Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 17:31

Lilian Nova

De rest van de dag moest ze ook voldoende drinken. "Dat zal ik doen, dokter." Plaagde ze een beetje, toch zou ze wel voldoende drinken, dat was alleen maar slim. Hij streelde even langs haar wang en daarna zoende hij haar zachtjes. Ze genoot van hem en vond het heel fijn. Ze liet hem gaan en zei hem gedag. Daarna begon ze rustig haar kleding aan te trekken en wanneer ze helemaal klaar was, plofte ze buiten in de kussens neer en keek ze naar Alex die alles begon klaar te maken voor haar. "Wat ben je toch een droomman." Zuchtte ze genietend naar hem met een glimlach.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 17:38

Alexios Evans

Ze zei plagend dat ze het zou doen en ze noemde hem bij zijn titel, waardoor hij even grijnsde. 'Dokter Evans voor jou, mevrouw Nova.' plaagde hij haar zachtjes. Toen ze klaar was plofte ze op de kussens neer en keek ze hoe hij het eten aan het klaarmaken was, ze zei zuchtend dat hij een droomman was, waardoor hij grijnsde. Hij vond het leuk om te horen. Hij pakte een schone platte steen en hij legde daar de broodjes en de gebakken eitjes op. 'Klaar voor consumptie.' zei hij grijnzend. Hij kwam bij haar zitten en hij gleed even zachtjes met zijn vingers over haar rug heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 18:06

Lilian Nova

Ze grinnikte zachtjes toen hij aangaf dat het voor haar dokter Evans was en hij noemde haar bij haar achternaam. "Nog aantrekkelijker, dokter Evans." Plaagde ze hem terug. Hij grijnsde toen ze hem een droomman noemde en hij legde de broodjes en gebakken eitjes klaar voor haar. Het rook echt heel goed. Hij gaf aan dat het klaar was voor consumptie. "Jeetje, een echt katerontbijt, het ruikt heerlijk." Zei ze vrolijk tegen hem. Ze begon smakelijk te eten. Het was echt heel lekker en ze genoot ervan. Ze keek naar de zon die langzaam wat meer omhoog kwam, het was weer schitterend weer. "Hoe laat worden we weer opgehaald?" Wilde ze van hem weten.


Aurora Philippa

Hij zei grijnzend dat ze het slim wist te spelen en ze knipoogde daardoor naar hem. "Natuurlijk kan ik dat." Lachte ze hem toe. Ze had echt wel wat geleerd en ze vond dit alleen maar leuk. De zoen werd iets langer, maar daarna vond hij dat ze op moest schieten. Hij ging de badkamer uit en ze douchte zich verder. Wanneer ze klaar was, droogde ze zichzelf helemaal af en daarna föhnde ze eerst haar haren zodat die weer droog waren en mooi over haar rug heen vielen. Ze zou ze straks opsteken, wanneer ze haar jurk aan had. Ze kwam de badkamer uit en zag dat Matthew al helemaal aangekleed was. "Hoi, knappe man." Glimlachte ze hem toe. Ze trok haar ondergoed rustig aan en daarna pakte ze de mooie jurk die haar als gegoten zat. Daarna ging ze weer naar de badkamer en stak zorgvuldig haar haren op, ze haalde ook de pleister van haar hals af en bekeek zichzelf even, je zag het inderdaad maar amper. Ze pakte haar make-up erbij en maakte zichzelf mooi. Daarna was ze klaar om te gaan en kwam ze vrolijk terug naar Matthew.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 18:17

Alexios Evans

Ze plaagde hem weer net zo hard terug en ze zei dat het nog aantrekkelijker was, waardoor hij grijnsde. 'Pas jij nou maar op, anders wil ik wel even een lichamelijk onderzoek doen hoor, kijken of je een beetje gezond bent.' plaagde hij haar nu. Ze zei dat het eten heerlijk rook en dat het een echt kater ontbijt was, waardoor hij grijnsde. 'Ik moet natuurlijk wel een beetje goed voor je zorgen.' zei hij. Ze keek naar de zon en ze begon ook al te eten, het leek haar goed te smaken. Ze wilde weten hoe laat ze weer opgehaald zouden worden. 'Over een uurtje of twee geloof ik.' zei hij tegen haar. Hoewel hij het hier heel goed naar zijn zin had, was het ook wel weer lekker om terug te gaan. Het zou in ieder geval makkelijker zijn voor hem om aan bloed te komen zonder dat hij constant van Lilian moest drinken.


Matthew Greyson

Ze zei lachend dat ze het natuurlijk slim wist te spelen en hij grijnsde daardoor, hij vond het eigenlijk alleen maar heel erg leuk. Toen hij zijn pak aanhad kwam Aurora ook tevoorschijn, ze leek tevreden te zijn met hoe hij er uit zag, want ze noemde hem knap. 'Jij bent ook beeldschoon, jammer dat je die jurk aanmoet.' plaagde hij haar nog een beetje. Ze trok de jurk aan, die stond haar toch echt wel geweldig. Daarna verdween ze de badkamer weer in. Hij trok zijn stropdas netjes en na een tijdje kwam Aurora weer terug. Ze zag er ontzettend mooi uit. 'Echt prachtig.' zei hij zachtjes. Hij drukte kort zijn lippen op die van haar en daarna streek hij zachtjes langs haar hals. Het was helemaal niet zo goed zichtbaar, maar voor hem was het genoeg om hem wat uit te dagen. 'Klaar om te gaan?' vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 18:39

Lilian Nova

Hij gaf aan dat ze op moest passen en anders wilde hij wel een lichamelijk onderzoek bij haar doen, kijken of ze wel gezond was. "Dan ziet u vast dokter dat ik helemaal verliefd ben op een zekere meneer." Plaagde ze weer. Hij gaf aan over het ontbijt dat hij wel goed voor haar moest zorgen. "Dat doe je zeker, je zorgt fantastisch voor me." Knikte ze nu. Hij gaf aan hoe laat ze opgehaald werden en ze knikte daardoor. Ze konden nog heel even van de rust en stilte hier genieten en dan zouden ze weer met de boot naar de bewoonde wereld worden gebracht. Het eten smaakte haar heerlijk en wanneer ze klaar was, leunde ze tegen Alex aan.


Aurora Philippa

Hij zei dat zij ook beeldschoon was, jammer dat ze een jurk aan moest. "Ik ga niet zo mee nee." Plaagde ze hem terug. Wanneer ze helemaal klaar was en weer terug kwam, vond hij haar echt prachtig. Ze glimlachte liefdevol naar hem daardoor en streek met haar vingers over zijn borst heen. Hij zoende haar kort en streek langs haar hals. Hij vond het vast een mooi gezicht. Hij vroeg of ze klaar was om te gaan. "Ja, zeker, laten we gaan." Knikte ze meteen en ze pakte zijn hand vast en nam hem met haar mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 19:00

Alexios Evans

Door wat ze zei grijnsde hij breed. Hij vond het heerlijk om zo met elkaar om te gaan, om elkaar zo uitgebreid te kunnen plagen. Hun band was sterk en leek nog elke keer sterker te worden, het voelde fijn. Ze zei dat hij dat zeker deed, hij zorgde fantastisch voor haar. 'Je verdient ook helemaal niets anders.' zei hij daarop. Toen ze klaar was leunde ze een beetje tegen hem aan, hij sloeg zijn arm om haar schouders heen en hij staarde naar het vuur, om daarna weer opzij te kijken naar haar. 'Ik zal zo wel even vast de tas inpakken en het vuur uitmaken, misschien kunnen we dan nog even zwemmen, als je dat lekker vindt.' stelde hij voor. 'En ik ben dorstig, dus we moeten een klein beetje voorzichtig doen en ik moet vandaag echt een keertje wat meer drinken.' zei hij zachtjes tegen haar.


Matthew Greyson

Ze streek met haar vingers over zijn borst heen, het liet zijn huid tintelen. Ze zei dat ze zeker klaar was om te gaan en hij pakte beneden nog eventjes zijn spullen bij elkaar, daarna nam hij haar mee naar de auto toe. Hij besloot maar weer met de Ferrari te gaan, die stond immers nog voor de deur klaar. Toen ze onderweg waren keek hij weer opzij naar haar, hij glimlachte doordat ze zo mooi was. Hij was gewoon trots als ze bij hem was, als iedereen kon zien dat ze van hem was. Hij parkeerde de auto vlakbij de club en hij stapte naar buiten, daarna pakte hij haar hand vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 19:46

Lilian Nova

Hij gaf aan dat ze niets anders verdiende dan dat hij goed voor haar zou zorgen. Het liet haar weer naar hem glimlachen, hij was onwijs lief en ze vond het heerlijk. Ze voelde zijn arm om haar scouders heen en ze keek naar het vuur met hem. Hij wilde de tas zo alvast inpakken en het vuur uitmaken. Ze konden daarna nog wel even zwemmen als ze dat fijn vond. "Ja, dat lijkt me gezellig." Knikte ze. Hij gaf aan verder dat hij wel dorstig was. Ze moesten wel een beetje voorzichtig doen en ze knikte daardoor. "Wil je van mij drinken?" Vroeg ze vervolgens, dan had hij wel weer even genoeg en zou de boottocht rustig verlopen, zonder al te veel zorgen.



Aurora Philippa

Hij pakte nog zijn spullen en daarna gingen ze weer met de rode Ferrari op pad, het was een geweldige auto, ze had echt niets te klagen. Ze stapte in en keek naar Matthew, net op dat moment keek hij ook haar kant op en ze glimlachte daardoor liefdevol naar hem. "Ik heb geluk met jou." Zei ze zacht en liefdevol tegen hem. Ze was stapelgek op hem en was blij dat hij bij haar was. Hij parkeerde de auto vlakbij en buiten pakte hij haar hand vast. Samen liepen ze naar de club toe. Het zag er best wel exclusief uit en als ze hier ook nog eens konden eten, was het vast een dure plek. Ze was niet anders gewend van Matthew.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 19:53

Alexios Evans

Ze zei dat het haar gezellig leek om zo nog eventjes te zwemmen, toen hij vertelde dat hij dorstig was vroeg ze of hij van haar wilde drinken. Hij wist dat het lastig was als hij weer de hele dag met mensen op een boot zou zitten, het zou een hele hoop schelen als hij van haar kon drinken nu. 'Voel jij je daar goed genoeg voor?' vroeg hij aan haar. 'Ik wil echt niet dat je er last van hebt.' voegde hij er meteen aan toe. Hij wilde het duidelijk wel, hij wist hoe erg het voor verlichting zou zorgen, maar hij wilde heel zeker weten dat ze zich sterk genoeg voelde en dat ze er geen last van zou hebben.


Matthew Greyson

Ze glimlachte liefdevol naar hem en ze zei dat ze geluk had met hem, waardoor hij even grijnsde. 'Ik met jou.' zei hij terug tegen haar. Ze werden de club binnengelaten, hij kwam hier vaker dus dat was geen enkel probleem. Ze werden al meegenomen naar een tafeltje, die stonden aan de randen. Iedereen keek uit op het podium dat door het midden van de club heen liep en aan de achterkant was een grote bar waar ze zo'n beetje alles hadden wat je maar kon bedenken. Iedereen had een soort afgeschermd zitplekje met zachte banken, maar er was ook een stuk dansvloer. Ze werden meegenomen naar een tafel en er werd gevraagd wat ze wilden drinken, hij besloot voor een glas cognac te gaan deze keer en hij keek even naar Aurora om te zien wat ze wilde drinken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 21:19

Lilian Nova

Hij wilde weten of ze zich goed genoeg voelde dat hij van haar zou drinken. Hij wilde echt niet dat ze er last van had. Het was heel lief van hem om eerst aan haar te denken. "Laten we even wachten tot mijn hoofdpijn weg is, dan voel ik me denk ik wel goed genoeg." Knikte ze nu. "Zullen we eerst even gaan zwemmen? Dan weet ik daarna wel hoe ik me voel en of het goed genoeg is." Zei ze zacht met een glimlach tegen hem. Ze kwam dichterbij en drukte zacht haar lippen op de zijne.


Aurora Philippa

Hij had ook geluk met haar zei hij en ze glimlachte daardoor liefdevol naar hem. Ze liep met hem mee naar binnen toe en bekeek alles eventjes. Het zag er hier prachtig en goed verzorgd uit. Het was echt een mooie en luxe club. Ze ging zitten op één van de zachte banken die aangewezen werd. Het was een apart zithoekje, zo waren alle hoekjes ingericht. Er werd gevraagd wat ze wilde drinken. "Witte wijn, graag." Glimlachte ze nu naar de man die het drinken opnam. Ze bekeek even het podium en de rest. Het was nu nog rustig, ze vroeg zich af hoe lang dat zou duren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 21:24

Alexios Evans

Ze stelde voor om eventjes te wachten tot haar hoofdpijn weggetrokken was, ze dacht dat ze zich daarna wel goed genoeg zou voelen. Hij knikte. 'Dat lijkt mij verstandig.' stemde hij in. Hij wilde wel echt zeker weten dat ze zich er goed genoeg voor voelde, hij wilde niet dat het juist erger werd door hem. Ze wilde eerst eventjes gaan zwemmen, dan wist ze daarna wel of ze zich goed voelde en of het goed genoeg was. Voor hij kon reageren drukte ze haar lippen op die van hem en hij zoende haar daardoor zachtjes. Dat ging nog goed, ondanks dat hij dorstig was. Het leek gelukkig steeds minder effect te hebben op hoe hij met Lilian om ging. Hij stopte de zoen en daarna kwam hij overeind, hij trok ook Lilian overeind, dicht tegen zich aan. 'Kom, we gaan zwemmen.' zei hij tegen haar.


Matthew Greyson

Ze bestelde een witte wijn en hij pakte haar hand vast, zachtjes streek hij met zijn vingers over haar huid heen. 'Het zal zo nog wel ietsjes drukker worden, een hoop mensen komen ook na het eten, maar ik verwacht dat het relatief rustig blijft. Het is niet zo'n gekkenhuis hier als in een normale club.' vertelde hij. 'Gelukkig maar.' voegde hij er aan toe, met een zwakke grijns op zijn gezicht. Hun drinken werd al heel erg snel gebracht en hij nam een slokje van de cognac, het smaakte hem goed. Ze kregen de kaart aangeboden en hij keek daardoor naar har om te zien of er iets was wat haar aansprak. Hij schoof ondertussen iets meer naar haar toe en hij legde zijn hand zachtjes op haar bovenbeen. 'Staat er iets tussen wat je lekker vindt?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 16/8/2021, 21:44

Aurora Philippa

Ze streelde zacht over zijn hand heen toen hij de hare vastpakte.het was alsof hij gedachten kom lezen en hij vertelde dat het wel drukker zou worden. Veel mensen kwamen pas na het eten. Het was ook gewoon een doordeweekse dag, dus zelf verwachtte ze ook niet veel drukte eigenlijk. Hij vond het fijn dat het geen gekkenhuis zou worden. "Nee het is wel prettig, maar het is ook wel leuk als er een beetje mensen zijn en een beetje gezelligheid." Glimlachte ze naar hem. Ze nam dankbaar haar glas wijn aan en de kaart. Ze bekeek die rustig en voelde hoe Matthew dichterbij kwam en zijn hand op haar been legde. Hij wilde weten of er iets tussen zat wat ze lekker vond. Ze glimlachte daardoor even naar hem en keek weer verder op de kaart. "Ja, ik wil wel graag de ossenhaas." Zei ze uiteindelijk. Ze drukte zacht haar lippen op zijn wang. Het was fijn dat hij naast haar zat, ze vond het gezellig en ze kon zo dichtbij hem zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 16/8/2021, 21:57

Matthew Greyson

Ze zei dat het wel prettig was dat het niet heel druk zou worden, maar ze vond het wel leuk als er een beetje mensen waren en een beetje gezelligheid. 'Oh, dus ik ben niet gezellig genoeg voor jou?' vroeg hij plagend aan haar. 'Ik verwacht dat er nog wel wat meer mensen komen, maar echt heel druk zal het niet worden.' zei hij. Ze keek op de kaart en ze gaf aan dat ze de ossenhaas wilde, waardoor hij knikte. 'Daar sluit ik mij bij aan.' zei hij. Het maakte hem immers weinig uit, als het maar vlees was vond hij het wel prima. Ze drukte haar lippen op zijn wang en hij liet zachtjes zijn vingers over de stof van haar jurk heen glijden, op haar bovenbeen. Het was heel teder. Toen de ober weer terug kwam gaf hij door dat ze graag allebei de ossenhaas wilden en daarna nam hij een slokje van zijn drinken. Er begon nu al wat op het podium, er waren vooral veel verschillende dansshows. Hij keek er eventjes naar, maar daarna was zijn aandacht weer vooral bij Aurora.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 08:20

Lilian Nova

Het leek hem ook verstandig om even te wachten tot de hoofdpijn weg was. Ze glimlachte daardoor naar hem en knikte nog even. Het was heel lief van hem dat hij op haar wilde letten. Hij zoende haar zacht terug en ze keek weer even naar hem. Hij trok haar overeind, dicht tegen zich aan en wilde gaan zwemmen. Ze knikte meteen en trok haar kleding weer uit zodat ze alleen haar bikini aan had. “Wie er als eerste is!” Riep ze hem plagend toe en daarna rende ze weg en rende zo het water in met veel gespetter.



Aurora Philippa

Hij vroeg haar of hij niet gezellig genoeg was voor haar en ze grinnikte daardoor even. "Oh, jawel, jij bent hartstikke gezellig." Ze gaf hem even een knipoog. Hij zei nog dat er wel wat meer mensen zouden komen, maar het zou nniet echt druk worden. Ze knikte. Het was niet erg, als er maar wel wat meer mensen zouden dansen, ze wilde niet alleen op de dansvloer staan. Hij wilde hetzelfde eten als haar en ze keek naar hem. Ze voelde zijn lippen op zijn wang en zijn vingers gleden over haar jurk heen, het was heel erg lief en ze raakte zacht zijn arm aan. De ober kwam terug en Matthew regelde het eten. Daarna begon er al van alles op het podium. Ze keek er even naar en legde haar hoofd tegen de schouder van Matthew.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 10:01


Alexios Evans

Lilian trok haar kleding uit en hij staarde kort naar haar lichaam, waar hij nog steeds enorm van onder de indruk was. Daarna schoot ze opeens weg en hij grijnsde door haar woorden. Hij was duizend keer sneller, maar hij bleef nog even staan, om daarna in een normaal tempo achter haar aan te rennen. Hij dook naast haar het water in en hij bleef eventjes onderwater, om daarna weer boven te komen en naar haar te kijken. Hij streek een plukje van haar haren uit haar gezicht en daarna drukte hij zijn lippen op die van haar. ‘Als we zo op de boot zijn bel ik meteen naar mijn werk om te kijken of we langer hier kunnen blijven.’ Zei hij. Dan was dat ook maar geregeld. Hij vond het heerlijk samen, hij had nog nooit echt vakantie gehad, maar dit was heel fijn.


Matthew Greyson

‘Gelukkig maar, want anders hadden we een probleem.’ Zei hij toen ze aangaf dat ze het met hem wel gezellig vond. Ze leunde wat tegen hem aan en hij keek even rond, het werd drukker nu. Eigenlijk waren bijna alle tafeltjes nu wel bezet. Hun glazen werden bijgevuld en hij nam een paar slokken van de cognac, het maakte hem duidelijk goed. Na een tijdje werd hun eten op tafel gezet en dat zag er ook geweldig uit. ‘Eet smakelijk.’ Zei hij zachtjes tegen haar, waarna hij kort zijn lippen op haar wang drukte. Hij pakte zijn bestek op en hij nam een hapje, dit was zelfs voor hem lekker, al kon hij sowieso altijd wel genieten van het uit eten gaan. Het vlees had gewoon nog erg veel smaak en voor hem was dat fijn. Toen hij alles op had keek hij weer opzij naar haar. ‘Wil je nog een dessert?’ Vroeg hij. Hij dronk zijn glas weer leeg en hij bleef ondertussen in haar ogen staren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 17/8/2021, 10:43

Lilian Nova

Ze dook onder water en kwam weer omhoog. Ze zag Alex naar haar toe rennen op een normaal mensen tempo en ze lachte daardoor even. Hij dook onderwater en kwam weer bij haar omhoog. Hij streek haar natte haar uit haar gezicht en ze ontving een kus van hem. "Dat ging wel heel traag." Plaagde ze hem nu. Hij wilde op de boot meteen naar zijn werk bellen om te zien of ze langer konden blijven. "Leuk! Ik hoop dat het kan, maar anders is het ook niet erg hoor. Ik vind het wel heerlijk om weg te zijn samen met jou." Zei ze vrolijk. Ze had het echt goed naar haar zin en ze had het niet voor niets voorgesteld.



Aurora Philippa

"We hebben geen probleem, ik ben stapelgek op jou." Lachte ze vrolijk naar hem en ze gaf hem een knipoog. Terwijl ze zo tegen hem aangeleund zat, zag ze hoe er meerdere mensen binnen kwamen, de tafeltjes waren allemaal bezet en ze ontvingen nogmaals wat te drinken. Ze genoot van de wijn en van haar gezelschap. Het eten kwam ook al vrij snel en hij wenste haar smakelijk eten, ze ontving nog een kus van hem en daardoor pakte ze zijn kin even vast en drukte haar lippen op die van hem met een grijns. "Eet smakelijk." Zei ze liefdevol tegen hem. Ze begon met veel smaak te eten en wanneer ze klaar was, wilde Matthew weten of ze nog een dessert wilde. "Nee, dank je, ik heb zo echt genoeg gehad." Zei ze tegen hem en ze legde haar hand even zacht op zijn been neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 17/8/2021, 11:16

Alexios Evans

Ze plaagde hem door te zeggen dat het wel heel traag ging, waardoor hij grijnsde. 'Weet je hoe moeilijk het voor mij is om zo langzaam te doen?' vroeg hij lachend. Het voelde voor hem heel onnatuurlijk, maar hij had het zichzelf aangeleerd om minder op te vallen. Hij ging wel eens een stukje hardlopen op plekken waar mensen hem konden zien en het zou heel raar zijn als hij daar opeens heel hard langs zou rennen. Daarom had hij zichzelf een normaal tempo aangeleerd. Ze vond het leuk om langer te blijven, maar als het niet ging dan was het ook niet erg. 'Ik denk dat het wel kan, maar we gaan het horen. Ik vind het ook heerlijk met jou, ik vermaak mij uitstekend zo en begin ook te begrijpen waarom Matthew het prima vindt zonder werk.' zei hij grijnzend. Hij zag zichzelf nog niet zo snel stoppen met werk, voor Alexios was het juist heel belangrijk dat hij iets te doen had en dat hij het gevoel had iets voor mensen te kunnen betekenen.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze geen probleem hadden, want ze was stapelgek op hem. Dat liet hem direct weer grijnzen, hij hoorde dat heel erg graag. 'Ik ook op jou, schoonheid. Ik ben echt stapelverliefd op jou.' zei hij tegen haar. Toen ze het eten op had gaf ze aan dat ze echt genoeg had gehad, waardoor hij knikte. 'Ik ook.' zei hij grijnzend, want hij had natuurlijk eigenlijk niets aan dit eten. Hij vond het best lekker, maar er zat voor hem geen voeding in. Hun drinken werd nogmaals bijgevuld en hij voelde haar hand zachtjes op zijn been. Normaal gesproken kon hij dat makkelijk hebben, maar nu had ze hem vandaag al meerdere keren een beetje uitgedaagd en blijkbaar had dat meer effect dan hij dacht, want hij voelde dat hij hard werd, ondanks dat hij probeerde ergens anders aan te denken en er niet bij stil te staan. Die actie van onder de douche had het waarschijnlijk nog wat heftiger gemaakt, maar ook bij het opmeten van zijn pak had ze hem toch wel eventjes uitgedaagd. Hij wilde haar nog niet het genoegen geven om het al te duidelijk te maken, dus hij hoopte een beetje dat het haar niet opviel. Hij bleef haar de show kijken en na een paar minuten draaide hij weer naar Aurora toe en streek hij zachtjes langs haar wang. De tafel werd afgeruimd en hij probeerde een beetje casual te zitten, maar door de tafel was er toch weinig te zien. Na een tijdje kwam er een bekende naar hun toe, met twee flessen drank in zijn hand. De fles witte wijn voor Aurora en voor hem de cognac. 'George, goed je te zien.' zei Matthew vrolijk tegen de man. 'Hey Matt, ik heb deze voor jullie, van het huis.' zei de man tegen hem, hij zette de flessen op tafel en hij keek naar Aurora. 'Aangenaam kennis te maken, ik ben George, Matthew en ik kennen elkaar al jaren.' stelde de man zichzelf voor. Hij stak zijn hand niet uit, maar hij knikte haar heel beleefd toe.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.php?t=68
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 40 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum