Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 00:27

Koning Stephen Lahero

Hij ademde diep in en hij glimlachte een beetje. 'Het komt wel, binnenkort... Ik kan nooit al te lang wachten.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar zacht. 'Het komt omdat ik er met jou aan gewerkt heb... Op de een of andere manier voel ik daarom minder druk met jou... Ik weet ook niet precies wat het is, het voelt gewoon anders. Ik heb gewoon een ander gevoel bij jou...' Zei hij, weer werd hij rood, hij schaamde zich hier al voor. 'Bij jou geloof ik gewoon écht dat het je niet uit maakt, dat het goed aansluit bij wat wij allebei lekker vinden...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 02:37

Nathan Gerono


' Ja, natuurlijk wil ik het... Ik wil dat het voor iedereen goed gaat en ik wil jou zo vaak mogelijk zien... Daar wil ik echt veel voor doen...' Fluisterde hij. Ze ging mee in de zoen en hij onderbrak het na een tijdje om haar aan te kijken. ' Je bent zo leuk...' Zei hij zacht, daarna zoende hij haar weer en trok hij haar tegen zich aan. 'Heb je nog steeds geen zin?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij kreeg het niet uit zijn hoofd als hij er eenmaal zin in had en nu was hij even samen met haar. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden.

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte een beetje en knikte daarna. ' Ja, het gaat heel erg goed, gelukkig... Ik probeer haar zo veel mogelijk te helpen met alles en tussen ons gaat het eigenlijk erg goed...' zei hij. Hoewel het er soms tussen hun ook heftig aan toe ging, kwamen ze er wel elke keer uit zonder dat het echt uit de hand liep. 'Maar je wilt vast meer weten dan dat.' zei hij daarna zacht. Kayton wilde natuurlijk weten hoe het met Jay zelf ging, maar dat vond hij heel erg lastig en dat wist hij ook eigenlijk niet zo heel erg goed. Hij werd soms nog steeds enorm kwaad.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 10:57

Elvira Solore

Volgens Stephen kwam het allemaal wel, hij kon nooit al te lang wachten, hierdoor glimlachte ze even naar hem en ze luisterde wat hij verder vertelde. Hij had een ander gevoel bij haar, hij werd rood en ze streek zachtjes over zijn wang heen met een glimlach. Het maakte bij haar écht niet uit en ze vonden beide hetzelfde lekker. Ze knikte hierdoor.
"Ja, ik denk wel dat je daar gelijk in hebt, maar sinds dat we weer terug zijn, heb ik wel het gevoel dat Fay is veranderd, dat ze je waardeert voor wie je bent en dat ze het echt wilt proberen, voor jou." Gaf Elvira zachtjes aan met een kleine glimlach.


Koningin Fay Lahero

Nathan wilde dat het voor iedereen goed ging en hij wilde haar zo vaak mogelijk zien. Hij had daar heel erg veel voor over. Ze glimlachte hierdoor. Nathan zette zich echt goed in als hij iets graag wilde en dat was best leuk om te merken. Hij zei haar zacht dat ze leuk was en ze zoende hem wat meer met passie door deze woorden. Hij wilde van haar weten of ze nog steeds geen zin had. Ze kreunde zachtjes toen hij zijn lippen daarna in haar hals drukte. Ze overweeg alles even, echt veel zin had ze niet, maar Nathan zorgde er wel voor dat daar verandering in kwam en als ze het niet deed, zou hij zich wat opdringen aan Elvira, dat was ook niet goed... "Jawel, ik wil wel..." Fluisterde ze nu zachtjes en ze streek met haar handen over zijn rug heen.


Kayton Erogate

Hij glimlachte naar hem en knikte. Gelukkig ging het goed en tussen hun twee ging het ook erg goed. Kayton was blij om dat te horen, hij glimlachte breed hierdoor en daarna vroeg Jay of hij meer wilde weten dan dat.
"Ik vind het gewoon fijn om je te zien, om te horen dat het goed gaat, de rest komt wel. Ik wil er geen druk op leggen voor je, ik hoop gewoon dat je me weer zo gaat vertrouwen als vroeger." Vertelde Kayton hem eerlijk. "Je mag me dingen vertellen, maar ik heb niet graag dat je dan boos wegloopt. Dat voelt vreselijk." Gaf hij aan.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 11:06

Koning Stephen Lahero

' Ja,dat gevoel heb ik ook. Voordat wij naar het zuiden gingen was het vreselijk, toen deed ik niets met Fay en leken we op dat gebied totaal langs elkaar heen te leven. Gelukkig is dat nu niet meer zo. Ik denk ook wel dat het nog beter kan worden, opeens ontdek ik allemaal dingen die Fay leuk vindt... Eigenlijk kennen we elkaar nog helemaal niet zo goed.' zei hij tegen Elvira. Hij bleef haar gewoon zo vast houden, het was echt fijn. Elvira was ook echt zijn maatje geworden en daar was hij op dit soort momenten heel erg blij mee.

Nathan Gerono

Hij hoorde haar zacht kreunen, daarna dacht ze even na en zei ze dat ze het wel wilde. Hij was er wel blij mee, want hij dacht niet dat Elvira het leuk zou vinden als hij straks heel gretig zou doen bij haar. Hij liet zijn handen langzaam maar heftig over haar lichaam gaan en hij zoende haar daarna weer, maar hij onderbrak het na een tijdje wel. 'Zal ik straks al met Stephen gaan praten? Dan kunnen we zo snel mogelijk kijken wat voor ons allemaal te doen is...' stelde hij voor, hij wilde er echt graag op een goede manier uitkomen. 'Ik wil ook kijken of ik hem niet wat van zijn zelfvertrouwen terug kan geven, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe...'

Koning Jay Fullbright

'Als jij wilt praten over gevoelens ga ik vroeg of laat boos weglopen, dat is niet anders, dat gebeurd zelfs tussen mij en Esmeralda. Ik moet ook wel, want als ik het niet die draai ik zo door dat ik je echt iets aan ga doen.' zei hij tegen Kayton. 'Maar misschien is het inderdaad slim om het voorzichtig aan te pakken, dat lijkt mij ook beter... Ik wil het niet forceren en uit de hand laten lopen, dat zou zonde zijn.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 20:43

Elvira Solore

Hij vertelde dat hij dat gevoel had en dat hij nu allemaal dingen ontdekte die Fay leuk vond. Ze glimlachte hier breed door. "Nou, dan is aan jullie de taak om dat te gaan ontdekken toch?" Vroeg ze met een grijns aan hem. Ze zoende hem nu even heel zachtjes en lief.


Koningin Fay Lahero

Zijn handen gingen heftig over haar lichaam heen en ze werd gretig gezoend door hem. Ze zoende hem heftig terug en greep hem stevig vast. Daarna onderbrak hij de zoen al gauw weer en vroeg hij of hij straks misschien met Stephen moest gaan praten en hij wilde ook kijken of hij wat van zijn zelfvertrouwen terug kon geven. "Dat zou echt fantastisch zijn, Nathan, echt... ik ben zo blij dat je dit wilt doen." Fluisterde ze nu. "Je kunt hem wat van jouw onzekerheden vertellen, ik weet niet of het werkt, maar hij denkt wel dat jij zo'n beetje perfect bent." Grijnsde ze nu.


Kayton Erogate

Hij luisterde naar Jay en glimlachte een beetje. "Wat gebeurd er dan als je boos wegloopt? Kalmeer je dan jezelf ergens mee en kom je daarna weer terug of moet Esmeralda naar jou toe komen?" Wilde Kayton van hem weten. "Ik wil gewoon inderdaad heel erg rustig aan doen en als het te gek wordt, gaan we morgen weer verder, dat maakt me echt niet uit." Zei hij duidelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 20:48

Koning Stephen Lahero

'Ja, precies.' zei hij glimlachend, daarna werd hij heel zacht en lief gezoend. Hij legde zijn armen om haar heen en hij bleef haar gewoon zo zoenen, want dit was hartstikke fijn en hij genoot er duidelijk van. Hij was ontspannen, hij kon goed met Elvira praten en dit was elke keer heerlijk. 'Echt, als ik niet zo bang was geweest had ik meer met je gedaan,' zei hij na een tijdje op plagende toon tegen haar.

Nathan Gerono

'Natuurlijk, ik wil dat het beter met hem gaat, dan zullen wij ook meer kunnen doen,' zei hij tegen haar. Als Stephen zich goed voelde, was het voor Fay allemaal wat makkelijker. Door wat ze daarna zei grijnsde hij zelf ook. 'Ik kom natuurlijk wel aardig in de buurt,' plaagde hij haar. 'Waar twijfelt hij allemaal aan? Wat kan ik hem vertellen om in te laten zien dat het allemaal niet zo erg is als het voor hem lijkt?' vroeg hij nu. Hij kende Stephen niet zo goed, dus het was lastig in te schatten.

Koning Jay Fullbright

'Ik raak eigenlijk in paniek, geloof ik. Dan ga ik uitvluchten zoeken. Dat kan vechten zijn, maar ook weglopen,' noemde hij op. 'Dat ligt er een beetje aan. Soms word ik zelf rustiger en kom ik daarna terug, maar soms wil ik niet meer terug komen en komt Esmeralda naar mij toe.' vertelde hij. Hij knikte door wat Kayton daarna zei, al had hij geen idee hoe dit zou gaan lopen allemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 21:00

Elvira Solore

Ze voelde zijn armen om haar heen terwijl hij haar terug zoende. Het was super fijn, hij deed het heel erg lief en heerlijk. Hij sprak haar plagend toe dat als hij niet zo bang was, hij meer had gedaan met haar.
"Ach, ik vind het niet erg, maar ben je echt bang? ik dacht dat het alleen onzekerheid was." Klonk haar stem nu zachtjes.


Koningin Fay Lahero

Ze knikte even door zijn woorden dat zij dan samen ook meer konden doen als het beter ging met Stephen. Ze gaf hem een duwtje zodat hij achterover zou liggen en ze kwam bovenop hem zitten. "Als je dat soort dingen zegt tegen Stephen, maak je wel alles erger hé?" Plaagde ze terug. Hij wilde weten waar Stephen allemaal aan twijfelde.
"Hij twijfelt vreselijk aan zichzelf, aan hoe hij zich voelt, aan wat hij kan en wat hij niet kan. Ik bedoel... hij houdt het maar heel kort vol en daar schaamt hij zich dood voor." Vertelde ze zachtjes aan Nathan.


Kayton Erogate

Er werd vertelt dat hij in paniek raakte, dan ging hij vluchten, vechten of weglopen. Hierdoor knikte Kayton eventjes, dat was wel een logische reactie. Soms werd hij ook zelf weer rustig, en anders kwam Esmeralda naar hem toe.
"Oké, ik begrijp het wel." Knikte hij nu. "En als je blijft? Dan ga je sowieso vechten? Of kun je proberen om tot rust te komen?" Wilde Kayton weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 21:04

Koning Stephen Lahero

'Ik ben bang voor de fouten die ik maak, bang dat je mij niets waard vindt, bang dat ik het verpest,' fluisterde hij nu. 'Dus eigenlijk is het onzekerheid, alleen dan nog wat meer dan dat, waardoor ik echt bang ben,' gaf hij toe. 'Ik ben blij dat je het niet erg vindt, maar het zou fijner zijn als ik het wel gewoon kon.' zei hij. Hij wist dat het niet echt nodig was nu, maar het gevoel dat hij had was wel vervelend.

Nathan Gerono

Ze duwde hem achterover en ze kwam op hem zitten, door wat ze zei grijnsde hij breed. 'Daarom zal ik het maar niet doen,' zei hij plagend tegen haar. Het was niet zo'n goed idee dan, hij kon het maar beter niet zeggen. Ze vertelde over Stephen en hij knikte langzaam. 'Ik kan hem wel vertellen dat ik het soms ook echt niet zo lang vol hou, dat elke man dat wel eens heeft en dat hij zich er niet druk over moet maken...' zei hij nu. Hij wist niet of Stephen hem zou geloven, maar het was toch echt zo.

Koning Jay Fullbright

'Ik zou het kunnen proberen, maar meestal ga ik weg op het moment dat ik geen andere uitweg meer zie. Als ik dan blijf, wordt de spanning mij te veel en kan ik niet meer kalmeren, dan zou het hoe dan ook uitlopen op vechten.' zei hij zacht. Hij was heel eerlijk, maar hij vond het ook duidelijk wel wat lastig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 21:14

Elvira Solore

"Jij bent heel erg veel waard, Stephen, ik vond je genoeg waard om hier te blijven, anders was ik nooit gebleven, Stephen, het was voor jou, omdat jij het waard bent." Fluisterde ze nu tegen hem terug. Hij gaf aan dat het eigenlijk onzekerheid was en ze knikte weer een beetje. Hij was blij dat ze het niet erg vond, maar het zou fijner zijn als het wel gewoon kon. "Ik begrijp wel dat je het vervelend vind." Knikte ze nu.


Koningin Fay Lahero

Hij grijnsde breed naar haar en hij zei plagend dat hij het dan maar niet zou doen. "Nee, goed zo." grinnikte ze en ze drukte haar lippen op die van hem. Hij zou vertellen dat hij het soms ook echt niet lang volhield. en dat hij zich er niet zo druk over moest maken.
"Precies, en jullie kunnen over mij en Elvira praten om uit te leggen wat wij allebei fijn vinden." Plaagde ze Nathan. Ze zoende hem nu weer heftig en begon zijn kleding uit te trekken.


Kayton Erogate

De jongen was heel erg eerlijk tegen hem en dat vond hij onwijs fijn, daar kon hij tenminste wat mee. "Eigenlijk moet je iets zien te verzinnen waardoor je de spanning af kan laten vloeien en zo toch kunt blijven staan wanneer het je teveel wordt, dan kun je ermee om leren gaan." Glimlachte Kayton hem nu toe. "Ik ben echt blij dat je zo eerlijk bent, het is heel fijn, dankjewel, Jay." Zei hij nu complimenterend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 22:12

Nathan Gerono

'Hm, dat vind ik helemaal niet zo erg...' zei hij grijnzend. Hij vond het wel leuk om er over te praten, al zou het voor hem nu ook anders zijn omdat hij Stephen iets in wilde laten zien. Hij wilde laten weten dat het normaal was dat het niet allemaal perfect ging en dat het ook zeker niet nodig was om het lekker te vinden. Ze zoende hem weer heftig en hij ging daar maar al te graag in mee, het was heerlijk. Ze maakte zijn kleding los en hij deed hetzelfde bij haar. Hij drukte gretig zijn lippen in haar nek en daarna keek hij haar uitdagend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 22:16

Koningin Fay Lahero

Hij vond het gelukkig helemaal niet zo erg. "Fijn.." Mompelde ze zachtjes. Hij begon ook haar kleding uit te doen en niet veel later voelde ze zijn warme huid tegen die van haar en kreunde ze zachtjes. Zijn lippen drukte hij in haar nek en ze zette haar nagels in zijn huid, dit was erg lekker, alle andere dingen vaagden langzaam naar de achtergrond, haar ogen sloot ze en ze genoot er echt van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 22:30

Nathan Gerono

Hij voelde haar nagels in zijn huid en hij kreunde diep, hij dacht alleen nog maar aan Fay, het was echt heel erg fijn als hij samen met haar was. Alsof het alleen maar om hun samen draaide, het voelde zo goed. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan en hij ademde diep in. 'Ik hou van je,' fluisterde hij. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden en daarna legde hij zijn handen op haar heupen en liet hij haar op hem gaan zitten, zodat hij bij haar naar binnen drong. Hij verlangde er nog meer naar dan normaal, juist omdat het zo goed voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 22:36

Koningin Fay Lahero

Ze werd dicht tegen hem aangehouden en hij zei tegen haar dat hij van haar hield, ze pakte zijn gezicht vast en keek diep in zijn ogen aan. "Ik houd ook van jou." Fluisterde ze en ze drukte haar lippen intens en vol passie op die van hem. Ze zoende hem vol liefde en greep hem stevig vast toen hij bij haar naar binnen drong. Het was super fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 22:41

Nathan Gerono

Ze pakte zijn gezicht vast en ze keek hem diep in zijn ogen aan, dit maakte hem gewoon helemaal gek, hij hield zo veel van haar en het voelde zo intens. Hij werd intens en vol passie gezoend, hij beantwoorde de zoen vol liefde en hij kreunde diep. Ze greep hem vast en hij liet zijn handen weer naar haar heupen glijden om zo wat meer het ritme te bepalen. Het was heel erg heftig, maar eigenlijk nog steeds voor zijn doen vrij kalm en met veel liefde.

Koning Stephen Lahero

'Dat weet ik, dat heeft mij ook echt goed gedaan,' fluisterde hij. 'Ik zou het ook voor jou doen, ik zou je willen helpen met alles, door wat je voor mij gedaan hebt,' fluisterde hij. Ze begreep wel dat hij het vervelend vond en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. 'Ik kan misschien niet alles doen, maar ik vind het wel fijn met je, ik vind het fijn om gewoon samen met je te zijn en alleen al met jou te praten' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 22:50

Koningin Fay Lahero

Ze werd vol liefde terug gezoend door hem, ze vond het heerlijk. Het was heel erg fijn met hem en ze voelde zijn handen op haar heupen die haar in een ritme stuurden. Het was wel heftig, maar toch fijn en kalm. Het was wel erg liefdevol eigenlijk. Ze liet haar lippen nu afglijden naar zijn hals en zoende hem daar vol overgave en liefde. Haar tanden gleden over zijn huid heen.


Elvira Solore

Hij wist het en dat had hem ook goed gedaan, hij zou het ook v oor haar doen, hij zou haar willen helpen met alles door wat ze voor hem had gedaan. "Help me dan alsjeblieft mee met dingen verzinnen voor Nathan om hem vrolijk en tevreden te houden..." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze sltreek langs zijn gezicht. Ze voelde vervolgens zijn lippen in haar hals en ze sloot haar ogen even.
"Je hoeft ook niet alles te doen, ik vind dit ook fijn, het is ook goed zo, ik hoef op dit moment ook écht niet meer..."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 22:54

Nathan Gerono

Hij voelde haar warme lippen in zijn hals en wat ze deed maakte hem helemaal gek. Hij kreunde diep en hij trok haar heel dicht naar zich toe, het was verschrikkelijk heftig allemaal. 'Oh, Fay...' bracht hij kreunend uit. Ze zorgde er echt voor dat hij dingen voelde die hij nooit eerder gevoeld had, terwijl hij toch al een hoop had meegemaakt in zijn leven. Dit was gewoon iets heel nieuws, het voelde zo bijzonder.

Koning Stephen Lahero

Door wat ze van hem vroeg bleef hij even stil. 'Ik wil er wel met je over praten, misschien komen we dan samen tot nieuwe dingen... ik ken Nathan niet zo heel erg goed, jij weet vast een hele hoop dingen die hij lekker vindt... heeft hij niet een bepaalde fantasie? Iets waarmee je hem af en toe helemaal gek kan maken en uit kan dagen?' vroeg hij nu aan haar. Ze zei dat ze het niet erg vond, ze hoefde op dit moment niet meer. 'Gelukkig,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:08

Elvira Solore

Hij wilde er wel over praten en dan kwamen ze misschien wel tot nieuwe dingen. Ze knikte hierdoor en gaf hem een knuffel. Ze was gewoon blij dat hij wilde helpen. "Nathan is gewoon gek op nieuwe dingen.. we hebben het pasgeleden zelfs gedaan met een vrouw erbij en dat vond hij helemaal fantastisch. Maar hij wordt bij nieuwe dingen al gauw zo wild en lijkt alleen maar meer te willen... Ik heb het idee dat ik alle nieuwe dingen al heb geprobeerd." Zuchtte ze zachtjes. "Hij wilt alleen maar meer en ik wil graag dat hij wat meer gevoel toont, maar dat lukt niet..." Ze keek naar de grond en kroop dichter in de armen van Stephen.



Koningin Fay Lahero

Wanneer het klaar was, liet ze zich languit naast Nathan neer vallen. Ze liet een gelukzalig geluidje horen en keek hem daarna aan. "Dat was heel erg fijn..." mompelde ze hem zachtjes toe. Ze ging nu op haar zij liggen en drukte een kus op zijn lippen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 23:13

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg een knuffel van haar en daardoor glimlachte hij een beetje, hij vond het echt heel erg fijn met haar. Ze vertelde dat Nathan gewoon gek was op nieuwe dingen, pas hadden ze het zelfs met een vrouw er bij gedaan en dat vond hij helemaal fantastisch, maar dan werd hij zo wild en leek hij alleen maar meer te willen. Ze had het idee dat ze alle nieuwe dingen al geprobeerd had en ze wilde dat hij meer gevoel toonde. 'Dat vind ik lastig, ik zou niet zo goed weten hoe je dat op moet lossen...' zei hij eerlijk tegen haar. 'Wat zegt hij er zelf van?' fluisterde hij.

Nathan Gerono

Ze liet zich naast hem neer vallen en ze mompelde dat het heel erg fijn was. 'Ja, dat vond ik ook... het was heerlijk,' fluisterde hij. Hij kreeg een kus van haar en hij streek langs haar wang. 'Als ik samen met jou ben dan lijkt de rest gewoon weg te vallen... alsof we samen in een aparte wereld leven,' fluisterde hij. Hij kon het niet echt omschrijven, maar zo voelde het wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:24

Koningin Fay Lahero

Ze glimlachte door wat hij haar haast dromerig vertelde. "Ja, dat is echt heerlijk, heb je dat gevoel nooit vaker meegemaakt?" Wilde ze van hem weten, zelf had ze dat in het begin continu bij Stephen gehad, maar met verloop van tijd was ze het kwijtgeraakt, al kwam er soms nog een klein beetje van terug. Ze legde haar hoofd wat dichter tegen hem aan, ze was helemaal ontspannen en op haar gemak.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 23:26

Nathan Gerono

'Niet op deze manier,' fluisterde hij. 'Het is niet dat ik niets voor Elvira voel, want ik ben echt gek op haar, maar dit verliefde gevoel heb ik nog niet eerder zo gehad... misschien was ik er gewoon nog niet aan toe, ik weet het niet,' zei hij zacht. Ze kroop dichter tegen hem aan en hij hield haar stevig vast. Het voelde zo fijn allemaal, hij kon het zich amper beseffen. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar en hij keek haar glimlachend aan. 'Stephen en Elvira laten het vanzelf weten als ze er weer zijn, toch?' vroeg hij zacht. Hij wilde graag nog even met Fay zijn, het liefste viel hij zo bij haar in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:32

Koningin Fay Lahero

Ze werd er haast stil van toen hij haar vertelde dat hij dit verliefde gevoel nog nooit had gehad. Zelfs niet bij Elvira, al was hij wel gek op haar. "Maar Nathan... horen jullie samen dan wel echt bij elkaar? Ik ken dit gevoel wel, heel erg goed zelfs..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Ze werd stevig door hem vastgehouden en kreeg nog een kusje van hem. Ze glimlachte hem toe. "Ik weet het niet precies, ik denk wel dat ze zo weer komen." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 23:36

Nathan Gerono

Door wat ze zei sloot hij zijn ogen, het deed hem pijn dat ze dit zei. 'Ik hoor wel bij haar.' fluisterde hij. 'Ik wil niet dat het kapot gaat, want dan heb ik niemand meer... jij zal altijd bij Stephen blijven en dan ben ik helemaal alleen. Ik hou van haar en ik wil niet weer helemaal alleen zijn. Ik heb verder niemand...' fluisterde hij. Ze wist het niet precies, ze dacht dat ze zo wel weer zouden komen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:40

Koningin Fay Lahero

Hij zei haast meteen dat hij wel bij Elvira hoorde. Hij wilde niet dat het kapot ging en hij hield van haar, hij wilde niet alleen zijn. "Sst... Ik begrijp het." Fluisterde ze en ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. "Misschien moet je dan wel met haar op zoek gaan naar dit gevoel, het is heel erg belangrijk en het zal jullie relatie verbeteren,het zal jullie veel sterker maken samen." Vertelde ze hem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 21/11/2015, 23:42

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het begreep en hij voelde haar warme lippen op zijn voorhoofd. Hij moest met haar opzoek naar het gevoel, het was belangrijk en het zou hun relatie verbeteren. 'Dan moet ik haar eerlijk vertellen dat ik het gevoel met jou heb en met haar niet zo... dat zou haar afschuwelijk veel pijn doen, straks loopt ze weer weg... dat wil ik niet, ik wil dat ze bij mij blijft, ik heb haar echt nodig,' zei hij zacht. 'Ik kan het haar niet vertellen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 21/11/2015, 23:48

Koningin Fay Lahero

"Nee, Nathan, je hoeft het niet perse zo te zeggen." Zei ze nu zachtjes, ze begreep wel dahet Elvira pijn zou doen als hij het echt op zon rottige manier tegen haar zou zeggen. "Probeer er gewoon elke keer wat meer gevoel in te stoppen, luister naar elkaar, ontdek dingen die jullie samen leuk vinden en dan komt dat gevoel wel, echt waar." Ze streelde zachtjes over zijn gezicht heen en keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum