Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 14:35

Fay Fuego

Hij plaagde haar ermee dat het dan juist zou helpen, maar ze schudde haar hoofd even. Hij begon te vertellen over Maleficent, wat ze allemaal deed. Ze knikte hierdoor even. "Dan moeten we haar gaan stoppen." Zei ze met een glimlachje tegen Nathan en ze liep weer met hem verder. "Kayton had me vertelt over een boek waar dingen over haar in staan, misschien kunnen we dat gebruiken om jou van haar los te maken, dat moet vast een bevrijding zijn voor je." Glimlachte ze hem nu toe.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was het niet met haar eens. "Dat kan, we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn." Zei ze tegen hem terug. Hij streelde langs haar bovenarm en ging langzaam door met alles, ze ontspande helemaal en daardoor verdween ook de pijn in haar buik, het was heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 14:39

Nathan Gerono

'Ik ben ban dat het dan erger wordt... op deze manier is het nog wel te doen, maar als ze echt kwaad wordt... ze is tot zo veel in staat, ik wil niet zomaar veel risico nemen. Elvira is nu al zo zwak, als ze nog meer doet, houdt ze het misschien niet vol. Dat zou vreselijk zijn,' zei hij eerlijk tegen haar. 'Ik wil haar niet nog meer pijn doen, ik voel mij al zo schuldig,' zei hij zacht. Hij voelde zich echt heel erg schuldig, hij kon daar niet zo heel goed mee omgaan.

Koning Jay Fullbright

'Bevalt het je?' vroeg hij plagend aan haar, heel zacht. Zijn lippen raakten haar huid nog aan, hij vond het zelf ook heel erg fijn. Hij streek weer langs haar gezicht en nu zoende hij haar, ook dat was heel rustig en zachtjes, maar wel ontzettend intens. Hij kon ook niet anders, hij wilde haar laten zien hoe veel hij van haar hield.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 14:44

Fay Fuego

Hij was bang dat het dan erger werd... Elk voorstel wat ze tot nu toe deed, werd keihard de grond weer ingeboord, hoe moest ze dit dan ooit doen? Hoe kon ze Nathan dan ooit helpen? Hij wilde het risico niet nemen voor Elvira.
"Ik begrijp het, ga maar weer naar haar terug, ik zal proberen ervoor te zorgen dat Jay je niet meer aanraakt." Zei ze zacht. Ze zuchtte even diep en staarde wat voor zich uit, ze had gewoon Stephen nodig, hij kon dit soort beslissingen nemen, zij kon dit niet...


Koningin Esmeralda Fullbright

Toen ze de plagende woorden van Jay hoorde, keek ze hem even met een grijns aan. "Heel erg." Mompelde ze. Ze sloot haar ogen weer en voelde zijn lippen op de hare, ze zoende met hem mee, het was echt fantastisch. Ze legde heel voorzichtig haar hand op zijn wang en liet zich helemaal gaan.


Rysha Volantis

"Nog een keer? Nee, dat is wat teveel van het goede." Grinnikte ze zachtjes, ze kwam overeind en trok haar jurk weer aan. Daarna ging ze even voor de spiegel zitten om haar haren weer wat bij te werken. Ze glimlachte even, ze voelde zich echt geweldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 14:55

Nathan Gerono

Hij moest teruggaan naar Elvira, ze zou er voor zorgen dat Jay hem niet meer aanraakte. 'Ik wil niet naar Elvira, ik wil even bij jou zijn,' zei hij zacht. Hij pakte haar vast en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Het gaat niet goed met je hé?' vroeg hij nu zacht, lichtelijk bezorgd. Hij keek haar diep in haar ogen aan, hij wist dat ze het heel moeilijk vond dat ze nu alleen was, hij wilde haar graag een beetje helpen, hij wilde nu met haar praten.

Koning Jay Fullbright

'Ik ook,' zei hij zacht tegen haar. Ze ging mee in de zoen en hij voelde haar hand op zijn gezicht, hij werd langzaam iets gretiger, maar eigenlijk stelde het nog niet zo veel voor, zeker voor zijn doen niet. Hij merkte wel aan zichzelf dat het veel met hem deed, maar nog steeds was het goed vol te houden en genoot hij er heel erg van.

Koning Stephen Lahero

'Te veel van het goede? Dat kan bijna niet,' zei hij tegen haar. Ze kwam overeind en ze trok haar jurk aan, hij keek toe hoe ze dat deed en hij kwam zelf ook weer overeind, hij trok zijn broek aan en daarna knoopte hij zijn overhemd dicht, hij liep langzaam en rustig naar haar toe. Zodra hij achter haar stond legde hij zijn handen op haar schouders en keek hij in de spiegel naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 15:01

Fay Fuego

Hij wilde even bij haar zijn en hij pakte haar daarna vast, ze sloeg haar armen om hem heen en legde haar hoofd tegen zijn borst. Hij gaf aan dat het niet goed met haar ging en ze schudde haar hoofd. Ze keek heel even naar hem omhoog. "Ik doe alles fout en nu... ik wil gewoon dat die Maleficent weggaat, maar ik kan geen beslissingen nemen, ik weet niet wat ik moet doen en van Jay wordt ik ook niet veel wijzer, ik heb hem gewoon heel hard nodig..." Fluisterde ze tegen Nathan. "Alles doet me ook zoveel pijn, het ging allemaal veel beter toen ik nog alleen was, dit kasteel en alles... ik ben hier niet voor gemaakt, ik houd niet van die gecompliceerde situaties, dit is allemaal niets voor mij." Gaf ze zacht aan. "Ik ben niet eens meer in staat om mensen beter te maken..." Mompelde ze.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte weer naar hem. Hij maakte de zoen iets gretiger en ze ging er heel erg graag in mee. Ze legde haar armen om zijn nek heen en schoof nog iets meer tegen hem aan. Het was fijn bij hem en ze vertrouwde hem echt volledig.


Rysha Volantis

"Echt wel." Plaagde ze Stephen lichtelijk. Hij kwam achter haar staan, ze voelde zijn handen op haar schouders, ze drukte heel even zacht haar lippen op zijn vingers en keek daarna in de spiegel naar hem terug met een vrolijke en sprankelende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 15:16

Nathan Gerono

'Hey, niet zo negatief. Kijk eens naar alles wat wel goed gaat. Jij doet het geweldig, ik weet zeker dat het wel weer goedkomt. Kijk naar mij en Elvira, ik dacht ook dat het nooit iets zou worden, dat dit niets voor mij is, dat ik dit niet kan. Maar ik doe het toch, ik geef om haar, net zoals jij om Stephen geeft. Het komt wel goed, echt wel... je moet gewoon niet opgeven, jij bent sterker dan je denkt,' zei hij zacht tegen haar.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar lichaam dichter tegen zich aan en daardoor haalde hij langzaam adem. 'Pas op,' zei hij zacht. Ze moesten niet te ver gaan, dan zou het wel in één keer heel erg moeilijk worden, dat wilde hij liever niet. Hij nam iets meer afstand van haar, maar hij bleef haar zoenen en het was aardig heftig, steeds iets meer. Hij vond het gewoon te lekker en hij wilde niet stoppen.

Koning Stephen Lahero

'Oh, echt niet.... moet ik het bewijzen?' vroeg hij lichtelijk plagend aan haar. Hij voelde haar lippen op zijn vingers en daarna keek ze via de spiegel naar hem. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals, maar daarna hield hij op. 'Kom, we gaan eten,' zei hij grijnzend. Hij had nu toch wel wat honger, dus wat eten was wel een goed idee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 15:22

Fay Fuego

ze moest niet zo negatief doen en kijken naar alles wat goed ging. "Er gaat niets goed en ik doe het niet geweldig, want ik doe niets." Ging ze tegen Nathan in met tranen in haar ogen. Ze moest naar hem en Elvira kijken, hij had gedacht dat hij het niet kon, maar hij deed het toch en gaf om haar zoals zij om Stephen gaf.
"Daarom moet hij ook weer terugkomen... ik durf te wedden dat hij het niet eens gevraagd heeft aan Lucius of hij weer terug mocht komen. Ik ben echt in staat om naar hem toe te rijden, maar ik weet gewoon dat ik daar vreselijk teleurgesteld zou worden." Gaf ze aan. "Ik ben niet meer zo sterk als vroeger, nu er zoveel mensen zijn waarom ik geef, Nathan, het kan me nu allemaal veel te veel pijn doen." Mompelde ze zacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ineens zei hij dat ze op moest passen, ze deinsde daardoor weer wat terug, maar Jay bleef haar toch doorzoenen. Het was wel heel heftig en na een tijdje begon het allemaal veel te veel pijn te doen. Ze stopte de zoen en keek hem lichtelijk hijgend aan. Haar arm om haar buik geklemd.


Rysha Volantis

"Na het eten." Grinnikte ze hem nu toe toen hij vroeg of hij het moest bewijzen. Hij zei daarna dat ze gingen eten en ze kwam langzaam overeind. Ze stak haar arm door de zijne heen en liep samen met hem mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 15:38

Nathan Gerono

'Fay, kijk eens naar jezelf. Een deel van je gedrag bepaal je zelf, je manier van denken, je houding tegenover alles... benader het eens vol vertrouwen, je zal zien dat jij je dan meteen beter zal voelen,' zei hij zacht tegen haar. 'Dat kan je niet zeggen, misschien wil hij wel heel erg graag terug, maar jij weet hoe Lucius is. Ga nou eens uit van het positieve...' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij bleef haar doordringend aankijken.

Koning Jay Fullbright

Ze stopte de zoen en hij zag dat ze haar arm`om haar buik heen sloeg, daardoor ademde hij diep in. 'Heb ik je pijn gedaan? Sorry...' zei hij meteen, zijn stem trilde direct. Dit was helemaal zijn bedoeling niet, hij vond het zelfs vreselijk. Hij probeerde haar juist geen pijn te doen en hij wilde zich juist inhouden, hoe moeilijk dat ook was.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij, hij had het dus toch voor elkaar. Ze liep met hem mee en hij keek even opzij naar haar, waarschijnlijk had Lucius toch liever dat ze hier zouden eten, maar hij had daar geen zin in. Hij zat liever ergens anders, hij had zijn vader eigenlijk nog helemaal niet gesproken, maar dat vond hij niet zo erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 15:48

Fay Fuego

"Ik kan het nu gewoon even niet, echt niet, ik kan het niet." Ze voelde de tranen over haar wangen heen glijden terwijl ze Nathan vol onmacht aankeek. "Ik kan het echt niet nu, ik heb Stephen nodig..." Huilde ze. Ze hield Nathan weer stevig vast. "Ik zie er echt niets positiefs meer in, ik kan er gewoon helemaal niets meer mee." Legde ze uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Sst... maakt niet uit, het was heerlijk, maar misschien een klein beetje te heftig, maar dat is geen probleem, echt niet." Zei ze hem zachtjes en vol vertrouwen. Ze klemde haar kaken op elkaar, ze wilde niet dat Jay teveel van haar pijn zou zien, hij zou zich zo schuldig voelen dan.


Rysha Volantis

"Zullen we maar hier blijven om te eten? Het is al laat en anders eten we nog later." Glimlachte ze Stephen toe toen hij even naar haar keek. Ze leunde daarna een beetje tegen hem aan, ze had het echt heel erg leuk met hem en dacht steeds minder aan Fay.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 15:58

Nathan Gerono

Hij keek in haar ogen en hij zag de tranen over haar gezicht heen lopen. 'Rustig maar, je bent niet alleen. Je hebt mij altijd nog,' zei hij zacht. Hij bleef haar heel erg stevig vasthouden en hij streek over haar rug heen. 'Ik hou van je, Fay. Ik wil je helpen met alles en ik sta altijd voor je klaar. Je redt het wel, echt wel...' zei hij zacht tegen haar, maar wel zelfverzekerd. Hij wist zeker dat ze hier wel overheen kwam, maar ze moest er wel weer even vertrouwen in krijgen.

Koning Jay Fullbright

'Het maakt wel uit, ik had voorzichtiger moeten zijn met jou, het spijt mij,' zei hij zacht tegen haar. Hij kon gewoon zien dat ze pijn had, al deed ze duidelijk haar best om dat te negeren en niet aan hem te laten zien, hij kende haar goed genoeg om het wel te zien. 'Het spijt mij echt, je moet het voortaan gewoon zeggen, wat ik ook doe...'

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei slikte hij even, maar hij knikte toch. Misschien had ze gelijk en was het inderdaad beter, maar hij vond het niets om in de buurt van zijn vader te zijn, dat werd toch ruzie. Toch liep hij met haar naar de eetzaal toe, zoals verwacht zaten ze al te eten en zodra hij de blik van Lucius ving ademde hij diep in. De man leek niet al te blij te zijn met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 16:05

Fay Fuego

Ze was niet alleen zei hij haar zachtjes, ze voelde hoe hij over haar rug heen streek, hij hield van haar en wilde haar met alles helpen, ze zou het echt wel redden.
"Ik weet dat je mij wilt helpen, maar je bent geen Stephen, Nathan... je kunt me met heel erg veel dingen helpen, maar ik mis hem gewoon heel erg en dat maakt alles zoveel erger..." Gaf ze zachtjes aan. Ze voelde zich ook ongelooflijk afhankelijk van iedereen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Het speet hem, hij had voorzichtiger moeten doen. "Nee, het maakt echt niet uit, echt niet, ik vind het niet erg." Zei ze hem nu. Ze moest het voortaan gewoon zeggen. "Jay, ik vind het gewoon lekker en leuk en ik wil het graag, ook al doet het pijn." Zei ze hem nu wat duidelijker, het was nergens voor nodig dat hij zich zo schuldig voelde.


Rysha Volantis

Samen kwamen ze de eetzaal binnen, ze knikte even naar Lucius en Aurora en ging daarna aan tafel zitten. "Excuses dat we zo laat zijn." Zei ze zachtjes, ze keek heel even met een glimlach naar Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 16:09

Nathan Gerono

Hij was toch lichtelijk geraakt door haar woorden, hij kon niet echt meer voor haar betekenen wat hij vroeger wel kon. Nu was het vooral Stephen waar ze mee bezig was. Was ze ook zo overstuur toen hij weg was? Waarschijnlijk niet. Hij probeerde het zich maar niet al te veel aan te trekken, ze gaf natuurlijk gewoon niet zo om hem als om Stephen. 'Ik vind het jammer dat ik niets voor je kan doen, ik zou je zo graag helpen...' zei hij zacht.

Koning Jay Fullbright

'Ik vind het wel erg,' zei hij zacht. 'Je mag gewoon geen pijn hebben en je moet het zeggen als je dat wel hebt,' zei hij daarna. Hij nam afstand van haar en hij ging weer naast het bed staan, dat was beter, dan deed hij ook geen dingen die hij beter niet kon doen en deed hij haar zeker geen pijn.

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte zwak naar Rysha, Lucius bromde wat en hij ging zitten, hij probeerde er maar niet te veel op te letten. 'Ik begrijp dat jij mij liever niet ziet, maar mij helemaal ontwijken is verschrikkelijk laf van je,' zei Lucius nu, waardoor Stephen langzaam opkeek. Eerst wilde hij niets zeggen, maar dan zou Lucius hem zwak vinden, hij kon er ook niet tegenin gaan of boos worden, want dan had hij een probleem. Hij wist het gewoon niet echt meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 16:19

Fay Fuego

Ze zag de blik in de ogen van Nathan. "Sorry... ik bedoelde het niet zo hard..." Fluisterde ze zachtjes. "Maar ik voel me zo door Stephen en hij is de enige die dat weer goed kan maken... Ik voel me onzeker, vooral omdat Rysha zo leuk is..." Fluisterde ze weer. "Ik ben gewoon al hartstikke blij dat ik jou heb en dat jij voor me klaar staat, want toen jij weg was, werd het veel en veel erger... dat heb ik je toch vertelt? Ik heb heel vaak voor je kamer gestaan omdat ik zo graag even met je wilde praten, maar dat je er niet was... dat deed echt pijn." Legde ze aan hem uit. Ze pakte hem stevig vast en knuffelde hem. "Ik hou ook van jou, het is echt ontzettend fijn dat je bijna altijd in de buurt bent en niet zo vaak weg bent als Stephen." Zei ze zacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze wilde weer tegen hem in gaan, maar ze zuchtte alleen even, het was niet de moeite waard om hier ruzie over te maken, dat was het echt niet... "Het is wel lief van je dat je zo goed voor me wilt zorgen." Zei ze nu met een zwakke glimlach tegen hem en ze pakte zijn hand weer even vast.
"Mag ik weer bij je liggen?" Vroeg ze daarna liefjes en ze klopte op het bed zodat hij hopelijk weer bij haar kwam zitten, dan kon ze tegen hem aanliggen.


Rysha Volantis

"We waren druk bezig met het voldoen van jouw eis, Lucius, het was ook niet de bedoeling om je te ontwijken, toch, Stephen?" Ze glimlachte heel lief en onschuldig. "Bovendien wilde jij ons gisteren de hele dag niet zien, we vonden het wel respectvol om je nog wat langer met rust te laten."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 16:25

Nathan Gerono

Ze had duidelijk door wat haar woorden met hem deden, ze maakte het nu weer wat goed en hij glimlachte weer een beetje. 'Het maakt niet uit, ik begrijp het ook wel, ik zou het mij niet zo aan moeten trekken,' zei hij zacht. Het raakte hem gewoon een beetje, maar daar kon ze niet zo heel erg veel aan doen, het was niet haar fout, meer die van hem. 'Ik begrijp wel dat het zo lastig is, ik zou je gewoon heel graag willen helpen, jij kan mij altijd wel helpen maar ik kan bijna niets meer voor jou doen,' zei hij zacht. 'Jij bent veel leuker dan Rysha...' zei hij daarna.

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte door haar lieve woorden en daarna knikte hij langzaam. 'Als je stil ligt,' plaagde hij haar een beetje. Hij kwam bij haar liggen en hij sloeg haar voorzichtig zijn arm om haar heen. Hij streek langs haar bovenarm en hij keek haar vol liefde aan, al begon hij het nu toch wel wat moeilijker te krijgen.

Lucius Legos

Hij zag de reactie van Stephen door wat ze zei, hij leek zich ongemakkelijk te voelen en Lucius schudde zijn hoofd even. 'Ach, hou toch op met dat geslijm, Rysha. Ik weet heel goed dat jij dit niet doet voor mij en Stephen al helemaal niet. Ik ben niet de enige die egoïstisch is, dat zijn jullie allebei net zo goed. Misschien nog wel wat erger, want ik geef het tenminste toe. Stephen is nog te laf om te zeggen dat hij je eigenlijk wel leuk vindt, hij doet maar alsof dit moet, alsof het het beste is. Dan ben je pas echt zwak...' zei Lucius. Hij zag hoe ontzettend kwaad hij Stephen maakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 16:32

Fay Fuego

"Dat komt door je kleine hartje." Plaagde ze Nathan nu, ze knapte wel weer wat op, het was gewoon fijn om met Nathan te praten. Hij wilde gewoon heel erg graag haar helpen. "Maar je helpt me zo ontzettend goed, juist door mijn gedachten wat te verzetten, kan jij mij heel goed helpen, echt." Glimlachte ze hem weer toe. Hij zei nog dat zij veel leuker was dan Rysha. Ze schudde langzaam haar hoofd weer. "Ze is jong, nieuw en exotisch." Legde Fay uit. Iets wat zij was, voor ze zich begon aan te passen aan hoe het er hier allemaal aan toe ging.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay ging er zo weer niet op door en plaagde haar alleen nog een beetje, gelukkig maar. Ze wist soms gewoon veel te goed hoe ze met hem om moest gaan. Ze ging tegen hem aanliggen en voelde weer hoe hij over haar arm streek. Ze merkte dat ze moe werd, dat haar ogen steeds zwaarder leken te worden.


Rysha Volantis

Ze moest ophouden met het geslijm, zachtjes pakte ze de hand van Stephen vast toen Lucius er weer over door ging.
"Lucius, waarom doe je dit? We doen precies wat je van ons verlangt, het is geen toneelstuk meer, wat verlang je nog meer van ons? Ja, een zoon, dat weet ik, maar die komt vanzelf." Zei Rysha weer tegen hem, ze begon wat bijdehanter te worden, doordat Stephen de hele tijd zo lief voor haar was. Ze kneep even zacht in zijn hand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 16:39

Nathan Gerono

Door wat ze vertelde straalde hij weer iets meer, het deed hem toch wel goed dat ze dit over hem zei. Daarna had ze het over Rysha en hij schudde zijn hoofd. 'Ik begrijp wel dat ze daarom nu misschien even interessant is, maar zorg ervoor dat jij dat ook weer wordt. Al die dingen zijn niet genoeg om zijn hart te veroveren, Fay. Dat heb jij al gedaan. Zorg dat jij zijn interesse terugkrijgt, dat hij aan niets anders meer denkt dan aan jou. Dat kan jij wel, maar je moet het niet zomaar opgeven,' zei hij zacht. 'De spanning moet niet verdwijnen, dat is het ergste dat er kan gebeuren,'

Koning Jay Fullbright

'Ga maar lekker slapen nu, het zal je goed doen...' zei hij zacht tegen haar. 'Ik zal bij je blijven en ik zal over je waken, je hoeft niet bang te zijn en je kan lekker even uitrusten,' zei hij glimlachend. Hij drukte zacht zijn lippen op haar wang en daarna keek hij haar weer aan, vol liefde.

Lucius Legos

Rysha ging op hem in, Stephen bleef stil, die leek moeite genoeg te hebben met zichzelf inhouden. 'Een beetje respect, jullie zullen je een beetje moeten gaan gedragen zoals het hier hoort, vooral Stephen dan. Hij heeft geen goede invloed op je,' zei hij tegen haar. Stephen werd nog bozer en Lucius keek hem strak aan. 'Je bent zo boos omdat je weet dat ik gelijk heb. Je vindt het leuk, je vindt haar uitdagend en je maakt je zorgen. Dit heb je nog niet eerder gevoeld en daardoor voel je die spanning, die je waarschijnlijk niet meer zo hebt met je andere vrouwtje, hé?' vroeg hij nu. De blik van Stephen vertelde hem genoeg, het volgende moment liet hij Rysha op en werd Lucius vastgegrepen door hem. Hij kreeg één klap van Stephen, daarna greep hij Stephen vast en gaf hij hem een enorme klap in zijn kruis en drukte hij hem op de tafel. Lucius zou het misschien niet altijd van Stephen winnen, maar wel als hij zo kwaad was, want dan vocht hij niet gecontroleerd. Stephen vloekte, maar Lucius bleef hem gewoon vasthouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 16:45

Fay Fuego

Hij begreep wel dat Rysha daardoor nu even interessant was, maar ze moest ervoor zorgen dat zij dat ok weer werd. Zij had zijn hart veroverd en ze moest ervoor zorgen dat zijn interesse ook terug kwam. "Het enige wat ik nu nog kan doen is zeuren... dat is het enige waar ik nu goed in lijk te zijn..." Mompelde ze zacht tegen Nathan. De spanning moest niet verdwijnen, ze schudde haar hoofd daardoor. Nee, dat moest zeker niet gebeuren. "Hmm..." Mompelde ze nu nadenkend. "Misschien moet ik hem dan toch verrassen met het trouwen..." Haar stem klonk nog wat twijfelachtig.


Rysha Volantis

Stephen werd alleen maar bozer door alles wat Lucius uitdagend zei tegen haar, daarna begon hij weer tegen Stephen, over de reden waarom hij zo boos was. Wanneer ze elkaar gingen slaan, kwam Aurora overeind.
"Genoeg, Lucius, laat hem los, vind je het heel erg gek dat hij je ontwijkt? Je bent hartstikke gemeen tegen hem, laat hem gaan." Sprak ze doordringend tegen haar man en ze keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 16:55

Nathan Gerono

'Natuurlijk moet je dat doen! Je moet zijn aandacht houden, ik weet dat hij niets liever wil dan verder gaan met jou en een goede relatie met jou, maar jij moet dat gevoel wel bevestigen en je moet laten zien dat het leuk is samen. Ik weet zeker dat hij anders enorm gaat twijfelen, waarschijnlijk juist omdat hij zich schuldig voelt over alles. Dat moet niet de reden zijn om dit kapot te laten gaan. Jullie moeten hier over praten en duidelijke afspraken maken, dat is echt belangrijk, meer dan je denkt,' zei hij zacht tegen haar.

Lucius Legos

'Vergeet het maar, ik ga hem niet nog een kans geven om mij iets aan te doen. Ik vind het niet gek, maar als hij zich normaal zou gedragen zou hij mij ook niet hoeven te ontlopen,' gromde hij naar Aurora. Stephen schold hem uit, waardoor hij hem een harde klap tegen zijn achterhoofd gaf. Daardoor werd het alleen maar erger, Stephen wist zich los te krijgen en nu kreeg Lucius weer een klap, hij keek Stephen strak aan, de man was echt woedend en opgefokt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 17:00

Fay Fuego

"Maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met regelen..." Zei ze zacht tegen Nathan. Ze moest zijn aandacht houden want Nathan wist zeker dat Stephen niets anders wilde dan met haar verder gaan, maar ze moest het gevoel bevestigen. Dus niet gaan zeuren. Ze knikte weer een beetje, wat meer vastberaden. "Ik weet dat dat heel belangrijk is, dat vertel ik jou ook altijd." Plaagde ze hem nu weer lichtelijk.


Aurora Legos

"Jij geeft hem geen keuze, Lucius, jij maakt het dat hij zich zo gedraagt want je vraagt onmogelijke dingen van hem." Ging ze weer tegen Lucius in. Stephen begon te schelden en Lucius gaf hem een klap. Hij kwam los en sloeg Lucius terug.
"Rysha, neem hem mee." Zei ze zachtjes tegen het meisje. Rysha pakte zacht de arm van Stephen vast. "Kom, ga je met me mee? Dan gaan we weer terug naar onze kamer, oké?" Klonk haar stem vriendelijk en voorzichtig tegen hem. Aurora hield de arm van Lucius stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 17:12

Nathan Gerono

'Ik leer nog wel eens wat van jou. Zullen we afspreken dat ik jou morgen help met dingen regelen? Dan hebben wij allebei even wat leuks te doen...' zei hij tegen haar met een glimlachje op zijn gezicht. Hij streek langs haar wang en hij moest moeite doen om verder niets te doen. Het viel hem echt zwaar, vooral omdat het eerst wel kon. Maar nu wilde ze het niet en hij wilde dat graag respecteren.

Koning Stephen Lahero

Hij was zo ontzettend kwaad, hij wilde het liefste alles doen om Lucius zo veel mogelijk pijn te doen. Rysha pakte zijn arm vast, ze vroeg of hij meekwam, dan gingen ze terug naar hun kamer. Hij keek weer naar Lucius, maar Aurora hield hem vast en hij besloot dat dit genoeg was. Hij wilde zich niet helemaal laten gaan, ook al was hij echt heel erg kwaad. Hij had nu al aardig wat pijn, hij was misselijk door de klap en zijn hoofd tolde. Daarom liep hij toch met Rysha mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 19:27

Fay Fuego

"Dat is mooi, dan luister je tenminste naar me." Plaagde ze hem nu. ze zouden afspreken dat hij morgen zou helpen met dingen regelen en daardoor knikte ze. "Graag." Glimlachte ze hem toe. Ze drukte een kus op zijn wang. "Bedankt voor alles, Nathan, ga maar weer lekker naar Elvira." Glimlachte ze, daarna liep ze zelf weer naar binnen toe en haalde even diep adem.


Rysha Volantis

Eenmaal in hun kamer streek ze even over zijn gezicht heen. "Je moet het je allemaal niet zoveel aantrekken, Stephen... Lucius vindt het alleen maar leuk als je dat doet, echt waar... Je moet jezelf een beetje rustig houden." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij moest echt dit allemaal een beetje opzij zetten. 'Doet het veel pijn?" Vroeg ze daarna zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 20:24

Nathan Gerono

'Natuurlijk luister ik naar je, altijd,' zei hij zacht tegen haar. Ze leek het een goed idee te vinden en hij kreeg een kus op zijn wang, daarna bedankte ze hem en zei ze dat hij naar Elvira moest gaan. 'Tot morgen, Fay. Als er iets is weet jij mij te vinden,' zei hij zacht, daarna liep hij meteen naar Elvira toe, hij wilde haar ook niet al te lang alleen laten en hij moest ook even vertellen wat er tussen hem en Jay gebeurd was.

Koning Stephen Lahero

'Ik kan niet anders, hij zegt dingen die mij zo veel pijn doen, ik kan er gewoon niet aan doen,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik ben dan niet zo goed meer in mezelf rustig houden,' mompelde hij nog. Ze wilde weten of het veel pijn deed. 'Het gaat wel, ik kan wel wat hebben, maar echt lekker voelt het niet,' zei hij. Zijn hoofd bonkte en zijn buik deed wat pijn, maar dat zou morgen waarschijnlijk wel over zijn. 'Het is gewoon een klootzak...' gromde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 21:08

Elvira Solore

Ze werd nu eigenlijk pas net wakker, verbazingwekkend genoeg had ze heerlijk geslapen. Maar nu drong de pijn weer flink tot haar door, ze kreunde zachtjes en ging langzaam wat meer rechtop zitten. Ze klemde haar kaken op elkaar tot het wat meer wegtrok en knipperde daarna wat met haar ogen. Nathan was weg... waar was hij?



Fay Fuego

Ze was nu weer terug in haar kamer, er was nog niets opgelost, het voelde nu wel weer vervelend, ze besloot Stephen weer te schrijven.

Lieve Stephen,

Uit Jay krijg ik helaas ook niet veel antwoorden, Nathan heeft er nog een probleem bij waardoor Maleficent controle over hem heeft. Jay is behoorlijk boos op hem geworden en ik weet niet of dat ooit nog goed komt.... ik weet echt niet wat ik nog moet doen om dit op te lossen, echt niet.
Ik hou heel erg veel van je en ik mis je,

Liefs,
Fay


Ze had de brief nog maar net weggestuurd of Faith kwam binnen, ze huilde en ze had flinke pijn. Fay sloot haar in haar armen met een ongerust gevoel, hoe zou het met Stephen gaan?



Rysha Volantis

"Je arme dochter..." Mompelde ze zachtjes tegen Stephen. Hij kon wel wat hebben, maar het kleine meisje? "Ik baal er wel van dat Lucius zich niet aan zijn afspraken houdt, want hij zou mij pijn doen, niet jou." Vertelde ze Stephen zacht. Ze streelde over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 21:13

Nathan Gerono

Hij ging bij Elvira naar binnen en hij zag dat ze wakker was, daardoor kwam hij langzaam dichterbij. 'Gaat het? Heb jij een beetje kunnen slapen?' vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte het wel, hij hoopte dat ze toch een beetje zou herstellen. Anders moest hij waarschijnlijk steeds meer voor Maleficent gaan doen en hij wist niet of dat nou zo goed was. Waarschijnlijk niet.

Koning Stephen Lahero

'Dat vind ik zelf ook het ergste... ik wil niet dat hij mij pijn doet, maar ik kan mij echt niet inhouden, het lukt gewoon niet meer...' zei hij zacht tegen haar. Hij baalde enorm van zichzelf. 'Dat doet hij nooit, als iemand zich daar niet aan houdt dan is het Lucius,' zei hij mompelend tegen haar. Hij kreeg een brief van Fay en hij las die door, hij ademde langzaam in. Hij schreef haar maar meteen terug.

Lieve Fay,

Wat vervelend. Ik zou je heel graag helpen, maar ook ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik word helemaal gek van Lucius en ik durf niet eens te vragen of ik weg mag, omdat ik bang ben dat hij helemaal doordraait. Laat alles maar gewoon rusten, op dit moment zal er toch niets drastisch veranderen. Tenminste, dat hoop ik. Het spijt mij ontzettend dat ik niet bij je kan zijn om je te helpen. Het spijt mij echt heel erg.

Stephen


Hij stuurde de brief weg en daarna ging hij zitten, het deed toch best wel pijn en hij sloot zijn ogen om het draaierige gevoel wat te stoppen, maar dat werkte natuurlijk helemaal niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 22:36

Elvira Solore

Nathan kwam weer binnen, ze keek hem lichtelijk teleurgesteld aan. "Ik dacht dat je wel een ontbijtje met je mee zou nemen." Plaagde ze hem met een pruillipje. Ze glimlachte daarna, hij vroeg hoe het ging en of ze had kunnen slapen.
"Ik heb ongelooflijk lekker geslapen, ik verbaas mezelf er eigenlijk nu nog over." Grinnikte ze. Ze stopte al gauw omdat het zeer deed.


Fay Fuego

Ze bleef zacht over de rug van haar dochter strelen om haar zo goed mogelijk te kalmeren. Stephen schreef dat hij het vervelend vond en dat hij niet eens durfde te vragen of hij weg mocht aan Lucius. Ze schudde haar hoofd eventjes een beetje.

LIeve Stephen,

Hij heeft je weer pijn gedaan... Faith was compleet overstuur, gaat het met je? Ik probeer alles te laten rusten, maar het valt echt niet mee, vooral omdat alles zo erg in de soep dreigt te lopen, ik weet niet wat voor opdrachten er gegeven worden aan Nathan, maar hij kan levensgevaarlijk zijn onder leiding van die Maleficent.

Liefs, Fay


Ze stuurde de brief weer weg met een zachte zucht. Daarna besloot ze zich weer met Faith bezig te houden.


Rysha Volantis

"Probeer het toch echt, voor haar..." Fluisterde ze tegen Stephen. Ze sloeg zijn armen om hem heen en liet hem heel even met rust toen hij de brief schreef, daarna ging ze weer bij hem zitten en streelde zachtjes door zijn haren heen.


Layka Samira

Ze had haar handen totaal niet meer onder controle, dit keer niet echt omdat er wat aan de hand was, ze was gewoon boos. "Duke, moeten we nu echt niets doen? Ingrijpen ofzo? Dit gaat allemaal de verkeerde kant op, die Maleficent... wat een trut. We moeten toch iets kunnen doen? Iets?" Klonk haar stem kwaad omdat ze het vreselijk vond om dit af te wachten en toe te kijken. Haar vingers schoten alle kanten op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum