Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 14:10

Duke Samira

Hij klopte zachtjes aan op de deur en daarna ging hij naar binnen, hij wilde Verena niet laten schrikken. Hij sloot de deur weer achter zich en hij keek even naar het bed, maar ze zou het zelf wel aangeven als ze zich niet goed voelde, verwachte hij. Echt geweldig zou het vast niet gaan. Hij liep nu zelf de badkamer in om zich even op te frissen, daarna ging hij de kamer weer in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 14:28

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze merkte dat hij het nu aankon, dat vond ze leuk, ze moest alleen oppassen dat ze niet te ver ging. "Ik zal mijn best doen." Plaagde ze, ze gingen naar buiten toe en ze keek hem even aan. "Kijken of die het kortste rondje ooit kan worden." Lachte ze uitdagend en plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 14:32

Koning Jay Fullbright

Ze zou haar best doen en door haar uitdagende opmerking ademde hij diep in en keek hij haar verlangend aan. 'Dat moet wel lukken,' zei hij tegen haar. Hij kneep in haar hand en zodra hij zag dat ze buiten het zicht waren greep hij haar vast en zoende hij haar. Het was heftig, maar wel vol liefde en hij had zichzelf eigenlijk nog aardig in de hand. Dat was dan wel weer een heel groot voordeel, hij verlangde misschien wat minder hiernaar, maar daardoor had hij zichzelf wel beter in de hand als ze hem uitdaagde en nu had hij er alsnog wel zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 14:41

Koningin Esmeralda Fullbright

Volgens Jay moest het allemaal wel lukken. Hij keek ook verlangend naar haar, ze vond die blik van hem echt heerlijk. Ze voelde hem in zijn hand knijpen en wanneer ze achter het kasteel verdwenen, greep hij haar vast en zoende haar heftig, maar liefdevol. Het was heerlijk.
"Je bent weer terug." Zei ze hem nu glimlachend en met een doordringende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 15:14

Koning Jay Fullbright

Door haar opmerking merkte hij dat ze het toch wel door had gehad, daardoor keek hij haar even glimlachend aan. 'Je merkte het,' zei hij. Hij ging er niet over liegen, dat zou hij niet zo snel doen. 'Ik weet niet wat het is, het komt niet door jou, Esmeralda, maar ik heb er gewoon wat minder zin in. Maar als jij mij dan uitdaagt, dan komt het in één keer weer terug,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht. Hij zoende haar weer zacht, het was zo verschrikkelijk fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 15:28

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij keek haar glimlachend aan en merkte op dat zij het merkte. Ze knikte hierdoor even. "Natuurlijk." Glimlachte ze terug naar hem. Ze kende Jay door en door en hij had altijd zin, alleen net niet, hij leek even niet zichzelf. Hij wist niet wat het was, het kwam niet door haar, maar hij had gewoon wat minder zin. Als ze hem dan uitdaagde, kwam het wel in een keer weer terug.
"Fijn.." Fluisterde ze, het gaf haar een goed gevoel dat zij het terug kon brengen bij hem. Hij zoende haar weer zacht. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en zoende hem liefdevol terug.


Elvira Solore

Hij zei dat hij even wat spullen ging ophalen. Ze wilde hem vragen wat zij dan moest gaan doen. Ze wist nog niet zo heel erg goed wat ze nu met Nathan aanmoest, hij leek even niet zichzelf te zijn. De deur ging al dicht voor haar neus, hij was al vertrokken. “Doei...” Mompelde ze zachtjes. Ze zuchtte even diep en keek naar het plafond.


Fay Fuego

Ze moesten op elkaar passen, zijn liefdevolle blik prentte ze in haar gedachten. “Jullie ook, veel plezier.” Zei ze met een glimlach tegen Stephen. Ze vertrokken. Na een tijdje gingen Aurora en de meiden ook weer naar binnen, maar Fay bleef nog een tijdje staan. Ze voelde zich zo wat radeloos, wanneer ze om zich heen keek, zag ze Nathan die ergens naar op weg leek te zijn.
“Hé, is er wat?” Vroeg ze hem nu voorzichtig terwijl ze langzaam dichterbij kwam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 15:34

Nathan Gerono

Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij keek naar de grond terwijl hij het kasteel uitliep. Hij vond dit veel te ingewikkeld allemaal, veel te persoonlijk. Hij kon daar niet goed tegen. hij had het liever gezellig, maar nu werd het op de een of andere manier zo serieus dat hij dingen moest gaan vertellen. Als ze gewoon niet precies dan binnen was gekomen... dan was er niets aan de hand. Hij werd uit zijn gedachten gehaald door Fay, hij keek haar heel even aan, daarna keek hij weer naar de grond. 'Ja,' mompelde hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Ze vond het fijn dat ze er voor kon zorgen dat het weer terug kwam, hij was blij dat hij het goed had kunnen brengen, dat ze begreep dat het niet aan haar lag. Hij voelde haar armen om zijn nek heen en hij bleef haar heftig zoenen, daarna keek hij haar weer aan. 'Misschien moeten we gewoon wat nieuwe dingen proberen, dat vind jij vast ook leuk, of niet soms?' vroeg hij zacht aan haar, met een uitdagende glimlach op zijn gezicht. 'Wat als we eens om en om iets verzinnen om te doen, iets wat je graag wilt proberen?' stelde hij nu voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 15:40

Fay Fuego

Hij keek haar heel even aan en daarna weer naar de grond, hij mompelde een zachte ja. Ze legde haar hand op zijn schouder. "Hé, jij bent er altijd voor mij, ik ben er ook altijd voor jou, Nathan." Zei ze hem en ze wreef even over zijn rug heen. Ze verdrong het verdriet dat ze had omdat Stephen weg was. Nu was haar vriend het belangrijkste. Ze had hem nog nooit zo terneergeslagen gezien, hij was echt altijd vrolijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze vond de zoen heerlijk en hij stelde voor om wat nieuwe dingen te problemen en vroeg of zij dat ook leuk vond. Ze glimlachte breed naar hem. "Ja, dat vind ik ook wel leuk." Lachte ze hem nu toe. Ze zouden dan om en om iets verzinnen. Ze knikte hierdoor. "Is goed, lijkt me leuk." Haar ogen twinkelden vrolijk. Ze streelde nu even langs zijn wang.
"Maar... waar beginnen we nu mee? Ik moet zeggen dat ik zo snel niet echt iets kan verzinnen." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 15:47

Nathan Gerono

Hij voelde haar hand op zijn schouder en hij slikte even, ze zei dat hij er altijd voor haar was, maar ze was er ook voor hem. Ze wreef over zijn rug heen en hij ademde diep in. 'Het is gewoon...' begon hij, maar daarna bleef hij stil. Hij was hier zo ontzettend slecht in. 'Ik had een nachtmerrie en Elvira kwam binnen, ik liet haar nogal schrikken, ik heb verteld wat ik droomde, maar ik haat het om over mijzelf te praten. Het voelt gewoon niet goed...' zei hij tegen haar.

Koning Jay Fullbright

Ze vond het ook leuk, maar ze wist niet waar ze nu mee moesten beginnen, ze wist niet zo snel iets. Een grijnsje brak door op zijn gezicht en hij zoende haar weer even. 'Je hoeft ook niet meteen nu iets te weten, denk er maar over na, dan mag jij de volgende keer wat verzinnen,' zei hij zacht. Daarna duwde hij haar zacht tegen een boom en gleden zijn handen over haar lichaam heen. Hij vond het namelijk al heel leuk om het hier te doen, buiten. Het was prachtig weer, warm genoeg, bovendien bracht het toch wat extra spanning met zich mee. Hij begon haar jurk langzaam los te maken terwijl hij haar zoende in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 16:27

Fay Fuego

Hij begon te vertellen, hij had een nachtmerrie toen Elvira binnen kwam, hij had haar laten schrikken en vertelt wat hij droomde, maar hij haatte het om over zichzelf te praten, het voelde niet goed. Ze grinnikte hierdoor zachtjes.
"Je lijkt Stephen wel." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een zachte stomp tegen zijn borst. "Nathan, is dat echt een reden om niet met haar door te gaan? Hoe meer jullie bij elkaar zijn, hoe meer ze wilt weten, dat is logisch, ze heeft jou toch ook alles over haar verleden verteld?" Vroeg Fay nu aan hem. "Als je echt van haar gaat houden, is ze het waard om dat allemaal te vertellen, geloof me." Ze gaf Nathan een knipoog.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze hoefde nu ook nog niets te weten, ze mocht erover nadenken, dan mocht zij de volgende keer. Ze werd tegen een boom geduwd en zijn handen gleden over haar lichaam. Daarna begon hij haar jurk los te maken.
"Jay, iedereen kan ons zien hier, straks ziet Killian ons... Laten we op z'n minst dieper het bos in gaan." Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 16:34

Nathan Gerono

Hij kreeg een stomp tegen zijn borst en ze zei dat hij Stephen wel leek. 'Is dat een belediging?' vroeg hij nu grijnzend aan haar. Hij kon het niet laten, hij vond het veel te leuk om haar te plagen. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Ik ga niet van haar houden,' mompelde hij. 'Dat is nou precies het probleem. Ik wil het leuk hebben, dat kan niet op deze manier. Ik wil niets vertellen...' mompelde hij, meteen was de vrolijkheid weer over.

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat iedereen hun hier kon zien, straks zag Killian hun. Ze wilde dieper het bos in gaan. Hij haalde langzaam adem en hij bleef even stil staan. Ze had misschien wel gelijk, maar het zorgde er wel meteen voor dat hij totaal geen zin meer had. Hij maakte net zo langzaam haar jurk weer vast en hij glimlachte zwak naar haar. 'Laten we maar gewoon naar binnen gaan, dit was sowieso geen goed idee,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 16:48

Fay Fuego

Hij vroeg haar grijnzend of dit een belediging was. "Misschien wel ja." Plaagde ze Nathan. Daarna zei hij dat hij niet van haar ging houden, dat was het probleem, hij wilde het leuk hebben, dat kon niet zo, hij wilde niets vertellen.
"Dan vertel je dat aan haar, waarschijnlijk accepteert ze dat wel, Nathan. En anders pech." Gaf ze aan met een glimlach.
"Waar was je nu naar op weg?" Wilde ze weten.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij maakte haar jurk weer langzaam vast en glimlachte wat zwakjes. Hij zei dat ze gewoon naar binnen moesten gaan, dit was sowieso geen goed idee.
"Het was een fantastisch idee. Kom nou..." Zei ze hem nu. Ze pakte zijn hand en liep bij het kasteel vandaan. "Het is prachtig weer... zullen we anders eerst even gaan zwemmen, of misschien in het water..?" Vroeg ze hem uitdagend.


Layka Samira

Uiteindelijk ging ze toch maar op zoek naar haar zoon. Hij moest toch ook weten dat met zijn vader nog alles goed was en dat hij nog in leven was. Dat vond hij vast fijn om te weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 16:53

Nathan Gerono

'Ik weet het gewoon allemaal nog niet. Als ik nu zeg dat er helemaal niets meer in zit, jaag ik haar misschien juist weg. Terwijl ze ongeveer de eerste persoon is waar ik het zo leuk mee heb, ik wil het niet verpesten,' zei hij eerlijk tegen haar. Hij vond dit echt heel erg lastig, dit was precies de reden dat hij het niet wilde. 'Ik wilde naar de smederij gaan, even alleen zijn. Als ik op dit soort momenten bij haar zou zijn, zou ik het zeker kapot maken,' vertelde hij haar.

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat het een fantastisch idee was, daarna pakte ze zijn hand vast en liep ze verder, hij liep wel gewoon met haar mee. Ze zei dat het prachtig weer was, ze konden ook gaan zwemmen, of misschien in het water. Door haar uitdagende manier van praten glimlachte hij weer. 'Oké,' stemde hij in. Ze konden wel gewoon zien wat er van kwam, hij wist echt niet wat er met hem aan de hand was, maar het was heel vervelend. Dan had hij nog liever dat alles veel effect op hem had.

Myles Samira

Hij vond het heerlijk om veel tijd met Chayenne door te brengen, hij vond het sowieso heel erg leuk hier. Hij was eigenlijk net onderweg naar haar kamer toen hij zijn moeder zag lopen, waardoor hij naar haar toe ging. 'Hoe gaat het met je? Heb je het wel een beetje naar je zin hier?' vroeg hij zacht. Als ze liever naar huis ging, dan ging hij natuurlijk met haar mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 17:15

Fay Fuego

"Ach, lieve Nathan toch..." Zei ze tegen haar vriend en ze knuffelde hem even. "Weet je wat, we gaan samen naar de smederij en drinken wat, ik kan me toch nergens op concentreren nu Stephen weg is. Dan kunnen we beter samen zijn, vind je niet?" Vroeg ze hem met een glimlach, dan hadden ze het tenminste nog een beetje naar hun zin. Naar haar idee gold het voor hun beide.


Koningin Esmeralda Fullbright

Eenmaal bij het meer begon ze langzaam haar kleding los te knopen terwijl ze tussendoor uitdagend naar Jay keek. Ze liet de jurk langzaam van haar lichaam glijden en gaf hem een knipoog, daarna dook ze het koele water in. "Kom op, Jay!" Riep ze hem toe.


Layka Samira

"Hoi lieverd." Zei ze met een glimlach tegen haar zoon toen ze hem zag. "Het gaat goed, ik kreeg een berichtje van je vader." Ze gaf hem de brief die wat gekreukeld was omdat ze zo'n moeite had met het vasthouden ervan. "Zullen we hem schrijven dat we op White Castle zijn?" Vroeg ze hem glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 17:21

Nathan Gerono

Hij werd door haar geknuffeld en eigenlijk was hij daar heel erg blij mee, het deed hem zichtbaar goed. Soms had hij dat ook gewoon even nodig. Door wat ze daarna voorstelde knikte hij meteen. 'Dat vind ik een geweldig idee,' zei hij zacht. Hij keek haar even dankbaar aan, daarna nam hij haar mee naar de smederij. Storm liep achter hun aan, maar de hond vermaakte zich altijd wel. Hij kwam hier af en toe nog wel, soms was hij nog een beetje aan het werk, anders verveelde hij zich toch maar. Hij opende de deur, Storm ging meteen naar binnen en hij glimlachte even naar Fay.

Koning Jay Fullbright

Hij bekeek Esmeralda uitgebreid toen ze haar jurk uittrok, de knipoog die ze hem gaf maakte het helemaal af. Hij had zo veel geluk met haar. Ze dook het water in en riep hem, hij trok meteen zijn kleding uit en hij sprong achter haar aan. Het was heerlijk, precies de goede temperatuur en hij hield van zwemmen, dus dit was perfect. Hij pakte Esmeralda vast en hij zoende haar zacht, daarna dook hij even onder water.

Myles Samira

Het ging goed, ze had een brief van zijn vader. Hij pakte het briefje aan en las het door, ze wilde terug schrijven dat ze hier waren. Hij knikte meteen. 'Dat doen we,' zei hij. Hij nam haar mee, zodat hij ook meteen terug kon schrijven, zijn vader wilde vast graag iets van hun horen en dan kon hij deze kant op komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 17:36

Verena Stratton
Ze wankelde eigenlijk vooral door vermoeidheid. Er werd aan de deur geklopt, waardoor ze steunend op de stoelrugleuning bleef staan. Voor ze wat kon zeggen kwam Duke al binnen. Het was Duke dus maar. Er bleef een stilte hangen en in de tijd dat Duke in de badkamer was, liep ze zelf met moeite naar het bed toe. Ze sloeg nog snel een hoek van de dekens om, voordat ze zich half liet vallen op het bed. Ze zag Duke alweer terug de badkamer uit lopen. 'Laten we het deze keer maar bij gewoon slapen houden.' probeerde ze een klein grapje te maken om de stilte te breken. Ze was zelf sowieso lichamelijk niet in staat om meer te doen dan slapen, maar ze nam aan dat de relatie van Layka en Duke ook een stuk sterker was. En dat was voor haar ook reden genoeg om ook niet meer te proberen of te accepteren.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 17:50

Duke Samira

Door wat Verena zei grijnsde hij een beetje, hij kon haar grapje wel hebben, want hij wist wel hoe ze het bedoelde. 'Dat lijkt mij voor ons allebei beter,' plaagde hij haar een beetje. Hij pakte nog een glas water en zette dat naast haar neer. 'Als jij je niet goed voelt of wat dan ook, moet je mij meteen wakker maken,' zei hij zacht. Hij ging wel bij haar in bed liggen en hij keek haar wat bezorgd aan, ze had toch aardig wat meegemaakt en hij was blij dat hij was gaan zoeken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 19:22

Fay Fuego

Hij vond het een geweldig idee, hij leek haar ook echt heel dankbaar te zijn. “Ik help je altijd.” Zei ze hem nu met een glimlach. “Bovendien is dit ook goed voor mezelf.” Plaagde ze er wat achteraan. Ze liepen naar de smederij toe, af en toe keek ze om naar Storm, maar die leek het allemaal prima bij te kunnen houden. De deur werd geopend voor haar en ze glipte naar binnen toe, achter de hond aan.
“Je komt hier wel vaker nog eventjes of niet?” Vroeg ze nu aan Nathan.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij dook haast meteen achter haar aan. Ze werd door hem vastgepakt en zacht gezoend. Ze zoende hem liefdevol terug, daarna verdween hij onder water. Plagend pakte ze even zijn enkel vast en daarna dook ze ook onder water en gleed ze met haar handen vanaf zijn enkels omhoog over zijn lichaam.


Layka Samira

Hij zei meteen dat ze het zouden doen. Ze glimlachte daardoor naar haar zoon. Ze was blij dat hij haar zo wilde helpen en het ook deed zonder enkele problemen. Ze werd meegenomen naar een kamer door hem.
“Ik hoop echt dat hij er morgen of overmorgen al weer is.” Sprak ze enthousiast, ze ging zitten met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 19:49

Nathan Gerono

'Ja, zo nu en dan. Ik hou er van om af en toe gewoon even alleen aan het werk te zijn,' zei hij tegen haar. Ze wist wel hoe hij was, dus het zou vast niet als een verassing komen. Hij schonk een flink glas wijn voor haar in en daarna deed hij het voor hem hetzelfde. Het was dan nog niet zo heel laat op de dag, hij vond dat het wel kon, hij deed er nooit moeilijk over. Hij nam een paar grote slokken en hij liet zich op de bank zakken.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden en daardoor glimlachte hij even, het voelde toch wel heel goed allemaal. Nu kwam hij tenminste weer een beetje los, zoals hij zelf was. Dit voelde weer goed, zoals hij gewend was. Hij pakte haar gezicht vast zodra ze boven kwam, hij gaf haar maar kort de tijd om adem te halen, daarna zoende hij haar weer. Zijn handen gleden over haar lichaam heen.

Myles Samira

'Ik hoop het ook, maar dat zal wel, als er niets tussen komt,' zei hij glimlachend tegen zijn moeder, hij maakte zich er niet zo veel zorgen over. 'Wat moet ik hem terug sturen?' vroeg hij aan haar. Hij pakte alvast wat spullen, zodat hij meteen kon beginnen aan de brief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 19:57

Fay Fuego

Hij hield ervan om af en toe gewoon even alleen aan het werk te zijn. "Ik begrijp het." Zei ze hem nu met een glimlach en ze knikte eventjes. Er werd een glas wijn voor haar ingeschonken en Nathan liet zich op de bank zakken. Ze ging naast hem zitten, met haar voeten op de bank. Ze dacht met een grijns even aan wat er allemaal wel niet had plaatsgevonden op die desbetreffende bank....


Koningin Esmeralda Fullbright

Wanneer ze weer boven kwam, kreeg ze maar heel even de tijd, daarna werd ze gezoend door Jay. Ze zoende hem vol passie en verlangen en trok hem tegen haar lichaam aan. Haar nagels gleden over zijn huid... het was zo lang geleden dat ze dit mocht doen, maar ze vond het wel heerlijk om te doen. Haar lippen gleden daarna af naar zijn oor en ze beet er even plagend op.


Layka Samira

Volgens Myles kwam hij wel snel, als er niets tussenkwam. Hij wilde weten wat hij moest schrijven.
"Dat we blij zijn dat Verena ongedeerd is en dat hij er goed aan heeft gedaan om even rust te nemen. Zeg verder maar dat we op White Castle zijn, omdat Black Castle voor mij zo eenzaam werd." Glimlachte ze haar zoon toe. Ze streek even door zijn haren heen. Ze merkte dat de pijn in haar vingers verergerde, dat kwam doordat ze zo slecht sliep en het vaker koud had... Ze probeerde er zelf niet al te veel op te letten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 20:13

Nathan Gerono

Hij goot de drank achterover en hij sloot zijn ogen even, daarna keek hij opzij naar Fay. Hij zag de grijns op zijn gezicht staan en ze leek na te denken, hij kon wel gokken waarover dat ging. 'Wat ben jij allemaal aan het bedenken?' vroeg hij plagend aan haar. Hij wist dat hij op moest passen nu, maar op de een of andere manier verlangde hij er enorm aan, misschien juist nu. Hij schonk hun glazen bij en daarna keek hij haar weer aan, hij had een uitdagende glimlach op zijn gezicht staan.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar nagels over zijn huid heen glijden en hij ademde trillend in. Hij voelde ook nog eens haar lippen bij zijn oor en hij keek haar daarna verlangend aan. 'Heb je al iets verzonnen wat je zou willen doen voor de volgende keer?' vroeg hij plagend aan haar. Daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en ging hij dichter tegen haar aan staan.

Myles Samira

Hij schreef een verhaal van wat zijn moeder vertelde en zodra hij klaar was kwam hij overeind. Hij gaf zijn moeder een kus en daarna gaf hij de brief af en liep hij weer naar haar toe. Hij knuffelde haar zachtjes. 'Je mist hem heel erg, of niet soms?' vroeg hij zacht aan haar, lichtelijk bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 20:30

Fay Fuego

Nathan vroeg plagend aan haar wat ze allemaal aan het bedenken was, daardoor keek ze naar hem op met een glimlach. Ze schudde haar hoofd een beetje. "Iets wat we niet gaan herhalen." Zei ze tegen hem. Haar glas werd weer door hem bijgevuld en ze nam er meteen een grote slok uit.
"Ik wil het niet, vooral niet nu Stephen weg is, ik wil niet ergens naar verlangen wat fout is." Zei ze heel eerlijk tegen hem en ze keek hem doordringend aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze merkte zijn trillende ademhaling en daardoor ging ze rustig door met haar nagels. Jay wilde weten wat ze verzonnen had voor de volgende keer. Ze likte even langs zijn oorlel. "Ik dacht om een dag de hele dag uitdagend gekleed te zijn, dat iedereen naar me kijkt... maar niemand mag wat doen, ook jij niet. Ik zal je uitdagen, verleiden... maar je mag niet toehappen, pas als het je teveel wordt en dan wil ik dat je eerst mij verwend en daarna pas jezelf..." Klonk har stem hees en haar lippen raakten elke keer zijn oor.


Layka Samira

Ze kreeg een kus van haar zoon en daarna gaf hij de brief af. Hij knuffelde haar daarna en ze sloeg haar armen om hem heen. Hij vroeg lichtelijk bezorgd of ze hem miste. "Ja..." Fluisterde ze zacht en eerlijk. "Maar nu gaat het beter, omdat hij terug heeft geschreven en ik weet dat het tot nu toe goed gegaan is." Glimlachte ze. "Maak je maar geen zorgen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 20:43

Nathan Gerono

Ze dacht aan iets dat ze niet gingen herhalen. Ze wilde het niet, niet nu hij weg was. 'Ik begrijp het,' zei hij zacht. 'Ik hoop dat hij snel terug is dan,' voegde hij er aan toe, lichtelijk plagend. 'Denk je dat hij niets met iemand anders doet?' vroeg hij daarna heel zacht aan haar. Hij wilde het gewoon weten, hij wilde weten hoe ze er over dacht. Hij zou het niet kunnen, hij zou niet zo lang kunnen wachten.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze vertelde bleef hij stil, zijn ademhaling versnelde wel enorm. 'Dat lijkt mij heerlijk,' fluisterde hij. Dit was echt precies wat hij nodig had nu. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar heftig, zijn handen gleden al snel over haar lichaam heen naar beneden en hij bleef haar maar zoenen. Ze liet hem enorm verlangen door zoiets te vertellen, maar dat wist ze waarschijnlijk zelf ook wel. Hij hield er van om uitgedaagd te worden.

Myles Samira

'Ik wil gewoon dat het echt goed met je gaat. Ondanks dat ik wel weet dat ik mij niet echt zorgen om je hoef te maken, ik wil dat je gelukkig bent. papa komt snel weer terug en dat is voor jou ook beter, maar tot die tijd wil ik er voor zorgen dat jij je wel iets beter voelt,' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 20:59

Fay Fuego

Hij begreep het wel. "Fijn, dankjewel..." Zei ze zachtjes tegen hem met een lichte glimlach rond haar lippen. Ze was blij dat hij het begreep. Daarna zei hij plagend dat hij hoopte dat Stephen snel weer terug is."Ik ook." Lachte ze nu om zijn plagende opmerking. Daarna vroeg hij of ze dacht of Stephen het met iemand anders zou doen. Ze keek Nathan gekweld aan.
"Breng me niet op slechte gedachten, alsjeblieft... ik vind het verschrikkelijk dat hij weg is en ik wil me niet bedenken dat hij het met iemand anders doet... echt niet... ik weet dat hij van me houdt en dat hij alleen naar mij kijkt... maar hij is weg nu, er kan van alles gebeuren, maar ik wil er gewoon in blijven geloven dat hij zoiets nooit zou doen." Sprak ze fluisterend.


Koningin Esmeralda Fullbright

Het leek hem heerlijk. Ze grinnikte even zachtjes. "Mij ook." Ze gaf hem een knipoog. Daarna zoende hij haar heftig en voelde ze zijn handen over haar lichaam glijden, ze sloeg haar armen om zijn nek en haar benen om zijn middel en zoende hem heftig terug.



Layka Samira

Hij wilde dat het echt goed met haar ging, ondanks dat hij wel wist dat hij zich niet echt zorgen hoefde te maken, hij wilde dat ze gelukkig was. Duke kwam snel weer terug en dat was ook beter voor haar, maar tot die tijd wilde hij er voor zorgen dat ze zich wel iets beter voelde.
"Je bent heel erg lief, Myles, echt waar, maar ik ben al zo blij dat je me mee hebt genomen hier naartoe, dat je me nergens van buitensluit en dat ik het zo goed met je kan vinden... echt, dat maakt mij de meest dankbare en trotse moeder ooit." Vertelde ze hem liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 21:15

Nathan Gerono

'Als iemand het niet zou doen, dan is hij het, Fay. Ik wil je niet op slechte ideeën brengen, ik wilde gewoon weten hoe je er over dacht...' zei hij zacht tegen haar. Stephen kon toch niet verwachten dat dit goed ging? Het kon niet. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Ik bedoelde het echt niet vervelend, ik wilde het gewoon bespreken met je, ik kan dit niet goed begrijpen, dat is alles,' zei hij eerlijk.

Koning Jay Fullbright

Het leek haar ook heerlijk en hij voelde haar lichaam nu helemaal tegen zich aan. Hij kreunde zacht, hij legde zijn handen rond haar heupen en hij drong bij haar naar binnen. Hij wilde niet langer wachten, helemaal niet. Hij had er nu zo ontzettend veel zin in, veel meer dan eerder op de dag, maar dit voelde beter dan hij ooit verwacht had.

Myles Samira

'Ik hou gewoon heel erg veel van je, mama. Het is voor mij niets bijzonders, echt niet. Ik ben gek op je,' zei hij zacht tegen haar. Hij knuffelde haar nog eens en daarna glimlachte hij liefdevol. 'Ik hoop ook dat hij snel terug is, we missen hem allebei heel erg, maar dat weet hij ook wel. Ik weet zeker dat het wel weer goed komt,' zei hij zacht. 'Vind je het leuk om even mee te gaan naar Chayenne?' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum