Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 19:18

Leroy Fullbright

Hij beet nu zachtjes, hij vond het wel echt heel erg fijn allemaal en hij zou er straks wel wat meer even over vertellen, maar nu wilde hij eerst dit. Hij had het echt heel erg nodig. Hij genoot wel enorm en hij was echt fijn dat ze hier in mee wilde gaan. Hij was best wel ruw, maar het was gelukkig nog niet zo heel erg nu. Toen hij klaar was sloeg hij zijn armen om haar heen. 'Denk je dat het deze keer raak is?' Vroeg hij nu plagend aan haar. Hij wilde best wel graag dat ze zwanger werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 19:23

Lolita FUllbright

Hij beet haar zelfs zachtjes, maar het voelde zo prettig dat ze kreunde en hem tegen haar aantrok. Hij was al vrij snel weer klaar en plaagde haar. Ze grijnsde hem toe. "Misschien moeten we het straks nog een keer proberen, dan hebben we meer kans." Plaagde ze hem nu terug en ze zoende hem even liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 19:35

Leroy Fullbright

'Volgens mij was ik er echt enorm aan toe,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna zei grinnikte hij en hij ging mee in de zoen, dit vond hij wel echt heel erg fijn. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar nu heel lang en vol liefde. 'Ik hou vreselijk veel van je en ik wil je alles vertellen wat jij wilt weten.' zei hij nu zacht. 'Dus vraag maar raak, ik zal zo goed mogelijk antwoord geven.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 19:49

Lolita Fullbright

Leroy gaf aan dat hij er wel enorm aan toe was en ze grinnikte zachtjes. "Dat dacht ik al." Na de liefdevolle zoen keek ze hem met een glimlach aan. Ze was wel verbaasd door wat hij tegen haar zei. "Echt waar? Meen je dit nu? Wil je het echt vertellen?" Vroeg ze hem nu zachtjes en ze keek hem vol bewondering aan. Dit had ze nooit van hem verwacht, normaal wilde hij echt niets zeggen tegen haar en werd hij boos. Ze dacht dat hij dat nu ook zou worden, maar dat was niet zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 19:51

Nathan Gerono

Hij liep rond in het bos, hij was nog steeds wat van slag door alles. Hij merkte wel dat hij wat last had van zijn gedachten, hij sliep heel erg slecht en hij was een stuk minder vrolijk, maar hij steunde wel echt op Elvira en doordat ze er zo veel voor hem was, kon hij het allemaal redelijk hebben en redelijk volhouden, hun band werd eigenlijk wel sterker en dat was toch wel fijn, het gaf hem een gevoel van vertrouwen wat hij nu wel kon gebruiken. Het maakte hem gelukkig om te zien dat ze er altijd voor elkaar waren.

Koning Stephen Lahero

Toen hij wakker werd had hij al wel gevoel dat hij niet goed in zijn vel zat. Hij voelde zich niet zo vrolijk, eigenlijk was hij ronduit chagrijnig en dat was hij niet van zichzelf gewend. Hij was daarom maar meteen naar zijn werkkamer vertrokken, al was het misschien eigenlijk beter voor hem om nog even rustig aan te doen, hij was liever alleen om alles in zijn hoofd weer wat meer op orde te krijgen, voor hij iemand onterecht af zou blaffen, dat zou hij niet kunnen waarderen van zichzelf, dan kwam hij liever even zo tot rust.

Leroy Fullbright

'Ja, ik wil je vertellen wat je wilt weten, zo ver ik het kan beantwoorden.' zei hij zacht tegen haar. 'Als ik een beetje een fatsoenlijke beloning krijg daarvoor.' plaagde hij haar daarna. Nu hij zijn gevoel een beetje kwijt had kunnen raken vond hij het ook iets makkelijker, want hij wilde het wel, hij wilde het niet achterhouden voor haar, hij vond het gewoon best wel eng allemaal. 'Wat wil je weten?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 19:57

Elvira Solore

Wanneer ze wakker was geworden, was Nathan al verdwenen, dat vond ze jammer, ze wilde heel graag gewoon even tegen hem aankruipen en bij hem zijn. Ze haalde even diep adem en kleedde zichzelf aan. Ze droeg nog steeds wel haar gewone kleren, maar niet meer met al die bescherming en het gedoe, ze liet ook de bovenste knoopjes wat verder open, ze zag er zo al een stuk uitdagender uit. Verder had ze een vrolijke blik in haar ogen en voelde ze zich geweldig. Ze scharrelde wat rond in de smederij en vond op een gegeven moment een zwaard, het zag er prachtig uit, maar het was duidelijk nog niet helemaal af. Ze wist niet dat dit zwaard eigenlijk voor haar bedoeld was. Voorzichtig streek ze er even met haar vingers overheen terwijl ze het bewonderde.


Koningin Fay Lahero

Ze was al best wel vroeg wakker, maar Stephen was al weg. Ze vroeg zich af hoe het met hem ging en ze kwam langzaam overeind. Ze trok haar jurk langzaam weer aan en klopte niet zo heel erg veel later op de deur van de werkkamer. Ze wilde graag weten hoe hij zich voelde, aangezien ze geen flauw idee had nadat hij de vorige dag uitgeput in slaap was gevallen.



Lolita Fullbright

"Je bent lief..." Fluisterde ze zacht. Hij wilde er wel een beloning voor terug. Ze grijnsde hierdoor eventjes. "Natuurlijk schatje." Plaagde ze hem. Hij vroeg haar wat ze wilde weten, ze streelde zachtjes langs zijn wang.
"Waarom laat juist zij jou herinneren aan die nare tijd? Wat was er zo speciaal?" Vroeg ze hem nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 20:09

Nathan Gerono

Na een tijdje kwam hij terug, hij liep de smederij in en hij zag Elvira staan. Ze had een zwaard vast, toen hij dichterbij kwam zag hij welk zwaard het was en hij glimlachte zwakjes. 'Het is nog niet af,' fluisterde hij. 'Ik wilde het maken voor jou, maar ik ben er nooit meer echt aan toe komen,' voegde hij er aan toe. Hij kon er eigenlijk wel mee verder gaan, nu ze hier toch waren. Hij dacht dat ze nog wel even zouden blijven. 'Je ziet er trouwens heerlijk uit,' zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

Er werd op de deur geklopt en daardoor keek hij op. 'Binnen,' zei hij, vrij kort. Omdat hij al even rust had gehad ging het iets beter, maar nu wist hij wel wat Rick bedoelde met de stemmingswisselingen, hij leek er amper iets aan te kunnen doen en het schommelde enorm, met werd hij zelfs kwaad omdat hij een blaadje liet vallen, het was niets voor hem.

Leroy Fullbright

Ze zou hem belonen en daardoor grijnsde hij, al werd zijn blik serieuzer toen ze verder ging. 'Ze was anders dan de rest. Ze vond het leuk, ze kon heel veel hebben. Ik heb het eigenlijk maar één keer met haar gedaan, maar daarin liet ze mij nieuwe dingen zien. Dingen die je kon doen om iemand pijn te doen, het was totaal anders. Ik was net getrouwd met Candice, ik ontdekte net wat ik lekker en uitdagend vond. Ze had het bijna voor elkaar dat ik bij haar zou blijven en niet meer terug zou keren naar Candice, zo erg was het,' legde hij haar nu uit, vrij eerlijk. Het was eigenlijk bijna het begin geweest van alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 20:17

Elvira Solore

Ze keek op toen ze Nathan binnen zag komen. Hij fluisterde haar toe dat het zwaard nog niet af was. Ze knikte even, dat zag ze inderdaad. Door wat hij daarna vertelde, keek ze hem liefdevol en met een glimlach aan. "Echt waar? Ik vind hem echt prachtig." Haar stem klonk een beetje schor. Nathan gaf haar nooit zomaar dingen. Daarna zei hij dat ze er heerlijk uitzag. Ze glimlachte hierdoor en legde het zwaard vervolgens weg, daarna sloeg ze haar armen om zijn nek heen. "Je ruikt heerlijk fris, was je in het bos?" Vroeg ze hem nu met een glimlach. Ze drukte zacht haar lippen op die van hem en zoende hem eventjes.


Koningin Fay Lahero

Er werd kort tegen haar gezegd dat ze binnen mocht komen. Ze stapte naar binnen toe en keek naar Stephen met een glimlach.
"Je was al zo snel vertrokken vanochtend... ik wilde graag even kijken hoe het met je gaat." Zei ze hem nu lief. Ze kwam dichterbij en drukte een kus op zijn wang.



Lolita Fullbright

Hij legde uit wat het was en ze knikte hierdoor eventjes. "Bedoel je daarin de spullen uit de martelkamer?" Vroeg ze, ze huiverde hierdoor wel eventjes. Hij zou bijna niet meer terug gaan naar Candice, zo erg was het. "Dus ze was echt bijzonder." Sprak ze met een klein grijnsje. "Als ze net zo mooi was als haar dochter, kan ik het ook wel begrijpen." Knikte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 20:21

Nathan Gerono

'Ja, het was mijn bedoeling om het je te geven, omdat ik niets beters wist. Ik heb het alleen nooit echt afgemaakt, al ben ik er ook niet helemaal tevreden over,' zei hij zacht. Het was echt een prachtig zwaard, maar hij vond het nooit goed genoeg. Ze legde het zwaard weg en sloeg haar armen om zijn nek. 'Ja, ik heb even een stukje gelopen,' zei hij zacht, daarna ging hij mee in haar zoen.

Koning Stephen Lahero

Het was Fay maar, daardoor haalde hij opgelucht adem. Ze kwam naar hem toe en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Ik heb er nu echt last van,' fluisterde hij. 'Ik was verschrikkelijk chagrijnig en ik heb zelfs mijn raadsmannen weggestuurd om maar alleen te zijn,' vertelde hij eerlijk. Het was beter als ze het wist, straks deed hij ook nog onaardig tegen haar, nu wist ze in ieder geval waarom.

Leroy Fullbright

'Onder andere. Ik had natuurlijk al wel interesse in dat soort dingen, maar ze leerde mij zien wat je allemaal kunt doen. Niet zo extreem als ik het zou doen, maar het was een begin,' vertelde hij. Hij merkte heel goed wat het zelfs nu met hem deed, hij vond het nog steeds leuk en uitdagend. Het was nog steeds zo dat hij er op een bepaalde manier naar verlangde. 'Ja, ze was bijzonder en verschrikkelijk aantrekkelijk. Toch overtref jij nog steeds alles.' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 20:31

Elvira Solore

Hij wist niets beters dus hij wilde het zwaard aan haar geven. Ze grijnsde hierdoor eventjes. "Nathan, ik ben een vrouw, ik vind alles leuk." Plaagde ze hem nu een beetje. Hij was nooit helemaal tevreden over het zwaard.
"Misschien omdat we nooit zo met elkaar omgingen als nu, ik weet haast zeker dat je het nu wel af kunt maken, dat hoop ik tenminste, ik zou het zwaard heel erg graag willen gebruiken." Vertelde ze hem nu met een glimlach. Hij gaf aan dat hij een stukje gelopen had en daarna zoende hij haar terug. Ze vond het heerlijk met hem zo samen.


Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn armen om haar heen en ze hield hem even stevig vast. Hij had er echt last van, hij was chagrijnig en had zijn raadsmannen weggestuurd om alleen te kunnen zijn.
"Dat hoort er wel gewoon bij, lieverd... je kunt er niets aan doen, bovendien zijn de raadsmannen wel wat gewend, het komt wel goed." Glimlachte ze hem liefdevol toe. "Als je chagrijnig tegen mij gaat doen, verwacht ik wel dat je daarna heel erg lief voor me bent." Plaagde ze hem een klein beetje, ze meende het niet echt.


Lolita Fullbright

Ze knikte eventjes door alles wat hij vertelde. "Daar begon alle ellende." Plaagde ze een heel klein beetje. Hij gaf aan dat ze bijzonder en aantrekkelijk was, maar zij overtrof nog steeds alles.
"Hmm... dat is wel heel erg leuk om te horen.." Mompelde ze hem toe met twinkelende ogen. Ze drukte haar lippen op die van hem en zoende hem eventjes.
" Leroy, ik weet dat je nog steeds naar dat soort dingen verlangt en we kunnen ze best doen, maar wel in een mindere mate. Veel mindere mate, ik ben alleen bang dat je er dan weer in doorslaat en dat is niet de bedoeling." Stelde ze hem zachtjes voor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 20:35

Nathan Gerono

'Oh ja? Volgens mij wilde jij eerst niet eens een jurk aan, ik durfde je echt een ketting of armband te geven hoor.' zei hij plagend tegen haar. Ze hoopte dat hij het nu wel af kon maken, want ze wilde het graag gaan gebruiken. 'Oh, ik wil wel een poging wagen hoor,' zei hij zacht tegen haar. Nu durfde hij het wel weer aan en hij had dan ook iets te doen, misschien was dat juist wel slim.

Koning Stephen Lahero

'Dat is wel zo, maar toch vind ik het vervelend. Het is nogal balen dat ik er niet zo veel aan kan doen, ik wil gewoon vrolijk doen, niet zo chagrijnig,' fluisterde hij tegen haar. 'Dat is geen probleem, dat moet wel lukken, 'plaagde hij haar daarna terug, het ging nu wel weer wat beter met hem.

Leroy Fullbright

'Zo kan je het ook zeggen, maar anders was ik er wel op een andere manier bij gekomen, waarschijnlijk,' zei hij tegen haar, wel met een glimlachje op zijn gezicht. Ze vond het fijn dat ze nog steeds de leukste was en door wat ze daarna zei keek hij haar doordringend aan. Ze wist wel dat hij er nog steeds naar verlangde en ze konden best dingen doen, maar in vel mindere mate. Hij moest er niet in doorslaan. Dat leek hem zelf ook niet zo verstandig. 'Misschien als we hele duidelijke regels opstellen van wat wel en niet kan...' opperde hij nu. Anders zou hij hoe dan ook te ver gaan. Hij wist dat hij door zou slaan als hij ook maar iets in zijn handen had en hij niet wist wat hij wel en niet kon doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 20:43

Elvira Solore

Ze grinnikte eventjes door zijn woorden, hij had inderdaad gelijk. "Dat jij iets niet durft, wauw..." Plaagde ze hem nu vrolijk. "Nee, maar ik ben gek op glimmertjes, ik ben net een raaf." Grijnsde ze nu. Ze drukte heel even haar lippen op die van hem. Hij wilde wel een poging wagen met het zwaard en ze knuffelde hem eventjes. "Ik ben heel erg benieuwd." Glimlachte ze hem toe.


Koningin Fay Lahero

"Dat begrijp ik wel, maar jij kan straks heel veel jaren nog vrolijk zijn... nu is het eventjes niet anders." Zei ze heel geduldig tegen hem, hier moesten ze gewoon eventjes doorheen samen. Hij plaagde haar terug dat het geen probleem was. "Mooi." Grijnsde ze hem nu toe.


Lolita Fullbright

Ze knikte een beetje door zijn woorden, daar had hij waarschijnlijk wel gelijk in. Hij opperde dat ze duidelijke regels moesten opstellen. Ze knikte weer even.
"Oké, ik wil het sowieso eerst maar twee keer per week doen op die manier. Je mag me ook geen pijn doen, echt pijn. Wat je net deed met je tanden... dat vond ik echt heerlijk... maar wanneer ik er een vleeswond aan overhoud, vind ik het helemaal niet meer zo leuk, dan doet het echt pijn. Ik wil ook geen bloed zien en je mag alleen zachte voorwerpen gebruiken." Legde ze aan hem uit. Ze had het lang genoeg meegemaakt om precies te weten wat ze wilde van hem. Hij mocht haar vastbinden en wat dan ook voor dingen met haar doen, maar het mocht geen pijn doen, daar had ze wel genoeg van gehad.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 20:46

Nathan Gerono

'Hm, dat zal ik onthouden. Ik zal ook al mijn waardevolle glimmende spullen opbergen,' plaagde hij haar daarna. Dat werd nog lastig, want er lagen hier een hoop glimmende zwaarden. Ze was heel erg benieuwd en hij legde zijn handen in haar hals om haar even zachtjes te zoenen. Zijn handen gleden af en hij maakte langzaam nog een knoopje van haar blouse los, daarna drukte hij zijn lippen daar en keek hij weer grijnzend op.

Leroy Fullbright

Ze leek het wel met hem eens te zijn en daarna begon ze wat dingen op te noemen. Ze wilde geen echte pijn, wat hij net deed vond ze heerlijk, maar ze wilde er geen wond aan overhouden. Hij knikte langzaam, dat kon hij wel begrijpen. Ze wilde geen bloed en hij mocht alleen maar zachte voorwerpen gebruiken. Hij knikte nog eens, dit moest wel te doen zijn en anders merkten ze het vanzelf wel. Hij merkte wel dat hij er enorm veel zin in kreeg nu, het deed nog steeds net zo veel met hem. 'Wil je het hier in de kamer of liever ergens anders?' vroeg hij nu aan haar. Als ze het gescheiden zouden houden, was het misschien makkelijker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 20:52

Elvira Solore

Ze gaf hem plagend een duwtje door wat hij tegen haar zei. "Alles wat van jou is, is ook een beetje van mij toch?" Klonk ze plagend tegen hem. Ze voelde zijn handen in haar hals en ze zoende hem zacht en rustig terug, hij liet zijn handen vervolgens afglijden en ze voelde hoe hij nog een knoopje losmaakte, zijn lippen drukte hij op haar borst en ze keek naar zijn grijnzende blik.
"Ga je niet verder?" Vroeg ze hem uitdagend en plagend.


Lolita Fullbright

Hij knikte en leek het allemaal wel te begrijpen van haar, daar was ze blij mee, ze hoorde hem nergens over protesteren. Hij wilde vervolgens van haar weten waar ze het wilde doen.
"Ik vind het wel fijn om het hier te doen denk ik, of had je een ander leuk idee?" Vroeg ze hem met een glimlach. De martelkamer was in ieder geval verleden tijd, die spullen hadden ze verbrand en weggedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 20:55

Nathan Gerono

'Een klein beetje,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij voelde zich zo geweldig met Elvira, het leek echt beter te gaan dan ooit. Het voelde echt goed. Ze vroeg daarna uitdagend aan hem of hij niet verder ging, daardoor kreeg hij een fonkeling in zijn ogen. Hij hield hier zo veel van. Hij drukte zijn lippen opnieuw op haar huid, hij maakte ondertussen de rest van de knoopjes los, terwijl hij overal zijn lippen plaatste en daarna gebruikte hij ook zijn handen. Hij ging dichter tegen haar aan staan en hij ademde diep in, daarna keek hij weer naar haar op.

Leroy Fullbright

'Ik weet het niet, ik wil alleen niet dat je deze kamer negatief gaat zien. Het maakt mij verder niet uit, maar ik wil vooral dat jij je er goed bij voelt en ook veilig...' zei hij tegen haar. 'En stel dat je zwanger wordt.... misschien is het dan beter om er voor de zekerheid mee te stoppen of het bijna niet op die manier te doen.' voegde hij er nu zacht aan toe. Hij vond het toch wat gevaarlijk, er was altijd de kans dat hij enorm door zou slaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 21:05

Elvira Solore

Hij zei grijnzend dat alles ook een klein beetje van haar was, hierdoor lachte ze eventjes naar hem, ze vond hem leuk zo. Zijn lippen drukte hij weer op haar huid en hij maakte al de knoopjes los van haar blouse en zoende haar overal. Zijn handen gleden over haar huid en hij stond dicht tegen haar aan, wanneer hij naar haar op keek, grijnsde ze even.
"Oké, dat was het dan voor vandaag." Lachte ze hem plagend toe, want ze wist heel erg goed wat hij verder nog wilde, maar ze deed niets, ze keek hem alleen maar uitdagend aan.



Lolita Fullbright

Ze glimlachte doordat hij er zo ontzettend goed over nadacht. Dat vond ze echt prettig om te zien bij hem. "Oké, dan nemen we een andere slaapkamer. Dan is het onderscheid ook duidelijk." Glimlachte ze naar hem. Hij sprak over dat wanneer ze zwanger zou worden, het beter was om er mee te stoppen of bijna niet meer te doen.
"Dan stoppen we er gewoon mee, we bouwen het langzaam af in het begin en stoppen dan." Knikte ze hem nu toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 21:14

Nathan Gerono

Ze zei dat dit het was voor vandaag, ze deed niets en keek hem uitdagend aan. 'Echt?' vroeg hij nu zacht. Nu ze zo voor hem stond was het niet zo makkelijk om zich daar bij neer te leggen. Hij bleef haar onderzoekend aankijken en zijn handen gleden nu toch weer over haar lichaam heen, hij kon het niet laten, zeker niet als ze zo voor hem stond.

Leroy Fullbright

Ze wilde dan wel een andere slaapkamer nemen, dan was het onderscheid duidelijk. Hij knikte langzaam, dat was misschien wel het beste, ook voor hem zelf. Ze wilde er mee stoppen, het langzaam af bouwen en er dan helemaal mee stoppen. 'Dat lijkt mij wel slim, als we er in één keer helemaal mee stoppen vind ik dat waarschijnlijk niet zo leuk,' gaf hij toe. Hij drukte zijn lippen in haar hals en daarna keek hij haar weer aan. 'Wil jij de spullen uitkiezen die ik mag gebruiken?' vroeg hij nu zacht. Dan kon ze meteen inschatten wat ze wel in niet wilde, wat te ver ging voor haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 21:21

Elvira Solore

Nathan vroeg nog aan haar of ze het serieus meende en het duurde niet lang voor ze begon te lachen. "Nee, natuurlijk niet, gekkie." Plaagde ze hem. Ze zoende hem hevig en vol passie even en trok hem heel dicht tegen haar aan.


Lolita Fullbright

Hij vond het ook wel slim van haar, want in één keer helemaal stoppen vond hij niet zo heel erg leuk. Ze voelde zijn lippen weer eventjes in haar hals en hij vroeg aan haar of zij de spullen uit wilde kiezen die hij dan mocht gebruiken. "Ja, graag..." Glimlachte ze hem toe.
"Maar ik kan het niet zo zeggen, ik moet dan wel de spullen zien, dan kan ik het wel bepalen." Zei ze hem nu. "Wil je nu al beginnen? Waarschijnlijk heeft dat gepraat er toch wel voor gezorgd dat je er zin in krijgt." Zei ze hem nu zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 21:24

Nathan Gerono

'Jemig, ik schrok mij kapot,' zei hij lachend tegen haar. Hij was even heel bang geweest dat ze het echt niet wilde en dat zou hij niet zo leuk vinden, maar nu werd hij al heftig gezoend. Hij liet zijn handen naar haar heupen glijden en hij hield haar heel dicht bij zich, dit was echt heerlijk. 'Op jouw manier of op die van mij?' vroeg hij nu aan haar, zijn stem uitdagend en zijn blik vol verlangen.

Leroy Fullbright

Ze wilde het graag zelf uitkiezen, maar dan moest e wel de spullen zien, want ze kon het niet zo zeggen. Door wat ze daarna zei grijnsde hij en streek hij langs haar gezicht. 'Ja, zeg dat wel...' zei hij tegen haar. Hij kon er niet zomaar over praten, dat zou altijd enorm veel met hem doen. Hij zoende haar nu heftig, het was een heel stuk gretiger en wilder, het was een tijd geleden, maar nu hoefde hij zich ook niet zo in te houden. Misschien was dit wel beter, zo was de kans minder groot dat het in één keer weer heel erg heftig zou zijn. Misschien was het zo echt wel in de hand te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 21:37

Elvira Solore

"Je mag best af en toe een beetje zweten, Nathan." Plaagde ze hem nu vrolijk. Zijn handen gleden naar haar heupen en hij hield haar dicht tegen zich aan. Hij vroeg haar op welke manier ze het wilde. "Zullen we gewoon spontaan onze gang gaan?" Vroeg ze hem nu met een grijns. Dat leek haar wel leuk, als ze allebei een beetje dominant zouden zijn en het een soort gevecht werd, al was een echt gevecht niet de bedoeling, maar het leek haar wel spannend.


Lolita Fullbright

Zijn vingers gingen langs haar gezicht en hij gaf aan dat hij er echt zin in kreeg. Ze grijnsde hierdoor naar hem en gaf hem een knipoog. "Waar wachten we nog op dan?" Vroeg ze aan hem. Ze werd heftig door hem gezoend, veel wilder en gretiger dan daarvoor, maar ze zoende hem gewoon op dezelfde manier terug en na een tijdje stopte ze.
"We moeten ons wel naar een andere kamer verplaatsen." Plaagde ze hem. "En jij moet nog wat spullen verzamelen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 21:40

Nathan Gerono

'Dat kan ook heel goed op een andere manier,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze vroeg of ze gewoon spontaan hun gang zouden gaan en hij knikte langzaam, dat vond hij ook wel een goed idee. Direct trok hij haar weer tegen zich aan en zijn handen gleden uitgebreid over haar heerlijke lichaam heen, lichtjes knedend, maar wel met kracht.

Leroy Fullbright

Ze vroeg waar ze nog op zouden wachten en daardoor grijnsde hij. Ze kon de zoen goed bijhouden en ze stopte, ze moesten zich wel naar een andere kamer verplaatsen en hij moest nog wat spullen verzamelen. 'Dat is zo.' zei hij. Hij tilde haar simpel op en hij trok zijn kleren weer aan, hij had er nu echt enorm veel zin in. 'Zal ik eerst wat spullen pakken?' vroeg hij nu aan haar. Hij had wel wat dingen in zijn hoofd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 21:45

Elvira Solore

"Dit is ook best leuk." Plaagde ze hem terug. Hij knikte door haar idee. Ze werd docht tegen hem aangetrokken en zijn handen gleden over haar huid heen, ze kreunde zachtjes door wat hij deed en ze trok zijn hoofd aan zijn haar wat achterover en zoende hem in zijn hals, zacht beet ze tussendoor en ze hield hem stevig vast.


Lolita Fullbright

Ze werd even door hem opgetild en daarna trok hij zijn kleren weer aan. Zij trok ook haar jurk weer aan en maakte hem weer vast. Hij vroeg haar of hij eerst de spullen zou pakken.
"Pak jij de spullen, dan ga ik alvast naar de kamer hier aan de overkant." Ze gaf hem even een knipoog en liep de deur uit. De kamer aan de overkant was nog vrij en ze liep er naar binnen toe met een glimlachje. Nu ze zich goed voelde, leek dit haar ook nog eens best wel een leuk plan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 21:49

Nathan Gerono

Zijn hoofd werd naar achteren getrokken en hij voelde haar lippen in zijn hals, ze beet tussendoor en hij kon eigenlijk geen kant op. Hij kreunde nog eens diep, dit was wel echt verschrikkelijk lekker. Hij pakte haar vast en hij liet zijn handen weer over haar lichaam glijden, daarna trok hij zijn hoofd los en zette hij haar klem tegen de muur. Hij zoog in haar hals, het was vrij hard, maar hij vond het wel heel erg lekker nu.

Leroy Fullbright

Hij moest de spullen pakken, dan zou Lolita naar de kamer hier tegenover gaan. Hij knikte even, dat was prima. Hij liep een rondje door het kasteel en al vrij snel had hij wat spullen bij elkaar, er was toch best wel wat te vinden. Hij had verschillende dingen, wat zachtere zweepachtige dingen, maar ook wat dingen die toch wat harder waren. Hij had leren linten om haar vast te binden en nog wat verschillende andere dingen, de meeste heftige spullen had hij maar weg gehouden, ze moest zelf maar kijken wat ze wilde. Hij kon het niet zo goed inschatten. Hij liep de kamer weer binnen en hij legde de spullen neer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/1/2016, 21:53

Elvira Solore

Hij rukte zichzelf los en zette haar klem tegen de muur. Hij zoog hard in haar hals en ze kreunde genietend eventjes. Met haar handen begon ze zijn kleding los te maken, haar bewegingen ongeduldig en dwingend waardoor er hier en daar wel wat scheurende geluiden te horen waren.


Lolita Fullbright

In de kamer deed ze haar kleding alvast uit en wachtte ze op het bed op hem. ze had haar ene been over de andere geslagen en had haar handen wat achter haar lichaam op het bed neer gezet. Hij kwam al gauw de kamer weer binnen en legde de spullen neer. Ze keek ernaar.
"Die linten en die kleine zweep." Zei ze hem nu zacht. Dat mocht hij momenteel gebruiken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/1/2016, 22:00

Nathan Gerono

Ze begon zijn kleding los te maken, hij hoorde dat het af en toe kapot scheurde, maar het maakte hem echt niets uit. Hij had er nu zo veel zin in dat ze van hem alles wel kapot mocht maken. Hij trok zelf ook de rest van haar kleding uit en daarna pakte hij haar heupen vast, hij gleed met zijn lippen naar beneden om haar even daar te verwennen, maar hij was zo ongeduldig dat hij het amper volhield.

Leroy Fullbright

Hij keek op naar Lolita, ze lag naakt op het bed en hij glimlachte even, ze zag er echt geweldig uit zo. Ze bekeek de spullen en ze noemde op wat hij mocht gebruiken. Hij knikte langzaam, hij legde de rest in een la weg, hij kon het maar beter helemaal aan de kant leggen, anders werd de verleiding te groot. Hij liet de zweep door zijn handen glijden, het was zo lang geleden. Hij keek weer op naar Lolita, het was duidelijk dat hij dit heel erg leuk vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum