Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 11:29

Koning Stephen Lahero

Hij had niet zo heel erg veel meer geslapen, maar het maakte hem niet uit, nu kon hij tenminste iets leuks doen voor Fay, dat verdiende ze heel erg en dat deed hij graag. 'Goedemorgen, schoonheid. Trek maar wat kleding aan, we ontbijten ergens anders,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij had er zelf zo veel zin in om haar te laten zien hoe veel hij van haar hield, dat hij niet chagrijnig was, hij was eigenlijk heel vrolijk.

Sean Mylano

'Dat weet ik, maar toch. Ik ben niet slecht in het inschatten van mensen, ik heb het nooit fout. Ik kan niet geloven dat ik er nu opeens helemaal naast zit. Er is iets goed mis met die vent,' zei hij nu zacht. Hij wilde niet dat iemand iets zou horen, maar dat was echt wat zijn gevoel zei en daar kon hij niet omheen. Die Leroy was een aparte gast, dat was waarom iedereen zo raar over hem deed en daar was een reden voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 11:34

Koningin Fay Lahero

Ze knipperde even met haar ogen toen ze een warme en vrolijke stem hoorde, dat was lang geleden dat hij in de ochtend al zo opgetogen was. Ze moest haar kleren aantrekken en dan zouden ze ergens anders ontbijten. Haar ogen begonnen te twinkelen en ze knuffelde hem even. "Ik ben echt gek op je." Zei ze liefdevol. Daarna kwam ze al heel erg gauw overeind en trok een mooie jurk aan voor hem, ze was al heel erg gauw klaar en heel erg nieuwsgierig.



Selina Foxy

"Ophouden Sean." Klonk haar stem nu nog doordringender. Ze had spontaan geen honger meer en schoof haar bord weg. Daarna dronk ze haar hele glas wijn leeg. "Ik wil er niets meer over horen." Bromde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 11:37

Koning Stephen Lahero

Hij zag de twinkeling in haar ogen, het maakte hem zo gelukkig, hij smolt bijna door die blik. Ze zei dat ze echt gek op hem was. Hij zag dat ze een mooie jurk aantrok, hij had ook al zijn best gedaan om er leuk uit te zien voor haar. Ze was heel snel klaar en hij pakte haar hand vast, hij nam haar mee naar buiten. Er stonden twee prachtige paarden gezadeld en hij glimlachte naar haar. Nu ze zelf kon rijden, wilde hij daar ook graag gebruik van maken.

Sean Mylano

Ze was noga duidelijk tegen hem en hij dronk zelf ook zijn wijn op, hij klemde zijn kaken op elkaar, maar hij kon niet voorkomen dat dit hem toch chagrijnig maakte. 'Leer er maar mee leven dat ik niet overal ja en amen op ga zeggen bij jou. Zo ben ik niet. Als je dat wilt, kan je beter iemand anders zoeken,' zei hij nu hard tegen haar. Hij kwam overeind en hij legde wat muntstukken neer voor het eten, daarna vertrok hij. Hij had hier al helemaal geen zin meer in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 11:41

Koningin Fay Lahero

Haar hand werd door hem vastgepakt en hij nam haar met haar mee. "Gaan we weg?" Klonk haar stem nieuwsgierig, ze was zelfs een beetje zenuwachtig, ze wilde zo graag weten wat hij allemaal voor haar gepland had voor haar.


Selina Foxy

Haar ogen werden donkerder door zijn chagrijnige blik. "Het was maar een domme date." Gromde ze hem nu toe. Het kon haar niet schelen, hij sprak al over de toekomst waar nog helemaal geen sprake van was. Hij vertrok en ze keek hem even na met een donkere blik in haar ogen en kwam daarna ook overeind. Ze nam een fles wijn mee en liep door het dorp heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 11:56

Sean Mylano

Ze maakte hem enorm kwaad, misschien omdat hij wat teleurgesteld was. Misschien omdat hij meer had verwacht en hij moeite had gedaan, omdat zij dit wilde. Hij vond het oneerlijk dat hij dan zo behandeld werd en daar kon hij niet tegen. Het maakte hem echt boos, terwijl hij meestal wel redelijk kalm was. Daar was nu niets van te merken. Hij besloot maar niet terug te gaan naar het kasteel nu, al snel had hij een groepje mannen gevonden die wat aan het rondhangen waren en meer dan genoeg drank hadden, daar vermaakte hij zich wel bij.

Koning Stephen Lahero

' Ja, we gaan weg. Naar een mooiere plek.' Zei hij glimlachend tegen haar. Hij hoopte dat ze dat ook zou vinden. Hij dacht het wel, maar het was altijd afwachten. Hij hielp haar op het paard en daarna ging hij zelf ook zitten. 'Het is een stukje rijden, door het bos. Het is niet al te ver...' zei hij tegen haar. Hij spoorde zijn paard aan en daarna vertrokken ze. Nog steeds was hij heel vrolijk..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 14:41

Selina Foxy

Ze zwalkte over straat, ze had echt verschrikkelijk veel gedronken en was helemaal niet helder meer. Selina leek vreselijk veel op haar vader, ze was nu gewoon boos en niets of niemand zou haar weer terug naar normaal krijgen. Er stond een groepje mannen op straat te drinken en ze zwalkte erlangs. Er werd naar haar geroepen en iemand pakte haar vast.
"Los." Siste ze, de s rolde door in haar mond en ze keek de man met een wazige en troebele blik aan. Hij begon te praten, maar ze verstond het niet eens. Ze gaf hem met haar vuist een knal in zijn gezicht waardoor ze werd losgelaten, ze viel op de grond en probeerde vervolgens weer op te staan.


Koningin Fay Lahero

"Stephen! Je maakt me veel te nieuwsgierig!" Plaagde ze haar man vrolijk. Ze was zo vreselijk gelukkig met hem, hij zorgde er echt voor dat ze zich heerlijk voelde, vooral doordat hij dit voor haar deed. Ze werd op het grote paard geholpen door hem en hij gaf aan dat het een stukje rijden was, door het bos, het was niet heel erg ver.
Ze reed naast hem door het bos heen, alles leek zoveel mooier te zijn nu, ze keek om zich heen naar het licht dat tussen de bladeren door viel en er waren heel veel wilde dieren.
"Dit is al heerlijk." Zei ze tegen Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 15:17

Sean Mylano

Hij keek op toen er wat gebeurde, zijn blik nogal wazig. Hij zag dat iemand een klap kreeg, waardoor de andere mannen niet zo blij werden en over de vrouw heen bogen. Daarna zag hij opeens wie het was, waardoor hij zijn kaken op elkaar klemde. Hij wilde niet dat ze helemaal in elkaar geslagen zou worden, ook al was hij kwaad op haar. Hij duwde een man aan de kant en hij kreeg zelf een klap. Hij wilde uithalen, maar daarna verdwenen alle mannen. Hij had hun automatisch weggejaagd door hun gevoel te veranderen en hij keek naar Selina. 'Jij weet een avond goed te verkloten hé.' gromde hij.

Koning Stephen Lahero

'Dat is juist het leuke,' zei hij lachend tegen haar. Ze waren redelijk snel bij de plek. Het was het meer, ze waren hier eerder geweest, toen Fay hem de eerste keer geholpen had met zijn kracht had hij hier het hele meer moeten bevriezen. Nu stond alles prachtig in bloei, er lag een kleed en er stond allemaal eten voor hun, overal lagen rozenblaadjes. Hij sprong van zijn paard en hij zette het dier vast, daarna keek hij weer naar Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 15:26

Selina Foxy

Wanneer ze een paar klappen kreeg van de rest van de mannen, zakte ze wat weg. Ze kreunde zachtjes en de woorden van Sean verstond ze al niet eens meer, ze keek hem heel even wazig aan en zakte daarna helemaal weg. Bewusteloos lag ze op de straat. Ze had echt teveel gedronken en de paar klappen waren behoorlijk raak geweest.


Koningin Fay Lahero

Hij vond het juist leuk, dat liet haar zachtjes grinniken, niet veel later waren ze op de plek. Ze hield haar adem even in en haar blik ging over alles heen. Ze liet het paard stilstaan en keek naar het kleed en de rozenblaadjes, het was zo prachtig, ze voelde zich helemaal warm worden van binnen, het was zo vreselijk lief van hem... Ze had niet eens door dat Stephen al van zijn paard was gesprongen, ze keek alleen maar dromerig naar de mooie plek... het meer en de prachtige bloemen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 15:28

Sean Mylano

Hij had de neiging om haar een flinke trap te verkopen en weg te gaan, maar dat kon hij niet maken. Hij zou haar waarschijnlijk nog regelmatig tegenkomen. Hij tilde haar vrij simpel op, Sean was aardig krachtig. Hij nam haar toch maar mee naar het kasteel. Hij legde haar in het bed neer en hij verzorgde zo goed als het ging de plekken, daarna ging hij bij haar op de bank zitten en sloot hij zijn ogen. Al vrij snel zakte hij zelf ook weg.

Koning Stephen Lahero

Hij zag dat ze keek naar alles en daardoor glimlachte hij een beetje. 'Kom je nog?' vroeg hij plagend, daarna trok hij haar al van het paard af en hield hij haar heel erg stevig in zijn armen. Hij vond dit fijn zo, hier hield hij wel van. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar zachtjes, hij was echt heel rustig en hij voelde zich gelukkig helemaal goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 15:32

Selina Foxy

Pas de volgende ochtend werd ze moeizaam wakker. Ze kreunde zachtjes en greep naar haar hoofd. Alles bonkte en haar lichaam deed pijn. Ze kwam iets overeind en kneep haar ogen samen. Ze lag in haar eigen bed, wat was er gisteren avond allemaal gebeurd? Het enige wat ze nog wist was dat ze ruzie had gemaakt met Sean, verder was alles een grote waas.


Koningin Fay Lahero

Stephen plaagde haar en doordat ze zijn stem hoorde, knipperde ze even met haar ogen en keek ze naar hem. "Oh, sorry, ik vind gewoon alles zo mooi... het is zo lief van je." Zei ze meteen tegen hem. Hij trok haar van het paard af en hield haar in zijn armen, daarna werd ze zacht door hem gezoend, liefdevol en genietend zoende ze hem terug. "Dat je zo je best hebt gedaan... dankjewel schatje..." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 15:36

Sean Mylano

Hij was uiteindelijk op de bank gaan liggen en hij sliep best wel diep, hij merkte niet dat Selina wakker werd, hij was erg moe geweest en hij had zijn rust nu ook wel een beetje nodig, maar waarschijnlijk zou hij weer net zo kwaad worden als hij Selina zou zien, want hij baalde er echt enorm van. Hij was teleurgesteld, hij had zich iets anders voorgesteld dan dit.

KOning Stephen Lahero

'Ik doe graag mijn best om te laten zien dat ik van je hou,' fluisterde hij. Hij was gek op haar en dat mocht ze best merken, ondanks dat hij de afgelopen dagen totaal niet gezellig was geweest. 'Natuurlijk,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij hield haar heel even vast, daarna nam hij haar mee naar het kleed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 15:54

Selina Foxy

Ze kwam langzaam overeind en zocht in de badkamer naar iets tegen haar hoofdpijn. Ze had al gauw wat gevonden en nam het in, Daarna wilde ze op de bank gaan zitten, daar lag Sean te slapen. Vol verbazing keek ze even naar hem, wat deed hij nou hier? Op haar bank? Ze bleef zo even een tijdje naar hem kijken.


Koningin Fay Lahero

"Dat doe je heel erg goed, ik dacht dat je daar pas mee zou beginnen als je helemaal gezond was." Plaagde ze hem een klein beetje. Ze werd nog een tijdje door hem vastgehouden, maar daarna werd ze meegenomen naar het kleed. Ze ging zitten. "Je was hier wel echt precies op tijd mee.. ik zag het echt niet meer zo heel erg zitten." Vertelde ze hem heel erg eerlijk en zacht. Ze leunde tegen hem aan en keek naar het meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 16:04

Sean Mylano

Hij werd uiteindelijk toch wakker omdat hij ogen op zich voelde branden, toen hij opkeek zag hij van wie die ogen afkomstig waren. Meteen werd zijn blik een stuk chagrijniger. Hij kwam overeind en hij keek haar nog eens heel kort aan, daarna duwde hij haar bijna aan de kant omdat hij rechtop ging staan. Hij wist niet hoe ze het voor elkaar kreeg bij hem, maar hij was echt niet meer vrolijk.

KOning Stephen Lahero


'Je kan beter te vroeg beginnen,' zei hij plagend tegen haar. Door wat ze daarna zei pakte hij haar stevig vast.' Dat weet ik, dat wilde ik echt niet. Ik wilde je heel even laten zien dat ik nog net zo veel van je hou, ondanks dat ik af en toe niet zo heel erg aardig voor je ben... ik ben wel echt gek op je,' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 16:10

Selina Foxy

Ze werd aan de kant geduwd door hem en daardoor werd haar blik verward en donker.
"Ik had niet zo tekeer moeten gaan, het spijt me, oké, het was dom, ik had het recht niet om het zo te verpesten." Zei ze hem meteen. Hij was zo te zien ook echt heel erg chagrijnig, dat had ze niet van hem verwacht, maar hij waarschijnlijk net zo min van haar.


Koningin Fay Lahero

"Daar heb je wel gelijk in." Glimlachte ze hem toe toen hij aangaf dat het beter was om te vroeg te beginnen. Ze werd stevig door hem vastgepakt, hij wist het en hij wilde het niet. Hij wilde het haarl aten zien dat hij nog net zoveel van haar hield, ondanks dat hij soms zo onaardig was. Ze kroop tegen hem aan en voelde de tranen in haar ogen branden.
"Dankjewel, Stephen... je maakt me hier heel erg gelukkig mee.... ik weet dat je er niets aan kan doen als je zo onaardig bent en dat ik er niets van kan zeggen, maar soms zou ik toch wel een keer lekker tegen je terug willen schelden." Sprak ze hem nu toe. Ze keek hem even aan en drukte zachtjes haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 16:25

Sean Mylano

Hij wilde haar eigenlijk zelfs bijna een klap verkopen toen ze opeens zei dat ze niet zo tekeer had moeten gaan. Het speet haar, het was dom en ze had niet het recht om het zo te verpesten. Hij ontspande daardoor weer, hij waardeerde het als iemand het lef had om excuses aan te bieden en daardoor werd hij weer iets kalmer. 'Dankje,' zei hij zacht. 'Ik had ook niet zo belachelijk moeten doen, we hadden het uit moeten praten en ik had niet weg moeten lopen.' zei hij. Het was nu wel heel erg duidelijk dat dit tussen hun niet ging werken, dit zag hij niet zo zitten.

Koning Stephen Lahero

'Misschien moet je het een keertje doen en maakt het wel indruk,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar lief en zacht, het voelde echt fijn nu. Hij was gek op haar en hij voelde de liefde langzaam steeds meer tot zich doordringen. 'Je bent heerlijk,' mompelde hij na de zoen. 'Je ziet er ook echt prachtig uit,' voegde hij er aan toe. Hij pakte wat te eten en hij keek haar glimlachend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 16:30

Selina Foxy

Hij leek echt kwaad te zijn, maar ontspande door haar woorden. Hij bedankte haar zelfs en bood ook zijn excuses aan tegenover haar. Ze knikte eventjes en wreef over haar hoofd heen, daarna ging ze naast hem zitten. "Kun je me helpen?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze keek hem even aan.


Koningin Fay Lahero

"Nee, ik zie je niet zo graag van streek. Ik denk dat ik het dan alleen maar erger maak." Vertelde ze zachtjes aan hem. Ze werd heel lief door hem gezoend en hij zei haar dat ze heerlijk was en dat ze er prachtig uitzag. Het liet haar glimlachen. "Jij ziet er zo ook echt veel knapper uit dan de laatste tijd." Ze streek even met haar hand over zijn borst heen, hij droeg mooie kleren, dat was lang geleden.
Ze zag hem wat te eten pakken, ze boog zich voorover en nam plagend een hap uit wat hij in zijn handen had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 16:33

Sean Mylano

Ze wreef over haar hoofd heen en ze kwam bij hem zitten, ze vroeg nu aan hem of hij haar kon helpen. 'Dat ligt eraan waar je mee geholpen wilt worden,' zei hij zacht tegen haar. Ze moest eerst duidelijk zeggen wat ze wilde, hij wilde er met haar over praten, hij vond het niet leuk dat dit gebeurd was. 'Eerst wil ik graag afspreken dat we als vrienden met elkaar om gaan, want het zal duidelijk niet werken tussen ons,' zei hij zacht.

Koning Stephen Lahero

'Die kans is natuurlijk aanwezig,' zei hij tegen haar. Ze zei dat hij er knapper uit zag dan de laatste tijd en ze streek over zijn borst. 'Ik weet niet goed of het een compliment is of niet,' zei hij plagend tegen haar. Opeens nam ze een hap van zijn eten en daardoor gaf hij haar plagend een duwtje. 'Pak lekker zelf jij,' zei hij. Hij propte het snel in zijn mond en daarna duwde hij haar zacht achterover.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 16:40

Selina Foxy

Hij gaf aan dat het eraan lag waarmee ze geholpen wilde worden en daarna zei hij dat het niet ging werken tussen hun en dat ze vrienden zouden blijven. "Was het dan de bedoeling dat het meer werd? Ik bedoel... we kennen elkaar pas net." Gaf ze aan, ze vond het raar dat hij er al meteen vanuit ging dat het wat ging worden tussen hun.
"Er is iets waar ik al heel erg lang last van heb, al van kinds af aan. Wanneer iemand me ongelijk geef, word ik boos, heel erg boos. Ik schop en sla en ik heb zelfs mensen vermoord omdat ze het niet met me eens waren en me de les probeerden te lezen. Ik heb gemerkt dat drank het gevoel wat verder naar de achtergrond brengt, maar ik merk wel dat er echt wat mis met me is... zou je me kunnen helpen?" Vroeg ze nu aan hem.


Koningin Fay Lahero

Hij wist niet zeker of het een compliment was. "Natuurlijk wel... je ogen stralen en je bent vrolijk, en vooral dat mooie pak van je..." Grijnsde ze hem nu toe. Ze kreeg een duwtje van hem en ze moest zelf haar eten pakken, ze grinnikte en liet zich achterover duwen door hem.
"En nu? Ga je nu mij opeten?" Klonk haar stem wat uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 16:43

Sean Mylano

'Het was niet de bedoeling nee, maar als je met elkaar op date gaat, doe je dat toch met het idee dat het ooit meer zou kunnen worden. Dat zie ik niet zitten, zeker niet als ik je ga helpen met je problemen. Dan moet ik afstand bewaren, anders is het te zwaar voor mij,' zei hij tegen haar. Ze vertelde waar ze last van had en hij knikte langzaam. 'Ja, ik denk dat ik wel wat voor je kan betekenen, maar ik vind dat je eerst jezelf en je achtergrond beter moet leren kennen voor ik iets ga doen. Bespreek het eerst maar eens met Leroy en Lolita,' zei hij.

Koning Stephen Lahero

'Oké, vooruit dan,' zei hij lachend tegen haar. Door wat ze daarna zei grinnikte hij. 'Ik weet niet of dat zo lekker smaakt,' plaagde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij zoende haar langzaam daar, hij keek haar weer aan en zijn handen gleden heel lichtjes over de jurk heen. 'Ga jij nou maar eerst eten, ik heb nog meer plannen voor vandaag,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 16:51

Selina Foxy

"Anders verveel ik me." Zei ze en ze haalde haar schouders een beetje op. Ze had gewoon gezellig met hem willen eten, was dat nu zo verkeerd? Ook als hij haar ging helpen met haar problemen, ging het nooit wat worden. "Oké, prima." Zei ze wat kortaf tegen hem. Hij dacht dat hij haar wel kon helpen, maar ze moest eerst zichzelf en haar achtergrond leren kennen van hem voor hij ook maar iets ging doen. Ze moest het met Leroy en Lolita bespreken.
"Is het nog niet erg genoeg als ik jou mijn problemen voorschotel?" Vroeg ze hem nu. "Waarom is dat nodig? Het komt gewoon omdat mijn moeder me altijd mijn zin gaf, ik ben gewoon verwend geraakt." Legde ze aan hem uit, want zo zag ze het echt.


Koningin Fay Lahero

Hij dacht niet dat zij zo lekker smaakte en ze keek hem lichtelijk beledigd aan. "Je zei net nog dat ik heerlijk was." Haar ogen twinkelden vrolijk. Ze voelde zijn lippen in haar hals en kreunde even zachtjes en genietend. Zijn handen gleden over haar kleding heen en daarna gaf hij aan dat ze eerst maar eens moest gaan eten, want hij had nog meer plannen. "Hoe kan ik nu eten als jij dit met me doet?" Vroeg ze aan hem met een zachte kreun.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 16:54

Sean Mylano

Ze vond het prima en hij knikte even. Door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd. 'Het is niet erg, het zijn niet alleen jou problemen,' zei hij tegen haar. 'Je hebt het niet van jouw moeder omdat ze jou je zin gaf, je hebt het van Leroy. Dit is precies wat ik bij hem voel. Nu niet, maar er zit iets achter en ik weet dat hij hetzelfde moet hebben als jij, misschien is hij alleen beter in het beheersen. Jay heeft het trouwens net zo goed en waarschijnlijk zit het ook in Killian, maar die heeft heel veel geluk met hoe hij opgroeit,' zei hij.

Koning Stephen Lahero

'Dat is waar, misschien moet ik dan toch maar even een hapje nemen,' zei hij lachend tegen haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Ik had niet verwacht dat je dit tijdens het ontbijt al zou hebben, ik had gerekend op ergens vanavond,' plaagde hij haar nu. 'En door dat gekreun zorg je ervoor dat ik mij straks ook niet meer in kan houden, dus hou daar maar mee op...' lachte hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 17:42

Selina Foxy

Ze werd stil door zijn woorden. "Oh..." Zei ze daarna zachtjes, ze staarde voor zich uit voor een tijdje en keek daarna weer naar hem op. "Moet ik hem dan vragen hoe het hem is gelukt?" Vroeg ze aan Sean. Ze werd een stuk kalmer door wat hij haar net heeft gezegd en ze begreep alles veel beter nu. Nu snapte ze waarom ze met haar vader moest praten van hem.


Koningin Fay Lahero

Ze grinnikte door zijn woorden en daarna zei hij dat hij niet verwacht had dat ze dit tijdens het ontbijt zou hebben. "Wat? Jij begon!" Plaagde ze hem nu. Door haar gekreun kon hij zich straks ook niet meer inhouden, dus ze moest ermee ophouden. "Dan moet jij van me afgaan." Ze gaf hem een duwtje zodat ze weer rechtop kon zitten en pakte vervolgens wat te eten. Ze keek vrolijk naar Stephen, hij zorgde er echt voor dat ze zich geweldig voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 18:19

Sean Mylano

'Ik denk dat je daar al wat verder mee zou komen en anders kan hij je tips geven. Hij heeft het al zijn hele leven, dus hij heeft vast manieren gevonden om er mee om te gaan. Lolita kan er waarschijnlijk ook wel wat nuttigs over vertellen en Esmeralda en Jay waarschijnlijk ook, al zou ik een beetje bij Jay oppassen, hij lijkt wat minder stabiel te zijn dan Leroy nu.' Legde hij haar uit. Hij haalde een hand door zijn haren heen en hij glimlachte een beetje naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 25/1/2016, 18:24

Selina Foxy

ze knikte alleen nog even, ze was verder heel erg stil, maar ze was Sean wel vreselijk dankbaar voor wat hij haar allemaal vertelde. Ze kwam langzaam overeind en drukte een kus op zijn wang. "Bedankt Sean, dan ga ik eerst naar mijn vader en Lolita." Zei ze hem nu. Ze streek haar kleding even recht en liep de deur uit. Daarna klopte ze aan op de deur van haar vader.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 25/1/2016, 18:37

Leroy Fullbright

Hij had een geweldige avond gehad met Lolita, hij was echt heel gelukkig met haar en blij dat het allemaal nog zo goed ging. Het werd steeds beter eigenlijk, hij mocht nu zelfs weer wat meer doen, dat leek ook goed te gaan. Ze waren eigenlijk net klaar om te gaan ontbijten toen er op de deur geklopt werd en hij keek langzaam op. 'Kom maar binnen,' zei hij vrij snel al. Hij was niet zo bang meer, tegenwoordig mocht iedereen wel binnenkomen, maar als hij echt alleen met Jay was, dan was hij niet zo blij.

Koning Stephen Lahero

'Ik wist niet dat jij er meteen zo op zou reageren,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat hij dan van haar af moest gaan en hij werd weggeduwd, hij grinnikte even en hij kreeg de neiging om haar weer te zoenen, maar in plaats daarvan at hij nog maar wat, ze hadden de hele dag nog samen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum