Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/4/2015, 13:39

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het zo fijn vond dat hij precies wist wat hij met haar deed. Dat liet hem glimlachen, hij vond het lief dat ze dat zo zei en het deed hem ook wel goed. Hij wist dat hij inderdaad heel goed wist wat hij met haar deed, maar dat kwam ook omdat ze zelf nog niet zo ervaren was. Hij voelde haar lippen naar zijn hals glijden en daardoor kreunde hij diep. Hij vond het heerlijk en hij vond het alleen maar leuk als ze zelf initiatief nam om dingen te proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 00:10

Elvira Solore

Ze moest gaan slapen van Nathan, morgen was er weer een dag, ze keek hem met een glimlach dankbaar aan. Dat vond ze echt heel lief van hem. Hij zei haar nog dat hij van haar hield. "Hmm..." zei ze mompelend, ze viel al in slaap, ducht tegen Nathan aangekropen, ze viel heel rustig in slaap, maar ontspannen leek ze niet echt te kunnen, haar gezicht was wat verwrongen van de pijn. Het was gewoon echt pijnlijk, het voelde echt niet goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 00:15

Nathan Gerono

Hij staarde naar haar gezicht, ze had duidelijk heel veel pijn en hij vond het vreselijk om dit zo te moeten zien, hij wilde haar helpen, maar hij kon niets. Hij kon echt niets doen, behalve toekijken hoe ze verging van de pijn. Hij kon zelf natuurlijk niet in slaap komen, hij was bang voor de onrust en dan bleef hij liever wakker, ook al was hij toch echt wel moe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 00:22

Maleficent

Ze richtte zich weer tot Nathan. "Ze houd toch wel veel van je, of niet? Ik dacht wel dat het genoeg zou zijn om haar weg te sturen en jou voor mezelf te houden, maar helaas, ze is er nog steeds..." ze was er absoluut niet blij mee. "Je weet toch ook wel dat ze alleen maar meer pijn gaat krijgen? Nog even en de wond gaat etteren, dan krijgt ze koorts en hallucinaties..." klonk haar stem gemeen tot Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 00:25

Nathan Gerono

De stem drong tot hem door en hij haalde trillend adem. 'Wat moet ik doen om haar te helpen?' Vroeg hij zacht. 'Ze verdient het niet om pijn te hebben, doe het dan bij mij. Ze heeft nu toch wel genoeg gehad?' Vroeg hij. Hij wilde haar gewoon helpen, hij wilde zo veel voor Maleficent doen, als ze Elvira met rust liet en geen pijn meer zou doen. Hij kon dit gewoon niet aanzien. Hij staarde voor zich uit, zijn blik was niet meer zo als eerst, het was onrustig en dof nu. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 00:34

Maleficent

"Hmm, wat kan jij doen om haar te helpen, eens even kijken..." sprak ze op uitdagende toon. "Kom nog even een keertje bij me langs." Zei ze grijnzend tegen hem. "Bovendien verdient ze veel pijn, want ze heeft mij ook veel pijn gedaan, als het dan niet fysiek lukt, dan maar mentaal." Grijnsde ze. "Of wacht, mak morgen eerst nog maar even een keer goed ruzie met dat kleine koninkje, zorg er eens voor dat hij je flink kwaad maakt." Klonk haar stem meer dan vrolijk.
"Hier, dan krijg je alvast een voorproefje." Ze zorgse ervoor dat Elvira pijnvrij sliep, meteen kwam er een tevreden glimlach op het gezicht van het meisje te staan en nestelde ze Ich nog dichter tegen Nathan.aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 00:40

Nathan Gerono

Hij moest een keertje bij haar langs komen en ruzie maken met Jay. Allebei leek het hem niet echt een goed idee, maar hij had geen keuze. Hij wilde alleen maar Elvira helpen, dat was het belangrijkste voor hem. Opeens had ze duidelijk geen pijn meer en kroop ze tegen hem aan, hij ademde opgelucht in, hij was er blij mee. 'Ik zal doen wat je wilt,' zei hij zacht. Hij streek langs de wang van Elvira, ze was zo mooi. Hij kon alleen zelf toch niet slapen, nog steeds niet. Hij had veel te veel drukte in zijn hoofd. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 20:26

Rysha Volantis

Hij glimlachte naar haar en doordat ze hem in zijn hals zoende, begon hij te kreunen, ze grinnikte hierdoor zachtjes en ging langzaam verder, het was leuk dat hij zo aangaf dat hij het fijn vond. Ze daalde wat af naar beneden en zoende ook zijn borst. haar vingers streelden langs zijn hals en over zijn rug heen, het was gewoon lekker en ontzettend fijn.


Fay Fuego

Ze was een tijdje aan het praten geweest met Esmeralda tot Jay terug kwam van Nathan. Ze was wat op haar hoede, het zag er niet goed uit, waarschijnlijk was het gesprek niet zo heel erg goed gegaan, Ze wisselde even een blik met Esmeralda, maar die leek totaal nergens bang voor te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 20:54

Koning Stephen Lahero

Doordat haar lippen afgleden naar beneden hield hij zijn adem in, hij sloot zijn ogen en hij voelde dat zijn spieren strak stonden. Hij voelde haar vingers over zijn huid glijden en hij voelde haar lippen op zijn borst, hij kreunde daardoor nog dieper. 'Ga door,' mompelde hij, normaal was hij niet zo ongeduldig, maar ze zorgde er nu toch voor dat hij dat wel was. Het was niet zo erg, hij vond het geen vervelend gevoel op dit moment.

Koning Jay Fullbright

Hij was ontzettend kwaad. Die Nathan moest op zijn woorden passen. Het was dat hij hier was, maar thuis had hij die vent aangepakt. Wat hij zei was echt achterlijk. Hij keek even naar Fay. 'Ik weet niet wat voor achterlijke vrienden jij hebt, maar hij moet op zijn woorden gaan passen,' gromde hij. Hij was er echt heel erg kwaad om, wat had het nou voor nut om dat soort dingen tegen hem te zeggen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 21:08

Rysha Volantis

Ze moest doorgaan van Stephen, ze keek even met een grijns naar zijn gezicht en daarna gingen haar lippen nog verder naar beneden. Ze vond het leuk eigenlijk. Haar handen bleven over zijn borst glijden, langzaam verder naar beneden. Ze streelde heel eventjes eroverheen en begon daarna toch heel voorzichtig te zuigen, ze vond het heel erg leuk.


Fay Fuego

Hij zei dat ze achterlijke vrienden had en dat Nathan op zijn woorden moest gaan passen. Hij was echt heel erg kwaad. "Maar weet je al meer over Maleficent?" Vroeg ze hem voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 21:17

Koning Stephen Lahero

Hij zag haar grijns en daardoor grijnsde hij zelf ook een beetje. Hij voelde hoe haar lippen afgleden en daardoor ademde hij trillend in. Ze was nog heel voorzichtig, maar dat maakte het voor hem misschien nog wel veel intenser. Ze leek het allemaal best wel leuk te vinden en dat vond hij zelf ook fijn, hij wilde niet dat ze iets deed waar ze zich niet goed bij voelde. Hij pakte de dekens vast en hij sloot zijn ogen weer.

Koning Jay Fullbright

'Ja, hij heeft mij heel duidelijk verteld wat hij allemaal met haar gedaan heeft en dat ik mijn kasteel nooit meer terug zal krijgen. Ik snap niet wat jij zo geweldig aan hem vind, het is niet normaal wat hij deed, het is echt een klootzak,' gromde hij. Hij was er echt heel erg boos om. Toen er opeens op de deur geklopt werd keek hij op, de deur ging open en daar stond Nathan, dat maakte Jay alleen nog maar bozer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 21:28

Fay Fuego

Ze keek Jay wat bevreemd aan. "Maar dat is helemaal niets voor Nathan, ik begrijp er helemaal niets van..." SPrak ze zachtjes. Toen werd er op de deur geklopt en kwam Nathan binnen.
"Rustig... dit kan toch normaal uitgepraat worden? Jongens, kom op." Zei ze zacht tegen de twee. Ze ging voorzichtig staan tussen de twee in, gewoon voor de zekerheid.



Rysha Volantis

Ze had het heerlijk gevonden met Stephen, het was echt lekker, ze vond het ook zo ongelooflijk leuk. "En? Ben je al toe aan wat eten?" Vroeg ze hem plagend en ze streek even over zijn borst heen terwijl ze dat vroeg, ze keek hem met vrolijke ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 21:32

Koning Jay Fullbright

'Dat zal wel, hij zei het toch echt, meerdere keren zelf,' zei hij. Nathan keek hem doordringend aan. 'Het is je eigen schuld, Jay. Ze kon zomaar binnenkomen, wat had jij dan gedacht? Dat ik je zou helpen?' vroeg Nathan, waardoor Jay alleen maar bozer werd. Fay ging tussen hun in staan en Nathan bleef strak naar hem kijken. 'Fay, hou je hier buiten,' zei Nathan, die daarna weer dicht naar Jay toe kwam.

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg plagend of hij al toe was aan wat eten. 'Hm, nee, ik ben nog niet op adem,' zei hij tegen haar. Ze streek over zijn borst heen en daardoor grijnsde hij. 'Wil jij soms nog een keer?' vroeg hij plagend. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar weer, daarna kwam hij toch wat meer overeind. Ze moesten toch een keer eten en als ze langer hier blijven wist hij wel hoe het zou eindigen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/4/2015, 21:42

Fay Fuego

Ze keek van de een naar de ander, ze waren echt niet heel aardig tegen elkaar. Volgens Nathan moest ze zich erbuiten houden. "Nee, ik wil dat dit goed afloopt, ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie elkaar aanvliegen. Ik wil gewoon dat jullie normaal tegen elkaar doen en dit uitpraten." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/4/2015, 21:45

Nathan Gerono

Hij wist wat hij moest doen om Maleficent tevreden te houden, hij moest Jay uitdagen en ruzie met hem maken, hij moest hem echt heel erg kwaad maken. Hij zat daar zelf niet echt op te wachten, maar hij had dit liever dan dat ze Elvira pijn deed, veel liever. Dat kon hij alleen niet uitleggen. 'Uitpraten, waarom? Hij heeft geen schijn van kans. Ze zal het nooit opgeven en hij kan het nooit terugkrijgen, hij is zwak, precies zoals Maleficent al tegen mij zei....' zei hij, hij had gewoon geen keuze. Hij zag de blik van Jay veranderen, het volgende moment werd Fay aan de kant geduwd en werd hij door de jongen vastgegrepen. Hij werd keihard tegen de muur gegooid en hij kreeg een flinke klap, Jay had aardig wat kracht in zijn lichaam, het verbaasde Nathan zelfs een beetje, dit had hij niet verwacht. Hij kon zelf aardig vechten, maar hij liet het maar over zich heen komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 08:53

Fay Fuego

Nathan leek juist ruzie te willen maken met Jay. "Nathan... alsjeblieft... alsjeblieft gedraag je." Zei ze hem smekend. Ze greep even naar haar hoofd, ze voelde zich ontzettend radeloos zonder Stephen, ze wist echt niet hoe ze dit op moest lossen. De warboel in haar hoofd werd alleen maar groter en groter. "Gedraag je." Ze beet even op haar lip, Jay vloog Nathan aan. Ze pakte de jongen bij zijn arm. "Alsjeblieft, laat hem met rust, Jay, ik wil niet dat jullie vechten." Probeerde ze, ze kon echt helemaal niets, het was vreselijk... hoe goed ze zich voelde toen ze nog alleen maar afhankelijk van zichzelf voelde, zo slecht voelde ze zich nu, nu ze om zoveel mensen gaf, nu ze zoveel verbanden had om zich heen... Esmeralda kwam nu ook overeind en legde haar hand op de rug van Jay neer. "Liefje, alsjeblieft... laat hem maar..." fluisterde ze, ze trok steeds witter weg, het was niet verstandig om uit bed te gaan, helemaal niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 10:51

Koning Jay Fullbright

Hij deed wat er gevraagd werd zodra hij de hand van Esmeralda op zijn rug voelde. Hij liet Nathan los, Jay zag dat het bloed uit zijn neus liep, maar de schade leek nog mee te vallen, behalve dat Nathan nogal zat te trillen. Waarschijnlijk was de klap hard aangekomen en terecht, hij verdiende dit. Hij keek kort naar Fay, daarna draaide hij zich om en pakte hij de hand van Esmeralda vast. 'Kom, jij moet liggen,' zei hij heel zacht en bezorgd, hij negeerde Nathan volledig.

Nathan Gerono

Zou dit goed genoeg zijn? Hij hoopte het maar, hij wist niet hoe veel hij kon hebben voor hij helemaal gek werd en hij zou het hoe dan ook niet overleven als hij iets bij Jay terug deed, maar zijn geduld was ook niet voor eeuwig. Hij ademde trillend in en hij keek kort naar Fay, daarna ging hij de kamer uit. Hij stelde iedereen teleur en dat was juist wat hij niet wilde, maar de onrust stopte gewoon niet. Hij haalde ergens een doekje vandaan en hij drukte dat tegen zijn neus, daarna liep hij maar gewoon een rondje door het kasteel. Hij wilde niet terug naar Elvira, maar hij wilde ook niet daar blijven. Hij slikte even en hij merkte voor het eerst hoe eenzaam hij hier kon zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 11:17

Koningin Esmeralda Fullbright

Het hielp doordat zij Jay weer rustig kon krijgen, ze wist dat alleen zij daar zo goed in staat toe was. Hij pakte haar hand en zei zacht en bezorgd dat ze moest liggen, alsof er niets aan de hand was en er net niets was voorgevallen. Ze greep naar haar buik en liep moeizaam met Jay weer terug naar het bed. Het deed echt pijn.


Fay Fuego

Nathan stond op en liep weg, ze keek heel even naar Jay en Esmeralda, maar daarna rende ze achter Nathan aan. Ze pakte zachtjes zijn schouder vast. "Wat is er aan de hand, Nathan? Ik ken je zo helemaal niet, ik maak me zorgen om je... is er wat met Elvira?" Vroeg ze hem heel zachtjes en ze keek hem vol bezorgdheid aan, haar handen trilden. Ze voelde zich echt heel erg afschuwelijk en radeloos, maar de bezorgdheid om Nathan overheerste heel erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 11:22

Koning Jay Fullbright

'Je moet niet zomaar uit bed komen, echt niet... ik wil niet dat jij pijn hebt,' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde het echt niet, hij vond het vreselijk om te zien dat ze zich niet goed voelde, ze moest zo veel mogelijk herstellen. Hij ging bij haar op het bed zitten en hij pakte haar handen zachtjes vast, hij keek haar diep in haar ogen aan. Hij vond dit zelf ook heel erg moeilijk, hij raakte er echt opgefokt van dat Esmeralda niet beter werd, dat hij niet naar huis kon, dat hij niet kon werken... Het waren allemaal dingen waar hij eigenlijk echt niet tegen kon.

Nathan Gerono

Zijn schouder werd vastgepakt en daardoor draaide hij zich meteen om. Het was Fay, ze wilde weten wat er aan de hand was, ze kende hem zo helemaal niet. Dat klopte ook, hij was meestal iemand die ruzies op kon lossen, niet degene die ze veroorzaakte. Ze maakte zich zorgen en ze vroeg of er wat met Elvira was. Hij keek langzaam weg en hij schudde zijn hoofd. Er was veel meer aan de hand dan alleen dat, maar hij kon het niet echt vertellen. Hij had het al tegen Elvira gezegd en dat had zo veel moeite gekost, nu moest hij Fay ook alles gaan uitleggen en dat vond hij lastig. 'Het is.... het komt door.... ik....' Stamelde hij, met moeite. Hij kwam gewoon niet uit zijn woorden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 11:32

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze moest niet zomaar uit bed komen van Jay, hij wilde niet dat ze pijn had. "Anders zou je niet stoppen..." Fluisterde ze hem toe. Hij kwam bij haar zitten en pakte haar handen zacht vast. Hij keek diep in haar ogen en ze glimlachte lichtelijk, de pijn zakte langzaam weer wat af. Daarna legde ze haar hoofd tegen de borst van Jay aan.
"Ik hou van je..." Mompelde ze hem heel erg zachtjes toe.


Fay FUego

Hij schudde zijn hoofd, er was niets met Elvira. "Wat is er dan toch? Het is veel meer dan dat, of niet? Ik zie het aan je... het is iets wat je helemaal in bezit neemt, maar wat dan?" Sprak ze zacht, ze sloeg haar armen even om hem heen. Hij begon te stamelen.
"Kom, zullen we samen een rondje buiten lopen?" Vroeg ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 11:35

Koning Jay Fullbright

'Dat is niet belangrijk, ik sla hem liever helemaal kapot dan dat jij uit bed komt, hij verdient het,' zei hij zacht tegen haar. Hij dacht er ook echt zo over, Nathan was nu helemaal niets meer voor hem, hij kon net zo goed helemaal kapot gaan. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en ze zei zachtjes dat ze van hem hield. 'Ook ook van jou, heel erg veel...' fluisterde hij. Hij streek zachtjes langs haar gezicht, het was heel voorzichtig.

Nathan Gerono

Ze wilde weten wat het was, het was meer dan dat, het nam helemaal bezit van hem. Fay kende hem zo ontzettend goed. Hij kneep zijn ogen even dicht, maar hij keek haar weer aan toen ze vroeg of ze buiten een rondje zouden lopen. Hij knikte langzaam, dat vond hij wel een goed idee. Hij bleef even tegen haar aanstaan en hij streek zacht langs haar gezicht, hij sloot zijn ogen weer. Hij was totaal in de war door alles, maar hij wist dat hij op moest passen met wat hij deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 11:42

Koningin Esmeralda Fullbright

"Maar ik wil echt niet dat je hem kapot slaat... echt niet. Dat is het niet waard, Jay." Sprak ze zacht tegen hem en ze kneep heel even in zijn hand. Hij zei daarna dat hij ook heel erg veel van haar hield, ze glimlachte lichtelijk weer en voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen, ze sloot haar ogen en genoot ervan.


Fay FUego

Hij knikte, hij vond het goed om buiten een rondje te lopen, hij bleef tegen haar aan staan en streek langs haar gezicht. "Pas op met wat je doet." Fluisterde ze zacht, daarna sloeg ze haar arm om zijn middel heen en liep met hem naar buiten toe.
"Je weet dat je me alles kan vertellen, Nathan... echt waar... ik help je heel erg graag, want jij helpt mij ook altijd wanneer ik het nodig heb." Glimlachte ze hem nu toe. Ze kon zich beter ergens toe zetten als ze iemand hielp, dan dacht ze niet aan haar eigen problemen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 11:46

Nathan Gerono

Ze zei dat hij moest oppassen met wat hij deed, dat wist hij zelf ook, maar hij voelde gewoon de spanning en hij kon het niet negeren, hij vond het veel te leuk. Hij kon die uitdaging niet weerstaan, al wist hij wel dat Fay dit zelf ook liever niet wilde en hij eigenlijk ook niet, maar toch. Ze zei dat hij wist dat hij haar alles kon vertellen, ze hielp hem graag, hij hielp haar ook altijd. Daardoor keek hij haar kort aan, daarna keek hij weer weg. 'Het is... het komt door Maleficent...' zei hij heel zacht, zijn stem trilde lichtjes. Hij vond het heel erg dat hij niet sterk genoeg was om er tegen te vechten.

Koning Jay Fullbright

'Hij is niets waard, Esmeralda,' zei hij nu op doordringende toon. Hij zag dat ze haar ogen sloot door wat hij deed en daarom drukte hij heel zachtjes zijn lippen in haar nek. Hij zoende haar verbazingwekkend rustig, hij wilde haar gewoon alleen maar laten genieten, dat was eigenlijk het enige.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/4/2015, 11:51

Fay Fuego

Ze merkte gewoon dat hij de spanning veel te aantrekkelijk vond. "Ik meen het, ik sta echt een zenuwinzinking nabij." Mompelde ze hem nu toe. Ze kon het toch niet laten, ze vond het egoïstisch om nu over zichzelf te beginnen terwijl het met Nathan ook niet goed ging. Na een tijdje begon hij te vertellen dat het door Maleficent kwam.
"Wat doet ze met je?" wilde ze zachtjes van Nathan weten, ze keek hem met een doordringende en bezorgde blik even aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Wel, ieder mens is het waard." Zei ze net zo doordringend terug tegen Jay. Ze voelde zijn lippen in haar nek, zo rustig en fijn... ze zuchtte zachtjes omdat ze het heerlijk vond en hield haar ogen genietend gesloten. Hij deed nooit zo rustig en voorzichtig, dit voelde geweldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/4/2015, 11:59

Nathan Gerono

'Dan helpt het juist,' zei hij, hij had een zwakke glimlach op zijn gezicht, hij kon het gewoon niet laten om haar een beetje te plagen. Bij Fay voelde hij zich op zijn gemak, dan ging het een stuk beter. 'Ze maakt mij gek, ze zegt wat ik moet doen, wat ik moet zeggen... het was bijna over tussen Elvira en mij, maar ze blijft maar doorgaan,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik kan er gewoon niets tegen doen en ze verzint elke keer wel weer iets waardoor ik toe geef...' zei hij eerlijk. Toen ze hem zo doordringend en bezorgd aankeek haalde hij diep adem. Hij vond het echt moeilijk, normaal kon hij zich wel goed inhouden maar koos hij er zelf voor om dat niet te doen, nu koste het hem moeite.

Koning Jay Fullbright

'Dat ben ik niet met je eens,' mompelde hij zacht. Hij kon zien dat ze dit heel erg fijn vond en dat zorgde ervoor dat hij doorging, hij streek zachtjes langs haar bovenarm en hij bleef heel voorzichtig, het was eigenlijk goed te doen. Zolang Esmeralda hem niet uitdaagde, viel het allemaal wel mee. Hij merkte wel dat hij er vaker aan dacht, maar het was niet dat hij zich echt niet in kon houden, hij moest gewoon wat meer opletten met wat hij deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum