Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 18:50

Alexios Evans

Ze streek weer langs zijn gezicht en hij zag haar diep nadenken, ze leek ook niet echt te weten wat een goede oplossing was. Dat was het allemaal eigenlijk niet echt. 'Ik blijf het wel gewoon proberen tot mijn been helemaal hersteld is, ik heb het nu toch nodig, misschien heb ik het over een paar dagen wel iets beter onder controle.' zei hij zachtjes. Hij wilde er niet al te veel op hopen, maar het kon dat het beter zou gaan. Hij hoopte het echt, het zou voor hem zo veel fijner zijn als hij gewoon op een normale manier met Lilian om kon gaan. Hij kwam nu iets omhoog en hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, heel erg voorzichtig. Hij legde zijn hoofd daarna weer op haar benen neer, het voelde al heel erg fijn om gewoon bij elkaar te zijn.


Matthew Greyson

Hij zag haar even goed om haar heen kijken, daarna begon ze haar kleding uit te trekken en kwam ze naar hem toe, iets voorzichtiger dan hij had gedaan. Hij zag dat ze meteen naar hem toe kwam en hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen, ze sloeg zelf haar armen om zijn nek en ze zoende hem heel lief. Hij ging daar direct in mee en hij bleef haar dicht tegen zich aanhouden. Hij stopte de zoen weer en hij zag dat ze kippenvel had, waardoor hij grijnsde. 'Is het water zo koud?' vroeg hij. Hij kon dat maar heel moeilijk inschatten, voor hem voelde het altijd allemaal een beetje hetzelfde. Heel veel verschil merkte hij eigenlijk niet. Hij liet zijn handen naar haar onderrug glijden en hij staarde een tijdje in haar ogen, om daarna zijn lippen op die van haar te drukken en haar een stuk uitgebreider te zoenen. Hij zou het zo hier weer met haar kunnen doen, hij kon er echt geen genoeg van krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/7/2021, 15:22

Lilian Nova

Hij wilde het gaan proberen tot zijn been helemaal hersteld was, hij had het nu toch nodig en misschien had hij het over een paar dagen wel wat meer onder controle. "Ik denk wel dat je het binnen een paar dagen merkt, Alex, kijk maar gewoon, ik weet dat je je best doet." Zei ze hem zachtjes en rustig. Hij kwam omhoog en zoende haar heel voorzichtig. Ze glimlachte liefdevol na de zoen en boog zich naar hem toe om hem nogmaals te zoenen, dit keer wat langer en vol liefde. Ze was echt wel gek op hem.


Aurora Philippa

Hij sloeg ook zijn armen om haar heen en hij ging direct mee in haar zoen. Ze vond het fijn en hij vroeg haar of ze het koud had met een grijns. "Kouder dan ik had verwacht ja. Voel jij dat helemaal niet dan?" Wilde ze van hem weten. Zijn handen gleden naar haar onderrug toe en hij zoende haar nogmaals, dit keer wat uitgebreider. Ze hield hem dicht tegen haar aan en zoende hem genietend terug. Ze streek door zijn haar heen en over zijn rug met haar andere hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/7/2021, 15:41

Alexios Evans

Ze dacht wel dat hij het binnen een paar dagen zou merken, hij moest maar gewoon kijken, ze wist dat hij zijn best deed. 'Mijn best doen is helaas niet goed genoeg.' fluisterde hij. 'Ik ben niet voor niets arts geworden, ik wil mensenlevens redden, niet kapot maken. Ik wil op tijd kunnen stoppen.' voegde hij er zachtjes aan toe. Misschien moest hij het toch proberen als Matt in de buurt was, die kon hem helpen. Die had hem ook laten stoppen toen hij Lilian gebeten had, al wist hij dat het toen vooral was gekomen omdat hij van haar hield en hij haar echt niet kwijt wilde raken. Na de zoen boog ze naar hem toe en zoende ze hem wat langer, het was vol liefde. Dat deed hem goed, hij had het echt even nodig om dat te voelen, want anders bleef hij zich zo intens verdrietig voelen. Na de zoen staarde hij in haar prachtige ogen. 'Ik ben zo blij dat je hier bent.' fluisterde hij.


Matthew Greyson

Ze gaf toe dat ze het kouder had dan verwacht, ze wilde weten of hij dat helemaal niet voelde. Daardoor schudde hij zijn hoofd. 'Ik voel het verschil tussen ijskoud en gloeiend heet, maar alles wat er een beetje tussenin zit, voel ik niet echt. Dit voelt voor mij gewoon prima, niet heel koud, niet heel warm. Het is moeilijk te zeggen.' zei hij tegen haar. Ze hield hem stevig vast en ze ging mee in de zoen, haar handen gleden door zijn haren en over zijn rug heen, elke aanraking voelde ontzettend fijn. Uiteindelijk hield hij wel weer op en staarde hij nog eventjes in haar ogen. 'Kom, laten we gaan opdrogen, dan neem ik je daarna weer mee.' zei hij tegen haar, omdat ze hier niet zouden blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/7/2021, 15:48

Lilian Nova

Hij vond dat zijn best doen niet goed genoeg was. Ze streek daardoor even langs zijn wang. Hij was arts geworden om mensen te redden, niet om ze kapot te maken. Hij wilde op tijd kunnen stoppen. "Misschien geeft het je juist motivatie om te stoppen. Ik denk wel dat je het kan, Alex. Je geeft veel om het redden van levens, dit kan je." Ze wilde hem graag vertrouwen geven, hij had het duidelijk nodig en ze vond het ook heel belangrijk voor hem. Na de zoen keek hij in haar ogen en hij fluisterde dat hij blij was dat ze bij hem was. Ze glimlachte daardoor en gaf hem nog een klein kusje op zijn voorhoofd. "Ik ook... Ik wil helemaal niet zonder je." Vertelde ze aan hem, heel eerlijk en met een zachte stem.


Aurora Philippa

Hij vertelde haar dat hij wel vanuit de uitersten het verschil voelde, maar alles daartussenin voelde hij eigenlijk niet. Dit was voor hem prima en moeilijk te zeggen. Zo had ze weer wat geleerd en ze glimlachte daardoor even naar hem. Hij wilde eigenlijk al gauw weer opdrogen en dan nam hij haar daarna weer mee ergens naartoe. "Zo heel erg snel gaat dat niet." Grinnikte ze. Ze zag het niet zitten om in haar jurk met natte plekken ergens te zitten. Vooral niet in een restaurant of zoiets. Ze ging het water uit en ging tussen de rotsen door naast een rots zitten waar haar kleding op lag. Ze keek naar Matthew en naar het heldere water. Het voelde als een soort vakantie om hier samen met hem te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/7/2021, 16:54

Alexios Evans

Ze zei dat het hem misschien juist extra motivatie gaf om te stoppen, ze dacht echt dat hij het wel kon, hij gaf veel om het redden van levens en dit kon hij. Hij knikte langzaam. Hij moest toegeven dat haar woorden vol vertrouwen hem goed deden, dat het hem kracht gaf. Dat kon hij nu ook goed gebruiken. Ze gaf hem een kusje op zijn voorhoofd en ze zei zachtjes dat ze niet meer zonder hem wilde. 'Toen ik... toen ik je pijn deed... dacht je daarna wel dat je mij niet meer wilde?' vroeg hij nu zachtjes. Hij wilde heel erg graag weten wat er allemaal in haar omging, hij wilde haar gedachten en gevoelens weten.


Matthew Greyson

Ze zei dat het niet zo heel erg snel zou gaan, waardoor hij even grijnsde. 'Wel als ik je heen en weer laat rennen door de wind, maar laten we dat maar niet doen.' zei hij lachend tegen haar. 'Ik heb geduld, het is niet verkeerd om naar je te kijken zo, dus we hebben alle tijd.' zei hij tegen haar. Ze ging tussen de rotsen zitten en hij kwam naast haar zitten, hij pakte meteen haar hand vast. 'Vertel mij eens over je toekomst plannen...' zei hij nu zachtjes. Hij was benieuwd naar haar idee over de toekomst, naar dromen die ze had, doelen die ze zichzelf gegeven had. Hij wilde graag alles over haar weten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/7/2021, 17:01

Lilian Nova

Hij knikte alleen langzaam door haar woorden en ze glimlachte hem daardoor lief weer even toe. Ze bleef zacht door zijn haren heen strijken. Hij vroeg haar of ze hem niet meer wilde toen hij haar pijn had gedaan. "Nee, dat was het niet, Alex." Zei ze meteen tegen hem. Dat moest hij niet denken. "Ik sloot mezelf daarna gewoon even af van de wereld. Ik wilde even niemand meer zien. Ik heb wel aan Matthew gevraagd of hij het me kon laten vergeten, maar hij vond het beter om dat niet te doen." Zei ze eerlijk tegen hem. Het was waar, ze wilde op dat moment echt even helemaal alleen zijn, ze wist gewoon niet goed wat zemet de situatie had aan gemoeten en daarom had ze de tijd nodig gehad om na te denken. Uiteindelijk was het waarschijnlijk niet heel slim om alleen te zijn door wat ze had gedaan.



Aurora Philippa

HIj grijnsde en plaagde haar weer. Hij gaf aan dat het snel zou gaan als hij haar heen en weer zou laten rennen, maar hij wilde het niet doen, toch maar niet. "Blijf dan maar lekker geduldig en blijf maar naar me kijken." Lachte ze hem nu toe. Ze leunde wat achterover en Matthew kwam naast haar zitten. Hij pakte haar hand vast en vroeg naar haar toekomstplannen. Ze glimlachte daardoor naar hem.
"Ik zou heel graag nog een keer een boek willen schrijven, ik weet nog niet eens echt waarover, maar ik heb echt een passie voor schrijven en ik hou ontzettend van fictieve verhalen. Verder wil ik nog een keer een reis rond de wereld maken, het liefst overal zo dicht mogelijk bij de natuur slapen eigenlijk." Vertelde ze aan hem. Over meer had ze eigenlijk nog niet nagedacht, als ze dit al had gedaan, dan was ze al ontzettend blij. "En jij? Zijn er eigenlijk dingen die jij nog niet gedaan hebt?" Klonk haar stem nieuwsgierig naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/7/2021, 17:08

Alexios Evans

Ze bleef door zijn haren heen strijken, wat hij alleen maar fijn vond, want het liet zijn lichaam wat meer ontspannen. Alle ontspanning was van harte welkom nu. Hij kon het goed gebruiken. Het niets doen en stilliggen maakte zijn lichaam gespannen en onrustig, maar deze aanraking hielp hem wel echt. Ze zei dat het niet was dat ze hem daarna niet meer wilde, maar ze sloot zich af van de wereld. Ze wilde niemand meer zien, ze had aan Matt gevraagd of hij het haar wilde laten vergeten, maar hij vond het beter om niet te doen. Hij knikte langzaam, dat was een beetje hoe Matt was, hij vond dat je dan maar onder ogen moest zien wat er gebeurd was en er van moest leren. 'Ik snap wel dat je alleen wilde zijn, dat je mij even niet meer wilde zien.' zei hij zachtjes. Dat begreep hij ook wel, maar hij vond het wel lastig. Het was voor hem misschien wel beter geweest om eventjes bij Matt te blijven en niet bij haar, maar hij vond het lastig omdat hij het liefste juist bij Lilian was, dan voelde hij zich beter.


Matthew Greyson

Ze zei dat hij dan maar lekker geduldig naar haar moest blijven kijken, waardoor hij even grijnsde. 'Dat is geen straf hoor.' zei hij lachend. Ze glimlachte toen hij vroeg naar haar toekomstplannen en ze gaf aan dat ze graag nog een keer een boek zou willen schrijven, ze wist nog niet eens echt waarover, maar ze had een passie voor schrijven en ze hield van fictieve verhalen, verder wilde ze ook nog een reis rond de wereld maken en overal zo dicht mogelijk bij de natuur slapen. 'Oh, dat lijkt mij ook geweldig!' zei hij meteen enthousiast. 'Het slapen wordt moeilijk, maar ik kan gewoon liggen.' voegde hij er lachend aan toe. 'Of je moet mij dronken voeren, dan komt het aardig in de buurt van slapen..' plaagde hij. Ze wilde weten of er dingen waren die hij nog nooit gedaan had. 'Hm, ik heb ook nog nooit een boek geschreven.' zei hij daarop, met een grijnsde op zijn gezicht. 'Schrijf een boek over vampiers, een heel spannend verhaal... of juist eentje waarin we wel aardig zijn, voor de verandering.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/7/2021, 18:08

Lilian Nova

Ze bleef zachtjes doorgaan want ze merkte dat hij het fijn vond en dat hij ontspande door haar gestreel. Ze vond het ook leuk om te doen en zijn haar was ontzettend zacht. Hij vertelde dat hij snapte dat ze alleen wilde zijn en dat ze hem even niet meer wilde zien. Ze sloot haar ogen nu en beet op haar lip. Ze twijfelde, best wel lang eigenlijk. "Ik heb wat gedaan... vroeger had ik in mijn studententijd een verslaving. Ik snoof." Zei ze zachtjes. Waarschijnlijk wist hij echt wel wat ze daarmee bedoelde en ze wilde er ook niet te diep op in gaan. "Gisteren heb ik het weer gedaan." Ze slikte even en keek Alex nu weer aan. "Ik wil het weer doen, maar door bij jou te zijn, kan ik mezelf inhouden." Zei ze heel eerlijk.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/7/2021, 18:14

Alexios Evans

Ze bleef hem zachtjes aanraken en daardoor werd hij helemaal rustig, veel meer dan hij de afgelopen dag en nacht geweest was. Hij zag dat ze haar ogen sloot, dat ze op haar lip beet. Ze wilde hem duidelijk iets vertellen, iets wat ze heel moeilijk vond. Daardoor nam de spanning weer wat toe, want hij was direct bang. Ging ze hem zeggen dat ze het toch niet zag zitten met hem? Dat ze van hem hield, maar dat ze te verschillend waren? Dat ze niet samen konden zijn? Net op het moment dat hij het haar wilde vragen, gaf ze hem toe dat ze wat gedaan had. Dat ze een verslaving had, dat ze het gisteren weer had gedaan. Dat verbaasde hem, het was totaal niet wat hij verwacht had. Hij wist ook niet zo goed wat hij er op moest reageren. Ze keek hem weer aan en ze zei dat ze het weer wilde doen, maar dat ze zichzelf kon inhouden door bij hem te zijn. Daardoor pakte hij haar hand stevig vast. Hij bleef even stil, omdat hij er over na wilde denken, omdat hij wilde bedenken wat hij hier van vond en hoe hij er op moest reageren. 'We hebben allebei zo onze problemen. Ik wil er voor je zijn, Lilian. Ik wil je helpen, net zoals jij mij helpt. Met alles. En je mag altijd bij mij zijn.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij kwam nu iets overeind, hij kwam voorzichtig wat meer rechtop zitten en hij sloeg zijn armen om haar lichaam heen. 'Waarom ben je er ooit mee begonnen?' vroeg hij nu zachtjes, omdat hij er graag met haar over wilde praten. Hij wilde laten zien dat hij haar echt wilde helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/7/2021, 19:10

Lilian Nova

Hij was toch een soort verbaasd over haar woorden, was hij zo onzeker? Dacht hij echt dat alles aan hem lag? Dat was namelijk echt niet zo, zij had ook gewoon haar problemen en dingen. Het was fijn om het aan iemand kwijt te kunnen, verder wist niemand het uit haar huidige leven. Hij pakte haar hand eerst stevig vast en het was stil. Hij vertelde dat ze beide hun problemen hadden. Hij wilde er voor haar zijn, haar helpen. Net zoals zij hem hielp. Ze mocht ook altijd bij hem zijn. Het liet haar even oprecht glimlachen naar hem. Hij kwam nu overeind en sloeg zijn armen om haar heen. Het gaf haar zo'n geborgen en fijn gevoel dat ze zachtjes begon te snikken. Ze werd er gewoon emotioneel van, het overmande haar gewoon en ze wist verder niet goed wat ze ermee moest. Het voelde alsof hij haar zo weer een stukje vertrouwen gaf en dat was zo fijn. Ze pakte hem stevig vast en kroop tegen hem aan. "Oh... dit is zo fijn..." Zuchtte ze. Hij wilde weten waarom ze er ooit mee begonnen was. "Op de universiteit probeerden we van alles uit eigenlijk. Ik ben bij cocaïne blijven hangen, het gaf me zo'n fijn gevoel, alsof ik de wereld aankon. Het had toen ook niet lang geduurd eigenlijk. Ze hadden daar best een goed programma om er weer vanaf te komen." Legde ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/7/2021, 19:25

Alexios Evans

Ze begon zachtjes te snikken, maar ze leek het wel fijn te vinden dat hij haar vastpakte, dat ze het eerlijk verteld had. Dat hij nu op de hoogte was van haar probleem en dat hij er voor haar kon zijn. Hij wist hoe het voelde om met geheimen te leven en hoe fijn het kon zijn om dat bij iemand kwijt te kunnen. Hij herkende dat gevoel heel erg goed. Ze zuchtte ook zachtjes dat dit fijn was, waardoor hij zwakjes glimlachte. 'Ik ben zo blij dat je eerlijk tegen mij durft te zijn, Lilian. Dat betekent een hoop voor mij. Ik zal je nooit ergens om veroordelen, ik heb in mijn leven al heel wat gezien. Ik wil er echt alleen maar voor jou zijn, zo goed mogelijk.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze pakte hem stevig vast en ze kroop nog wat meer tegen hem aan, daarna vertelde ze dat ze op de universiteit een hoop had uitgeprobeerd en dat ze bij cocaïne was blijven hangen, het gaf haar een fijn gevoel, alsof ze de wereld aankon. Hij kon zich dat wel voorstellen. Hij had ook wel eens wat geprobeerd in zijn leven, maar als vampier reageerde je overal toch een beetje anders op en hij was iemand die graag alle touwtjes in handen hield en zo veel mogelijk controle had. Dan was het lastig. Ze zei dat het niet lang geduurd had, ze hadden een goed programma om er weer van af te komen. 'Daar ben ik blij mee, en nu heb je mij om er vanaf te blijven.' zei hij zachtjes. 'Je kunt altijd bij mij terecht, ook als je het moeilijk hebt. Ik wil overal met je over praten en ik ben niet zo snel onder de indruk. Matt heeft ook een periode gehad waarbij hij zo'n beetje alles uitprobeerde, ik heb toen ook een hoop gekke dingen gezien.' zei hij zachtjes. Hij keek in haar ogen en daarna drukte hij zachtjes zijn lippen op die van haar. Hij zoende haar heel langzaam, maar het ging wel goed. Het voelde fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 08:14

Lilian Nova

Hij was echt blij dat ze het eerlijk aan hem vertelt had. Het betekende veel voor hem en hij zou haar nooit ergens om veroordelen. Hij wilde er voor haar zijn, zo goed als hij kon. Ze keek hem daardoor even dankbaar aan. Ze was oprecht blij dat ze het aan hem vertelt had. Het was fijn dat hij het wist en dat hij het niet erg vond. Ze had verder geen geheimen voor hem en hij accepteerde haar zo goed om hoe ze was. Het was heerlijk om zo bij iemand terecht te kunnen. Hij gaf aan dat ze ook nu hem had om er vanaf te blijven. "Dankjewel, Alexios, ik ben zo blij met jou." Fluisterde ze tegen hem en ze legde haar hoofd weer tegen hem aan. Hij vertelde ook dat ze altijd bij hem terecht kon, hij wilde overal met haar over praten en hij was niet snel onder de indruk. Matthew heeft ook een periode van alles uitgeprobeerd, hij had toen veel gekke dingen gezien. Ze glimlachte even, ja dat paste wel bij zijn vriend. Hij zoende haar nu, het was langzaam en zachtjes en ze ging er graag in mee. Ze streelde zachtjes over zijn rug heen tijdens de zoen en liet het zo lang mogelijk duren.


Aurora Philippa

Hij werd enthousiast van haar idee om de wereld over te reizen en gaf aan dat het slapen moeilijk werd, liggen kon wel, of ze moest hem dronken voeren. “Ik lig dan eerder plat als jij.” Plaagde ze hem. “Maar je wilt dus met me mee, lijkt me fantastisch om dat samen met jou te doen.” Klonk haar stem daarna zacht en lief. Hij begon ook over het schrijven van boeken, dat had hij nog nooit gedaan. Hij adviseerde haar wat ze kon doen. Een boek schrijven waarin ze aardig waren. “Op zich zijn jullie aardig in die boeken, alleen soms slaat er eentje helemaal door en er gebeuren altijd onverklaarbare dingen.” Vertelde ze aan hem. “Als ik veel met je meemaak dan zou ik daar natuurlijk een verhaal over kunnen schrijven. Wel gek dat ik dan mijn eigen ervaringen kan gebruiken voor een fictief verhaal.” Bedacht ze zichzelf nu. Na nog een tijdje gelegen te hebben, was ze droog genoeg. Ze keek weer opzij naar Matthew. “Ik ben nieuwsgierig waar je me nu naartoe wilt nemen.” Zei ze vrolijk en ze gaf hem zacht een zoen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 10:36

Alexios Evans

Haar blik was dankbaar, wat hem goed deed, omdat hij het gevoel had dat hij haar ergens mee kon helpen. Dat hij dingen makkelijker voor haar maakte, in plaats van moeilijker. Ze bedankte hem nu echt en ze zei dat ze blij was met hem, waardoor hij haar vol liefde aankeek. ‘Ik ook met jou. Je kan je niet eens voorstellen hoe blij ik ben met jou, hoe veel gelukkiger jij mij maakt.’ Fluisterde hij. Ergens was dat ook lastig, want hij had het heel erg slecht zonder haar, hij had haar ook echt nodig. Als hij ook maar het gevoel had dat ze niet blij met hem was, deed dat hem heel veel pijn. Ze ging langzaam mee in de zoen en hij voelde haar warme hand over zijn rug heen glijden. Hij bleef een tijdje zo doorgaan, eigenlijk voelde het super fijn. Hij keek haar daarna weer in haar ogen. ‘Mag ik met je mee naar huis?’ Vroeg hij zachtjes. Hij was toch echt liever bij haar in de buurt. Matthew was ontzettend aardig, maar die was druk met Aurora en Alex was toch echt liever bij Lilian.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze dan zelf eerder plat lag als hij, waardoor hij grijnsde. ‘Ja, nou? Als we samen zijn is dat helemaal niet erg.’ Zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat hij dus met haar mee wilde en het leek haar fantastisch om dat samen te doen. ‘Alles wat ik doe met jou is fantastisch, dus dan zal dat dat zeker ook zijn.’ Zei hij zachtjes tegen haar. Ze zei dat ze op zich aardig waren in de boeken, alleen soms sloeg er eentje helemaal door en er gebeurden onverklaarbare dingen. ‘Hmm, ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er nog nooit een boek over gelezen heb.’ Zei hij. ‘Ik zou alleen maar overal bij denken dat het niet waar is, waarschijnlijk. Maar misschien klopt het juist wel allemaal precies, dat kan ook nog.’ Voegde hij er aan toe. ‘En op zich is bij ons alles over het algemeen redelijk verklaarbaar, toch? Jij hebt misschien nog niet echt veel gezien van ons leven, maar zo speciaal is het allemaal niet.’ Zei hij daarna lachend. Hij vond het allemaal niet zo boeiend. ‘Ik hoop dat je gigantisch veel met mij gaat meemaken, maar alleen positieve dingen. Geen gekke doorgeslagen vampiers of onverklaarbare dingen.’ Zei hij. Ze keek hem weer aan en ze zei dat ze nieuwsgierig was waar hij haar nu mee naar toe wilde nemen. Daardoor sprong hij direct op en trok hij zijn kleding aan. ‘Ik hoop dat je het mooi gaat vinden.’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 10:45

Lilian Nova

Hij was ook blij met haar en waarschijnlijk kon ze het zich niet voorstellen. Ze maakte hem veel gelukkiger. Ze had van hem ook echt begrepen dat hij hiervoor een vreselijk leven had en ze vond het zo sneu voor hem. Zij was nu zijn lichtpuntje en dat woog toch best wel zwaar voor haar. Ze vond dat heftig, maar ook weer heel mooi. "Het is allemaal zo gevoelig en ik hoop echt dat jouw leven nu veel beter is, dat je ervan kan genieten, maar ik kan me ook niet voorstellen hoe dat zou zijn wanneer het mis zou lopen of wanneer ik ouder word of dood ga." Klonk haar stem zacht, zou hij zichzelf dan afmaken? Na de fijne zoen keek hij haar weer aan. Hij wilde met haar mee naar huis en ze streek even langs zijn wang. "Ja, dat mag. Ik ben alleen wel hier naartoe komen lopen. Zal ik de auto halen? Ik wil niet dat je jezelf teveel pijn doet." Vertelde ze hem zachtjes.


Aurora Philippa

Hij vond dat helemaal niet erg als ze samen waren en ze glimlachte daardoor naar hem. Alles wat hij met haar deed was tot nu toe fantastisch dus hij ging er vanuit dat het dan ook fantastisch zou zijn. "Natuurlijk." Grijnsde ze. Hij vertelde over de boeken en gaf aan dat ze nog niet heel veel had gezien van hun leven, maar dat het niet zo speciaal was. "Voor jou misschien niet meer, maar als ik tegen mezelf zeg dat jij een vampier ben, ben ik nog steeds verbaasd eigenlijk. Vooral ook omdat ik me zo goed voel bij je, het voelt niet eng." Legde ze aan hem uit. Hij wilde dat ze alleen de goede positieve dingen met hem zou meemaken en ze knikte. Dat hoopte ze ook. Ze trok haar kleding ook aan en grijnsde toen hij aangaf dat hij hoopte dat ze het mooi vond. "Ik hoop het ook, ik ben wel heel nieuwsgierig." Zei ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 10:57

Alexios Evans

Ze zei dat ze hoopte dat zijn leven nu veel beter was, dat hij er van kon genieten, maar ze kon zich ook niet voorstellen hoe het zou zijn wanneer het mis zou lopen, wanneer ze ouder werd of zou sterven. Daardoor slikte hij even. Zou hij daar overheen kunnen komen? Hij wist hoe moeilijk hij het had gehad toen hij haar had gebeten en toen hij gedacht had dat ze hem niet meer wilde. Hij leefde al zo lang, hij had al zo veel gezien en meegemaakt, het was een keer klaar. Zonder haar hoefde het van hem niet meer. Hij zou constant aan haar denken, hij zou zichzelf helemaal gek maken. Hij wist niet zeker of ze een antwoord van hem verwachtte, waardoor hij een tijdje stil was. 'Ik kan niet zonder je.' zei hij alleen maar zachtjes tegen haar. Hij wilde niet precies bedenken wat er zou gebeuren of wat hij zou doen, maar hij wist dat hij het niet zomaar zou kunnen hebben. Hij was echt gek op zijn werk, maar dat deed hij ondertussen ook al een hele lange tijd en zelfs in zijn werk kon hij niet doen wat hij zou willen. Soms moest hij wegblijven van patiënten of situaties, puur omdat hij niet met het bloed om kon gaan. Hij kon zich niet optimaal inzetten. Elke dag weer voelde het als een worsteling met zichzelf, terwijl het werk een tijdje het enige was wat hem op de been had gehouden. Nu nog steeds, samen met Lilian. Hij wist dat Matt er alles aan zou doen om hem gelukkig te maken, die zou hem meenemen, die zou hem elke keer leuke dingen laten doen, maar het voelde voor Alexios leeg en doelloos. Hij wilde iets goeds kunnen doen in zijn tijd op de wereld en elke dag leuke dingen ondernemen viel daar voor hem niet onder. Dat maakte hem niet echt gelukkig. Ze zei dat hij mee mocht, maar ze had hier geen auto staan, ze vroeg of ze die zou halen, ze wilde niet dat hij zichzelf te veel pijn deed. Hij wilde zeggen dat hij het wel volhield, dat ze niet weg moest gaan bij hem. Hij wilde geen seconde zonder haar. Toch zag hij ook wel in dat het waarschijnlijk te ver lopen was voor hem en dat hij de wond te veel zou belasten. 'Oké, misschien is dat beter.' gaf hij dus met moeite toe.


Matthew Greyson

Ze zei dat het voor hem misschien niet meer speciaal was, maar als zei et tegen haarzelf zei dat hij een vampier was, was ze nog steeds verbaasd. Vooral omdat ze zich zo goed voelde bij hem, het voelde niet eng. Daardoor glimlachte hij eventjes. 'Dat is natuurlijk ook wel een beetje de bedoeling.' zei hij lachend. 'Ik wil niet dat je bang bent, dat het eng voelt. Echt niet, juist niet. Ik zou dat heel erg vinden. Ik wil dat je bij mij kunt ontspannen, dat je mij kunt vertrouwen, dat je niet constant op je hoede hoeft te zijn.' legde hij uit. Dat had hij in zijn vorige relatie ook gewild en daardoor had hij enorm zijn best gedaan om te leren hoe hij er mee om moest gaan. Nu had hij daar duidelijk profijt van. Ze trok haar kleding aan en ze zei dat ze heel nieuwsgierig was. Zodra ze haar kleding aanhad pakte hij haar hand stevig vast en nam hij haar met zich mee. Ze liepen een heel stuk door de branding van de zee en je zag de zon langzaam wat zakken, tot ze uiteindelijk bij een heel erg klein restaurantje aankwamen. Er stonden kaarsen op tafel, er hingen overal lampjes en het terras grensde aan het water, waardoor je het meest prachtige uitzicht had over de zee, waar de zon nu steeds wat lager stond. Hij nam haar mee naar een tafeltje aan het water en hij liet haar zitten, hij legde kort zijn hand op haar schouder. Er kwam meteen een ober naar hun toe en hij bestelde een fles wijn. Normaal zou hij zelf sterke drank nemen, maar hij wist dat Aurora waarschijnlijk liever een wijntje dronk. Hij kwam ook aan tafel zitten en hij pakte zachtjes haar hand vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 11:26

Lilian Nova

Hij leek er even over na te denken maar antwoordde daarna zachtjes dat hij niet zonder haar kon. Ze beet even op haar lip en pakte zijn hand zachtjes vast. "Misschien moet je me dan maar veranderen, dan zijn we voor altijd samen." Zei ze zacht. Ze zou dan ook geen jager meer zijn en ervoor zorgen dat ze verdwenen was, zonder dat iemand het wist zodat er ook geen vragen gesteld zouden worden. Ze had het echt wel voor hem over. Echt. Hij vond het ook beter dat ze de auto ging halen en het liet haar even glimlachen. "Tot zo." Zei ze zacht en ze drukte haar lippen zacht op zijn wang. Daarna ging ze de deur uit en liet die wel op een kier staan zodat ze er zelf weer in kon. Ze haalde haar auto op en was niet veel later weer voor de deur van het huis van Matthew. Ze opende die weer met een glimlach en keek naar Alex.


Aurora Philippa

Het was de bedoeling dat ze zich fijn voelde bij hem. Hij wilde echt neit dat ze bang was of dat het eng voelde, juist niet. Hij zou dat heel erg vinden. Hij wilde dat ze hem kon vertrouwen en niet op haar hoede was. "Dat is lief van je, ik voel me echt wel goed bij je. Ik ben ook heel blij met je." Zei ze zachtjes. Ze liepen samen langs het water en ze vond het prachtig, ze hield de hand van Matthew vast en genoot van de stilte om hen heen. Hij nam haar mee naar een klein restaurantje. Er stonden overal kaarsen en hingen lampjes. Hij pakte haar stoel en liet haar daar zitten. Ze voelde zijn hand even op haar schouder en ze keek met een glimlach naar hem op. Hij bestelde wijn en dat vond ze heel erg prettig. Hij kwam tegenover haar te zitten en pakte haar hand. Ze kneep er zachtjes even in en zag hoe de wijn al heel erg snel verscheen. Ze keek even om haar heen, het was hier hartstikke leuk en mooi. Hij had wel echt een goede smaak.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.php?t=67
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum