Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 11:16

Aurora Legos

Stephen vroeg aan haar hoe hij ervoor kon zorgen dat ze hem begrepen, dat was onmogelijk zei hij. "Het is wel mogelijk." Zei ze hem zachtjes. "Zij moeten hier ook aan wennen, want ze begrijpen niet waarom je van hun weg wilt, dat je hun echt pijn wilt doen en het zelf wilt voorkomen door weg te lopen." Vertelde ze zachtjes. "Je moet ze wat dingetjes uitleggen om deze gevoelens zo snel mogelijk weer kwijt te raken, want als je het niet bespreekt, zullen ze het nooit snappen." Vertelde ze hem. Hij wilde weten of Lucius hem kon helpen. "Je kan alleen met hem praten als je rustig bent, anders zal het escaleren en zal het erger worden, zodra je met Lucius bent en je voelt aan dat het niet meer goed gaat, moet je weglopen." Vertelde ze doordringend.


Fay Fuego

Ze moest hem laten gaan wanneer ze het gevoel kreeg dat hij haar pijn ging doen. Daardoor knikte ze weer. HEt was gewoon te gevaarlijk, ze kon hem beter laten gaan en hopen dat hij verstandig genoeg was. Lucius vroeg nu naar haar grootste angst.
"Dat hij me zoveel pijn doet en ik geen andere optie meer zie dan weg te gaan met Faith..." Fluisterde ze, ze leunde wat tegen Nathan aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 11:26

Koning Stephen Lahero

'Waarom begrijpen ze dat niet? Ik heb het duizend keer gezegd,' zei hij woedend. Hoe moeilijk was het om gewoon naar hem te luisteren? Hij werd er echt helemaal gek van. HIj moest wat dingen uitleggen want als hij het niet besprak, zouden ze hem nooit snappen. Hij kon alleen met Lucius praten als hij rustig was, anders zou het erger worden. Zodra hij met Lucius was en hij voelde dat het niet goed ging, moest hij weglopen. 'Maar hij kan mij helpen...' zei hij, het klonk nu ietwat wanhopig, maar dat was beter dan die enorme woede. Daar kon hij veel minder goed mee omgaan. Hij sloot zijn ogen en hij bleef staan, het was natuurlijk maar een kwestie van tijd voor Chayenne dit hoorde. Iedereen zou zo teleurgesteld in hem zijn.

Lucius Legos

'Dat zal hij niet doen, als jij hem laat gaan. Het laatste dat hij wilt is jouw pijn doen. Echt. Hij zou nooit met jou doen wat hij eigenlijk wil doen, terwijl die gevoelens wel zo sterk zijn. Maar je moet hem niet stoppen, je moet hem niet tegenhouden, want dan zal hij zichzelf niet meer in de hand hebben,' zei hij zacht. Hij ademde even diep in en daarna keek hij haar doordringend aan. 'Ik heb een hele hoop mensen pijn gedaan, Fay. Afgeslacht. Ze waren mij niets waard en ik moest mijn gevoelens ergens in kwijt. Ik was opzoek naar balans, controle, macht. Ik vond het allemaal in hetzelfde ding en dat werd een manier van leven. Maar kijk naar Aurora en mij. We hebben een hele hoop dingen moeten doorstaan en ik had het niet meer dan logisch gevonden dat ze mij alleen had gelaten. Maar dat deed ze niet. Ik heb haar pijn gedaan, maar Aurora was ook altijd degene die ik er buiten wilde houden. Ik hield van haar en ik heb haar nooit zo veel pijn gedaan, Stephen zal dat bij jou ook niet doen. Hij is nog eens sterker dan dit ik ben, hij loopt weg, dat zou ik niet doen. Je moet er niet bang voor zijn. Als ik het kan, kan hij het al helemaal...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 11:36

Aurora Legos

"Ze willen het niet zien, ze zien alleen de lieve en zorgzame Stephen en het maakt ze in de war als ze je zo zien en ze denken je met een aanraking of een paar woorden weer erbij te krijgen, maar zo werkt het gewoon niet en dat snappen ze nog niet, ik denk dat Lucius het ze nu uitlegt." Zei Aurora zachtjes tegen hem.
"Je kunt het beste naar een plek waar je niemand meer pijn kunt doen, want anders zullen ze te horen krijgen dat je mensen hebt vermoord, mensen pijn gedaan..." Fluisterde ze hem toe.
"Ja, Lucius kan je helpen, maar je zult het grootste gedeelte zelf moeten doen."


Fay Fuego

Hij zal het niet doen als ze hem liet gaan, want het laatste wat hij wilde was haar pijn doen, hij zou nooit iets met haar doen wat hij eigenlijk wilde. Ze moest hem gewoon niet tegenhouden. Daardoor knikte ze weer een beetje. Ze vond het wel moeilijk en lastig. Hij vertelde wat hij had gedaan en daardoor voelde ze de rillingen over haar rug lopen, het was allemaal zo onaangedaan.
"Waarom heb jij Aurora wel pijn gedaan en zal Stephen mij geen pijn doen?" Vroeg ze heel zacht aan hem. Ze vond het ongelooflijk moeilijk... "Alleen maar omdat hij sterker is?" Vroeg ze zachtjes. "En hoe zit het met zijn kracht? Maakt die niet alles veel erger?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 11:42

Koning Stephen Lahero

'Ik wil ook dat ze alleen dat zien,' mompelde hij. Dat was nu een beetje te laat, maar hij wilde niet dat dit ooit nog eens zou gebeuren. Hij wist wel dat hij daar niets aan kon doen, dat het echt wel vaker fout zou gaan, maar hij vond het heel erg. 'Waar moet ik dan heen? Ik wil juist iemand pijn doen, anders houdt dit nooit op... het voelt verschrikkelijk...' zei hij zacht. Lucius kon helpen, maar hij moest het grootste gedeelte zelf doen. Dat werd dus niets, hij kon amper normaal nadenken nu.

Lucius Legos

'Je moet het in perspectief zien, Fay. Wat ik Aurora aan heb gedaan is maar een fractie van wat ik bij iemand anders zou doen. Bijna niets. Bij Stephen zal dat ook zo zijn. Hij doet andere mensen waarschijnlijk niet eens echt iets aan of heel zelden, dan zal het bij jou nog veel minder zijn, begrijp je?' vroeg hij aan haar. Hij had nog nooit zo veel uitgelegd over gevoelens en hij deed zijn best, maar hij wist dat hij niet verder moest gaan dan dit. Ze vond het nu al onaangenaam en ze wist nog bijna niets. Misschien moest hij dat dan ook maar zo houden. Ze vroeg naar zijn kracht, of die het niet veel erger maakte. Lucius had gehoopt dat ze daar niet over zou beginnen. 'Ja, het zorgt er alleen maar meer voor dat hij in de war raakt. Ik kon altijd heel snel controle over mezelf krijgen door kort toe te geven aan het gevoel. Dat zorgde ervoor dat ik mezelf in de hand had, dat ik weer bepaalde wat er gebeurde, dat ik weer normaal na kon denken. Dat heeft Stephen niet, door die kracht blokkeert hij...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 11:47

Aurora Legos

"Dat snap ik, logisch ook." Knikte ze nu naar hem. Hij vroeg waar hij dan heen moest, want hij wilde juist iemand pijn doen, anders hield het nooit op het voelde verschrikkelijk. Ze beet even op haar lip en keek hem wat vertwijfeld aan. "Ik weet het echt niet, ik zou het liefste mezelf aanbieden, want ik weet dat ik niet dood kan en ik weet dat je dan andere mensen geen pijn doet..." Legde ze zachtjes uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 11:49

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei werd zijn blik groot van verbazing. 'Echt niet, geen denken aan. Jij hebt al genoeg meegemaakt met Lucius, ik zou het nooit doen. Net zo goed als dat ik het niet bij Fay wil.' zei hij zacht. 'Je kan misschien niet doodgaan, maar het gaat mij ook niet om het sterven, dat weet je. Het gaat om de pijn. Ik wil het niet, ik zou je nooit pijn doen,' zei hij nu snel achter elkaar. Het zorgde er wel voor dat hij inzag wat hij eigenlijk wilde doen. Daardoor ademde hij even diep in, dit ging echt niet gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 12:07

Aurora Legos

Zijn blik werd groot van verbazing en hij zei dat er geen denken aan was, zij had al genoeg meegemaakt, hij zou het nooit doen, ook niet bij Fay. "Rustig maar, het is al goed, ik begrijp je." Zei ze zachtjes tegen hem. "Het beste is om de woede om te zetten in een andere emotie of in je kracht, dat je het water in gaat en je uitleeft." Zei Aurora zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 13:10

Koning Stephen Lahero

'Dat wil ik al helemaal niet. Dat zijn allemaal onmogelijke opties. Als ik dat doe richt ik nog veel meer schade aan,' zei hij zacht. Het zou meer levens kosten dan wanneer hij zich uitleefde op Ă©Ă©n persoon. 'Ik denk dat ik gewoon een paar uur alleen moet zijn, misschien wordt het dan minder en kalmeer ik een beetje,' zei hij zacht. Hij hoopte het echt. Hij hoopte dat hij er niet afstandelijker van werd, dat het niet erger werd, hij hoopte dat hij gewoon een beetje tot rust kwam dan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 13:46

Aurora Legos

"Is goed, probeer het maar om een paar uurtjes alleen te zijn, het helpt om iemand pijn te doen, dat zie ik ook bij Lucius, als je iemand tegenkomt in het bos, er kan wat gebeuren... maar probeer het niet open en bloot in een dorp te doen, oké? Probeer aan je status te denken." Vertelde ze Stephen met een zachte stem. Ze streek even over zijn rug heen. "Succes, jongen." Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 13:50

Koning Stephen Lahero

Hij ademde diep in en hij knikte langzaam. 'Ik zal er rekening mee houden,' fluisterde hij. Hij hoopte gewoon dat het niet nodig was. Dat als hij iemand tegenkwam, hij niets zou doen. Hij wilde dit helemaal niet. Hij voelde haar hand op zijn rug en hij omhelsde haar kort. 'Zeg alsjeblieft tegen Fay en Nathan dat het wel meevalt. Ik wil dit langzaam uit leggen, ik wil niet dat ze in Ă©Ă©n keer zo slecht over mij denken...' fluisterde hij. Hij keek haar nog even aan, daarna liep hij weer verder het bos in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 13:54

Aurora Legos

Hij fluisterde dat hij er rekening mee zou houden en daardoor knikte Aurora eventjes. Ze werd kort door hem omhelst en ze moest tegen Fay en Nathan zeggen dat het meeviel, hij wilde het langzaam uitleggen en niet dat ze slecht over hem zouden denken. "Dat zouden ze nooit doen, Stephen, echt nooit, dat weet ik zeker, al weten ze alles, ze zullen van je blijven houden, vooral Fay." Vertelde Aurora hem, ze keek hem na toen hij het bos inliep, ze zuchtte even zachtjes, daarna keerde ze weer terug naar het kasteel, maar haar kamer. Fay sprong meteen op toen ze terug kwam, maar Stephen was niet bij haar. Ze keek Aurora niet begrijpend aan.
"Dit moet hij even alleen doen, Fay... hij moet weer even alles op een rijtje krijgen en weer helemaal rustig worden, hij begreep me wel en luisterde gelukkig ook naar me." Legde Aurora uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 13:58

Lucius Legos

Aurora kwam terug, Stephen was niet bij haar. Misschien maar beter ook, dat kon niet anders dan fout gaan. Hij keek haar vragend aan, maar hij wist wel dat ze echt niet alles zou gaan vertellen waar Fay en Nathan bij waren. Misschien was het maar goed dat Fay iemand zoals Nathan had, die er was als er iets gebeurde. Aurora legde uit dat hij dit alleen moest doen, dat hij rustig moest worden. Stephen begreep haar wel en hij luisterde ook naar haar, daardoor glimlachte Lucius even, dat was in ieder geval goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 14:04

Aurora Legos

Fay ging weer rustig zitten. "Ga anders gewoon lekker met Faith samen wat doen en verzet je gedachten even, doe wat leuks met haar. Stephen komt toch pas terug wanneer hij er klaar voor is, je moet niet op hem gaan wachten, hij komt echt vanzelf, ik meen het." Sprak de vrouw haar zachtjes toe. Fay knikte een beetje. "Is goed." Sprak ze met een schorre stem, daarna kwam ze overeind en keek ze Aurora en Lucius aan. "Bedankt, allebei." Fluisterde ze zacht. Aurora knikte haar vriendelijk toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 14:10

Lucius Legos

Hij vond het bijzonder om te zien dat ze echt zo veel om Stephen gaf. Dat iemand dat soort gevoelens had. Hij hield ook van Aurora, maar hij liet dat op een totaal andere manier zien. 'Graag gedaan,' zei hij zacht. Hij knikte even kort naar Nathan, die meteen zijn arm weer om Fay heensloeg. Zodra ze de kamer uitkwamen keek Lucius opzij naar Aurora. 'Hoe ging het met hem?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 14:13

Aurora Legos

Zodra ze weg waren wilde Lucius van haar weten hoe het met hem ging. "Hij vindt dat de wereld hem niet begrijpt, zit vol met woede en wil het liefste iemand kapot maken." Zuchtte ze tegen hem, ze nam naast Lucius plaats en schonk een glas wijn voor zichzelf in, ze keek Lucius aan. "Jij ook?" Vroeg ze aan hem.


Fay Fuego

Ze voelde de arm van Nathan om haar schouder heen en ze leunde tegen hem aan. Ze voelde zich zo echt verschrikkelijk, ze vond het echt alles behalve leuk allemaal. "Wil je me gewoon naar bed brengen?" Ze had geen zin om wat leuks te gaan doen, ze wilde in haar bed liggen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 14:32

Lucius Legos

'Gaat hij dat ook doen?' vroeg hij nu zacht aan haar. Waarschijnlijk kon ze aardig inschatten hoe erg het was. Ze schonk een glas wijn voor zichzelf in en ze vroeg of hij ook wilde. 'Graag,' zei hij zacht. 'Ik wil eigenlijk het liefste naar hem toe gaan om te helpen, maar ik weet dat ik het nu waarschijnlijk alleen maar erger maak,' zei hij tegen haar. Hij had gewoon het gevoel dat hij iets moest doen. Hij kon Stephen het gevoel geven dat hij hem begreep, want hij begreep het ook.

Nathan Gerono

Ze leunde tegen hem aan en ze vroeg of hij haar gewoon naar bed wilde brengen. 'Weet je dat zeker? Ik wil wel bij je blijven...' zei hij zacht. Hij wilde niet dat ze zichzelf in slaap zou huilen omdat ze zo overstuur was, dat wilde hij echt niet hebben. Hij bracht haar wel naar haar kamer toe, als dat was wat ze wilde dan liet hij dat ook gewoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 14:44

Aurora Legos

Lucius vroeg haar of Stephen het ook ging doen. "Hij is heel sterk, ik weet niet wat hij van plan is." Zei Aurora zacht tegen Lucius. Ze schonk voor Lucius ook een glas in en gaf het aan hem. Daarna leunde ze wat tegen hem aan. "Jij mag nu in geen geval naar hem toe, ik heb hem vertelt dat jij hem kan helpen, maar als jullie praten en hij voelt die woede opkomen, heb ik gezegd dat hij weg moest gaan, als hij jou erin aansteekt, wordt het alleen maar erger en zullen jullie elkaar pijn doen." Legde ze aan Lucius uit.


Fay Fuego

Hij vroeg of ze het zeker wist en hij wilde bij haar blijven. "Ik heb nergens zin in." Klonk haar stem schor, van de altijd positieve en vrolijke Fay, was niets meer over, ze leek een totaal ander persoon te zijn nu. Ze slikte even zachtjes. "Je kan gewoon weggaan, het maakt niet uit." Ze haalde wat onverschillig haar schouders eventjes op. Ze trok haar kleding uit en ging onder de dekens liggen, ze had het op de een of andere manier ook koud... Het voelde gewoon alsof ze ziek was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 14:50

Lucius Legos

Hij pakte het glas aan en hij zuchtte zacht. 'Ik weet het, maar ik vind het gewoon zo vreselijk dat hij het gevoel heeft dat niemand hem begrijpt. Ik had dat ook en ik had zo graag gehad dat mijn vader gezegd had dat hij mij begreep,' zei hij eerlijk tegen haar. Hij vertelde eigenlijk nooit iets over zichzelf, dit was heel zeldzaam. Hij nam een paar grote slokken van de wijn en daarna sloot hij zijn ogen even. Hij vond dit heel erg lastig.

Nathan Gerono

'Ik ga niet weg, nooit,' zei hij doordringend tegen haar. Ze trok haar kleren uit en ze ging in bed liggen, hij kwam bij haar zitten. Hij streek langzaam langs haar wang en hij ademde diep in. 'Het komt goed, dat weet je toch wel? Er zijn zoveel mensen die hem willen helpen, het komt echt wel goed. Over een paar uur is hij gewoon terug, is hij weer zichzelf en zal hij uitleggen wat er in hem omgaat. Dan kan je hem begrijpen en zal jij je ook weer een stuk beter voelen,' zei hij glimlachend. Hij wilde haar zo graag wat positieve energie geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 14:54

Aurora Legos

Hij zei dat hij het wist en dat het gewoon zo vreselijk was dat Stephen het gevoel had dat niemand hem begreep. Dat had hij zo graag gehad, dat zijn vader had gezegd dat hij hem begreep. Ze liet niet zien dat dit haar verraste, dat Lucius over zichzelf begon te vertellen. "Dat begrijp ik ook wel, maar ik heb wel proberen aan te geven dat ik mijn best deed om hem te begrijpen, ik begrijp hem beter dan Fay of Nathan, dat leek hij ook te weten." Sprak ze Lucius toe.


Fay Fuego

Nathan ging nooit weg. Hij kwam bij haar zitten en streek langs haar wang. Haar blik was vol zorgen.
"Het zal lang duren voor het goed komt, Nathan, misschien wel te lang..." Fluisterde ze hem toe. Ze zuchtte even zachtjes, ze geloofde ook niet dat Stephen zichzelf was wanneer hij terug zou komen, dat was waarschijnlijk echt niet zo. Er was een knop bij hem omgegaan.
"Iets in mij wil hem ook helemaal niet begrijpen, ik wil hem nog steeds zien als die lieve en zorgzame man..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 15:04

Lucius Legos

'Ik hoop dat hij dat ook echt zo ziet,' zei hij zacht. Hij hoopte het heel erg, want het zou een hele hoop schelen. Als hij het gevoel had dat mensen hem begrepen, zou hij waarschijnlijk sneller rustiger worden, dat hoopte hij tenminste wel. Hij pakte de hand van Aurora even vast. Hij wilde haar laten zien dat hij blij was dat ze dit deed, dat het zo goed ging, maar hij kon dat niet zo goed onder woorden brengen.

Nathan Gerono

'Te lang? Hoe bedoel je dat?' vroeg hij zacht. Dacht ze dat het niet meer goed kwam? Zou ze bij Stephen weggaan? Hij kon het zich ergens misschien ook wel voorstellen, maar hij wilde niet weten wat er dan zou gebeuren. Stephen zou tot alles in staat zijn. Hij zou harteloos worden. 'Dat is hij nog steeds, Fay. Dat is niet veranderd...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 15:10

Aurora Legos

Hij hoopte ook dat Stephen het zo inzag. Ze knikte eventjes, maar dat zouden ze vanzelf wel merken, of het wel of niet zo werd gezien door Stephen. Lucius pakte haar hand en ze keek hem met een glimlach aan.
"Heb je goed met ze kunnen praten?" Wilde ze van hem weten, ze nam een slokje van haar wijn.


Fay Fuego

Ze zuchtte zacht door de vraag van Nathan. "Als hij me wel pijn doet, ben ik echt genoodzaakt om te vertrekken, dan zie ik geen andere keuze. Ik ben bang dat.... dat dit..." Ze streelde even langs haar hals. "... nog maar het begin is." Ze leunde tegen Nathan aan en kroop naar hem toe, ze had het echt wat koud. Stephen was nog steeds die lieve zorgzame man, dat was niet veranderd. "Maar er is wel wat bijgekomen." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 15:14

Lucius Legos

'Ik weet het niet,' zei hij zacht. 'Ik heb mijn best gedaan om het uit te leggen, maar ik weet niet of het juist goed of slecht is. Fay is sterk, maar ze zal voor zichzelf kiezen als het er op aan komt. Dat is goed, heel goed. Ik respecteer het, maar Stephen zal compleet doordraaien en ik weet niet of wij daar iets aan kunnen doen. Ik heb een hele hoop vertrouwen in hem en ik weet dat hij niet is zoals ik ben, godzijdank heeft hij ontzettend veel goede kanten van jou, maar als hij in de steek gelaten wordt... ik weet niet waar we ons dan op voor moeten bereiden,' zei hij eerlijk tegen haar.

Nathan Gerono

'Daar heb je gelijk in,' fluisterde hij. Ze streek langs haar hals, ze was bang dat dit nog maar het begin was. 'Je moet een lijn trekken en die hem vertellen. Zeg wat voor jou het punt is dat het niet meer te doen is. Als hij die weet, zal hij er misschien niet eens overheen gaan en als hij dat wel doet, zijn de gevolgen duidelijk,' zei hij zacht tegen haar. Ze kroop dichter naar hem toe, hij sloot haar in zijn armen en hij streek langzaam over haar rug heen. 'Dat is zo, maar misschien zakt dat ook wel weer weg. Het is jaren goed gegaan, dat komt wel weer, echt wel...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 15:30

Aurora Legos

Hij had zijn best gedaan om het uit te leggen, Fay zou voor zichzelf kiezen. "Ze zou opofferingen moeten maken, Lucius... ze moet bij hem blijven, dat heeft niets met haar eigen waarde te maken en met hoe sterk ze is, ze moet het doen voor het volk... Als Stephen nu een normale man was geweest, dan had ze gewoon kunnen weglopen, geen enkel probleem, maar hij is de koning, en met die krachten... Ze moet bij hem blijven." Vertelde Aurora nu duidelijk.


Fay Fuego

Ze moest een lijn trekken. "Maar dan is het allemaal zo definitief... ik weet het gewoon even niet meer, ik weet het echt niet meer... het maakt me zo in de war en het doet zoveel pijn, onvoorstelbaar... " Fluisterde ze en ze legde haar hoofd tegen hem aan.
"Ik kan niet eens meer echt helder nadenken, Wat nu als hij straks terug komt en jou in mijn bed ziet? Misschien draait hij wel door, wat nu als hij doordraait in de buurt van de kinderen? Het maakt me allemaal zo bang, ik heb ineens zoveel zorgen, ik weet het gewoon niet meer." Tranen liepen langzaam over haar wangen heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 15:33

Lucius Legos

'Dat is niet aan ons,' zei hij zacht tegen haar. 'Ik hoop dat ze dat doet, dat ze bij hem blijft en dat ze veel van hem accepteert, want hij zal niet kunnen functioneren als hij alleen is, al denkt hij misschien van wel. Het zou eerlijk tegenover haar zijn als hij dat toegeeft, maar dat zal moeilijk worden. Ik hoop gewoon dat hij de schade beperkt, dat hij het niet zo laat zien tegenover haar, tegenover zijn kinderen,' zei hij. Dat was het belangrijkste. Hij vond het prima als Stephen zich op iemand af reageerde, maar niet op Fay of de kinderen, dat zou fout gaan.

Nathan Gerono

'Dat snap ik wel,' zei hij zacht tegen haar. 'Dat zal niet zo snel gebeuren. Hij zal eerder weglopen en je weet dat ik je zal beschermen, ik kan wel iets hebben. Lucius en Aurora zijn in de buurt, die letten ook op. Maak je niet al te druk, Fay,' fluisterde hij. Hij streek de tranen weg en daarna pakte hij haar stevig vast. 'Ik begrijp het wel, ik ben mij ook kapot geschrokken. Maar dit is niet het einde van de wereld, niet het einde van jullie band of relatie, het komt goed,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 15:43

Aurora Legos

Ze verbaasde zich er toch over hoe verstandig Lucius geworden was, hoe goed hij erover nadacht en wat hij wel en niet goed aan de situatie vond, hij was echt veranderd. "Wat ben je toch leuk geworden..." Fluisterde Aurora hem nu zachtjes toe. "Je denkt aan iedereen, wilt rekening met ze houden en ze zelfs helpen... je bent zo ontzettend goed bezig... zo fantastisch." Ze streek zachtjes langs zijn wang.


Fay Fuego

Ze luisterde wel naar Nathan en bleef zachtjes huilen, het gaf gewoon geen vooldoening, ze lag dicht tegen Nathan aan, voelde zijn armen om haar heen, maar hij was geen Stephen... het gaf haar niet voldoende troost. Ze had meer nodig, maar ze wist dat Nathan haar dat niet kon geven. Maar ze wilde zo graag in de armen van Stephen liggen, met hem praten en bij hem zijn... Ze slaakte een diepe zucht en sloot haar ogen maar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum