Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 15:56

Alexios Evans

Ze vertelde wat ze over een paar jaar zou willen en hij glimlachte daardoor. 'Dat lijkt mij fijn. Nu weet ik vrij zeker dat je als vampier ook niet meer in de drukte wilt wonen, dus dat je dan sowieso verder weg wilt wonen.' zei hij. Als vampier zijnde waren veel mensen gewoon lastig, al kon het best zijn dat ze er goed mee om kon gaan. Dat verschilde enorm per persoon. Hij was altijd al gek geweest op rust. Hij had nooit van drukte gehouden, dus dan was het logisch dat hij dat nu nog steeds niet had. Hij keek toe hoe ze van de vis at, ze zei at het heel lekker was, waardoor hij glimlachte. 'Daar ben ik heel erg blij mee.' zei hij zachtjes. Hij legde zijn hand op haar been neer en hij nam nog een slokje van zijn whisky, hij genoot hier ontzettend van.


Matthew Greyson

Ze vond het saai, waardoor hij grijnsde. 'Het boeide mij gewoon niet.' zei hij lachend. 'Het huis is prachtig, de meubels doen er niet zo veel toe voor mij, al was dat waarschijnlijk wel duidelijk.' zei hij. Het was professioneel ingericht en daarna had hij er niets meer aan gedaan. Het kon zo in een verkoop folder, er stonden amper spullen van hemzelf. Eigenlijk totaal niet. Toen hij haar vastpakte en ze de auto uitstapte leek ze de meiden ook op te merken en ze zoende hem. Dat vond hij geen enkel probleem. Om het extra duidelijk te maken legde hij zijn hand in haar hals en trok hij haar dicht tegen zijn lichaam aan, extra overdreven. Hij bleef haar flink zoenen en na een tijdje stopte hij en staarde hij in haar ogen. 'Zo, denk je dat het duidelijk genoeg was of moet ik nog even verder gaan?' vroeg hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 16:11

Lilian Nova

Het leek hem heel erg fijn, hij wist ook zeker dat ze als vampier niet meer in de drukte wilde wonen, dan wilde ze sowieso verder weg wonen. Ze knikte even, dat kon ze ook wel begrijpen. Het was lastig om met mensen om te gaan als ze constant je prooi waren in principe. Hij glimlachte toen ze het lekker vond en hij was er blij mee. "Het is wel apart, maar ik vind het echt wel leukker, het smaakt goed." Glimlachte ze breed naar hem. Ze at nog wat meer van de vis en dronk een paar slokjes van haar whisky.


Aurora Philippa

Hij lachte en zei dat het hem gewoon helemaal niet boeide. Het huis was prachtig en de meubels deden er gewoon niet zoveel toe. Dat was wel duidelijk dacht hij. "Ja, dat is duidelijk. Het is inderdaad ook echt wel een heel mooi huis, niet mijn stijl, maar wel mooi." Zei ze tegen hem met een glimlach. Hij legde zijn hand in haar hals en trok haar nog dichter naar zich toe. Na de zoen dacht hij dat het duidelijk genoeg was en wilde hij weten of hij nog even door moest gaan. "Dat mag altijd." Grijnsde ze naar hem. "Maar het was wel duidelijk, dat zeker." Knikte ze nu wat ernstiger. Ze nam hem met haar mee naar de ingang en ze liepen langs de meiden. Ze fluisterden zacht dat ze een aansteller was en dat het er wel heel dik bovenop lag. Aurora hoorde het niet eens, het was zo zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 16:23

Alexios Evans

Ze zei dat het apart was, maar ze vond het lekker, het smaakte goed. 'Daar ben ik heel blij mee.' zei hij. Hij pakte zelf ook nog een stukje en daarna schonk hij hun glazen weer vol met whisky. Hij trok haar iets meer tegen zijn lichaam aan, hij lag echt heerlijk zo. Ja, hij zou hier wel kunnen blijven met haar. 'Zullen we zo een stukje rondom het eiland lopen, over het strand?' stelde hij voor. Het was niet groot, maar het was groot genoeg om toch wel even een tijdje te kunnen wandelen, dat leek hem wel fijn. Genieten van de rust en het prachtige uitzicht samen.


Matthew Greyson

Ze vond het inderdaad duidelijk en ze zei dat het een mooi huis was, maar niet haar stijl. 'Niet jouw stijl?' herhaalde hij nu. 'En wat is dan wel jouw stijl?' wilde hij daarna weten. 'Misschien moeten we dan maar wat meer aan het huis aanpassen dan alleen de meubels, of een nieuw huis bouwen, of kopen.' zei hij. 'Ik wil wel dat jij je er echt volledig thuis voelt, dat vind ik belangrijk.' zei hij. Ze zei dat hij haar altijd mocht zoenen, maar het was wel duidelijk. Dat liet hem grijnzen. 'Oké.' zei hij ook. Ze nam hem mee en ze liepen langs de meiden, eentje daarvan fluisterde een klote opmerking. Dat maakte Matthew uit het niets zo enorm kwaad dat zijn hele houding compleet veranderde. Echt compleet. 'Wat zeg je over haar?' vroeg hij nu, zijn stem compleet donker en het klonk gigantisch dreigend. Hij liet Aurora los en hij stapte het groepje meiden in, om strak voor degene te staan die de opmerking over haar maakte. Hij stond dicht tegen haar aan, zijn blik kil en vol haat. 'Je hebt het lef om zoiets te fluisteren, maar durf je het ook hardop te zeggen?' vroeg hij haar nu, vol haat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 16:31

Lilian Nova

Hij was blij dat ze het lekker vond. Hij schonk hun glazen weer vol. "Rustig aan hoor, ik heb voor mijn doen al behoorlijk wat op." Plaagde ze hem nu. Ze werd ook wat dichter tegen hem aangetrokken, dat vond ze wel heel erg fijn en ze ontspande helemaal. Hij wilde weten of ze het leuk vond om een stukje rondom het eiland te lopen, over het strand. "Ja, dat lijkt me wel leuk, we moeten alleen niet te ver gaan denk ik, straks is het donker, jij kan goed zien, maar ik niet." Glimlachte ze naar hem. Ze wilde wel met hem een rondje wandelen, dan deden ze ook nog even wat.


Aurora Philippa

Hij herhaalde haar woorden en vroeg wat wel haar stijl was. "Zoals mijn huis, een beetje rommelig gezellig en wat ouderwets." Glimlachte ze naar hem en ze haalde heel even haar schouders op. Hij gaf aan dat ze meer aan het huis moesten aanpassen dan alleen de meubels, misschien moest hij wel een heel nieuw huis laten bouwen of kopen. "Ho, niet te hard van stapel lopen, rustig, het is niet mijn stijl, maar ik voel me er prima, ik kan me echt wel thuis voelen daar hoor." Zei ze nu mteen tegen hem. Ze wilde niet dat hij zoveel zou veranderen voor haar. "Ik voel me er op mijn gemak, en ik ga me daar echt wel thuis voelen." Verzekerde ze hem nu met een glimlach. Wanneer ze naast de meiden liepen, stopte hij. Blijkbaar werd er iets over haar gezegd. Hij werd meteen donker en kil en ze schrok er eerlijk gezegd wel een b eetje van. Hij was kil en vol haat en liep op één van de meiden af die het blijkbaar gezegd had. Die deinsde meteen terug en bood stotterend haar excuses aan. "Matthew, rustig maar, het is oké, ze zijn het helemaal niet waard." Zei Aurora tegen hem en ze pakte zachtjes zijn hand vast. Ze wilde hier helemaal geen probleem van maken. Als ze jaloers waren, dan was dat hun probleem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 16:37

Alexios Evans

Ze zei dat hij rustig aan moest doen, ze had voor haar doen al behoorlijk wat op. 'Dat is toch helemaal niet erg? We zijn hier samen, je kan zo veel drinken als je wilt.' zei hij. Hij wilde vooral dat ze er gewoon volledig van genoot. Dat deed hij ook, maar hij kon veel meer drank hebben. Ze vond het leuk om een stukje te lopen, maar ze moesten niet te ver gaan, straks was het donker en dan kon ze niet meer goed zien. 'Dan hou je mij stevig vast en komt het wel weer goed.' zei hij zachtjes. 'Maar we gaan niet te ver, we blijven hier bij het huisje in de buurt.' zei hij daarna. Hij kwam overeind en hij trok Lilian ook tegen zich aan. Hij had nog steeds zijn shirt niet aangedaan, de temperatuur was prima voor hem en niemand anders dan Lilian zou het zien.


Matthew Greyson

Ze zei dat haar stijl was zoals haar huis, een beetje rommelig en gezellig, meer ouderwets. Hij knikte langzaam. Hij begreep het wel. Hij vond dat eigenlijk ook leuker, maar hij probeerde het los te laten omdat hij bang was dat op ging vallen dat hij misschien wel echt ouderwets was. Daarom ging hij overcompenseren in juist hele moderne dingen. Toen hij zei dat ze dan misschien meer moesten veranderen of een nieuw huis moesten laten bouwen, zei ze dat hij niet te hard van stapel moest lopen, want ze voelde zich er wel op haar gemak. Ze ging zich wel thuis voelen. Hij knikte daardoor. 'Dat hoop ik, anders doen we het alsnog.' zei hij tegen haar. Toen hij kwaad werd op de meiden leek ze te schrikken, het meisje schrok ook enorm en begon haar excuses aan te bieden. 'Als je zo achter de rug om van mensen praat, zal je nooit iemand vinden, dan kan je de rest van je leven jaloers naar anderen kijken.' siste hij haar vol woede toe. Aurora pakte zijn hand vast en ze zei dat het oké was, dat ze het niet waard waren. Daar had ze gelijk in. Als hij haar hier afmaakte zou dat voor heel veel gezeik zorgen en dat waren ze inderdaad niet waard. Hij wilde hun dag niet laten verpesten door zoiets. Hij ademde trillend in en uiteindelijk nam hij met wat moeite afstand en liep hij snel weg met Aurora, naar binnen toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 17:00

Lilian Nova

Hij vond het helemaal niet erg als ze teveel dronk, ze waren hier samen, ze mocht zoveel drinken als ze wilde. "Ook als ik dan heel aanhankelijk word en ik je alleen maar aan wil raken en nog veel meer?" Vroeg ze aan hem. Ze glimlachte wel naar hem, maar ze wist dat ze vreselijk aanhankelijk werd als ze dronken was en het liefste seks met hem zou willen. Misschien was dat nu gewoon niet zo slim. Hij vond ook dat het goed kwam als het donker werd, ze moest hem dan gewoon stevig vasthouden. Daardoor glimlachte ze. "Dat komt zeker wel goed." Grijnsde ze hem toe. Ze gingen ook niet te ver vond hij. Hij kwam overeind en trok haar tegen zich aan. Ze drukte zachtjes haar lippen op die van hem en zoende hem genietend.



Aurora Philippa

Hij hoopte echt dat ze zich thuis ging voelen bij hem, anders zouden ze het alsnog doen. "Ik weet het zeker, ik ben bij jou, dat vind ik het allerbelangrijkste, daarbij vind ik jouw tuin echt prachtig." Zei ze liefdevol tegen hem en ze drukte een kusje op zijn wang. Matthew zei nog tegen het meisje dat als ze zo over de rug van andere mensen praatte, dat ze nooit iemand zou vinden. Hij siste gewoon vol woede en ze was best wel verbaasd hierdoor. Hij liep gelukkig wel met haar mee en daardoor haalde ze diep adem. Ze nam hem mee het tuincentrum in en ze zag in de hal dat er een toilet was, ze trok hem met haar mee naar binnen toe en draaide de deur op slot. "Gaat het?" Vroeg ze zachtjes aan hem. "Je was best wel eng zo." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 17:13

Alexios Evans

Ze vroeg nu of het ook mocht als ze dan heel aanhankelijk werd, hem wilde aanraken en nog veel meer. Door haar oprechte vraag staarde hij haar aan en ademde hij langzaam in. Die opmerking alleen al maakte een hoop in hem los, maar hij wilde het eigenlijk niet laten zien. 'Is dat wat er gaat gebeuren als je meer drinkt?' vroeg hij nu heel zachtjes, maar duidelijk ergens ook wel geïnteresseerd. 'Ik vind dat niet erg, ik kan wel wat hebben.' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Ze zei dat het wel goed kwam als ze hem vast kon houden en het donker werd. Toen hij haar overeind hielp werd hij door haar gezoend, waar hij direct in mee ging. Het voelde alleen maar fijn en hij merkte dat het hem geen moeite kostte. Het was goed te doen. Hij voelde niks van onrust. Hij bleef haar dus ook best een tijdje zoenen. Werd dit erger als ze meer dronk? Zou ze dan echt niet meer van hem af kunnen blijven? Ze had met die opmerking heel duidelijk zijn interesse gewekt.


Matthew Greyson

Ze wist het heel zeker, ze was bij hem en dat vond ze het belangrijkste, daarbij vond ze zijn tuin prachtig. Dat liet hem glimlachen. 'Dan moeten we daar maar het meeste tijd doorbrengen.' zei hij plagend, omdat hij dat eigenlijk altijd sowieso wel wilde. Toen ze wegliepen bij de meiden vandaan had ze blijkbaar door dat het voor hem goed was om even alleen met haar te zijn, want ze nam hem opeens mee het toilet in. Ze draaide de deur op slot en ze vroeg of het ging, ze zei dat hij best wel eng was zo. Hij knikte langzaam en hij keek haar schuldbewust aan. Hij wist dat hij dat meisje bijna vermoord had. Puur doordat ze negatief over Aurora gesproken had. Dat kwam door de connectie. Dat zorgde ervoor dat hij haar beschermde, tegen alles. Zelfs tegen opmerkingen. Hij reageerde daardoor vanuit instinct en heel extreem. 'Ik wilde je niet laten schrikken.' zei hij zachtjes. 'Het gaat wel weer, maar ik kan haar niet nog een keer tegenkomen. Als ik haar nog eens zie maak ik haar af.' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 18:44

Lilian Nova

Hij vroeg haar heel zachtjes of dat zou gebeuren als ze meer dronk. "Ja, dan doe ik dat." Zei ze meteen tegen hem. Hij gaf daarna met een grijns aan dat hij het niet erg vond, hij kon wel wat hebben. Dat wist ze nog zo net niet. Zou hij het echt allemaal goed kunnen hebben? "Hmm, dan gaan we dat wel zien." Plaagde ze en ze gooide nu haar glas achterover met een grijns. Hij zoende haar terug en bleef ook een tijdje doorgaan, ze vond het heerlijk en ze streek even zachtjes over zijn borst heen. Wanneer ze stopte, keek ze hem diep in zijn ogen aan en pakte ze zijn hand vast. "Laten we gaan, voor het echt pikdonker word." Glimlachte ze naar hem. Ze nam hem weer mee in de richting van het strand.



Aurora PHilippa

Ze moesten dan meer tijd in zijn tuin doorbrengen en ze glimlachte daardoor. "Heel graag, ik vind het fijn daar." Zei ze glimlachend. Eenmaal in de toilet knikte hij even en hij gaf aan dat hij haar niet wilde laten schrikken. Het ging wel weer, maar hij kon haar niet nog een keer tegenkomen, dan maakte hij haar af. "Matthew, dat kan echt niet. Het was maar een opmerking." Zei ze meteen tegen hem op een doordringende manier. "Ik wil niet dat je zoiets zomaar doet, het zou vast wel een rot opmerking zijn geweest, maar dat kan vaker voorkomen, zou je dat altijd zo doen? Ik vind het eerlijk gezegd geen oplossing." Zei ze heel eerlijk tegen hem. Ze wilde niet dat hij iemand voor haar zomaar zou vermoorden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 19:01

Alexios Evans

Ze zei meteen dat ze dat dan zou gaan doen, waardoor hij in haar ogen staarde. Hij was eigenlijk wel benieuwd hoe dat zou zijn. Hij had Lilian wel vaker gezien met wat glaasjes drank op, maar nog nooit echt veel. Hij was benieuwd hoe het ging zijn. Ze leek duidelijk niet te geloven dat dat hij het allemaal kon hebben, waardoor hij even grijnsde toen ze zei dat ze het wel zouden zien. 'Ja, we gaan het meemaken, want ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed.' gaf hij nu toe, omdat hij eigenlijk niet echt wist hoe goed hij alles kon hebben. Het was immers voor hem allemaal nog vrij nieuw. Ze wilde gaan en hij liep met haar naar het strand toe, om zo langzaam de kustlijn te volgen. Het was echt prachtig hier.


Matthew Greyson

Ze zei dat het echt niet kon, het was maar een opmerking. Ze wilde niet dat hij zoiets deed. Daardoor keek hij naar de grond. Ze zei dat het vast een rot opmerking was geweest, maar het kon vaker voorkomen en ze wilde weten of hij dat altijd zo zou doen, waardoor hij langzaam knikte, wel heel erg eerlijk. 'Ik kan niet anders.' fluisterde hij daarna. Het was door hoe hij was, hij kon dat amper beheersen, het waren instincten die het overnamen. 'Ik... eh... het komt door de connectie. Dat is zo sterk, ik kan het niet hebben als iemand negatief over je spreekt, of naar je kijkt, of wat dan ook. Daar kan ik niets tegen doen, dat gebeurt vanzelf.' zei hij. Hij had het ook niet al te goed onder controle, het was wel wat extreem, maar het was voor hem heel lastig te beheersen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 23:00

Lilian Nova

HIj gaf aan dat ze het zouden meemaken want hij wist het zelf ook niet zo goed. Ze gaf hem daardoor een knipoog en hoopte gewoon dat het allemaal goed zou gaan. Nu merkte ze dat ze ongeveer op het randje zat, ze kon nog wel wat hebben, maar de whisky was toch best wel sterk. Als hij het niet erg vond dat ze zich liet gaan, dan wilde ze dat best doen. Ze volgden al wandelend de kustlijn en af en toe raakte het water haar slippers. "Kunnen we niet nog een paar dagen langer op vakantie? Een week is zo snel voorbij." Zei ze nu met een zucht tegen hem. Ze zouden morgen al over de helft zijn. De dagen vlogen hier voorbij.


Aurora Philippa

Hij zou het altijd doen en ze wist niet zo goed wat ze daarop moest reageren. Daarna vertelde hij waardoor het kwam, ze werd daardoor zachter en ze pakte zijn gezicht vast in haar handen en zoende hem liefdevol. Hij deed het allemaal uit instinct, hij kon er niets aan doen. Dat was niet zijn schuld, hij kon er niets aan doen. Hij moest haar beschermen en ze was van hem, ze snapte het wel een beetje. Na de zoen keek ze hem doordringend aan. "Ik hou van je en ik vind het heel mooi om zoiets samen met jou te hebben. Ik hoop alleen dat je nooit iemand daardoor zal vermoorden. Dat hoop ik echt." Fluisterde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 23:33

Alexios Evans

Ze knipoogde naar hem, wat hij alleen maar heel leuk vond. 'Het komt wel goed, ik denk echt dat ik wel wat kan hebben.' zei hij tegen haar. Anders zou hij er alleen maar van leren, waarschijnlijk. Hij vond het niet erg, hij vond het eigenlijk wel leuk om haar een keer mee te maken als ze echt wat meer gedronken had. Ze waren nu samen, er was verder niemand in de buurt die het zou zien, dan was het geen enkel probleem voor hem. Ze liepen langs de kustlijn en ze vroeg na een tijdje of ze niet nog een paar dagen langer konden blijven, want de week was zo snel voorij. Hij knikte langzaam. 'Misschien kan ik dat wel regelen, als je dat echt zou willen.' zei hij tegen haar. 'Hou jij dat vol?' vroeg hij daarna zachtjes. Hij wist dat ze dan misschien eigenlijk hier ergens een vampier zou moeten vermoorden. Hij wist dat hij ze zou kunnen vinden, als dat nodig was, maar het was wel iets minder handig. Toch bleef hij zelf ook graag iets langer, hij had het heel goed naar zijn zin en het deed hem ook duidelijk goed, hij zat beter in zijn vel.


Matthew Greyson

Ze pakte zijn gezicht vast en ze zoende hem liefdevol, waardoor hij opgelucht zuchtte. Ze was niet meer boos. Gelukkig maar, want hij bedoelde het allemaal echt niet verkeerd, hij kon er simpelweg niets aan doen dat het gebeurde. Na de zoen keek ze hem doordringend aan en zei ze dat ze van hem hield, dat ze het mooi vond om zoiets te hebben met hem, maar ze hoopte dat hij nooit iemand zou vermoorden daardoor. Hij knikte langzaam. 'Zolang jij bij mij bent als dit gebeurt denk ik wel dat je mij tegen kunt houden, maar het instinct is ontzettend sterk.' zei hij zachtjes. Hij kon haar daardoor niets beloven. Hij zou wel willen, maar hij wist dat hij zich dan misschien niet aan die belofte kon houden. Hij streek met zijn vingers langs haar gezicht en hij zoende haar nog eens langzaam, maar vrij intens en vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 23:42

Aurora Philippa

Hij knikte door wat ze zei tegen hem en waarschijnlijk hij het haar gewoon niet beloven, ze snapte het ook wel, als er een keer echt wat bij hem zou knappen en ze kon hem niet tegenhouden of ze was er niet, dan zou er zeker wat gebeuren. Hij dacht ook dat ze hem wel kon tegenhouden, maar zijn instinct was wel ontzettend sterk. " Ik snap het wel." Zei ze nu tegen hem. Hij hoefde voor haar verder niets uit te leggen, ze begreep het. Hij streelde langs haar gezicht en zoende haar weer. Het was intens maar ontzettend liefdevol. Haar armen sloeg ze om hem heen en ze zoende hem net zo liefdevol terug. Ze was echt stapelgek op hem. De band die ze hadden, betekende voor haar ook heel erg veel en ze voelde het wel, maar waarschijnlijk was het voor haar heel anders dan voor hem. Ze schrok op toen er iemand aan de deurklink zat, er werd gevraagd of het nog lang duurde, dan moesten ze een hotelkamer op gaan zoeken. Aurora grinnikte even zachtjes. Waarschijnlijk had iemand hen samen naar binnen zien gaan en er was maar één toilet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 14/8/2021, 23:47

Matthew Greyson

Ze knikte door zijn woorden en ze leek het te begrijpen, ze zei uiteindelijk ook dat ze het wel begreep. Dat vond hij fijn, want hij wilde niet dat ze dacht dat hij dit allemaal voor zijn lol zo deed. Dat was namelijk zeker niet het geval. Hij wilde ook liever niemand iets aan doen. Soms was het gevoel alleen zo sterk dat hij er echt helemaal niets tegen kon doen. Hij kon er niets tegen beginnen, het gebeurde gewoon. Tijdens de zoen sloeg ze haar armen om zijn lichaam heen en het voelde fijn om haar zo dichtbij zich te kunnen houden. Toen er opeens iemand aan de deur zat voelde hij haar schrikken, door de opmerking die er gemaakt werd grijnsde hij eventjes. 'Laten we dit maar voor thuis bewaren dan.' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna nam hij wat afstand van haar. Hij opende de deur en hij glimlachte kort wat verontschuldigend, daarna pakte hij Aurora vast en nam hij haar al met zich mee. 'Laten we nu dan maar wat planten uit gaan zoeken, voor ik mij bedenk en ik je meteen mee naar huis wil nemen.' plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 14/8/2021, 23:53

Aurora Philippa

Hij wilde dit verder voor thuis bewaren, ze glimlachte daarom naar hem en knikte. "Misschien wel verstandig inderdaad." Fluisterde ze naar hem terug. Hij streek zachtjes lamgs haar wang en ze glimlachte naar hem. Hij deed als eerste de deur open en verontschuldigde zich. Ze kwam achter hem aan en mompelde ook wat. Ze vond het wel een klein beetje beschamend, maar ze wilde het gewoon echt weten hoe het zat, nu had hij het haar eerlijk verteld en dat was veel fijner dan dat ze er nog een hele tijd mee moest rondlopen. Matthew maakte er gelukkig een grapje van tegen haar en ze pakte een karretje. "Laten we maar heel snel naar binnen gaan dan." Lachte ze hem toe en ze reed het karretje de poortjes door.aan het begin waren wat potten en iets veverderop stonden verschillende soorten planten. Ze zocht een paar grote en mooie uit met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 00:04

Matthew Greyson

Ze fluisterde dat het inderdaad misschien wel verstandig was om het voor thuis te bewaren. 'Al vind ik het ook best leuk om het hier met je te doen.' plaagde hij haar nu een beetje, al zat er zeker een kern van waarheid in. Dit was niet de juiste plek of het juiste moment, maar hij hield er wel van om elkaar een beetje op dit soort plekken uit te dagen. Ze wilde snel naar binnen gaan en ze pakte een karretje, hij liep met haar mee en hij keek toe hoe ze wat planten uitzocht. Hij vond het eigenlijk wel leuk, hij hield wel van planten en het zou het huis zeker wat meer aankleden. Het was geen slecht idee van haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 12:28

Aurora Philippa

Hij vond het ook leuk om het met haar hier te doen. Ze lachte daardoor naar hem. "Best spannend, maar niet vandaag." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. "Moet ik ze zelf op de kar zetten?" Vroeg ze nu met een grijns. Ze had een hele grote plant uitgekozen die ze graag wilde en ze trok er even aan, maar die was echt wel veel te zwaar voor haar om mee te nemen. Ze zette wel wat kleine plantjes op de kar met een glimlach. Ze vond dit soort dingen wel heel erg leuk om te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 13:27

Matthew Greyson

Ze moest lachen en ze zei dat het best spannend was, maar dat het niet vandaag ging gebeuren. Dat liet hem even grijnzen. 'Dan bewaren we het voor een andere keer.' zei hij tegen haar. Ze koos wat planten uit en toen ze een heel grote plant had vroeg ze of ze het zelf op de kar moest zetten. 'Zeker niet.' zei hij, om meteen de plant op te tillen en op de kar te zetten, zodat ze dat niet hoefde te doen. Hij streek kort met zijn vingers langs haar rug en daarna liepen ze verder. Gelukkig leek het er op dat het groepje meiden weg was nu, dat was verstandig, hij wist niet of hij zichzelf nog een keer kon inhouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 15:35

Aurora Philippa

Ze zouden het dan voor een andere keer bewaren en waarschijnlijk zou hij dat nog echt een keertje doen ook. Ze vond het helemaal niet erg en ze was nieuwsgierig wanneer dat een keer zo ver zou zijn. Ze hoefde de plant niet zelf te tillen en ze keek met een glimlach toe hoe hij de plant erop tilde. Ze voelde zijn vingers even op haar rug en ze keek hem even liefdevol aan. Vervolgens gingen ze weer verder. Ze had een aantal planten uitgezocht en nam ook nog wat mooie kaarsen en een paar gezellige dekentjes mee voor op de bank. Als ze toch zichzelf thyis moest gaan voelen, dan vond ze dat helemaal niet erg om daar haar best voor te doen. Wanneer ze ook nog een paar accessoires gevonden had, was ze klaar. "Zo, dit vind ik wel genoeg, ik denk dat ik me hiermee echt al wel thuis ga voelen." Grijnsde ze en ze drukte een kus op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 16:51

Matthew Greyson

Ze keek hem liefdevol aan toen hij haar zachtjes aanraakte en daarna zocht ze nog wat verschillende spulletjes uit die ze mee wilde nemen. Hij vond het allemaal prima, ze moest lekker doen wat ze leuk vond. Hij vond het eigenlijk ook juist wel leuk dat ze er aandacht aan besteedde en dat ze het huis een beetje zou aankleden. Ze zei dat ze het wel genoeg vond, ze dacht dat ze zich zo al thuis zou gaan voelen. 'Top, anders kopen we gewoon nog meer.' zei hij grijnzend. Hij rekende de spullen af en hij gaf aan dat hij het wilde laten bezorgen, hij gaf ook zijn adres door. Het zou deze dag nog langs gebracht worden. Hij nam Aurora weer met zich mee en eenmaal buiten keek hij haar weer aan. 'Wil je nog voor kleding kijken of gaan we ons omkleden thuis en daarna naar die club toe? We kunnen daar een hapje eten...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 17:42

Aurora Philippa

Matthew liep gewoon met haar mee en liet haar haar ding doen, ze vond het wel prettig dat hij dat zo deed, het maakte voor hem toch niet uit wat ze zou kopen. Wanneer ze klaar was zei hij dat wanneer ze zich nog niet thuis voelde, ze nog meer zouden kopen. Ze grinnikte daardoor eventjes. "Wat jij wilt." Plaagde ze hem even. Hij rekende alles af en gaf het adres door. Alles werd vandaag nog gebracht, ze vond het wel een hele goede service. Hij vroeg buiten of ze nog voor kleding wilde kijken of thuis wilde omkleden en daarna naar de club toe. Ze dacht even na wat ze voor kleding bij hem thuis had liggen, allemaal best wel zakelijk en niet echt iets voor een feestje. "Is het weer zo'n luxe club waar ik het beste in thuis pas met een jurk? Dan is het misschien slim om een nieuwe te kopen, of jij moet willen dat ik in die leren jurk mee ga." Plaagde ze hem nu. Misschien vond hij dat helemaal geen probleem en zolang ze naast Matthew liep, vond ze het ook niet erg om met zo'n jurkje te lopen. In haar eentje zou ze niet durven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 18:40

Matthew Greyson

Ze grinnikte en zei dat het was wat hij wilde, waardoor hij naar haar glimlachte. 'Ik wil dat jij niets tekort komt, dat vooral.' zei hij zachtjes tegen haar. Toen hij vroeg of ze nog wilde winkelen of niet, wilde ze weten wat ze aanmoest. Hij dacht daardoor even na. 'Ik ga wel in pak.' zei hij. 'Het is niet overdreven chique, je hoeft niet compleet in galakleding, maar het is allemaal wel redelijk netjes.' legde hij haar uit. Door de gedachte aan de leren jurk grijnsde hij eventjes. 'Hoewel mij dat voor mij geweldig lijkt, denk ik niet dat het verstandig is, want als er iemand te lang naar jou kijkt word ik jaloers en in die jurk ga je nog meer de aandacht trekken dan je nu al doet.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang. 'Je bent ontzettend mooi, ik ben niet de enige die dat ziet, helaas.' zei hij daarna. 'Dus, we gaan nog even iets nieuws kopen?' vroeg hij daarna vrolijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 19:06

Aurora Philippa

Hij wilde dat ze niets tekort kwam, dat vond hij heel belangrijk. "Weet ik, ik vind je heel lief." Zei ze eerlijk tegen hem. Hij vertelde dat hij in pak ging, het was niet overdreven chique, maar het was wel netjes. Ze dacht daardoor even na. De zwarte jurk die ze aan had gehad bij zijn feest, had ze ook nog bij hem thuis liggen, maar ze dacht dat hij het echt wel leuk vond om wat nieuws voor haar te kopen. De leren jurk vond hij voor hem geweldig, maar hij wilde niet dat iemand naar haar zou kijken, dan zou hij jaloers worden want ze zou nog meer aandacht trekken als ze van nature al deed. Ze glimlachte daardoor. Hij vond haar ook ontzettend mooi en daardoor werd haar glimlach breder. "Ik vind het wel heel leuk als je dat soort dingen over mij zegt." Vertelde ze hem lief. "Maar ik snap het, ik wil ook niet echt dat mensen op die manier naar mij zouden kijken in die jurk." Gaf ze eerlijk aan. Hij wilde echt wel wat nieuws kopen en hij bracht het heel vrolijk. "Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen." Zei ze ook vrolijk en ze gaf hem een kusje. "Kom, laten we gaan." Ze pakte zijn hand vast en nam hem mee naar de auto.



Lilian Nova

Hij dacht echt dat hij het wel kon hebben. Ze kwam daardoor dichter tegen hem aangelopen en kneep even zacht in zijn bil terwijl ze hem ondeugend aankeek. “Dat gaan we zien.” Zei ze zacht in zijn oor. Ze vond het leuk om hem wel een beetje te plagen. Hij knikte toen ze vroeg of ze langer konden blijven, hij kon het misschien wel regelen en vroeg later of zij het volhield. “Jawel, als we maar voor volgende week vrijdag thuis zijn, dan gaat het helemaal goed komen.” Knikte ze vol vertrouwen. Ze had uitgerekend dat ze die zaterdag weer een vampier moest vermoorden, dus als ze dat dan vrijdag deden, dan waren ze op tijd. Ze wilde dat liever niet hier doen, dat vond ze wel vervelend in een ander land en ze wilde genieten van de vakantie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 19:14

Matthew Greyson

Ze glimlachte en ze zei dat ze het leuk vond als hij dat soort dingen over haar zei. ‘Ik ook, ik vertel je alleen maar de waarheid.’ Zei hij tegen haar. Ze begreep het, ze wilde zelf ook niet dat mensen op die manier naar haar zouden kijken. Daardoor knikte hij. ‘Hoewel het je echt geweldig staat, is het misschien toch verstandig om het niet te doen.’ Stemde hij in. Ze vroeg hoe ze nee kon zeggen tegen zijn aanbod en daarna werd hij al meegenomen naar de auto. Hij grijnsde daardoor en zodra ze zaten reed hij richting het centrum. Hij parkeerde de auto en hij pakte de hand van Aurora vast. Hij had haar het liefste zo veel mogelijk bij zich in de buurt, hij wilde graag laten zien dat ze bij hem hoorde. ‘Mag ik je meenemen naar een winkel waar ik vaak mijn kleding koop?’ Vroeg hij nu aan haar. Het was gigantisch duur, maar hij wist dat ze daar prachtige jurken hadden en hij betaalde het graag voor haar, bovendien kon hij dan ook even voor zichzelf kijken.


Alexios Evans

Ze kwam meteen dichter naast hem lopen en ze kneep in zijn bil, met een ondeugende blik in haar ogen. Ze zei zachtjes in zijn oor dat ze het zouden zien, waardoor hij zelfs grijnde. Dit was iets wat hij totaal niet gewend was, maar ergens maakte het hem ietsjes vrijer doordat ze hier alleen waren, ze hadden hun eigen eilandje en er was helemaal niemand in de buurt of wat dan ook. Hij had zelf ook al wel wat gedronken, wat hem ook iets meer relaxed maakte. Stiekem was hij ook wel benieuwd hoe het zou zijn als ze hem een beetje zou uitdagen. Tot nu toe hadden ze dat nog niet gedaan, omdat hij het eigenlijk liever niet wilde. Hij wilde alles juist zonder risico en beheerst houden, dat vond hij veilig. Maar nu was hij echt nieuwsgierig naar hoe ze zou zijn als ze iets meer gedronken had en hij was er van overtuigd dat hij echt wel wat kon hebben. Ze zou het wel volhouden om langer te blijven, als ze voor volgende week vrijdag thuis waren, dan ging het goed komen. ‘Oké, dan bel ik morgen even naar mijn werk, maar ik denk dat het moet kunnen. Ik heb zo veel vakantiedagen opgebouwd dat ze waarschijnlijk alleen maar blij zijn dat ik een keer weg ben.’ Zei hij tegen haar. ‘Wil je dan in het resort blijven waar we nu zitten of gaan we kijken of we nog ergens anders naar toe kunnen?’ Vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 15/8/2021, 19:25

Aurora Philippa

Hij vertelde haar alleen maar de waarheid zei hij. "Lieverd." Zei ze tegen hem met een grote glimlach. Hij vond de jurk haar wel echt geweldig staan, maar het was verstandig om het niet te doen. Ze knikte alleen nog maar, nee het was niet verstandig en zo zelfverzekerd voelde ze zich er ook niet in. De auto werd geparkeerd in het centrum en ze stapte uit. Hij pakte meteen haar hand weer vast en vroeg aan haar of hij haar mee mocht nemen naar een winkel waar hij vaak zijn kleding kocht. "Dat mag, dat is vast een hele dure winkel, of niet?" Vroeg ze hem nu plagend. Ze legde zich er wel steeds meer bij neer dat hij dit gewoon wilde, hij wilde het voor haar betalen en hij vond het minder fijn als ze er 'nee' op zei. Dat wist ze ook wel.


Lilian Nova

Hij grijnsde en leek het niet heel vervelend te vinden wat ze bij hem deed, dat was mooi, dat was al beter en meer dan ze had verwacht van hem. Ze liepen rustig verder en het werd nu wel echt donker. Ze hield zijn hand vast en liep dichtbij hem. Het was nog heerlijk weer buiten en ze had het helemaal niet koud eigenlijk. Alex liep nog alleen in zijn zwembroek, maar hij zou sowieso niet voelen of het koud of warm was. "Zullen we weer terug gaan?" Vroeg ze na een tijdje. HIj gaf aan dat hij dan graag met haar hier wilde blijven, morgen zou hij naar zijn werk bellen en ze glimlachte daardoor vrolijk. Hij had genoeg vakantiedagen en ze waren vast blij dat hij een keer weg was. "Ach, zodra je terug bent, zullen ze zeggen dat ze je gemist hebben." Plaagde ze hem. Hij wilde weten of ze in het resort wilde blijven of ergens anders naartoe wilde gaan. "Ik vind het wel heel prettig dat we hier een beetje een privé plek hebben. Als we langer in het huisje kunnen blijven, dan blijf ik wel graag op dezelfde plek." Gaf ze eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 15/8/2021, 19:34

Matthew Greyson

Ze zei dat het mocht, ze wilde wel meteen weten of het een hele dure winkel was. Daardoor grijnsde hij eventjes. 'Daar hoef je niet eens over na te denken. Het is een goede winkel, de prijs doet er niet toe.' zei hij tegen haar. Ze weigerde het gelukkig niet, hij nam haar graag mee en hij vond het totaal niet erg om te betalen, voor hem was dit allemaal niets. Hij vond het leuk als ze er goed uit zag, hij vond het leuk als hij haar gelukkig kon maken door haar iets te geven. Voor hem maakte het daardoor niets uit dat het geld kostte, dat het duur was. Hij nam haar mee de winkel in, waar hij direct vriendelijk begroet werd. Hij kwam hier vaker. Een hele nette vrouw in dure kleding kwam naar hun toe. 'Goed om je te zien, Matthew, zoek je iets specifieks?' vroeg de dame nu aan hem, waardoor hij kort glimlachte. 'We zoeken een jurk, maar we kijken graag zelf ook even rond.' gaf hij aan. De vrouw knikte naar hem. 'Natuurlijk, ga gerust je gang. Als ik ergens mee kan helpen hoef je maar een seintje te geven.' zei ze, daarna liet ze hun weer alleen.


Alexios Evans

Lilian stelde voor om weer terug te gaan, waardoor hij knikte. 'Laten we dat maar doen ja, dan kunnen we bij het vuur zitten.' zei hij. Hij had geen idee of het voor haar al aan het afkoelen was of niet, maar hij wilde niet dat ze het koud zou krijgen en in de buurt van het vuur zou Lilian ook nog wat kunnen zien. Dat was ook wel fijn. Hij draaide daarom ook om, zodat ze weer terugliepen. Ze gaf aan dat ze het prettig vond een privéplek te hebben, dus als ze konden blijven, dan bleef ze graag op dezelfde plek. 'Ik denk wel dat dat te regelen is.' zei hij. Dat moest wel goed komen. Ze waren weer terug bij het hutje en het kampvuur brandde nog goed. Hij schonk meteen hun glazen weer vol en hij liet zich achterover op een kussen zakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 37 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum