Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 11:51

Selina Roxy

Ze hoorde hem zacht grinniken en daarna vroeg hij aan haar of ze het leuk zou vinden om de volgende dag met hem samen te gaan eten in het dorp.
"Dat lijkt me heel erg leuk, Sean, ik zei toch dat je me aan het versieren was." Plaagde ze hem nu. Ze dronk van haar wijn en keek hem even doordringend aan. Dit nieuwe idee stond haar wel aan, eigenlijk wilde ze gewoon heel erg graag veranderen, ze wilde anders zijn, een betere versie van zichzelf en dat leek zo toch behoorlijk te lukken. Hoewel ze nog wel brutaal was en niet iedereen dat waarschijnlijk leuk vond, leek het er wel op dat mensen haar aardig vonden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 11:54

Sean Mylano

'Leuk.' Zei hij oprecht tegen haar, omdat ze het wel wilde. Hij was er blij mee, het zou toch een beetje jammer zijn als ze nu nee zei. Door wat ze daarna zei grijnsde hij weer. 'Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik nou eigenlijk aan het doen ben, dit is best wel nieuw voor mij. Maar noem het maar zoals je wilt...' zei hij glimlachend. Het maakte hem allemaal niet zo heel erg veel uit. Hij had het nu naar zijn zin, dus zou samen eten vast ook gezellig zijn. ' Dus, ik ga straks gewoon weg hier en naar mijn eigen kamer toe? Helemaal geen actie en avontuur?' Vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 13:34

Selina Foxy

Hij vond het echt leuk en ze begon te lachen door zijn woorden. Het was nieuw voor hem. "Dan had ik je dus toch goed ingeschat." Plaagde ze hem nu. Ze had wel gedacht dat hij zo'n persoon was die dat zomaar deed.
"Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij ook nieuw is." Klonk haar stem een beetje ondeugend. Hij vroeg of hij straks gewoon weer weg ging en naar zijn eigen kamer, dat er niets zou gebeuren.
"Dat heb je heel erg goed gezien." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 13:37

Sean Mylano

Ze moest toegeven dat het voor haar ook nieuw was, haar stem klonk ondeugend en hij keek haar weer vragen aan. Hij begreep af en toe niets van haar, terwijl hij normaal mensen heel goed begreep. Wat was nieuw voor haar? alles? Misschien wel dit ouderwetse. Hij begreep haar echt niet goed. Ze zei dat hij het goed gezien had en hij schudde zijn hoofd. 'Jammer, ik had toch een beetje op wat meer gehoopt.' Plaagde hij haar nu weer. Ze had dat beeld nu toch al van hem..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 14:15

Selina Roxy

"Je hoeft echt niet alles te weten hoor." Plaagde ze Sean toen hij haar met een vragende blik aankeek. Ze stak haar tong even naar hem uit. Hij begon haar weer te plagen dat hij op wat meer had gehoopt. "Pech, je brengt me echt niet op andere ideeën." Lachte ze. Ze dronk haar glas leeg en kwam overeind.
"Ik ga denk ik de vrouw van mijn vader maar eens ontmoeten." Besloot ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 14:20

Sean Mylano

'Ah, toe nou... Hier kan ik dus écht niet tegen hé...' zei hij grijnzend tegen haar. Ze wilde hem duidelijk niet vertellen wat hij wilde weten. Ze dronk haar glas leeg en daarna kwam ze overeind. 'Ik mag zeker niet mee....' zei hij lachend. Hij kwam overeind en hij zette zijn glas weg, daarna keek hij haar weer aan. Dit was normaal het moment waarop hij toch een poging zou wagen en haar zou zoenen, maar waarschijnlijk kon hij dan een flinke klap in zijn gezicht verwachten, dus deed hij het nu maar niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 14:23

Selina Roxy

"Ja, want jij bent zo'n iemand die alles wilt weten, maar toch duidelijk nog wel beschaafd bent omdat je niet zomaar in mijn hoofd kruipt." Vertelde ze hem, duidelijk tevreden hiermee. Misschien vertelde ze het morgen wel aan hem. Hij kwam ook overeind en zette zijn glas weg. Hij zei lachend dat hij zeker niet mee mocht.
"Als wat?" Ze schudde haar hoofd even. "Papa, met deze man ga ik morgen op date en nu wilt hij graag overal met me mee." Ze begon te grijnzen. "Ik geloof niet echt dat ze daar vrolijk van worden."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 14:27

Sean Mylano

Door wat ze nu opnoemde over hem grijnsde hij breed. 'Precies, je hebt mij beter door dan ik jou.' Plaagde hij haar. Waarschijnlijk zouden ze elkaar nog wel beter leren kennen, want ze kon nog veel meer over hem te weten komen. Door wat ze daarna zei grijnsde hij nog eens. 'Oké, het is duidelijk. Dan wens ik je veel succes en zie ik je morgen wel weer.' zei hij lachend. Hij pakte nu haar hand vast en hij drukte kort en redelijk beschaafd zijn lippen op haar wang. 'Bedankt voor deze interessante avond.' zei hij. Daarna vertrok hij naar zijn eigen kamer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 14:32

Selina Foxy

Ze had hem beter door dan hij haar. Hierdoor grijnsde ze eventjes, dat was ook eigenlijk de bedoeling, ze wilde wel weten met wie ze de volgende dag zou dineren. Hij vond haar duidelijk en wenste haar veel succes. Haar hand werd vastgepakt en ze kreeg een kus op haar wang.
"Tot morgen, Sean. Het was gezellig." Knikte ze hem toe. Daarna wierp ze even een blik in de spiegel, waarschijnlijk zou die vrouw van haar vader haar wel een rat vinden, ze zag er nou niet echt bepaald beschaafd uit. Sean was misschien wel wat gewend, naar haar idee hoorde hij hier niet, hij stelde zich voor aan Leroy, dus die kende hem nog niet. Ze zuchtte zachtjes en vroeg daarna aan een wachter in welke kamer haar vader verbleef. Zacht klopte ze even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 14:37

Sean Mylano

Hij schudde zijn hoofd nog eens en daarna liep hij naar zijn kamer toe. Hij dacht nog even na over alles, maar daarna merkte hij dat hij toch aardig vermoeid was en hij zakte al vrij snel in slaap. Morgen zou hij waarschijnlijk wel weer druk zijn met Faith en met Killian, dus wilde hij wel goed uitgerust zijn en hij had ook wel aardig wat gedronken, het was voor hem beter als hij nu ging slapen.

Leroy Fullbright

Hij was toch wel blij dat hij Lolita redelijk gerust had kunnen stellen, hij wilde echt niet dat ze bang was dat er zomaar allemaal kinderen voor de deur zouden staan. Hij wist nu van Kenzo (die was het toch? haha) en van Selina en dat vond hij eigenlijk wel voldoende, hij hoopte dat het er niet meer zouden zijn. Hij wist dat de kans nogal groot was dat het er wel meer waren, hij hoopte alleen maar dat ze niet opeens voor zijn deur zouden staan. Hij keek op toen er op de deur geklopt werd. 'binnen,' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 14:42

Selina Roxy

Ze mocht al gauw binnenkomen van Leroy. Ze opende langzaam de deur en zag een mooie vrouw naar haar kijken. Selina glimlachte haar eventjes toe.
"Hoi, ik zou mezelf graag voor willen stellen." Zei ze zacht, op de een of andere manier leek de drank nu meteen uit haar systeem te zijn, dit voelde serieus. Lolita kwam langzaam overeind en liep naar haar toe. Wat een prachtige dame was het, ze had veel weg van Leroy, vooral die uitstraling. Iets in haar ogen herkende Lolita ook als de macht die Leroy uitoefende vroeger.
"Mijn naam is Selina." Ze stak haar hand uit naar Lolita die hem schudde. "Lolita." Knikte ze haar toe.
"Hoe bevalt het je hier?" Vroeg Lolita vervolgens aan haar. Selina glimlachte eventjes. "Goed, het is hier mooi." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 14:44

Leroy Fullbright

Selina kwam binnen en Lolita liep naar haar toe, hij liet zijn blik even over haar heen glijden en daarna was hij eigenlijk al meteen in gedachten verzonken. Hij dacht aan vroeger, de aanwezigheid van Selina haalde flink wat herinneringen op, terwijl hij het juist liever achter zich wilde laten. Dat ging alleen niet zo heel erg makkelijk. Hij was in die tijd veel vaker vreemdgegaan, maar er was maar één vrouw die zijn horloge kon hebben. Hij luisterde niet naar wat er gezegd werd en hij staarde maar wat voor zich uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 14:52

Lolita Fullbright

Ze bekeek het meisje nog een tijdje, Leroy leek zich er niet mee te willen bemoeien.
"Waarom ben je eigenlijk nu pas gekomen? Waarom heb je al die jaren gewacht als je het hier allemaal wel mooi vind?" Waren de volgende vragen van Lolita. Selina keek haar een tijdje doordringend aan, niet wetend of ze haar nu aardig vond of dat ze haar bespeelde.
"Mijn moeder is al een tijdje overleden, maar wanneer ze overleed gingen alle remmen bij mij los. Ik heb me vreselijk misdragen, pasgeleden besloot ik dat ik ermee moest stoppen en het af moest sluiten. Ik wilde mijn moeders huis opruimen en het te koop zetten. Toen vond ik het horloge van Leroy. Ik hoopte dat dit mijn nieuwe start kon zijn..." Legde Selina heel eerlijk uit. Lolita ontspande hierdoor wat meer en knikte een beetje. "Misschien wel." Zei ze uiteindelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 14:56

Leroy Fullbright

Af en toe luisterde hij wel naar wat er gezegd werd, maar het was maar goed dat Lolita zich er wel meer op concentreerde, want hij kon dat niet echt. Hij vond dit best wel lastig. Natuurlijk was ze altijd welkom, maar wat als ze zijn oude leven naar boven zou halen? Hij wist wel dat hij nu anders was, dat hij het beter kon hebben, maar hij zou ook altijd terugvallen blijven houden en daar was hij best wel bang voor nu, het voelde gewoon al onrustig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 16:00

Lolita Fullbright

Na een tijdje ging Selina weer weg en daardoor keek Lolita weer naar Leroy. Ze ging bij hem zitten en streek door zijn haren heen. "Ze lijkt me nog wel aardig, hoe gaat het met jou? Voelt het nog allemaal goed?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 16:07

Leroy Fullbright

Lolita kwam bij hem zitten en nu pas viel hem op dat Selina weg was. Ze streek door zijn haren en hij legde zijn hoofd tegen haar aan. 'Ik weet het niet, het voelt raar, het doet mij denken aan vroeger en dat is niet zo goed, geloof ik,' zei hij zacht. Hij drukte nu zijn lippen in haar hals en hij trok haar dichter naar zich toe, zijn handen gleden over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 16:12

Lolita Fullbright

Ze voelde zijn hoofd tegen haar aan en ze luisterde naar hem. Het deed hem aan vroeger denken en dat leek hem niet echt goed. Ze werd dichter tegen hem aangetrokken en zijn handen gleden over haar lichaam heen.
"Waarom? Weet je weer wie haar moeder is?" Vroeg ze zachtjes aan hem. Ze drukte haar lippen op die van hem, nu kon het wel, ze was voldoende gerustgesteld.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 16:13

Leroy Fullbright

'Dat ook,' mompelde hij. Hij herinnerde het zich nog vrij goed, juist door het horloge. Als ze die niet had gehad, had hij haar misschien ook niet echt geloofd, hij wist het niet precies. HIj werd door haar gezoend en hij trok haar bij zich op schoot, meteen maakte hij haar jurk los en zoende hij haar iets heftiger. Hij wilde er liever niet al te veel over praten, hij hield er niet zo van en de dingen die hij zou zeggen zou Lolita ook niet zo leuk vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 16:24

Lolita Fullbright

"Maar eerst niet?" Ze vond het wat apart dat hij het zich nu allemaal wel leek te herinneren. "Was ze bijzonder?" Ze wilde meer van hem weten, hoe meer ze wist, hoe meer rust ze kreeg. Hij trok haar bij haar op schoot en maakte haar jurk los. Ze ging mee in zijn heftige zoen en begon zijn overhemd los te maken. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en kreunde eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 16:32

Leroy Fullbright

'Ik wist het niet zeker,' zei hij tegen haar. Het was al heel erg lang geleden, hij had er over na moeten denken. Ze wilde weten of ze bijzonder was, hij wist niet precies of hij dit wel wilde bespreken met haar, het voelde een beetje raar. 'Ze was bijzonder omdat ze nog leefde,' zei hij uiteindelijk zacht. Hij had haar in leven gehouden, dat maakte het vooral bijzonder. Ze begon zijn overhemd los te maken en ze drukte haar lichaam tegen hem aan, waardoor hij zacht kreunde en iets heftiger werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 16:35

Lolita Fullbright

Hij wist het niet zeker en ze knikte hierdoor eventjes. Hij legde uit waarom ze bijzonder was. "Was daar een reden voor? Of was ze gewoon sterk genoeg?" Ze wilde het gewoon weten, ze kende hem heel erg goed en al die dingen schrokken haar echt niet meer af, ze had hem zelfs naar een paar vrouwen gestuurd om zijn excuses aan te bieden en dat was allemaal prima verlopen, maar hier leek hij vrij weinig over te willen zeggen. Hij kreunde door wat ze deed en werd heftiger. Ze begon nu aan zijn broek en drukte haar lippen in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 16:37

Leroy Fullbright

'Vind je dit echt het goede moment om het te bespreken?' vroeg hij mompelend aan haar. 'Ik weet het ook allemaal niet precies meer, misschien heb ik er iets anders bij bedacht dan dat er eigenlijk aan de orde was. Maar ze was gewoon bijzonder,' mompelde hij. Ze begon zijn broek los te maken en hij kreunde diep, dit wilde hij echt nu, hij wilde ergens zijn gevoel in kwijt kunnen raken en dit was altijd de beste oplossing.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 18:57

Lolita Fullbright

Hij vroeg aan haar of dit echt wel het juiste moment was om het te bespreken en ze haalde haar schouders eventjes op. "Nee, niet echt, maar ik wil het graag weten." Vertelde ze hem eerlijk. Hij wist het niet precies meer, maar ze was gewoon bijzonder. Ze besloot er verder maar over op te houden, toch vond ze het nog steeds wel een beetje apart. Ze ging op zijn schoot zitten wanneer zijn broek uit was en ze gleed met haar handen door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 19:04

Leroy Fullbright

Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en ze kwam weer op hem zitten. Hij liet zich nu in haar glijden en hij kreunde diep. Het was beter als ze bovenop bleef, want dan zou hij een stuk minder wild zijn, waarschijnlijk. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij keek haar aan, daarna zoende hij haar meteen wat wild, hij had er echt enorm veel zin in, hij had dit best wel hard nodig. Zijn lippen gleden naar haar hals en hij zoog zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 19:08

Lolita Fullbright

Ze hoorde hem kreunen wanneer hij in haar gleed en ze sloot genietend even haar ogen. Zijn handen gleden over haar lichaam en ze keek hem doordringend even aan, niet zo heel erg veel later zoende hij haar wild. Ze ging er maar gewoon in mee, hier was toch vrij weinig tegenin te brengen, dat wist ze zelf ook wel. Hij zoog in haar hals en hierdoor kreunde ze zacht eventjes. Ze vond het heerlijk als hij dit deed, als het maar niet al te hard was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum