Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 09:09

Aurora Philippa

Hij keek haar met net zoveel liefde aan door wat ze zei en ze glimlachte daardoor naar hem. Over het jasje zei hij dat het geen gesichikte outfit was voor die avond, maar dat hij hem mee zou nemen voor privé gebruik. Zijn stem klonk lichtelijk uitdagend tegen haar en ze lachte daardoor. "Dat is goed." Zei ze instemmend. De eigenaresse leek iets opgevangen te hebben, want ze verdween even en kwam later terug. Ze wenkte Aurora naar zich toe, zonder Matthew. "Kijk, ook heel mooi voor privé gebruik." Zei ze tegen haar. Aurora pakte de leren jurk even vast die ze had, ze zou zich er aardig in moeten proppen, maar waarschijnlijk was het wel iets wat Matthew leuk zou vinden. "Oh, die wil ik graag meenemen, laat het maar niet aan hem zien, wat kost ie?" Wilde ze weten. Ze gaf het bedrag aan de vrouw voor de jurk, die wilde ze zelf kopen. Daarna liepen ze weer terug naar de kassa en de eigenaresse vroeg of ze de zwarte jas die ze voor haar had gevonden ook wilde hebben. "Nee, doe alleen de jas voor Matthew maar." Zei ze uiteindelijk. Het werd anders allemaal veel te duur.


Lilian Nova

Ze bleef zachtjes zijn hand vasthouden in de bus en naar hem kijken. Hij was verder best wel stil en zat met zijn ogen gesloten, toch vond ze het fijn om hem te bekijken. Hij was gewoon ontzettend leuk. De bus stopte gelukkig al gauw en ze stapte uit bij het resort. Ze bekeek de buitenkant even, de foto’s hadden zeker niet gelogen. Het was nieuw en modern ingericht allemaal. Ze liep met Alex onder begeleiding over het terrein heen naar hun appartement. Het was echt prachtig en het leek ook niet al te druk te zijn. Het appartement was wat verder gelegen en ze ging na Alex naar binnen toe. Het was prachtig, echt heel erg mooi. Ze liep naar de schuifdeuren toe en opende die. De tuin was ook gewoon een klein paradijsje, helemaal afgesloten en zelfs met een zwembad. Niemand zou ze hier kunnen zien. “Oh Alex, wat prachtig, hier gaan we ons wel vermaken.” Zei ze nu vrolijk. Ze liep weer naar hem toe en sloeg haar armen zachtjes om zijn hals heen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 10:12


Matthew Greyson

Ze moest lachen toen hij zei dat het voor privé gebruik was en ze zei wel dat het goed was, waardoor hij grijnsde. Dat vond hij heel leuk. Aurora werd gewenkt en hij besloot het te laten gaan en eventjes verder rond te kijken. Na een tijdje zag hij haar bij de kassa verschijnen, hij hoorde haar zeggen dat ze zelf de jas niet wilde. ‘Hey, je krijgt het van mij, oké? Dit was mijn idee… je mag kopen wat je wilt.’ Zei hij zachtjes. Hij pakte zijn portemonnee uit zijn zak en hij drukte die in haar handen. ‘Het is van ons samen nu, Aurora.’ Zei hij zachtjes. Hij streek vol liefde langs haar wang, hij vond het nog steeds zo bijzonder dat ze echt met hem wilde gaan samenwonen. Hij kon niet wachten. Ze wilde eerst nog werk dingen afronden, maar daarna zou het dan zo ver zijn. Hij drukte kort zijn lippen op haar wang en daarna liep hij zelf vast naar buiten toe. Hij zou de hele avond nog genoeg binnen zijn, het was voor hem wel fijn om af en toe tussendoor wat frisse lucht binnen te krijgen. Of ze moesten een club uitzoeken waar ze ook een buiten gedeelte hadden, dat zou ook al schelen. Eten konden ze sowieso ergens op een terras.


Alexios Evans

Hij zag dat Lilian om haar heenkeek, ze leek het allemaal mooi te vinden en daar was hij blij mee, dat vond hij heel erg belangrijk. Hij wilde vooral dat Lilian het mooi vond. Ze liep naar de schuifdeuren toe en hij hoorde dat ze zei dat het prachtig was, waardoor hij zich naar haar toedraaide. Het zag er inderdaad heel erg mooi uit. Ze zouden zich wel vermaken hier en ze sloeg haar armen zachtjes om zijn hals heen. Hij pakte haar daardoor voorzichtig vast en hij nam haar helemaal mee de tuin in. Er waren ligbedden bij het zwembad en er stond een grote loungebank, waar hij zich zachtjes op liet zakken. Hij trok Lilian bij zich op schoot en hij staarde in haar ogen. ‘Ondanks dat ik de reis hier naar toe niet zo geweldig vond, moet ik zeggen dat ik blij ben dat we het gedaan hebben.’ Zei hij tegen haar. ‘Ik vind het geweldig, samen met jou. Ik ben zo blij dat je dit wilt.’ Zei hij tegen haar. Het deed hem echt goed, heel erg. Hij streek zachtjes langs haar gezicht en daarna boog hij naar haar toe en zoende hij haar voorzichtig. Het ging gelukkig wel goed, hij was alweer aardig bijgekomen van alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 12:19

Aurora Philippa

Matthew zei haar dat ze de jas van hem kreeg, het was zijn idee en ze mocht kopen wat ze wilde. Hij pakte zijn portemonnee zelfs en duwde die in haar handen. Ze keek hem even aan en voelde hoe hij langs haar wang streelde. Ze ontving ook een kusje van hem en daarna liep hij gewoon naar buiten toe. Ze keek even naar de portemonnee in haar handen, nog wel een klein beetje beduusd. Mocht ze echt met zijn geld gaan betalen? "Deze moet je houden." Zei de eigenaresse tegen haar met een grijns. Ze glimlachte daardoor en knikte. "Ja, dat is wel de bedoeling." Zei ze. Ze betaalde met het geld van Matthew en liep met de tassen weer de deur uit. Het leren jurkje had ze wel gewoon zelf betaald, dat was een verrassing voor hem, ze wilde zien wat hij ervan vond als ze met die aan een keer tevoorschijn zou komen. Toen ze hem buiten weer zag, gaf ze zijn portemonnee weer aan. "Je bent echt heel lief, dat weet je toch wel?" Zei ze zacht en liefdevol tegen hem. Ze zou nu zelf de tassen wel dragen, ze vond het echt heel leuk.



LIlian Nova

Hij pakte haar vast toen ze haar armen om hem heen sloeg en nam haar mee de tuin in. Op een grote loungebank ging hij zitten en trok haar bij zich op schoot. Ze ging schuin op zijn schoot zitten zodat ze hem nog aan kon kijken. Hij vond dat de reis niet heel geweldig was gegaan, maar hij was blij dat hij het wel gedaan had. Hij vond het geweldig, samen met haar en was blij dat ze dit wilde. "Ik ben juist blij dat jij het wilde, ondanks dat je zo bang was van te voren. "Zei ze zacht tegen hem terug. Hij zoende haar voorzichtig en ze keek hem daarna even aan. "Wat was je eigenlijk allemaal met mij van plan in het vliegtuig?" Vroeg ze hem plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 12:35


Matthew Greyson

Aurora verscheen weer en ze gaf hem zijn portemonnee terug, om daarna te zeggen dat hij heel lief was. Dat liet hem glimlachen. ‘Je bent gewoon heel belangrijk voor mij.’ Zei hij zachtjes tegen haar. Hij drukte zijn lippen op die van haar en daarna pakte hij haar eventjes stevig vast. ‘Wat wil je? Nog eventjes verder kijken of alvast naar huis toe gaan en ons klaarmaken voor vanavond?’ Vroeg hij. Hij vond het allemaal leuk, zolang hij bij Aurora was maakte het hem niet zo heel erg veel uit wat ze deden, alles was leuk met haar en hij werd overal enthousiast van. Hij was echt stapelgek op haar. ‘Ik heb eigenlijk nog een cadeautje voor je, maar dat kan eventueel ook wachten tot morgen. Net wat jij wilt.’ Zei hij nu tegen haar. Als ze dat liever morgen deed dan vond hij het ook goed, hij liep net zo graag nog een rondje met haar door de stad.


Alexios Evans

Ze zei dat ze juist blij was dat hij dit wilde, ondanks dat hij bang was. Daardoor glimlachte hij. ‘Ik wil heel graag dit soort dingen vaker met jou doen en dan moet ik het toch echt leren. Het werkt niet als ik nooit over mijn grenzen ga, hoe moeilijk ik het ook vind. Ik wil heel graag vaker met jou op reis.’ Zei hij zachtjes en oprecht tegen haar. Toen hij haar bij zich op schoot trok draaide ze zich zo dat ze naar hem kon kijken en ze vroeg opeens wat hij allemaal met haar had willen doen in het vliegtuig. Dat liet hem even grijnzen. ‘Om heel eerlijk te zijn... als het aan mij had gelegen hadden we alles gedaan daar, ik had niet eens meer door dat we in een vliegtuig zaten. Matt heeft mij wel eens verteld hoe heftig het kan zijn om het bloed te drinken van iemand die je heel aantrekkelijk vindt, maar ik had dat gevoel nog nooit zo intens meegemaakt en ik wist niet wat mij overkwam.’ Zei hij zachtjes. ‘Ik ben blij dat je mij kon onderbreken, ik denk echt dat ik gewoon door was gegaan.’ Zei hij. Hij schaamde zich er voor, maar het kwam voort uit instinct en hij wist dat hij er weinig aan kon doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 12:40

Aurora Philippa

HIj zei haar dat ze gewoon heel belangrijk voor hem was. Ze glimlachte liefdevol daardoor naar hem. Ze ontving een kus van hem en bleef even dicht tegen hem aan staan. Hij vroeg wat ze wilde. "Laten we naar huis gaan en ons klaarmaken voor vanavond. Dat lijkt me fijn." Zei ze glimlachend tegen hem. Hij zei vervolgens dat hij nog een cadeautje voor haar had, maar dat kon ook wachten tot morgen. "Ik kan niet wachten tot morgen op een cadeautje, dan had je dat niet moeten zeggen." Lachte ze hem toe. "Ik ben nu veel te nieuwsgierig." Zei ze meteen tegen hem.


LIlan Nova

Hij wilde dit soort dingen echt vaker met haar doen en dan moest hij het toch echt leren. Hij gaf aan dat het niet zou werken als hij nooit over zijn grenzen heen zou gaan, hoe moeilijk hij het ook vond. Hij wilde graag vaker met haar op reis. "Dat gaan we doen, het went vast wel." Zei ze zacht tegen hem. Hij vertelde haar wat hij allemaal met haar wilde doen in het vliegtuig en ze pakte hem daardoor steviger vast. "Kunnen we dat nu niet doen?" Vroeg ze hem zachtjes bij zijn oor. Ze wist niet of hij het wilde, maar ze vond het de vorige keer echt fijn met hem en hoopte zeker erop dat het vaker mogelijk was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 12:52


Matthew Greyson

Ze bleef dicht tegen hem aan staan en ze zei dat ze wel naar huis zouden gaan om kleding aan te trekken voor vanavond. Hij knikte daardoor en hij nam haar met zich mee naar de auto toe. Ze zei dat ze niet kon wachten tot morgen op het cadeautje, daarvoor was ze veel te nieuwsgierig. Dat liet hem even grijnzen. ‘Oké, dan kleden we ons zo eerst om en dan geef ik je daarna het cadeau, dan hoef je niet te lang te wachten.’ Zei hij. Hij reed terug naar huis en hij hielp haar met de tassen naar boven brengen. ‘Ik zie je dan straks wel beneden verschijnen als je klaar bent, ik kleed mij om en zorg dan dat je cadeautje er is.’ Zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij gaf haar een kus en daarna begon hij geschikte kleding te zoeken. Hij koos voor een nette en aansluitende zwarte pantalon met een overhemd in dezelfde kleur als haar jurk. Toen hij klaar was liep hij naar beneden toe om het cadeau te regelen. Ze zou toch nog even bezig zijn.


Alexios Evans

Ze dacht dat het allemaal wel zou wennen en ze wilde vaker op reis met hem. Dat liet hem glimlachen omdat hij dat zelf ook graag wilde. Het leek hem heerlijk. Daarna pakte ze hem stevig vast en vroeg ze of ze niet nu konden doen wat hij in het vliegtuig had willen doen. Direct was alle opwinding terug en hij ademde langzaam in. ‘Ik... ik weet niet of dat gaat zonder dat ik van je wil drinken.’ Gaf hij heel eerlijk toe. Hij verlangde er zeker genoeg naar, hij wilde het veel vaker met Lilian proberen, maar hij bleef nog steeds heel voorzichtig en hij had de neiging om elk gevaar maar uit de weg te gaan, voor de zekerheid. Puur omdat hij geen risico met haar wilde nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 13:29

Aurora Philippa

Hij zei haar dat ze zich eerst zouden omkleden en dan gaf hij haar daarna het cadeau, dan hoefde ze niet lang te wachten op hem. Ze glimlachte breed naar hem en ging bij hem in de auto zitten. Ze zouden zich eerst omkleden en daarna gaf hij haar het cadeau. Dan hoefde ze niet te lang te wachten. "Heel goed idee." Zei ze vrolijk. Ze ontving nog een kus van hem. Ze nam de tassen mee naar boven en kleedde zich in de slaapkamer om in de mooie blauwe jurk. Ze bekeek zichzelf even met een glimlach en vlocht haar lange haar maar even in, dat viel mooi over haar schouder heen. Ze trok maar wel weer haar zwarte pumps eronder aan. Het stond goed, ze wist alleen niet hoe lang ze daar nog op kon lopen. Vervolgens deed ze nog haar make-up en ging ze daarna naar beneden, heel nieuwsgierig naar wat Matthew voor haar geregeld had.

Lilian Nova

Hij wist niet of het ging zonder van haar te drinken. Ze dacht even na, hij had al wel aardig wat van haar gedronken en ze wist niet zeker of ze het nog een keer zou redden. Ze zou zich dan niet al te lekker voelen. Ze drukte daarom zacht een kusje op zijn wang."Dan doen we het niet, Alex, zullen we gaan winkelen?" Zei ze zachtjes tegen hem. Het was niet erg. Ze konden het niet zo doen. Hij wilde ook geen risico nemen en dat deed ze liever zelf ook niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 15:03

Matthew Greyson

Zodra hij alles op orde had hoorde hij Aurora naar beneden komen, ze zag er ontzettend goed uit. Hij pakte haar zachtjes vast en hij tilde haar op, om haar zo boven zijn hoofd een rondje te draaien. 'Je bent beeldschoon.' fluisterde hij. Hij zette haar weer neer en hij drukte zijn lippen op haar wang, daarna pakte hij haar stevig vast. Waarschijnlijk was ze heel erg benieuwd naar haar cadeau, daardoor nam hij haar met zich mee naar buiten toe. Daar stond de auto voor de deur geparkeerd, hij had een strik op de motorkap geplakt. Hij nam haar mee en eenmaal bij de auto gaf hij haar de sleutels aan. 'Hij is voor jou.' zei hij zachtjes tegen haar.


Alexios Evans

Lilian leek eventjes te twijfelen, maar uiteindelijk drukte ze haar lippen op zijn wang en zei ze dat ze het niet deden, ze vroeg of ze zouden gaan winkelen. Hij glimlachte daardoor zwakjes. 'Het spijt mij dat het nog niet gewoon zorgeloos kan.' zei hij. 'Ik hoop dat het op een gegeven moment gewoon kan, zonder dat ik meteen van je wil drinken, zonder problemen... maar ik denk dat ik dat wel eventjes moet leren.' zei hij eerlijk. Hij verlangde echt ontzettend naar haar, dat was het probleem zeker niet, hij wilde alleen echt niet het risico nemen dat hij toch te heftig werd, dat het toch niet zou gaan. 'Laten we maar winkelen dan ja, want als je de hele middag zo bij mij op schoot blijft zitten weet ik niet of ik mij wel kan inhouden.' plaagde hij haar. Hij kon in ieder geval wel al iets losser met het onderwerp omgaan, dat was al een hele vooruitgang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 15:17

Aurora Philippa

Hij pakte haar vast en draaide haar een rondje. Hij vond haar beeldschoon. "Jij ziet er ook heel goed uit." Zei ze met twinkelende ogen tegen hem. Hij drukte zijn lippen op haar wang en ze omhelsde hem eventjes. Ze werd meegenomen naar buiten toe en om de Corvette zat een grote strik. Hij was voor haar. "Nee? Echt!" Ze sloeg haar handen even voor haar mond en keek hem verbaasd aan. Daarna pakte ze de sleutels van hem aan en sloeg ze haar armen om zijn nek heen. Ze zoende hem vol liefde en passie. Hij moest nu wel stoppen met cadeaus geven en dingen voor haar kopen, dit was allemaal veel te veel, maar het was ook ontzettend lief en ze was gek op de auto. Ze had het zo leuk gevonden om er even in te rijden en nu was hij voor haar..


Lilian Nova

Het speet hem dat het niet gewoon zorgeloos kon. Hij hoopte dat het op een gegeven moment wel zou kunnen, zonder dat hij meteen wilde drinken en zonder problemen, maar dat moest hij wel leren. "We hebben alle tijd daarvoor, ik wil het je graag leren." Zei ze zacht en lief tegen hem. Ze gaf hem nog een klein kusje. Hij plaagde haar, als ze de hele middag zo bij hem op schoot bleef zitten, wist hij niet of hij zich wel kon inhouden. Ze kwam daardoor van hem af en trok hem overeind tegen haar aan. "Laten we heel snel gaan dan." Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 15:31

Matthew Greyson

Ze vond dat hij er ook heel goed uitzag, waardoor hij glimlachte. Matthew had genoeg zelfvertrouwen, maar hij vond het alsnog heel fijn om te horen dat ze tevreden was met zijn uiterlijk. Dat deed hem sowieso goed. Toen ze de auto zag keek ze hem wat verbaasd aan en ze vroeg of het echt zo was, waardoor hij grijnsde en knikte. 'Hij is voor jou. Ik gebruik hem eigenlijk veel te weinig en ik gun het je enorm, ik heb liever dat jij er heel veel plezier van hebt, daar heb ik zelf namelijk ook meer plezier van. Dat maakt mij gelukkiger dan wanneer hij in de garage staat niets te doen.' zei hij eerlijk tegen haar. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen nadat ze de sleutels had overgenomen en hij werd door haar gezoend. Hij ging er meteen in mee en hij trok haar dichter tegen zich aan.


Alexios Evans

Ze vond dat ze alle tijd hadden en dat ze het hem heel graag wilde leren. 'Hm, ik leer heel erg graag van jou.' zei hij daardoor glimlachend. Ze moesten gewoon rustig aan wat meer dingen proberen, ze hadden nu eigenlijk al meer kunnen doen dan hij ooit verwacht had. Dan moest het wel goed komen, als ze voorzichtig deden. Ze kwam overeind en ze zei dat ze snel moesten gaan, hij werd ook al overeind getrokken. Hij grijnsde daardoor naar haar en hij gaf haar nog kort een kusje. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee, ze liepen weer een stukje over het resort, wat echt prachtig was. 'Je loopt vanaf het resort zo naar het strand toe, daar hebben ze ook een restaurant aan het water. Wil je daar misschien vanavond gaan eten?' stelde hij nu voor. 'Ik dacht dat we vandaag konden winkelen en daarna misschien lekker rustig aan kunnen doen hier, dan kan jij ook een beetje bijkomen. Dan wil ik morgen graag op pad om je wat plekken van vroeger te laten zien.' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 15:38

Aurora Philippa

De auto was helemaal voor haar, hij gebruikte hem sowieso te weinig en gunde het haar enorm. Hij had liever dat zij er heel veel plezier van had. Dan had hij er ook meer plezier van. Het maakte hem gelukkiger dan wanneer hij in de garage stond niets te doen. Hij ging mee in de zoen en daarna keek ze hem met twinkelende ogen aan. "Dankjewel, ik ben echt zo gek op jou, maar ook op deze auto, wat een beauty" Zei ze vrolijk en lief tegen hem. Ze keek weer naar de auto met een grote glimlach. Nu zou ze haar kia kunnen verkopen. Wat zouden ze maandag op het werk zeggen als ze met deze auto aan kwam? Ze kon nu al niet wachten.


Lilian Nova

Hij leerde heel erg graag van haar en ze glimlachte hem liefdevol toe. "Zelfs dat is leuk met jou." Zei ze lief tegen hem. Ze werd meegenomen door hem het appartement uit. Hij vertelde dat ze aan het strand nog een restaurant hadden, aan het water. Daar wilde hij die avond gaan eten. "Ja, dat lijkt me fijn." Knikte ze. Ze zouden gaan winkelen en daarna lekker rustig aan doen. Dan kon zij ook een beetje bijkomen. Morgen zou hij haar plekken van vroeger laten zien. "Ja, dat lijkt me heel fijn. Ik ben zo benieuwd." Zei ze vrolijk. Ze liep met hem verder en dacht na over wat ze allemaal nog nodig had. Ze moest nog best wel veel hebben eigenlijk. Ze kneep zachtjes in zijn hand en kwam langs een ijskraampje. "Zullen we voor nu een ijsje nemen terwijl we verder lopen naar de winkels?" Vroeg ze aan hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 15:54

Matthew Greyson

Ze bedankte hem en ze zei dat ze gek was op hem, maar ook op de auto. Ze vond het een beauty. 'Net zoals jij.' zei hij zachtjes. Hij streek met zijn vingers langs haar gezicht en hij staarde in haar mooie ogen. 'Laten we dan maar gaan, in jouw auto.' zei hij grijnzend. 'Ik heb enorm veel zin in deze avond met jou.' zei hij daarna. Hij liet zijn blik nog eens over haar heen glijden, ze zag er echt beeldschoon uit, hij was zo blij met haar. Hij kon nog steeds niet echt geloven dat ze bij hem wilde komen wonen. Dat ze het echt zag zitten met hem. Hij kon niet echt geloven dat hij na de vorige keer weer zo gelukkig was met iemand.


Alexios Evans

Ze dacht dat zelfs dat leuk was met hem, waardoor hij grijnsde. 'Dat is afwachten.' zei hij plagend. Ze vond het fijn om bij het strand te gaan eten, het leek hem ook echt heerlijk. Ze wilde ook morgen op pad gaan, want ze was heel benieuwd. 'Ik ook, het is voor mij ook nogal lang geleden en ik ben benieuwd wat er allemaal nog hetzelfde is. Waarschijnlijk heel weinig.' zei hij. Ze kneep in zijn hand en ze liepen langs een ijskraampje, ze wilde graag een ijsje en dan verder lopen naar de winkels. 'Ja, laten we dat doen.' zei hij. Hij vond het wel een goed idee. Hij had het sowieso echt naar zijn zin met haar, hij was zo blij dat ze hier waren nu, dat het allemaal goed was gegaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 20:19

Aurora Philippa

Hij vond de auto net als haar een beauty en ze keek hem weer even aan met twinkelende ogen. Hij streelde langs haar gezicht en ze keek hem liefdevol aan. "Ech t heel erg bedankt, Matthew." Zei ze nog zacht en lief tegen hem. Ze vond de auto zo geweldig. Hij wilde gaan in haar auto en zei dat hij zin had in deze avond met haar. " Ik heb zin in ons hele leven samen." Ze gaf hem nog even een klein kusje. "Maar ook zeker in vanavbond." Voegde ze er nog aan toe. Ze keek even naar de sleutels in haar hand en naar de auto. Daarna liep ze naar de bestuurderskant toe en stapte achter het stuur. "Mijn mooie auto." Zei ze en ze klopte even op het stuur. Daarna startte ze de auto.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 20:59

Matthew Greyson

Ze bedankte hem en hij glimlachte liefdevol naar haar. Hij deed het echt graag voor haar, het maakte hem juist gelukkig. Als hij zag hoe blij ze er van werd, werd hij dat zelf ook. Ze zei dat ze zin had in hun hele leven samen, maar ook zeker in vanavond. Dat liet hem weer helemaal stralen. 'Oh, ik ben toch zo blij met jou!' zei hij enthousiast tegen haar. Ze ging aan de bestuurderskant zitten en hij kwam naast haar zitten, ze zei dat het haar mooie auto was en hij grijnsde daardoor. Hij was blij dat hij dit gedaan had, ze verdiende het. Hij raakte even kort haar hand aan, hij was echt heel erg gek op haar. Hij zou Aurora niet genoeg kunnen laten merken hoe blij hij was met haar in zijn leven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 21:04

Aurora Philippa

Haar opmerking deed hem zeker goed. Hij werd enthousiast daardoor en zei dat hij blij met haar was. Hij wist niet half hoe gelukkig ze met hem was, hoe goed hij haar liet voelen. Ze voelde zich vrouwelijk en mooi door hem. Ze gaf zelfs haar baan voor hem op om altijd bij hem te zijn, ze was stapelgek op hem. Toch knaagde het ergens wel aan haar dat zij ouder zou worden en hij niet. Kinderen maakte ze zich niet druk om, maar ze wilde gewoon voor altijd bij hem zijn. In de auto raakte Matthew haar hand aan en ze keek met een gelukkige glimlach naar hem opzij. "Daar gaan we dan." Zei ze vrolijk en ze startte de auto en reed weg. Ze ging naar het centrum toe en parkeerde de auto op de algemene parkeerplaats. " Waar wil je gaan eten?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 21:19

Matthew Greyson

Hij bleef naar haar staren, ze leek gelukkig te zijn, maar ze leek zich ergens zorgen om te maken. Hij kon het aan haar gezicht zien en hij vond dat meteen lastig. 'Hey, wat is er?' vroeg hij zachtjes aan haar. Hij wilde er voor haar zijn, hij wilde dat ze al haar zorgen kon uitspreken tegenover hem. Ze reed weg en toen ze bij de parkeerplaats waren vroeg ze waar hij wilde gaan eten. 'Hm, ik weet wel een goede plek.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar met zich mee, hij wist een heel luxe maar leuk tentje, waar niet zomaar iedereen naar binnen kwam. Het was best wel high class, maar het eten was geweldig. Het was allemaal vrij exotisch en bijzonder en de borden werden opgemaakt alsof ze een kunstwerk waren. Toen ze binnenkwamen was alles heel kleurrijk aangekleed en overal stonden planten. Er kwam meteen iemand naar hun toe en hij vroeg of ze op het terras mochten zitten, wat er nog mooier uit zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 21:25

Aurora Philippa

Het was soms wel jammer dat hij zo bijzonder opmerkzaam was. Hij wilde weten wat er met haar aan de hand was. Ze keek hem even aan daardoor. " Ik ben zo gelukkig met jou, maar ik besef me ook dat ik niet samen met je oud kan worden." Zei ze zachtjes tegen hem. Wanneer ze de auto geparkeerd had en aan hem had gevraagd waar hij heen wilde, gaf hij aan wel een leuke plek te weten. Ze hield zijn hand vast en liet hem haar meenemen. Toen ze zag waar ze heen gingen, ademde ze even diep in. Hier had ze ooit een keer willen eten, maar ze had toen niet op tijd gereserveerd en mocht niet naar binnen. Ook haar kledingstijl werd toen niet goedgekeurd. Nu liep Matthew zonder problemen met haar naar binnen en hadden ze zelfs plek op het terras. "Jeetje, ken je deze mensen hier zo goed?" Vroeg ze zacht aan hem. Ze ging voorzichtig aan de afgesproken tafel zitten op het prachtige terras.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 21:31

Matthew Greyson

Ze zei dat ze zo gelukkig was met hem, maar dat ze zich ook besefte dat ze niet samen met hem oud kon worden. Daardoor knikte hij langzaam. 'Dat is zo.' zei hij zachtjes. 'Ik zou ook ontzettend graag samen oud worden met jou, Aurora. Niets liever dan dat. Maar dat kan ik niet. Het enige wat ik je kan bieden is om voor eeuwig samen te zijn met mij.' sprak hij nu zachtjes. 'Dat wil ik niet. Nog niet. Niet nu. Ik wil dat je optimaal geniet van je leven als mens.' voegde hij er aan toe. 'Maar mocht het punt er zijn waarop jij het gevoel hebt dat je er aan toe bent, dat we een paar jaar verder zijn, dan wil ik je niet kwijtraken, Aurora. Echt niet. Dan kunnen we er voor kiezen om je voor altijd bij mij te laten zijn. Ik kan je veranderen. Maar dat is niet iets waar je zomaar een beslissing over moet nemen. Je bent nog jong, je hebt nog een heel mensenleven voor je en hoe makkelijk het nu voor mij ook lijkt te zijn, zo is het niet altijd. Je mist een hele hoop dingen. Een hele hoop gevoel. Ik wil je dat nu niet ontnemen, maar wellicht ooit.' zei hij zachtjes. Toen ze binnenkwamen en naar het terras gingen vroeg ze of hij deze mensen zo goed kende, waardoor hij even naar haar keek. 'De eigenaar is een vriend van mij.' zei hij tegen haar. 'Hij komt wel eens op mijn feestjes en ik ga wel eens naar die van hem.' legde hij uit. 'En ik kom nogal vaak in restaurants.' gaf hij daarna toe. Hoewel het eten voor hem niet zo heel speciaal was, hield hij wel enorm van het sociale gedeelte. Toen Aurora nog niet in zijn leven was gekomen, hield hij zich constant bezig met dit soort dingen, met het maar niet eenzaam en alleen zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 1/8/2021, 21:43

Aurora Philippa

Hij gaf haar wel gelijk en hij wilde ook oud met haar worden. Het ging gewoon niet en dat wist ze zelf ook dondersgoed. Hij kon haar alleen een leven lang samen aanbieden, voor eeuwig samen, ze zou dan veranderen. Ze slikte even en knikte, dat was de enige optie. Hij wilde dat nu nog niet met haar doen, ze moest genieten van het mens zijn. Dat wilde ze ook echt wel, ze wilde van dit leven genieten. Waarschijnlijk zou er wel een moment komen over een paar jaar en dan zou hij haar veranderen, al moest ze daar niet zomaar een beslissing over nemen, misschien ooit over een paar jaar. Hij was er wel toe bereid in ieder geval, zelf had ze geen idee hoe erg ze zelf zou veranderen als ze een vampier zou zijn, wellicht was dam alles veel minder fijn. Dat kon zomaar. "Laten we eerst maar gaan samenwonen." Zei ze uiteindelijk zachtjes tegen hem. Hij gaf aan dat de eigenaar een vriend was en dat ze bij elkaar op feestjes kwamen. "Ah vandaar dat je hier zo naar binnen mag, ik heb het ooit geprobeerd, maar het lukte me echt niet." Zei ze tegen hem. Ze pakte over de tafel zijn hand even vast. " Je moet me niet teveel verwennen hoor, straks ga ik er nog vanuit en word alles normaal. Ik vind het juist leik als je me af en toe zo enorm verrast." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 1/8/2021, 21:47

Matthew Greyson

Hij zag haar weer nadenken en uiteindelijk zei ze dat ze eerst maar moesten gaan samenwonen. 'Dat lijkt mij een heel goed idee.' zei hij glimlachend tegen haar. Het was iets waar ze zich nu nog niet druk om moesten maken, want het was nog lang niet aan de orde. Ze moesten nu gewoon genieten van dit soort momenten. Ze zei dat ze ooit geprobeerd had om hier binnen te komen, maar het lukte echt niet. Dat liet hem glimlachen. 'Ik geloof dat ik overal wel naar binnen kom.' zei hij. Dat was het voordeel als je heel veel geld had, dan had je automatisch vrienden. Het waren niet echte vrienden, maar toch. Ze pakte zijn hand vast en ze zei dat hij haar niet te veel moest verwennen, straks ging ze er nog vanuit en weer alles normaal, ze vond het juist leuk als hij haar af en toe zo enorm kon verrassen. 'Ik zal mijn best doen.' zei hij. 'Ik wil je gewoon heel graag verwennen, ik heb dit jarenlang in mijn eentje gedaan en ik wil juist alle dingen die ik leuk vind met iemand delen, dan pas heeft het echt betekenis.' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 07:52

Lilian Nova

Hij vond het afwachten en ze glimlachte daardoor, ze wist zeker dat alles leuk was met hem. Het was voor hem al lang geleden dat hij op de plaatsen geweest is, hij was benieuwd wat er allemaal nog hetzelfde was. “Vast nog wel iets wat je kan herkennen.” Vertrouwde ze hem toe met een glimlach. Bij de ijskraam bestelde ze een chocolade ijsje en ze keek vragen naar Alex wat hij wilde. Ze kneep zachtjes in zijn hand. Dit was wel heel erg fijn samen. Ze had het echt naar haar zin met hem en hoopte dat de vakantie fijn zou verlopen.



AUrora Philippa

Het leek hem een goed idee om eerst maar te gaan samenwonen. Ze dacht er nog heel even over na, ze wist echt niet of ze het zou willen dat hij haar zou veranderen. Ze had geen idee. Hij had wel aangegeven dat bijvoorbeeld alleen al de seks heel anders zou zijn tussen vampiers. Hij vertelde dat hij overal wel binnen kon komen. "Mooi dat ik dan met jou mee ben." Grijnsde ze hem toe. Hij wilde ook zijn best doen om haar niet teveel te verwennen. Hij wilde het wel graag, hij had het jarenlang alleen gedaan en hij wilde alle dingen die hij leuk vond delen met iemand. Dat gaf het meer betekenis. "Dat is zeker waar." Ze kneep zachtjes in zijn hand. "Ik ben wel blij dat ik jou heb gevonden." Zei ze zacht. Vervolgens kwam er een ober naar hen toe en ze ontving de kaart.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 08:55


Alexios Evans

Lilian zei dat er vast nog plekken waren die hij zou herkennen, waardoor hij knikte. ‘Waarschijnlijk wel ja.’ Stemde hij in. Ze bestelde een ijsje en hij bestel er eentje met vanille smaak, zodra ze het allebei hadden gekregen rekende hij af. Hij gaf haar het ijsje aan en daarna pakte hij haar hand vast en liepen ze verder richting de winkels. Het was heerlijk zo. Het was warm, de zon scheen, de plek waar ze zaten was prachtig en ze waren samen. Het voelde heel erg fijn. Hij at rustig zijn ijsje op en toen ze bij de winkels kwamen was het ietsjes drukker, maar nog niets wat hij niet aan zou kunnen. Hij nam haar mee het eerste winkeltje in, allemaal geschikte kleding voor vakantie, dus dat kwam mooi uit.


Matthew Greyson

Ze zei dat het dan maar goed was dat ze met hem mee was, waardoor hij grijnsde. ‘Ik zou niet anders willen.’ Zei hij zachtjes tegen haar. Ze kneep in zijn hand en ze zei zachtjes dat ze blij was dat ze hem gevonden had, waardoor hij weer glimlachte. ‘Ik ook, heel erg blij.’ Zei hij. Hij bekeek de kaart even en daarna keek hij weer naar Aurora. ‘We kunnen het vijf gangen menu doen, we hebben tijd genoeg om uitgebreid te eten en het is geweldig.’ Stelde hij voor. Hij vond dat wel leuk, meerdere prachtige gerechtjes. Het maakte hem ook totaal niet uit wat het zou kosten, hij wilde gewoon genieten met haar samen. De ober kwam en hij bestelde alvast een fles wijn, daarna keek hij vragend naar Aurora om te zien of ze het menu wilde of liever een los gerecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 09:06

Lilian Nova

Hij gaf toe dat er waarschijnlijk toch wel plekken waren die hij nog zou herkennen. Hij betaalde de ijsjes en ze genoot van het slenteren over de weg, in haar ene hand het ijsje en met haar andere hand had ze die van Alex vast. Wanneer het ijsje op was, werd ze meegenomen het eerste winkeltje in. Meteen mooi, want hier kon ze wel wat dingen kopen. Ze liep rustig langs de rekken en pakte af en toe wat eruit wat ze wilde passen. Met haar handen vol ging ze weer op zoek naar Alex om te zien wat hij allemaal wilde passen.


Aurora Philippa

Hij zou niet anders willen dan dat ze met hem mee zou gaan. Hij was ook heel blij dat ze hem gevonden had en ze glimlachte breed naar hem. Hij stelde voor om een vijf gangen menu te doen, ze hadden tijd genoeg en het was geweldig. Ze bekeek heel even de kaart en knikte uiteindelijk. "Ja, laten we dat maar doen." Zei ze. Ze was bij dat hij een fles wijn bestelde, dat vond ze wel lekker. Ze gaf de kaart weer terug aan de ober met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 09:32


Alexios Evans

Eenmaal in het winkeltje zag hij dat Lilian rond begon te kijken en hij liep zelf ook langs de rekken. Hij pakte een paar shirts, wat overhemden met korte mouwen en een paar korte broeken. Toen hij Lilian weer tegen kwam zag hij dat ze zelf ook al aardig wat uitgezocht had. Daardoor glimlachte hij. Ze liepen naar de paskamers toe, waar de de enige waren. Dat vond hij fijn. ‘Als je iets leuks aan hebt moet je het mij wel eventjes laten zien hoor .’ Zei hij grijnzend tegen haar. Daarna ging hij het pashokje in en begon hij de verschillende kleding te passen. Het zat allemaal wel een beetje zoals hij verwacht had, er was niets wat hij niet echt aankon, dus hij zou het allemaal meenemen.


Matthew Greyson

Aurora vond het ook leuk om het vijf gangen menu te doen, hij gaf dat dus ook door. Hun glazen werden volgeschonken en hij streek met zijn vingers over haar hand heen. Het was echt heel erg fijn zo samen. Hij nam een slokje van de wijn en die smaakte hem ook heel erg goed. Al vrij snel werd hun eerste gerechten gebracht en hij liet haar hand weer los, zodat ze konden gaan eten. Het zag er echt prachtig uit. Hij nam een hapje en het smaakte hem ook wel goed, voor normaal eten dan. Af en toe liet hij zijn blik over Aurora heen glijden, ze zag er zo mooi uit. ‘Je bent heel erg mooi.’ Zei hij dus ook opeens zachtjes tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 09:52

Lilian Nova

Hij glimlachte haar toe en ze zag dat hij zelf ook al een behoorlijke stapel had. Ze grijnsde daardoor even. Ze ging het pashokje in en hoorde nog van hem dat als ze wat leuks aan had, ze het hem moest laten zien. "Doe ik, maar dat geld ook voor jou." Zei ze terug tegen hem met een grijns. Ze paste een paar simpele dingen, gewoon wat hemdjes en korte broeken en daarna had ze een mooie bikini aangetrokken, zwart, helemaal bezaaid met gouden stiksels en kleine bedeltjes aan de onderkant van het topje. Ze liep daardoor het hokje uit en stak haar hoofd bij die van Alex om het hoekje. "Wil je de bikini zien?" Vroeg ze grijnzend aan hem.


Aurora Philippa

Ze nam een slok van de wijn, hij smaakte haar heerlijk en genietend keek ze Matthew aan. Hij streelde over haar hand heen en ze voelde zich volledig ontspannen en op haar gemak zo. Al vrij snel ontvingen ze het eerste gerecht. Ze keek verbijsterd naar het kleine kunstwerk. Het was niet veel, maar zag er wel prachtig uit. Ze begon er rustig van te eten. Het was heerlijk voor haar. Ineens hoorde ze de zachte stem van Matthew, hij vond haar heel erg mooi. Ze voelde daardoor de vlinders in haar buik en keek hem even aan. "Dankjewel, ik vind het zo lief om te horen van je." Zei ze zachtjes tegen hem. Wanneer ze haar eerste gerecht op had, keek ze hem weer aan. Het was gewoon echt fijn om zo bij hem te zijn en ze genoot van ieder moment.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 20 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum