Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:13

Matthew Greyson

Ze zei dat ze het heerlijk vond, zolang hij haar heel zou laten. Daardoor grijnsde hij. 'Dat was ik wel van plan ja.' zei hij tegen haar. Zodra hij verder ging bij de muur gleed ze met haar handen door zijn haren heen, wat hem nog iets fanatieker maakte. Hij hield haar vast met zijn ene arm, met zijn andere arm steunde hij tegen de muur aan, zodat hij haar niet per ongeluk zou pletten. Hij bleef haar constant heftig zoenen, tot hij merkte dat het iets te intens voor hem werd. Hij kwam dichterbij zijn hoogtepunt en dan was haar zoenen iets te gevaarlijk, hoewel hij het wel graag zou willen. Het was beter van niet. Hij bleef in haar ogen staren en hij deed zijn best om niet te krachtig te worden, maar toen hij zijn hoogtepunt bereikte zette hij alsnog veel kracht op de muur. Hij kon blijkbaar niet helemaal alles inhouden, hij steunde zo hard tegen de muur dat zijn boeken van de boekenplanken afvielen. Hij leunde ook tegen Aurora aan, het was elke keer heel intens met haar, maar waarschijnlijk had ze gelijk en kwam dat puur doordat hij haar zo leuk vond. 'Gaat het?' vroeg hij nu zachtjes aan haar, wat schor. Hij wilde graag checken of het oké ging en hij haar niet alsnog per ongeluk pijn had gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:16

Aurora PHilippa

Hij was wel van plan om haar heel te houden en ze lachte hem daardoor even toe. Hij was fanatiek en ze genoot echt van hem. De zoen was heftig en ze ging er net zo heftig in mee. Wanneer hij dichtbij kwam, stopte hij de zoen en keek hij haar aan. Ze hield hem vast en keek terug in zijn ogen. Hij zette kracht en ze voelde hoe ze verder tegen de muur gedrukt werd. De boeken vielen van een boekenplank af en ze grijnsde even. Hij wilde weten of het ging. "Een beetje platgedrukt, maar ik overleef het wel." Lachte ze. Ze liet hem langzaam los en zodra ze weer stond, sloeg ze haar armen om zijn nek heen en zoende hem weer even lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:36

Matthew Greyson

Ze zei dat ze een beetje platgedrukt was, maar ze overleefde het wel. Ze leek het geen probleem te vinden. 'Gelukkig maar, je ziet er ook nog goed uit.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze liet hem langzaam los en zodra ze weer op haar benen stond sloeg ze haar armen om zijn nek heen en werd hij door haar gezoend. Hij ging er meteen in mee en hij tilde haar ondertussen weer op, om haar in bed te leggen. Hij kroop dicht tegen haar aan en hij sloeg de dekens over hun lichamen heen. 'Hoewel ik de hele nacht met jou zou kunnen praten, lijkt het mij slim als jij wel wat gaat slapen.' zei hij zachtjes tegen haar. Voor hem was het geen probleem, hij vermaakte zich wel met haar. Hij liet zijn vingers zachtjes langs haar ruggengraat glijden, terwijl hij diep in haar ogen bleef staren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:38

Aurora Philippa

Ze zag er volgens hem nog goed uit en dat liet haar glimlachen. Hij tilde haar weer op en legde haar in bed neer. Hij kroop tegen haar aan en dekte haar toe. Hij kon wel de hele nacht met haar praten, maar het leek hem ook slim als ze ging slapen. Ze knikte daardoor even. "Het klinkt echt hartstikke verleidelijk, maar ik ga slapen, dan spreek ik je morgen weer. Tot morgen knappe man." Zei ze hem zacht en ze voelde hoe hij haar streelde over haar rug heen. Ze gaf hem nog een kus en legde haar hand heel even op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:41

Matthew Greyson

Ze knikte en gaf aan dat het verleidelijk klonk, maar dat ze toch ging slapen, dan sprak ze hem morgen weer. Daardoor glimlachte hij. 'Ik kijk er nu al naar uit.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze gaf hem een kus en ze legde haar hand tegen zijn wang aan, waardoor hij in haar ogen bleef staren. Hij vond haar echt heel erg leuk. Hij wilde er nu nog voor gaan zorgen dat ze hem net zo leuk ging vinden, dat ze het toe durfde te laten. Hij wist nog niet precies hoe, maar hij wilde het wel graag. Misschien konden ze morgen weer iets gaan doen samen, dat leek hem sowieso leuk en Aurora had ook aangegeven dat ze dat leuk vond, maar het hing er een beetje van af hoe het met Alex ging, of hij zich beter voelde of niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:43

Aurora Philippa

Ze was dicht tegen hem aangekropen en had weer heerlijk geslapen, net zo fijn als de dag ervoor. Het voelde goed om naast iemand te liggen, zelfs als diegene wat koud aanvoelde en niet menselijk was. De volgende ochtend rekte ze zich weer lui uit en ze draaide zich naar Matthew toe. Ze drukte zacht haar lippen op zijn wang en gleed met haar vingers over zijn gezicht heen en over zijn borst. Ze hoopte dat ze vandaag wat leuks met hem samen kon doen, maar als dat niet kon doordat hij Alex moest helpen, vond ze het niet erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:46

Matthew Greyson

Hij had de hele nacht doodstil naast haar gelegen, nadenkend over alles. Af en toe bewoog Aurora een beetje, mensen lagen nooit helemaal doodstil. Hij vond het alleen maar fijn, hij vond het fijn om haar lichaam tegen hem aan te voelen, om constant door te hebben dat ze dichtbij hem was. Toen ze wakker werd rekte ze zich uit, ze draaide naar hem toe en drukte zijn lippen op zijn wang. 'Goedemorgen, schoonheid.' fluisterde hij. Ze gleed met haar warme vingers langs zijn gezicht, naar zijn borstkas toe. Daardoor voelde hij zijn huid alweer tintelen, dat gebeurde bijna meteen. 'Heb je goed geslapen?' vroeg hij daarna aan haar. Hij hoopte het. Ze was niet tussendoor wakker geworden, dat was waarschijnlijk al een goed teken. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, daarna keek hij weer in haar ogen. 'Dus, wil je nog steeds douchen met mij?' vroeg hij nu aan haar, met een grijns op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:50

Aurora Philippa

Hij wenste haar een goede morgen. "Goedemorgen knapperd." Zei ze zacht en lief tegen hem terug. Hij vroeg aan haar of ze goed geslapen had en ze knikte daardoor. "Ja, ik vind het heel fijn om naast iemand te slapen, vooral naast zo iemand als jij." Vertelde ze hem lief en ze werd weer door hem gezoend. Ze ging er langzaam in mee en ging wat dichter tegen hem aan liggen. Hij wilde weten of ze nog steeds wilde douchen met hem. "Ja, zeker!" Zei ze meteen enthousiast. Ze wilde al uit bed stappen en ze hoorde niet zo heel veel later de bel van de voordeur. "Zou dat Lilian zijn?" Vroeg ze aan hem. Lilian stond inderdaad voor de deur te wachten tot er opengedaan werd. Ze had zichzelf weer zo goed als opgeknapt en het was niet aan haar te zien dat ze wat gebruikt had. Ze kon dat vreselijk goed verbergen en ze had ook de moed verzameld om weer naar Alex toe te gaan want om eerlijk te zijn, miste ze hem enorm. Ze kon niet zonder hem. Daarvoor was het al veel te laat. Ze was een beetje zenuwachtig en hoopte dat er iemand open zou doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:58

Matthew Greyson

Ze zei dat ze goed had geslapen, ze vond het heel fijn om naast hem te slapen, waardoor hij glimlachte. 'Dat vind ik fijn om te horen.' zei hij tegen haar. Ze zei enthousiast dat ze zeker met hem wilde douchen, waardoor hij direct overeind kwam, maar op het moment dat hij haar vast wilde pakken klonk de bel. Daardoor was hij direct alert. Ze vroeg of dat Lilian zou zijn en hij knikte langzaam. 'Ja, dat is Lilian.' zei hij tegen haar. Hij herkende haar geur direct. Waarschijnlijk was het een goed teken dat ze hier naar toe kwam. Dat hoopte hij tenminste. 'Ik doe wel even open, ik weet niet in welke staat Alex is nu.' zei hij zachtjes. Hij trok zijn ondergoed aan en hij liet kort zijn blik over haar heen glijden. 'Braaf blijven liggen hé, ik heb nog heel veel plannen met jou.' zei hij plagend tegen haar. Daarna rende hij in zijn ondergoed de trap af. Het maakte hem niets uit, hij schaamde zich bijna nooit ergens voor. Hij keek even naar Alex, die had duidelijk ook de bel gehoord, maar hij leek zich nog wat wazig te voelen. Als Matthew de flessen drank zo zag, was dat niet zo gek. Hij pakte dat eerst eventjes op en hij zette de lege flessen weg. 'Gaat het?' vroeg hij nu aan zijn vriend. Alex knikte langzaam. Hij had duidelijk nog heel veel pijn. Matthew liep naar de deur toe en hij trok die open, zoals hij eigenlijk al had geweten was het Lilian. Hij stapte daardoor aan de kant. 'Goedemorgen, kom verder.' begroette hij haar. Hij sloot de deur weer achter haar. 'Ik gok dat je hier niet voor mij bent, Alex ligt op de bank.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 16:18

Aurora Philippa

Hij vond het leuk om te horen van haar en ze merkte dat hij alert werd door de bel. Het was inderdaad Lilian en ze glimlachte even. Het was goed dat ze er was. Matthew zou open doen en ze moest braaf blijven liggen van hem, hij had nog genoeg plannen met haar. Ze lachte daardoor even. "Ik ga nergens heen!" Riep ze hem achterna en ze liet zich weer achterover in het zachte bed vallen. Ze lag languit en glimlachte in haarzelf, ze vond het zo leuk met Matthew en ze hoopte dat het ook zo bleef.


Lilian Nova

De deur werd opengedaan door Matthew en ze keek hem even aan. Hij stond in zijn onderbroek en waarschijnlijk kon hem dat niets schelen. Ze glimlachte vaagjes naar hem en mocht verder komen. "Ik kom inderdaad niet voor jou." Zei ze nu tegen hem met dezelfde glimlach en ze stapte naar binnen toe. Ze liep rustig naar de woonkamer toe en zag hem op de bank liggen. Ze slikte even en keek naar hem. Ze vond het sneu zoals hij daar lag, hij verdiende het niet en ze voelde zich ook nog niet helemaal op haar gemak. Ze pakte een stoel en ging dichtbij hem zitten. "Het spijt me dat ik je gisteren niet meer wilde zien." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Ze stak haar hand uit en pakte de zijne zachtjes vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 16:34

Matthew Greyson

Ze stapte langs hem naar binnen toe en ze gaf aan dat ze er inderdaad niet voor hem was. Daardoor grijnsde hij even. 'Misschien had ik dat wel gezellig gevonden.' plaagde hij haar. Ze keek naar Alex en hij sloot de deur weer achter haar, om daarna zelf ook terug te lopen. Ze ging bij Alex zitten en hij keek er kort naar. 'Ik ben boven, maar jullie redden het vast wel samen.' zei hij. Als er iets niet goed ging zou hij het toch direct horen, dat was geen probleem. Hij liep de trap weer op en hij zag dat Aurora languit in het bed lag, waardoor hij grijnsde. Hij sprong vanaf de deur naar haar toe, precies zodat hij over haar heen kon buigen en hij meteen zijn lippen op die van haar kon drukken. Hij zoende haar langzaam, daarna trok hij haar overeind en nam hij haar mee de moderne badkamer in. Het huis was duidelijk vrij nieuw en heel luxe, Matt had geld zat, dus hij had de plek gekozen en daar een nieuw huis laten bouwen. Er stond een vrij luxe bad in, een grote douche en het was allemaal net zo strak als de rest van het huis. Hij trok haar meteen tegen zich aan en hij zoende haar opnieuw. Daarna stopte hij eventjes om de douche aan te zetten. 'Het was Lilian. Hopelijk gaat het goed en kunnen we straks eventjes weg.' zei hij zachtjes.


Alexios Evans

Lilian kwam naar hem toe en hij keek haar kant op, ze pakte een stoel en kwam bij hem zitten. Ze bood haar excuses aan omdat ze hem gisteren niet meer had willen zien. Daardoor schraapte hij zijn keel eventjes. 'Ik begrijp het wel en ik neem het je niet kwalijk.' fluisterde hij. Het had hem wel geraakt, maar het was zijn eigen schuld. Hij had haar gebeten. Hij had haar pijn gedaan, hij had haar bang gemaakt. Natuurlijk had ze hem niet meer willen zien. Dat was niet meer dan logisch. Het kwam door hem, niet door haar. Ze pakte zijn hand heel voorzichtig vast en hij staarde in haar ogen. 'Het spijt mij.' fluisterde hij, duidelijk verdrietig. Zijn stem klonk wat matjes, hij was nogal in zichzelf gekeerd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 16:39

Aurora Philippa

Ze keek op toen ze de deur open hoorde gaan en hij sprong naar haar toe. Ze verbaasde zich nog steeds een beetje over de dingen die hij kon. Hij zoende haar langzaam en ze zoende hem zachtjes terug. Hij trok haar daarna overeind en nam haar mee naar een moderne badkamer met een bad en een grote douche, daar konden ze beter samen in douchen dan in haar douche, dat was wel duidelijk. Ze werd tegen hem aangetrokken en zoende hem liefdevol terug. Hij zette de douche aan en gaf aan dat het Lilian was, als het goed ging konden ze straks eventjes weg. "Dat lijkt me heerlijk." Zei ze tegen hem terug en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. Ze trok hem dicht tegen haar aan en glimlachte hem toe.



LIlian Nova

Hij begreep haar en nam het haar niet kwalijk. Natuurlijk had ze hem pijn gedaan, ze had zichzelf ook pijn gedaan, anders had ze niet naar het poeder gegrepen. Ze haalde even diep adem en keek naar hem. Hij fluisterde dat het hem speet, de manier waarop hij dat zei, liet haar merken dat hij verdrietig was. Hij was ook anders, stiller. "Oh... Alex..." Klonk haar stem nu zachtjes. Ze kon niets anders doen dan wat ze nu deed. Ze ging bij hem op de bank zitten en pakte hem in haar armen. Ze hield hem tegen haar aan en sloot haar ogen. "Ik hou van je..." Vertelde ze hem lief en zacht en ze streelde over zijn arm heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 16:55

Matthew Greyson

Ze zoende hem liefdevol terug en toen hij aangaf dat ze misschien weg konden, zei ze dat het haar heerlijk leek. 'Heb je al een idee, of zal ik iets bedenken om te gaan doen?' vroeg hij nu zachtjes aan haar. Hij had plannen genoeg, hij had een hoop dingen die hij met haar zou willen doen, maar het maakte hem niet zo veel uit, zolang hij maar samen met haar was. Dat was het belangrijkste. Ze sloeg haar armen om zijn nek en ze trok hem heel dicht tegen haar aan. Hij nam haar mee onder de douche en hij voelde het water langs hun lichamen lopen. Hij zoende haar direct weer en hij hield haar constant dicht tegen zich aan.


Alexios Evans

Ze fluisterde zachtjes zijn naam en daarna kwam ze bij hem zitten en pakte ze hem vast. Nu ging dat zonder problemen, hij had er geen moeite mee, want hij had gisteren meer dan voldoende bloed binnen gekregen en waarschijnlijk zou Matt daar vandaag ook wel weer voor zorgen. Ze fluisterde lief dat ze van hem hield en ze streelde over zijn arm heen. Hij bleef heel stil, hij klemde zijn kaken op elkaar en hij deed zijn best om zich sterk te houden, maar toch voelde hij de brok in zijn keel, de tranen in zijn ogen. 'Ik ook van jou.' fluisterde hij uiteindelijk, heel schor. 'Ik... ik zou zo veel tegen je willen zeggen, ik wil je zo graag laten weten dat het mij zo erg spijt, dat ik het mijzelf nooit meer zal vergeven.... en dat ik... dat ik er alles aan zal doen om het nooit meer zo ver te laten komen.' sprak hij schor. Hij wist dat hij het niet kon beloven, hij kon niet zeggen dat het nooit meer ging gebeuren, want dit was wel hoe hij was. Het kon altijd fout gaan. Dat maakte hem doodsbang en nog verdrietiger. Hij had zich nooit zo moeten laten verwonden door die vampier, dan was dit nooit gebeurd. 'Ze hebben je pijn gedaan... vonden ze drie vampiers niet goed genoeg?' vroeg hij nu zachtjes. Hij had het gisteren niet meer met haar kunnen bespreken, maar die snee was gekomen doordat iemand het haar had aangedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 17:07

Aurora Philippa

Hij vroeg aan haar of ze een idee had om naartoe te gaan en ze schudde haar hoofd. "Ik ben wel benieuwd wat jij allemaal voor leuks kan bedenken." Zei ze tegen hem en ze glimlachte hem toe. Ze werd dicht tegen hem aangetrokken en meegenomen de douche in. Het water was precies de goede temperatuur en dat vond ze best wel knap voor iemand die dat zelf niet echt zo voelde. Ze werd weer gezoend door hem en dicht tegen hem aangehouden. Het water liep over haar lippen en door haar haren heen, het deerde haar niet, ze vond het geweldig en zoende hem vol passie terug.


Lilian Nova

Hij hield ook van haar, zijn stem klonk schor en nog steeds heel verdrietig. Hij gaf aan ook veel tegen haar te willen zeggen en laten weten dat het hem spijt. Dat hij het zichzelf nooit zou vergeven, hij zou er ook alles aan doen om het niet meer zo ver te laten komen. Ze hield hem daardoor wat steviger vast. "Ik weet dat je het me niet kan beloven, het is oké, ik heb hiervoor gekozen, ik wil jou. Ik weet dat het moeilijk kan worden en wanneer ik gewond ben, dat ik een risico loop om bij jou te zijn, maar ik wil bij je zijn. Ik wil het echt." Vertelde ze aan hem. Hij had het nu over wat er gisteren was gebeurd, ze hadden haar pijn gedaan en hij vroeg of drie vampiers niet genoeg was. Ze voelde even aan haar hals, het was niet zo'n hele grote snee en ze geloofde niet dat ze er lang last van zou blijven houden. "Ze gaven me een waarschuwing, het mocht niet nogmaals gebeuren. Ze waren ook nogal onder de indruk dat ik er drie had vermoord. Ik heb niet gezegd dat iemand me geholpen heeft, ik zou dan nog meer uitleg moeten geven en dat wil ik niet." Vertelde ze zachtjes aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 17:16

Matthew Greyson

Ze gaf aan dat ze benieuwd was wat hij allemaal voor leuks kon bedenken, waardoor hij even grijnsde. 'Ik heb wel iets in mijn hoofd, maar dan moeten we wel even een paar uur weg kunnen.' zei hij tegen haar. Het hing er een beetje vanaf hoe het met Lilian en Alex ging. 'Als die twee weer goed bij elkaar kunnen zijn, gaan we ietsjes langer weg, want dan wil ik ook ergens met je gaan eten.' zei hij tegen haar. 'Dan moet ik straks eerst wel even regelen dat Alex iets te drinken krijgt en ik zelf ook, maar dan kunnen we daarna weg.' zei hij. Ze zoende hem vol passie terug en hij zette haar met haar rug tegen de tegels van de douche aan. Zijn handen gleden over haar natte huid heen en hij stopte de zoen om in haar ogen te kijken. 'Heb je er nog geen genoeg van?' vroeg hij zachtjes aan haar, maar voor ze antwoord kon geven drukte hij voorzichtig zijn lippen in haar hals. De badkamer was soms wat lastiger, hier konden niet zo veel ramen open als in zijn slaapkamer, maar voor nu leek het nog wel te gaan.


Alexios Evans

Ze pakte hem nog steviger vast en ze zei dat ze wist dat hij het haar niet kon beloven, maar dat het oké was, ze had hier voor gekozen, ze wilde hem. Ze wist dat het moeilijk werd en dat ze een risico liep als ze gewond was, maar ze wilde bij hem zijn. Ze wilde het echt. Daardoor liepen nu toch langzaam de tranen over zijn bleke gezicht heen. Hij was zo bang, hij had zo veel twijfels gehad, maar gelukkig wilde ze hem nog steeds. Had hij het niet helemaal kapot gemaakt. Hij ademde trillend in, het had echt indruk op hem gemaakt. 'Het spijt mij dat ik je niet kon helpen bij de laatste, dat Matt het voor je moest doen.... ik... ik beloof je dat ik je voortaan met alles help.' fluisterde hij, nog steeds duidelijk emotioneel. Ze vertelde dat ze een waarschuwing had gekregen, het mocht niet nog eens gebeuren, maar ze waren er wel van onder de indruk. Ze had niet gezegd dat ze hulp had gekregen, want dan moest ze nog meer uitleg geven. Hij knikte langzaam. 'Misschien maar beter om dat niet te doen.' stemde hij in. Dan zouden ze er uiteindelijk misschien toch bij stil gaan staan dat hij geen mens was en dan hadden ze een serieus probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 17:23

Aurora Philippa

Hij had iets in zijn hoofd, dan moesten ze alleen wel een paar uur weg kunnen. Ze knikte even. Als ALex en Lilian weer goed bij elkaar konden zijn, gingen ze langer weg want hij wilde ook ergens met haar gaan eten. Haar ogen twinkelden en ze was best wel enthousiast om een dag met hem weg te gaan. Hij moest straks wel eerst wat te drinken voor zichzelf en voor Alex regelen. "Oké." Zei ze zacht. Ze werd met haar rug tegen de tegels aangezet en zijn handen gleden over haar huid. Hij vroeg of ze er nog geen genoeg van had en ze grijnsde naar hem. Daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en ze liet een goedkeurend geluid horen en hield hem tegen haar aan. "Ik heb er nog geen genoeg van nee, maar lukt dat wel zo? De douche is toch een stukje benauwder." Klonk haar stem zacht en toch een beetje bezorgd.


Lilian Nova

Hij huilde en ze vond het zo naar om te zien. Zachtjes veegde ze zijn tranen weg en keek hem bezorgd aan. Het speet hem dat hij haar niet kon helpen bij de laatste, dat Matthew dat moest doen. Hij beloofde haar voortaan met alles te helpen. "Nee, dat hoeft echt niet, ik ben echt wel blij dat je met alles wilt helpen, maar ik weet ook hoe naar het voor je is... Niet verdrietig zijn, lieve Alex, ik wil weer leuke dingen met je samen doen, oké? Zodra je weer beter bent, gaan we wat leuks samen doen." Zei ze zacht tegen hem. Hij vond het misschien beter dat ze het niet had gedaan en ze knikte daardoor even. Ze aaide zacht door zijn haren heen en drukte haar lippen zachtjes tegen zijn slaap. Het was gewoon echt allemaal heel ingewikkeld, maar ze kon gewoon echt niet zonder hem, dat wilde ze ook echt niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 19:08

Matthew Greyson

Ze vond het duidelijk leuk om weg te gaan met hem en hij keek er ook best wel erg naar uit, hij hoopte dat het kon, maar hij gokte van wel. Hij kon Lilian en Alex zachtjes met elkaar horen praten, zijn gehoor was goed genoeg om het gesprek zelfs te kunnen volgen, als hij zou willen. Hij deed het echter niet, want het was privé. Het was tussen hun en hij had daar niets mee te maken. Ze grijnsde zodra hij vroeg of ze er nog geen genoeg van had, waarop ze zei dat ze er zeker nog niet genoeg van had, maar ze vroeg of het wel lukte zo. De douche was wel een stukje benauwder. 'Ja, dat is zeker zo, het ruikt heerlijk hier.' zei hij plagend tegen haar. 'Het lukt wel, en als het niet lukt, dan maken we het af in de slaapkamer of buiten.' zei hij zachtjes. Het was een beetje vervelend om het dan te moeten onderbreken, maar hij zou het toch echt doen als bleek dat hij het niet volhield. Hij ging niet volledig de grenzen opzoeken. Hij streek zachtjes met zijn vingers langs haar gezicht. 'Het is wel heel goed dat je voorzichtig bent, Aurora. Dat helpt alleen maar, dat zorgt ervoor dat het minder snel fout gaat.' zei hij. Hij drukte zijn lippen weer op die van haar en daarna tilde hij haar weer op en drong hij bij haar naar binnen. Het water bleef over hun heen stromen en het voelde extra fijn daardoor, al was het met haar sowieso fijn. Hij voelde zich heel goed op zijn gemak met haar en dat had hij normaal niet zo snel.


Alexios Evans

Ze streek zijn tranen weg en ze zei dat hij echt niet hoefde te helpen, ze was wel blij met alles wat hij deed, maar ze wist hoe naar het voor hem was. 'Voor jou doe ik alles, Lilian.' fluisterde hij. Ze zei dat hij niet verdrietig moest zijn, ze wilde weer leuke dingen met hem doen, zodra hij beter was gingen ze wat leuks doen samen. 'Weet je zeker dat je mij nog wilt?' vroeg hij heel zachtjes. Hij was zichzelf echt rot geschrokken van wat er gebeurd was en hij was heel bang dat ze het hem misschien wel niet kon vergeven. 'Ben je niet bang?' vroeg hij, nog zachter. Ze liet haar hand door zijn haren glijden en hij voelde haar lippen op zijn slaap. Hij sloot zijn ogen en hij leunde wat tegen haar aan, de tranen liepen nog steeds over zijn gezicht heen. 'Ik hou echt van je.... ik had niet door wat ik deed, het gebeurde gewoon opeens... het spijt mij zo.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 19:39

Lilian Nova

Hij deed echt alles voor haar en ze ghlimlachte even waterig daardoor. Hij was hartstikke lief... Hij vroeg of ze zeker wist dat ze hem nog wilde. " Ja, heel zeker. En jij? Vind je het niet te gevaarlijk?" Wilde ze graag van hem weten. "Ik ben wel bang, maar als ik jou zo zie zitten dan wil ik eigenlijk alleen maar goed voor je zorgen. Het voelt allemaal wat verwarren en ik weet niet echt wat ik ermee aan moet. Ik wil wel dicht bij je zijn." Zei ze zacht tegen hem het voelde gewoon ontzettend tegenstrijdig, maar zo bij hem zitten, daar zag ze niet echt heel veel kwaad in, dit ging wel. Ze wist alleen niet hoe het verder zou gaan. Hij leunde tegen. Haar aan en ze sloot haar ogen. Hij hield echt van haar. Hij had niet door wat hij deed. Het gebeurde opeens en het speet hem. "Niet meer aan denken, Alexios, ik zag dat je niet jezelf was en dat maakte het ook zo ongelooflijk eng..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 19:45

Alexios Evans

Ze zei dat ze het zeker wist, ze vroeg wat hij er van vond, of hij het niet te gevaarlijk vond. Ze zei dat ze wel bang was, maar als ze hem zo zag zitten wilde ze alleen maar goed voor hem zorgen. Het voelde verwarrend en ze wist niet wat ze er mee moest, maar ze wilde wel dichtbij hem zijn. 'Ik hou te veel van je om afstand te nemen.' fluisterde hij eerlijk. 'Maar ik... ik vind het wel te gevaarlijk.' voegde hij er aan toe. 'Ik zal voorzichtiger met je doen, voortaan. Ik... ik wil dit nooit meer.' zei hij. Hij was er echt heel erg van slag door, het was voor hem ook intens om op die manier de controle kwijt te raken. Ze zei dat hij er niet meer aan moest denken, ze had gezien dat hij zichzelf niet was en juist dat maakte het ongelooflijk eng. Door die woorden slikte hij moeizaam en schoten de tranen weer in zijn ogen. 'Dat snap ik.. ik snap hoe eng het geweest moet zijn.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 20:36

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat het inderdaad wat benauwder was in de douche, maar het rook er heerlijk. Ze grijnsde daardoor naar hem. “Ik wist wel dat ik lekker rook.” Plaagde ze hem terug. Hij gaf aan dat als het niet ging, ze het af zouden maken in de slaapkamer of buiten. “Dat is goed, wel liever in de slaapkamer.” Ze moesten anders langs Alex en Lilian en dat vond ze niet zo’n heel goed idee. Hij vond het goed dat ze voorzichtig was, dat hielp alleen maar. Het zou zo minder snel fout gaan. “Ja, doe ik het goed?” Vroeg ze vrolijk aan hem. Ze zoende hem terug en hij tilde haar weer op. Ze keek hem doordringend aan en voelde hoe hij weer bij haar naar binnen drong. Het bleef elke keer weer geweldig, het gevoel was zo fijn en ze genoot er echt van. “Wat ben je toch geweldig.” Vertelde ze hem zacht en hees.


Lilian Nova

Hij gaf aan dat hij te veel van haar hield om afstand te nemen. HIj vond het alleen wel gevaarlijk. Ze knikte even, ja dat was het ook, het was gevaarlijk. Daar kon ze niets anders van maken. Hij zou voorzichtiger met haar doen en hij wilde het nooit meer. "Ik wil het ook nooit meer, ik hoop dat het goed gaat de volgende keer, dat we goed met elkaar om kunnen gaan." FLuisterde ze. Hij had weer tranen in zijn ogen en ze keek hem met medelijden aan. Ze vond het zo naar. Hij snapte dat het eng moest zijn geweest en ze knikte alleen nog even. "HOe gaat het met je been? Voelt het al beter?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 20:44

Matthew Greyson

Ze zei dat ze wel wist dat ze lekker rook, waardoor hij grijnsde. 'Meer dan lekker hoor, je ruikt zo lekker dat ik je wel op zou willen eten.' plaagde hij haar nu. Ze vond het goed als ze het ergens anders af zouden maken, maar liever in de slaapkamer. Daardoor grijnsde hij weer. 'Daar zal ik rekening mee houden.' zei hij. Hij wist dat het gehoor van Alex goed genoeg was om hun ook in de slaapkamer te kunnen horen, maar dat sprak hij maar niet hardop uit. Bovendien was Alex nu toch druk met Lilian aan het praten, dus die had waarschijnlijk weinig aandacht voor hun. Ze vroeg of ze het goed deed, waardoor hij knikte. 'Ja, heel goed. Je kan maar beter zo voorzichtig mogelijk zijn.' zei hij. Toen hij bij haar naar binnen drong zei ze zachtjes dat hij geweldig was, waardoor hij kort in haar ogen keek. 'Jij ook.' zei hij zachtjes. Hij zette haar nog wat meer tegen de muur aan en hij zoende haar weer, daarna hield hij daar wel mee op, want dat was iets te intens nu. Hij bewoog krachtig, maar heel ritmisch en hij wist het nu ook ietsjes rustiger te houden, want nu was hij zelf ook wat rustiger. Net was het verlangen nogal heftig geweest en dan was het toch wat lastiger.


Alexios Evans

Ze zei dat ze het zelf ook nooit meer wilde, ze hoopte dat het goed zou gaan de volgende keer, dat ze goed met elkaar om konden gaan. 'Dat hoop ik ook.' zei hij zachtjes. Het was nu ook een beetje een vervelende samenloop van omstandigheden geweest, waardoor dit uiteindelijk gebeurd was. Ze vroeg zachtjes hoe het met zijn been ging, of het al wat beter voelde. Daardoor draaide hij iets meer op zijn rug en keek hij naar zijn been, hij had nog steeds dezelfde kleding aan, zijn broek was volledig kapot gescheurd en daardoor zag je de grote wond. Het zag er nog net zo akelig uit. 'Het is aan het herstellen, van binnen uit. Met een paar dagen is het hopelijk helemaal weg.' zei hij. Het deed hem nog steeds flink pijn, maar het ging wel wat beter met hem dan gisteren. Hij was verdrietig en hij merkte dat hij het heel moeilijk vond dat hij de hele tijd niks lag te doen op de bank, maar verder hield hij het wel vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 22:13

Aurora Philippa

Ze rook zo lekker dat hij haar wel kon opeten. "Ah, nee, niet dat soort dingen zeggen hoor, straks doe je het ook nog." Lachte ze hem nu toe. Hij zou ook rekening met haar houden dat ze het liever in de slaapkamer deed en ze glimlachte daardoor eventjes. Hij vond gelukkig ook dat ze het heel erg goed deed en ze konden niet voorzichtig genoeg zijn. Daar had hij inderdaad wel gelijk in. Het was goed om voorzichtig te zijn. Hij vond haar ook geweldig en ze merkte dat hij al kort daarna stopte met zoenen. Het werd nu al intens voor hem waarschijnlijk. Ze streelde over zijn borst heen en ging ritmisch met hem mee in zijn bewegingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 22:23

Matthew Greyson

Ze zei lachend dat hij niet dat soort dingen moest zeggen, want straks deed hij het nog. 'Als ik het zou doen, zou ik het zachtjes doen hoor, maak je geen zorgen.' zei hij plagend tegen haar. 'En ik zou je niet helemaal opeten, daarvoor vind ik je veel te leuk.' voegde hij er aan toe. Ze streelde met haar handen over zijn borstkas heen en ze ging ritmisch mee in zijn bewegingen, waardoor het extra fijn voelde. Hij leunde een beetje tegen de gladde tegels aan en hij bleef haar stevig vasthouden, maar hij zoende haar niet meer. Zijn hoofd was alsnog dicht bij haar in de buurt en na een tijdje besloot hij dat het nu wat te intens werd. 'Hm, je begint wel erg lekker te ruiken, dus ik zal ons geduld toch even op de proef moeten stellen.' zei hij nu, waarna hij haar voorzichtig op haar eigen benen liet staan en hij wat afstand nam. Hij wilde echt niet de grenzen opzoeken, want dan zou hij niet meer zo makkelijk constant bij haar in de buurt kunnen zijn. Dat wilde hij echt niet, want dat vond hij juist zo fijn. Hij draaide de douche uit en hij zocht in de kast naar twee zachte handdoeken, waarvan hij er eentje haar kant op gooide, met een vrolijke grijns op zijn gezicht. Hij maakte het liever zo af, wanneer hij weer wat frisse lucht kon inademen, dan dat hij haar per ongeluk in gevaar bracht of hij de rest van de dag niet meer goed met haar om kon gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 09:15

Aurora Philippa

Hij plaagde haar weer en zei dat als hij haar zou bijten het zachtjes zou doen en niet helemaal zou opeten, daarvoor vond hij haar veel te leuk. Ze grinnikte alleen nog even en ze merkte hoe fijn het was. Na een tijdje leek het niet meer te gaan en gaf hij aan dat hij hun geduld niet op de proef wilde stellen. Ze streek langs zijnwang en knikte eventjes. "Dat is niet erg." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze ging nog heel even onder de douche staan voor hij die uitdraaide en ving darna de zachte handdoek op. Ze wreef er even met haar vingers overheen, wauw, waarschijnlijk waren die nog helemaal niet vaak gebruikt. Heel wat anders als haar versleten handdoeken. Ze sloeg hem om haar lichaam heen en droogde zichzelf af met een grijns rond haar lippen. Ze bleef wel gewoon voor de veiligheid een klein beetje op afstand en besloot hem even niet te zoenen.



Lilian Nova

Hij hoopte het ook en zijn stem klonk ontzettend zacht. Ze keek toe hoe hij zijn lichaam een beetje toe draaide en keek naar zijn been. Het zag er nog niet heel erg veel beter uit als daarvoor, maar volgens Alexios was het aan het herstellen van binnen uit. Het was na een paar dagen helemaal weg dacht hij. Ze knikte eventjes en streek zacht langs zijn arm. “Niet verdrietig zijn, Alex, het komt goed, we moeten er samen over blijven praten, blijven bespreken wat er allemaal gebeurd en elkaar de ruimte geven die we nodig hebben. Dat is belangrijk… we kunnen het wel samen, we zijn niet voor niets op elkaar verliefd geworden, het betekent dat we dit kunnen. Ik weet het zeker.” Vertelde ze zachtjes aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 09:38

Matthew Greyson

Ze streek langs zijn wang en ze zei zachtjes dat het niet erg was, gelukkig vond ze dat. Dat zorgde ervoor dat het voor hem ook makkelijker was om niet te ver te gaan en dat hij niet per ongeluk alsnog te lang doorging omdat hij merkte dat Aurora dat graag wilde. Ze droogde haar lichaam af en hij bleef daar eventjes naar kijken, want dat was op dit moment zeker geen straf. Hij vond haar echt heel erg mooi. Hij droogde zelf ook zijn lichaam af en hij bleef naar haar staren, uiteindelijk gooide hij de handdoek aan de kant en kwam hij naar haar toe. Hij pakte haar hand voorzichtig vast en hij bleef nog een beetje afstand van haar houden, maar hij nam haar wel met zich mee naar de slaapkamer toe. Daar liep hij met haar naar de muur waar de grote ramen in zaten en toen ze vlak voor de open ramen stonden drukte hij zachtjes en heel voorzichtig zijn lippen op die van haar. Het ging een stuk beter nu. De wind zorgde ervoor dat het goed te doen was en hij niet helemaal in de war raakte van haar heerlijke geur. Hij bleef wel voorzichtig om zichzelf eventjes de tijd te geven, maar hij kwam wel al iets dichter tegen haar aan staan.


Alexios Evans

Ze streek zachtjes langs zijn arm en ze zei dat hij niet verdrietig moest zijn, het kwam wel goed. Ze moesten er over blijven praten, ze moesten blijven bespreken wat er allemaal gebeurde en elkaar de ruimte geven die ze nodig hadden. Dat was belangrijk. Ze konden het wel samen, ze waren niet voor niets verliefd geworden op elkaar. Hij knikte langzaam. Hij hoopte echt dat ze gelijk had, want hij wilde haar helemaal niet kwijtraken. Hij wilde haar alleen ook echt niets aandoen. Hij zou het zichzelf nooit vergeven. Hij wist wel dat hij dit moest leren, dat het waarschijnlijk makkelijker zou worden, maar hij vond het lastig om daar op te vertrouwen. Heel lastig. Hij streek nu zachtjes met zijn vingers langs haar gezicht. 'Je hebt gelijk, ik zal het proberen wat positiever te bekijken allemaal.' zei hij nu zachtjes tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum