Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/3/2015, 22:09

Rysha Volantis

Ze werd dichter naar hem toegetrokken en ze voelde zijn hand over haar lichaam glijden. Het voelde gewoon niet echt heel erg fijn omdat hij er geen controle over leek te hebben, plotseling stopte het. Lucius kwam binnen. Hij gromde tegen Stephen en begon hem te slaan, hij kwam niet verder dan de eerste klap, toen vormde zich een beschermende ijswal om Stephen heen.


Fay Fuego

Ze schrok ineens wakker toen ze het koud kreeg, ze schrok ervan en keek op. Haar dochter zat rechtop in het bed, haar ogen gesloten en haar armen opzij gespreid. Haar vingers wijd uit elkaar en de hele kamer was van ijs. Zij beschermde haar vader nu op dit moment... De haren van haar dochter waren nu spierwit.... Fay staarde vol verbazing naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/3/2015, 22:16

Koning Stephen Lahero

Hij had totaal niet door wat er gebeurde, het drong pas laat tot hem door dat de volgende klap niet kwam. Dat Lucius niets kon. Hij stond vol verbazing te kijken, vloekte wat, daarna verdween hij weer. Het was duidelijk dat hij het bloed onder de nagels van Lucius vandaan haalde, vroeg of laat ging dit fout. Hij ademde trillend in en hij bedankte Faith. Hij wist heel goed dat dit door zijn dochter kwam, dat ze hem beschermde, hij kon het gewoon voelen. Hij hoopte dat ze ook voelde dat het goed ging, dat ze haar kracht niet zou verspillen. Hij hoopte het echt. Hij keek naar Rysha, hij wist dat ze waarschijnlijk niet goed wist wat ze met hem aanmoest.


Nathan Gerono

Hij kwam overeind door wat er gebeurde en hij haalde een hand door zijn haren heen. Hij keek vol verbazing naar Faith en hij glimlachte een beetje. 'Je hebt een bijzonder gezin, Fay. Echt...' fluisterde hij. 'Jullie zorgen goed voor elkaar,' voegde hij er zacht aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/3/2015, 22:22

Rysha Volantis

Ze schrok zich dood door het ijs en ze verstopte zichzelf in de badkamer, doodsbang dat Lucius nu haar zou pakken omdat hij Stephen niet te pakken kon krijgen. Wanneer ze de deur dicht hoorde slaan, keek ze met grote ogen naar Stephen, het ijs om hem heen trok zich langzaam terug.


Fay Fuego

Volgens Nathan had ze een bijzonder gezin en zorgden ze goed voor elkaar. "Zou het?" Vroeg ze nu, ze keek hem heel even aan, zou Faith dit gedaan hebben om Stephen te beschermen? Faith zakte weer langzaam terug in bed en werd weer wat wakkerder.
"Hé, liefje, gaat het?" Vroeg Fay en ze kwam dichterbij en ging bij haar dochter op het bed zitten.
"Het deed pijn en toen... ik weet eigenlijk niet wat ik deed..." Fluisterde het meisje, ze besefte zelf niet eens wat er gebeurd was. "Je deed het heel erg goed, lieverd, echt waar." Zei Fay nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/3/2015, 22:30

Koning Stephen Lahero

'Je hoeft niet bang te zijn, Rysha,' zei hij zacht. 'Dit is dus wat ik je wilde vertellen. Faith voelt wat ik voel, omdat we sterk verbonden zijn. Door de krachten die we hebben...' legde hij haar voorzichtig uit. Dat is ook waarom Lucius mij tot het uiterste drijft, hij vind het allemaal heel bijzonder en hij wil mij gek maken, want als hij dat bereikt heeft, zal niets mij kunnen stoppen,'zei hij zacht tegen haar. Hij liep naar haar toe en hij pakte voorzichtig haar hand vast.

Nathan Gerono

'Ik weet het bijna zeker.' zei hij zacht tegen haar. Hij glimlachte een beetje door wat Fay tegen haar zei, hij vond Faith geweldig, maar hij vond Chayenne ook leuk. Hij mocht ze allemaal wel, maar hij had toch het meeste met Fay. DIe kende hij ook het beste. Hij kwam bij haar zitten en hij keek glimlachend naar Faith. 'Jij bent echt een schatje, weet je dat?' vroeg hij lichtelijk plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 17/3/2015, 22:36

Rysha Volantis

Ze hoefde niet bang te zijn. Dit was dus wat hij wilde vertellen, zijn dochter voelde wat hij voelde, door de krachten die ze hadden. Dat was warom Lucius hem tot het uiterste dreef, hij vond het bijzonder en wanneer hij bereikt heeft wat hij wilde, zal hij niet te stoppen zijn. Rysha knikte even een beetje en pakte zijn hand aan en kwam wat dichterbij.
"Maar hij kan niets bereiken als je dochter hem tegenhoudt of niet?" Vroeg ze aan hem.


Fay Fuego

Nathan wist het bijna zeker dat Faith haar vader beschermde. Hij zei over Faith dat ze echt een schatje was, ze keek Nathan onbegrijpend aan en daarna keek ze naar haar moeder op. "Je helpt papa." Zei ze haar dochter zachtjes. "Echt? Dan is het wel goed." Zei het meisje met een glimlachje terug. Ze kroop tegen haar moeder aan, ze voelde zich nu al beter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 17/3/2015, 22:44

Koning Stephen Lahero

Ze kwam dichterbij en door wat ze vroeg schudde hij zijn hoofd. 'Ik denk het niet, lichamelijk gezien dan,' zei hij zacht tegen haar. Hij trok haar dichter naar zich toe en zijn handen gleden over haar heen. 'Heb je serieus nog nooit iets met iemand gedaan?' vroeg hij zacht aan haar. 'Het is allemaal echt nieuw voor je, dat vind ik bijzonder. Ik wil niet dat ik iets doe wat jij vervelend vindt, maar dat doe ik zeker al?' vroeg hij zacht aan haar. Waarschijnlijk vond ze dit allemaal al heel vervelend en hij kon zich gewoon niet inhouden.

Nathan Gerono

Hij grijnsde een beetje door haar reactie, daarna kroop ze tegen haar moeder aan. Hij pakte de hand van Fay weer vast en hij kneep er zachtjes in. Hij was blij dat Faith dit deed, dat ze voor Stephen zorgde, voor Fay moest dat ook goed voelen. hij vond het echt heel erg bijzonder. 'Gaan jullie nu samen hier slapen? Moet ik dan op de bank?' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 08:24

Rysha Volantis

Ze werd dichter naar hem toegetrokken en ze luisterde naar hem terwijl zijn handen over haar lichaam gingen. "Ik heb echt nog nooit wat gedaan, ik wachtte mijn hele leven." Vertelde ze zacht tegen hem. "Ik vind het gewoon vervelend omdat ik aan fay denk... omdat dit haar pijn zal doen, ik wil niet closer met je worden, puur voor haar." Vertelde ze hem zachtjes. "Want je bent echt een hele leuke en lieve man, het is toch niet eerlijk dat ze jou moet delen?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 10:06

Koning Stephen Lahero

Ze vertelde wat er allemaal in haar omging en daardoor kneep hij zijn ogen dicht. Het deed hem pijn, vooral omdat hij degene was die Fay pijn deed en dat hoorde hij liever niet. Ze had gelijk, hij wist dat ze gelijk had, daardoor nam hij met moeite afstand van haar. Hij moest er gewoon niet meer aan denken en vooral niet op die manier naar haar kijken. Misschien hield hij het dan vol. Hij merkte heel goed de onrust in zijn lichaam en dat voelde vreselijk, maar hij moest gewoon nog even volhouden. 'Het spijt mij...' Zei hij zacht tegen haar. 'Normaal ben ik helemaal niet zo...' Voegde hij er nog zachter aan toe. Ze dacht vast dat hij helemaal niet om Fay gaf. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 15:31

Rysha Volantis

"Natuurlijk ben je normaal niet zo." Zei ze tegen hem met een glimlach. Ze legde haar hand maar weer op zijn schouder en keek hem aan. "Lucius maakt mensen zo, hij maakt ze anders dan ze eigenlijk zijn, dat overkomt iedereen hier, Stephen, het is mij ook overkomen, zo is Lucius." Vertelde ze aan hem.
"Het is alleen wel zo dat ik zwanger moet raken en vandaag en morgen zullen de beste dagen zijn om dat voor elkaar te krijgen, Stephen... Ik vind het wel echt heel erg eng en spannend..." Fluisterde ze zacht tegen hem.


Fay Fuego

Ze was ongelooflijk trots op haar dochtertje, ze wachtte alleen echt op een brief van Stephen, met de bevestiging of Faith hem ook echt geholpen heeft, het meisje wist het zelf namelijk niet.
"Ga maar naar Elvira, Nathan... Het gaat nu wel weer." Zei ze hem liefjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 15:48

Koning Stephen Lahero

Ze stelde hem iets gerust door haar woorden, ze had ook wel gelijk, hij vond het alleen heel erg. Hij wilde niet dat ze slecht over hem zou denken, want dit was echt niet hoe hij normaal was. Door wat ze daarna fluisterde bleef hij een tijdje stil. 'Het is logisch dat je het heel erg eng en spannend vindt,' zei hij zacht. 'Je hoeft niet bang te zijn. Ik zal er alles aan doen om je zo min mogelijk pijn te doen en om eerlijk te zijn, ik vind het ook heel erg eng. Ik ben dit ook niet zo gewend en jij zal niet de enige zijn die het heel erg ongemakkelijk vindt. We kijken gewoon wat gaat en waar jij je goed bij voelt. Anders doen we het niet en zeggen we gewoon tegen Lucius dat je niet in één keer zwanger bent geraakt. Dat is ook heel normaal, ik wil dat we de tijd nemen die jij nodig hebt,' zei hij tegen haar.

Nathan Gerono

'Weet je het zeker? Ik wil dat jij echt naar mij toe komt als er iets is, dat meen ik, Fay,' zei hij zacht, maar wel heel lief. Hij wilde dat ze het zou doen, ook al vond ze het misschien lastig. Hij wilde dat ze naar hem toe kwam als het nodig was. Hij kwam overeind, hij drukte zacht zijn lippen op haar wang en hij glimlachte naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 15:54

Rysha Volantis

Het was logisch dat ze het eng en spannend vond, ze hoefde ook niet bang te zijn en hij zou er alles aan doen om haar zo min mogelijk pijn te doen, ook hij vond het heel erg eng. Ze begon langzaam weer wat meer te ontspannen en glimlachte een beetje naar hem.
"Hij zou het niet leuk vinden als ik niet in een keer zwanger ben." Zei ze nu tegen Stephen, "het moet maar gewoon gedaan worden." Sprak ze daarna tegen hem.
"Wil je gewoon zeggen wat je doet? Alles aan me uitleggen?" Vroeg ze nu aan hem.


Fay Fuego

"Oké, misschien." Er kwam een lichtelijk plagende glimlach rond haar lippen te staan. Hij drukte een kus op haar wang en glimlachte.
"Bedankt, Nathan, het lijkt misschien wel alsof je niet veel helpt, maar ik voel me echt beter." Zei ze liefdevol tegen hem. Faith sliep al en Fay sloeg de dekens wat meer om haar heen en sloot zelf ook haar ogen terwijl ze haar dochter stevig vasthield.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 15:57

Koning Stephen Lahero

'Nee, hij zou het niet leuk vinden. Maar ik zou het niet leuk vinden als je meteen de eerste keer een slechte ervaring hebt, dat wil ik niet, zeker niet met mij. Dat gaat niet gebeuren,' zei hij doordringend tegen haar. Door wat ze daarna vroeg knikte hij langzaam. 'Dat wil ik, natuurlijk,' fluisterde hij. Het voelde ontzettend ongemakkelijk, hij wist ook niet zo goed wat hij moest doen. Dit was hij niet gewend, helemaal niet. 'Wanneer wil je het proberen?' vroeg hij zacht aan haar. Misschien moesten ze het maar vandaan en morgen doen, dan was de kans groter dat ze zwanger zou raken. Hij vond het heel akelig dat het zo'n verplichting was, dan was er ook meteen niets meer aan.

Nathan Gerono

'Dankje, Fay,' fluisterde hij. Ze was lief voor hem en hij liep de kamer uit. Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij dacht wat na terwijl hij naar zijn kamer liep. Daar klopte hij kort aan en ging hij naar binnen, waarschijnlijk was Elvira wel ergens in de buurt, maar hij wilde niet dat hij zomaar binnen kwam vallen, dat vond hij niet zo netjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 16:02

Rysha Volantis

"Dat is aardig van je." Glimlachte ze Stephen nu toe. Hij wilde niet dat ze een slechte ervaring zou hebben. Hij wilde daarna van haar weten wanneer ze het wilde proberen. Ze keek hem even aan. "Nu?" Vroeg ze voorzichtig aan hem en de blik in haar ogen werd wat afwachtend terwijl ze hem aankeek.


Elvira Solore

Hoewel het al avond was, was ze buiten. Ze was aan het boogschieten, ze wilde haar coördinatie wat verbeteren in het donker, haar ogen moesten eraan gaan wennen en ze wilde gewoon raak schieten, het was belangrijk, bovendien was Nathan toch bij Fay, dus had ze lekker de tijd voor zichzelf.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 16:25

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte een beetje doordat ze zei dat het aardig van hem was en daarna vroeg ze voorzichtig of ze het nu zouden doen. Hij slikte even en hij knikte daarna langzaam. 'Dat is goed,' zei hij zacht. 'Je moet het zeggen zodra ik iets doe wat je niet fijn vindt, oké?' vroeg hij aan haar. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar zachtjes, het was heel rustig, dan kon ze er aan wennen en zou ze mee kunnen gaan met hem.

Nathan Gerono

Elvira was niet in zijn kamer, hij besloot haar ook maar niet te gaan zoeken. Misschien wilde ze juist wel even alleen zijn en dan zou ze niet blij zijn als hij haar zou storen. Daarom liet hij het bad vollopen en liet hij zich in het warme water zakken, hij sloot zijn ogen en hij dacht na over alles. Vooral over hem en Elvira. Het begon al bijna normaal te worden en dat vond hij lastig. Hij kon er niet goed tegen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 16:32

Rysha Volantis

Hij vond het goed, maar ze moest het zeggen wanneer hij iets deed wat ze niet fijn vond. Hierdoor knikte ze even en ze werd zacht door hem gezoend. Rustig zoende ze terug, dit ging beter, dit was een stuk makkelijker en nog lekker ook, ze genoot er behoorlijk van.


Elvira Solore

Na een tijdje had ze er genoeg van, ze was wel toe aan een warm bad, het was in de avond nog behoorlijk koud buiten en haar armen en benen voelden als ijs. Ze liep naar de slaapkamer toe en trof Nathan daar in bad aan.
"Vind je het erg als ik erbij kom?" Vroeg ze plagend aan hem en ze begon haar kleding al uit te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 16:36

Koning Stephen Lahero

Ze leek het fijn te vinden, ze ging mee in zijn zoen en daardoor liet hij het langzaam wat heftiger worden. Het stelde nog niet zo veel voor, maar het was toch aardig verlangend. Hij kon er gewoon niets aan doen. Hij deed liever alsof hij het helemaal niets vond, maar hij verlangde er echt enorm naar. Zijn handen gleden heel langzaam over haar lichaam heen, het was teder en onderzoekend. Hij wilde dat ze het normaal zou vinden dat hij haar aanraakte, dat ze er aan zou wennen.

Nathan Gerono

Hij voelde iemand de kamer binnenkomen, maar hij herkende het geluid en het was Elvira, ze kwam de badkamer binnen en door wat ze vroeg grijnsde hij. 'Geen enkel probleem,' zei hij. Ze trok haar kleding al uit en hij liet zijn blik langzaam over haar lichaam heen glijden. 'Heb je getraind?' vroeg hij. Waarschijnlijk wel, dat deed ze eigenlijk meestal als ze niet bij hem in de buurt was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 16:41

Rysha Volantis

De zoen werd steeds meer en nu lukte het haar veel beter, zijn handen gingen over haar lichaam heen, veel minder hebberig dan de vorige keer, ze accepteerde het en genoot ervan. Heel voorzichtig legde ze haar handen op zijn schouders neer terwijl ze alles toeliet.


elvira Solore

Hij vond het geen enkel probleem. "Anders had je pech gehad." Plaagde ze hem. Hij vroeg of ze getraind had. "Natuurlijk heb ik dat, wat moet ik anders doen?" Ze stapte in het bad en keek hem daarbij lichtelijk uitdagend aan, maar ze ging wel gewoon zitten en sloot haar ogen even, genietend van het warme water.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 16:44

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar handen op zijn schouders en hij liet zijn lippen afglijden naar haar hals. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij trok haar dichter naar zich toe, het was nu allemaal rustig, hij wilde het heel kalm en rustig houden voor haar. Dat was veel beter. Hij stopte de zoen en hij keek haar aan, zijn blik was rustig en geruststellend. 'Je kan goed zoenen,' zei hij, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij begon langzaam zijn overhemd los te maken, hij wilde er wel de tijd voor nemen.

Nathan Gerono

'Ik heb wel vaker pech, als het aan jou ligt,' zei hij grijnzend tegen haar, op plagende toon. 'Ik weet het niet, misschien heb je nog wel meer leuke vriendjes waar je naar toe kan,' voegde hij er plagend aan toe. Hij dacht niet dat het zo was, maar het was wel leuk om haar te pesten. Haar uitdagende blik zorgde ervoor dat hij haar iets doordringender aankeek, maar ze ging wel gewoon zitten en ze deed verder niets.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 16:50

Rysha Volantis

Hij trok haar dichter naar zich toe zodat ze tegen hem aan stond. Hij keek haar na een tijdje aan en ze glimlachte door de blik in zijn ogen. Hij was echt heel erg lief. Hij zei grijnzend dat ze goed kon zoenen.
"Je bent een goede leermeester." Zei ze daardoor tegen hem met een glimlach. Hij begon zijn overhemd los te maken en ze keek eigenlijk alleen maar toe.


Elvira Solore

"Dat klopt." Sprak ze hem eigenwijs toe toen hij ze dat hij wel vaker pech had. "Meer leuke vriendjes? Hoor ik daar jaloezie, Nathan?" Plaagde ze hem nu vrolijk. Ze opende even een oog om hem aan te kijken, maar sloot ze daarna allebei weer even. Ze voelde dat ze moe was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 16:53

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei grijnsde hij opnieuw. 'Dat is goed om te horen,' zei hij zacht. Ze keek naar wat hij deed en zodra hij zijn overhemd uit had pakte hij haar handen vast, hij legde ze langzaam op zijn borstkas neer. 'Het wordt allemaal makkelijker als je gewend raakt aan mijn lichaam, dan is het niet zo nieuw en onwennig meer,' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar weer zacht.

Nathan Gerono

'Misschien een beetje,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Hij wist het niet zeker, jaloezie kende hij nog niet echt. Hij was nooit eerder in zijn leven op iemand jaloers geweest, echt nog nooit. Het was nieuw voor hem en hij wist ook niet of het echt zo was of dat hij het eigenlijk niet eens erg zou vinden. Ze sloot haar ogen weer en hij bekeek haar even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 19:18

Rysha Volantis

Wanneer zijn overhemd uit was, pakte hij haar handen en die werden op zijn borst neergelegd. Het werd volgens Stephen makkelijker als ze gewend raakte aan zijn lichaam, dan was het niet meer zo nieuw en onwennig voor haar. Haar gezicht werd daarna gepakt en hij zoende haar. Ze genoot van de zoen die hij haar gaf en haar vingers streelden over zijn borst, ze voelde oneffenheden, Stephen leek veel meegemaakt te hebben...


Elvira Solore

Hij was misschien een beetje jaloers, daardoor opende ze haar ogen en hield ze haar gezicht wat schuin. "Waarom? Er is niemand." Sprak ze hem met een glimlach toe. Ze leunde nu naar hem toe en zoende hem doordringend en vol passie en liefde.


Fay Fuego

Ze werd na een tijdje weer wakker en legde Faith voorzichtig neer in het bed zonder dat het meisje wakker werd, ze had een glimlach rond haar gezichtje staan, het leek goed met haar te gaan, gelukkig maar. Zelf was ze gewoon onrustig, Stephen had nog steeds niets van zich laten horen en dat maakte haar wat angstig. Het hoorde niet, hij reageerde vaak meteen, het gaf haar een naar gevoel..

Lieve Stephen,

Ik maak me ongerust, ik heb vandaag verder niets meer van je gehoord, is het waar? Is het waar dat Faith je hielp vandaag? Ik ben gewoon bang dat ze het gevoel kwijt is en dat Lucius je pijn doet... ik maak me zorgen om je... stuur alsjeblieft wat terug...

Ik hou vreselijk veel van je en ik mis je afschuwelijk erg...

Liefs, Fay


Ze kon het gewoon echt niet laten, ze moest het weten. Ze stuurde het briefje meteen weg en kroop maar weer naast haar dochtertje in bed. Ze moest het gewoon echt weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 21:08

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar handen nu over zijn borstkas gaan en hij ging helemaal op in de zoen. Hij werd iets gretiger, hij kon zich maar met moeite inhouden. Hij verlangde er echt heel erg naar. Toen hij weer een brief kreeg slikte hij even, hij moest gewoon antwoorden, hij maakte zich zorgen. 'Sorry, ik moet even antwoorden...' Zei hij zacht. 

'Lieve Fay,

Je hebt gelijk, Faith heeft mij geholpen. Lucius is boos weggelopen. Ik vind het lastig, Fay. Ik ben nu met Rysha samen. Ze heeft vandaag en morgen de grootste kans om zwanger te worden. Ik vind het alleen zo ontzettend moeilijk, ik weet dat ik je pijn doe en ik wil naar huis. Het spijt mij heel erg...

Stephen' 

Hij stuurde de brief weg en hij zuchtte zacht, hij keek langzaam op naar Rysha. 'Ik voel mij zo schuldig... Niet eens omdat we dit moeten doen, maar omdat ik ook echt naar je verlang, omdat ik het lekker en fijn vind...' Zei hij heel zacht en eerlijk tegen haar. Hij vond het lastig om te zeggen, maar hij moest eerlijk zijn, dat had hij beloofd. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 21:36

Fay Fuego

Haar hart bonkte in haar keel toen ze weer een brief terug ontving van Stephen, ze maakte hem razendsnel open, bang dat er wat aan de hand was met hem. Het bleek gelukkig niet het geval te zijn, Faith had hem geholpen. Daar was ze wel heel erg bang voor geweest. Wat ze daarna las, maakte haar verdrietig... Toch zei hij dat hij naar huis wilde en het speet hem heel erg.

Lieve Stephen,

Ik ben blij dat Faith je geholpen heeft. Natuurlijk snap ik dat dit heel erg moeilijk voor je is. Ik vind het ook moeilijk... maar je weet dat dit gedaan moet worden. Doe het maar, Stephen, ik weet dat je me mist en ik hoop dat je zacht en lief voor haar bent. Doe het maar, hoe sneller je weer naar huis mag, want ik mis je vreselijk. De meiden missen je ook... Ik vertrouw je, het hoeft je niet te spijten lieverd, ik weet dat je het liever niet zou willen. Je moet wel, het is je haast verplicht...

Liefs, Fay


Ze huilde wel zachtjes, het was gewoon dat ze hem nog meer begon te missen hierdoor. Ze stuurde hem weer weg en kon het weer niet opbrengen om in bed te gaan liggen, ze ging weer op haar plekje voor het raam zitten.



Rysha Volantis

Hij moest eerst wat terugschrijven naar Fay, dat begreep ze wel. Daarna keek hij langzaam naar haar op en zei dat hij zich schuldig voelde, niet alleen omdat het moest maar ook omdat hij echt naar haar verlangde.
"Je bent natuurlijk zo lang van haar weg, dan ga je vanzelf naar iemand verlangen." Zei ze met een glimlach. Ze gleed weer met haar vingers over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 18/3/2015, 21:47

Koning Stephen Lahero

'Dat is misschien ook wel zo, maar ik vind het heel erg... Vooral omdat ik weet dat ik zonder kan. Ik heb het eerder veel langer volgehouden, maar sinds ik samen ben met Fay... Het lijkt alsof ik mezelf amper in de hand heb nu en dat is nooit zo geweest,' zei hij zacht. Hij kreeg een brief terug en hij las die door, Fay was zo vreselijk lief voor hem. Zonder haar zou hij echt verloren zijn. Hij voelde de vingers van Rysha op zijn huid en hij glimlachte zwakjes, daarna zoende hij haar zacht. Hij streek met zijn vingers langs haar hals en daarna begon hij heel rustig haar jurk los te maken. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 18/3/2015, 21:52

Rysha Volantis

Hij vond het heel erg, vooral omdat hij het wel eerder langer had volgehouden, alleen niet meer samen met Fay. "Ik denk dat dat wel goed is, ze maakt dingen in je los, dat is wel een goed teken." Zei Rysha met een glimlach. Ze werd zacht door hem gezoend weer, nadat hij de brief van Fay gelezen had. Zijn vingers streelden langs haar hals en daarna maakte hij haar jurk los, ze sloot haar ogen even, ook om alles wat meer te visualiseren, maar ook om het gewoon te voelen, zijn handen op haar huid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum