Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 21:15

Koningin Fay Lahero

Hij kwam nu achter haar aan en ze werd door hem vastgepakt, ze kreunde zachtjes toen ze zijn lippen in haar hals voelde. Gewillig liet ze het toe dat hij haar kleding uittrok, ze vond dit echt heerlijk.
"Weet je, Stephen... ik vind het helemaal niet erg dat het normaal gesproken zo snel voorbij is, dan weet ik tenminste dat je niet te vermoeid bent en dat het goed met je gaat." Fluisterde ze nu zacht kreunend tegen hem.


Kayton Erogate

De zoen was heerlijk en ze streelde hem ook steeds iets heftiger. Na een tijdje pakte hij haar kin vast en keek hij haar doordringend aan. "Je maakt me gek, Carmen." Klonk zijn stem laag, daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en zoende haar verlangend en vol passie terwijl hij zijn lichaam tegen haar aandrukte.


Lolita fullbright

Ze vond het al niet prettig toen zijn handen over haar lichaam gleden, maar toen hij haar heupen pakte en haar tegen zich aan trok, keek ze hem meteen met grote angstige ogen aan. "Leroy... alsjeblieft..." Smeekte ze hem. "Zo kom ik nooit over mijn angst heen... zo kunnen we nooit een kindje krijgen." Fluisterde ze hem toe met tranen in haar ogen. Ze huiverde even en maakte met haar vingers zijn handen los rond haar heupen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 21:19

Koning stephen lahero

Ze kreunde zachtjes en daardoor ademde hij diep in. Door wat ze zei stopte hij even en keek hij haar aan. 'Ik vind het niet zo heel erg leuk,' fluisterde hij. Hij vond het wel heel erg fijn om te horen dat ze het niet erg vond, maar het was voor hem zelf niet altijd fijn. Hij kon er dan gewoon niet optimaal van genieten, want het was al te snel over. Soms was het zo erg dat hij zich echt kapot schaamde.

Carmen Samira

Ze werd vastgepakt door hem. 'Mooi, dat is precies de bedoeling. Ik wil dat je laat zien wat je echt lekker vindt... dat jij je een keertje laat gaan,' zei ze zacht. Ze wilde weten hoe het was, het kon nu, ze was echt helemaal niet bang meer en het zou voor hem vast ontzettend fijn zijn. Hij had zich waarschijnlijk al die jaren ingehouden voor haar.

Leroy Fullbright

Hij zag haar angstige blik en hij ademde diep in, dit vond hij niet fijn om te zien. Ze smeekte hem en door wat ze daarna zei liet hij zijn handen helemaal van haar af glijden. 'Je hebt gelijk,' zei hij zacht. 'Het spijt mij, ik zal niets meer doen. Doe maar wat jij fijn vindt,' zei hij zacht. Hij greep de dekens wel vast, want dit was nogal heftig voor hem, maar dit zorgde ervoor dat hij het wel kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 21:29

Koningin Fay Lahero

Hij fluisterde haar toe dat hij het helemaal niet zo leuk vond. "Sorry... ik dacht dat het je misschien wat zelfverzekerder zou maken." Zei ze hem zacht en ze streelde even langs zijn gezicht. "Ik vind je echt heerlijk, Stephen.." Fluisterde ze en ze drukte haar lippen op die van hem. De jurk gleed langzaam van haar lichaam af en ze streelde zacht over zijn rug.


Kayton Erogate

Hij wist niet waar hij het zoeken moest door haar woorden en hij staarde haar even aan. Hij moest zich een keer laten gaan. "Weet je dat zeker?" Vroeg hij aan haar, heel voorzichtig. Hij had zich al jarenlang ingehouden, hij had nog nooit echt zichzelf laten gaan en hij wist nog niet eens of het wel goed uit zou pakken, straks was hij veel te ruw en dan maakte hij haar misschien wel bang...



Lolita Fullbright

Zijn handen gleden nu van haar af waardoor ze weer adem kon halen. Het speet hem, hij zou niets meer doen en zij mocht doen wat ze fijn vond. "Dankjewel..." Fluisterde ze heel erg zacht. Hij gaf haar heel erg veel vertrouwen hiermee, ze probeerde zich zo goed mogelijk weer te herstellen en ze ging langzaam door. Haar lippen drukte ze weer zacht op die van hem om hem liefdevol te zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 21:33

Koning Stephen Lahero

'Oh, ik vind het echt heel lief dat je het zegt en ik ben heel blij dat jij het niet erg vindt,' zei hij zacht. 'Het is gewoon... het is voor mij zelf nogal frustrerend,' zei hij, nog zachter. Hij vond het heel erg jammer dat Fay hem niet kon uitdagen zoals hij graag zou willen, zoals hij het leuk vond. Dat ging bijna niet, want dan was hij klaar voor er iets gebeurde. Ze zei dat ze hem heerlijk vond en zijn hartslag schoot omhoog, de jurk gleed van haar lichaam af. Hij had dit zo lang niet gevoeld en nu was het vreselijk intens. Ze streek over zijn rug en hij drukte zijn lichaam tegen haar aan, nu al moest hij zich inhouden.

Carmen Samira

'Ja, heel erg zeker. Ik kan het hebben, ik weet het zeker. Ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld en het zal waarschijnlijk enorm fijn zijn voor jou, vanaf nu kunnen we alles doen wat we fijn vinden, wat jij fijn vindt. Ik wil alles proberen,' zei ze zacht tegen hem. Ze had er echt veel vertrouwen in, want het voelde heel erg goed nu.

Leroy Fullbright

Ze bedankte hem en daarna bewoog ze weer langzaam. Hij werd liefdevol gezoend en daar ging hij ook op die manier in mee, hij deed er aardig zijn best voor. Het lukte wel redelijk en hij genoot enorm, maar toch had hij het zelf liever wilder. Dat kwam wel weer, als hij dit goed deed, zou het steeds beter gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 21:43

Koningin Fay Lahero

"Ik zat te denken... misschien als de persoon die Nathan en Elvira gaan halen jouw probleem met je hoofd oplossen, misschien dat dit dan ook wel over is. Het begon wanneer jij last kreeg van je hoofd." Vertelde ze hem nu zacht en ze keek hem eventjes aan.
Zacht kreunde ze wanneer hij zijn lichaam tegen haar aandrukte en ze begon hem uit te kleden, het was zo heftig en intens allemaal, ze genoot er vreselijk van.


Kayton Erogate

Ze wist het heel zeker, ze kon het hebben en ze had zich nog nooit zo goed gevoeld. Ze dacht dat het misschien fijn was voor hem en vanaf dit moment konden ze alles doen wat ze fijn vonden, ze wilde alles proberen. "Je bent ook zo verschrikkelijk lief..." Hij glimlachte eventjes naar haar en streelde zacht langs haar wang. "Hmm... je maakt het allemaal wel echt heel erg aantrekkelijk voor me..." Hij dacht even na over zijn opties, zijn lippen bracht hij weer naar haar hals en hij zoende haar weer, uitdagend en af en toe schraapte hij nog redelijk zacht met zijn tanden over haar huid heen.



Lolita Fullbright

Hij zoende haar zelfs liefdevol terug, dat vond ze heel erg fijn. Ze durfde zo veel meer als ze hem kon vertrouwen, ze begon iets heftiger te bewegen en kreunde zelfs zacht en heel aarzelend even. Het voelde gewoon allemaal wat raar nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 21:46

Koning Stephen Lahero

Hij dacht na over wat ze zei en hij knikte langzaam. 'Ik wil het wel hopen, maar ik durf er nog niet vanuit te gaan,' fluisterde hij. Ze kreunde door wat hij deed en ze begon zijn kleding uit te trekken, uiteindelijk pakte hij haar handen vast. 'De rest doe ik zelf wel.' zei hij zacht tegen haar. Anders werd het echt te heftig voor hem, dat wilde hij niet. Hij maakte zijn broek los en hij trok die uit, daarna zoende hij haar weer zachtjes.

Carmen Samira

'natuurlijk,' zei ze glimlachend tegen hem. Hij streek langs haar wang en ze grijnsde door wat hij daarna zei. Hij kwam dichterbij en ze voelde zijn lippen in haar hals, ze kreunde zachtjes toen ze zijn tanden voelde, dit was heel erg fijn, hier vond ze niets ergs aan en dat gaf haar nog meer vertrouwen.

Leroy Fullbright

Ze ging wat heftiger te werk en hij kreunde diep. Hij wist niet of Lolita dit nou ook echt fijn vond, maar hij genoot er wel heel erg van. Van hem mocht het wel weer een paar keer per dag, dat vond hij heerlijk en dan bleef hij lekker ontspannen. Hij bleef wel van haar af, dat was voor hem zelf makkelijker en voor Lolita ging het dan ook beter. Hij keek naar haar, naar haar geweldige lichaam en hij kreunde wat dieper.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 22:02

Koningin Fay Lahero

"Nee, ik ook niet, maar het zou wel heel erg fijn voor je zijn." Fluisterde ze hem zachtjes toe. "Aan de andere kant... ik ben er ook al gewoon heel erg blij mee als je gewoon in leven blijft." Glimlachte ze hem toe. Hij zou de rest van zijn kleding zelf losmaken, ze werd nog even door hem gezoend maar daarna stapte ze het warme bad in en keek hem met een ondeugende en uitdagende blik aan.


Kayton Erogate

Hij hoorde haar kreunen en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Ze waren wat hebberig en na een tijdje gleden ze onder haar jurk om haar daar te strelen. Hij bleef doorzoenen in haar hals en alles wat hij deed, deed hij steeds heftiger, hij hield haar ook klem tussen zichzelf en de muur, hij wilde wat proberen, maar hij wilde nog heel even wachten om het intenser te maken.


Lolita Fullbright

Ze begon hem steeds meer met passie te zoenen en haar lichaam ging niet meer zo stijf op en neer, maar veel meer zoals vroeger, ze bewoog zo sensueel... Ze keek even naar hem. "Ik hou van je... je bent geweldig..." Fluisterde ze hem toe, hij zorgde voor zo ongelooflijk veel vertrouwen... ze drukte haar lippen vervolgens in zijn hals en kreunde tussendoor zacht even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 22:08

Koning Stephen Lahero

'Dat is zo, dat is het belangrijkste. Een uurtje geleden dacht ik nog dat ik de avond niet eens zou halen.' zei hij zacht tegen haar. Daarom vond hij het nu ook wat minder erg. Ze liet hem los en stapte het bad in, hij grijnsde door haar blik. ' Je maakt het mij wel nogal moeilijk zo.' zei hij lachend. Hij stapte het water in en hij zoende haar meteen weer. Het was eigenlijk heel zacht en lief, hij was zo blij dat hij nog gewoon leefde. Dat hij er echt nog was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 22:13

Koningin Fay Lahero

Hij vond het ook het belangrijkste en een uur geleden dacht hij nog dat hij de avond niet eens zou kunnen halen. Ze knikte een beetje hierdoor. Hij lachte en zei dat ze het hem wel heel erg moeilijk maakte.
"Ik kom dan ook best wel heel erg veel tekort en dat zou ik graag in willen halen." Plaagde ze hem terug. Hij kwam bij haar in het water zitten en zoende haar. Ze vond het heerlijk, zo lief en zo zacht... Haar vingers streelden langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 22:26

Koning Stephen Lahero

Hij werd geplaagd en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Is het zo erg met jou? Je had het ook gewoon zelf kunnen doen hoor.' plaagde hij haar terug. Haar vingers gleden over zijn huid en hij bleef haar even zoenen, dit was zo ontzettend fijn. Zijn hand gleed over haar huid heen, haar heerlijke warmte drong tot hem door en hij voelde zich echt gelukkig nu.

Leroy Fullbright

Opeens was het allemaal terug, ze leek weer zichzelf te zijn en zo werd ze duizend keer aantrekkelijker en uitdagender voor hem, dit was waar hij voor gevallen was, zo was ze echt perfect. Hij staarde even naar haar en door wat ze zei keek hij in haar ogen, zijn blik vol liefde. 'Ik hou ook super veel van jou,' fluisterde hij. Hij voelde haar lippen in zijn hals en hij kreunde diep, heel zachtjes en losjes legde hij zijn vingers op haar benen neer. Hij bereikte niet veel later zijn hoogtepunt, dit was gewoon veel te lekker en hij had het zo gemist.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 22:32

Lolita Fullbright

Ze voelde even zijn handen op haar benen en daarna bereikte hij zijn hoogtepunt al. Ze glimlachte en kwam van hem af, heel dicht kroop ze tegen hem aan. "Dit was echt heel goed en fijn..." Fluisterde ze zachtjes. "Leroy.. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik je echt honderd procent kon vertrouwen... " ze legde haar hand even zachtjes op zijn wang en ze voelde de tranen van geluk in haar ogen. Ze was hier echt ontzettend blij mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 22:35

Leroy Fullbright

Hij ademde diep in en uit, Lolita kroop al tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om haar heen. Ze zei dat het goed en fijn was en daardoor grijnsde hij een beetje. Door wat ze daarna zei keek hij haar wat serieuzer aan. 'Ik hoop dat het nog veel vaker gaat komen,' fluisterde hij. Hij was wel heel erg blij dat hij haar dat vertrouwen had kunnen geven, want dat was heel erg belangrijk. Hij hoopte echt dat het alleen maar beter werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/1/2016, 22:42

Lolita Fullbright

Hij hoopte dat het nog veel vaker ging komen. "Misschien vanavond wel weer." Ze keek hem nu met ondeugend twinkelende ogen aan. Ze voelde zich zoveel beter al, haar zelfvertrouwen kreeg hierdoor ook een enorme boost. "Wat gaan we vandaag doen? Ik zit vol energie." Grijnsde ze nu en ze drukte haar lippen liefdevol en onstuimig op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/1/2016, 22:47

Leroy Fullbright

'Hm, dat is een heerlijk vooruitzicht,' zei hij tegen haar. Hij vond het echt heel erg leuk dat ze dit deed. Ze wilde weten wat ze vandaag gingen doen, daarna werd hij opeens gezoend, hij kon nog niet eens reageren. Hij trok haar weer bovenop zich en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Wat jij wilt... we kunnen wel kijken of we iets leuks kunnen doen met Jay en Esmeralda...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 09:00

Lolita Fullbright

Het ging al zoveel beter, ze had niet verwacht dat het echt zo zou zijn, stiekem wel gehoopt, maar dit was alleen maar heel erg fijn. Leroy vond het een heerlijk vooruitzicht en ze glimlachte naar hem. Hij zoende haar terug en ze werd bovenop hem getrokken, even schor ze ervan, maar daarna ging het goed. Door zijn voorstel keek ze hem met twinkelende ogen even aan. "Wil je dat echt? Dat lijkt me heerlijk!" Glimlachte ze hem breed toe en ze knuffelde hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 12:18

Leroy Fullbright

'Ja, ik wil het echt, heel erg graag. Ik kan niet beloven dat ik helemaal niet bang ben, maar ik wil het wel heel erg graag proberen nu.' zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte dat hij het ook leuk zou vinden, maar hij moest het maar gaan ondervinden, dan merkte hij het vanzelf. Zachtjes zoende hij haar en daarna glimlachte hij weer. ' Kom, dan gaan we ons klaarmaken en gaan we naar hun toe.' zei hij. Hij wilde er ook weer niet te lang over nadenken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 12:25

Lolita Fullbright

Hij wilde het heel erg graag en hij kon niet beloven dat hij niet bang was, maar hij wilde het nu wel graag proberen. "Je maakt me echt zo onwijs gelukkig..." Fluisterde ze hem zacht en liefdevol toe. Ze zoende hem liefdevol terug en zei daarna dat ze zich aan moesten gaan kleden. Ze sprong van hem af en ze was zelfs haast niet meer onzeker over haar uiterlijk. Rustig zocht ze in de kast naar een mooie jurk en trok deze aan, zonder overhaast te zijn. Haar ogen stonden vrolijk en het had haar ongelooflijk goed gedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 12:34

Leroy Fullbright

Het deed hem echt goed om te zien dat hij haar hier zo gelukkig mee maakte. Hij wilde dit altijd kunnen, maar voor nu ging het echt bijzonder goed en daar was hij meer dan tevreden mee. Hij bleef heel even naar haar kijken, daarna kwam hij overeind en trok hij zelf zijn kleding aan. Hij was echt trots op haar. Hij pakte zachtjes haar hand vast en hij drukte zijn lippen op haar wang. 'Ik ben echt stapelgek op je...' Fluisterde hij vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 12:38

Lolita Fullbribht

Ze had haar jurk aangetrokken en was nog even bezig met haar haren toen Leroy haar hand pakte en zijn lippen op haar wang drukte. Hij fluisterde dat hij stapelgek op haar was, ze keek hem vol liefde aan. "Ik ook op jou... je hebt me echt geholpen." Klonk haar stem liefdevol. Ze wist hoe fijn hij het vond als hij dingen voor haar kon doen. "Ben je klaar om te gaan?" Vroeg ze met een glimlach aan hem en ze keek doordringend en liefdevol in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 12:42

Leroy Fullbright

'Het kwam meer door jou.' zei hij zacht. Lolita had er voor gezorgd dat hij rustig had kunnen blijven, want dat kon ze steeds beter. Ze vroeg of hij klaar was om te gaan en langzaam knikte hij. Hij wilde het eigenlijk niet echt, maar het was beter. het zou gezellig worden en anders durfde hij het echt helemaal niet meer. Hij moest het gewoon doen. 'Laten we maar meteen gaan, voor ik het echt helemaal niet meer aan durf.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 12:46

Lolita Fullbright

"Niet zeggen." Ze gaf hem even een knipoog. Ze wilde niet dat hij dacht dat alles door haar kwam, dat was namelijk echt niet zo. Hij wilde meteen gaan voor hij het echt niet meer aan zou durven.
"Het word vast wel gezellig, Leroy." Vertelde ze hem zachtjes en ze pakte zijn hand vast en nam hem met haar mee. Met haar duim streelde ze over zijn hand heen en ze klopte niet zo heel erg veel later aan bij Jay en Esmeralda, waar Esmeralda al meteen vrolijk de deur open deed.
"Hé, wat fijn om jullie te zien." Zei ze glimlachend tegen hen, ze meende het echt, ze werd er vrolijk van als de twee eens buiten hun slaapkamer kwamen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 12:57

Leroy Fullbright

Hij liep wel mee met Lolita, maar hij zweeg eigenlijk constant. Hij vond het eng. Hij wist niet hoe hij zou reageren en hoe het zou zijn, dat maakte hem ook een beetje onzeker. Ze werden door Esmeralda binnengelaten en toen hij in de kamer stond kwam Jay ook binnen. Leroy spande helemaal aan, maar hij deed niets. Hij was wel echt vreselijk bang, maar Jay keek heel kalm te zijn. 'Wat fijn om jullie even te zien. Ik heb het gemist.' Fluisterde Jay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 14:37

Lolita Fullbright

Leroy was echt heel erg bang en ze sloeg haar arm om hem heen om hem zo wat te ondersteunen. Jay zei zacht dat hij het fijn vond om hun te zien. Hij had het gemist. "Ik ook, heel erg." Vooral met Leroy erbij vond ze het echt veel fijner. Dat vond ze zo ongelooflijk fijn, het betekende heel erg veel voor haar. Esmeralda drukte een kus op de wang van Jay en keek met een glimlach naar haar moeder en Leroy. "Zullen we samen iets gaan doen, of is dit al heftig genoeg?" Vroeg ze glimlachend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/1/2016, 14:41

Leroy Fullbright

Hij vond het wel heel erg fijn om te zien dat de hier blij mee waren, maar hij vond het zelf wel echt lastig en hij steunde flink op Lolita, het hield hem redelijk rustig. Door de vraag keek hij heel even opzij. 'Ik denk dat buiten een stukje lopen wel zal gaan...' zei hij zacht. Hij vond het misschien nog wel minder erg dan hier binnen zitten in één kamer. Dat was echt afschuwelijk en dat wilde hij liever niet. Dan was buiten nog een betere optie.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/1/2016, 14:46

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat is goed, het is ook wel fijn om even buiten te zijn." Glimlachte ze. "Kom, dan gaan wij wel voor." Ze pakte de hand van Jay met een glimlach vast en nam hem met haar mee naar buiten. "Hoe gaat het nu met jou, mama?" Vroeg ze, ze had gehoord dat haar moeder ziek was en wat het precies was. "Het gaat goed nu, gelukkig, ik ben er heel blij mee." Sprak Lolita met een grijns. Esmeralda was er blij mee dat haar moeder zo positief was. Eenmaal buiten was het heerlijk weer en ze keek weer even naar haar moeder en Leroy met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum