Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 08:53

Aurora Philippa

Hij vond dat het een uitstekend idee was om morgenochtend samen te gaan douchen en daardoor glimlachte ze even. Hij vertelde inderdaad eerlijk dat er veel mooie vrouwen inzijn bed gelegen hadden, maar hij lag daar ook wel eens alleen en niemand mocht er verder inkomen. "Dat is leuk om te horen. Dus je bent wel trouw?" Dat had ze eigenlijk nog helemaal niet aan hem gevraagd, maar ze wilde het toch voor de zekerheid weten. Hij had veel dingen gedaan en blijkbaar nam hij nu genoegen met alleen haar. Hij vertelde haar dat de volgende dag lag aan hoe het met ALex ging en wat Lilian wilde. Hij had geen idee hoe het verder zou gaan. ALs het oké ging en Lilian aan zou geven dat hij naar haar mocht komen, dan had hij wat meer vrijheid. Ze mocht soeiwso de hele dag bij hem blijven. Het was alleen even afwachten hoe hij zich voelde. Ze knikte hierdoor. "Dat is geen enkel probleem Matthew, al zou ik ook morgen graag wat samen met jou willen doen. Maar als dat niet mogelijk is omdat jij je vriend moet helpen, vind ik dat geen enkel probleem." Zei ze tegen hem. Ze meende het ook echt. Ze bleef hem zachtjes strelen en merkte dat hij stil werd en zijn spieren aanspande. "Gaat het?" Vroeg ze hem zacht. Ze hief haar hoofd even op om hem aan te kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 09:46


Matthew Greyson

Ze vroeg nu aan hem of hij wel trouw was, waardoor hij langzaam knikte. ‘In principe is dat wel mijn bedoeling.’ Zei hij tegen haar. ‘Ik vind dat niet altijd even makkelijk, maar dat is wel wat ik graag zou willen.’ Gaf hij eerlijk toe. ‘En jij? Wil jij dat ook?’ Vroeg hij daarna. Trouw zijn was iets wat Matt graag wilde zijn, maar wat in de praktijk soms wel eens lastig was. Hij was zo impulsief en hij kon zich aardig mee laten gaan in uitdagingen. Bovendien gebeurde het ook wel eens dat hij eigenlijk aangetrokken werd door de geur van iemands bloed, en dat als hij dan van diegene dronk hij merkte dat dat iets met hem deed. Het hoefde niet, maar het kon vrij intiem zijn en dat gevoel was ook best wel sterk. Van iemand drinken had best wel een intiem randje, het kon zijn dat hij daar zo heftig op reageerde dat hij daarna meer wilde met diegene. Toen hij aangaf dat hij niet zo goed wist hoe de dat morgen zou gaan lopen zei ze dat het niet uit maakte, ze wilde morgen graag wat samen doen, maar als dat niet mogelijk was dan vond ze dat geen probleem. Daardoor glimlachte hij. Hij voelde haar zachte aanraking, het haalde hem weer een beetje uit zijn gedachtes, hij vond het duidelijk fijn en zijn lichaam reageerde er ook constant op. Hij wilde eigenlijk net haar hand weer iets verder laten gaan toen ze vroeg of het wel ging. De had duidelijk door dat hij ergens over nadacht en zijn gezicht betrok een beetje. ‘Ik maak mij zorgen.’ Gaf hij eerlijk toe. ‘Ik weet niet wat voor impact dit op Alex heeft, hij praat nooit echt ergens over, maar een tijdje terug heb ik hem gevonden in huis. Hij was nogal onder invloed, waarschijnlijk van drank en medicijnen. Er stak een houten staak in zijn borstkas, het had letterlijk op een centimeter zijn hart gemist. Ik heb weken voor hem gezorgd, tot hij weer een beetje beter was, uiteindelijk gaf hij aan dat hij niet zo goed wist wat er gebeurd was, maar dat hij aangevallen was.’ Legde hij eerlijk uit. ‘Ik twijfel aan dat verhaal.’ Gaf hij daarna toe. ‘Ik ben bang dat hij het zelf heeft gedaan.’ Zei hij zachtjes. Hij kwam iets meer tegen haar aan liggen en hij staarde in haar ogen. ‘Ik vind het fijn dat je er bent.’ Fluisterde hij. Ze gaf hem steun en afleiding en hij kon het allebei goed gebruiken. Hij liet zijn vingers nu langzaam rondjes draaien over haar rug, hij vond het fijn om haar aan te raken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 09:57

Aurora Philippa

Hij zei niet meteen ja op haar vraag, maar hij gaf aan dat het in principe wel zijn bedoeling was. Hij vond het niet makkelijk, maar het was wel wat hij wilde. Hij vroeg of zij dat ook wilde. "Ik wil jou, Matthew, niemand anders." Vertelde ze hem fluisterend en ze keek hem even doordringend aan. Dat was echt alles wat ze wilde. Ze had zo lang niemand gehad en nu was ze hem tegengekomen, hij was perfect, oké hij was vampier en ze wist nog niet heel erg goed hoe ze daarmee om moest gaan, maar tot nu toe had ze geen rare of enge dingen gezien en was het allemaal nog goed en fijn.
Wanneer ze vroeg of het wel ging, begon hij te vertellen over Alex, over wat er met hem gebeurd was en dat hij zich zorgen maakte. Hij vertelde wat er was gebeurd en ze slikte even. "Want hout is dodelijk toch?" Vroeg ze nu zachtjes om te zien of ze het juist had. Hij was bang dat hij het zelf had gedaan. "Heb je het aan hem gevraagd? Of wilt hij daar niet over praten?" Wilde ze weten. Hij was blij dat ze er was en ze knuffelde hem nu eventjes met een glimlach. "Ik ook, ik vind het fijn bij jou."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 10:03

Matthew Greyson

Ze zei dat ze hem wilde en niemand anders en hij merkte dat hij het fijn vond om dat te horen. 'Ik wil jou en niemand anders.' zei hij nu dus ook. Hij ging er zijn best voor doen. Hij was het liefste toch constant bij Aurora, dus dan moest het wel goed komen. Toen hij vertelde over Alex hoorde hij haar slikken, ze vroeg of hout dodelijk was. Daardoor knikte hij langzaam. 'In principe zijn we onsterfelijk, maar er zijn een aantal manieren om ons toch te vermoorden.' zei hij. 'Hout is daar geschikt voor. Hout in ons hart en het is direct klaar. Hout ergens anders in je lichaam en je bent heel erg gewond, zoals bij Alex nu. Normaal genezen we heel erg snel en kan niets echt grote wonden veroorzaken, maar hout doet dat wel.' legde hij haar zachtjes uit. Ze vroeg of hij het aan Alex gevraagd had, dat hij er niet over wilde praten. 'Hij wilt het er niet over hebben... ik heb het wel eens voorzichtig genoemd, of aan hem gevraagd hoe het ging, of ik hem ergens mee kon helpen, maar zodra hij doorheeft dat hij ergens over moet praten sluit hij zich af. Als ik dan blijf pushen, maakt hij mij heel duidelijk dat ik mijn mond moet houden.' zei hij zachtjes. 'Alex is ouder dan dat ik ben, ik moet naar hem luisteren als hij dat echt wilt.' legde hij uit. Ze knuffelde hem en ze zei dat ze het fijn vond bij hem, waardoor hij zwakjes glimlachte, ondanks de spanning. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, daarna keek hij weer in haar ogen. 'Je moet mij wel blijven aanraken hoor.' zei hij nu plagend tegen haar, met een grijns op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 10:42

Aurora Philippa

Hij wilde ook ahar en niemand anders en daardoor glimlachte ze eventjes. Hij vertelde dat ze onsterfelijk waren, maar hout in het hart was het meteen klaar, ergens anders in het lichaam zorgde voor ernstige verwondingen zoals nu bij Alex. Hij gaf aan het wel geprobeerd te hebben om te praten met ALex, maar hij wilde het er niet over hebben. Hij sluit zich af of maakte duidelijk dat Matthew zijn mond moest houden. Alex was ouder en daardoor moest hij naar hem luisteren. "Oh, wow, is dat zo streng?" Vroeg ze nu aan hem, dat had ze helemaal niet verwacht. Hij glimlachte zwakjes naar haar en ze zoende hem zacht terug. Hij gaf plagend aan dat ze hem wel moest blijven aanraken. Ze lachte daardoor en raakte zijn been weer aan, haar vingers gleden plagend helemaal omhoog en daarna weer naar beneden. Gewoon om hem een beetje te pesten. Ze vond het wel echt heel erg leuk met hem, ook al was zijn vriend ziek en zouden ze waarschijnlijk morgen de hele dag hier blijven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 10:51


Matthew Greyson

Ze vroeg verbaasd of het zo streng was, waardoor hij knikte. ‘In principe maakt het niet zo veel uit en merken we het totaal niet als we met elkaar om gaan, al zal je het misschien wel merken als er meerdere soortgenoten bij elkaar zijn, op een feestje bijvoorbeeld. Wij weten natuurlijk direct wie er jonger of ouder is. Alexios is daar meestal niet zo heftig in, maar als het niet goed met hem gaat of ik ben hem echt te ver aan het pushen, dan maakt hij mij duidelijk dat ik op moet passen.’ Legde hij uit. ‘En dat doe ik dan dus ook. Je kunt de rangorde maar beter respecteren, want anders hou je het niet lang vol.’ Zei hij. ‘Ik kan het wel weer eens voorzichtig proberen te vragen, misschien als ik het op een andere manier breng.’ Opperde hij. ‘Ik ben gewoon bang voor wat er in hem omgaat nu, bang dat Lilian er echt klaar mee is en dat hij vindt dat hij lang genoeg geleefd heeft.’ Legde hij uit. Toen hij zei dat ze hem wel moest aanraken voelde hij haar vingers opeens bewegen, haar hand gleed helemaal omhoog en hij voelde zijn lichaam opnieuw reageren, hij had ergens de hoop dat ze wat meer zou doen dan alleen zijn been strelen, maar precies toen hij dacht dat het ging gebeuren, gleed haar hand weer naar beneden. Daardoor zuchtte hij zachtjes. ‘Je hebt geen idee hoe erg je mij al aan het uitdagen bent,’ fluisterde hij. Hij pakte nu zelf zachtjes haar hand en hij liet die langs zijn been omhoog glijden, maar nu iets verder naar boven toe, om haar te laten voelen wat ze deed. ‘Je maakt mij hard, Aurora... en dat is over het algemeen iets wat bij mij niet zo snel gebeurd en al helemaal niet van alleen wat aanrakingen.’ Fluisterde hij. Hij liet haar hand weer los en hij staarde in haar ogen. ‘Je bent echt heel erg leuk.’ Fluisterde hij oprecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 11:39

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat ze het niet zouden merken, behalve op een feestje, ze wisten het direct en Alex was er niet heel heftig in, behalve als hij te ver gepusht werd. Dan moest hij duidelijk oppassen en dat deed hij ook. Respect was belangrijk anders hielden ze het niet lang vol. Hij wilde het weer een keer voorzichtig vragen, maar hij was bang dat wanneer Lilian er klaar mee was, dat hij vond dat hij lang genoeg geleefd had. "Ik denk niet dat ze er klaar mee is hoor, ik vond ze zo leuk samen op de bank zitten. Ik geloof wel dat dat langer duurt." Vertelde ze zachtjes. Het was toch zijn vriend en ze snapte heel erg goed dat hij wilde dat die in leven bleef. Hij zuchtte door wat ze deed en ze was hem aan het uitdagen. Hij pakte haar hand en ze voelde het. Hij vertelde het ook aan haar, het was iets wat hem niet snel gebeurde en al helemaal niet van alleen aanraken. "Hmm... wat leuk." Zeu ze daardoor zachtjes. Ze kneep eventjes en hij liet haar hand daarna weer los. Ze kwam bij hem op schoot zitten, met haar gezicht naar hem toe, dicht tegen hem aan en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. Hij vond haar heel erg leuk. "Jij ook, Matthew." Fluisterde ze naar hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 11:49


Matthew Greyson

‘Ik denk ook niet dat ze zomaar klaar met hem is, ze vinden elkaar echt leuk, maar ik ben wel een beetje bang voor wat Alex allemaal bedenkt.’ Zei hij zachtjes. ‘Ze zijn allebei echt heel erg geschrokken en hij was flink in de war.’ Voegde hij er aan toe. Toen hij haar hand naar boven liet glijden kneep ze eventjes, waardoor hij langzaam inademde en hij een kreun net wist te onderdrukken. Ze zei dat ze het leuk vond, waardoor hij even grijnsde. ‘Vooral heel raar dat het zo snel gebeurt bij jou.’ Zei hij. Hij was dat niet zo gewend, over het algemeen had hij zijn lichaam heel erg goed onder controle, ook hierbij. Nu duidelijk niet, ze had alleen maar zijn been aangeraakt en hij had er duidelijk aardig zin in. Ze kwam opeens bij hem op schoot zitten, wat nu vrij gevoelig was. Ze zat heel dicht tegen hem aan en ze sloeg haar armen om zijn nek heen, hij legde zijn handen op haar heupen neer. Ze fluisterde dat ze hem ook heel leuk vond en daardoor glimlachte hij oprecht naar haar. Hij drukte zijn lippen op die van haar en hij zoende haar langzaam, hij liet het tempo opbouwen en hij pakte haar heupen iets steviger vast, om haar nog wat meer tegen zich aan te trekken. Zo bewoog ze zachtjes een beetje over hem heen, wat op dit moment alleen maar heel fijn voelde. Hij bewoog zelf ook iets meer tegen haar lichaam aan en hij maakte de zoen nog iets heftiger. Zijn handen gleden van haar heupen naar haar rug toe, zodat hij haar echt volledig tegen zich aan kon houden. Daarna liet hij haar weer een klein beetje verplaatsen en anders zitten, puur omdat hij meer wilde voelen. Als het aan hem had gelegen waren ze vanochtend nog een paar uur doorgegaan samen, maar dat was heel ruw onderbroken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 11:54

Aurora Philippa

Het was niet zomaar klaar, dat geloofde hij wel. Ze vonden elkaar echt leuk, hij was alleen bang voor wat er in Alex zijn hoofd omging. Hij was flink in de war. "Ja, dat is natuurlijk gewoon niet fijn." Zei ze zachtjes. Hij ademde langzaam in door wat ze deed en hij vond het raar dat het zo snel gebeurde bij haar. "Dat komt omdat je me echt leuk vind." Plaagde ze, dit keer klonk ze best wel zelfverzekerd, hoe kon het ook anders, hij reageerde echt op haar en dat vond ze meer dan leuk. Ze voelde zijn handen op haar heupen en ze zoende hem langzaam terug. Ze ging mee in de zoen en hij liet haar bewegen op zijn schoot. Ze werd volledig tegen hem aangetrokken en de zoen werd heftiger. Ze kreunde zachtjes hierdoor en liet het gewillig toe. Ze vond het heel erg fijn met hem. "Is het al tijd om naar bed te gaan?" Vroeg ze nu fluisterend in zijn oor en ze beet zacht in zijn oorlel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 12:01


Matthew Greyson

Ze zei dat het zo snel gebeurde omdat hij haar echt leuk vond en hij knikte langzaam daardoor. ‘Ja, waarschijnlijk heb je gelijk.’ Stemde hij in. Hij vond haar immers echt heel erg leuk en ook ontzettend aantrekkelijk. Hij hoorde haar zachtjes kreunen door wat hij deed en daardoor liet hij haar nu weer zachtjes over zijn lichaam heen bewegen. Ondanks dat ze allebei nog hun kleding aan hadden, was het heel gevoelig. Het feit dat ze kreunde maakte hem alleen nog maar enthousiaster. Ze boog wat meer naar hem toe en ze fluisterde nu in zijn oor, net toen hij wilde reageren beet ze opeens in zijn oor lelletje. Hij voelde de schokken door zijn lichaam heentrekken en hij kreunde nu zelf zachtjes. Hoe wist ze zo goed wat ze moest doen? Hoe kon ze überhaupt zo veel invloed op hem hebben. Hij drukte zijn lichaam weer tegen haar aan, hij wilde haar constant voelen. ‘Ja, laten we alsjeblieft naar bed gaan.’ Fluisterde hij nu wat schor. Hij tilde haar opeens simpel op en hij bleef haar in zijn armen houden, hij nam haar mee naar binnen toe. Alex lag nog steeds in dezelfde houding en het rook vrij intens naar drank, maar hij keek niet eens hun kant op. Hij nam Aurora meteen mee naar boven, naar zijn slaapkamer toe. Die was ontzettend strak en modern ingericht. Hij legde haar op het bed neer, maar daarna opende hij als eerst de grote ramen. Anders maakte hij het zichzelf veel te moeilijk. Hij kwam meteen weer naar haar toe en hij kroop tegen haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 12:04

Aurora PHilippa

Ze had waarschijnlijk gelijk en hij ging door. Ze vond het heerlijk en ondanks dat ze hun kleding aanhadden, voelde ze het heel erg goed en voelde het ontzettend gevoelig. Hij kreunde ook en ze genoot daar echt van, ze vond het zo leuk dat hij het net zo lekker leek te vinden als zij. Hij wilde alsjeblieft naar bed en zijn stem klonk schor zelfs. Hij tilde haar weer op en ze sloeg haar armen om zijn hals heen. Ze keek even naar Alex, maar die keek niet eens op. Zijn slaapkamer was boven en strak en modern. Het paste bij de rest van het huis en was compleet anders dan haar stijl. Hij legde haar op het bed neer en opende eerst de ramen, dan hield hij het beter vol. Hij kwam weer naar haar toe en kroop tegen haar aan. Ze streek door zijn haren heen en zoende hem verlangend en lief. Haar vingers gleden over zijn shirt heen en ze begon die langzaam los te knopen en voelde daaronder zijn koude huid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 12:09

Matthew Greyson

Ze streek zachtjes door zijn haren heen, dat soort simpele aanrakingen vond hij echt heel erg fijn. Juist dat soort kleine dingen konden hem enorm uitdagen. Ze zoende hem heel lief, maar hij merkte ook duidelijk het verlangen. Hij was dus echt niet de enige die er zin in had. Hij was een klein beetje bang geweest dat ze er wat minder vaak zin in zou hebben, vooral toen ze had aangegeven dat ze het al een tijd niet gedaan had, maar nu merkte hij daar eigenlijk niets van. Tot nu toe was ze elke keer net zo enthousiast om verder te gaan als hij was, ze begon ook zelf met de aanrakingen. Dat vond hij alleen maar heel erg fijn, want hij had dat ook wel een beetje nodig. Hij vond het juist niet leuk als alles vanuit hem zou komen, maar nu was dat totaal niet het geval. Misschien dat hij daardoor ook wel zo makkelijk door haar uitgedaagd werd. Ze begon zijn shirt los te maken en hij ademde langzaam in, hij maakte nu ook voorzichtig de knoopjes van haar blouse los. 'Deze kleren staan je geweldig.' fluisterde hij. Zodra hij de knoopjes los had liet hij zijn hand naar haar beha glijden en hij zoende haar meteen weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 12:38

Aurora Philippa

Het was stil, maar het was geen erge stilte eigenlijk. Ze vond het fijn met hem en ze genoot ervan om hem aan te raken, meer dan dat ze ooit verwacht had. Hij vond dat haar kleding haar geweldig stond. "Moet ik ze dan maar aanhouden?" Plaagde ze hem nu. Hij had sneller haar blouse los dan dat zij de zijne los had en ze voelde hoe hij haar beha ook losmaakte. Ze zoende hem terug en ze deed nu zijn overhemd uit. Ze keek hem even aan met een glimlach op haar lippen. Haar vingers gleden zachtjes langs zijn gezicht en door zijn haren heen, hij was zo ontzettend leuk, ze was echt gek op hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 12:51

Matthew Greyson

Ze vroeg nu plagend aan hem of ze de kleding dan maar aan moest houden, waardoor hij weer grijnsde. 'Ook met kleding aan kan je een hoop leuke dingen doen hoor.' plaagde hij haar nu terug. 'Ik heb nog wel wat ideeën voor met kleding aan, maar dan bij voorkeur wel een jurkje.' zei hij nu, met een brede grijns op zijn gezicht. Ze trok zijn overhemd uit en hij haalde ook haar kleding aan de kant, zodat ze nu alleen nog maar haar broek aan had. Ze gleed met haar vingers langs zijn gezicht en door zijn haren heen, waardoor haar geur weer een stukje sterker werd omdat haar pols zo dichtbij zijn gezicht was. Hij zou morgen wel weer even goed veel gaan drinken, hij had vandaag iets minder binnengekregen omdat hij vooral druk bezig was geweest met Alex. Het ging nog steeds goed, maar hij merkte wel dat het slim was als hij zich wel aan zijn ritme bleef houden. Hij staarde in haar gezicht, die glimlach stond haar prachtig. Hij draaide haar nu iets meer op haar rug en hij boog over haar heen, heel voorzichtig drukte hij zijn lippen in haar hals, zodra hij doorhad dat het goed ging, werd hij iets fanatieker en gleden zijn lippen nu langzaam over haar lichaam naar beneden. Dit was iets wat hij alleen kon doen als hij voelde dat de controle goed was, want anders zou haar geur nu te intens voor hem zijn. Het was nu ook wel vrij heftig, maar hij voelde dat hij het nog wel kon volhouden. Niet te lang, hij zou dit geen halfuur kunnen doen, maar voor nu ging het prima.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 12:55

Aurora Philippa

Hij kon ook met kleding aan veel leuke dingen doen, maar dan wel bij voorkeur een jurkje, ze lachte daardoor. Ja ze kon wel snappen dat het met een broek allemaal wat minder handig ging. Dat werd een stuk lastiger gemaakt voor ze. Ze werd op haar rug neergeld door hem en hij boog zich over haar heen. Ze voelde zijn lippen in haar hals, hij werd fanatieker en ze kreunde zachtjes. Het was zo fijn. Ze bleef door zijn haren strelen en liet hem volledig zijn gang gaan. Daarna trok ze hem weer wat overeind en begon ze zijn broek los te maken, samen met zijn ondergoed trok ze die voorzichtig naar beneden en haar vingers gingen zacht over zijn onderbuik heen en ze keek hem aan met een lieve blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 13:19

Matthew Greyson

Ze genoot duidelijk van wat hij deed, wat hij leuk vond om te merken. Hij wilde haar graag zo veel mogelijk laten genieten, daar kon hij een hoop voldoening uit halen. Ze bleef door zijn haren heen strelen en uiteindelijk werd hij wat overeind getrokken en begon ze zijn broek los te maken. Dat onderging hij direct zonder problemen, want hoe meer ze hem aanraakte, hoe beter het voor hem was. Ze trok zijn broek en zijn ondergoed voorzichtig naar beneden en hij bleef in haar ogen staren. Ze streelde heel zachtjes over zijn onderbuik heen, waardoor hij zijn hele huid voelde tintelen door wat ze deed. De blik in haar ogen was heel lief en opeens merkte hij dat die blik hem recht in zijn hart raakte. Hij wist wel dat hij haar leuk vond, maar het was alsof het nu opeens binnenkwam. Hij boog naar haar toe, hij legde zijn hand tegen haar gezicht en hij zoende haar vol passie, vol liefde. Hij legde er meer gevoel in dan hij tot nu toe had gedaan. Na de zoen keek hij haar weer in haar ogen. 'Ik weet dat je het eigenlijk niet mag zeggen tijdens de seks, maar ik ben verliefd op je.' zei hij nu, met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Het was heftig voor hem, die gevoelens waren intens en hij vond het ook lastig, maar het was toch echt zo, hij kon het niet langer ontkennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 13:23

Aurora Philippa

Hij pakte haar gezicht vast toen ze hem aanraakte en boog zich naar haar toe. Hij zoende haar, het was een zoen die haar de adem benam, die haar liet zweven en ze voelde zich zo ontzettend goed en fijn daardoor. "Oh, Matthew..." Zei ze heel erg zacht daarna en ze keek hem diep in zijn ogen aan. Hij vertelde haar dat hij verliefd op haar was en ze bloosde weer. Verliefd... dat was iets wat ze al heel lang niet meer gevoeld had. Ze wist het niet goed, was zij ook verliefd op hem? Ze vond hem heel erg leuk en wilde meer met hem, bij hem blijven. "Ik ook op jou, denk ik." Fluisterde ze daarom voorzichtig tegen hem terug. Ze wilde hem niet kwetsen of wat dan ook en hoopte ook dat haar woorden goed genoeg over kwamen. Ze twijfelde gewoon nog een klein beetje, maar ze wilde wel meer van hem, bij hem zijn en van hem genieten. Ze drukte haar lippen weer op de zijne en trok hem tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 13:33


Matthew Greyson

De manier waarop ze zijn naam uitsprak maakte hem al helemaal gek, ze had echt nogal veel invloed op hem. Toen hij spontaan aangaf dat hij verliefd op haar was, leek ze niet zo goed te weten wat ze daar mee moest. Ze zei voorzichtig dat ze dacht dat ze dat ook op hem was. Hij was duidelijk verbaasd. ‘Het is nieuw voor mij dat ik de eerste ben die het uitspreekt en dat ik niet direct te horen krijg dat de ander ook verliefd is op mij.’ Gaf hij toe. Hij was gewend dat iedereen hem leuk vond, dat vrouwen tegen hem zeiden verliefd te zijn. Dat hij degene was die dat niet voelde. Hoewel ze aangaf te denken dat ze ook verliefd was, was het niet vol overtuiging. Dat vond hij niet heel erg, maar wel heel verbazingwekkend en hij wilde er graag voor zorgen dat ze ook hartstikke verliefd werd op hem. Hij moest toegeven dat hij toch ergens een beetje twijfel voelde nu, wat als het voor haar echt niet zo intens voelde als voor hem en ze hem toch opeens niet meer wilde? Ze drukte haar lippen op die van hem en hij zoende haar meteen weer, misschien dat het ook wat van zijn twijfels weg kon nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 13:37

Aurora Philippa

Hij was verbaasd, het was nieuw voor hem dat hij de eerste was die het uitsprak en dat hij niet direct te horen kreeg dat de ander ook verliefd was op hem. "Lieve Matthew, ik wil je geen pijn doen hiermee, ik wil alleen een beetje voorzichtig zijn toch. Ik denk echt wel dat ik het voel voor jou, ik wil bij je zijn, de hele dag, ik wil seks met je, ik wil je voelen en continu aanraken, Ik voel echt wat voor je. Ik ben gek op je. Maar verliefdheid... dat heeft me de vorige keer zoveel pijn gedaan. Ik vind het gewoon moeilijk en ik wil het wel heel graag, vooral met jou. Je bent geweldig. Maar gisteren vertelde je me nog dat je een vampier bent. De hele situatie is wel een beetje bijzonder te noemen." Vertelde ze hem eerlijk. Hij zoende haar weer terug en daarna keek ze hem aan met een lieve blik in haar ogen. "Ik wil je wel echt heel graag." Fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 14:43

Matthew Greyson

Ze zei dat ze hem geen pijn wilde doen hiermee, ze wilde alleen wel voorzichtig zijn. Ze dacht wel dat ze het voelde, ze wilde bij hem zijn, de hele dag. Ze wilde seks met hem, ze wilde hem voelen en constant aanraken, ze voelde echt iets voor hem. Ze was gek op hem. Verliefdheid had haar de vorige keer veel pijn gedaan en ze vond het moeilijk. Ze wilde het graag, vooral met hem, maar gisteren had hij haar verteld dat hij een vampier was. De hele situatie was wel een beetje bijzonder te noemen. Hij knikte langzaam. Hoewel ze heel duidelijk aangaf dat ze bij hem wilde zijn, raakte het hem toch dat ze noemde dat hij een vampier was. Hij wist wel dat het dingen veranderde, hij begreep dat ze geen pijn wilde door heel verliefd op hem te worden, maar hij vond het wel lastig. 'Ik begrijp het wel.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik... ik vind het het belangrijkste dat je bij mij wilt zijn, dat dat goed voelt voor jou... en verder heb ik alle tijd van de wereld om jou de tijd en ruimte te geven om vertrouwen op te bouwen en dan uiteindelijk vol overtuiging te kunnen zeggen dat je verliefd op mij bent.' zei hij, met een zwakke maar lieve glimlach op zijn gezicht. Ze fluisterde dat ze hem wel echt heel graag wilde, daardoor staarde hij diep in haar ogen. 'Je hebt mij al.' fluisterde hij, om haar daarna achterover in het bed te drukken en nu haar broek en ondergoed uit te trekken. Hij drukte zijn lippen zachtjes op haar buik, langzaam liet hij ze naar boven glijden tot hij bij haar mond kwam, hij zoende haar uitgebreid en opnieuw vol passie.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 14:52

Aurora Philippa

Hij luisterde naar haar en knikte uiteindelijk langzaam. Hij begreep het, hij vond het het aller belangrijkste dat ze bij hem wilde zijn en dat dat goed voelde voor haar. Verder had hij alle tijd van de wereld om haar de tijd en ruimte te geven om vertrouwen op te bouwen en uiteindelijk zou ze vol overtuiging kunnen zeggen dat ze verliefd op hem was. "Ja, ik weet zeker dat jij dat kan." Zei ze lief tegen hem. Hij gaf aan dat ze hem al had en het liet haar blozen en glimlachen. Ja, hij had gelijk. Ze waren samen, ze had hem. Hij trok de rest van haar kleding uit en ze voelde zijn lippen op haar buik. Ze sloot haar ogen en genoot. Hij kwam aan bij haar mond en ze zoende hem vol passie en genietend terug. Ze trok hem dicht tegen haar aan en vond het echt heerlijk
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 14:56

Matthew Greyson

Ze zei lief tegen hem dat ze zeker wist dat hij dat kon, waardoor hij zich weer ietsjes beter voelde. Natuurlijk had hij liever dat ze echt direct zei verliefd op hem te zijn, maar ergens was het misschien juist goed voor hem dat ze dat niet deed, maar dat hij het gevoel had wat meer moeite te moeten doen voor haar in plaats van dat ze meteen aan zijn voeten lag. Dat deden vrouwen normaal en dat was voor hem juist minder interessant. Ze zoende hem terug en hij werd dicht tegen haar lichaam aangetrokken, waardoor hij nu langzaam bij haar naar binnen drong. Ze hadden het nu wel lang genoeg uitgerekt. Hij bleef haar vrij heftig zoenen, het was redelijk verlangend, maar nog steeds vol gevoel. Hij merkte wel dat hij zichzelf nu iets meer in moest houden, doordat hij zo veel verlangen voelde, was hij ook een stukje fanatieker. Gelukkig was hij zich daar wel bewust van. Hij stopte de zoen eventjes en hij keek in haar ogen. 'Gaat het zo? Je moet het echt zeggen als ik te heftig word...' zei hij nu. Hij kende dan echt zijn eigen kracht niet, voor hem kon het lijken alsof hij ietsjes wilder werd, terwijl hij in werkelijkheid al heel veel kracht gebruikte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:01

Aurora Philippa

Hij drong bij haar naar binnen, blijkbaar vond hij het allemaal lang genoeg geduurd te hebben, ze vond het niet erg. Ze vond het heerlijk. Ze kreunde door wat hij deed en zoende hem heftig terug. Hij was verlangend en ze merkte dat hij fanatiek was, het was best heftig voor haar en na een tijdje stopte hij ook en vroeg hij of het ging. Ze moest het zeggen wanneer hij te heftig werd. "Het gaat goed, het is heftig, maar ook heel erg lekker. Je bent ongelooflijk sterk." Zei ze zacht en hees tegen hem. Ze liet haar vingers over zijn rug glijden en ze keek hem doordringend aan, wachtend tot hij weer verder zou gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/7/2021, 15:05

Matthew Greyson

Ze gaf aan dat het goed ging, het was heftig, maar ze vond het wel heel erg lekker. Dat was goed, dan ging hij dus nog niet te ver. Ze zei dat hij ongelooflijk sterk was, waardoor hij even glimlachte. 'Iets te sterk soms.' gaf hij toe. Hij zou heel makkelijk al haar botten kunnen breken en dat wilde hij echt voorkomen, hij wilde extra voorzichtig met haar zijn, maar dat was lastig. Zeker omdat hij zo enthousiast werd van alles, werd hij vrij fanatiek. Hij voelde haar vingers over zijn rug heen glijden en hij ging nu weer verder, hij probeerde het niet nog heftiger te laten worden dan dat het nu al was. Het viel niet helemaal mee en doordat hij zich wat in moest houden, had hij ook het gevoel dat hij er niet echt volledig van kon genieten. Daardoor kwam hij nu van haar af en staarde hij diep in haar ogen. Hij vond haar echt heel erg leuk. 'Misschien even een andere positie proberen?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij sprong van het bed af en hij tilde haar weer heel simpel op, hij sloeg zijn armen om haar heen, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij drukte even spontaan een kus op haar lippen, om haar daarna met haar rug tegen de muur aan te zetten. Hij kwam bij haar staan en hij zoende haar nu uitgebreid, daarna pakte hij haar bij haar heupen en drong hij bij haar naar binnen. Nu kon hij tenminste een beetje tegen de muur aan steunen en Aurora ook, misschien ging dat wat beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/7/2021, 15:08

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat hij soms iets te sterk was. "Zolang je me heel laat, vind ik het heerlijk." Plaagde ze hem een beetje uitdagend. Hij ging weer verder, maar het duurde niet zo heel erg lang. Hij wilde wat anders proberen en ze knikte even. Hij kwam van het bed af en tilde haar op. Hij drukte haar tegen de muur aan en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. Hij kwam dicht tegen haar aan staan en drong bij haar weer naar binnen toe. Hij pakte haar heupen vast en ze legde haar hoofd achterover tegen de muur aan en ze ging met haar handen door zijn haren heen. Dit was heerlijk, ze voelde zo nog meer en ze deed haar best om in zijn tempo mee te komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum