Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 19:42

Aurora Philippa

Ze hoefde er niet over na te denken, het was gewoon een goede winkel en de prijs deed er niet toe. Ze lachte daardoor even. "Nou, vooruit." Zei ze tegen hem. Ze liet het maar toe, hij wilde het gewoon graag en ze vond het ook wel leuk om mooie kleren te hebben, dat zeker. Ze liepen de winkel binnen en hij werd bij naam begroet, het was ook wel zo'n soort winkel dat ze de vaste klanten zouden kennen. Dat zag je duidelijk. Ze keek even om haar heen en liet Matthew het woord doen. Ze glimlachte wel even vriendelijk naar de vrouw en knikte even naar haar. Ze mochten gelukkig hun gang gaan en daardoor ging haar blik weer over de kleding heen. Er waren prachtige jurken en ze kwam wat dichterbij. Ze durfde de stof eigenlijk niet eens aan te raken, stel voor dat ze ook maar iets vies maakte, dat wilde ze niet op haar geweten hebben.


LIlian Nova

Hij wilde gelukkig wel met haar terug, dan konden ze weer bij het vuur zitten. Ze knikte daardoor. "Het is nog niet echt koud, maar ik vind het wel lekker om bij het vuur te zitten." Zei ze tegen hem. Hij dacht dat hij wel kon regelen om op dezelfde plek te blijven. "Fijn." Glimlachte ze hem toe. Eenmaal terug schonk hij de glazen weer vol en liet hij zich zakken op één van de kussens, ze kwam bij hem zitten en kroop tegen hem aan. Ze dronk van de whisky en streek zacht over zijn been heen en keek even naar hem terwijl ze nog wat slokjes nam. Als hij het toch niet erg zou vinden, dan liet ze zich ook wat meer gaan. Ze was wel iets gewend, maar de whisky was best sterk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 19:50

Matthew Greyson

Hj liep met Aurora mee, ze liet haar blik over de kleding gaan en ze kwam wat dichterbij, hij keek met haar mee en hij pakte een vrij klassieke zwarte jurk vast, maar eigenlijk was het vrij saai. Vanavond hoefden ze echt niet heel uitbundig gekleed te zijn, maar dit was helemaal niet bijzonder, dus hing hij het weer terug. Hij legde kort zijn hand op de onderrug van Aurora neer en hij keek naar haar. 'Zie je iets wat je aanspreekt?' vroeg hij. Hij zou wel dingen kunnen aanwijzen die hij mooi vond, maar over het algemeen beviel de smaak van Aurora hem heel goed en hij wilde haar juist graag haar eigen gang laten gaan. Hij wist dat haar vorige vriendje heel erg controlerend en bepalend was geweest en hij wilde haar juist laten zien dat ze haar eigen keuzes mocht maken.


Alexios Evans

'Ik vind het ook wel fijn bij het vuur, ik vind het namelijk wel leuk als jij mij kunt zien.' plaagde hij haar nu, omdat hij zich goed realiseerde dat het voor haar nu waarschijnlijk te donker was om echt goed te kunnen kijken. Ze kwam bij hem zitten en ze kroop tegen hem aan, hij nam nog een slokje van de whisky en hij keek daarna opzij naar haar. Hij voelde haar hand op zijn been, ze streek zacht over de stof van zijn zwembroek. Hij vond het nog steeds niet nodig om meer kleding aan te trekken, het was toch niet koud voor hem en niemand was hier in de buurt, dus niemand on het raar vinden. Hij keek weer weg van haar en hij staarde in het vuur, om na een tijdje toch weer opzij te kijken naar haar. 'Ik ben benieuwd hoe het gaat met Juliet en Evan.' zei hij tegen haar. 'Ik hoop dat het veranderen goed gaat, dat ze samen voor eeuwig gelukkig kunnen zijn.' voegde hij er aan toe. Dat zou voor Lilian en voor hem ook fijn zijn, omdat ze dan wisten dat het veilig zou kunnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 20:00

Aurora Philippa

Matthew pakte wel gewoon de kleding vast, waardoor ze zich ook wat zekerder ervan voelde dat het gewoon mocht. Hij haalde een jurk tevoorschijn en zelf vond ze het helemaal niets. Tot haar opluchting hing hij de zwarte jurk algauw weer weg. Hij vroeg nu aan haar of ze al wat had gezien wat haar aansprak. Ze voelde zijn hand op haar onderrug en ze keek naar hem. "Nog niet." Glimlachte ze hem toe. Daarna ging ze toch met haar vingers langs een paar jurken heen en ze pakte een jurk tevoorschijn die haar aansprak en bekeek hem even goed. Het was een korte jurk A-lijn jurk die van onderen wijd uitliep. Hij was helder groen van kleur en was van een glimmende soort stof. Ze vond het zelf wel wat. "Wat vind jij?" Vroeg ze nu aan Matthew. De vorige keer had hij de lichtblauwe jurk uitgezocht die ze nog weg moest brengen om de vlekken eraf te krijgen die erop waren gekomen. Dit was wel een heel ander soort jurk, toch vond ze hem heel leuk.


Lilian Nova

Hij vond het wel leuk als ze hem kon zien. "Hmm, alsnog kan ik je wel voelen." Plaagde ze terug naar hem. Ze streelde nog steeds zacht over zijn been heen en schonk vervolgens toch de glazen nogmaals bij. Alex was even stil en gaf aan dat hij benieuwd was hoe het ging met Juliet en Evan. Hij hoopte ook dat het veranderen goed ging, dat ze voor eeuwig samen konden zijn en gelukkig. "Ja, dat hoop ik ook. Volgens mij zouden ze het niet op zo'n eiland doen, maar pas later, weer terug in het hotel. Als hij wakker word na de verandering, zal hij wel heel veel dorst hebben." Dan moesten er natuurlijk wel mensen in de buurt zijn en op zo'n eiland was er helemaal niemand verder. Ze hoopte dat ze goed nieuws zou horen als het eenmaal gebeurd was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 20:09

Matthew Greyson

Ze zei dat ze nog niets had gezien en daarna begon ze de jurken wat meer te bekijken, ze pakte een groene jurk vast en hij liet zijn blik er over heen gaan. 'Ziet er veelbelovend uit.' zei hij. 'Het staat je vast geweldig, maar dat weten we pas als je het aantrekt.' zei hij daarna plagend. Hij nam haar mee naar de kleedruimtes, zodat ze zich om kon kleden. Het was heel rustig in deze winkel, maar dit was ook niet iets waar de meeste mensen geld voor zouden hebben, dus was het hier over het algemeen wel vrij rustig. Hij ging op een bankje zitten, zodat hij het direct kon zien als Aurora de jurk aanhad, hij was heel benieuwd.


Alexios Evans

Ze zei dat ze hem alsnog wel kon voelen, waardoor hij even grijnsde. 'Je mag mij volledig voelen, altijd.' plaagde hij haar nu zelfs terug. Hij was echt heerlijk ontspannen. Ze hoopte ook dat het goed ging met Juliet en Evan, daarna vertelde ze wat ze van plan waren en hij knikte langzaam. 'Ja, de dorst is nogal intens nadat je veranderd bent, het is heel heftig en je moet heel erg leren hoe je met alles om moet gaan, maar als je goede begeleiding hebt en overal uitleg bij krijgt, scheelt dat zo gigantisch veel. Het is heel erg om het alleen door te moeten maken, als je geen idee hebt wat er gebeurd.' zei hij. Dat was hoe het bij hem was gegaan. Hij had gedacht zwaar gewond te zijn, maar in plaats daarvan was hij opeens veranderd en had hij geen idee wat hem overkwam. Het was echt heel eng geweest, hij had het gevoel gehad een afschuwelijk monster te zijn, puur doordat hij niet wist wat hem overkwam, wat er gebeurd was. Dat zou heel anders zijn als je iemand had om je overal mee te helpen, om uitleg te geven en je houvast te geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 20:24

Aurora Philippa

Hij vond de jurk veelbelovend en ze glimlachte daar toch door, blij dat hij het niet meteen afkeurde. Hij dacht dat het haar geweldig zou staan, maar dat wisten ze natuurlijk pas als ze hem aantrok. Hij nam haar daarom ook meteen mee naar de kleedruimtes. "Dan ga ik maar passen." Glimlachte ze naar hem. Ze nam de jurk mee een hokje in en sloot die achter haar. Ze trok haar kleding uit en de jurk aan. Ze stapte naar buiten en keek met een glimlach naar Matthew, de jurk zat echt heerlijk. Ze keek vervolgens in de spiegel en bekeek zichzelf even. Het was echt wel een hele mooie jurk, het stond haar onwijs goed. Ze pakte haar haren vast en hield die wat omhoog, ja, ze moest wel haar haren een beetje opsteken, dat was nog mooier. Toch had ze wel die pleister nog in haar hals, dat was ergens wel jammer.


Lilian Nova

Ze mocht hem volledig voelen, altijd. "Behalve als we bij veel mensen zitten." Plaagde ze hem terug. Haar vingers gingen plagend omhoog over zijn broek heen en ze raakte hem zachtjes even aan. Hij gaf ook aan dat de dorst intens was na de verandering, je moest ook heel erg veel leren hoe je met alleso m moest gaan, maar met goede begeleiding, scheelde het heel erg veel. Ze knikte daardoor even en keek weer naar hem. "Jij was alleen, of niet?" Vroeg ze zacht aan hem. Zacht drukte ze haar lippen nu in zijn hals en ze gleed langzaam naar zijn wang toe met haar lippen terwijl ze kleine kusjes drukte op zijn huid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 20:44

Matthew Greyson

Ze vertrok het hokje in en hij bleef er naar staren, hij was heel erg benieuwd, het moest haar wel goed staan, dat kon in zijn ogen bijna niet anders. Vrij snel kwam ze weer naar buiten toe en hij zag haar glimlachen, ze leek het mooi te vinden. Dat kwam goed uit, want hij vond het beeldschoon. Het stond haar echt heel erg goed. 'Je bent prachtig en die jurk staat geweldig.' zei hij tegen haar. Ze bekeek zichzelf in de spiegel en hij kwam overeind, hij zag dat ze haar haren iets omhoog hield. Dat stond nog beter. Ze had wel nog de pleister in haar hals zitten en dat leek ze jammer te vinden, hij kon het aan haar uitdrukking zien. 'Je kunt hem er ook af laten.' fluisterde hij. 'De meeste mensen hebben als het goed is niet echt een idee van wat die gaatjes inhouden en zo zichtbaar zijn ze niet, ik vind het alleen maar leuk om te zien.' voegde hij er aan toe. Hij kwam vrij dicht tegen haar aanstaan en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals.


Alexios Evans

Ze zei dat het niet mocht als ze bij veel mensen zaten, op plagende toon. Dat liet hem even grijnzen. 'Oké, dan niet nee, dat klopt.' zei hij, omdat het inderdaad waar was. Hij wilde het niet hebben dan, hij kon er niet goed tegen, maar misschien zou dat ook wel wennen. 'Misschien wen ik daar ook wel aan, maar ik ben bang van niet.' zei hij grijnzend. Het was al minder erg. Hij had haar zelfs even gezoend op de boot, dat was toch al heel wat. Ze gleed zachtejs met haar vingers over zijn broek heen, ze raakte hem aan en hij ademde langzaam in, maar hij voelde zijn lichaam alsnog reageren. 'Ik kan het hebben hoor, dit is puur een lichamelijke reactie, dat telt niet.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij wilde zich niet zo makkelijk gewonnen geven. Toen hij uitlegde hoe het voelde na het veranderen vroeg ze zachtjes of hij alleen was. Daardoor knikte hij. 'Alleen en volledig de weg kwijt. Ik had geen idee wat er gebeurd was. Ik kende verhalen over vampiers, maar dacht dat het fictie was. Ik wist niet wat mij overkwam toen ik wakker werd en zo dorstig was.' zei hij zachtjes. Het was bij hem echt nogal fout gegaan. Hij was zo erg de weg kwijt geweest. Ze drukte haar lippen opeens in zijn hals en hij voelde heel langzaam haar lippen over zijn huid heen glijden, waardoor hij nu toch echt compleet hard werd, omdat hij dit heel lekker vond. Hij ademde langzaam in, het voelde goed. Hij voelde geen spanning, het was alleen maar heel uitdagend, maar wel positief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 20:59

Lilian Nova

Hij gaf toe dat het bij veel mensen inderdaad niet mocht. Dat was echt zo, hij vond het gewoon niet fijn als meerdere mensen het zagen. Hij dacht misschien dat hij er wel aan kon wennen bij andere mensen. Hij was alleen bang van niet. "Het hoeft ook niet hoor lieverd." Zijn lichaam reageerde op haar aanraking en hij vond het zelf niet tellen want het was puur een lichamelijke reactie. Ze lachte daardoor eventjes. " Wat jij wilt, Alex." Grinnikte ze. Ze vond het allemaal niet erg, het was gewoon leuk dat hij op haar reageerde. Hij vertelde haar hoe het was geweest voor hem en daardoor voelde ze toch wel medelijden voor hem, het leek haar heel naar. "Jeetje wat vervelend." Fluisterde ze daarom tegen hem. Wanneer ze hem in zijn hals zoende, voelde ze dat hij hard werd onder haar hand en daardoor kneep ze zacht en wreef ze er even overheen. Het kwam wel. Ze pakte haar glas en dronk nog wat. Nu merkte ze toch wel dat het wat met haar begon te doen en ze voelde hoe ze steeds meer begon te verlangen. Ze zette haar glas weg en pakte zijn hoofd vast en zoende hem langzaam en uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 21:06

Alexios Evans

Ze zei dat het ook niet hoefde, waardoor hij glimlachte, toch wel blij dat ze dat uitsprak. 'Ik wil niet dat jij iets leuk vindt, maar dat ik het niet kan.' zei hij zachtjes. 'Ik wil je niets tekort doen. Ik heb al zo weinig ervaring, ik zou het heel erg vinden als jij het gevoel hebt niet de dingen te kunnen doen die je leuk vindt.' zei hij eerlijk tegen haar. Tot nu toe leek dat gelukkig niet het geval te zijn. Ze moest lachen toen zijn lichaam reageerde en hij zei dat het niet telde, ze zei dat het was wat hij wilde, waardoor hij haar weer aankeek. 'Het telt echt niet hoor.' zei hij lachend. Ze had duidelijk door dat het erger werd toen ze in zijn hals zoende, hij voelde haar hand meteen er overheen glijden, de stof van zijn zwembroek deed niet heel veel, hij voelde alles vrij goed. Toch wist hij zichzelf nog redelijk in te houden, behalve dan dat hij wist dat zijn lichaam niet zomaar weer kalm was. Zeker niet als ze er overheen wreef. Daar kon hij niets tegen in brengen. Ze pakte haar glas op en hij nam zelf ook nog een paar slokken, hij keek weer opzij naar haar en op dat moment pakte ze zijn hoofd vast en werd hij langzaam en uitdagend gezoend. Hij legde nu zachtjes zijn hand in haar hals en hij ging mee in de zoen, op haar tempo. Hij vond het fijn, ze zaten buiten, hij was hartstikke rustig en doordat hij wist dat er totaal niemand in de buurt was, was hij sowieso vrij ontspannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 21:18

Lilian Nova

Hij wilde niet dat zij iets leuk vond, maar dat hij het niet kon. " Het is echt niet erg, ik wil je niet ongemakkelijk laten voelen, dat is veel vervelender." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij wilde haar niets te kort doen en hij had al zo weinig ervaring. " Ik ga je heel veel leren, ik kom niets te kort en als we samen zijn, kunnen we best veel doen. Het is echt niet erg." Zei ze zachtjes tegen hem. Hij vond nog steeds niet dat het telde en ze grinnikte weer eventjes daardoor. Ze liet het maar, als hij dat graag wilde, dan liet ze het zo, het was wel schattig. Hij ging fijn mee in haar zoen en ze keek hem daarna weer aan. Ze streelde zacht langs zijn wang en glimlachte liefdevol naat hem. " Je bent zo leuk." Fluisterde ze tegen hem. Haar lippen drukte ze nu weer zacht in zijn hals en ze bleef hem uitdagend strelen. Nu begon ze zichzelf toxh wel langzaam te verliezen en ze gaf zich over aan haar gevoel voor hem. Ze drukte haar lichaam zacht tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 21:24

Alexios Evans

Ze zei dat ze het niet erg vond, ze wilde hem niet ongemakkelijk laten voelen, dat vond ze veel vervelender. Hij knikte langzaam. 'Ik hoop dat er een moment komt waarop ik mij niet meer ongemakkelijk voel, maar ik heb het gevoel dat het langzaam wel steeds beter gaat.' zei hij tegen haar. Hij begon aan wat meer dingen te wennen en hij wist ook wel dat het waarschijnlijk niet zou verdwijnen, niet volledig. Als het beter werd was hij al tevreden en het maakte hem minder uit nu hij wist dat Lilian het niet zo erg vond. Ze zou hem heel veel gaan leren en ze kwam niets te kort als ze samen waren. Daardoor glimlachte hij. 'En wat is het eerste dat je mij wilt leren, Lilian?' vroeg hij haar nu, omdat hij nieuwsgierig was. Ze fluisterde dat hij zo leuk was en daarna drukte ze haar lippen in zijn hals. Hij probeerde zich sterk te houden, maar ze streelde hem nu uitdagend en daardoor verliet een zachte kreun zijn mond. Hij kon het niet tegenhouden, het was te lekker en ze deed te uitdagend. Ze drukte haar lichaam zachtjes tegen hem aan en hij liet zijn hand onder haar kleding verdwijnen en zachtjes over haar rug heen strelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 21:33

Lilian Nova

Hij hoopte wel dat er een moment kwam dat hij zich minder ongemakkelijk zou voelen. En hij vond het al beter gaan. "Ja, vandaag ging het al veel beter." Zei ze met een glimlach tegen hem. Dat vond ze echt. Ze vond het heel leuk dat hij haar gezoend had op de boot. Hij wilde weten wat het eerste was dat ze hem ging leren. "Ik ga je leren hoe je mij het beste uit kunt dagen en mij helemaal gek kan maken, zonder al teveel moeite, zodat ik je zal smeken om verder te gaan." Antwoordde ze hees en ze keek hem aan met een ondeugende glimlach op haar gezicht. Hij kreunde door wat ze bij hem deed en ze voelde hoe zijn hand onder haar shirt gleed. Ze pakte zijn andere hand en liet zijn vingers achter haar oor strelen. "Dat is bijvoorbeeld heel gevoelig bij mij, je kan me daar zoenen of strelen, dat vind ik heerlijk." legde ze aan hem uit. Daarna drukte ze haar lippen even op zijn pols.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 21:41

Alexios Evans

Ze zei dat het vandaag inderdaad al veel beter was gegaan en daardoor glimlachte hij, het deed hem echt goed om te horen dat ze blij met hem was, dat ze vond dat hij het goed deed. Toen hij vroeg wat ze hem zou gaan leren, zei ze dat ze hem ging leren hoe hij haar het beste kon uitdagen, zodat hij haar helemaal gek kon maken, zodat ze hem ging smeken om verder te gaan. Ze klonk hees en ze had een ondeugende glimlach op haar gezicht staan. 'Dat wil ik heel graag leren.' zei hij zachtjes tegen haar, omdat het hem duidelijk wel aansprak. Hij moest wennen dat ze hier zo vrij over spraken, dat het allemaal geen probleem leek te zijn, maar hij vond het wel heel erg leuk en hij wilde heel graag leren hoe hij haar kon uitdagen. Ze pakte zijn andere hand vast en ze liet hem een plekje voelen, ze zei dat dit heel gevoelig was en dat hij haar daar kon zoenen of strelen, dat vond ze heel fijn. Ze drukte haar lippen op zijn pols en hij boog daarna wat naar haar toe, hij plaatste zachtjes zijn lippen op het plekje achter haar oor en hij zoende haar voorzichtig, om na een paar seconde weer op te houden en haar aan te kijken. 'Zoiets?' vroeg hij nu, omdat hij dit nog nooit had gedaan en hij niet wist of ze dat dan fijn vond. Hij wist ook bij alles niet zo goed hoe veel kracht hij precies moest gebruiken, voor hem was dat lastig in te schatten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 21:49

Lilian Nova

Hij wilde het heel graag leren. Zijn stem klonk zacht. " Ik vind het ook heerlijk als je echt weet wat je doet en heel zelfverzekerd bent en wat meer kracht gebruikt, dat je laat zien dat je de baas bent over mij, maar dat kan ook later, ik snap het echt wel als dat nog niet lukt." Zei ze heel eerlijk tegen hem. Ze vond het sowieso niet echt een probleem om er eerlijk over te zijn en nu maakt het haar helemaal niet meer uit. Hij kwam dichterbij en zoende haar op het plekje wat ze aanwees. Ze kreunde daardoor en voelde zich helemaal week worden. Ze leunde meer tegen hem aan en sloot haar ogen. Ze kneep zacht bij hem hierdoor. Hij wilde weten of dit was wat Ze bedoelde. " Ja, precies daar." Zei ze schor. Ze pakte zijn hand en legde die nu eigenlijk heel brutaal op haar borst neer. "En als je dan ook nog zacht knijpt, dan geniet ik helemaal." Ze drukte weer naar lippen in zijn hals en streek over zijn broek heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 21:56

Alexios Evans

Ze zei dat ze het heerlijk vond als hij wist wat hij deed, als hij zelfverzekerd was en wat meer kracht zou gebruiken, als hij liet zien dat hij de baas was over haar. Dat kon ook later, ze begreep het goed als het hem nu nog niet zou lukken. Hij knikte langzaam. Hij zou daar wel even de tijd voor nodig hebben, dat kwam waarschijnlijk niet zomaar. Hij vond het lastig, hij wilde niet te dominant overkomen, als vampier kon je daar heel snel nogal in doorslaan en dat wilde hij voorkomen. Toch zou hij wel graag willen leren hoe hij het iets meer kon doen, om haar uit te dagen. Dat leek hem namelijk wel leuk. Ze kreunde toen hij zijn lippen op het plekje drukte en hij voelde hoe ze hem zachtjes kneep, waardoor hij nu zelf ook kreunde. Het leek haar inderdaad nogal uit te dagen. Ze leunde wat meer tegen hem aan en ze zei dat het precies daar was, haar stem klonk schor. Ze pakte nu heel brutaal zijn hand vast en bracht die naar haar borst, ze zei dat hij haar zachtjes moest knijpen, dan genoot ze helemaal. Hij knikte langzaam. Hij vond het heel fijn dat ze hem dit allemaal uitlegde, ook al was alles nieuw voor hem. Ze drukte haar lippen in zijn hals, wat er voor zorgde dat hij zijn ogen sloot, hij vond dat zo ontzettend lekker. Ze streelde hem ook weer en hij ademde langzaam in en uit om zichzelf kalm te houden. Hij wilde niet direct compleet gek gemaakt worden door haar, al gebeurde dat wel al een beetje. Zijn hand lag nog op precies dezelfde plek op haar borst en hij kneep nu zachtjes, ook hierbij was het voor hem heel erg aftasten hoe veel kracht hij kon gebruiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 22:26

Lilian Nova

Hij knikte alleen door haar woorden en ze glimlachte even. Het kwam echt wel goed, ze hadden alle tijd van de wereld.al vroeg ze zich ergens wel af in hoeverre het zou veranderen als ze een vampier werd. Het zou dan veel minder gevoelig en lekker zijn waarschijnlijk, of hun band moest zo sterk zijn dat het dan nog voelbaar was. Dan kon ze er vast wel van genieten. Het waren zorgen voor later en ze drukte die gedachtes weg.
Hij kreunde zelf ook en het voelde allemaal heel uitdagend. Zijn hand liet hij liggen en dat vond ze alleen maar prettig. Ze hoopte dat hij zich er comfortabel genoeg bij voelde. Hij kneep ook zacht toen ze in zijn hals zoende en daardoor stopte ze even en mompelde ze tegen hem dat ze het heel fijn vond. Ze kwam nu op zijn schoot zitten en schuurde plagend met haar lichaam over zijn zwembroek heen. Haar handen gleden over zijn sterke borst en ze zoende hem weer genietend en vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 22:36

Alexios Evans

Ze glimlachte naar hem, maar hij zag haar ergens over nadenken. 'Waar denk je aan?' vroeg hij zachtjes aan haar, omdat hij heel graag wilde weten wat er in haar omging. Toen hij zachtjes kneep gaf ze aan dat ze het fijn vond, daarna kroop ze opeens bij hem op schoot. Dat was nogal gevoelig. Zijn zwembroek was vrij dun en daardoor kon hij alles gigantisch goed voelen, het was heel intens. Ze gleed met haar handen over zijn borstkas heen en hij werd vol passie door haar gezoend. Hij ging daar eigenlijk direct in mee, hij vond het heerlijk en hij was nog steeds zo erg op zijn gemak dat het hem allemaal vrij goed af leek te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 08:42

Aurora Philippa

Hij vond haar prachtig en de jurk stond haar ook geweldig. Ze glimlachte daardoor liefdevol naar hem en ze zag in de spiegel dat hij naar haar toe kwam. Hij fluisterde haar toe dat ze de pleister ook eraf kon laten, de meeste mensen hadden geen idee wat het inhield en het was niet heel zichtbaar. Hij vond het alleen maar leuk. “Zeker weten?” Vroeg ze lichtelijk onzeker aan hem. Hij kwam dicht tegen haar aan staan en ze voelde zijn lippen in haar hals, ze sloot daardoor haar ogen even en genoot van hem, zo dichtbij haar. Daarna draaide ze zich naar hem om en keek ze hem diep in zijn ogen aan. Haar vingers streelden zachtjes langs zijn wang en ze glimlachte hem toe.



Lilian Nova

Hij wilde weten waar ze aan dacht, soms was het heel jammer dat hij zo goed op haar lette. Ze wilde het er liever niet over hebben, maar ze was wel graag eerlijk tegen hem. "Ik zat er aan te denken hoe erg alles zou veranderen als ik veranderd ben. Zou alles dan nog zo fijn en lekker zijn? Zal het dan nog zoveel betekenen? Of zal onze band nog zo sterk zijn dat het lekker en fijn blijft?" Vroeg ze zacht aan hem.
Eenmaal op schoot ging hij heel gemakkelijk mee in haar zoen, ze vond het heel erg prettig en het liet haar alleen maar meer naar alles verlangen. Ze trok hem dicht tegen haar aan en kreunde even zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 10:02


Matthew Greyson

Ze vroeg wat onzeker of hij zeker wist dat ze de pleister er af kon halen. Hij knikte langzaam. ‘Misschien niet als we echt een hele dag ergens op straat lopen, maar voor vanavond kan het er af.’ Zei hij zachtjes. Hij liet zijn hand over haar rug heen glijden en hij keek nog eens naar hoe goed de jurk stond, wat hem liet glimlachen. ‘Je bent echt heel erg mooi.’ Zei hij zachtjes. Daarna nam hij wel weer wat afstand, hij was al aangetrokken genoeg tot haar, hij hoefde dat niet nog erger te maken. ‘Ik zal zo ook maar een nieuw pak uitzoeken voor vanavond, ik kan dan niet met iets ouds aankomen natuurlijk.’ Zei hij nu grijnzend tegen haar.


Alexios Evans

Ze gaf toe waar ze aan dacht, het was logisch dat ze zich daar zorgen om maakte. ‘Ik weet het ook niet zo goed. Ik weet niet hoe het is om gevoelens te hebben voor een soortgenoot. Ik weet alleen wel dat een vampier ongevoeliger is, waardoor het heel anders voelt als ik het met een andere vampier doe. Maar bij jou, voor jou voel ik zo veel en onze connectie is zo sterk, ik vind het alleen wel heel eng. Ik wil niet alleen achterblijven en ik wil niet dat jij ouder wordt en uiteindelijk sterft, maar ik ben ook bang dat het gevoel niet meer hetzelfde zal zijn als je veranderd bent. Dat het dan kil zal voelen tussen ons.’ Zei hij zachtjes tegen haar. Tijdens de zoen werd hij dicht tegen haar aangetrokken en dat vond hij alleen maar heel fijn aanvoelen. Zijn hand gleed naar haar hals en daarna stopte hij de zoen en drukte hij zijn lippen achter haar oor. Hij bleef haar daar zachtjes zoenen, tot hij haar weer aankeek. ‘Wat kan ik nog meer doen?’ Vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 10:48

Aurora Philippa

Hij knikte en gaf aan dat het misschien niet kon als ze een hele dag over straat zouden lopen, maar vanavond kon het wel. Ze glimlachte daardoor even en voelde hoe hij over haar rug heen streek. "Dan laat ik hem vanavond eraf." Knikte ze hem toe. Hij vond haar echt heel erg mooi. "Dankjewel." Glimlachte ze naar hem. Hij nam vervolgens afstand en ze keek naar hem met een glimlach. Hij gaf aan dat hij ook een pak zou uitzoeken voor vanavond, hij kon nu niet met iets ouds aankomen. "Mij maakt het helemaal niet uit, maar als je dat graag wilt, dan moet je iets nieuws uitzoeken natuurlijk." Zei ze tegen hem met een glimlach. "Oké, dan neem ik deze jurk mee en ga ik me weer omkleden." Ze stapte het pashokje weer in.


Lilian Nova

Hij gaf aan dat hij het ook niet wist, hij wist niet hoe het was om gevoelens te hebben voor een soortgenoot, het was alleen ongevoeliger voor een vampier, daardoor was het heel anders. BIj haar voelde hij zo veel en hun connectie was zo sterk. Ze kreeg het helemaal warm door die woorden en keek hem liefdevol aan. Hij vond het alleen wel heel eng, hij wilde niet alleen achterblijven en wilde ook niet dat ze ouder werd en zou st erven. Hij was ook bang dat het gevoel anders zou zijn, dat het kil zou voelen tussen hen. Ze knikte daardoor even en streelde zachtjes langs zijn wang. "Als het bij Juliet en Evan niet lukt, als er iets gebeurd, ga ik alsnog op zoek naar een oplossing, Alex, ik wil gewoon voor altijd bij je blijven, er moet echt wel een manier zijn. Echt." Fluisterde ze tegen hem.
Hij stopte na een tijdje de zoen en ze voelde zijn lippen achter haar oor. Ze kreunde hierdoor en trok hem dicht tegen haar lichaam aan. Haar handen gleden over zijn rug heen en door zijn haren terwijl ze langzaam bewoog. Na een tijde stopte hij jammer genoeg en vroeg wat hij nog meer kon doen. Daardoor glimlachte ze en ze pakte zijn hand en liet die over haar dunne broekje glijden. "Je mag me altijd daar strelen." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Als hij dat allemaal bij haar zou doen met ook nog voldoende zelfvertrouwen, dan werd ze helemaal gek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 10:57


Alexios Evans

Ze wilde even kijken naar hoe het zou gaan met Evan en Juliet. Als dat niet werkte wilde ze een andere manier zoeken. Hij knikte daardoor, hij wilde dat ook heel graag. Hij wilde niet dat ze ouder werd, hij wilde voor eeuwig samen zijn met haar. ‘We kunnen eens een keertje bij een heks informeren wat er allemaal mogelijk zou kunnen zijn.’ Stelde hij zachtjes voor. Als iemand hun kon helpen dan zou het een heks zijn, dan moest hij het alleen nog maar voor elkaar krijgen om die persoon te vertrouwen. Maar als het iets zou helpen was het mooi meegenomen. Misschien was er wel een manier om haar onsterfelijk te laten zijn zonder haar in een vampier te veranderen, waardoor het gevoel zou blijven. Hij voelde haar langzaam heen en weer bewegen over zijn lichaam heen en dat liet hem toch wel heel erg naar meer verlangen, maar hij wist het gekreun nog in te houden. Hij had gezegd dat hij wel wat kon hebben, dus wilde hij dat laten zien ook. Toen hij aan haar vroeg wat hij nog meer zou kunnen doen pakte ze zijn hand vast en liet ze die zachtjes over haar broekje heen glijden. Ze zei dat hij dit altijd mocht doen. ‘Hm, echt altijd? Ook als we met andere mensen zijn?’ Vroeg hij nu heel zachtjes aan haar, omdat ze dat eerst ook aan hem gevraagd had en hij eigenlijk wel benieuwd was naar haar antwoord. Hij streelde haar heel erg zachtjes, niet eens bewust om haar extra uit te dagen, maar vooral omdat hij niet goed kon voelen hoe veel kracht hij gebruikte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 11:00

Lilian Nova

Hij gaf aan dat ze het een keer bij een heks konden informeren wat er allemaal mogelijk was. Ze knikte daardoor. Dat kon inderdaad ook nog. Misschien wist die wel iets voor ze. Ze hoopte het wel, ze hoopte dat er altijd iets zou zijn waar ze wat mee konden.
Hij wilde weten of hij haar echt altijd daar mocht strelen, ook als er andere mensen bij waren. Ze glimlachte daardoor. "Misschien, als het niet opvalt." Zei ze plagend en ze drukte haar lippen weer in zijn hals. Ze kreunde zachtjes toen hij haar streelde, ze vond het fijn. Hij deed het heel zacht, maar toch was het lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 11:20


Alexios Evans

Ze leek een heks wel een goed idee te vinden, ze moesten sowieso een beetje alle opties afgaan voor ze iets zouden doen. Toen hij haar zachtjes streelde voelde hij dat ze het lekker vond en op zijn vraag zei ze dat hij dat misschien mocht, als het niet zou opvallen. Dat liet hem glimlachen. ‘Is dat iets wat je ook uitdagend vindt?’ Vroeg hij nu zachtjes, omdat hij graag wilde leren wat voor haar uitdagend was en wat niet. Ze drukte haar lippen weer in zijn hals en hij kreunde nu zachtjes, het begon allemaal toch wel vrij gevoelig te worden voor hem. ‘Ik vind het leuk als je iets meer drinkt.’ Mompelde hij nu opeens zachtjes, met een glimlachje op zijn gezicht. Hoe losser Lilian met alles om ging, hoe rustiger hij zelf bleef. Ze kon hem daarin heel veel stabiliteit geven en nu was ze uitdagend, heel rustig en ze ging met alles heel losjes om, er leken iets minder grenzen te zijn. Dat werkte nu goed, het leek op hem alleen maar een positief effect te hebben. Hij liet zijn hand nu weer naar haar borst glijden, waardoor hij het strelen eventjes stopte, maar hij wel wat krachtiger kneep.


Matthew Greyson

Ze zou de pleister vanavond aflaten, daardoor glimlachte hij, dat was leuk voor hem, want dan was het tenminste zichtbaar. Alleen dat al deed een hoop met hem. Hij vond het fijn om te kunnen zien, zodat hij terugdacht aan het geweldige gevoel. Ze gaf aan dat ze deze jurk wilde en dat hij zelf moest weten of hij een nieuw pak wilde, waardoor hij grijnsde. ‘Ik kijk nog wel eventjes rond, ik zie je zo. Ik wil wel jouw mening horen.’ Zei hij daarna. Hij liep naar de andere kant toe en hij bekeek alle pakken even, zijn blik bleef hangen op een donkergrijs pak met een lichtte streep, dat vond hij wel wat. Het pak was duidelijk heel duur, de stof was van prachtige kwaliteit. Toch wilde hij eerst nog de mening van Aurora horen, als ze iets anders mooi vond, wilde hij graag doen wat ze leuk vond. Hij had ook nog een heel mooi heel licht grijs pak zien hangen, dat leek hem ook wel wat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 11:42

Lilian Nova

Hij wilde weten of ze het ook uitdagend vond als hij haar zou strelen in het openbaar. "Onwijs." Fluisterde ze tegen hem. "Dat vind ik echt heel erg uitdagend." Voegde ze er nog aan toe. Hij kreunde weer door wat ze deed en hij mompelde haar toe dat hij het leuk vond als ze iets meer dronk. Ze grinnikte daardoor. "Ook als we bij andere mensen zijn?" Vroeg ze nu aan hem. Zijn hand gleed weer omhoog en ze voelde hoe hij kneep. Ze kreunde weer zachtjes en drukte haar lichaam tegen hem aan. "Wat wil je nu, Alex? Gaan we verder, wil je stoppen?" Vroeg ze hem zachtjes. Ze wilde nu weten waar ze ongeveer aan toe was. Ze zoende weer in zijn hals en af en toe zoog ze wat harder op zijn huid.


Aurora Philippa

Hij leek het echt leuk te vinden dat ze de pleister af zou houden. Dat liet haar wel glimlachen, ze zou het voor hem doen en ze hoopte gewoon dat er verder geen mensen waren die haar raar aan zouden kijken daardoor. Hij wilde nog even rondkijken en daarna zag hij haar graag voor haar mening. "Natuurlijk." Ze trok de prachtige jurk uit en haar eigen kleding weer aan. Daarna kwam ze het hokje uit en de vrouw vroeg aan haar of ze de jurk wilde en of ze die alvast bij de kassa neer mocht leggen. "Ja, ik wil deze jurk heel graag, als je hem weg wilt leggen, vind ik dat wel fijn." Glimlachte ze. De vrouw knikte daardoor en nam de jurk mee. Ze ging op zoek naar Matthew en zodra ze hem gevonden had, ging ze achter hem staan en drukte ze zacht haar lippen in zijn hals. Ze bekeek het pak in zijn handen. Donkergrijs met een lichte streep. "Erg mooi." Zei ze zacht tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 11:49

Alexios Evans

Toen ze hem eerlijk vertelde dat ze het onwijs uitdagend zou vinden kreunde hij zachtjes. Hij had zich niet gerealiseerd dat die opmerking zo veel met hem zou kunnen doen. Dat hij het zo opwindend vond om haar uit te dagen, om haar op te winden. Dat had hij zich eerder nog niet gerealiseerd, maar door deze simpele woorden werd het hem vrij snel duidelijk gemaakt. 'Oh, ik... eh...' sprak hij nu zachtjes, omdat ze zijn kreun wel gehoord moest hebben. 'Ik wil het misschien wel een keertje proberen.' zei hij, lichtelijk schor. Zolang hij de controle had en hij kon bepalen wat er gebeurde en in hoeverre hij haar aanraakte, kon hij het misschien wel. Hij wilde het wel een proberen, in de buurt van andere mensen. Ze vroeg grinnikend of hij het ook leuk vond als ze wat meer dronk als ze bij andere mensen waren. Hij ademde langzaam in. 'Misschien wel.' gaf hij zachtjes toe. Hij zou daar aan moeten wennen, dat was zeker, maar misschien vond hij het wel leuk. Toen hij haar zachtjes kneep drukte ze haar lichaam weer tegen hem aan en ze vroeg wat hij wilde. Of ze verder gingen of dat hij wilde stoppen. Hij twijfelde. Heel erg. 'Nog iets verder, sowieso... dan kan ik beter bepalen of het goed gaat of niet.' zei hij zachtjes. Als ze ietsjes verder gingen maakte hij het haar misschien wat moeilijker, maar nu kon hij nog niet echt zeggen of hij het volhield of niet.


Matthew Greyson

Hij hoorde de voetstappen van Aurora al dichterbij komen maar het was vrij plotseling dat ze haar lippen opeens in zijn hals drukte. Hij had het niet verwacht. Hij voelde haar arme lichaam tegen zijn rug aan en hij ademde diep in, maar een zachte kreun was niet volledig te onderdrukken voor hem. Ze bekeek het pak en ze zei dat ze het erg mooi vond, waardoor hij grijnsde. 'Ik wil dat je de rest ook bekijkt en mij verteld wat jij het mooiste vindt staan. Ik ben heel benieuwd naar jouw mening.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 11:58

Lilian Nova

Hij kreunde zelfs al door haar woorden en dat vond ze heel erg leuk. Hij leek zich steeds meer te ontspannen en het allemaal steeds minder erg te vinden, ze vond dat heel erg leuk. Hij wilde het ook wel een keer proberen en zijn stem klonk daardoor schor. Ze zoende hem hierdoor vol passie en verlangen. "Dat mag zeker, neem alle controle over mij. Ik vind het heerlijk." Fluisterde ze vervolgens hees. Ze vond het allemaal echt heel leuk en hij gaf toe dat hij het misschien zelfs leuk vond als ze veel dronk in het bijzijn van anderen, dat had ze niet helemaal verwacht, maar ze vond het klinken als een uitstekend idee. "Ik zal me niet meer inhouden." Fluisterde ze nu tegen hem. Hij wilde ook verder gaan, dan kon hij daarna bepalen of het goed ging of niet. Haar hand ging weer naar beneden en ze streelde over zijn zwembroek heen en kneep af en toe zachtjes. Ze zoende en zoog in zijn hals en liet zichzelf zo best wel gaan, ze werd best wel heftig voor haar doen.


Aurora Philippa

Ze hoorde een zachte kreun van Matthew en ze glimlachte daardoor eventjes. "Hmm... je bent heerlijk." Fluisterde ze daardoor in zijn oor. Ze vond het leuk dat hij zo op haar reageerde, dat ze kon merken dat hij net zo gek was op haar als zij op hem. Hij wilde dat ze de andere pakken ook bekeek en hem vertelde wat hem het mooiste stond. Hij wilde haar mening weten. "Oké." Zei ze met een glimlach. Ze liep langs de pakken en bekeek er een paar eventjes. Sommige waren heel erg apart en hadden een rare kleur of glommen heel erg. Dat vond ze niet zo heel erg mooi. Ze keek weer naar het pak dat Matthew in zijn handen had. "Ik vind die toch het mooiste." Zei ze nu tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 38 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum