Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 15:45

Lilian Nova

Hij was altijd stoer, wat ze ook zou zeggen. Ze grijnsde daardoor naar hem en gaf hem een knipoog. Hij wist dat ze wilde helpen, maar hij deed het gewoon allemaal graag voor haar. "Nou, vooruit, ik hou je niet tegen." Zei ze nu met een glimlach tegen hem. Ze liet hem maar gewoon zijn gang gaan. Ze werd aan boord geholpen door hem en ze ging weer zitten op de plek vooraan van de boot. Ze ontving een glaasje frisdrank van hem en met een glimlach pakte ze die van hem aan. Ze voelde zijn arm daarna om haar schouders heen en ze leunde tegen hem aan.



Aurora Philippa

Hij dacht het ook dat ze er beter in zouden worden. Ze moesten beide leren hoe ze hiermee om moesten gaan. Ze knikte daardoor eventjes. Ze zou het wel leren. Hij wilde weten of hij wat te eten voor haar kon maken. Ze knikte daardoor even, als hij zich daardoor beter zou voelen, dan wilde ze graag dat hij wat zou maken. "Ik lust wel weer een schaaltje yoghurt." Glimlachte ze hem toe. Hij dacht dat als ze zich straks beter voelde, hij meewilde naar de barbecue toe. Hij wilde doen wat haar gelukkig maakte. "Dat is heel lief." Knikte ze nu met een glimlach. "We zullen zien." Zei ze daarna. Ze trok rustig wat gemakkelijke kleding aan en daarna ging ze de trap af naar beneden toe. Als Matthew haar eten zou klaarmaken, kon ze net zo goed meteen buiten gaan zitten. Ze stapte naar buiten toe, het was stralend weer. Met een glimlach ging ze op één van de bankjes zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 15:53

Alexios Evans

Ze zei dat ze hem niet tegen zou houden, waardoor hij grijnsde. 'Gelukkig maar, want het zou je toch niet lukken.' plaagde hij haar. Ze leunde wat tegen hem aan en hij streek met zijn vingers over haar rug heen, heel rustig en gelijkmatig. Hij had het echt heel erg naar zijn zin met haar, het voelde ontzettend goed. 'Ik bel anders meteen wel even naar mijn werk.' zei hij daarna. Dan kon hij kijken of ze nog wat langer konden blijven. Hij zocht zijn mobiel op in zijn tas en daarna belde hij direct, hij kreeg te horen dat een paar dagen langer geen enkel probleem was, hij zou die vrijdag dan wel weer moeten werken. Dat was prima, want Lilian wilde dan toch thuis zijn en hij kon haar dan in de avond helpen om een vampier te vermoorden. Hij hing weer op en hij keek naar haar. 'Geregeld.' zei hij glimlachend.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze een schaaltje yoghurt wilde, waardoor hij knikte. 'Dat kan ik nog net.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Ze vond het heel lief van hem dat hij mee wilde als ze zich beter zou voelen, maar ze zouden het wel zien. Daarna trok ze wat kleding aan en hij liep naar beneden om een schaaltje met yoghurt voor haar te pakken. Toen hij klaar was liep hij naar buiten toe en gaf hij het haar aan, daarna kwam hij bij haar zitten en staarde hij de tuin in. 'Het lijkt mij verstandig als ik zo wel eventjes weg ga om wat te drinken, het is duidelijk iets belangrijker dan ik dacht dat ik dat echt elke dag doe.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik verwacht met een kwartier wel weer terug te zijn, vind je dat oké?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 16:10

Lilian Nova

Het zou haar niet lukken om hem tegen te houden. "Nee, veel te stoer en te koppig." Plaagde ze hem nu. Hij streelde over haar rug heen en hij zei nu dat hij naar zijn werk zou bellen. Ze knikte daardoor even. "Ja, dat is goed." Glimlachte ze. Ze liet hem bellen en wanneer hij ophing gaf hij aan dat het geregeld was. "Wat fijn." Zei ze meteen, ze vond het echt heel prettig dat ze nu langer van hem kon genieten hier en dat ze nog een paar dagen hadden om wat leuke dingen te doen. Ze keek toe hoe Juliet en Evan niet veel later aan boord stapten en ze knikte ze even toe.


Aurora Philippa

Hij kon wel een schaaltje yoghurt maken, ze glimlachte flauwtjes daardoor naar hem. Hij liep naar buiten toe en gaf haar het schaaltje aan. Ze pakte die van hem aan en luisterde eerst naar hem. Hij wilde weggaan om wat te drinken, dat duurde ongeveer een kwartiertje. "Ja, geen probleem. Misschien moeten we een vaste tijd afspreken dat je altijd gaat drinken, elke dag? Dan weten we beide waar we aan toe zijn." Vertelde ze zacht aan hem. Ze begon rustig van haar eten te eten en keek voor zich uit de mooie tuin in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 16:16

Alexios Evans

Ze zei dat hij veel te stoer en te koppig was om hem tegen te houden, waardoor hij even grijnsde. 'Ja, precies ja.' zei hij lachend tegen haar. Ze vond het fijn dat het geregeld was en hij keek op toen Evan en Juliet weer aan boord kwamen. Hij merkte dat de aanwezigheid van Evan voor iets minder spanning zorgde nu, het leek wat beter te gaan. 'Zullen we bij ze gaan zitten?' stelde hij nu dus ook voor. Op zich was het wel gezellig om ook een beetje contact met anderen te hebben, bij hun ging dat iets makkelijker omdat ze een beetje in dezelfde situatie zaten. Hij ging toch wat minder snel bij een groepje mensen zitten om te praten, al zou Lilian dat misschien wel leuk vinden.


Matthew Greyson

Ze vond het geen probleem als hij weg zou gaan en daarna stelde ze voor om een vaste tijd af te spreken waarop hij zou gaan drinken, dan wisten ze allebei waar ze aan toe waren. Hij knikte daardoor langzaam. 'Dat lijkt mij een goed idee, dan vergeet ik het misschien ook niet zo snel meer.' zei hij. Nu was het er bij ingeschoten omdat ze samen waren, omdat hij er dan minder snel aan dacht en ze gingen op pad, dat zorgde ervoor dat hij een beetje vergat dat het belangrijk was om echt elke dag te drinken. 'Welke tijd lijkt jou het handigste?' vroeg hij aan haar, hij wilde heel graag doen wat voor haar fijn voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 16:30

Lilian Nova

Hij lachte door haar woorden en ze vond het heerlijk om zo met hem om te gaan, het was gewoon echt gezellig en ze hield zielsveel van hem. Hij vroeg of ze bij Evan en Juliet zouden gaan zitten. Het was leuk dat hij dat wilde en voorstelde. "Ja, dat is goed." Glimlachte ze hem toe. Ze kwam overeind en begroette de twee vrolijk. Juliet en Evan groetten hen terug en Evan vroeg hoe ze het gehad hadden op het eiland.
"Ik vond het heerlijk, even één nachtje helemaal weg, maar van mij hoeft het niet langer hoor." Grijnsde Lilian nu. Evan was het met haar eens. "Ik ben echt iemand uit de stad, ik hou van de drukte en mensen om me heen, het was hier wel heel stil." Zei hij.


Aurora Philippa

Hij knikte door haar voorstel en vond het een goed idee, dan vergat hij het ook niet zo snel meer. Ze knikte daardoor, dat was inderdaad de bedoeling. Hij vroeg haar welke tijd zij het beste vond. "Ik denk in de ochtend, misschien als ik nog slaap? Jij hebt toch in de nacht niet echt wat te doen, dus misschien is dat het makkelijkste. Dan hebben we er beide geen last van?" Zei ze tegen hem. Ze schraapte haar kommetje leeg en zette die aan de kant wanneer ze klaar was. Ze trok haar benen op, op het bankje en leunde tegen Matthew aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 16:37

Alexios Evans

Ze vond het duidelijk leuk en ze kwam overeind, hij liep met haar mee naar Evan en Juliet toe en hij ging naast Lilian zitten. Evan wilde weten hoe ze het gehad hadden en Lilian gaf aan dat ze het heerlijk vond, maar het hoefde van haar niet langer. Evan was het met haar eens en het liet Alex glimlachen. 'Ik vind het juist heerlijk die rust.' zei hij. Hij pakte zachtjes de hand van Lilian vast. 'Van mij hadden we daar nog wel een tijd mogen blijven, maar helaas.' zei hij nu, lichtelijk plagend. Het ging duidelijk beter dan gisteren, hij was iets meer op zijn gemak. Nog steeds lichtelijk gespannen en wat voorzichtig, maar al veel beter. 'Zitten jullie ook in een resort?' vroeg hij nu. Als ze in de buurt zouden zitten zouden ze misschien vanavond met zijn allen ergens wat kunnen drinken. Hij wist heel goed dat hij het liefste constant alleen met Lilian was, maar dat ze eigenlijk veel socialer was dan dat en dat ze het waarschijnlijk leuk vond om wat meer dingen te doen met anderen. Dat wilde hij langzaam aan wel proberen en dit leek hem een goed begin.


Matthew Greyson

Ze dacht dat de ochtend het beste zou zijn, als ze nog sliep. Hij had toch niets te doen dus dat leek haar het makkelijkste, dan hadden ze er allebei geen last van. Hij knikte daardoor. 'Dat is prima voor mij.' stemde hij in. Als hij het een beetje vast in zijn ritme mee zou nemen, zou het waarschijnlijk beter gaan. Als Aurora toch nog sliep had hij ook niet het gevoel dat het erg was dat hij weg was, dus misschien ws dat wel het beste idee. Ze leunde wat tegen hem aan en hij streek zachtjes met zijn vingers door haar haren heen. 'Hoe voel je je nu?' vroeg hij, lichtelijk bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 16:52

Aurora Philippa

Hij vond het prima en ze glimlachte daardoor eventjes. Gelukkig maar, dan hadden ze dat als afspraak, ze vond het wel prettig dat het zo kon. Hij streelde door haar haren heen en vroeg hoe ze zich nu voelde. "Beter, rustiger ook in mijn hoofd." Zei ze zachtjes tegen hem met een kleine glimlach. Ze was blij dat hij haar toch gewoon uitleg had gegeven, dat ze nu gewoon wist waar ze aan toe was en waarom het gebeurd was. "Het gaat over het algemeen wel weer. Ik merk gewoon dat ik nog steeds heel verliefd op je ben, dat ik echt van je hou en dat overheerst toch wel." Gaf ze eerlijk toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 16:56

Matthew Greyson

Ze zei dat ze zich beter voelde, rustiger. Over het algemeen ging het wel weer, ze merkte dat ze nog steeds verliefd op hem was, dat ze echt van hem hield en dat overheerste. 'Daar ben ik heel erg blij mee.' zei hij zachtjes tegen haar. Dat meende hij ook heel erg, hij was ontzettend blij dat ze dit uitsprak, dat die gevoelens bij haar sterk genoeg waren. 'ik was heel bang dat ik het nu verpest zou hebben en dat zou ik ontzettend moeilijk vinden, want ik ben hartstikke gek op je. Ik kan niet zonder je, echt niet.' zei hij zachtjes maar eerlijk. Hij drukte zijn lippen op haar hand en hij staarde in haar ogen. 'Dan ga ik eerst maar wat drinken. Als je slim bent ga je eventjes in bad liggen, zodat je nog wat tot rust kan komen en zodat je lichaam ook goed kan herstellen.' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 18:33

Aurora Philippa

Hij was er echt heel erg blij mee en ze zag ook aan hem dat hij dat meende. Hij had het echt niet verpest, het was iets wat kon gebeuren, dat zag ze nu ook wel in. Het was niet express gegaan, hij wilde het helemaal niet. Hij gaf ook aan dat hij bang was dat hij het verpest had. Hij kon niet zonder haar en was hartstikke gek op haar. Ze glimlachte daardoor een beetje naar hem. Ze ontving een kus van hem op haar hand en ze keek hem liefdevol even aan. Hij ging nu wat drinken en vond het slim om even in bad te gaan liggen, dan kon ze tot rust komen en haar lichaam kon dan goed herstellen. "Ik lig liever hier buiten, op de loungebank, de zon is ook een goede genezende factor." Zei ze met een glimlach. Ze was verder ook wel een klein beetje eigenwijs.


Lilian Nova

Alex gaf aan dat hij de rust juist heerlijk vond en Juliet was het helemaal met hem eens, misschien was dat toch ook wel een beetje een vampier dingetje, de rust was voor hun een stuk prettiger. Lilian keek even op toen Alex haar hand pakte en glimlachte naar hem. Hij plaagde haar en ze merkte dat hij wat losser werd. Dat vond ze heel erg prettig om te merken. Hij wilde weten of Juliet en Evan ook in een resort zaten. Juliet schudde haar hoofd. “Nee, we zitten in een villa langs de kust.” Zei ze nu. “Wellicht is het in de buurt.” Opperde de vrouw nu. Evan knikte even, ze leken het wel leuk te vinden om hen vaker te spreken.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 19:08

Matthew Greyson

Ze wilde niet in bad gaan liggen, ze bleef liever in de zon liggen. Dat liet hem grijnzen. ‘Dan moet je dat lekker doen. Waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste.’ Zei hij tegen haar. Hij drukte zachtjes en vol liefde zijn lippen op haar wang en daarna kwam hij overeind. ‘Dan ben Ik zo weer terug.’ Zei hij tegen haar. Hij glimlachte nog eventjes en hij liep daarna weg, hij wilde nu liever bij haar blijven, maar wat er gebeurd was liet wel zien dat het belangrijk was om wel gewoon genoeg te drinken. Hij moest echt regelmatig wat binnen krijgen, anders kon het fout gaan. Ondanks dat hij het niet verwacht had, was het toch gebeurd. Hij liep het bos in en daar vond hij vrij snel een hardloper, hij dronk aardig van de man maar hij liet genoeg over zodat hij naar huis kon lopen. Matthew vertrok ook weer naar huis.


Alexios Evans

Juliet was het met hem eens, ze vond de rust blijkbaar ook wel fijn. Het hoorde misschien ook wel een beetje bij hun soort. Ze zaten in een villa langs de kust, maar misschien was het wel in de buurt. ‘Toe maar, een hele villa nog wel.’ Zei hij grijnzend. ‘Als jullie er zin in hebben kunnen we vanavond misschien wel met zijn vieren in het centrum afspreken en ergens wat drinken?’ Stelde hij voor. Ze konden eventueel ook bij hun langs gaan als ze dat te druk vonden, maar waarschijnlijk vond iedereen het leuk om ergens in het centrum wat te gaan drinken en was hij degene die dat misschien te druk vond, maar voor een avondje zou het wel gaan. Hij vond het ook wel gezellig, het was goed voor hem om af en toe even zijn grenzen te verleggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 19:50

Aurora Philippa

Hij zei haar dat ze het dan lekker moest doen, waar zij zich goed bij voelde. Ze glimlachte daardoor naar hem. Ze voelde even zijn lippen op haar wang en het was heel lief bedoeld. Ze vond het fijn. "Tot zo." Klonk haar stem zachtjes. Ze keek hem even na met een glimlach en daarna ging ze rustig op de loungebank liggen. Eigenlijk viel ze weer zo in slaap, ze lag heerlijk in de zon, gelukkig was die niet heel fel en ze zou met haar lichtgebruinde huid ook niet zomaar verbranden.


Lilian Nova

Hij maakte een grapje van de villa en Lilian glimlachte daardoor lief naar hem, het was echt leuk dat hij zich goed voelde en dat het ook goed ging. "Ja, een hele villa, mijn familie heeft die een hele tijd geleden aangekocht, we gaan er altijd naartoe op vakantie, we komen hier soms wel drie keer per jaar." Legde Evan uit. Alex vroeg of ze zin hadden om ergens wat te gaan drinken in het centrum. Evan knikte meteen. "Klinkt goed. Rond een uur of acht? Als jullie naar het kerkje toe lopen, dan weet ik wel een leuke bar daar in de buurt, dan ontmoeten we elkaar daar." Zei hij meteen. Lilian was blij dat ze het ook leuk vonden, het klonk wel als gezellig en ze het waren echt hele aardige mensen. Ze merkte wel dat er een soort klik was. "Goed idee, dan zien we elkaar vanavond weer." Knikte Lilian meteen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 19:59


Matthew Greyson

Hij liep terug naar huis toe, hij was wel weer redelijk rustig nu, al voelde hij zich nog steeds rot over de situatie. Hij realiseerde zich goed dat dit ook heel erg fout had kunnen gaan. Aurora leek het hem tot op zekere hoogte wel vergeven te hebben, maar hij had zichzelf niet vergeven, hij baalde er enorm van dat dit gebeurd was. Toen hij terug kwam zag hij dat ze sliep, waardoor hij even glimlachte. Hij vond het zelf wel moeilijk en eventjes had hij de neiging om nog wat drugs te gebruiken, maar dat zou niet zo slim zijn als ze straks toch wel naar die barbecue zou willen gaan. Je merkte het misschien niet echt aan hem als hij niet te veel gebruikte, maar het veranderde hem toch wel een beetje. Uiteindelijk moest hij echt iets doen, dus besloot hij een stukje te lopen, naar een bloemist toe. Daar kocht hij een bos met rozen voor Aurora en daarna liep hij weer terug naar huis. Hij zette ze vast in een vaas neer zodat ze goed bleven.


Alexios Evans

Evan gaf aan dat ze hier veel vaker kwamen, zo’n drie keer per jaar. De villa was van zijn familie. Alexios knikte daardoor langzaam. ‘Ik kom hier oorspronkelijk vandaan.’ Zei hij. ‘En dat wilde ik Lilian graag laten zien.’ Voegde hij er aan toe, om uit te leggen waarom ze hier in de buurt waren. Ze vonden het ook duidelijk heel leuk om vanavond wat te gaan drinken en Evan vroeg of dat rond een uurtje of acht kon, waardoor Alex knikte. Dat was voor hun wel prima, ze hadden verder toch nog geen plannen. Hij vertelde dat ze naar het kerkje moesten komen, hij wist wel een leuke bar. Alexios knikte nog eens. ‘Dat is prima.’ Zei hij. Ze boot ging weer voor anker bij een strandje en hij keek naar Lilian. ‘Zullen we zwemmen?’ Stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 20:10

Aurora Philippa

Na een tijdje werd ze toch langzaam wakker. Ze rekte zich wat lui uit en wreef in haar ogen. Ze bleef heel even rustig zitten op het bankje en keek naar de vijver. Voelde ze zich echt goed genoeg voor de barbecue? Ja, op zich wel, ze hoefde ook niet nep te doen, haar liefde voor Matthew kon ze wel laten zien en ze vond het echt leuk om hem aan iedereen voor te stellen en ze wist zeker dat die vrienden heel aardig tegen hem zouden zijn. Ze liep naar binnen toe en keek naar Matthew die rozen in een vaas zette. "Die zijn mooi." Zei ze glimlachend. Zou hij zich nog schuldig voelen? Ze kwam dichterbij en rook aan de rozen, ze waren heerlijk. "Hmm..." Zei ze zachtjes.


Lilian Nova

Alex vertelde dat hij hier oorspronkelijk vandaan kwam. "Ach, ja ik snap dat je dat wilt laten zien, dat is hartstikke leuk natuurlijk. Ik weet ook dat je ouder bent dan ik, maar lijkt het nog een beetje op vroeger?" Vroeg Juliet geïnteresseerd. Lilian glimlachte vrolijk en gaf aan dat ze zeker wist dat het gezellig zou zijn die avond en dat ze ernaar uitkeek. Alex vroeg of ze gingen zwemmen. "Ja, lekker." Zei ze met een knikje. Evan en Juliet sloegen even over. Lilian kwam meteen overeind en trok Alex ook overeind. Ze liep eerst weer terug naar hun plekje vooraan in de boot en trok daar haar kleding uit. Daarna dook ze sierlijk het water in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 20:38

Matthew Greyson

Aurora verscheen opeens en ze zei zachtjes dat ze de rozen mooi vond. 'Ze zijn voor jou.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze kwam dichterbij en ze rook er aan, waardoor hij glimlachte. 'Hoe voel je je nu?' vroeg hij aan haar. Hij hoopte dat ze zich iets minder zwak voelde, al wist hij dat het niet zo veel aan zijn schuldgevoelens zou veranderen. Dat zou wel eventjes blijven, daar kon hij niets aan doen. Hij streek zachtjes met zijn vingers langs haar gezicht en daarna drukte hij zijn lippen op haar wang. 'Ik hou van je.' fluisterde hij, vol betekenis. Nog meer dan normaal. Hij wilde haar heel graag laten merken dat hij echt van haar hield.


Alexios Evans

Juliet begreep dat hij dat wilde laten zien, dat was hartstikke leuk. Daarna gaf ze aan dat ze wist dat hij ouder was, ze wilde weten of het op vroeger leek. Hij glimlachte daardoor. Ze rangorde was vaak aan te voelen, zeker als er grote leeftijdsverschillen waren. Dat konden ze aan elkaar merken. Hij had ook al doorgehad dat ze jonger was dan dat hij was. 'Het is heel anders, maar sommige dingen zijn goed herkenbaar.' zei hij tegen haar. Lilian wilde zwemmen, maar Evan en Juliet niet. 'Tot zo dan maar.' zei hij vriendelijk. Hij liep met Lilian terug en ze trok haar kleding uit, waardoor hij langzaam inademde. Het begon nog niet echt te wennen. Hij trok ook zijn shirt uit en daarna dook hij achter haar aan het water in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 20:47

Aurora Philippa

Hij zei zacht dat de rozen voor haar waren. "Dankjewel, lief van je." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij wilde weten hoe ze zich nu voelde en ze keek in zijn ogen. "Goed." Zei ze zacht tegen hem. Even slapen buiten had haar goed gedaan. Ze voelde zich beter en wilde echt wel naar haar vrienden toe. Ze voelde zijn vingers zachtjes langs haar gezicht en daarna voelde ze zijn lippen even op haar wang. Hij hield van haar. Ze merkte hoeveel het met haar deed dat hij dat op deze manier vertelde. Ze sloeg zacht haar armen om zijn hals heen. "Ik hou ook heel veel van jou." Ze drukte haar lippen vol liefde op de zijne en zoende hem even zachtjes.


Lilian Nova

Alex vertelde hoe het was, dat sommige dingen nog goed herkenbaar waren. Juliet knikte begrijpbaar. "Ik ben ook ooit een keer teruggeweest waar ik vandaan kwam, maar het was heel raar om alles weer te zien, hoe het moderne leven veel veranderd heeft." Zei ze zacht. Blijkbaar was de plek waar zij vandaan kwam, misschien nog wel meer veranderd. Wanneer Lilian in het water lag, wachtte ze even op Alex. Ze kwam naar hem toe en sloeg vrolijk haar armen om zijn nek heen. "Je bent echt een hele leuke man en je doet zo lief." Zei ze genietend tegen hem. Hij leek zich steeds beter te voelen en vrijer. Dat vond ze echt heel erg leuk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 20:54

Matthew Greyson

Ze bedankte hem, ze vond het lief. Daardoor glimlachte hij zwakjes. Hij had het puur gedaan omdat hij iets te doen moest hebben en het hem beter leek om rozen te kopen in plaats van drugs te gebruiken, maar hij wist niet of het slim was om dat hard op uit te spreken. Hij had nog steeds een beetje het gevoel dat hij zich beter voor moest doen dan wat hij eigenlijk was, uit angst dat ze hem anders niet meer zou willen. Hij wist dat het geen gezonde gedachte was, maar het was wel zo. Ze sloeg haar armen om zijn hals heen en ze zei dat ze ook heel veel van hem hield, daarna werd hij gezoend. Hij ging mee in de zoen en daarna keek hij haar weer aan. 'Dus we gaan zo naar de barbecue?' vroeg hij, omdat ze zich beter leek te voelen.


Alexios Evans

Juliet vertelde dat ze ook een keer terug was geweest naar waar ze vandaan kwam, maar het was raar om alles weer te zien, hoe het moderne leven veel veranderd had. Dat kon hij zich heel goed voorstellen. Hij wilde daar later graag meer over horen, maar daar zouden ze vanavond waarschijnlijk alle tijd voor hebben. Toen hij in het water sprong kwam Lilian meteen naar hem toe, ze sloeg haar armen om zijn nek heen en hij pakte haar vast. Ze vond hem een hele leuke man en hij deed lief. Daardoor grijnsde hij. 'Ik doe mijn best.' zei hij. 'Het is misschien goed voor mij om wat socialer te worden en dit lijkt mij een goed begin.' voegde hij er aan toe. Dit was makkelijker voor hem, omdat Evan en Juliet wisten wat hij was en daardoor had hij er minder moeite mee om wat te ontspannen. Hij streek langs haar wang en hij gaf haar een kusje, daarna sloeg hij zijn armen nog wat meer om haar heen. 'Kom, dan zwemmen we naar het strand.' stelde hij daarna voor, om haar meteen weer los te laten en weg te zwemmen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 21:06

Aurora Philippa

Hij ging mee in de zoen en vroeg of ze naar de barbecue zouden gaan. "Ja, we gaan. Ik wil gewoon heel graag dat ze met jou kennis maken." Zei ze met een glimlach tegen hem. Ze streek met haar vingers langs zijn gezicht en keek hem even doordringend aan. "Maar, je moet daar naartoe wel een spijkerbroek aan hoor. Een overhemd mag, maar je kan daar niet met zo'n dure nette broek aankomen." Plaagde ze hem nu een beetje. Ze waren allemaal gewoon casual gekleed, dan kon hij niet met een duur pak aankomen.



Lilian Nova

Hij zei met een grijns dat hij zijn best deed, het was misschien goed voor hem om ook wat socialer te worden en dit leek hem een goed begin. "Voor ons allebei is het wel goed denk ik." Zei ze met een lach rond haar lippen. Zelf had ze ook niet echt vriendinnen eigenlijk, ze maakte niet zo makkelijk vrienden, al leek het met Juliet en Evan niet heel moeilijk te zijn. Het waren aardige mensen en ze voelden zich duidelijk ook niet helemaal thuis bij anderen mensen. Ze kreeg een kusje van hem en ze voelde zijn armen nog wat meer om haar heen. Ze kroop er heerlijk in weg. Hij wilde daarna naar het strand zwemmen en liet haar al los. "Ja, laten we even naar het strand gaan." Knikte ze en ze begon rustig te zwemmen in de richting van het mooie strandje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 21:14

Matthew Greyson

Ze zouden gaan, ze wilde gewoon heel graag dat haar vriendinnen kennis zouden maken met hem. Hij knikte daardoor. 'Oké, zolang jij je goed voelt, wil ik graag met je mee.' zei hij. Dan vond hij het alleen maar leuk. Hij hoopte gewoon echt dat ze aardig tegen hem zouden doen, ondanks dat ze misschien aan konden voelen dat ze voor hem op moesten passen. Na wat er gebeurd was nu wist hij dat het voor hem nog meer confronterend zou zijn als ze hem het idee zouden geven dat hij niet geschikt voor haar was.


Alexios Evans

Ze zei dat het voor hun allebei goed was, waardoor hij even grijnsde. 'Ja, misschien heb je gelijk. Al heb ik het idee dat jij makkelijker vrienden maakt dan ik, maar dat komt misschien ook omdat jij ze niet allemaal meteen wilt opeten.' zei hij plagend tegen haar. Ze zwom rustig achter hem aan en eenmaal bij het strand keek hij even rond. Het was prachtig hier en heerlijk rustig. Er lagen nog wat mensen op de boot, wat in het water en er liepen er een aantal op het strand, maar hij had nu nergens last van, doordat hij van Lilian had mogen drinken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 21:22

Aurora Philippa

Hij gaf aan dat zolang zij zich goed voelde, hij wel met haar mee wilde. Ze knikte daardoor eventjes. "Ik voel me goed en ik wil echt dat je mee gaat." Zei ze met een glimlach tegen hem. "Zullen we ons maar omkleden? Dan kunnen we er zo naartoe gaan. Ik ben graag op tijd." Gaf ze heel eerlijk aan. Dat was misschien ook wel het beste, dan kon iedereen naar hen toekomen en kostte het misschien voor Matthew minder moeite. Ze hield hem nog steeds vast en bleef dichtbij hem.


Lilian Nova

Hij dacht dat ze gelijk had, maar hij dacht ook dat zij makkelijker vrienden maakte. Misschien ook omdat zij ze niet wilde opeten. Ze lachte daardoor naar hem. "Ach, jij hebt wel je vaste vrienden, dat is al heel veel waard." Zei ze nu tegen hem met een glimlach. Ze kwam het water uit, het strand op en keek met een glimlach om haar heen. Het was hier wel prachtig, ze genoot er wel van. In het zand plofte ze neer, vlakbij het water, zodat het water haar nog kon aanraken en ze speelde met haar tenen in het natte zand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 21:28

Matthew Greyson

Ze zei dat ze zich goed voelde en dat ze echt wilde dat hij meeging. Daardoor glimlachte hij eventjes. 'Dan doen we dat.' stemde hij in. Ze wilde gaan omkleden, dan konden ze zo al gaan, ze was graag op tijd. Hij knikte daardoor. 'Dat lijkt mij een goed plan.' zei hij. Hij bleef haar vasthouden en zo nam hij haar met zich mee naar boven toe. Daar keek hij eventjes in zijn kast, om daarna opzij te kijken naar Aurora. 'Wat als ik geen spijkerbroek heb?' vroeg hij nu zachtjes, met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Je moet zelf maar even iets voor mij uitkiezen, want ik weet het echt niet.' zei hij daarna. Hij had geen spijkerbroek. Hij had sportkleding en verder waren zijn kleren allemaal vrij netjes en vrij duur. Ze kon beter zelf eventjes kijken wat ze dan wilde, wat het meest normaal er uit zou zien.


Alexios Evans

Ze zei dat hij wel zijn vaste vrienden had, dat was al veel waard. Daardoor knikte hij even. 'Gelukkig wel ja.' zei hij. Zonder Matthew was hij er al niet meer geweest. Matt had zijn leven gered toen hij geprobeerd had er zelf een einde aan te maken en de rest van de groep was ook belangrijk voor hem, maar Matthew was toch echt zijn beste vriend. Lilian liet zich in het zand zakken en hij kwam naast haar zitten, hij pakte haar hand vast en hij staarde naar het water. 'Ik vind het heerlijk zo.' zei hij tegen haar. Daarna keek hij even opzij. 'Heb jij niet nog vrienden van je tijd op de universiteit? Of misschien vrienden die ook jager zijn?' vroeg hij nu. Ze was heel aardig, hij kon zich niet voorstellen dat ze helemaal geen vrienden had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 21:42

Aurora Philippa

Hij glimlachte en gaf aan dat ze dat zouden doen. Hij wilde zich ook omkleden en bleef haar vasthouden. Ze liep met hem mee naar boven toe en hij vroeg nu wat er zou gebeuren als hij geen spijkerbroek had. Ze lachte daardoor. "Echt niet?" Ze keek even in zijn kast en gleed met haar vingers langs de kleding. Hij had echt geen spijkerbroek. Ze lachte weer even daardoor. "Je hebt echt geen spijkerbroek." Constateerde ze. Uieindelijk pakte ze een donkerblauwe broek uit de kast en een lichtblauw overhemd. "Dit is ook wel goed." Zei ze met een glimlach tegen hem. Voor zichzelf pakte ze een blouse en een rokje. Dat was wel wat voor daar.


Lilian Nova

Hij gaf aan dat hij gelukkig wel zijn vrienden had en ze glimlachte daardoor eventjes. Hij kwam naast haar zitten en pakte haar hand vast. Hij vond het heerlijk zo. Ze drukte een kus op zijn wang en keek weer naar het water vervolgens. "Het is inderdaad heerlijk." Was ze het helemaal met hem eens. Hij wilde meer weten over haar vrienden. "Ik had één jagervriend, maar die is helemaal naar de andere kant van het land uitgezet, ik zie hem nooit meer. Vrienden van de universiteit heb ik op zich wel, maar dat is zo oppervlakkig. Dat zijn geen echte vrienden. Ik weet niet, ik ben goed met oppervlakkige vrienden, maar écht iemand leren kennen, dat vind ik toch moeilijk. Met jou gaat het verbazingwekkend goed." Lachte ze nu naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 21:49

Matthew Greyson

Ze moest lachen door zijn vraag en ze vroeg of hij echt geen spijkerbroek had. Daardoor schudde hij zijn hoofd. 'Echt niet nee.' zei hij grijnzend. Ze kwam nu zelf ook tot die conclusie en ze zocht wat andere kleding bij elkaar. Ze zei dat dit ook wel goed was. 'Nou, dan doe ik dat maar aan.' zei hij grijnzend. Hij trok de kleding aan en hij keek eventjes naar Aurora, ze zag er goed uit, zoals eigenlijk altijd. 'Ik heb ook geen goedkope auto, geloof ik. Maakt dat uit?' vroeg hij daarna. Ze mocht kiezen wat ze zouden doen, hij wilde niet dat haar vriendinnen heel raar over hem zouden denken, hij kwam het liefste zo normaal mogelijk over.


Alexios Evans

Ze vertelde dat ze één jagersvriend had gehad, maar hij was helemaal naar de andere kant van het land uitgezet. Ze zag hem nooit meer. Verder had ze wel vrienden van de universiteit, maar dat was oppervlakkig, dat vond ze geen echte vrienden. Hij knikte daardoor langzaam. 'Als je een keertje naar die jagersvriend wilt, dan kunnen we dat doen hé.' zei hij zachtjes. Hij wilde daar best wel langs. Hij wist dat het gevaarlijk voor hem was, maar als het een goede vriend van haar was dan kwam het vast goed en misschien vond ze het wel fijn om hem weer een keertje te zien. Ze vond het moeilijk om echt iemand te leren kennen, met hem ging het verbazingwekkend goed. Dat liet hem grijnzen. 'Gelukkig maar.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 22:00

Aurora Philippa

Hij trok de kleding aan en zelf trok ze ook haar kleding aan. Ze bekeek zichzelf even en zag met een lichte grijns dat Matthew haar ook bekeek. Ze wist dat hij het goed bedoelde en het voelde ook wel weer fijn. Hij gaf aan dat hij geen goedkope auto had en of het uitmaakte. "We gaan met mijn auto." Zei ze vrolijk tegen hem. "Het gaat niet om goedkoop of duur, Matthew, echt niet. Het is gewoon anders dan jij gewend bent." Zei ze glimlachend. Ze deed haar haren nog even netjes en wat make-up op. Daarna was ze eigenlijk wel klaar om te gaan.



Lilian Nova

Hij gaf aan dat als ze nog een keer naar die vriend wilde, dat ze dat konden doen. "Nee, ik kan jou niet meenemen naar hem toe, echt niet. Hij gaat heel anders met vampiers om dan ik. Echt heel anders. Als je het zo bekijkt is het misschien raar dat wij goede vrienden zijn. We spraken er ook nooit over, over vampiers. We wilden zo normaal mogelijk zijn." Zei ze heel eerlijk tegen Alex. Haar vriend zou hem vermoorden, dat wist ze heel zeker. Ze streelde zachtjes langs zijn arm heen met een glimlach. Hij vond het gelukkig dat ze met hem om kon gaan. "Je bent gewoon heel erg leuk." Zei ze weer tegen hem. Ze voelde zich echt wel steeds verliefder worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 18/8/2021, 22:12

Matthew Greyson

Ze zei dat ze met haar auto zouden gaan en dat het niet ging om goedkoop of duur, het was alleen anders dan wat hij gewend was. Dat liet hem eventjes glimlachen. 'Anders dan dat ik gewend ben is op zich niet verkeerd, denk ik.' zei hij. 'Hoe anders is het? Jij bent toch niet zo anders?' vroeg hij haar nu. Hij haalde eventjes een hand door zijn donkerblonde haren heen en daarna keek hij naar Aurora, die ook al vrij snel klaar was. 'Moet ik nog ergens rekening mee houden? Iets wat ik niet kan doen ofzo?' vroeg hij nu aan haar. Hij wilde graag weten wat hij kon verwachten en hij wilde ook niet dat hij raar over zou komen.


Alexios Evans

Ze zei meteen dat ze hem echt niet mee kon nemen naar hem toe, hij ging heel anders met vampiers om. Het was raar dat ze goede vrienden waren, ze spraken er ook nooit over en ze wilden zo normaal mogelijk zijn. Hij knikte langzaam. 'Ik wil gewoon niet dat je hem niet meer ziet, helemaal niet als het door mij komt.' zei hij zachtjes. 'Misschien valt het allemaal wel mee. Ik kan je er ook gewoon heen brengen en je weer ophalen.' zei hij daarna. Alex had altijd heel snel het gevoel dat ze dingen moest laten voor hem, wat hij dan niet wilde. Hij wilde dat ze alles kon doen wat ze wilde doen. Ze zei dat hij gewoon heel erg leuk was, waardoor hij even grijnsde. 'Bij lange na niet zo leuk als jij bent.' zei hij plagend. Daarna zag hij iedereen al weer naar de boot vertrekken. 'Laten we ook maar gaan, of zullen we toch hier samen achterblijven?' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 18/8/2021, 22:20

Aurora Philippa

Hij dacht dat het op zich niet verkeerd was dat het anders was dan hij gewend was. Hij wilde weten hoe anders het was en dat zij niet zo anders was. "Nee, het is gewoon simpel. De mannen barbecuen en drinken bier en de vrouwen zitten aan de tafel en drinken wijn. Het is echt gewoon een barbecue." Zei ze tegen hem. Ze haalde haar schouders een beetje op. Hij vroeg of er iets was waar hij rekening mee moest houden. "Euhm, ik weet het niet echt. Wat zijn dingen waar je normaal altijd rekening mee moet houden?" Vroeg ze wat onwetend aan hem. Hij was charmant en zag er goed uit. Ze zouden hem echt wel leuk vinden, daar was ze van overtuigd.



LIlian Nova

Hij wilde niet dat ze haar vriend niet meer zag, helemaal niet door hem. "Lieverd, ik heb hem al drie jaar niet meer gezien, dat komt niet door jou. Het is er nooit van gekomen en we hebben amper contact. Het is goed zo denk ik. Hij heeft daar een heel nieuw leven." Zei ze tegen hem. Ze wilde niet dat hij zo erg zijn best deed, eht kwam allemaal wel als ze het echt wilde. HIj vond zichzelf niet zo leuk als zij was. Ze glimlachte. "Dat vind jij." Grinnikte ze hem toe. Ze gaf hem nog een klein kusje. Iedereen vertrok verder alweer naar de boot en hij wilde weten of ze ook wilde gaan. "Ja, laten we gaan. We gaan hier niet samen achterblijven, dan komen we hier nooit weg." Plaagde ze hem terug. Ze kwam overeind en rende vrolijk het water in, daarna dook ze wanneer het diep genoeg was en zwom ze richting de boot.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum