Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 09:58

Aurora Philippa

Hij keek naar haar terwijl ze haar lichaam afdroogde en plagend gooide ze daarna haar handdoek naar hem toe. Ze vond het niet erg dat hij keek, ze wist hoe goed ze eruit zag en dat ze daar goed haar best voor deed. Hij kwam naar haar toe en pakte haar hand vast, het was allemaal heel erg voorzichtig en een beetje op afstand, ze vond het aan de andere kant ook wel weer bijzonder, het voelde speciaal en mooi. Vlak voor de ramen waar de wind door naar binnen waaide, liet hij haar staan en ze voelde zijn lippen voorzichtig op die van haar. Hij zoende haar zacht en hij kwam dichterbij. Toch deed ze verder niets,ze raakte hem voor de zekerheid verder niet aan en bleef heel voorzichtig terug zoenen, ze kon het toch nooit van hem winnen als hij gevaarlijk zou worden, daar was ze zich wel bewust van.


Lilan Nova

Hij knikte door haar woorden en ze glimlachte een klein beetje naar hem. Zijn vingers streelden zacht langs haar gezicht en hij gaf aan dat ze gelijk had, hij zou proberen het allemaal positiever te bekijken. Ze glimlachte daardoor weer. "Kan ik wat voor je doen nu? Om het allemaal wat dragelijker te maken?" Vroeg ze zacht aan hem. Hij vond het waarschijnlijk helemaal niets om zo hulpeloos te zijn. Zo bij hem zitten terwijl hij gewond was, vond ze niet eens zo heel erg eng eigenlijk. Hij leek echt rustig, alsnog was ze niet super op haar gemak, maar het was wel goed te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 10:07

Matthew Greyson

Ze gooide plagend de handdoek naar hem toe, die hij simpel wist te vangen en daarna aan de kant gooide. Hij grijnsde naar haar, hij vond haar echt heel erg leuk. Eenmaal in de slaapkamer was ze duidelijk extra voorzichtig, maar dat was goed. Ze kon beter te voorzichtig zijn dan niet voorzichtig genoeg. Ze ging wel voorzichtig mee in de zoen, wat hij nu goed kon hebben, maar het was fijn dat ze niet direct heel erg heftig was. Hij maakte het zelf wel langzaam ietsjes heftiger, nu hij doorhad dat het wel ging, wilde hij het graag iets heftiger maken. Hij trok haar dichter tegen zijn lichaam aan, ook dat ging goed nu. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij zette haar voorzichtig tegen het raamkozijn aan, maar na een tijdje draaide hij haar om, zodat ze steun kon hebben aan het kozijn, als ze dat nodig had. Hij liet zijn vingers langzaam via haar ruggengraat naar beneden glijden, dit uitzicht vond hij ook niet zo verkeerd. Daarna drong hij zachtjes bij haar naar binnen, hij was duidelijk extra voorzichtig, hij wilde zeker weten dat hij het allemaal kon hebben.


Alexios Evans

Ze glimlachte en vroeg of ze iets voor hem kon doen nu, om het allemaal wat dragelijker te maken. Ze was zo lief voor hem, terwijl hij het gevoel had dat hij dit helemaal niet verdiende. Totaal niet zelfs. 'Ik weet niet wat je zou kunnen doen, maar ik vind het wel heel fijn als je bij mij bent.' zei hij eerlijk. Hij wilde het liefste met haar mee naar huis, maar hij wist dat het veiliger was als hij bij Matthew was, tot hij zelf weer een beetje kon lopen in ieder geval. Hij pakte haar hand vast en hij bleef naar haar kijken. 'Je bent zo belangrijk voor mij, Lilian.' fluisterde hij. 'Kan je hier blijven, vandaag?' vroeg hij daarna. Hij wilde duidelijk niet in zijn eentje hier op de bank liggen, dan had hij haar liever bij zich in de buurt. 'Misschien dat ik wel voorzichtig mee kan naar buiten, dan kunnen we buiten zitten.' stelde hij nu voor. Als hij op haar kon steunen, moest dat wel gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 10:14

Aurora Philippa

Hij werd langzaam toch wat heftiger wat voor haar een teken was dat hij het aankon en daardoor ging ze er maar al te graag in mee. Ze vond het zo ontzettend leuk met hem en ze wilde het absoluut niet verpesten. Ze werdzelfs wat dichter tegen hem aangetrokken en daarna tegen het raamkozijn aangezet. Blijkbaar was het toch niet helemaal wat hij bedacht had en hij draaode haar om. Ze greep met haar handen het kozijn vast en schoof toch iets meer naar de muur toe, stel voor dat ze het raam uit viel, dat zou echt wat voor haar zijn. Zijn vingers gleden overhaar rug heen, het voelde zo fijn en ze zuchtte zachtjes. Daarna drong hij weer bij haar naar binnen, ze drukte zacht haar lichaam wat meer tegen hem aan en genoot van hem, ook al was het allemaal heel erg voorzichtig


Lilian Nova

Hij wist niet wat ze kon doen voor hem, hij vond het al fijn dat ze bij hem was. Het had haar die ochtend veel moeite gekost om zichzelf bij elkaar te rapen, vooral na wat ze gisterenavond had gedaan. Ze wilde het niet nogmaals doen, maar ze merkte dat haar lichaam weer wilde. Toch hield ze zich sterk en bleef ze bij Alex. Hij pakte haar hand vast en keek haar aan. Ze glimlachte naar hem terug, ze was belangrijk voor hem en hij wilde weten of ze kon blijven vandaag. "Ja, ik blijf bij je." Fluisterde ze hem toe en ze kneep even zacht in zijn hand. Hij wilde naar buiten toe, als ze voorzichtig zouden doen, dan kon dat misschien wel. "Laten we het proberen." Glimlachte ze. Ze sloeg voorzichtig haar arm rond zijn middel en trok hem langzaam overeind, zodat hij stond. Daarna ging ze langzaam en heel voorzichtig met hem naar de schuifdeuren toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 10:24


Matthew Greyson

Ze leek toch graag wel wat steun van de muur te willen hebben, daardoor grijnsde hij even. ‘Ik vang je wel op als je valt.’ Plaagde hij haar nu, al was het wel beter als ze stevig stond. Helemaal omdat hij wel echt zijn best deed om zachtjes te doen, maar hij echt zijn eigen krachten soms niet kende. Daar kon hij niet altijd iets aan doen, het was vaak juist omdat hij iets heel fijn vond en hij daardoor te enthousiast werd. Het gebeurde nooit echt omdat hij iemand pijn wilde doen. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij verhoogde het tempo een beetje, hij merkte nu dat het goed ging. Hij boog over haar heen en hij drukte zelfs zachtjes zijn lippen op haar schouder. Verder bleef hij een beetje weg met zijn gezicht bij haar huid, want het was toch een beetje lastig als ze zo dichtbij was. Hij bleef vrij krachtig en hij genoot er duidelijk weer van, uiteindelijk bereikte hij zo ook zijn hoogtepunt en trok hij haar vrij stevig tegen zijn lichaam aan.


Alexios Evans

Hij keek haar hoopvol aan, hij was best wel bang dat ze hem zou vertellen dat ze liever nog niet de hele dag bij hem was. Er leek iets te zijn, ze leek niet helemaal lekker in haar vel te zetten. Dat kwam door hem, hij had dit veroorzaakt. Ze zei nu wel dat ze bij hem bleef, wat hem meteen iets opgewekter maakte. Dat was zo veel beter dan hier alleen op de bank liggen. Matt was druk met Aurora en dat begreep hij ook goed, maar hij voelde zich nogal alleen hier. Lilian wilde het meteen uitproberen en ze hielp hem voorzichtig, ze ondersteunde hem en zo ging het wel. Hij kon nog niet heel veel gewicht op zijn been zetten, maar dit was goed te doen zo. Eenmaal bij de deuren keek hij kort opzij naar haar. ‘Je bent zo lief voor mij, terwijl ik het niet verdien.’ Zei hij zachtjes. Hij schoof de deur open en daarna pakte hij haar weer stevig vast, zodat hij weer op haar kon steunen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 12:04

Aurora Philippa

Hij zou haar opvangen als ze viel. "Dat vallen wil ik liever voorkomen." Lachte ze hem nu toe. Ze stond zo wel wat beter en ze vond het fijner om toch wat steun aan de muur te hebben. Stel voor dat ze per ongeluk toch zou vallen. Zijn handen gleden over haar heupen heen en het ging sneller. Ze voelde zijn lippen op haar schouder en terwijl ze toch onderbroken waren, vond ze het niet erg, ze genoot er echt van en het was bijna jammer dat hij klaar was. Hij trok haar tegen zich aan en ze zuchtte genietend even. Daarna draaide ze zich naar hem om en streelde met haar vingers langs zijn gezicht met een glimlach.


Lilian Nova

Zijn blik was hoopvol toen hij wachtte of ze bij hem wilde blijven, het was net een jonge hond die aandacht wilde en ze vond het gewoon sneu voor hem. Hoe erg het verlangen ook in haar brandde om het poeder weer te pakken, toch deed ze het niet. Ze wilde bij hem blijven. Hij deed zelf de schuifdeur open en vond dat ze lief voor hem was, hij verdiende het niet. "Dat is niet waar, Alex, je verdient het wel. Je was jezelf niet. Dat kan ik je echt niet zo erg kwalijk nemen. Echt niet. Dat was jij niet, dat was een ander" Vertelde ze aan hem. Ze nam hem mee naar een bankje en liet hem daar voorzichtig op zitten. Het was prachtig weer en ze voelde de wind zachtjes langs haar gezicht strelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 12:13


Matthew Greyson

Ze draaide zich naar hem toe en hij keek in haar ogen, hij vond het ontzettend fijn met haar en hij vond het leuk om te merken dat ze er van genoot. Hij drukte nog eens zachtjes zijn lippen op die van haar. ‘Laten we dan maar wat kleding aan doen, ik denk dat we zo wel weg kunnen.’ Zei hij tegen haar. Lilian en Alex leken geen ruzie te hebben of wat dan ook, dus dat konden ze wel weg samen. Hij had al helemaal bedacht wat hij met haar wilde doen, hij keek er ook echt naar uit. Voor het eerst sinds tijden keek hij uit naar iemand meenemen om iets leuks te gaan doen. Hij pakte zelf ook wat kleding uit de kast en hij trok een broek en een lichtgrijs overhemd aan, om daarna weer naar Aurora te kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 12:15

Aurora Philippa

Hij zoende haar nog even en ze glimlachte. Hij wilde kleding aan gaan trekken en hij dacht wel dat ze zo weg konden gaan. Dat vond ze leuk. "Wat gaan we doen?" Vroeg ze hem nu nieuwsgierig. Hij had vast wat leuks bedacht en ze had er echt wel zin in. Ze keek even naar haar kleding op de grond. "Kan ik mijn kleding van gisteren aantrekken, of gaan we ergens heen waarvoor ik me moet omkleden?" Vroeg ze aan hem. Ze pakte het rustig van de grond af en keek hem even aan, ze was nieuwsgierig naar wat hij wilde gaan doen en ze hoopte dat hij haar wel een aanwijzing zou geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 12:39

Matthew Greyson

Ze vroeg nu wat ze gingen doen, waardoor hij even grijnsde. Ze vroeg of ze haar kleding van gisteren kon aantrekken of dat het iets was waar ze zich voor om moest kleden. 'Hmm, ik vind die kleding je heel goed staan, maar ik denk dat jij er gelukkiger van wordt als je een jurkje aandoet, voor deze gelegenheid.' zei hij nu. Hij stapte op haar af en hij drukte zijn lippen op haar wang, om daarna een pluk haren uit haar gezicht te vegen. 'Heb ik jou al eens verteld hoe aantrekkelijk je bent?' vroeg hij plagend aan haar. Hij merkte wel weer op dat haar geur bijzonder sterk was, wat hem er aan hielp herinneren dat hij iets moest drinken. Alex ook, want anders zou die wond weer niet verder genezen en dat was niet goed. Hij wilde liever nu bij Aurora blijven en meteen weggaan samen, maar hij wist dat hij dan onnodig risico nam. 'Vind jij het oké om even zelf naar huis te gaan? Ik heb even een halfuurtje nodig om wat te drinken en dan voor Alex te regelen.' zei hij nu. Als ze dat liever niet had, dan bestond de kans dat hij het moeilijk vond om alsnog aan te geven dat hij het nodig had, omdat hij zo graag bij haar wilde zijn.


Alexios Evans

Ze zei zachtjes dat het niet waar was, dat hij het wel verdiende, want hij was het niet geweest. Hij was zichzelf niet, dat kon ze hem niet zo erg kwalijk nemen. Ze nam hem mee naar een bankje en hij ging voorzichtig zitten, hij sloeg nu heel voorzichtig zijn arm om haar schouders heen, hij wist niet of ze bang voor hem was of dat ze dit oké zou vinden, het voelde allemaal een klein beetje ongemakkelijk tussen hun, alsof ze allebei niet goed wisten hoe ze nu met de situatie om moest gaan. 'Ik ben zo blij dat je er bent.' zei hij zachtjes, maar heel erg oprecht tegen haar. Hij meende het ook echt uit de grond van zijn hart. 'Wat nu, Lilian? Laat de raad je nu voorlopig met rust of kan het zijn dat je binnenkort weer iets moet?' vroeg hij zachtjes. Hij wilde een beetje weten waar hij aan toe was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 12:54

Aurora Philippa

Hij vond de kleding haar enorm goed staan, hij dacht alleen dat ze gelukkiger was met een jurkje. Ze grijnsde eventjes en niet veel later kwam hij naar haar toe, ze voelde zijn lippen op haar wang en hij streek haar natte haar uit haar gezicht. Hij plaagde haar en vond haar aantrekkelijk, hij vroeg of hij dat al tegen haar gezegd had. "Nog niet, dat mag je best wel vaker zeggen." Zei ze met een grijns tegen hem. Ze trok haar kleding van gisteren aan, dan ging ze zo even naar huis om zich om te kleden. Hij vroeg of ze het in orde vond om even zelf naar huis te gaan. Hij had ongeveer een half uurtje nodig. "Ja, geen probleem, kom je me bij mij thuis ophalen?" Wilde ze van hem weten. Ze knoopte haar blouse dicht en vond in haar broekzak nog een haar elastiek. Ze bond haar haren op tot een knot, zo nat langs haar schouders laten hangen, dat vond ze niets.


Lilian Nova

Hij sloeg zijn arm om haar schouder heen, ze keek even naar hem op en accepteerde het van hem. Ze ging voorzichtig wat dichter tegen hem aan zitten. HIj zei dat hij blij was dat ze er was. "Ik ben toch wel heel graag bij je, Alexios." Klonk haar stem zachtjes, waarmee ze aangaf dat ze ook blij mee was dat ze bij hem was. Hij wilde weten of de raad haar voorlopig met rust zou laten en of ze binnenkort weer iets moest. "Volgende week moet ik mijn volgende vampier vermoorden. Deze telden ze blijkbaar niet echt mee... Ze hebben me wel een paar dagen meer gegeven, maar alsnog... Het moet dus voor volgende week vrijdag gebeurd zijn." Vertelde ze zacht aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 14:08

Matthew Greyson

Ze zei dat hij het nog niet gezegd had, maar hij mocht het best vaker zeggen. ‘Hm, dat zal ik onthouden.’ Zei hij tegen haar. Hij vond het alleen maar leuk om het haar te vertellen. Ze vond het geen probleem om zelf naar huis te gaan en ze vroeg of hij haar thuis kwam ophalen. ‘Ja, natuurlijk. Graag zelfs.’ Stemde hij direct in. Ze bond haar haren op en hij volgde die beweging, zelfs dat vond hij leuk om te zien. Toen ze klaar was pakte hij haar hand vast en liep hij met haar mee naar beneden toe. Hij zag dat Alex en Lilian buiten waren gaan zitten. Hij liep met Aurora naar de deur en daar drukte hij zachtjes en lief zijn lippen op haar wang. ‘Dan zie ik je zo weer, ik zorg dat ik snel ben.’ Zei hij tegen haar, met een glimlachje op zijn gezicht. Hij keek er duidelijk echt naar uit en hij was vrij enthousiast en vrolijk, het samenzijn met Aurora maakte hem duidelijk wat positiever in het algemeen. Hij sloot de deur achter haar en hij besloot even kort te zeggen tegen Alex dat hij nu wat te drinken voor hem zou halen.


Alexios Evans

Ze kwam wat dichter tegen hem aanzitten en hij streek heel zachtjes met zijn vingers over haar bovenarm heen. Ze zei dat ze toch wel heel graag bij hem was, waardoor hij zwakjes glimlachte, omdat hij het heel fijn vond om dat te horen. Volgende week moest ze blijkbaar alweer haar volgende vampier vermoorden, deze telden blijkbaar niet mee. Ze had een paar dagen extra gekregen, maar voor volgende week vrijdag moest het gebeurd zijn. Hij knikte langzaam. ‘Dan ben ik voldoende hersteld om je te helpen.’ Zei hij meteen. Dat vond hij het belangrijkste. ‘Dan kunnen we degene doen die de vriendin van Matt vermoord heeft.’ Voegde hij er aan toe. Daar waren ze deze keer niet echt aan toegekomen. Matt had immers de laatste vampier voor haar vermoord, hij had willekeurig iemand uitgekozen, waarschijnlijk. Matt had weer een hoop gedaan om hun te helpen. Hij verscheen op dat moment ook, blijkbaar was hij eventjes klaar met Aurora. ‘Je moet drinken, Alex. Ik zal wat voor je regelen. Ik ga daarna met Aurora weg en ik ben vanavond weer thuis, is dat okĂ©?’ Vroeg hij nu. Alex knikte. ‘Ja, natuurlijk.’ Zei hij. Hij was allang blij dat hij hier even welkom was. Hij zag het nog niet helemaal zitten om te drinken waar Lilian bij was, maar dat had ze nu toch al gezien. Ze had het zelf kunnen voelen, ook nog. Matt vertrok meteen weer, blijkbaar had hij nogal haast om weer naar Aurora te gaan. Hij was lichtelijk jaloers op hoe goed het tussen die twee liep, al gunde hij het zijn vriend wel enorm en hij wist ook wel dat Matt hier meer ervaring mee had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 14:34

Aurora Philippa

Hij zou het onthouden en daardoor glimlachte ze hem toe. Hij haalde haar graag op bij haar thuis en ze merkte wel dat hij naar haar keek. Ze vond het ook wel leuk dat hij dat deed, dath ij haar zo veel aandacht gaf. Ze werd meegenomen door hem naar beneden toe en ze voelde zijn lippen zacht op haar wang. Ze glimlachte hem toe. "Tot zo, ik trek even een mooi jurkje aan." Zei ze lief tegen hem. Ze kneep nog even in zijn hand en ging daarna naar haar eigen huis toe. Ze zocht in haar kast naar een mooi jurkje en ze koos een legergroene uit, omrand met een witte boord en witte knopen aan de voorkant. Haar haren kamde ze en ze deed een sjaaltje in haar haren. Ze zette ook haar zonnebril op en ging alvast naar buiten toe, ze nam plaats op het bankje net buiten haar tuin en wachtte rustig op Matthew



Lilian Nova

Hij glimlachte zwakjes naar haar en hij vond dat hij volgende week vrijdag voldoende was hersteld om haar te helpen. Dan konden ze diegene vermoorden die de vriendin van Matthew had vermoord. "Als je nog niet beter bent, dan doe ik het wel echt alleen hoor, ik wil niet dat er nog een keer wat gebeurd met je als je zwak bent. Dan pak ik een jonge vampier, dat lukt me wel." Zei ze hem zachtjes en ze streek zacht met haar vingers over zijn been heen. Matthew kam weer tevoorschijn en gaf aan dat hij te drinken ging regelen, daarna zou hij met Aurora weg gaan en die avond weer thuis zijn. Ze knikte daardoor eventjes. Ze zou zelf even naar binnen gaan wanneer er een mens gebracht werd, want dat vond ze gewoon niet prettig om erbij te zijn. Matthew vertrok weer en ze glimlachte daardoor. "Ze zijn wel echt leuk." Zei ze zacht tegen Alex.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 15:23

Alexios Evans

Ze zei dat ze het zelf deed als hij nog niet beter was, ze wilde niet dat er nog een keer wat zou gebeuren omdat hij zwak was, dan pakte ze een jonge vampier, dat lukte haar wel. Hij knikte langzaam. 'Ik weet zeker dat het jou wel lukt, ik ben gewoon graag in de buurt, voor de zekerheid. Ik kan je niet missen.' zei hij zachtjes. 'We zien wel hoe snel het geneest, met een beetje geluk ben ik weer op volle kracht met een paar dagen. Ik wil ook heel graag weer aan het werk.' zei hij zachtjes. Alex werkte normaal vrij veel, dat hield hem ook wat gelukkiger, het hield hem bezig en hij had het hard nodig. Het gaf hem het gevoel dat hij nuttig was. Dat hij iets voor iemand kon betekenen. Nu voelde hij zich verschrikkelijk doordat hij helemaal niets kon. Matt vertrok weer en Lilian zei dat ze wel echt leuk waren, waardoor hij zwakjes glimlachte. 'Ze hebben het volgens mij ook wel leuk samen ja.' zei hij zachtjes. 'Het is goed voor hem. Ik moet toegeven dat ik ergens misschien jaloers ben omdat het bij hun zo goed gaat, maar ik gun het hem enorm na alles wat hij al mee heeft gemaakt.' zei hij zachtjes. Hij streek langs haar gezicht en hij drukte nu zelfs heel voorzichtig zijn lippen op haar wang. Hij durfde haar niet te zoenen, vooral omdat hij bang was dat hij haar liet schrikken, daarom deed hij dit ook nog heel voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 15:27

Lilian Nova

Hij wist zeker dat het haar lukte, het gaf haar toch wat meer zelfvertrouwen, blij dat hij dat ook dacht. Hij was alleen liever in de buurt, voor de zekerheid want hij kon haar niet missen. Haar blik werd zacht daardoor en ze keek hem liefdevol even aan. Ze vond het fijn om dat te weten. Met een beetje geluk was hij met een paar dagen weer op volle kracht. Hij wilde ook graag weer aan het werk. "Ja, dat snap ik. Je houd ook echt van je werk, of niet?" Vroeg ze nu zacht aan hem. Hij zei dat Matt en Aurora het ook leuk hadden samen. Hi jwas een beetje jaloers omdat het zo goed ging, maar hij gunde het hem enorm. "Bij ons komt het ook weer goed, Alex, vertrouw daarop, oké? We komen er wel uit samen. Echt waar." Beloofde ze hem Hij streelde langs haar wang en ze voelde hoe hij haar zacht op haar wang zoende. Ze glimlachte en leunde met haar hoofd tegen hem aan. Haar vingers gingen zachtjes over zijn been heen en ze keek voor zich uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 15:39

Alexios Evans

Hij zag haar blik zachter worden en ze keek hem liefdevol aan, daarna gaf ze aan dat ze ook begreep dat hij graag weer aan het werk wilde, ze vroeg of hij er echt van hield. Hij knikte langzaam. 'Het geeft mij een doel en dat heb ik heel hard nodig.' zei hij zachtjes. Hij werd diep ongelukkig als hij het gevoel had niet genoeg te kunnen betekenen, omdat hij het gevoel had dan alleen maar een monster te zijn. Dan kon hij niet met zichzelf leven. Door zijn werk kreeg hij het gevoel dat hij ook iets goeds deed, wat hij hard nodig had. Toen hij aangaf lichtelijk jaloers te zijn, zei ze dat het bij hun ook weer goed kwam, daar moest hij op vertrouwen. Ze kwamen er wel uit samen. 'Ja, je hebt gelijk. We komen er wel.' zei hij zachtjes. Hij probeerde daar ook echt op te vertrouwen, hij vond het alleen lastig dat het bij Matt allemaal zo makkelijk leek te gaan. Waarschijnlijk was het voor hem bij zijn vorige relatie ook allemaal lastig geweest, maar nu leek het hem echt makkelijk af te gaan. Na een tijdje verscheen Matt weer, hij had een lichaam over zijn schouder en hij kwam dichterbij, hij legde het lichaam op een afstandje neer. Daarna kwam hij naar hun toe lopen. 'Je kan proberen om op tijd te stoppen, hoe vaker je het oefent, hoe makkelijker het uiteindelijk wordt.' zei Matt nu. 'Maar voel je niet schuldig als het je niet lukt, want ik kon met eigen ogen zien dat deze gast een heel oud vrouwtje beroofde op straat, dus zo'n engel is het niet.' zei Matt tegen hem. 'Dan ga ik nu, tot vanavond!' riep de man, die meteen weer vertrok. Alex keek naar het lichaam een paar meter verderop en daarna naar Lilian. 'Je wilt dit liever niet zien, of wel soms?' vroeg hij zachtjes aan haar.


Matthew Greyson

Hij haalde een auto uit de garage, een prachtige gloednieuwe cabrio, hij had genoeg auto's om elke keer te wisselen, maar eigenlijk had het aan de andere kant ook weinig betekenis voor hem. Ja, hij leefde een luxe leven, meer dan Alexios bijvoorbeeld deed, of Ethan. Toch was het niet alles, dat zag hij ook wel in. Uiteindelijk maakten spullen je niet echt gelukkig. Hij reed naar het huis van Aurora toe en hij parkeerde de auto, waar hij heel soepeltjes uitsprong. Hij liep naar haar toe, ze zat in de tuin te wachten en ze zag er weer ontzettend goed uit. Hij glimlachte naar haar en hij stak zijn hand uit, zodat ze die aan kon pakken en hij haar omhoog kon helpen. 'Heb je een beetje zin in onze derde date?' vroeg hij plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 16:02

Lilian Nova

Het gaf hem een doel en dat had hij hard nodig. "Je vind het leven echt niet zo heel erg fijn, of wel?" Vroeg ze hem nu zacht. Ze vond het naar om dat aan hem te merken. Natuurlijk leefde hij al heel erg lang en ze snapte wel dat dat ook niet alles was, maar ze hoopte wel dat hij het met haar wel heel erg leuk vond. Ondanks dat hij jaloers was op Matt en Aurora. Matthew verscheen weer en legde een lichaam iets verderop weer. Hij vertelde dat hoe vaker Alex zou oefenen om op tijd te stoppen, hoe makkelijker het zou zijn. Daarna vertrok hij. Alex gaf aan dat ze dit waarschijnlijk niet wilde zien. "Nee, ik ga naar binnen." Klonk haar stem zacht. Hij kon zich nu wel goed genoeg inhouden om de man niets aan te doen, misschien omdat hij nog niet bloedde. Ze ging naar binnen toe en schoof de schuifdeuren achter haar dicht, daarna ging ze op de bank zitten.


Aurora Philippa

Met weer een andere cabrio dan daarvoor kwam hij aangereden. Ze grijnsde eventjes. Hij sprong uit de auto en kwam naar haar toe. Ze pakte zijn hand aan en kwam overeind. Hij vroeg of ze zin had in de derde deed en ze drukte haar lippen zacht op de zijne. "Ontzettend veel zin. Hoeveel auto's heb je eigenlijk?" Vroeg ze aan hem. Hij had al twee cabrio's die ze had gezien, dan moest hij ook nog andere soorten auto's hebben, dat kon niet anders.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 16:33

Alexios Evans

Ze vroeg zachtjes of hij het leven echt niet zo heel fijn vond, waardoor hij stil bleef en slikte. Hij vond het moeilijk om daar op te reageren. Hij vond het moeilijk om onder woorden te brengen wat hij voelde. 'Ik vind het met jou heel fijn.' fluisterde hij uiteindelijk. Ze gaf eerlijk aan dat ze dit niet wilde zien en dat ze naar binnen zou gaan, waardoor hij knikte. Deze kant van hem zou ze waarschijnlijk nooit willen zien. Ergens vond hij dat heel moeilijk. Natuurlijk vond hij het zelf ook heel erg lastig om toe te moeten kijken hoe ze een vampier afmaakte, hij vond dat deel van haar leven ook lastig. Daarom begreep hij haar ook wel, maar hij wilde dat ze hem accepteerde, volledig. Niet dat hij een kant had die ze moeilijk kon accepteren. Hij wilde perfect voor haar zijn, hij wist alleen nog niet hoe. Hij wilde alles doen om voor haar zo perfect mogelijk te zijn, maar juist doordat hij zich zo veel druk oplegde zou het eerder fout gaan. Hij kwam langzaam overeind en hij liep op het lichaam af, Matt had hem duidelijk een goede klap gegeven, maar er was nergens bloed te zien. Hij was bewusteloos, maar hij had geen wonden. Daardoor was het goed vol te houden nu. Hij knielde naast het lichaam neer. Kon hij stoppen? Ook als hij helemaal alleen was en er niemand was om hem te stoppen? Hij kon het proberen, maar hij vond het heel lastig. Hij was dit niet gewend, hij dronk al jaren geen vers bloed meer en het was zo intens heftig voor hem. Het deed echt iets met je, het trok hem zo gigantisch aan. Hij boog uiteindelijk over het lichaam heen en hij beet in de nek van de man, zodra hij het bloed proefde was er eigenlijk direct geen houden meer aan. Hij probeerde het echt, hij probeerde gigantisch hard om zijn hoofd er bij te houden, maar het was verdomd lastig. Uiteindelijk wist hij dan toch te stoppen, zonder dat hij alles opgedronken had. De man was verschrikkelijk bleek en Alexios kon horen dat zijn hart het heel erg zwaar had. Dat betekende dat hij te ver was gegaan, dat er niet meer genoeg bloed over was om zijn lichaam draaiende te houden. Dat gaf Alex meteen weer een verschrikkelijk gevoel en uiteindelijk stopte het hart van de man er ook mee. Hij bleef er bij zitten en hij ademde langzaam in, hij baalde verschrikkelijk van zichzelf en hij overwoog om hier maar weer mee te stoppen. Vers bloed drinken was misschien wel niet aan hem besteed.


Matthew Greyson

Ze pakte zijn hand vast en ze drukte haar lippen op die van hem, daarna zei ze dat ze er echt ontzettend veel zin in had en ze wilde weten hoe veel auto's hij had. Daardoor grijnsde hij even. 'Een aantal.' zei hij plagend. 'Stuk of 6 die ik ook echt gebruik en dan nog een aantal hele oude auto's, die ik vooral heel mooi vind.' zei hij tegen haar. Hij nam haar mee naar de auto en hij liet haar zitten, om daarna meteen weg te rijden. Hij had er echt heel veel zin in. 'Je ziet er heel erg goed uit, Aurora. Alweer.' zei hij tegen haar. Het was prachtig weer en dat kwam goed uit voor wat hij bedacht had. Even later parkeerde hij de auto op een parkeerplaats bij een prachtig stuk strand, waar het heerlijk rustig was nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 16:44

Lilian Nova

Ze haalde diep adem en deed haar best om stil te zitten op de bank, dat lukte haar niet heel erg goed. Ze was onrustig, ze vond het gewoon echt niet fijn om hem te zien drinken en ergens was dat ook niet helemaal eerlijk. Hij accepteerde wel van haar dat ze een jager was, hij bleef erbij wanneer ze een vampier vermoordde en hielp haar zelfs met het vermoorden van meer vampiers. Ze was niet helemaal eerlijk en dat besefte ze zichzelf ook heel erg goed. Misschien moesten ze er toch maar mee stoppen, maar aan de andere kant, dat wilde ze helemaal niet. Ze wilde bij hem blijven, hem liefhebben en het leuk hebben met hem. Ze haalde even diep adem en kwam na een tijdje weer overeind. Alex zat stil bij het lichaam. Ze opende de schuifdeur een klein stukje. "Gaat het?" Vroeg ze hem zacht, waarschijnlijk zou hij haar stem toch wel horen en maakte het niet uit hoe zacht ze tegen hem zou praten.


Aurora Philippa

HIj gaf aan dat hi jwel een aantal auto's had. Een stuk of zes die hij ook echt gebruikte en nog een heel aantal oude auto's die hij gewoon mooi vond. "Oh, dus dat zijn je pronkwagens." Plaagde ze hem nu. Hij vond dat ze er alweer goed uitzag. "Volgens mij maakt het jou niet zo heel veel uit wat ik draag, je vind me mooi, sowieso." Grinnikte ze zachtjes naar hem. Ze ging zitten in zijn mooie auto. Ze keek om zich heen en zag dat ze naar het strand gingen, het was er hartstikke rustig nog en ze glimlachte. Hij hield toch ook gewoon van buiten zijn, dit was perfect. Ze ademde de zilte lucht in en stapte daarna uit. "Ik heb alleen geen bikini meegenomen." Lachte ze nu naar Matthew.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 16:53

Alexios Evans

Hij zat naar het gezicht van de man te staren en hij hoopte dat Matt echt gelijk had, dat deze man echt iemand overvallen had, dat hij niet een onschuldig leven verpest had. Hij vond het alsnog afschuwelijk. Hij hoorde de deur open gaan, daarna hoorde hij de zachte stem van Lilian. Hij kwam langzaam overeind, zijn been was nog steeds aardig gevoelig. Het ging ietsjes beter, maar hij kon er nog niet echt al zijn gewicht op zetten. Ze wilde weten of het ging. Het ging helemaal niet. Hij voelde zich afschuwelijk. Toch glimlachte hij zwakjes. Hij wist dat ze liever niet van dichtbij wilde zien dat er iemand overleden was, dus klemde hij zijn kaken op elkaar en liep hij wat mank naar haar toe, dan hoefde ze hem tenminste niet te helpen. ‘Zolang jij bij mij in de buurt bent, gaat het het altijd goed met mij.’ Zei hij zachtjes tegen haar. ‘Maar misschien moet ik wel even gaan liggen.’ Voegde hij er aan toe, omdat hij heel goed merkte dat hij wat veel van zichzelf vroeg door zo te blijven staan, door zelf een stukje te lopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 16:57

Lilian Nova

Hij kwam overeind en ze zag hoe hij zich naar haar toe draaide. Hij liep mank naar haar toe en ze beet daardoor even op haar lip. Halverwege pakte ze hem vast en ondersteunde ze hem. Zolang ze bij hem in de buurt was, ging het altijd goed met hem. Het liet haar zwakjes glimlachen. Hij dacht wel dat hij even moest gaan liggen. Ze ging zitten op het bankje en nodigde hem uit om bij haar te komen liggen, dan kon hij zijn hoofd in haar schoot leggen. Dat vond ze wel fijn met hem samen. "Ik vind het eigenlijk niet eerlijk van mezelf. Jij helpt me met het vermoorden van vampiers en ik kan dit niet eens aanzien..." Zuchtte ze nu. Ze vond het echt niet eerlijk van haar zelf.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 17:10

Alexios Evans

Ze glimlachte zwakjes naar hem en daarna ondersteunde ze hem naar het bankje toe, ze gaf aan dat hij bij haar mocht komen liggen. Hij deed het ook, heel voorzichtig. Hij legde zijn hoofd zachtjes op haar benen neer en hij ademde langzaam in. Ze zei nu dat ze het eigenlijk niet eerlijk vond, hij hielp haar met het vermoorden van vampiers en dit kon ze niet eens aanzien. 'Je kan het jezelf niet kwalijk nemen.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Jij kan er niets aan doen dat je het niet kunt aanzien en ik snap het ook. Het is logisch dat je dat niet kan.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik... ik wil gewoon zo graag perfect voor jou zijn... en ik wil niet dat je ziet dat ik iemand iets aan doe, ik... ik denk dat dit verse bloed gewoon niet aan mij besteed is.' zei hij zachtjes. Hij wist wel dat wat Matt zei waar was, dat het uiteindelijk misschien beter voor hem was, maar hij had het gevoel dat het te heftig voor hem was en dat hij te weinig controle had over zichzelf.


Matthew Greyson

Ze zei dat dat zijn pronkwagens waren, waardoor hij even grijnsde. 'Niet zo zeer, meer een soort van weerspiegeling van het verleden voor mij.' gaf hij toe. 'Elke auto stond voor een periode in mijn leven, vroeger. Het is moeilijk om dan afscheid van ze te nemen.' legde hij haar uit, met een grijnsje op zijn gezicht. Ze zei dat hij haar altijd mooi vond, het maakte niet uit wat ze aanhad. Daardoor werd de grijns nog groter. 'Misschien wel ja.' gaf hij lachend toe. 'Ik vind je ook heel erg mooi zonder kleding, maar ik vind ook dat je er altijd erg leuk uitziet met kleding.' zei hij. Hij vond haar smaak heel leuk. Eenmaal bij het strand keek ze om zich heen, ze ademde de lucht in en ze zei dat ze geen bikini meehad, waardoor hij moest lachen. 'Dan ga je naakt het water in.' plaagde hij haar. 'Maar maak je geen zorgen, ik heb ook geen zwembroek in. We moeten een stukje wandelen naar een mooie plek.' zei hij tegen haar. 'Als je dat wilt, natuurlijk. Als je dat niet wilt zal ik je dragen.' voegde hij er plagend aan toe. Meteen schoot hij op haar af en tilde hij haar heel simpel op, zonder dat ze een keuze had. 'Dit bevalt mij namelijk ook prima.' plaagde hij haar nog wat meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 17:34

Lilian Nova

Hij ging op haar benen liggen en ze streelde door zijn haren heen met haar vingers. Ze keek in zijn ogen en luisterde naar hem. Ze kon er niets aan doen. Hij snapte het wel, Hij wilde ook heel graag perfect zijn voor haar, niet dat ze zag dat hij iemand wat aandeed. Hij dacht dat vers bloed niet aan hem besteed was. "Alexios... Dat is de enige manier waarop we echt bij elkaar kunnen zijn, als je elke dag vers bloed drinkt. Dan zouden we ook meer kunnen doen en dat zal onze band uiteindelijk wel enorm versterken." Zei ze hem zachtjes. "Ik geloof wel dat je het kan, dat je het vanzelf leert." Ze geloofde echt wel in hem.


Aurora Philippa

Hij grijnsde en gaf aan dat het een weerspiegeling van het verleden voor hem was. Elke auto stond voor een periode uit zijn leven, het was moeilijk om er afscheid van te nemen. "Mag ik ze een keer zien?" Vroeg ze nu aan hem. Waarschijnlijk had hij wel een auto uit de periode waar ze zo gek op was. Hij vond haar misschien wel altijd mooi, maar ook zonder kleding. Hij vond haar kleding ook gewoon erg leuk en ze grijnsde breed naar hem. "Ik ben daar blij mee." Zei ze oprecht tegen hem. Hij lachte door haar antwoord, ze gingen niet zwemmen, ze moesten alleen een stukje wandelen naar een mooie plek. "Oh, ah, geen enkel probeelm." Zei ze. Hij wilde haar anders ook wel dragen en hij kwam al op haar af en tilde haar op. Het beviel hem prima. Ze lachte hem toe en sloeg haar armen om zijn nek heen. "Ik vind het misschien een beetje beschamend als we iemand tegenkomen, maar stiekem vind ik dit ook heel erg leuk." Plaagde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 17:40

Alexios Evans

Ze streek zachtjes door zijn haren heen en dat voelde fijn, dat liet hem een beetje meer ontspannen en dat kon hij nu goed gebruiken, want hij was nogal gespannen. Toen hij aangaf dat hij dacht dat vers bloed misschien niet voor hem was, zei ze dat het de enige manier was waarop ze bij elkaar konden zijn, als hij het elke dag dronk. Dan konden ze meer doen en zou hun band enorm versterker. Ze geloofde wel dat hij het kon, dat hij het vanzelf zou leren. 'Maar hoe veel mensen moet ik vermoorden voor ik het geleerd heb?' vroeg hij zachtjes. Bij die woorden voelde hij weer de tranen in zijn ogen schieten en hij ademde langzaam in. Hij voelde zich er heel erg slecht door. Hij wilde het niet, hij wilde niemand op die manier van het leven beroven. Hij merkte dat hij het extra zwaar had doordat hij de hele dag niets kon doen, dat maakte hem duidelijk verdrietiger. 'Ik wil het nog wel even proberen, ik wil heel graag dat onze band sterker wordt.' fluisterde hij uiteindelijk.


Matthew Greyson

Ze vroeg nu of ze zijn auto's een keer mocht zien, waardoor hij grijnsde. 'Normaal zijn ze alleen voor mijn ogen bestemd, maar goed, jij mag ze wel een keertje zien ja. Voor jou maak ik heel graag een uitzondering.' zei hij tegen haar. Ze was blij dat hij haar zowel naakt mooi vond als met kleding, maar ook dat hij haar kledingstijl leuk vond. Ze vond het geen probleem om naar een mooie plek te lopen en toen hij haar optilde moest ze lachen en sloeg ze haar armen om zijn nek heen. Ze gaf eerlijk toe dat ze het stiekem wel leuk vond, maar wel beschamend als ze iemand tegenkwamen. 'Hm, we trekken ons niets aan van andere mensen. Het gaat om ons samen, de rest doet er niet toe.' zei hij daarop tegen haar. Hij bleef haar stevig in zijn armen houden en zo nam hij haar met zich mee. Toen hij zag dat er helemaal niemand om hun heen was keek hij haar weer aan. 'Hou je stevig vast.' zei hij zachtjes, om daarna opeens heel erg te versnellen. Hij rende zo hard over het zand heen dat je zijn voeten amper zag neerkomen en uiteindelijk ging hij iets langzamer lopen en stonden ze op een prachtige plek, beschut tussen de rotsen en de duinen achter hun. Hij liet haar langzaam op de grond zakken en hij pakte haar hand vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 18:03

Lilian Nova

Hij ontspande wel door haar aanraking en ze vond het prettig om dat te zien bij hem. Hij vroeg aan haar hoeveel mensen hij zou moeten vermoorden voor hij het geleerd had en hij kreeg ook tranen in zijn ogen. Dit wilde ze hem helemaal niet aandoen. Hij wilde het nog wel even proberen want hij wilde graag dat hun band sterker werd. "Oh, als het zo naar voor je is, dan hoeft dat helemaal niet. Echt niet, Alexios. Ik wil niet dat je je er zo slecht door voelt. Je bent al zo verdrietig, ik wil je helemaal niet nog verdrietiger maken. Straks voelen we ons beide ellendig bij elkaar, dat moet niet de bedoeling zijn. Ik hou echt van je." Zei ze hem liefdevol. Haar hand bleef zachtjes door zijn haren strelen.



Aurora Philippa

Hij gaf aan dat hij ze normaal gesproken aan niemand liet zien, maar voor haar maakte hij een uitzondering. Ze grijnsde daardoor. "Wat leuk, ik ben een uitzondering." Plaagde ze hem nu met een grote grijns. Hij wilde zich niets van andere mensen aantrekken, het ging om hun samen, de rest deed er niet toe. Ineens fluisterde hij dat ze zich stevig vast moest houden en daardoor werd haar greep om zijn nek wat strakker. Hij ging snel, onwijs snel. De wind suisde langs haar heen en ze keek achter zich en zag het zand stuiven. Wanneer hij op de bestemming was, liet hij haar los. Ze keek om zich heen, het was een mooie plek, tussen de rotsen en ze pakte zijn hand stevig vast. "Oh, het is hier heerlijk." Zei ze meteen tegen hem en ze drukte een kusje op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/7/2021, 18:24

Alexios Evans

Ze zei opeens dat het helemaal niet hoefde als het zo naar voor hem was, ze wilde niet dat hij zich er zo slecht door voelde, hij was al zo verdrietig, ze wilde dat niet nog erger maken. 'Ik wil alles doen om bij jou te kunnen zijn, zonder problemen. Echt alles. Ik vind het alleen zo moeilijk dat het mij niet lukt. Dat ik het echt probeer, maar dat ik net zo makkelijk een leven aan eindigen omdat ik mijzelf niet onder controle heb. Ik wil het leren... ik wil het echt... maar ik... ik weet niet of ik nog meer levens kapot kan maken.' zei hij zachtjes. Het was lastig, hij wilde niemand van het leven beroven, maar hij had tijd nodig om dit te leren en om zichzelf onder controle te krijgen, zodat hij goed samen kon zijn met Lilian. Dat wilde hij heel graag, hij wilde het liefst constant in haar buurt kunnen zijn. Ze zei zachtjes dat ze echt van hem hield en daardoor glimlachte hij zwakjes. 'Ik hou ook echt van jou.' fluisterde hij.


Matthew Greyson

Ze keek om zich heen en hij bleef haar in de gaten houden, hij wilde weten wat ze hier van vond. Ze pakte zijn hand stevig vast en ze zei dat ze het hier heerlijk vond, daarna kreeg hij een kusje van haar. 'Gelukkig vind je het hier fijn.' zei hij zachtjes. Daarna liet hij opeens haar hand los en begon hij zijn overhemd los te knopen, gevolgd door zijn broek. Hij trok ook direct zijn ondergoed uit, zonder iets van schaamte. Hij legde zijn kleding op een steen neer en daarna rende hij een paar meter en dook hij met aardig wat kracht de zee in. Hij kwam meteen weer boven en hij keek grijnzend naar haar. Er was helemaal niemand in de buurt te bekennen, dus vond hij het geen enkel probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/7/2021, 18:42

Lilian Nova

Hij wilde alles doen om bij haar te zijn, zonder problemen. Hij vond het naar dat het hem niet lukte. Hij wist niet of hij nog meer levens kapot kon maken. Ze streek weer langs zijn gezicht en knikte even bedenkelijk. Ze snapte het heel erg goed en ze wist ook gewoon niet echt wat ze er verder mee wilde doen en hoe ze het voor hem makkelijker kon maken. Ze had geen idee. Het enige wat ze kon bedenken was om slechte mensen te pakken, maar zo ver waren ze al...


Aurora Philippa

Hij was blij dat ze het hier fijn vond en ineens liet hij haar los en trok zijn kleding uit. Hij rende weg en dook de zee in. Ze lachte erdoor, het was heerlijk spontaan en dat vond ze zo leuk aan hem. Hij kwam weer naar boven en keek grijnzend naar haar. Even keek ze nog om haar heen om er zeker van te zijn dat er echt niemand was en daarna trok ze ook al haar kleding uit. Ze legde het wel even netjes weg en stapte langs de rotsen iets voorzichtiger het water in. Ze waadde naar Matthew toe, het was wel een beetje koud en ze kreeg daardoor kippenvel. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en zoende hem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 39 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum