Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 22:28

Elvira Solore

Ze maakte hem boos, hij greep haar vast waardoor het eten en het glas uit haar handen vielen en op de grond kletterde. Hij maakte haar weer vast en vroeg haar mompelend waarom ze nu zoiets zei.
"Omdat ik doe alsof het me niets kan schelen, maar dat is niet waar..." fluisterde ze eerlijk en zacht tegen hem, ze keek hem even doordringend aan.


Rysha Volantis

Het was inderdaad wat hij bedoelde, maar ze mocht het zelf beslissen, hij dacht dat het goed was, alles was nieuw voor haar en dat vergat hij snel, maar er waren zoveel dingen die ze nog kon ontdekken. "Ja, dat weet ik wel zeker." Zei ze nu tegen hem met een grinnik.
"Ach, ik ben ook wel toe aan een bad." Ze haalde haar schouders even op en begon haar jurk uit te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 22:32

Nathan Gerono

Door wat ze zei deed hij even niets meer. 'Dan snap ik het wel,' zei hij nu zacht. Hij drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, het was heel voorzichtig en ook wat terughoudend, niet echt zoals hij was, maar hij deed zijn best om het op de manier te doen die Elvira fijn vond, het ging alleen nog niet echt zo goed. Hij hield dus ook weer op en hij ging verder met haar vastmaken.

Koning Stephen Lahero

Ze wist het wel zeker, daardoor grijnsde hij weer. 'Ik ben dit ook niet gewend hé,' zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat ze er ook wel aan toe was en ze begon haar jurk los te maken, hij bleef zitten en hij keek naar haar, ergens hoopte hij dat ze zwanger was, maar het voelde nog best wel verwarrend voor hem. Zodra ze haar jurk uit had trok hij haar weer naar zich toe en zoende hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 22:42

Elvira Solore

Hij begreep haar nu ze eerlijk was tegen hem. Hij drukte zacht zijn lippen op die van haar. "Oh... Nathan..." Klonk haar stem wat gekweld. Ze raakte nog heel even zijn gezicht aan voor hij haar vast bond. "Ik vond het heel fijn net..." Fluisterde ze nog. Ze vond het echt heerlijk dat ze even tegen hem aan kon zitten en bij hem kon zijn.


Rysha Volantis

"Misschien maar goed ook dat het voor ons allebei nieuw is." Glimlachte ze Stephen toe. Hij kwam naar haar toe toen haar jurk uit was en zoende haar weer. Ze begon nu zijn kleding los te knopen, ze werd echt een stuk losser nu hij aan had gegeven hoe hij het allemaal zag, ze wist dat het nu geoorloofd was, dat ze nu dit soort dingen kon doen zonder zich schuldig hoeven te voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 22:49

Nathan Gerono

'Ik vond het ook fijn,' fluisterde hij. Ze hing weer vast en hij stopte de sleutel in zijn zak, hij streek nog langs haar gezicht en hij zoende haar nog kort. Daarna begon hij de spullen op te ruimen, zodat dat ook maar gebeurd was. Hij had verder toch niets anders te doen hier, dus kon hij net zo goed wat opruimen. Waarschijnlijk kwam Maleficent zo ook wel weer terug.

Koning Stephen Lahero

Zijn kleding werd door haar losgemaakt, het was duidelijk dat ze het nu anders zag en dat ze hem anders behandelde. Het was ook best wel logisch. Hij ademde diep in en uit, zodra ze zijn kleding los had pakte hij haar even vast en zoende hij haar weer, daarna stapte hij in het bad en nam hij haar mee het warme water in. Het was een perfecte temperatuur en hij vond het sowieso best wel fijn om even in bad te gaan, zeker met haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 22:57

Elvira Solore

Ze glimlachte naar hem. Ze werd nog even kort gezoend en daarna keek ze toe naar wat hij deed. Er stond een vage glimlach rond haar lippen, maar haar ogen waren zwaar en ze viel langzaam wat in slaap, het was ontzettend vermoeiend.
Maleficent was binnen en paar seconden weer in de kamer. "Je verricht goed werk." Zei ze kalm tegen Nathan. Ze liep een rondje om Elvira heen en bekeek haar armen even. Daarna keek ze Nathan weer doordringend aan.
"Mijn sleutel." Zei ze, ze hield haar hand voor hem op. "Ga je mee, we gaan een stukje rijden." Vroeg ze daarna aan hem.


Rysha Volantis

Zodra alles los was, werd ze weer vastgepakt en gezoend, ze zoende nu behoorlijk overtuigd terug. Daarna nam hij haar mee in het bad. Ze genoot van het warme water. "Hmm, ik denk dat ik er ook wel aan toe was." Glimlachte ze. Ze dook even onder om ook haar haren nat te maken, daarna streek ze het natte haar uit haar gezicht en keek ze doordringend naar Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 23:03

Nathan Gerono

Ze viel in slaap en daarna verscheen Maleficent. Ze zei dat hij goed werk deed en ze bekeek Elvira even. Ze wilde de sleutel. Hij gaf die direct aan en ze vroeg of hij mee ging een stukje rijden. 'Is goed,' stemde hij in. Waarschijnlijk had hij ook niet zo veel keuze, maar hij vond het niet heel erg. Een stukje rijden was toch best wel leuk?

Koning Stephen Lahero

'Gelukkig maar,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze ging onder water en ze streek het natte haar uit haar gezicht. Ze keek hem doordringend aan en hij trok haar zachtjes tegen zich aan. Hij sloeg zijn arm om haar heen. Het was raar om te bedenken dat ze eigenlijk zo weinig van elkaar wisten. Het voelde gewoon een beetje raar. Het zou wel komen, waarschijnlijk, ze zouden vanzelf meer van elkaar te weten komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 23:10

Maleficent

Ze zorgde ervoor dat ze de hele dag met Nathan optrok en zei subtiel dingen tegen hem zodat hij wel luisterde, maar het leek alsof hij het uit zichzelf deed, ze wilde dat hij dat zelf ging denken, dat hij haar leuk ging vinden en misschien zelfs van haar ging houden. Ze waren de hele dag weg, lekker in de zon, af en toe even stoppen. Nu begon het donker te worden en reden ze weer terug naar het kasteel.
"Ik heb genoten van je gezelschap, Nathan." Zei ze toen ze bijna bij het angstaanjagend uitziende kasteel aan waren gekomen.


Rysha Volantis

ze werd tegen hem aangetrokken en zijn arm lag daarna om haar heen, ze nestelde zich wat tegen hem aan. "Ik denk dat ik vandaag maar vroeg ga slapen, ik ben heel erg moe, ga jij nog naar Aurora of niet?" Wilde ze van hem weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 23:13

Nathan Gerono

Eigenlijk vermaakte hij zich wel, het was helemaal niet zo verkeerd. Hij vond dit best leuk, maar dit waren ook gewoon dingen die hij leuk vond. Ze kwamen bij het kasteel en ze zei dat ze genoten had van zijn gezelschap, daardoor glimlachte hij. 'Ik ben blij om dat te horen, het is wederzijds,' zei hij tegen haar. Hij steeg af van het paard en hij keek haar even aan. 'Waar slaap ik straks?' vroeg hij aan haar.

Koning Stephen Lahero

Ze ging wat meer tegen hem aanliggen en ze zei dat ze vroeg ging slapen, ze was heel erg moe. 'Ja, ik ga nog wel naar haar toe. Jij kan gewoon even slapen, dan zal ik daarna zachtjes doen,' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het wel fijn om nog even met zijn moeder te praten, zeker omdat hij verder niet echt dingen kon delen met iemand hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 23:20

Maleficent

hij sprak dat het wederzijds was, ze knikte hem hierdoor wat toe en steeg van haar paard, de merrie die eigenlijk bedoeld was voor Killian, maar dat kon haar vrij weinig schelen. Nathan wilde van haar weten waar hij straks sliep, ze keek hem even bedenkelijk aan.
"Je krijgt vannacht een keuze... of bij mij, of bij Elvira, op de koude grond zonder dekens of een kussen. Bovendien is ze toch haast in coma, die wordt waarschijnlijk morgenochtend pas wakker." Gaf Maleficent aan, ze observeerde hem terwijl ze zijn besluit afwachtte.


Rysha Volantis

Hij ging inderdaad nog even naar zijn moeder toe, zij kon gewoon slapen, dan zou hij daarna zachtjes doen. "Ik vind het echt niet erg als je me wakker maakt hoor, misschien zelfs wel fijner." gaf ze aan met een glimlach. Ze streelde even langs zijn gezicht, langs alle plekjes op zijn huid die ze niet kende.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 23:27

Nathan Gerono

Door wat ze zei bleef hij even stil, dit vond hij heel erg moeilijk. Kon hij niet beter gewoon meewerken? Dan kreeg hij Elvira misschien eerder vrij. Hij wist het niet. Hij wilde wel heel erg graag bij haar zijn, maar hij wist gewoon niet wat de goede keuze was. Daardoor slikte hij even. 'Ik weet het niet goed...' zei hij eerlijk.

Koning Stephen Lahero

'Misschien maak ik je wel wakker,' zei hij zacht. Daarna voelde hij haar vingers op zijn gezicht. Hij sloot zijn ogen, hij vond het fijn om aangeraakt te worden, zeker als ze het zo lief was. Hij opende hij zijn ogen weer en hij keek haar diep in haar ogen aan. 'Begin je een beetje aan mij te wennen?' vroeg hij nu plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 31/3/2015, 23:33

Maleficent

Hij gaf eerlijk aan dat hij het niet goed wist. "Ik begrijp dat je op beide manieren niet goed zal kunnen slapen, morgenochtend gaan we weer naar haar toe, kom maar gewoon mee, een warm bed is beter, misschien wil je ook nog even in bad?" Haar stem klonk heel erg vriendelijk, ze pakte zijn hand en nam hem met haar mee.


Rysha Volantis

"Kijk maar." Glimlachte ze naar hem. Ze zag hoe hij zijn ogen sloot, aan zijn ontspannen houding te zien, vond hij het fijn, hij opende daarna zijn ogen weer en keek diep in de hare, hij wilde plagend van haar weten of ze al een beetje aan hem begon te wennen.
"Ja, nu ik duidelijkheid heb, gaat het echt heel erg veel beter." Zei ze eerlijk en met een zachte stem tegen hem. Daarna kwam ze weer langzaam overeind uit het bad. Straks viel ze in het water nog in slaap, ze wilde liever gewoon lekker warm in het bed liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 31/3/2015, 23:37

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het begreep, op allebei de manieren zou hij niet echt goed slapen. Hij moest met haar mee komen, een warm bed was beter en dan kon hij ook even in bad, als hij dat wilde. Zijn hand werd vastgepakt en hij werd meegenomen. Een bad was misschien ook wel helemaal niet zo verkeerd. Het klonk heel erg aanlokkelijk en hij vond een warm bed ook wel fijn.

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het beter was nu ze duidelijkheid had, daardoor glimlachte hij een beetje. Ze kwam overeind uit het bad en hij keek nog even naar haar, daarna kwam hij zelf ook overeind. HIJ gaf haar een badjas aan met een glimlachje op zijn gezicht en hij droogde zichzelf af. Hij trok wat kleding aan en daarna zoende hij Rysha even kort. 'Ik zal naar mijn moeder gaan, ik maak je wel even wakker om te zeggen dat ik er weer ben straks, oké?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 11:21

Maleficent

Hij leek wel met haar mee te willen gaan. Eenmaal in haar kamer zette ze de kraan in de badkamer alvast aan en daarna begon ze met het uitkleden van Nathan terwijl haar lippen over zijn borst gleden en ze hem overal zoende.


Rysha Volantis

ze kreeg een badjas van Stephen en nadat ze zichzelf had afgedroogd, trok ze deze aan, hij was heerlijk zacht en warm. hij ging weg en hij zou haar wakker maken als hij er straks weer was. "Fijn, graag." Glimlachte ze hem toe. Ze streelde even zacht langs zijn gezicht en daarna kroop ze het bed in.
Aurora zat in de bibliotheek, ze was aan het lezen en ontzettend geconcentreerd bezig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 11:47

Nathan Gerono

Ze liet het bad vollopen en daarna kwam ze naar hem toe en begon ze hem uit te kleden. Hij liet het maar gewoon toe, echt veel keuze had hij niet, al vond hij dit niet echt erg. Zou hij dit gewoon toe laten? Hij wist het niet. Waarschijnlijk wel. Hij voelde haar lippen op zijn borstkas en daardoor glimlachte hij een beetje. Ze zoende hem overal en ze liet hem zacht kreunen, daarna pakte hij haar kin vast en zoende hij haar heftig.

Koning Stephen Lahero

De manier waarop ze zijn gezicht aanraakte liet hem glimlachen, hij kreeg de neiging om haar te zoenen en gewoon hier te blijven, maar ze wilde slapen en hij zou met zijn moeder gaan praten, dat moest hij niet vergeten. Hij liep daarom ook weg, na even rondgelopen te hebben had hij gehoord dat ze in de bibliotheek zat. Hij ging naar binnen en hij vond haar al snel. 'Aurora?' vroeg hij, om haar niet enorm te laten schrikken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 11:57

Maleficent

Hij kreunde zacht door wat ze deed en daardoor glimlachte ze even. Ze ging verder tot hij haar kin pakte en haar heftig zoende. Ze trok hem dicht tegen haar aan en zoende hem net zo heftig weer terug. Daarna stopte ze en knikte ze naar het bad. Hij moest erin gaan liggen. Zelf trok ze nu ook haar eigen kleding uit en ging ze erbij zitten. Ze sopte zijn lichaam in. Ze wilde gewoon dat hij zo erg in tweestrijd stond, dat hij niet meer zou weten of hij naar haar moest luisteren of voor Elvira moest gaan.


Aurora Legos

Ze hoorde de deur open gaan en daarna haar naam. "Mama is ook goed." Zei ze met een glimlach. Ze legde het boek langzaam weg en klopte naast haar op de bank. "Kom zitten, Stephen." Glimlachte ze hem toe.
"Wil je ook een kopje thee?" Vroeg ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 12:04

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het, ik moet er een beetje aan wennen, nog steeds...' mompelde hij tegen haar. Hij kwam bij haar zitten en daarna knikte hij langzaam. 'Thee lijkt mij wel lekker,' zei hij glimlachend. 'Drinken jullie hier geen wijn rond dit tijdstip?' vroeg hij daarna. Misschien was het niet zo erg als hij af en toe wat minder wijn dronk, hij wist dat het heel erg een gewoonte werd na een drukke dag en als hij ergens een hekel aan had was het afhankelijk worden van iets. Waarschijnlijk door Felicia.

Nathan Gerono

Hij werd dichter tegen haar aan getrokken en heel heftig gezoend, dat was heerlijk, dat was precies wat hij wilde. Maleficent was waarschijnlijk ook niet echt van het zachte en tedere, dus maakte het niet uit dat hij dat niet kon. Hij ging in het bad liggen en hij sloot zijn ogen, daarna voelde hij opeens haar handen op zijn lichaam. Hij genoot er enorm van en hij ademde diep in, wat gebeurde er nou eigenlijk allemaal? Hij wilde er niet te veel over nadenken, daarom pakte hij haar weer vast en zoende hij haar opnieuw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 12:13

Aurora Legos

"Het geeft niet, dat begrijp ik ook wel." Zei ze hem. Thee leek hem wel lekker en daarna vroeg hij of ze hier geen wijn dronken rond dit tijdstip.
"Lucius wel, maar ik drink alleen wijn in zijn bijzijn of als ik het echt even niet meer zie zitten, verder drink ik veel liever thee." Gaf ze eerlijk aan. Ze schonk voor haar zoon ook een kopje in en gaf het aan hem.
"Je gaat heel anders met Rysha om nu, zie ik." Zei ze nu zacht.


Maleficent

Hij vond het echt heerlijk, ze wilde gewoon dat hij op zijn gevoel af ging, dat hij Elvira zou gaan vergeten en zich alleen maar op haar zou focussen. Dat wilde ze hebben. Toch hield ze zelf allemaal niet van dit langdradige gedoe, daardoor pakte ze hem stevig vast en liet hem in haar glijden. Ze sloot haar ogen even en bleef hem heel heftig zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 12:17

Koning Stephen Lahero

'Hm, dat is een verstandig besluit,' zei hij tegen haar. 'Drink je wijn in zijn bijzijn omdat je het dan standaard niet ziet zitten?' vroeg hij daarna aan haar, met een halve grijns op zijn gezicht. Hij kon het gewoon niet laten en hij kon zich daar zelf ook wel iets bij voorstellen. Lucius was voor hem al helemaal onuitstaanbaar. Door wat Aurora concludeerde knikte hij langzaam. Hij vond het best lastig om dit eerlijk te vertellen. 'We hebben besloten om het gescheiden te houden. Ik heb daar mijn leven met Fay en mijn kinderen en hier met Rysha,' zei hij zacht.

Nathan Gerono

Door wat ze deed kreunde hij diep, hij werd nog steeds heftig gezoend en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden. Alle verwarring leek naar de achtergrond te verdwijnen, hij kon alleen maar denken aan wat hij nu voelde en dat was geweldig. Er was geen ruimte in zijn hoofd voor iets anders, daarvoor vond hij dit ook veel te leuk, hij genoot er echt heel erg van en dat was ook wel aan hem te zien, hij ontspande ook duidelijk wat meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 12:22

Aurora Legos

Ze glimlachte even door zijn opmerking en schudde haar hoofd een beetje. "Ik ben het verplicht." Gaf ze daarna aan. "Ik doe het omdat ik geen zin heb om over zoiets kleins ruzie te maken." Zei ze hem eerlijk, ze wist dat ze met eerlijkheid heel erg ver kwam bij Stephen. Hij gaf aan dat ze hadden besloten om het gescheiden te houden, hij had daar zijn leven met Fay en hier met Rysha. Ze knikte even en legde haar hand zacht op zijn rug. "Ik snap het, het is denk ik een verstandig besluit." Vertelde ze zachtjes.


Maleficent

Hij ontspande langzaam door alles wat ze deed, een goed teken. Ze wilde dat hij het echt lekker vond en dan zou ze hem morgenochtend weer martelen door hem tegenover Elvira te zetten. Ze beet zacht in zijn oor en bewoog heftig, je hoorde het water flink tekeer gaan, maar Maleficent vond dit heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 12:27

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het verplicht was, ze deed het omdat ze geen zin had om over zoiets kleins ruzie te maken. 'Als je bij elk dingetje er tegenin zou gaan, zou je denk ik helemaal niet meer normaal kunnen leven met hem...' zei hij zacht. Hij begreep het wel, het moest heel lastig voor haar zijn, waarschijnlijk deed ze onbewust heel erg veel om het Lucius naar de zin te maken. Hij voelde haar hand op zijn rug en daardoor sloot hij zijn ogen, ze vond het een verstandig besluit, maar het viel hem nog heel erg zwaar. 'Ik ben zo bang dat één van hun het na een lange tijd niet meer zal trekken en mij zal verlaten,' zei hij heel zacht. Hij was er echt heel erg bang voor, hij zou het niet kunnen hebben.

Nathan Gerono

Ze beet in zijn oor, daardoor kreunde hij diep, ze ging aardig heftig tekeer, maar dat vond hij alleen maar heerlijk. Het kon hem waarschijnlijk niet heftig genoeg gaan, hij genoot er gewoon heel erg van. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en toen hij na een tijdje klaar was pakte hij haar weer vast om haar te zoenen. Het water was ondertussen aardig koud, maar hij had het nogal warm.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 12:31

Aurora Legos

Door zijn woorden merkte ze dat hij het begreep, ze knikte eventjes. "Ja, klopt, en het is best fijn met hem, maar niet altijd." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij gaf aan dat hij bang was dat een van de twee het niet meer zal trekken en hem zal verlaten. Ze knuffelde hem hierdoor zachtjes even.
"Blijf gewoon heel eerlijk tegen beide, ook over je gevoelens, dat is belangrijk voor ze, zo weten zij ook wat ze moeten doen." Gaf ze aan. "Eerlijkheid is het belangrijkste." Zei ze nu nog een keer en ze keek hem eventjes aan.


Maleficent

Na een tijdje was hij weer klaar en pakte hij haar vast om haar weer te zoenen, na een tijdje begon zich kippenvel op haar huid te vormen. Ze beëindigde daarom ook de zoen en ze kwam langzaam overeind.
"Kom, anders worden we ziek." Zei ze hem. Ze pakte een handdoek en droogde haar lichaam langzaam af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 12:34

Koning Stephen Lahero

'Ik kan mij niet eens voorstellen dat het soms best fijn is,' mompelde hij. Lucius had hem echt pijn gedaan. Stephen was hier naar toe gekomen met het idee om samen iets op te bouwen, hij had het oprecht leuk gehad met Lucius en achteraf was het allemaal één groot plan om dit te doen. Dat had hem echt heel hard geraakt. Hij werd door Aurora geknuffeld en hij ademde trillend in, hij voelde heel goed hoe veel het met hem deed, hoe emotioneel hij hier van werd. 'Maar ook als ik eerlijk ben over mijn gevoel zal ik er toch altijd één teleurstellen?' vroeg hij heel zacht.

Nathan Gerono

Ze stopte de zoen en kwam overeind, ze moesten uit het bad, anders werden ze ziek. Hij knikte langzaam, ze begon zichzelf af te drogen, maar hij pakte de handdoek over en hij droogde haar helemaal af. Daarna pas begon hij zichzelf ook af te drogen, hij glimlachte even naar haar en hij drukte nog kort zijn lippen op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 12:47

Aurora Legos

Ze keek Stephen gevoelig aan toen hij zei dat hij het zich niet eens kon voorstellen, Lucius had hem zoveel pijn gedaan... "Het spijt me allemaal echt heel erg, jongen..." Fluisterde ze hem toe. Ze streelde over zijn rug heen terwijl ze hem dicht tegen haar aan hield. Hij zei dat als hij eerlijk was over zijn gevoel, hij altijd één iemand zou teleurstellen. "Klopt, maar als je niet eerlijk bent, zal je ze allebei teleurstellen, als je blijft praten kun je er ook voor zorgen dat ze allebei blijven, ook al is er eentje teleurgesteld, misschien is dat maar voor heel even." Legde ze aan Stephen uit.
"Ik begrijp dat keuzes maken moeilijk is, maar over deze keuze moet je goed nadenken." Legde ze aan hem uit.


Maleficent

Uit zichzelf pakte hij de handdoek van haar over en droogde haar compleet af. Het voelde fijn en ze genoot er echt van. Daarna begon hij aan zichzelf en glimlachte haar daarna even toe en kuste haar. "Denk je dat je vannacht wel kunt slapen?" Ze wilde dat heel even zijn gedachten weer terug zouden gaan naar Elvira. Ze streek langs zijn kin.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/4/2015, 12:52

Koning Stephen Lahero

Het speet haar heel erg, maar ze kon er niets aan doen. Het was Lucius die spijt moest hebben, maar die klootzak had nooit spijt, alles ging altijd zoals hij wilde, nu ook weer. Door wat ze vertelde knikte hij langzaam, ze had gelijk, dat was de beste manier om hier mee om te gaan. 'Ik zal mijn best doen,' zei hij zacht. Hij wist dat hij Rysha heel graag mocht en hij wist niet wat er verder nog zou ontstaan, maar Rysha leek zich goed te voelen bij hem en hij dacht ook wel dat het goed kwam. Hij moest alleen Fay duidelijk maken dat hij zielsveel van haar hield en dat het nooit zou veranderen.

Nathan Gerono

Door wat ze uit het niets zei bleef hij stil, ze streek langs zijn kin en hij ademde diep in. Elvira hing daar. Vastgebonden en in de kou. Meteen voelde hij zich heel schuldig, zo erg dat hij bijna misselijk werd. Hij vergat helemaal dat ze hem een vraag had gesteld, hij dacht nu alleen nog maar aan Elvira en aan hoe ontzettend erg hij haar bedroog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/4/2015, 12:56

Aurora Legos

"Jij zal altijd je best doen, zo ben je." Glimlachte ze hem nu toe. Ze drukte een kus op zijn wang. "Ik ben zo ontzettend trots en blij dat ik jou mijn zoon mag noemen, je betekent heel erg veel voor me." Gaf ze zachtjes aan en ze keek hem even doordringend aan. Ze wilde gewoon dat hij het allemaal wist, dat hij echt wel heel erg belangrijk was.


Maleficent

Hij zweeg en ze zag aan zijn ogen dat hij inderdaad dacht aan Elvira. "Nathan, geef antwoord." Sprak ze nu wat strenger en ze zette haar nagels weer in zijn kin. Ze keek hem doordringend aan. Het was heerlijk om zo erg met zijn gevoelens te spelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum