze wilde graag een boek schrijven en rondreizen, dat leek haar geweldig. Daardoor glimlachte hij een beetje. Het reizen leek hem ook wel leuk, eerst was dat een beetje lastig geweest als jager, maar misschien dat hij nu makkelijker met Juliet op pad kon. Ze wilde nu weten hoe het voor hem was, wat hij leuk vond. Ze wist dat Juliet graag bij Alex zou willen werken. Evan glimlachte toen ze aangaf dat dat inderdaad zo was en hij dacht na over zijn eigen antwoord. 'Ik weet nog niet zo goed wat ik wil gaan doen. Ik vind het lastig.' gaf hij eerlijk toe. 'Ik heb niet het gevoel dat ik echt ergens goed in ben en wat ik leuk vind... daar heb ik eigenlijk nog nooit echt over nagedacht.'


Matthew Greyson

Lilian zei dat ze graag wilde helpen, als er iets was. Daardoor knikte hij langzaam. 'Jullie moeten je eerst even op elkaar focussen, er gebeurt al genoeg om jullie heen.' zei Matthew zachtjes. Hij had dat echt wel door, ze hadden het druk genoeg met hunzelf. 'Ik moet misschien gewoon stoppen met het gebruiken van drugs.' zei hij nu eerlijk. Hij wist dat het al een hoop zou schelen, maar het was lastig. Hij moest meer met Aurora praten, ze hadden het altijd leuk met elkaar, maar echt goede gesprekken hadden ze niet zo zeer en hij wist wel dat het kon. Aurora was hartstikke slim en had waarschijnlijk genoeg te vertellen, maar hij moest wat meer zijn best doen. Hij keek weer naar Alex en Matt gaf hem de fles drank aan, waarop Alex meteen een paar flinke slokken nam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 27/9/2021, 07:24

Aurora Philippa

Ze vond de twee erg vriendelijk en ze vond het ook echt wel gezellig om met ze in gesprek te zijn, ze voelde zich beter zo, een stuk minder onwetend op de een of andere manier. Evan wist nog niet wat hij wilde gaan doen, hij vond het lastig. Hij had niet het gevoel dat hij ergens goed in was en wat hij leuk vond. Hij had er nooit echt over nagedacht. "Ja, je was natuurlijk je hele leven boorbestemd om jager te zijn." Knikte AUrora nu ernstig. Ze wilde hem graag helpen. "Is het niets voor je om bij de politie te gaan?" Opperde ze. In haar ogen leek het een beetje op het jagerwerk wat hij deed, al had ze geen flauw idee wat dat allemaal precies inhield.



Lilian Nova

Matthew vond dat ze zich eerst even op elkaar moesten focussen. Er gebeurde al genoeg om ze heen. Ze knikte wat bedenkelijk en wist dat het waar was, toch hielp het haar wel om andere mensen te helpen, dan dacht ze niet zoveel aan zichzelf, dat voelde geruststellend. Hij dacht ineens dath ij moest stoppen met het gebruiken van drugs. Ze dacht terug aan de keer dat Aurora haar in paniek opgebeld had en ze knikte even langzaam. De vrouw had het echt heel eng gevonden en waarschijnlijk was het dus vaker voorgekomen. "Het is een keuze die je zelf moet maken Matthew." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze keek toe hoe ALex meteen flink dronk van de fles. Vandaag en morgen nog... ze hoopte zo dat ze erdoorheen kwamen, dat daarna de opsluiting een goede keuze voor hem was. Ze slikte moeizaam en bleef verder stil.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 27/9/2021, 12:16

Evan Mason

Aurora begreep dat hij erg nog niet echt over nagedacht had, ze zei dat hij zijn hele leven was voorbestemd om jager te zijn. Hij knikte langzaam daardoor. 'Ja, het is het enige wat ik ken. Ik had niet verwacht dat het ooit niet zo zou zijn.' zei hij. Ze opperde nu of het niets voor hem was om bij de politie te gaan. Daar dacht hij eventjes over na. Het was eigenlijk nog niet zo'n heel gek idee. Misschien sprak het hem wel aan. 'Ik kan mij daar wel eens in oriënteren.' zei hij dus ook. 'Het lijkt mij wel wat.' voegde hij er aan toe. Het was helemaal niets voor hem om hele dagen achter een bureau te zitten, hij moest wel echt iets doen. Misschien was dit wel een goed idee. Hij keek even opzij naar Juliet om te zien wat ze er van vond.


Matthew Greyson

Ze zei dat het een keuze was die hij zelf moest maken, waardoor hij knikte. 'Ik weet het. Misschien zou het beter zijn. Maar ik kom er wel uit.' zei hij. Hij zou het met Aurora bespreken, dat was een begin. Ze moesten meer met elkaar praten, meer gevoelens met elkaar delen en hij wist dat hij daarin meer initiatief moest nemen, maar hij vond het lastig. Heel erg lastig. Hij zag hoe Alex totaal niets meer van het gesprek mee leek te krijgen, hij zat voor zich uit te staren en hij zag er niet al te best uit. Helemaal niet zelfs. 'Misschien is het beter als ik jullie even alleen laat, zodat hij wat kan drinken.' zei hij nu zachtjes. Hij zou wel kijken of Aurora ook klaar was om naar huis te gaan. Alex staarde door die opmerking kort naar de hals van Lilian en hij pakte daarna haar hand weer heel stevig vast. Matthew vond het altijd vreselijk om te zien dat hij zichzelf uithongerde, het was iets wat vaker gebeurde omdat Alex zich altijd netjes wilde gedragen en geen risico wilde nemen, maar Matthew stond daar wat anders in. 'Redden jullie het samen?' vroeg hij nu nog, omdat hij het een klein beetje eng vond om weg te gaan als hij wist dat Alex zo gespannen en zo dorstig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 27/9/2021, 16:49

Aurora Philippa

Hij knikte en gaf aan dat dat inderdaad het enige was wat hij kende. Hij had niet verwacht dat het ooit niet zo zou zijn. "Maar je vond het ook niet leuk om te doen, of wel? Heb je er dan nooit over gefantaseerd hoe het zou zijn als het wel kon?" Vroeg ze nu. Aurora dacht vaak na over de toekomst, hoe haar leven eruit zou zien, misschien moest ze het er ook wat vaker over hebben met Matthew. Hij leek haar idee helemaal niet zo gek te vinden, ze vond het leuk dat ze een goede optie had geopperd. Juliet gaf hem even een knipoog toen hij naar haar keek. "Ja, waarom niet, Evan, het is veel rechtvaardiger dan jager zijn, maar je kan wel je vaardigheden gebruiken. En je blijft in conditie." Het laatste voegde ze er plagend aan toe. Bovendien kon hij misschien ook een beetje in de gaten houden hoe ze op het politiebureau om zouden gaan met vreemde doden. Misschien zou het wel werken.



Lilian Nova

HIj wist dat hij de keuze zelf moest maken en Lilian had ergens wel het gevoel dat dit gesprek hen weer dichter bij elkaar bracht. Dichter dan daarvoor in ieder geval. "En als jullie er niet uitkomen, we willen echt helpen." Gaf ze behulpzaam aan. Ze wist dat Alex daar achter zou staan, al leek het op dit moment even niet zo te zijn. Matthew dacht dat het beter was om ze alleen te laten, zodat Alex kon drinken. Alex pakte haar hand steviger vast en ze voelde gewoon zijn blik. Ze slikte even en aan de andere kant besefte ze zich dat ze sterker werd, elke dag, morgen was haar verjaardag, ze zou hem kunnen stoppen. Ook nu hij zo dorstig was. "Ja, we redden het wel, echt waar. Wil je in het begin regelmatig langskomen, Matthew? Om hem ook een hart onder de riem te steken wanneer hij opgesloten zit? Ik denk dat hij het heel erg zal waarderen, zelfs als hij er niet veel van meekrijgt." Wilde ze nog graag van hem weten. Ze keek naar Alex en hield hem vast. Ze wilde dat hij zou wachten tot Matthew weg was. Ze vond het niet fijn als er iemand bij kon kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum