Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/9/2015, 16:56

Lolita Fullbright

OVer het algemeen hielp het wel heel goed gaf hij aan, maar er waren genoeg andere dingen die ze kon proberen. "Zoals?" Vroeg ze hem nu plagend en ze keek hem doordringend aan. Ze voelde zijn lippen op haar buik en e streek door zijn haren heen. Zachtjes kreunde ze en liet ze hem zijn gang gaan, ze vond het heerlijk wat hij deed met haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 17:29

Leroy Fullbright

'Het is ongepast om dat uit te spreken, maar jij kunt je er vast iets bij voorstellen.' Zei hij glimlachend tegen haar. Ze leek het allemaal wel fijn te vinden en hij mocht gewoon zijn gang gaan. Na een tijdje hield hij op en zoende hij haar even heftig, zijn handen gleden over de rondingen van haar geweldige lichaam en nu liet hij zich in het gras vallen en trok hij haar op zich. Hij keek even uitdagend naar haar, er lag een fonkeling in zijn blauwe ogen, maar ergens diep verborgen in zijn blik was de onrust en het verlangen te zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/9/2015, 18:19

Lolita Fullbright

"Ja, wel iets, maar ik vind het zoveel leuker als je het gewoon vertelt." Sprak ze met twinkelende ogen tegen hem. Hij liet zich na een tijdje in het gras vallen en trok haar bovenop zich. Zijn blik was uitdagend en ze streek langs zijn wang. Hij was zo ongelooflijk leuk... ze zag wel de donkere, dieper liggende blik in zijn ogen. Ze zoende hem nu en begon zijn broek los te maken, ze wist ook dat het allemaal niet te lang moest duren voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 18:25

Leroy Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Ik wil dat je streelt, likt en zuigt, je weet precies wat je moet doen om mij op te vrolijken, volgens mij hoef ik jou dat helemaal niet te vertellen.' Zei hij plagend tegen haar. Ze begon zijn broek los te maken en daardoor werd zijn blik nog iets verlangender, hij pakte haar kin vast en hij zoende haar vrij heftig, hij moest altijd iets van afleiding hebben, dan kon hij het makkelijker volhouden om iets rustiger te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/9/2015, 18:28

Lolita Fullbright

Hij vertelde haar waar hij vrolijk van werd en ze grinnikte door zijn geplaag. "Hmm, nee ik wist dat eigenlijk al, maar ik vind het leuk als je het zegt." Plaagde ze hem nu vrolijk. Hij werd verlangerder en zoende haar ook heftig. Het was een soort afleidingsmanoeuvre, ze wist het, dit deed hij vroeger vaker. Maar ze vond het niet erg, het was wel lekker. Wanneer ze zijn broek uit had, drukte ze haar lichaam heftig tegen het zijne aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 18:32

Leroy Fullbright

'Jij weet meestal veel meer dingen dan ik, jij kan veel beter mij laten zien wat je allemaal kan doen dan dat jij het aan mij vraagt...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij deed zijn best om gewoon wel rustig te blijven, ondanks alles dat hij voelde. Het ging wel redelijk. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en daardoor kreunde hij zacht. Zijn handen gleden naar haar hals en hij zoende haar weer. 'Dit stond niet in mijn lijstje.' Plaagde hij haar daarna weer. Dat liet wel zien dat hij nog steeds zichzelf was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/9/2015, 18:39

Lolita Fullbright

"Maar het is leuk als je het zegt, dat klinkt sexy." Plaagde ze hem weer en ze zoende hem weer zacht. Ze vond het heerlijk om zo met hem om te gaan, al merkte ze wel dat hij wat ongeduldig werd. Ze voelde zijn handen in haar hals en ze werd weer gezoend, hij plaagde dat dit niet op zijn lijstje stond. "Op de mijne wel." Grinnikte ze en ze liet hem nu langzaam in haar glijden met een kreun.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 18:42

Leroy Fullbright

'Hm, ik wil voortaan wel vaker zeggen wat ik wil en wat ik voel... Ik kan je gerust vertellen wat jij met mij doet, als jij dat zo sexy vindt...' Zei hij glimlachend tegen haar. Hij vond het geen probleem,het was eigenlijk wel leuk. Ze zei dat het wel op haar lijstje stond en daarna liet ze hem in haar glijden, waardoor hij zacht kreunde. 'Ik wil weten wat er allemaal op jouw lijstje staat.... Vertel het mij...' Zei hij kreunend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 26/9/2015, 18:52

Lolita Fullbright

Hij wilde het wel vaker zeggen, als ze dat toch zo sexy vond. "Heerlijk lijkt me dat... je bent een lekker ding." Fluisterde ze hem nu toe en ze beet zachtjes op zijn lip om hem wat te plagen. Hij wilde weten wat er op haar lijstje allemaal stond. "Dit bijvoorbeeld..." Ze bewoog zachtjes heen en weer. "Je kent me... zacht en rustig, romantisch..." Fluisterde ze hem toe
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 18:59

Leroy Fullbright

Hij ademde langzaam in en hij kreunde zacht. 'Ik zal het je voortaan vertellen...' Kreunde hij. Ze bewoog heel zacht en rustig en daardoor kreunde hij nog dieper. Hij kende haar, ze wilde het zacht en rustig. 'Het tegenovergestelde van wat ik wil dus...' Zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Hij genoot hier wel heel erg van, het had iets bijzonders, maar als hij alles zelf mocht bepalen dan zou het niet zo vaak op deze manier gebeuren. Daar had hij simpelweg niet genoeg geduld voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 26/9/2015, 21:30

Koning Stephen Lahero

Hij had het niet met Fay gedaan, hoewel hij er verschrikkelijk veel zin in had. Hij kon het redelijk negeren en hij voelde zich nu ook wel oké, hij had niet al te veel pijn. Hij liep nu naar een wachter toe, die een brief voor hem had. Er zat een duidelijke zegel op, die van Lucius. Daardoor ademde hij langzaam in. Dat kon niet zo heel erg veel goeds betekenen. Hij las de brief door en hij sloot zijn ogen even. Dit was heel erg vervelend. Eigenlijk nog meer dan dat. 'Fay... Ik heb een brief van Lucius...' Zei hij daarom ook. Hier zou ze niet blij van worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 09:24

Koningin Fay Lahero

Ze was al begonnen met de voorbereiding van de trouwerij voor Chayenne en Myles. Dit vond ze heerlijk om te organiseren, daar was ze echt gek op. Opeens werd ze geroepen door Stephen. Hij gaf aan dat hij een brief had gekregen van Lucius. Ze keek hierdoor meteen wat bezorgd en liep op hem af. "Wat is er? Wat wilt hij?" Vroeg ze zachtjes aan hem
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 10:03

Koning Stephen Lahero

'Hij wil mij en Elvira daar hebben. Ik denk dat er iets aan de hand is, hij heeft ons nodig nu Chayenne weg is.' Zei hij zacht. 'Ik wil echt dat Chayenne hier blijft, ik ga er wel heen dan.... Misschien moet ik hij zelf wel ergens naar toe of zo....' Zei hij tegen haar. Hij sloot zijn ogen even, dit was niet echt wat hij gehoopt had. Hij wilde écht dat Chayenne voorlopig hier bleef, daarvoor wilde hij zelf wel naar het zuiden toe. 'Ze zullen snel moeten trouwen, dan kan ik daarna meteen weg.' Fluisterde hij. Hij stopte de brief weg, hij had geen idee hoe lang hij daar moest blijven. De hele zwangerschap van Chayenne? Hij pakte de hand van Fay vast en hij keek haar even aan. 'Het spijt mij...' Mompelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 20:41

Koningin Fay Lahero

Door wat Stephen zei, haalde ze even diep adem, hij had hun nodig nu Chayenne weg was. Stephen wilde dat zijn dochter bleef, hij ging wel.
"Ik geloof hier niets van, Stephen, hij doet dit alleen om jullie weer pijn te doen, om wat Elvira geflikt heeft.." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Ik ben bang dat het fout gaat." Ze sloeg haar armen even om hem heen en hield hem stevig vast. Hij ging na de trouwerij meteen weg.
"Je hoeft geen spijt te hebben, maar ik wil gewoon niet dat je gaat, ik vind het verschrikkelijk..." Gaf ze zachtjes aan en ze pakte hem nog wat steviger vast.
Ze was zo verschrikkelijk bang dat alles weer fout zou gaan, dat ze Stephen bang en onzeker terug kreeg. Ze kon vanuit hier ook niets doen en hij kon zo zijn dochter niet helpen.


Lolita Fullbright

Wanneer ze klaar waren, kroop ze wat tegen Leroy aan en legde ze haar hoofd op zijn borst. "Ik vind het heerlijk bij je, dat weet je, ik vind alles lekker." Fluisterde ze hem toe. Zacht streek ze met haar vingers over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 20:51

Koning Stephen Lahero

'Het gaat niet fout, ik ben er zelf bij. Misschien moet hij wel weg en moet er iemand daar blijven, misschien valt het wel mee,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik zal het straks met Elvira overleggen en ik zal er voor zorgen dat er niets raars gebeurt daar, ik weet zeker dat hij zich nu ook realiseert dat hij niets hoeft te proberen,' zei hij. 'Ik kan het aan, echt,' fluisterde hij daarna.

Leroy Fullbright

Ze kroop helemaal tegen hem aan en hij hield haar stevig vast. 'Niet helemaal alles,' mompelde hij nu. Ze streek over zijn borst en dat hield hem wel heerlijk ontspannen, hij vond het heel erg fijn. Hij kon tegenwoordig wel echt enorm genieten van dat soort simpele dingen, terwijl het vroeger niet echt waarde voor hem had. 'Wat als ik wel steeds ergere dingen ga doen?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 20:58

Koningin Fay Lahero

Hij gaf aan dat het niet fout ging, dat hij er zelf bij was en misschien viel alles wel mee. "Ik hoop het echt, Stephen, echt waar." Zei ze tegen hem. Hij ging het zo met Elvira overleggen en hij ging ervoor zorgen dat er niets raars zou gebeuren Lucius zou zich dat ook realiseren.
"Ik heb wel heel veel vertrouwen in jou, maar Elvira in deze situatie... ik weet het niet, Stephen." Vertelde ze zacht tegen hem en ze streek even langs zijn wang.


Lolita Fullbright

Hij mompelde wat en ze grinnikte even, ja dat is ook zo, niet alles inderdaad. Hij leek het lekker te vinden en daardoor ging ze zachtjes door, ze lag heerlijk zo. Hij wilde weten wat er zou gebeuren als hij ergere dingen ging doen. "Ik weet het niet zo goed, Leroy... maar ik kan wel heel erg veel hebben, dat weet je toch." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 21:00

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei over Elvira keek hij haar vragend aan. 'Hoe bedoel je?' wilde hij nu van haar weten. Hij wist het zelf allemaal nog niet zo goed en hij vond het lastig om helder na te denken, omdat hij zich toch nog niet helemaal fit voelde, in zijn hoofd was hij al met alles bezig. Chayenne moest zo snel mogelijk trouwen, het liefste binnen twee dagen, zodat hij dan weg kon. Elvira moest met hem mee, dan wilde hij dat Nathan en Damion constant bij Fay waren om haar te beschermen, mocht Lucius toch iets willen.

Leroy Fullbright

'Dat weet ik... dat was altijd wel zo. Ik ben gewoon een beetje bang dat het misschien ook veranderd is, dat jij nu niet zo veel meer kunt hebben en toch bij mij weg zult gaan, of dat ik jou deze keer echt helemaal kapot maak,' gaf hij eerlijk toe. Dat was zijn grootste angst en daar was hij echt enorm bang voor, hij wilde het niet, echt niet. Hij gaf veel te veel om Lolita en hij wilde haar niet wegjagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 21:17

Koningin Fay Lahero

"Ze kon het toch niet aan, Stephen, ze is bang nu." Fluisterde Fay heel erg zacht tegen Stephen. "Het was teveel voor haar." Dat duurde echt wel een tijdje voor ze daar weer vanaf zou zijn en ze wist heel goed dat Nathan het verschrikkelijk vond. "En zelf ben je er ook nog lang niet klaar voor... straks doe je teveel en breek je..." Ze drukte zachtjes haar lippen op zijn wang. Ze wilde gewoon echt niet dat hij ging.


Lolita Fullbright

Hij was bang dat het veranderd was, dat ze het niet kon hebben en bij hem weg zou gaan of dat hij haar kapot maakte. "Ik denk wel dat het anders is nu, dat wel... dat ik minder kan hebben dan vroeger, maar ik ga niet bij je weg, Leroy, echt niet... ik zou nooit weg willen bij je." Vertelde ze hem fluisterend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 21:20

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ze heeft geen keuze, ik heb geen keuze. Ik ga geen risico nemen. Ik had met hem de afspraak dat Chayenne daar zou zijn, in plaats van ikzelf. Chayenne is nu hier, omdat ze niet naar míj luisterde en ze is mijn verantwoordelijkheid. Die problemen wil ik dan ook zelf oplossen, ik heb niet zo veel keuze. Elvira heeft het ook een klein beetje zelf in de hand gewerkt door wat ze gedaan heeft, maar ik zal haar beschermen en ik zal er voor zorgen dat ons niets overkomt, dat beloof ik je. Ik moet dit wel doen, Fay. Echt.' zei hij nu duidelijk tegen haar. Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en hij sloot zijn ogen daardoor kort. 'Ik kan het aan, ik zal gewoon kalm aan doen en ik kan het werk samen met Elvira wel hebben,'

Leroy Fullbright

'Ik ben blij dat jij niet bij mij weg gaat, maar ik hoop gewoon dat het tussen ons wel goed blijft gaan... dat ik niet alles wat wij nu hebben opgebouwd kapot maak doordat jij weer bang voor mij wordt... dat doet mij verschrikkelijk veel pijn, we hebben nu zo'n goede band...' fluisterde hij. Hij wilde dat het altijd zo was. Dat het soms fout ging kon hij nog wel hebben, maar hij was bang dat hij de band die ze hadden wel kapot zou maken en dat zou wel vreselijk zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 21:32

Koningin Fay Lahero

"Weet ik... en dat zal zij ook wel weten, ze is wel verstandig denk ik. Het is fijn dat Chayenne hier kan blijven, dan heeft ze het eventjes fijn hier." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Ik ben wel trots dat je dit wilt doen voor haar, je doet het echt goed, je bent een goede vader." Glimlachte ze nu. "Ik vertrouw op je." Fluisterde ze nu met een knikje.
"Wanneer moeten ze trouwen? Heel snel al?" Wilde ze van hem weten.


Lolita Fullbright

Dat hoop ik ook echt, Leroy, het gaat nu zo goed, het is nu zo ontzettend fijn... we kunnen dit met elkaar, dat weet ik haast zeker." Sprak ze vol vertrouwen tegen hem. "Je moet er gewoon voor zorgen dat ik niet bang wordt." Glimlachte ze nu. "En dat kan jij." Ze kwam daarna langzaam overeind en trok haar jurk weer aan.
"Kom, ik wil nog steeds een wedstrijdje tegen je doen." Grinnikte ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 22:02

Koning Stephen Lahero

Door wat ze nu zei voelde hij zich opgelucht en het deed hem zichtbaar goed. De mening van Fay was zo belangrijk voor hem. 'Dan kan ze gewoon even bijkomen en het even leuk hebben... Dat kan ze waarschijnlijk heel erg goed gebruiken,' fluisterde hij. 'Ja, zo snel mogelijk. Ik moet echt met een paar dagen weg, het moet allemaal veel sneller gaan,' zei hij zacht tegen haar. 'Vind je het goed als jij het Chayenne uitlegt? Dan ga ik naar Elvira toe en kom ik daarna jouw kant weer op... Dan praat ik wel even met Chayenne daarna...' zei hij zacht tegen haar.

Leroy Fullbright

'Ik hoop het,' zei hij zacht tegen haar. Hij kwam zelf ook overeind en hij begon zijn kleding weer vast te maken, daarna pakte hij haar hand vast. 'Dan krijg jij wat jij wilt,' plaagde hij haar even. Hij liet haar weer los en hij greep zijn paard vast, daarna steeg hij direct op. Hij had er zelf ook wel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 22:11

Koningin Fay Lahero

Hij was opgelucht, ze wist heel goed hoe bepalend haar mening was voor hem en ze vond het ook wel mooi om te zien dat hij haar zo erg waardeerde. Hij moest zo snel mogelijk weg en ze knikte even. "Dat gaan we regelen, het komt goed, Stephen." Knikte ze hem nu toe. "Ja, is goed, ik zal haar vertellen hoe het allemaal zit, succes met Elvira." Vertelde z e hem zachtjes en ze drukte een kus op zijn wang en kneep even in zijn hand. Daarna liep ze weg


Lolita Fullbright

Hij hoopte het en ze glimlachte daardoor naar hem. Hij zou haar geven wat ze wilde en ze grinnikte. Ze steeg op haar paard en keek Leroy even uitdagend aan, daarna spoorde ze het dier flink aan en stoof ze in een hard tempo bij hem vandaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 22:13

Koning Stephen Lahero

'Dankjewel,' zei hij zacht tegen haar, zijn stem was ook echt dankbaar. Daarna stopte hij de brief in zijn zak en liep hij zelf ook de kamer uit. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij ademde langzaam in. Bij de kamer van Nathan en Elvira stond hij stil en klopte hij aan. 'Elvira? Ik ben het. Wij moeten praten,' zei hij tegen haar, vrij duidelijk. Het moest allemaal zo snel mogelijk geregeld worden, ze konden niet te lang wachten, want het reizen zou ook wel even tijd kosten. Het moest echt snel gaan.

Leroy Fullbright

Door wat Lolita deed grijnsde hij, zijn paard schoot meteen achter het dier van Lolita aan, de hengst had amper aanmoediging nodig, hij ging eigenlijk zelf al. Leroy had een glimlach op zijn gezicht staan, hij vond dit echt heerlijk, hij genoot hier enorm van en dat was ook echt wel aan hem te zien. Hij reed al heel snel weer naast Lolita en hij keek haar stralend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 27/9/2015, 22:24

Elvira Solore

Ze hoorde een klopje op de deur en het was Stephen, ze hoorde het aan zijn stem. Ze keek Nathan eventjes aan en daarna opende ze de deur. Met een glimlach keek ze Stephen eventjes aan. "Is er wat?" Vroeg ze hem nu zachtjes en ze keek hem even doordringend aan hierna.


Koningin Fay Lahero

Ze liep naar Chayenne toe en sprak haar toe. Dat haar vader niet langer meer kon blijven en hij naar Lucius moest. Ze wilde zelf terug gaan maar Fay vertelde haar dat hier geen sprake van was, ze moest hier blijven tot haar kindje geboren werd en tot die tijd zou ze een soort vakantie hebben. Daar moest ze goed aan denken. Na een tijdje gaf z e toe en knikte ze. Ze was wel een volhoudertje, maar zag zelf ook in dat het hier veel veiliger voor haar was op dit moment.


Lolita Fullbright

Leroy kwam haast meteen achter haar aan op zijn hengst. Hij reed nu naast haar en ze gingen het strand op. Zijn stralende blik zei genoeg, hij vond dit leuk. Zelf vond ze dit net zo fantastisch. Ze stuurde haar paard richting de branding en ging nog iets harder zodat het water zou opspatten in het gezicht van Leroy, lachend keek ze even achterom.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 27/9/2015, 22:38

Koning Stephen Lahero

De deur ging open en hij keek glimlachend naar Elvira. 'Ja, helaas wel, ik kom hier niet voor de gezelligheid,' zei hij tegen haar. Hij keek even naar Nathan en daarna stapte hij naar binnen en sloot hij de deur achter zich. 'Ik heb een brief gehad van Lucius. Elvira, jij gaat zo snel mogelijk met mij mee, we gaan daar naar toe. We zijn nodig. Als wij gaan, kan Chayenne hier blijven. Ik zal er voor zorgen dat je niets overkomt.' zei hij duidelijk. 'Vergeet het maar, ze gaat nergens heen, zeker niet met jou,' zei Nathan opeens tegen hem, nogal fel.

Leroy Fullbright

Hij kreeg het zoute water in zijn gezicht en daardoor sloot hij zijn ogen even. Hij grijnsde een beetje en hij spoorde zijn paard nog meer aan. Het dier vloog door het water heen en toen hij naast Lolita reed. 'Je hebt gewonnen,' zei hij grijnzend tegen haar, hij veegde het water uit zijn gezicht. Hij hield zijn paard wat in, hij wilde niet dat het dier helemaal kapot ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum