Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:05

Koningin Fay Lahero

Zoals ze wel verwacht had, werden haar enkels ook vastgebonden aan het bed. Ze lag zo helemaal uitgestrekt op het bed en ze bestudeerde zijn gezicht even.
"Bevalt het, mijn koning?" Vroeg ze hem nu lichtelijk uitdagend. Hij zoende haar zacht en ze zoende hem liefdevol en doordringend terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 22:08

Nathan Gerono

'Hey, niet zo tegendraads jij, neem het nou maar gewoon van mij aan. Ik praat er heel makkelijk over en hij schaamt zich kapot dat hij zich niet in kan houden voor jou,' zei hij tegen haar, op plagende toon. 'Jij hebt er met mij over gepraat en hij vandaag ook. Hij wist gewoon niet wat hij moest doen en daarom zit ik hier nu. Dat schiet voor hem wel iets op, want nu weet jij dat hij niet weg is gegaan omdat hij je niet leuk vindt, of wat dan ook. Dat denken vrouwen nogal snel,' zei hij grijnzend.

Koning Stephen Lahero

Hij keek weer op naar haar, zijn blik uitdagend. 'Hm, meer dan dat,' was zijn reactie. Het beviel hem zeker. De zoen was heerlijk, hij ging er diep op in en daarna hield hij in één keer op. Hij drukte zijn lippen in haar hals en langzaam gleden ze over haar lichaam heen naar haar buik. Hij kon zichzelf wel beheersen, maar hij voelde de kracht in zich te keer gaan en de waterdruppels gleden over haar huid heen. Waarschijnlijk vond ze het niet zo erg, maar hij kon het niet inhouden, het was niet echt een bewuste keuze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:17

Chayenne Lahero

Ze grinnikte weer wat door Nathan. Hij kon het wel leuk brengen. Myles wist niet meer wat hij moest doen. "Eigenlijk best zielig..." Mompelde ze nu wat serieuzer tegen Nathan. Het schoot wel op, want nu wist ze dat hij niet is weggegaan omdat hij haar niet meer leuk vond, dat dachten vrouwen nogal snel.
"Hé, helemaal niet! Ik weet dat hij me hartstikke leuk vind, ik snapte alleen zijn rare gedrag niet." Ze gaf Nathan een duwtje.



Koningin Fay Lahero

Het beviel hem meer dan dat, ze was ontzettend blij om het te horen en de zoen was zo goed... ze vond het zo heerlijk met hem, hij kon dit allemaal zo goed en ze kon er ontzettend van genieten, het was heerlijk. Zijn handen gleden over haar lichaam heen naar haar buik, ze voelde de waterdruppels en die lieten haar kronkelen en ze kreunde zacht, dit was fantastisch.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 22:21

Nathan Gerono

'Zo zielig is hij niet, hij heeft jou aan de haak geslagen,' zei hij, eerst heel serieus, daarna brak de grijns door op zijn gezicht. Door wat ze daarna zei grijnsde hij en duwde hij haar terug, daarna greep hij haar stevig vast. 'Jij misschien niet, maar vrouwen zijn gewoon lastig,' plaagde hij haar nu weer. 'Dat hij je ontzettend leuk vindt is zeker, anders zou dit helemaal niet zo'n probleem zijn hoor...' zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar zacht kreunen, dat vond hij heerlijk, hij wilde graag horen dat hij het goed deed. Zijn handen gleden weer omhoog en hij legde ze in haar hals, daarna zoende hij haar meteen weer. Het was heftiger nu, veel heftiger en best wel wild. Alle gevoelens kwamen in één keer terug en hij merkte dat nogal goed aan zichzelf. Normaal was hij niet echt ruw, maar dit was iets dat er voor zorgde dat hij het wel was. Het leek gewoon zo te horen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:28

Chayenne Lahero

"Hmm... ik heb juist geluk met hem." Glimlachte ze nu naar Nathan. Hij duwde haar terug en greep haar daarna vast. Ze legde haar hoofd tegen hem aan. Vrouwen waren gewoon lastig.
"Nee, mannen!" Plaagde ze terug. Het was duidelijk dat Myles haar ontzettend leuk vond, anders was dit allemaal niet zo'n groot probleem.
"Ik begrijp het ook wel... maar ik wil het gewoon nog niet, niet alleen omdat het niet mag, maar ook omdat ik het gevoel heb dat ik er nog niet klaar voor ben..." Zei ze zacht tegen Nathan.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn handen weer omhoog glijden, naar haar hals. Hij zoende haar weer, heftig en wild. Ze wilde hem zo graag vastgrijpen, maar de linten om haar polsen stonden strak gespannen. Ze zoende vurig en heftig met hem mee. Ze voelde de opwinding in haar, het was nieuw voor haar om helemaal vastgebonden te liggen, maar ze vond het heerlijk, het opwindende gevoel zorgde dat ze tot heel erg veel in staat was
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 22:31

Nathan Gerono

'Is dat zo? Is hij zo lief?' plaagde hij haar weer. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en zijn greep werd iets losser, maar hij bleef haar wel vasthouden. Ze begreep het wel, maar ze wilde het niet, niet alleen omdat het niet mocht, maar omdat ze het gevoel had dat ze er nog niet klaar voor was. 'Dan moet je het ook niet doen. Het is goed dat je dat aangeeft, maar dat moet je ook duidelijk doen tegenover hem. Voor mannen is het vaak alles of niets, misschien zijn wij ook wel gewoon lastig,' zei hij grijnzend tegen haar.

Koning Stephen Lahero

Hij kon voelen dat ze druk zette op de linten, dit was juist wat hij zo leuk vond. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, het was heel intens en ietwat ruw, het water gleed over haar huid heen en hij ademde trillend in, hij liet zijn lippen naar haar onderbuik glijden en hij zag de waterdruppels glimmen. Het zag er echt heel mooi uit. Hij ging verder, maar net niet ver genoeg, hij wist dat het voor haar nog intenser zou worden nu ze niets kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:36

Chayenne Lahero

"Hij is gewoon mijn beste maatje." Glimlachte ze oprecht over Myles. Hij zei dat ze het dan ook gewoon niet moest doen, het was goed dat ze het aangaf en dat moest ze ook doen tegen Myles want voor mannen was het vaak alles of niets en hij zei grijnzend dat zij misschien ook wel gewoon lastig waren.
"Nee, je meent het! Fijn dat je er ook achter bent." Plaagde ze weer met een grinnik.



Koningin Fay Lahero

Ze kreunde en sloot haar ogen terwijl ze intens genoot van wat hij allemaal met haar deed. Het water gleed over haar lichaam en ze beet zacht op haar eigen lip. Zijn lippen voelde ze richting haar onderbuik gaan en ze drukte haar heupen iets omhoog in zijn richting.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 22:40

Nathan Gerono

Hij was gewoon haar beste maatje. Daardoor bleef hij even stil. 'Maakt hij ook andere gevoelens in je los?' vroeg hij nu zacht aan haar. Als dat er niet was, dan was het beste maatje zijn misschien niet goed genoeg. 'Mannen zijn meestal wel heel erg voorspelbaar hoor, vrouwen totaal niet. Elke dag is het weer anders,' plaagde hij haar nu terug. 'Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wie je tegenkomt. Ik ben namelijk helemaal niet zo lastig, toch?' vroeg hij nu grijnzend aan haar.

Koning Stephen Lahero

Hij drukte haar heupen terug in het bed en daarna keek hij haar uitdagend aan, hij boog iets over haar heen en hij greep haar kin vast, hij zoende haar weer heftig. 'Het leuke is dat ik alles kan doen wat ik wil, maar jij niet,' plaagde hij haar even, zijn stem klonk ietwat schor, dat kon hij niet echt tegenhouden. Hij liet zijn handen wel weer over haar lichaam glijden, op dit moment was het niet zo heel makkelijk om nog te wachten, maar hij wilde hier de tijd voor nemen, hij wilde genieten van het gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 22:58

Chayenne Lahero

"Ja, natuurlijk doet hij dat! Ik hou zielsveel van hem, maar ik kan ook alles aan hem kwijt, daarom is hij mijn beste maatje, hij is mijn alles." Vertelde ze met een glimlach.
"Vrouwen zorgen tenminste voor wat verrassend." Plaagde ze weer.
"Jij bent de lastigste van allemaal Nathan." Lachte ze vrolijk.



Koningin Fay Lahero

Hij drukte haar heupen weer terug in het bed en keek haar uitdagend aan. "Toe... Stephen..." Smeekte ze kreunend. Hij greep haar kin en zoende haar weer heftig. Hij vertelde dat het leuke was dat hij alles kon doen wat hij wilde, maar zij niet.
"Hmm... maar je doet alles zo heerlijk... ik kan hier wel aan wennen..." Kreunde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 23:20

Nathan Gerono

'Oh, waarom ben ik dan zo lastig hé?' vroeg hij grijnzend aan haar. Hij streek met zijn vingers over haar arm en ze vertelde over wat ze voor Myles voelde. 'Klinkt perfect,' zei hij. Had hij dat ook met Elvira? Waarschijnlijk wel. Het voelde wel heel goed. Het was gewoon jammer dat hij het zelf lastig vond, dat hij zo ontzettend veel uitdaging zocht in zijn leven. Hij keek even grijnzend opzij naar haar, hij was blij dat ze er in ieder geval wel eerlijk over was.

Koning Stephen Lahero

'Ik kan hier ook ontzettend goed aan wennen,' zei hij zacht. Ze smeekte hem om door te gaan en daarom deed hij heel kort wat ze wilde, maar daarna keek hij haar weer uitdagend aan. Haar huid was nat, de dekens waren nat, maar hij wist dat ze het niet koud had en het maakte hem nu ook helemaal niets uit. Zijn handen streelden haar lichaam, hij volgde elke ronding en hij was duidelijk nog steeds onder de indruk van haar. 'Wat dacht je er van als jij morgen met mij mag doen wat je wilt? Jij mag mij uitdagen, jij mag mij gek maken, waar je ook maar wilt, wanneer je maar wilt, maar pas als wij in de avond in bed liggen, gaat er ook echt iets gebeuren...' stelde hij zacht voor, zijn stem klonk schor en zijn vingers trilden op haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 23:25

Chayenne Lahero

"Nee, je bent aardig, maar wel een beetje mysterieus." Plaagde ze Nathan. Hij vond het perfect klinken zoals ze over Myles dacht en ze knikte even. Dat vond ze zelf namelijk ook. Myles was perfect voor haar. Nathan streek over haar arm, maar ze vond het eigenlijk wel fijn, ze had het toch nog steeds een beetje koud, of dat leek alleen maar zo, ze wist het niet zo goed.


Koningin Fay Lahero

Hij kon hier ook ontzettend goed aan wennen. "Hmm... dus al je verlangen is weer terug." Mompelde ze zacht. Nadat ze hem smeekte, deed hij toch heel kort wat ze wilde en ze kreunde en kronkelde. Zijn handen gingen daarna strelend over haar huid, ze zuchtte zacht, dit was zo heerlijk, hij kon haar zo ontzettend goed verwennen. Hij deed haar een voorstel met een schorre stem en ze keek hem met twinkelende ogen aan daardoor.
"Doen we..." Sprak ze hees tegen hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/4/2015, 23:29

Nathan Gerono

Hij was aardig, maar wel een beetje mysterieus. 'Wat is er zo mysterieus aan mij?' vroeg hij haar nu, ietwat uitdagend. Hij was wel benieuwd. Ze leek zijn aanraking wel fijn te vinden en daardoor trok hij haar iets dichter tegen zich aan. 'Heb je het koud?' vroeg hij nu zacht. Hij pakte een deken op en sloeg die iets meer om hun heen, als ze het dan koud had, zou ze waarschijnlijk sneller iets warmer worden.

Koning Stephen Lahero

'Meer dan dat,' zei hij eerlijk tegen haar. Dit was meer dan verlangen. Ze was het eens met zijn voorstel en daar was hij blij mee. Om te laten zien dat hij het fijn vond, liet hij zijn lippen weer even afglijden naar beneden. Hij verwende haar zo veel als hij kon, maar hij deed het niet te lang, hij wilde het allemaal intens houden. Hij kwam weer omhoog en hij streek langs haar hals, daarna gleden zijn vingers over haar lippen heen en zoende hij haar weer. Hij boog over haar heen en vrijwel uit het niets drong hij bij haar naar binnen, ietwat hard en ruw, maar dat zou ze nu niet zo erg vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/4/2015, 23:52

Chayenne Lahero

Hij wilde weten wat er zo mysterieus aan hem was. Ze keek hem weer even wat bedenkelijk aan. "Nou gewoon... waarom je hier bent, waar je vandaan komt, hoe je zo bent geworden... je bent zo anders dan iedereen hier." Legde ze nu aan hem uit. Hij vroeg haar of ze het koud had en ze knikte een beetje, waarschijnlijk bleef dat nog wel even. Hij sloeg een deken om haar heen en ze keek hem even dankbaar aan.


Koningin Fay Lahero

"Daar ben ik heel erg blij om." Zei ze net zo eerlijk tegen hem terug. Hij was blijkbaar blij met haar voorstel want hij verwende haar echt heel erg. ze leek echt te zweven door wat hij deed en ze hijgde lichtjes, maar net toen het echt fantastisch werd, stopte hij. Hij kwam omhoog en streek langs haar hals, zijn vingers gleden over haar lippen en ze probeerde er plagend in te bijten, daarna werd ze gezoend en drong hij hard en ruw naar binnen, ze had het net eens verwacht, maar de schrik duurde maar heel even, daarna kreunde ze zacht en ging ze mee in zijn beweging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 00:23

Nathan Gerono

'Ach, dat valt allemaal wel mee...' Zei hij zacht. 'Het is niet zo bijzonder als het lijkt, maar ik denk dat ik altijd een beetje anders blijf. Ik ben allang blij dat je vader geen hekel aan mij heeft...' Zei hij grijnzend. 'Ik ben gewoon een stukje losser dan iedereen hier,' plaagde hij haar daarna. Hij had dus gelijk, ze had het koud. 'Ik zou er voor kunnen zorgen dat je het heet krijgt, maar dat lijkt mij niet zo'n goed idee,' zei hij met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Hij staarde daarna even in het vuur. 'Vind je het vervelend dat Myles misschien wel meer wilt dan jij?' Vroeg hij zacht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 30/4/2015, 00:25

Chayenne Lahero

Het viel wel mee volgens Nathan. Het was niet zo bijzonder als het allemaal leek, hij zou altijd een beetje anders blijven, maar hij was allang blij dat haar vader geen hekel aan hem had.
"Wie kan er nou een hekel aan jou hebben?" Vroeg ze hem nu met een glimlach. Hij zei uitdagend dat hij haar wel heet kon krijgen, maar dat leek hem niet zo'n goed idee. Ze giechelde hierdoor even.
"Nee, dat lijkt mij ook geen goed idee." Ze schudde haar hoofd een beetje. Hij wilde weten of ze het vervelend vond dat Myles misschien meer wilde dan haar.
"Wel als het elke dag zo gaat... maar als we dit gewoon kunnen uitpraten, is het niet zo heel vervelend."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 30/4/2015, 00:34

Nathan Gerono

'Meer mensen dan je zou denken,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Hij vind mij af en toe niet zo heel aardig, maar het gaat de laatste tijd beter...' Zei hij daarna. Gelukkig wel, hij wilde echt geen problemen met Stephen, daar zat hij gewoon niet op te wachten. Hij grijnsde door haar reactie en daarna vertelde ze wat ze vond van alles met Myles. 'Dat snap ik. Ik denk dat hij heel erg respecteert wat jij wilt, dus dat komt wel goed. Ik vind het best knap van hem.' Zei hij. 'Ik had mij nooit zo in kunnen houden,' voegde hij er grijnzend aan toe. 'Wil je met alles nog wachten of dat niet?' Vroeg hij daarna. Hij had geen idee hoe ver ze ging, naar waarschijnlijk zagen Myles en Chayenne elkaar niet eens naakt. 

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=30
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum