Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 21:27

Fay Fuego

Ze werd weer wat rustiger toen hij aangaf dat als iemand het niet zou doen, het Stephen was, hij wilde haar niet op slechte ideeën brengen. hij wilde gewoon weten hoe zij erover dacht. "Ik vind het doodeng..." Fluisterde ze hees tegen Nathan. Hij onderlip trilde wat hierdoor. Hij pakte haarh and vast en kneep erin. Hij bedoelde het niet vervelend, hij wilde het gewoon bespreken. Hij kon het niet begrijpen.
"Het is denk ik omdat we zoveel van elkaar houden..." Fluisterde ze nu zachtjes, ze wist het anders ook niet.



Koningin Esmeralda Fullbright

Hij kreunde door haar en hij drong bij haar naar binnen, ze grijnsde en beet even op zijn lip. "Laat me zien hoe erg je dit gemist hebt." Klonk haar stem hees, zij had het wel gemist, zeker zoals het nu ging, het was haast normaal. Het leek heel gewoon... Ze kreunde en zoende hem weer heftig.



Layka Samira

Hij hield gewoon heel erg veel van haar en het was niets bijzonders voor hem. "Daar ben ik heel erg blij mee, je bent echt een schatje." Glimlachte ze haar zoon nu toe. Hij hoopte ook dat zijn vader snel weer terug was, ze misten hem allebei erg, maar dat wist Duke, Myles was er zeker van dat het goed kwam. "Dat denk ik ook wel." Knikte ze. Ze streek zacht over zijn rug heen. Hij wilde weten of ze het fijn vond om mee te gaan naar Chayenne. Ze knikte. "Ja, dat vind ik wel leuk."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 21:35

Verena Stratton
Ze zag dat hij grijnsde en een beetje terug plaagde. 'Zeg dat wel.' zei ze daar nog op terug. Ze zag hoe Duke nog een glas water pakte en naast haar neer zette en daarna werd gezegd dat ze het moest aangeven als er iets mis was. 'Dankjewel.' bedankte ze hem daarvoor. Ze ging zelf ook liggen, op haar zij, en trok de deken goed over haar schouders heen. 'Misschien dat je morgen even naar mijn rug wilt kijken, omdat ik daar wat pijn heb sinds het bad. Maar dat heeft nu geen haast. Verder ben ik alleen maar moe, doodmoe.' vertelde ze Duke, omdat ze hem bezorgd zag kijken.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 21:39

Nathan Gerono

'Waarom? Vind je het zo erg als hij dat zou doen?' vroeg hij nu aan haar. Hij kon zich daar niet goed iets bij voorstellen. Hij kende het gevoel niet, helemaal niet. Hij was nog nooit in zijn leven op die manier jaloers geweest, het bestond voor hem niet, omdat hij nooit zo van iemand gehouden had. Daarom begreep hij ook niets van alles. Hij dronk nog wat van zijn wijn terwijl hij er over nadacht, maar hij snapte het nog steeds niet echt. Als je lang zonder elkaar was, was het toch niet zo raar dat je er naar verlangde?

Koning Jay Fullbright

Hij moest laten zien hoe erg hij dit gemist had. Daardoor greep hij haar nog steviger vast en ging hij iets heftiger tekeer. Het was nog niet echt ruw, maar wel heel erg heftig. Hij werd weer door haar gezoend, hij ging er direct in mee, hij vond het alleen maar heel fijn. Hij hoopte dat hun idee er nu voor zorgde dat het gevoel weer bleef, hij hoopte het echt.

Myles Samira

Hij pakte zachtjes har hand vast en daarna nam hij haar mee naar de kamer van Chayenne, waar hij nogal veel tijd doorbracht. Hij glimlachte even naar zijn moeder, daarna klopte hij aan. 'Chayenne, ik ben het, met mijn moeder...' zei hij, zodat ze wist dat hij niet alleen was.

Duke Samira

'Ik zal er morgen naar kijken, geen enkel probleem. Ga jij maar lekker slapen nu, rust wat uit. Dan kunnen we morgen een heel stuk doorrijden,' zei hij zacht tegen haar. Er werd nog op de deur geklopt, waardoor hij toch weer overeind kwam, er was een brief voor hem. Hij bedankte de herbergier even en hij las de brief door, een glimlachje verscheen op zijn gezicht. Hij legde de brief weg en daarna ging hij weer in bed liggen, hij was zelf ook echt kapot.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 21:45

Verena Stratton
Ze knikte nog even na de woorden van Duke, maar kon daarna haar ogen niet langer meer open houden. Ze kreeg nog vaag mee dat het geklopt werd en dat Duke uit bed stapte, maar dat was dan ook alles wat ze nog mee kreeg. Ze viel in een diepe slaap, wat ze ook wel nodig had na wat haar vandaag gebeurd was, en hoe ze daarvoor had moeten zien te overleven.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 21:48

Fay Fuego

“Het zou me ongelooflijk veel pijn doen.” Fluisterde ze met tranen in haar ogen. “Echt waar... het zou betekenen dat ik niet goed genoeg voor hem ben, dat ik het niet waard ben... dat hij iemand heeft gevonden die de taak van koningin veel beter zou kunnen vervullen dan ik.” Ze snikte nu zachtjes en kroop tegen Nathan aan. “Ik wil er echt niet aan denken.” Sprak ze verdrietig. “Ik wil het niet voor me zien...” Ze wist nu al dat ze hiervan niet zou kunnen slapen, ze zou echt spoken gaan zien, hoewel ze het er zelfs nog met Stephen over gehad had, Nathan brokkelde het nu allemaal weer af.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze werd nog steviger vastgegrepen en het werd heftiger, maar niet ruw. Dit was heerlijk, ze had nog nooit zo erg genoten, zichzelf nog nooit zo erg kunnen laten gaan, ze genoot er echt van. Haar nagels gingen over zijn rug heen en ze ging er echt helemaal in op. Ze werd echt vuriger.



Layka Samira

Haar hand werd zachtjes beetgepakt door Myles. Hij raakte haar echt recht in haar hart, hij was zo lief.. zorgde zo goed voor haar... Ze wist dat hij geweldig voor Chayenne zou zorgen, dat het meisje nooit wat tekort zou komen. Hij glimlachte even naar haar toen ze voor de deur stonden. Ze kneep met een glimlach in zijn hand. Hij klopte aan en vertelde Chayenne dat hij het was, samen met haar. De deur ging weer open. Chayenne glimlachte naar hem, haar ogen straalden als ze hem aankeek.
“Kom maar, zal ik wat thee laten komen en koekjes?” Vroeg ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 21:58

Nathan Gerono

Hij begreep er totaal niets van, maar hij troostte haar wel toen ze tegen hem aankroop. 'Sorry,' zei hij zacht. 'Ik denk niet dat hij dat denkt, waarom zou hij iemand gevonden hebben die dan jou is? Hij is gewoon lang weg en hij heeft er zin in, dat is toch iets totaal anders?' vroeg hij zacht. 'Na een paar dagen heb jij dat toch ook? Als er dan iets gebeurt is het toch niet omdat je iemand hebt gevonden die leuker is dan hem? Het is gewoon omdat je er naar verlangd...' zei hij zacht. Hij bleef haar heel stevig vasthouden en hij streek over haar rug heen.

Koning Jay Fullbright

Ze liet zich duidelijk helemaal gaan en daar genoot hij juist enorm van. Hij vond dit zo verschrikkelijk lekker. Misschien ook omdat ze het even niet gedaan hadden, daardoor was het alleen maar fijner. Hij zoende haar nog even, maar daarna nam hij afstand. Hij keek haar uitdagend aan, daarna tilde hij haar op. Hij legde haar op de kant neer en hij boog over haar haan, meteen streek hij langs haar gezicht. Hij was bijzonder geduldig. Hij zoende haar weer zacht en daarna drong hij weer langzaam bij haar naar binnen.

Myles Samira

Hij drukte zacht zijn lippen op de wang van Chayenne, hij vond het zo fijn om haar te zien, elke keer weer. 'Ja, dat lijkt mij best wel lekker,' zei hij daarna grijnzend, hij keek even naar zijn moeder, hij wist dat ze het ook heel erg leuk vond. Hij ging zitten en hij staarde even kort naar Chayenne, daarna realiseerde hij zich dat hij dat deed en keek hij weer weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 21:59

Duke Samira

Hij zakte al vrij snel in slaap, hij had zijn rust ook nodig, zijn lichaam was uitgeput door het snelle rijden hier naar toe, dat was hij niet meer echt gewend. Vroeger had hij constant gereden, maar nu echt niet meer. Hij merkte wel dat hij Layka heel erg miste, hij werd constant wakker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 22:09


Fay Fuego

Hij bood zachtjes zijn excuses aan. Hij dacht niet dat Stephen dat dacht, want waarom zou hij iemand gevonden hebben die beter was dan haar? Hij was gewoon lang weg en heeft er zin in, dat was iets totaal anders. “Nee, dat is gewoon vreemdgaan... ik kan hem dat niet vergeven. Ik zal ook niet vreemdgaan... ik wil met hem trouwen, dan hoor je te wachten... dan hoor je alleen op elkaar te wachten en met niemand anders wat te doen.” Ze was nog steeds niet gerustgesteld, ze voelde nog steeds de tranen over haar wangen glijden. “Nee, nee, nee, ik wil gewoon niet dat hij wat met iemand anders doet, dat kan ik niet aan...” Het zou haar hart echt breken, het zou voelen alsof ze niet goed genoeg was.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij nam na een tijdje afstand en ze keek hem verbaasd aan, maar door zijn uitdagende blik begon ze te grijnzen. Hij tilde haar op en legde haar op de kant in het gras. Hij boog zich over haar heen en streek langs haar gezicht. Ze keek hem vol liefde aan. Ze werd weer zacht gezoend en hij drong weer bij haar naar binnen. Meteen duwde ze hem het gras in en zorgde ze dat ze bovenop hem zat om weer vurig en vol passie verder te gaan. Nu ze eenmaal de smaak te pakken had, wilde ze daar ook echt niet mee stoppen.


Chayenne Lahero

“Ik zal het regelen.” Glimlachte ze breed toen Myles aangaf dat hij het lekker zou vinden. Layka knikte ook even. “Klinkt goed.” Zei ze zacht tegen Chayenne. Chayenne liet een dienstmeisje komen en legde uit wat ze wilde hebben, daarna ging het meisje weer weg om alles te halen. Ze keek even om naar Myles en zijn moeder die nu op de bank zaten, ze merkte de starende ogen van Myles op en ze grinnikte even zachtjes. Ze kwam op hem af en woelde even plagend door zijn haren heen. Daarna ging ze tegenover de twee zitten.
“Hoe komt het dat je ziek bent?” Wilde ze nu van Layka weten, ze vroeg het voorzichtig en zachtjes. Layka glimlachte waterig en begon het uit te leggen aan het meisje wat er precies aan de hand was, ze vertelde hoe moeilijk alles voor haar werd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 22:11

Verena Stratton
Zelf werd ze pas weer de volgende ochtend wakker. Helaas niet heel rustig en ontspannen. Ze schrok wakker, maar bleef wel liggen. Enkel haar ademhaling versnelde en ze klemde haar hand stevig aan haar kussen vast. Pas na enkele secondes leek ze zich te herinneren dat ze niet meer vast zat. Ze lag in een zacht en warm bed, zonder boeien om haar polsen heen. Geen koude, vieze kelder meer. Ze zuchtte even en ontspande weer wat. Ze besloot even recht te gaan zitten en wat van het water te drinken dat voor haar klaargezet was.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 22:28

Nathan Gerono

‘Ik denk niet dat hij dat ooit zou doen, Fay. Echt niet… hij is denk ik de laatste die dat zou doen,’ zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en hij veegde zo de tranen weg. Hij zou het echt niet kunnen. Een relatie ging dus nooit lukken. Steeds meer werd het hem duidelijk dat het niet ging. Hij drukte zacht zijn lippen op haar voorhoofd en daarna legde hij haar hoofd tegen zijn borstkas aan. ‘Je moet niet bang zijn. Ik weet zeker dat hij vanavond alleen in bed ligt en dan aan jou denkt. Zo is hij.’ Zei hij tegen haar.

Koning Jay Fullbright

Hij werd opeens omgedraaid en hij keek haar verlangend aan, ze was zo ontzettend heftig, daar hield hij van. Dit was echt fijn. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar dichter naar zich toe om haar te zoenen. Hij kreunde diep, door wat ze deed werd het ook voor hem steeds heftiger en dat was goed te merken. Na een paar minuten bereikte hij zijn hoogtepunt, het voelde echt heerlijk. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij zoende haar weer.

Myles Samira

Ze had het duidelijk door, door wat ze daarna deed grijnsde hij een beetje. Het was dat zijn moeder er bij was, anders had hij nu wat anders gedaan. Hij vond het wel heel gezellig zo, hij was blij dat zijn moeder hier was, dat ze het goed kon vinden met Chayenne. Hij vond het toch wel erg belangrijk dat ze trots op hem was. Hij luisterde naar wat er verteld werd, maar hij keek eigenlijk alleen maar met een glimlachje op zijn gezicht naar Chayenne, niet meer dan dat.

Duke Samira

Hij was al even wakker toen Verena overeind kwam, hij liep eigenlijk net naar binnen met een schaal met wat eten in zijn handen. Hij zette het naast haar op bed en hij pakte zelf een broodje. Hij na meen paar happen en daarna keek hij haar weer aan. ‘Eet wat… dan kunnen we zo verder, ik hoop dat we een rustige reis hebben, dan kan je vanavond weer in je eigen bed slapen,’ zei hij glimlachend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 22:39


Fay Fuego

Hij dacht niet dat Stephen het ooit zou doen, hij was wel de laatste die dat deed. “En ik de eerste...” Zuchtte ze nu zacht. Nathan streek langs haar gezicht om zo de tranen weg te vegen. Daarna voelde ze zijn lippen zachtjes op haar voorhoofd en werd haar hoofd tegen zijn borst aangelegd, ze sloeg haar armen om hem heen, dit vond ze fijn... Nathan als haar steun en toeverlaat, zonder dat hij ook maar iets van plan was. Ze moest niet bang zijn, hij wist zeker dat Stephen vanavond alleen in zijn bed lag en aan haar dacht, zo was hij.
“Waarom maakte je me dan zo bang terwijl je weet dat hij het niet doet, waarom maakte je me aan het twijfelen? Of heeft het met jou en Elvira te maken, eigenlijk?” Vroeg ze zich nu af.


Koningin Esmeralda Fullbright

Het was echt fantastisch en ongelooflijk heftig. Ze moest toegeven dat ze echt had genoten, dit keer ging het niet om Jay, of alleen om haar, het ging om hun samen.... Na zijn hoogtepunt werd ze naar hem toegetrokken en gezoend. Ze sloeg haar armen om hem heen en kroop na de zoen tegen hem aan. “Ik heb echt heel erg genoten, Jay, dit was fantastisch...” Fluisterde ze nu.


Layka Samira

Het dienstmeisje kwam binnen halverwege en zette alles op tafel neer. Ze schonk de thee in en ging daarna verder. Chayenne bood haar en Myles koekjes aan, ze pakte er eentje van het schoteltje en dronk van de heerlijke thee. Daarna vertelde ze verder. Ze zag dat Chayenne tussendoor Myles een knipoog gaf. Het leek zo natuurlijk tussen hun twee... alsof ze echt voor elkaar geboren waren.
“Het lijkt me echt verschrikkelijk om niet te kunnen schrijven zeg.” Zei Chayenne nu tegen haar, ze vond het oprecht rot voor de vrouw. “Dat is het ook...” Sprak Layka zachtjes. Ze keek even naar de grond, maar daarna herstelde ze zich weer en keek ze naar haar zoon. “Gelukkig wil Myles me helpen.” Sprak ze met een glimlach. “Ja, wat een schatje is het ook hé?” Klonk de stem van Chayenne nu plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 22:39

Verena Stratton
Ze keek op toen Duke aan kwam lopen met een schaal met eten. Ze moest er ook wat van eten, dan konden ze verder. Ze knikte even en koos haar ontbijt uit, waar ze dan van begon te eten. 'Dit bed lag al heerlijk. Ik kan mij niet voorstellen hoeveel beter mijn eigen bed ook alweer lag.' vertelde ze tussen het eten door. 'Hoe gaat het eigenlijk met Layka, en Myles?' vroeg ze Duke.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 22:53

Nathan Gerono

'Dat is niet zo,' zei hij zacht tegen haar, omdat ze zei dat ze de eerste zou zijn. Hij geloofde dat gewoon niet. Ze wilde het duidelijk echt niet, daarom ging hij zich ook echt niets in zijn hoofd halen. Dan werd het nog een stuk moeilijker voor hun. Ze wilde daarna weten of het eigenlijk met Elvira en hem te maken had. 'Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed, ik kan nooit een normale relatie hebben. Ze zal vast verwachten dat ik haar gewoon trouw zal zijn, maar ik ben daar niet toe in staat, echt niet,' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

'Ik vond het ook heel fijn, het voelde heerlijk,' zei hij zacht. 'Ik weet niet goed hoe het komt, maar ik had er eigenlijk gewoon echt geen zin in...' zei hij tegen haar. 'Gelukkig kan jij dat nogal makkelijk laten verdwijnen, daar ben ik wel heel erg blij mee,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij kwam wat overeind en daarna tilde hij haar op en sprong hij het water weer in.

Myles Samira

Hij kreeg een knipoog van haar, waardoor hij weer glimlachte. Daarna zeiden ze opeens dat hij een schatje was, waardoor hij zijn hoofd schudde. 'Dat valt best wel mee,' zei hij daarop. Hij vond het zelf helemaal niet zo bijzonder, hij deed gewoon wat hij moest doen, wat voor hem zelf ook goed voelde. Hij dronk wat van de thee en daarna keek hij weer naar Chayenne, ze was zo ontzettend mooi.

Duke Samira

'Dat kan ik mij voorstellen, maar je zal geweldig slapen, denk ik,' zei hij glimlachend tegen haar. 'Het gaat redelijk goed, alleen Layka is ziek. Ze heeft veel pijn in haar lichaam, maar toen ik weg ging ging het wel redelijk. Ik hoop dat het nu ook goed gaat, maar dat zal ik snel genoeg zien. Ze zijn bij White Castle, dus ik zal jou eerst thuis brengen,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 23:05

Fay Fuego

Het ging inderdaad niet om haar en Stephen, maar om zichzelf. Hij wist het niet zo goed, hij zal nooit een normale relatie kunnen hebben, ze zou verwachten dat hij haar trouw was, maar daar was hij niet toe in staat.
“Laat die angst los, Nathan, misschien wilt ze dat wel helemaal niet, wilt ze een wat meer vrije relatie waarin jullie nog van alles kunnen doen met andere mensen, maar wel met haar in een bed slaapt. Dat kan ook, er zijn zoveel mogelijkheden, maak je niet druk erover... bovendien... tot nu toe is er nog helemaal geen sprake van een relatie, toch?” Vroeg ze hem met een glimlach.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze was blij dat hij het ook heel fijn vond. Hij wist ook niet hoe het kwam, hij had er gewoon echt geen zin in, gelukkig kon zij het nog makkelijk laten verdwijnen. “Zeg het me wanneer het me niet meer lukt, Jay... dan is er echt wat aan de hand, voor nu vind ik dit zelf eigenlijk wel heel fijn.” Gaf ze eerlijk aan. Daarna ging hij staan en tilde haar op. Hij sprong samen met haar het water in. Ze slaakte een gilletje en hield zich stevig vast aan zijn nek.



Layka Samira

“Je bent gewoon heel speciaal voor ons, Myles.” Zei Layka nu met een glimlach tegen haar zoon. Ze praatte nog heel even met Chayenne, maar daarna had ze haar kop met thee leeggedronken. “Ik ga weer eventjes, ik zie jullie straks wel bij het eten.” Glimlachte ze. Ze knikte Chayenne even toe. “Ik vond het leuk met je te praten.” Zei het meisje eerlijk en oprecht, het deed Layka zichtbaar goed. “Ik ook.” Zei ze terug. Ze gaf haar zoon een kus op zijn slaap en kwam daarna heel langzaam overeind. Haar knieën hadden er behoorlijk wat moeite mee. Ze liep naar de deur, haar handen hadden net last van spasmes waardoor ze niet in staat was om de deurkruk te pakken, hoewel ze het er net nog over had met Chayenne, schaamde ze zich hier echt ongelooflijk erg voor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 23:15

Nathan Gerono

'Ik weet het niet, je hebt misschien wel gelijk, maar zit er dan wel een toekomst in? Het is zeker nog geen relatie, maar ik weet dat we er allebei op de een of andere manier wel op die manier naar kijken, we zijn er wel mee bezig. Anders zou dit op een andere manier gaan,' zei hij tegen haar. 'Dan zou ik er totaal niet zo mee bezig zijn. Het voelt alsof er meer in zit voor ons, maar ik niet weet wat ik daar mee moet doen,'

Koning Jay Fullbright

'Ik zal het tegen je zeggen, maak je maar geen zorgen. Anders merk je het ook snel genoeg,' zei hij tegen haar. Ze bleef hem stevig vasthouden en hij streek met zijn vingers langs haar gezicht. Hij zoende haar weer zacht en daarna zette hij haar weer neer in het water. 'Ik hou van je, heel erg veel,' fluisterde hij. 'Ik snap ook niet waar het gevoel vandaan komt, ik heb er over nagedacht, maar ik kan het gewoon niet volgen,' zei hij zacht.

Myles Samira

'Dat zal wel,'zei hij grijnzend. Hij deed er niets voor, het was gewoon zo. Zijn moeder wilde weer gaan, hij kwam langzaam overeind en hij sloeg zijn arm om haar middel heen. 'Kom, ik breng je wel even weg,' zei hij zacht tegen haar. Hij opende de deur voor haar en hij nam haar mee, alles was vol liefde, zoals altijd eigenlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 2/3/2015, 23:16

Verena Stratton
Ze luisterde naar wat Duke haar vertelde. 'Ze is sterk, want ik heb geen pijn van haar af kunnen lezen die paar keer dat ik haar zag. Dan moeten we maar niet te lang tijd gaan rekken.' zei ze, waarna ze nog een hap eten nam. Ze vond dat ze daarna voor nu wel weer genoeg gegeten had. 'Kan ze nog beter worden?' vroeg ze daarna zachtjes. Ze vond het wel echt vervelend voor hun dat Layka zo'n pijn bleek te hebben.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 23:28

Fay Fuego

Misschien had ze gelijk, maar zat er dan wel een toekomst in, het was nog geen relatie maar ze keken er wel allebei op die manier naar, ze waren er wel mee bezig, het voelde alsof er meer in zat.
"daar ben ik heel erg blij om, Nathan, je verdient het echt." Zei ze oprecht tegen hem. "Maar hoelang kennen jullie elkaar nu al? Twee dagen? Dat is nog zo kort... wat zei je over mij en Stephen? We moesten het rustig aan doen en daardoor is onze band sterker geworden, doe het met haar ook rustig aan. Je weet niet eens wat ze wel en niet leuk vind." Glimlachte ze nu naar haar vriend. "Neem haar mee ergens naar toe, koop iets leuks voor haar en dat soort dingetjes, daar houden vrouwen van." Plaagde ze lichtelijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zou het snel genoeg merken waarschijnlijk. Daar had hij wel gelijk in. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen en ze sloot heel even haar ogen daardoor, ze werd door hem neergezet. "werd ik te zwaar?" Vroeg ze plagend. Daarna gaf hij aan dat hij heel erg veel van haar hield. Ze keek hem stralend aan. "Ik toch ook van jou." Zei ze liefdevol. Hij snapte niet waar het gevoel vandaan kwam, hij had erover nagedacht, maar hij kon het gewoon niet volgen. "Misschien kom je er vanzelf achter of misschien is het gewoon omdat je ouder wordt en wijzer." Zei ze met een glimlach.


Layka Samira

Ineens voelde ze de arm van haar zoon om haar middel, hij bracht haar wel. Hij deed het zo vol liefde en goedbedoeld, maar ze voelde zich echt heel oud hierdoor... ze kon soms echt helemaal niets meer... tranen stonden in haar ogen, ook van de pijn, maar ook van het besef hoe weinig ze zelf eigenlijk nog kon. "Ik weet dat je het niet zo erg vind, maar ik voel me zo bezwaarlijk..." Fluisterde ze heel zacht tegen hem. Ze probeerde haar handen in elkaar te vouwen, maar ze deden zoveel pijn. ze kon er niets mee, ze moesten warm worden... ze waren dan ook ijskoud.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 23:34

Nathan Gerono

Hij knikte langzaam, hij wist dat ze gelijk had. Zo moest hij er ook mee omgaan, maar hij vond het heel lastig. Als hij iets voor haar zou kopen, was het dan niet opeens heel serieus? Dat idee zorgde er alweer voor dat hij het benauwd kreeg, hij had echt gewoon tijd nodig, heel erg veel tijd. Dan kwam het misschien wel goed en zou hij wennen aan het idee, hij zou het wel proberen. Hij zuchtte zacht en hij legde zijn hoofd nu tegen haar aan, waarom was alles zo ingewikkeld als het om relaties ging?

Koning Jay Fullbright

'Nee, je wordt nooit te zwaar,' plaagde hij haar. Ze dacht dat het ook kon komen doordat hij ouder werd, daardoor knikte hij. 'Dat dacht ik zelf ook al. Misschien kom ik wel gewoon een beetje tot rust,' zei hij glimlachend. Dan was het niet zo erg, als het maar niet erger werd. Dan hadden ze wel een probleem, dat zou niet goed zijn. Dan was er iets aan de hand, dat kon niet anders. Hij zoende haar weer zacht en daarna zwom hij naar de kant. 'Laten we maar terug gaan, voordat Killian ons mist,' plaagde hij haar.

Myles Samira

'Je moet er gewoon niet over nadenken, ik hou van je, ik doe alles voor je,' zei hij zacht. Eenmaal in haar kamer zette hij haar meteen bij het vuur neer en hij sloeg een deken om haar heen. 'Zo moet het wel wat beter gaan, toch?' vroeg hij zacht. 'Ik zal warme thee voor je halen, dan worden je handen ook weer wat warmer,' zei hij daarna. Hij kwam al snel terug met een mok dampende thee, hij gaf het aan en hij glimlachte kort naar haar, hij hield ontzettend veel van zijn moeder.

Duke Samira

'Ze is inderdaad enorm sterk,' zei hij zacht. 'Laten we dan maar gaan, 'voegde hij er grijnzend aan toe, hij ruimde hun spullen op en daarna keek hij weer naar Verena. 'Loop jij maar naar de stallen toe, dan zal ik even betalen,' zei hij. Daarna liep hij naar de herbergier en rekende hij af, hij bedankte nog voor de goede zorgen, hij was blij dat ze hier hadden kunnen overnachten en dat liet hij dan ook graag zien, daarna liep hij naar de stallen toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/3/2015, 23:44

Fay Fuego

“iets kopen kan verschillen, Nathan... het kan een ketting, ring of wat dan ook zijn, maar dat doe je meer bij een serieuze relatie. Maar je kunt ook een bloem kopen, misschien een zwaard of een boog, iets dat ze nodig heeft, iets praktisch. Ik denk ook dat Elvira meer zo’n soort type is, praktisch. Ze ziet waarde in dingen die ze ergens voor kan gebruiken, niet in sieraden.” Glimlachte ze nu. Hij legde haar hoofd tegen haar aan en zuchtte.
“Je komt er wel, net zoals ik er ook kwam.” Gaf ze hem mee.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze werd nooit te zwaar voor hem. “Gelukkig maar.” Glimlachte ze nu liefjes naar hem.  Hij dacht zelf ook dat het kwam doordat hij ouder werd, misschien kwam hij wel tot rust. Ze knikte hierdoor. Hij zwom na een tijdje weer naar de kant en stelde voor om terug te gaan, voor hun zoontje hun zou missen. “Oh, ja het is al bijna tijd om te gaan eten, we moeten opschieten, anders word hij nog ongeduldig.” Lachte ze vrolijk. Ze zwom achter Jay aan en kwam het water uit.


Layka Samira

Ze moest er niet teveel over nadenken, hij hield van haar en deed alles voor haar. “Wat zou ik toch zonder jou moeten, lieve Myles...” Zei ze tegen haar zoon. Er werd een deken om haar heengeslagen bij het vuur en hij vroeg haar zacht of het zo weer beter ging. Daarna kreeg ze ook nog warme thee, ze hield het vast in haar handen, dit was beter.
“Ik hou zo ontzettend veel van je, ga nu maar weer lekker terug naar Chayenne, ik red me wel. Ik ben blij dat je me hebt gebracht, dankjewel.” Ze vond het ontzettend belangrijk om aan haar zoon continu te laten zien hoe dankbaar ze hem was voor wat hij allemaal voor haar deed, dat zou goed voor hem zijn. Het zou hem zelfvertrouwen geven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/3/2015, 23:49

Nathan Gerono

'Ik kan wel een zwaard voor haar maken,' zei hij nu. Dan had hij ook nog eens iets te doen, hij vond het wel een goed idee. Hij keek Fay dus ook even dankbaar aan, hij wist af en toe niet wat hij zonder haar zou moeten. Hij dronk zijn wijn op en hij keek haar daarna aan. 'Zullen we maar terug gaan? Dan ga ik even met haar praten,' zei hij zacht. Hij wilde niet dat ze zich hier rot over voelde, de nachtmerrie had niets met haar te maken en hij hoopte dat het ook echt tot haar doordrong. 'Zie ik je daarna weer even? Ik wil niet dat je de hele tijd alleen bent...'

Koning Jay Fullbright

'Van wie zou hij dat hebben?' vroeg hij grijnzend aan haar, ze waren allebei ongeduldig. Hij trok zijn kleding weer aan, hoewel hij nog aardig nat was, zou het wel opdrogen, het maakte hem niet zo heel erg veel uit. Het was warm genoeg, koud zou hij het echt niet zo snel krijgen nu. Hij keek weer even naar Esmeralda, zijn blik vol liefde, hij hield echt heel erg veel van haar.

Myles Samira

Hij glimlachte een beetje, hij wist het ook niet, maar hij wilde haar helpen met alles, altijd. Hij deed het ook gewoon graag, dan kon hij iets voor haar betekenen en dat vond hij heel erg fijn. 'Ik ben in de buurt als je mij nodig hebt, dan moet je gewoon een wachter roepen,' zei hij zacht. Hij gaf haar nog een kus en daarna vertrok hij en liep hij terug naar de kamer van Chayenne. Hij klopte kort aan en daarna ging hij weer naar binnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 3/3/2015, 00:04

Verena Stratton
Er werd verder geen antwoord gegeven op haar vraag. Misschien was het ook net iets te gevoelig om tegen haar te vertellen. Zo geweldig goed kenden ze elkaar nou ook weer niet. Ze moest maar alvast naar de stallen toe gaan, en dan zou Duke gaan betalen. Hij was al weg voor ze er wat tegen in kon brengen. Niet dat ze dat zou willen. Ze zorgde dat ze klaar voor vertrek was en begaf zich daarna naar de stallen toe. Onderweg viel haar in dat ze gisteren gezegd had dat ze graag even naar haar rug had laten kijken, maar ze snapte ergens ook wel dat Duke nu liever zo snel mogelijk weer terug was bij Layka. Zelf zou ze ook zo snel als mogelijk Devlyn weer willen zien.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2015, 08:38

Fay Fuego

Ze glimlachte toen hij zei dat hij wel een zwaard kon maken. "Ja, precies, daar ben je hartstikke goed in." Zei ze vrolijk tegen. Hij keek haar dankbaar aan en ze gaf hem een knipoog. "Vrienden helpen elkaar altijd." Lachte ze hem nu toe. Hij wilde terug gaan en met Elvira praten. "Doen we, ik wil ook weer terug." Ze dronk haar wijn op en stond op. Nathan vroeg of hij haar daarna nog even zag. Ze glimlachte hierdoor. "Ja is goed." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2015, 09:11

Nathan Gerono

Ze zei dat hij daar hartstikke goed in was, waardoor hij weer glimlachte. 'Ik wil ook wel een zwaard voor jou maken hoor,' plaagde hij haar nu een beetje.Ze wilde zelf ook wel weer terug en ze dronk haar wijn op, ze zouden elkaar straks nog even spreken. 'Als er iets is of als jij je alleen voelt, moet je naar mij toekomen hoor. Je mag altijd storen,' zei hij zacht. Het was misschien slim als ze wel eerst aanklopte, maar hij wilde dat ze wist dat ze echt altijd bij hem terecht kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/3/2015, 09:14

Koning Stephen Lahero

Ze hadden de hele dag doorgereden, hij voelde zijn spieren wel wat, maar het was eigenlijk wel goed uit te houden. Nu waren ze bij een herberg aangekomen en gingen ze wat eten en daarna slapen. Hij merkte heel goed dat dit uitputtend was, maar hij vond het zo heerlijk om gewoon te rijden, niets anders te doen en je hoofd leeg te kunnen maken. Hij had wat dingen met Lucius besproken en ook dat vond hij eigenlijk wel leuk. Hij zette de paarden weg en daarna liep hij met Lucius mee naar binnen, ze aten wat aan de bar en daarna liepen ze allebei naar hun eigen kamer toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/3/2015, 10:04

Fay Fuego

Hij zei plagend dar hij voor haar ook wel een zwaard wilde maken. "Ik heb zelf een prachtig zwaard, toch bedankt voor het aanbod." Zei ze met een lach tegen hem. "Weet ik Nathan, je bent een hele goede vriend." Zei ze lief. Ze knuffelde hem nog even en kwam daarna overeind om vervolgens de deur uit te lopen, storm kwam ook ineens overeind.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum