Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 13:18

Leroy Fullbright

Door wat ze nu zei ademde hij diep in. 'Ik vind dit niet echt een leuke opmerking,' zei hij doordringend tegen haar. Hij vond het ook echt niet leuk, het klonk meer als dreigement. 'Je hebt met Duke kunnen praten, ik heb je zelfs alleen gelaten met hem, dus ik geloof niet dat je nu reden hebt om daar iets over te zeggen.' voegde hij er aan toe. Ze zou het wel fijn vinden als hij met Esmeralda zou praten en hij knikte even, dat kon hij wel doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 13:20

Lolita Fullbright

Ze slikte even toen ze zijn stem zo donker en doordringend hoorde. "Ik wil alleen dat je het begrijpt." Fluisterde ze hem zacht toe en ze keek hem weer eventjes aan. Dat was echt de enige reden waarom ze dit zo tegen hem had gezegd. Ze keek hem weer eventjes aan.
"Ik weet het, daar ben ik je dankbaar voor." Zei ze uiteindelijk maar, ze wilde geen ruzie met hem krijgen, dat vond ze het helemaal niet waard.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 13:28

Leroy Fullbright

'Ik ga het niet begrijpen, Lolita. Mijn jaloezie is zo sterk dat ik nooit zal begrijpen waarom het misschien juist wel goed voor ons is, want zo ver kan ik niet kijken. Ik ben bereid om er naar te luisteren en te proberen er zo goed mogelijk uit te komen, maar begrijpen zal ik het niet,' zei hij zacht tegen haar. Hij pakte haar vast en hij streek langs haar gezicht, hij drukte heel zacht en lief zijn lippen op die van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 13:51

Lolita Fullbright

Leroy gaf wel heel eerlijk aan dat hij het niet ging begrijpen, dat zijn jaloezie zo sterk was dat hij het nooit zou begrijpen. Ze was heel erg blij met zijn eerlijkheid. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen en ze kreeg een kusje van hem.
"Bedankt voor je eerlijkheid, dan zal ik ophouden met het je proberen te laten begrijpen." Zei ze daarop zacht en lichtelijk glimlachend.



Koningin Esmeralda Fullbright

Na een tijdje werd ze weer langzaam een beetje wakker en keek ze naar Jay met een lichte glimlach. Haar vingers legde ze op zijn borst en ze streelde daar zachtjes overheen. Ze was stapelgek op hem, ondanks dat ze af en toe zulke erge ruzie hadden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 13:56

Leroy FUllbright

'Geen probleem. Het maakt ook niet uit, ik hoef het niet te begrijpen. Ik heb genoeg respect voor jou om jou je gang te laten gaan, ook al begrijp ik het niet. Maar je zal mij wel constant bewust moeten maken dat je iets wilt, want ik zal het nooit willen, ik zal het nooit leuk vinden,' zei hij tegen haar. Hij zou het waarschijnlijk nooit echt helemaal prima vinden als ze veel tijd doorbracht met Duke, maar dat was ook echt niet nodig.

Koning Jay Fullbright

Hij was zelf ook een beetje weggezakt omdat hij zo heerlijk rustig bij Esmeralda lag, maar hij werd wakker omdat hij iets voelde. Hij kwam er al snel achter wat dat was, hij glimlachte naar Esmeralda. 'Het spijt mij dat ik zo ontzettend wild was,' fluisterde hij nu. Hij had haar pijn gedaan en dat was nooit goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 14:08

Lolita Fullbright

Hij hoefde het ook niet te begrijpen en hij gaf aan dat hij genoeg respect voor haar had om haar haar gang te laten gaan. Het liet haar liefdevol glimlachen naar hem en ze streelde zachtjes langs zijn wang. "Ik snap het, ik zal proberen of ik het inderdaad zo kan blijven doen, dat maakt het voor ons beide makkelijker denk ik." Glimlachte ze hem toe


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay werd ook wakker en fluisterde haar toe dat het hem speet dat hij zo ontzettend wild was. "Ik moet gewoon leren om ertegen te kunnen." Zei ze zacht tegen hem terug en ze keek hem eventjes aan. "Ik dacht dat het je minder gefrustreerd zou maken..." Sprak ze nu nog even zacht. "Dat je daarna kon vertellen wat er was gebeurd..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 14:31

Koning Jay Fullbright

'Nee, ik moet leren om het in te houden,' zei hij zacht tegen haar. Esmeralda hoefde niets te leren, hij moest juist leren dat het niet normaal was om dat te doen. Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ik denk niet dat het zo makkelijk ging, er was veel te veel gebeurd. Kenzo heeft mij eigenlijk gewoon meegelokt met een of ander rot smoesje,' zei hij zacht tegen haar. Er was eigenlijk amper iets aan de hand.

Leroy Fullbright

'Het komt wel goed met ons,' fluisterde hij. Hij zoende haar even zachtjes en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Ik hoop dat Jay gewoon kalm blijft en Esmeralda kan helpen, dat hoop ik echt. Maar als ze er zo erg aan toe is, vrees ik dat het nog niet zomaar voorbij is nu,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 14:54

Koningin Esmeralda Fullbright

"Het ligt niet allemaal aan jou..." Sprak ze Jay heel zacht toe. Hij gaf aan dat het sowieso niet zo makkelijk was gegaan, er was teveel gebeurd. Kenzo had hem met een smoesje meegelokt.
"Waarom zou hij dat doen? Ik begrijp het niet..." Fluisterde ze hem toe. Ze legde haar hoofd weer zacht tegen zijn borst aan. "Wat moet ik doen als jij zo terug komt? Ik vind dat moeilijk."

Lolita Fullbright

Volgens Leroy kwam het wel goed met hun, ze knikte daardoor met een grijns. Dat wist ze wel zeker. Ze zoende hem liefdevol eventjes terug en luisterde naar hem. Hij hoopte dat Jay kalm bleef en Esmeralda kon helpen. "Dat denk ik wel. Ik denk dat ze elkaar wel heel erg goed kunnen helpen, het zal wel moeilijk worden, we moeten ze gewoon een beetje in de gaten houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 15:20

Koning Jay Fullbright

'Wel veel.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik weet het niet, hij vond dat ik saai werd, geloof ik. Hij had het ook gewoon kunnen zeggen, ik denk dat hij zich verveelde.' zei hij zacht tegen haar. Hij drukte kort zijn lippen op haar wang, heel erg lief. 'Ik hou van je, Esmeralda.' Fluisterde hij daarna. Ze wilde weten wat ze moest doen als hij zo was, maar dat wist hij zelf ook niet zo goed. 'Ik weet het niet, ik zou niet weten wat dan kan helpen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 15:26

Koningin Esmeralda Fullbright

"Je was juist heel erg lief en leuk..." Fluisterde ze terug tegen Jay. "Ik vind het niet eerlijk van hem." Vertelde ze en ze voelde zijn lippen even op haar wang, ze glimlachte lichtelijk naar hem. Hij fluisterde dat hij van haar hield. "Ik ook van jou..." Sprak ze heel erg zachtjes. Hij wist niet zo goed wat ze kon doen, wat kon helpen op dat moment. "Dat vind ik echt heel erg moelijk.."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 15:38

Koning Jay Fullbright

'Hij vond het saai, ik deed niet meer mee met alles en ik denk dat hij mij daarom meegenomen heeft, in de hoop dat het wel weer zou gebeuren. Maar ik heb jou nu en ik ben op deze manier gelukkig, ik wil niets anders meer.' zei hij zacht tegen haar. 'Ik vind het ook moeilijk, maar ik denk dat op zo'n moment alles fout is, dat niets er voor kan zorgen dat ik weer rustig word...' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 15:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat Kenzo het saai vond, dat hij niet meer meedeed met alles en daarom had hij hem meegenomen, in de hoop dat hij wel weer mee zou doen. Jay gaf aan dat hij gelukkig was met haar en niets anders meer wilde.
"Gelukkig..." Fluisterde ze zachtjes en met een klein glimlachje. Hij vond het moeilijk en op zo'n moment was alles fout. Er was niets wat ervoor kon zorgen dat hij weer rustig werd.
"Er is vast wel iets... we weten het alleen nog niet echt... Het is moeilijk." Ze streelde eventjes zachtjes langs zijn gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 16:49

Koning Jay Fullbright

' Misschien is er wel echt niets en moeten we er voor zorgen dat dit niet nog eens gebeurt, dat kan ook...' Zei hij tegen haar. Hij streek langs haar haren en hij zoende haar even heel zacht en vol liefde. Hij voelde zich nog steeds wat onrustig, maar nu deed hij daar verder niets mee en maakte het hem ook niet echt uit. Hij voelde zo veel liefde dat hij zichzelf wel rustig kon houden. 'Ik zal nooit meer zoiets doen, echt niet.... Ik geef te veel om jou.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 28/1/2016, 18:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij dacht dat er misschien wel niets was en dat ze er gewoon voor moesten zorgen dat het niet nog een keer zou gebeuren. "Ja, dat zou ook kunnen." Zei ze zachtjes tegen Jay en ze zoende hem liefdevol eventjes terug. Ze vond het heerlijk dat hij door haar haren heen streelde. Hij gaf aan dat hij het nooit meer zou doen, hij gaf teveel om haar.
"Je bent heel erg lief... ik hou vreselijk veel van je, Jay.. ik wilde je echt niet helemaal weg hebben, echt niet." Zei ze hem nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 28/1/2016, 21:33

Koning Jay Fullbright

'Dat gaan we doen, we gaan er voor zorgen dat het niet nog eens gebeurd,' zei hij vastberaden tegen haar. Hij vond het fijn dat ze meeging in de zoen, dat deed hem goed. 'Dat snap ik wel, ik ging ook te makkelijk weg, maar ik was in de war en ik wist het echt allemaal niet meer. Ik heb de hele avond liggen huilen, tot je moeder mij kwam halen...' fluisterde hij, het was wel heel erg eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/1/2016, 01:02

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze gingen ervoor zorgen dat het niet nog een keer gebeurde, voor haar klonk het nog behoorlijk onvoorstelbaar. Ze wist dat Jay er wel van genoot als hij bij zijn vrienden was, maar hij leek er nu heel zeker over te zijn. Hij fluisterde dat hij te makkelijk weg ging, het liet haar grinniken. "Misschien wel een beetje, volgende keer moet je naar je werkkamer gaan." Zei ze tegen hem. Hij had de hele avond liggen huilen tot haar moeder hem kwam halen, ze hield hem daardoor steviger vast.
"Ik heb onze kamer stuk gemaakt..." Klonk haar stem heel zacht en behoorlijk schuldig. Het was helemaal niet haar bedoeling.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=42
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum