Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 20:55

Alexios Evans

Ze legde haar hoofd tegen hem aan, wat eigenlijk wel fijn voelde. Dit voelde zoals normaal. Ze streelde over zijn rug heen, zoals hij ook deed, wat hem duidelijk wat meer liet ontspannen. Het hielp al meteen enorm. Nu voelde het zoals normaal, nu voelde het fijn. Het liet de rust in zijn lichaam iets meer terug komen en hij ademde langzaam in. 'Laten we alsjeblieft terug naar huis gaan.' zei hij zachtjes. 'Ik hou van je, Lilian.' fluisterde hij daarna. Hij had eventjes nodig, maar nu kwam hij wel weer een beetje tot rust. 'Moeten we haar hoofd nog meenemen of zo?' vroeg hij daarna. Hij wist niet hoe veel bewijs ze moest laten zien, wat er allemaal nodig was. Het ws voor hem nog steeds een klein beetje een rare wereld, maar hij accepteerde het wel, als hij maar bij haar kon zijn. Hij liet haar langzaam los en hij legde kort zijn hand in haar hals, daarna drukte hij zachtjes zijn lippen op haar voorhoofd.


Matthew Greyson

Ze zei lachend dat ze het heel raar zouden vinden als hij mee ging naar haar werk. 'Hoezo? Ik zal niemand tot last zijn hoor.' zei hij lachend tegen haar. 'Ik ga gewoon de hele dag naar jou kijken, daar is niets mis mee.' voegde hij er aan toe, met een plagende grijns op zijn gezicht. Ze dacht niet dat ze het leuk zou vinden als hij bij de McDonalds het personeel zou meebestellen, daardoor werd de grijns op zijn gezicht nog groter. 'Ik kan het altijd proberen.' zei hij. 'Gewoon even een snack tussendoor, dat kan geen kwaad.' voegde hij er plagend aan toe. Hij stapte bij haar in de auto en door haar vraag keek hij haar weer kort aan. 'Ze zijn gereserveerd voor ons, we kunnen ze ophalen bij de kassa.' zei hij tegen haar. 'Dus we kunnen in een keer door zo, nadat jij je maaltijd gehad hebt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 21:05

Lilian Nova

Hij wilde terug gaan naar huis en daarna fluisterde hij dat hij van haar hield. "Ik hou ook van jou... echt heel veel, het spijt me van wat ik in huis heb gedaan. Ik kon me met moeite inhouden. Ik ben wel blij dat met dat gelukt is." Fluisterde ze tegen hem terug. Hij vroeg haar of ze het hoofd van de vampier moeten meenemen. "Nee, dat is niet nodig. Het word op de een of andere manier geregistreerd, ik weet niet hoe dat werkt. Ze weten nu dat ik mijn plicht weer heb gedaan." Vertelde ze aan hem en ze haalde haar schouders even op. Hij legde zijn hand in haar hals en ze ontving een kusje op haar voorhoofd. "Je bent lief.." Zei ze daardoor zacht tegen hem. Ze pakte zijn hand vast en nam hem met haar weer mee naar buiten toe.


Aurora Philippa

Hij zou er niemand mee tot last zijn, hij ging gewoon de hele dag naar haar kijken. "Ja, super weird." Plaagde ze hem nu en ze gaf hem een klein duwtje daardoor. Hij dacht dat hij het wel kon proberen om een snack te bestellen tussendoor en ze schudde daardoor haar hoofd even. Hij vertelde dat de kaartjes gereserveerd waren en die konden ze bij de kassa ophalen. Ze konden na haar maaltijd in één keer door. Ze keek even op haar horloge, dat ging allemaal goed lukken. Ze reed de McDrive door en bestelde kipnuggets, frietjes en een cola. Ze keek Matthew nog even met een grijns aan door de opmerking eerder, ze zouden vast heel raar opkijken als ze zei dat de medewerker ook mocht instappen voor Matthew. "Jij hoeft niet echt wat denk ik?" Vroeg ze toch maar voor de zekerheid.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 21:23

Alexios Evans

Ze zei dat ze ook van hem hield, echt heel erg veel. Het speet haar van wat ze gedaan had, ze kon zich met moeite inhouden maar ze was blij dat het haar gelukt was. 'Ik ook. Je hebt het goed gedaan. Het maakt niet uit, ik kan wel wat hebben. Op dat soort momenten probeert mijn lichaam gewoon heel erg duidelijk te maken dat ik op mijn hoede moet zijn. Dat is nu alweer bijna weg.' legde hij haar uit. 'Ik neem je niets kwalijk, ik moet ook gewoon af en toe wat wennen aan wat er gebeurd.' voegde hij er aan toe. Ze legde uit dat het hoofd niet nodig was, het werd geregistreerd, ze wisten nu dat ze haar plicht weer gedaan had. 'Oké, dat is fijn.' zei hij. Ze zei dat hij lief was en ze pakte zijn hand vast, hij liep met haar naar de auto toe en daarna reed hij met haar naar huis toe. Hij stapte uit en zodra Lilian ook uit de auto stapte sloeg hij zijn arm om haar schouders heen. Het ging duidelijk echt weer wat beter, hij kon weer gewoon toenadering zoeken. 'Ik vind het wel moeilijk dat je het helemaal zelf doet.' gaf hij nu toe. 'Ik heb gezien hoe sterk je bent, maar ik wil je beschermen. Ik kan jou echt niet kwijtraken, Lilian. Als je mij zou aanvallen, zou ik je laten gaan. Ik zou mijzelf niet eens verdedigen. Ik word liever door jou vermoord dan dat ik jou iets aan zou moeten doen.' zei hij zachtjes tegen haar.


Matthew Greyson

Ze plaagde hem nog even en hij schudde daardoor zijn hoofd. 'Ik kan het aan het einde van de dag iedereen weer laten vergeten, dus dan weet niemand hoe raar ik ben hoor.' zei hij tegen haar, met een plagende uitdrukking in zijn ogen. Ze reed naar de McDonalds en ze bestelde daar wat ze wilde, daarna keek ze opeens grijnzend zijn kant op en ze vroeg uiteindelijk of hij niet echt wat wilde. Daardoor schudde hij zijn hoofd, zelf ook met een grijns op zijn gezicht. 'Ik lust wel wat, maar dat gaan ze hier niet aan mij geven ben ik bang.' zei hij tegen haar. 'Een hapje van jou misschien?' vroeg hij daarna plagend, zo zachtjes dat niemand het verder zou kunnen horen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 22:14

Lilian Nova

Ze glimlachte zwakjes naar hem toen hij zei dat ze het goed had gedaan. Hij kon ook wel wat hebben, al was zijn lichaam echt op zn hoede geweest, het ging gelukkig al wel wat beter. Daar was ze blij mee. Hij moest ook gewoon nog wennen aan wat er gebeurt was en ze knikte daardoor even. Het bleef bijzonder en apart. Gelukkig waren ze al snel weer bij haar thuis en zodra ze uitstapte, sloeg hij zijn arm om haar heen en ze kroop tegen hem aan. Hij vertelde eerlijk dat hij het moeilijk vond dat ze het zelf kon. Dat ze zo sterk was. Hij wilde haar heel erg graag beschermen ook. " Ik kan er vrij weinig aan doen dat ik zo sterk ben. Het teiggert gewoon iets in me waardoor ik echt veel sterker ben dan normaal. Ik hoor het ook eigenlijk allemaal zelf te doen. Zonder hulp." Klonk haar stem zacht. Hij vertelde ook dat als ze hem zou aanvallen, hij haar haar gang zou laten gaan en liever had dat ze hem vermoordde dan dat hij haar pijn deed. "Nee, dat wil ik echt niet. Ik zal me altijd proberen in te houden om jou geen pijn te doen. Ik wil dat jij mij ook tegen houd. Ik wil echt niet dat er wat gebeurd met je. Als ik je echt zou vermoorden dan vergeef ik mezelf nooit meer. Ecjt niet." Vertelde ze aan hem en ze sloeg haar armen nu om hem heen en hield hem stevig vast in haar armen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 22:26

Alexios Evans

Ze zei dat ze er weinig aan kon doen dat ze zo sterk was, het triggerde iets in haar en daardoor was ze sterker dan normaal. 'Iets wat er voor zorgt dat je mijn soort af wilt maken.' zei hij heel zachtjes. 'Ik heb dat nog nooit zo ervaren. Ik ben altijd degene die gevaarlijk is voor iemand anders, niet andersom...' zei hij zachtjes. Het was enorm wennen voor hem, dat was zeker. 'Ik ben gewoon bang dat je alsnog een keer een verkeerde treft. Dat ik denk dat je het inderdaad wel zelf kunt, maar dat er een vampier tegenover je staat die sterker is dan jij. Of dat er per ongeluk twee op het adres zijn waar je langs gaat. Of dat je binnenloopt bij een feestje, of wat dan ook. Wij zijn ook niet altijd alleen, wat als het mis loopt? Ik ben doodsbang om jou kwijt te raken, echt zo ontzettend bang. Zeker als het gebeurt door een soortgenoot van mij, omdat ik niet in de buurt ben.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Wil je het alsjeblieft niet doen als ik er niet ben? Ik.. ik weet dat ik er moeite mee heb, maar ik wil in de buurt zijn, voor de zekerheid.' zei hij heel zachtjes. Ze gaf aan dat ze echt niet wilde dat ze hem vermoorde, dat hij dat liet gebeuren, ze wilde dat hij haar tegen hield. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik zal het mijzelf ook niet vergeven als ik je tegenhou en jou daardoor per ongeluk iets aandoe. Dan ben ik liever gewoon dood.' mompelde hij zachtjes. 'laten we maar hopen dat het niet nog eens gebeurd, we moeten het dan gewoon eerder doen, of vaker. We kunnen ook regelmatiger een vampier afmaken, als dat jou helpt.' zei hij zachtjes. Hij vond het nog steeds akelig om het uit te moeten spreken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 12:02

Lilian Nova

Hij zei heel zacht dat het iets in haar was waardoor ze zijn soort wilde afmaken. Ze knikte daardoor langzaam. Hij gaf aan dat hij dat niet kende dat hij altijd gevaarlijk was en niet andersom. Was hij eigenlijk in al die jaren nog nooit een jager tegengekomen? Hij leefde al zo ontzettend lang. Hij vertelde dat hij bang was, dat ze een keer meerdere vampiers trof en dat hij haar daardoor kwijt zou raken. "Ik weet dat je het niet fijn vind om erbij te zijn, maar ik snap ook dat je daar heel bang voor bent. Als het gaat, vind ik het wel fijn dat jij altijd in de buurt bent om te kunnen ingrijpen. Dat geeft wel een veilig gevoel." Legde ze zacht aan hem uit. Ze zou het dan niet doen als hij er niet was. "Ik zal dan altijd op jou wachten." Vertelde ze aan hem. Hij was wel eigenwijs en gaf aan dat hij haar ook niets aan wilde doen. Hij zou het zichzelf niet vergeven als hij haar per ongeluk wat deed. Hij was dan liever gewoon dood en hij gaf aan dat ze er vanuit moesten gaan dat het nooit ging gebeuren. Ze konden zelfs regelmatiger een vampier afmaken als dat haar hielp. "Ik hoop inderdaad dat het nooit gebeurd. We zorgen gewoon dat we altijd een dagje eerder zijn."" Vertelde ze hem zacht. Ze vond het nog steeds vervelend allemaal maar het was de beste optie om het zo te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 12:13

Alexios Evans

Hij zag haar nadenken, waarschijnlijk vroeg ze zich af of hij nog nooit een jager was tegengekomen. 'Elke keer als ik iemand tegen kwam die mij iets aan zou willen doen, was ik die persoon voor. Ik heb mij nog nooit echt bedreigd gevoeld door een ander, omdat ik altijd degene was die sterker was.' legde hij haar nu uit. 'Bij jou is dat anders, omdat ik weet dat ik jou nooit iets aan zal kunnen doen. Mijn lichaam geeft aan dat het nodig is, maar in mijn hoofd weet ik dat ik het niet kan. Dat ik niet zonder je kan.' zei hij zachtjes en heel eerlijk tegen haar. Ze gaf aan dat ze het fijn vond als hij in de buurt was, dat gaf een veilig gevoel en ze zou altijd op hem wachten. Dat liet hem glimlachen. 'Dan spreken we dat af.' zei hij. Hij nam haar mee terug naar binnen en hij keek in haar ogen. 'Wacht hier even.' zei hij zachtjes. Daarna liep hij naar binnen toe en pakte hij een goede fles drank, om die buiten neer te zetten. Hij stak wat kaarsen aan en hij pakte een extra deken voor haar, daarna pakte hij haar vast en nam hij haar met zich mee. 'Laten we er gewoon samen een ontspannen avondje van maken...' zei hij zachtjes en lief tegen haar. Hij liet haar languit op de bank liggen en hij boog zelfs wat over haar heen, het ging hem goed af omdat ze buiten waren en de spanning was bij hem verdwenen doordat hij zag dat ze weer volledig zichzelf was. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen op die van haar en daarna kwam hij weer van haar af en schonk hij voor hun allebei een glas drank vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 12:25

Lilian Nova

Hij vertelde dat hij altijd diegene voor was die hem wat aan wilde doen. Hij had zich nooit echt bedreigd gevoeld door een ander omdat hij altijd sterker was. Bij haar was dat anders. ZIjn lichaam gaf aan dat het nodig was om haar tegen te gaan. Hij kon alleen niet zonder haar. Ze glimlachte daardoor en drukte zacht een kusje op zijn wang. "Ik ook niet zonder jou." Zei ze eerlijk tegen hem terug. Hij zei daarna dat ze moest wachten en geduldig wachtte ze tot hij weer terug kwam. Hij had een deken mee, een fles drank en stak de kaarsjes aan. "Wat leuk." Zei ze meteen vrolijk tegen hem. Ze werd neergelegd op het bankje en hij boog zich over haar heen. Ze werd door hem gezoend, heel zacht en lief en daarna schonk hij de glazen vol.
"Hoe voel je je nu eigenlijk, nu je vers bloed drinkt?" Vroeg ze aan hem. Ze wilde graag weten of hij zich anders voelde.



Aurora Philippa

Hij zou het aan het einde van de dag iedereen laten vergeten. Dan wist niemand het. Ze lachte eventjes daardoor, dat was natuurlijk ook nog een optie. Al had ze het liever niets. Hij vertelde dat hij wel wat lustte maar dat ging zij niet aan hem geven en hij dacht aan een hapje van haar. Ze keek hem met een grijns aan en reed door naar het volgende raampje. “Hoe is dat eigenlijk voor diegene waar je van drinkt? Voelt dat erotisch?” Wilde ze van hem weten. Als dat zo was en hij kon gewoon op tijd stoppen, dan wilde ze het misschien zelfs wel proberen. Ze betaalde het eten en haalde het bij het volgende raampje op. Ze parkeerde de auto even en begon te eten van haar eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 12:45

Alexios Evans

Ze zei dat ze het leuk vond en ze klonk vrolijk, wat hem aanstak. De sfeer was meteen weer aardig veranderd, het was positiever nu. Ze moesten gewoon nog steeds allebei leren hoe ze goed met elkaar om konden gaan, dat was eigenlijk ook helemaal niet zo gek. Ze waren zo verschillend, maar zo gek op elkaar. Hij gaf haar het glas aan en daarna vroeg ze hoe hij zich voelde, nu hij vers bloed dronk. 'Ik merk het wel.' gaf hij toe. 'Ik merk dat ik beter in mijn vel zit, dat ik een stuk krachtiger ben. Ik moest zelfs extra opletten omdat ik het gevoel heb iets met net zo veel kracht te doen, maar dat niet het geval is, waardoor ik opeens een deur met een harde klap dicht sla, of iets in mijn hand heb en het per ongeluk kapot knijp.' legde hij haar uit. 'Het voelt wel wat rustiger, alsof mijn lichaam toch wat meer tot rust komt omdat ik voldoende voeding binnen krijg.' zei hij. 'Ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan en ik niet opeens alsnog een keer de controle kwijt raak.' zei hij tegen haar. Op dit moment ging het eigenlijk best wel goed. Hij voelde zich sterk, hij voelde zich redelijk beheerst en met voldoende controle en waarschijnlijk zou dat alleen maar beter worden. Hij nam een paar grote slokken van de drank en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik heb er wel meer moeite mee als iemand veel bloed, het lijkt alsof dat mij wel iets meer aantrekt nu.' gaf hij toe. Daar had hij op zijn werk nog wel eens last van, maar dat was waarschijnlijk een kwestie van wennen. Hij nam nog een slokje en daarna sloeg hij zijn arm om Lilian heen en trok hij haar voorzichtig iets meer tegen zijn lichaam aan. Met dat soort simpele bewegingen moest hij al wat meer voorzichtig zijn, want het kon opeens veel krachtiger gaan dan zijn bedoeling was. 'Heb jij het idee dat het invloed op mij heeft? Dat het mij veranderd?' vroeg hij haar nu, omdat hij benieuwd was naar haar mening.


Matthew Greyson

Ze grijnsde naar hem en ze reed door naar het volgende raampje, waar ze even moesten wachten. Ze vroeg aan hem hoe dat was voor diegene waar hij van dronk, of het erotisch was. Dat liet hem glimlachen. 'Dat hoeft niet altijd, maar dat kan het wel zijn. Ook voor mij.' gaf hij heel eerlijk toe. 'Het is iets wat vrij intiem is, natuurlijk. Het zorgt voor een bepaalde sensatie in mijn lichaam en in principe hoeft het niet eens echt veel pijn te doen. Als ik het met beleid toe, een beetje voorzichtig en niet te gretig, voel je maar kort even iets, maar daarna doet het in principe geen pijn meer.' legde hij haar uit. Ze reden naar de parkeerplaats toen ze het eten had en hij keek toe hoe ze er van at. 'Is het iets wat je wel eens zou willen proberen?' vroeg hij nu. Hij zou het ontzettend graag willen, maar hij wilde dat niet te overduidelijk maken. Hij wilde de vraag eerst bij haar leggen, om te peilen waar ze voor open stond. 'Tijdens de seks kan het heel fijn zijn.' zei hij nu, met een plagend grijnsje op zijn gezicht. Het was duidelijk dat hij daar wel wat ervaring mee had al. Hij wist dat er ergens altijd risico bij kwam kijken, maar hij wist ook dat hij zichzelf over het algemeen heel goed onder controle had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 13:39

Lilian Nova

Hij gaf haar het glas en ze nam die met een glimlach aan. Ze nam er een slokje van, het smaakte haar goed. Hij vertelde dat hij het verschil wel merkte, dat hij krachtiger was. Hij moest ook extra opletten daardoor. Hij kon wel eens iets kapot knijpen nu. Het voelde voor hem wel rustiger omdat hij voldoende voeding binnen kreeg, hij hoopte dat het zo bleef. "Ik ook." Zei ze zacht tegen hem. Hij had er alleen meer moeite mee als iemand bloedde. Daar kon ze zich wel iets bij voorstellen eigenlijk.Ze voelde zijn arm om haar heen en ze kroop wat dichter tegen hem aan. Het voelde niet krachtiger zo, hij deed echt wel voorzichtig met haar. Hij vroeg of zij het merkte aan hem. "Ja, ik vind je wel wat positiever nu, al kan dat ook komen omdat je weer genezen bent. Dat weet ik niet zo goed. Denk je ook dat we al wat meer kunnen proberen? Of ben je liever voorzichtig." Klonk haar stem zachtjes tegen hem.


Aurora Philippa

Hij vertelde haar hoe het was, het kon wel zo zijn en het was iets vrij intiems. Het zorgde voor een bepaalde sensatie in zijn lichaam en het hoefde niet eens veel pijn te doen. Ze zou even pijn voelen maar daarna niet meer. Hij vroeg aan haar of ze het wilde proberen. "Ja, ik zou het eigenlijk wel willen. Het klinkt ook wel spannend." Zei ze zacht tegen hem en ze raakte zijn been heel even aan. Het leek haar toch een soort speciaal en iets wat ze samen konden delen. Hij plaagde dat het tijdens de seks heel fijn kon zijn. "Oh, maar dat is ook het enige moment waarop ik het wil proberen." Lachte ze nu naar hem. Wanneer ze haar eten op had, dumpte ze de zak in een afvalbak en reed ze met Matthew naar het theater toe. Op de parkeerplaats zette ze haar auto stil en eenmaal uit de auto pakte ze zjijn hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 13:47

Alexios Evans

Ze gaf aan dat zelf ook hoopte dat het zo zou blijven en zodra hij zijn arm om haar heen sloeg kroop ze wat meer tegen hem aan. Ze zei dat ze het idee had dat hij wat positiever was nu, al kon dat ook komen doordat hij genezen was. Daardoor glimlachte hij. 'Waarschijnlijk een combinatie van alles.' zei hij. Het gewond zijn was hem niet goed bevallen, dat was zeker. Het had hem niet heel vrolijk gemaakt en het feit dat hij nu voldoende voeding binnen kreeg, hielp mee aan zijn humeur. Ze vroeg nu zachtjes aan hem of hij dacht dat ze ook wat meer konden proberen, of dat hij liever voorzichtig was. Daardoor staarde hij in haar ogen. Hij begon ook echt wel te merken dat hij toe was aan meer. Ze hadden eigenlijk nog niets gedaan, hij wist ook niet zeker of het nu wel goed zou gaan, maar hij wilde graag wat meer proberen. Hij voelde zich eigenlijk wel goed. 'Ik zou best wel wat meer willen proberen.' zei hij dus ook eerlijk tegen haar. 'Wel voorzichtig, natuurlijk. Ik heb geen idee hoe het gaat en hoe veel ik kan hebben, maar ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje aan toe. Ik vind je ontzettend aantrekkelijk.' zei hij, het laatste met een grijnsje op zijn gezicht.


Matthew Greyson

Ze zei nu dat ze het wel zou willen, het klonk ook wel spannend. Ze raakte zachtjes zijn been aan en hij voelde direct de tintelingen door zijn lichaam trekken. Alleen al dit gesprek in combinatie met haar aanraking maakte een hoop in haar los. Ze zei dat ze het ook alleen zou willen proberen tijdens de seks, waardoor hij glimlachte. 'Dat kunnen we dan wel doen, het lijkt mij geweldig. Je ruikt zo ontzettend goed, dan moet je helemaal goed smaken.' zei hij grijnzend tegen haar. Daar was geen twijfel over mogelijk. Hij wist hoe intens het voor hem zou zijn om het tijdens de seks te proeven, dat deed altijd heel erg veel met hem. Het was echt heel bijzonder, er waren geen woorden om dat te omschrijven. Hij keek in haar ogen en hij merkte dat hij de neiging had om haar vast te pakken en te zoenen, maar net op dat moment gooide ze haar eten weg en reed ze daarna weg. Hij ademde langzaam in om zichzelf weer wat te kalmeren, want ze zouden nu voorlopig niet echt de mogelijkheid hebben om iets te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 13:52

Lilian Nova

Hij gaf aan dat het waarschijnlijk een combinatie van alles was en ze knikte daardoor. Hij keek haar aan en begon te vertellen dat hij echt wel meer wilde proberen, natuurlijk wel voorzichtig. Hij wist niet hoe het zou gaan en hoeveel hij kon hebben. Hij was er wel aan toe en vond haar aantrekkelijk. Ze glimlachte daardoor en knipoogde even naar hem. "Jij bent ook ontzettend leuk. "Vertelde ze lief aan hem. "Het lijkt me fijn om te proberen, als het niet lukt is het echt niet erg, maar ik wil het graag." Fluisterde ze hem toe en ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne. Ze zoende hem vol liefde en trok hem voorzichtig nog dichter tegen haar aan.


Aurora Philippa

Hij gaf aan dat ze het wel konden doen, het leek hem geweldig en ze rook al goed, dus ze moest vast ook goed smaken. Ze grinnikte daardoor even en begreep eigenlijk niet dat ze hiertoe aangetrokken was, maar ze wilde het echt, het leek haar spannend en echt iets wat ze wilde proberen. Buiten op de parkeerplaats pakte ze zijn hand vast en trok hem tegen haar aan. Ze zoende hem eventjes, het was vol met passie, gewoon om aan hem te laten zien dat ze het graag wilde en stiekem ook om hem te pesten, om hem ernaar te laten verlangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 14:08

Alexios Evans

Ze knipoogde naar hem en ze zei daarna heel lief dat ze hem ook ontzettend leuk vond. Het leek haar fijn om het te proberen, maar als het niet lukte was het niet erg. Ze wilde het wel graag. Hij dacht er een beetje hetzelfde over, ze waren eigenlijk constant samen, maar ze hadden nog geen enkele keer wat meer geprobeerd. Hij wilde nog steeds voorzichtig zijn, maar hij wilde ook graag kijken of er al wat meer mogelijk was. Ze drukte haar lippen op die van hem en ze zoende hem vol liefde. Hij werd wat dichter tegen haar aan getrokken en hij legde zachtjes zijn hand op haar bovenbeen heen. Hij streek met zijn vingers over haar been en hij bleef haar zoenen, dat ging hem nu in ieder geval vrij soepel en goed af. Hij was duidelijk nog wat aarzelend, ze hadden nu al zo veel meegemaakt, maar alsnog wist hij hierbij niet zo goed hoe hij verder moest. Ook omdat hij toch echt voorzichtig bleef.


Matthew Greyson

Hij stapte uit de auto en Aurora pakte zijn hand vast, daarna werd hij opeens tegen haar aangetrokken. Ze zoende hem even vol passie wat hem lichtelijk verbaasde. Hij ging direct mee in de zoen en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. Hij zette haar tegen de auto aan en hij bleef haar vrij uitgebreid zoenen, het maakte hem niet zo veel uit dat ze hier stonden. Hij stopte de zoen weer en hij staarde in haar ogen, zijn blik vol verlangen. 'Ik had mijzelf net weer rustig.' zei hij nu, met een grijns op zijn gezicht, omdat hij net zichzelf weer gekalmeerd had na hun gesprek. Nu was daar niets meer van over. 'We hadden toch thuis moeten blijven.' zei hij daarna lachend. Toch vond hij het ook echt wel leuk om naar het theater te gaan, daarna hadden ze ook nog wel tijd genoeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 14:27

Lilian Nova

Hij legde zijn hand op haar bovenbeen, het voelde fijn en ze was echt wel op haar gemak bij hem. Hij streelde haar zachtjes en ging mee in de zoen. Ze merkte gewoon dat hij echt wel voorzichtig was en het was fijn dat hij er zo goed over nadacht allemaal. Hij hield echt wel rekening met haar. Dat was goed. Ze streelde over zijn rug heen met haar vingers en keek hem na de zoen even aan. Ze legde vervolgens haar vingers op zijn wang en streek daar heel zacht overheen. Het voelde zo fijn met hem.


Aurora Philippa

Hij drukte haar tegen de auto aan en zoende haar uitgebreid terug, hij benam haar haast haar adem, ze vond het heerlijk. Hij schaamde zich echt nergens voor en dat was goed voor haar. Dat zorgde ervoor dat zij er ook makkelijker in werd. Hij keek haar daarna aan met een blik vol met verlangen. Ze streek daardoor langs zijn wang. Hij had ziczhelf net weer rustig en daardoor lachte ze. "Ik wilde je uitdagen." Plaagde ze hem nu met een grote grijns. Hij vond dat ze toch thuis hadden moeten blijven. "Nee, want ik wil naar het theater." Grinnikte ze. Ze pakte nu zijn hand weer vast en nam hem met haar mee het grote gebouw in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 14:33

Alexios Evans

Ze streek zachtjes met haar vingers over zijn rug heen en ze keek hem na de zoen aan, daarna voelde hij haar warme vingers op zijn wang. De aanraking was heel zacht, maar juist daardoor vond hij het heel erg fijn. Hij bleef in haar ogen staren, hij was blij dat het in ieder geval weer helemaal goed voelde tussen hun. Hij legde zijn hand zachtjes in haar hals, langzaam gleden zijn vingers naar beneden toe, heel voorzichtig over haar lichaam heen. Hoewel hij wist dat ze het oké vond om wat verder te gaan, bleef hij haar constant aankijken om in te schatten of ze het echt goed vond en ze zich er goed bij voelde. Hij was extreem voorzichtig, maar hij wilde dan ook echt geen fouten maken. Hij boog weer naar haar toe en hij zoende haar opnieuw, deze keer met iets meer passie, omdat hij iets meer zelfvertrouwen kreeg dat hij dit volhield.


Matthew Greyson

Ze streek langs zijn wang en ze zei dat ze hem wilde uitdagen, ze had een plagende grijns op zijn gezicht. 'Nou, ik moet toegeven dat dat in ieder geval gelukt is.' zei hij lachend tegen haar. Toen hij zei dat ze toch thuis hadden moeten blijven zei ze dat ze naar het theater wilde, daarna werd hij al met haar meegenomen. Eenmaal bij de kassa rekende hij de kaartjes af en hij nam haar mee naar de grote zaal. Het was er vrij druk en hij moest kort even wennen aan alle intense geuren, maar het was nog steeds goed te doen. Ze hadden goede zitplekken, hij nam haar mee daar naartoe en hij sloeg zijn arm om haar schouders heen zodra ze zaten. Ze zouden nog even moeten wachten tot het zou beginnen. Hij had duidelijk vooral zijn aandacht bij haar nu. Hij streek langzaam met zijn vingers over haar rug heen en hij ademde voorzichtig in en uit, zodat hij niet opeens overvallen werd door alle geuren, maar zodat hij het goed vol kon houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 14:37

Lilian Nova

Het was heel intens, juist omdat het allemaal zo voorzichtig en zachtjes ging, elke beweging leek over nagedacht en het voelde zo fijn. Zijn hand legde hij in haar hals neer en zijn vingers gleden over haar lichaam heen. Hij bleef haar aankijken en ze zoende hem weer even, dit keer was het met veel meer passie en ze genoot er echt van. "Het is heerlijk." Fluisterde ze tegen hem, hopelijk gaf het hem ook genoeg vertrouwen dat ze het echt fijn vond en dat hij zeker door mocht blijven gaan.


Aurora Philippa

Het was haar gelukt en ze grijnsde daardoor naar hem. Dat vond ze echt stiekem heel erg leuk. In het theater was het al redelijk druk, ze keek even opzij naar Matthew, maar hij leek alles oké te vinden. Wanneer ze eenmaal zaten, sloeg hij zijn arm om haar heen. Hij had goede zitplaatsen gekregen en daar was ze blij mee, dat maakte het theater nog leuker. Zijn vingers streelden over haar rug heen en ze legde daardoor zacht haar hand op zijn been en streelde die zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 14:45

Alexios Evans

Ze leek elke aanraking fijn te vinden, na de zoen gaf ze ook aan dat ze het heerlijk vond. Dat liet hem glimlachen. Wat feedback deed hem duidelijk goed, want hij liet zijn hand nu langzaam met iets meer vertrouwen over haar lichaam glijden, tot aan de onderkant van haar shirt. Hij aarzelde heel even, maar daarna liet hij toch zijn koude hand onder haar shirt verdwijnen en gleden zijn vingers langzaam over haar warme huid heen. Hij liet ze via haar buik naar haar beha glijden en hij bleef in haar ogen kijken. Het ging allemaal nog goed, hij had er geen problemen mee dat ze dichtbij hem zat, hij kon haar ook zonder problemen zoenen. Ze zaten buiten, wat nog eens goed meehielp. Toch wist hij dat hij voorzichtig moest blijven en hij zichzelf echt goed de tijd moest geven, zodat het niet opeens per ongeluk te intens zou zijn. Hij boog naar haar toe om haar weer zachtjes te zoenen, terwijl hij haar ook bleef aanraken. Na een tijdje stopte hij de zoen en keek hij haar aan. 'Mag ik je shirt uittrekken?' vroeg hij aan haar.


Matthew Greyson

Ze legde haar hand op zijn been neer en hij voelde haar vingers zachtjes over zijn broek heen strelen, elke aanraking leek nu nogal wat in hem los te maken. Hij probeerde zijn lichaam onder controle te houden, er zaten nog wat mensen om hun heen en alle lampen stonden nog vrij fel aan, hij schaamde zich totaal niet snel, maar hij wilde ook niet dat iedereen van het uitzicht kon genieten, waardoor hij moeite deed om ergens anders aan te denken. Toen de voorstelling begon gingen de lichten boven het publiek uit, waardoor je niet meer zo goed alles kon zien. Hij natuurlijk wel, maar hij wist dat mensen in het donker veel minder goed zagen. Hij zuchtte eventjes zacht en hij merkte ook direct dat zijn lichaam heftig op haar reageerde nu hij het niet meer constant heel erg inhield. Hij ging iets anders zitten en hij keek kort opzij naar haar. Hij boog naar haar toe en hij drukte kort zijn lippen op haar wang. 'Nog steeds aan het uitdagen?' vroeg hij fluisterend en plagend aan haar. Ze had dat effect nu wel op hem, hij werd gigantisch uitgedaagd en eigenlijk vond hij het heel erg leuk dat ze zo veel gevoelens in hem los kon maken. 'Ik heb zo veel zin in je.' voegde hij er zachtjes aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 15:08

Lilian Nova

Hij glimlachte door wat ze zei en ze glimlachte liefdevol naar hem terug. Zijn hand gleed onder haar shirt, het was koud, maar ze vond het prettig. ZIjn vingers gleden langzaam omhoog over haar huid heen en ze sloot haar ogen daardoor. Het leek allemaal hartstikke goed te gaan. Na een tijdje stopte hij de zoen en vroeg aan haar of hij haar shirt uit mocht trekken. "Ja, dat mag." Zei ze tegen hem. Ze wilde graag meer, ze was gewoon heel nieuwsgierig over hoe het zou zijn. Zou het specialer zijn?


Aurora Philippa

Na een tijdje gingen de lichten uit en daardoor bleef ze hem plagend strelen. Hij boog zich naar haar toe en ze voelde zijn lippen op haar wang. Hij fluisterde haar toe of ze nog steeds hem aan het uitdagen was. "Ja, of begint het vervelend te worden?" Vroeg ze nu aan hem. Ze vond het heel erg leuk, maar als hij zou aangeven dat hij het vervelend begon te vinden, dan zou ze zeker stoppen. Dat wilde ze niet. Hij zei ook nog zachtjes dat hij zin in haar had. "Hmm... Ik ook in jou." Mompelde ze hem toe en ze kneep even in zijn been.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 15:16

Alexios Evans

Ze zei eigenlijk meteen dat het mocht, ze leek het echt allemaal geen probleem te vinden, waarschijnlijk ging ze graag verder. Zolang hij zichzelf onder controle had dan. Hij nam nu een beetje afstand van haar en hij trok haar shirt over haar hoofd uit, alles ging voorzichtig, als hij opeens te veel kracht zou gebruiken deed hij haar waarschijnlijk pijn. Dat zou nu nogal het moment verpesten. Dan was hij liever te voorzichtig en dat het allemaal wat langzamer ging dan dat hij te enthousiast werd. Hij legde haar shirt aan de kant en hij liet zijn blik over haar lichaam heen glijden. Hij ademde langzaam in, ze was echt heel erg mooi. Hij boog naar haar toe en hij zoende haar weer, nog steeds was het geen enkel probleem. Daardoor werd hij nu ook iets fanatieker. Zijn hand gleed weer over haar huid heen, het voelde heel bijzonder. Het leek alsof alles tintelde zodra hij haar aanraakte. Zijn handen gleden naar haar rug toe en hij maakte nu haar beha los, hij wilde haar helemaal zien en voelen. Dit was allemaal nogal nieuw voor hun, maar daardoor voelde het wel heel bijzonder. Zodra hij haar beha los had keek hij haar weer in haar ogen. 'Is dit oké?' vroeg hij nu.


Matthew Greyson

Zodra de lichten uitging bleef het strelen doorgaan, het leek alsof ze nog wat extra moeite deed om hem uit te dagen en dat had heel duidelijk effect. Zijn lichaam reageerde intens op haar en hij voelde af en toe een golf van verlangen door zich heen trekken. Ze gaf toe dat ze hem inderdaad nog steeds aan het uitdagen was en ze vroeg of hij het vervelend vond worden. 'Nee, helemaal niet. Zolang het licht uit is dan.' zei hij zachtjes tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. 'Ik vind het leuk.' gaf hij daarna eerlijk toe. Ze verbaasde hem elke keer en dat vond hij echt leuk. Ze zei dat ze ook zin had in hem en daarna kneep ze in zijn been, hij schoof voorzichtig nog iets meer naar haar toe. Hij bleef haar aanraken op haar rug, maar uiteindelijk trok hij haar nog meer naar zich toe, zodat ze tegen hem aan kon leunen. Het was nog steeds heel erg donker, daardoor liet hij het nu ook gaan, anders zou hij veel meer zijn best doen om het in te houden en zichzelf te beheersen. Nu vond hij het niet erg, niemand zou iets zien. Hij draaide iets meer naar haar toe en hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar nek, heel voorzichtig. De geuren waren al vrij intens en daardoor wilde hij niet te ver gaan, maar hij kon het niet helemaal inhouden, het voelde veel te fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 15:23

Lilian Nova

Hij ging wat anders zitten en trok haar shirt over haar hoofd uit. Ze keek hem doordringend en lief aan. Zijn ogen gingen over haar lichaam heen en ze glimlachte naar hem. Zo had ze al wel een keertje voor hem gestaan. Opnieuw werd ze door hem gezoend en genietend ging ze erin mee. ZIjn handen gleden over haar rug heen en ze voelde hoe hij haar beha los maakte. Hij wilde weten of het in orde was. "Ja. " Zei ze weer en ze deed het ding uit en legde het aan de kant. Daarna pakte ze langzaam de onderkant van zijn shirt vast en trok die ook over zijn hoofd uit. Haar vingers streken zachtjes over zijn borst heen.


Aurora Philippa

Hij vond het helemaal niet vervelend, zolang het licht uit was dan. Hij vond het zelfs leuk. Ze grijnsde daardoor, dat was mooi, zelf vond ze het ook heel erg leuk. Hij trok haar tegen zich aan en ze voelde zijn lippen in haar nek. Ze zuchtte even genietend en bleef hem zacht strelen. Dit was zo fijn. Op een gegeven moment zwol de muziek aan en keek ze naar het podium, het theater begon en ze keek en luisterde geanimeerd naar wat er allemaal gebeurde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 15:30

Alexios Evans

Ze gaf aan dat het in orde was, ze trok haar beha uit en pakte zijn shirt vast, om die ook meteen uit te trekken. Hij keek haar glimlachend aan. 'Het gaat nog prima.' zei hij. Hij voelde nog helemaal niets veranderen, het voelde nog net zo goed. Hij had nog volledige controle, het werd hem allemaal nog niet te veel. Haar vingers gleden over zijn borstkas heen en hij bleef in haar ogen staren, daarna boog hij weer naar haar toe en zoende hij haar uitgebreid. Het was direct vol passie en hij voelde nu toch ook echt wel aardig het verlangen opkomen. Ze deden niets met elkaar en het was voor hem ook alweer een tijdje geleden, nu hij het voor het eerst echt wat meer toeliet, merkte hij heel goed dat hij ook echt wel toe was aan wat meer. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en eventjes hield hij het vrij beschaafd, maar nog steeds ging het goed, dus raakte hij nu zachtjes haar borsten aan. Dat daagde hem nog veel meer uit. Hij stopte de zoen en hij keek in haar ogen, hij was duidelijk onder de indruk van haar. 'Ik vind je zo ontzettend mooi.' zei hij zachtjes, heel oprecht.


Matthew Greyson

Ze grijnsde door wat hij zei en hij hoorde haar zacht zuchtten toen hij zijn lippen in haar nek drukte, ze bleef hem zachtjes strelen. Hij voelde zijn lichaam alleen nog maar heftiger reageren en toen het theater ook echt begon, had hij daar eigenlijk maar amper aandacht voor. Hij zag dat Aurora er wel naar keek, maar hij was drukker met haar dan met wat er op het podium gebeurde. Hij legde nu zachtjes zijn hand neer op haar hand, om die daarna langzaam wat naar boven te laten glijden over zijn been heen. Hij wilde duidelijk meer voelen. Hij liet haar hand weer los en daarna drukte hij opnieuw zachtjes zijn lippen in haar hals. Waarschijnlijk leek het gewoon alsof hij dicht tegen haar aan leunde, voor mensen die naar hun zouden kijken. Hij gaf haar wel de kans om te bekijken wat er op het podium gebeurde, hij wilde wel dat ze daar ook van kon genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 15:52

Lilian Nova

Hij vertelde haar dat het nog prima ging. "Daar ben ik blij om, zeg het wel meteen alsjeblieft als het niet meer gaat, ik wil niet dat je teveel doet." Vertelde ze hem, wel heel serieus, ze wilde echt niet dat hij te ver zou gaan. Hij zoende haar weer, uitgebreid en vol passie. Ze kreunde zachtjes en ging er maar al te graag in mee. ZIjn handen gleden over haar lichaam heen, ze vond het wel heel lief dat hij het eerst heel beschaafd hield en daarna haar toch aanraakte. Hij stopte even en keek haar aan. Wat hij zei, liet haar toch wel even blozen. "Dankjewel, Alex." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze drukte haar lippen weer op die van hem.


Aurora Philippa

Ze voelde hoe hij haar hand aanraakte en die liet hij naar boven glijden. Ze keek hem even aan en glimlachte naar hem. Hij vond het duidelijk fijn. Ze voelde zijn lippen weer in haar hals en haar vingers gleden verder naar boven en ze streelde hem nu zacht en toch een beetje plagend. Ze bleef wel kijken, maar ze vond het zo lekker wat hij deed, dat hij haar zachtjes in haar hals zoende. Ze kneep ook zachtjes even bij hem en hoopte dat hij het leuk en lekker vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 16:05

Alexios Evans

Ze was blij dat het nog prima ging, maar hij moest het wel meteen zeggen als het niet meer ging, ze wilde niet dat hij teveel deed. Hij knikte daardoor. 'Ik zal het aangeven als ik merk dat het moeilijker wordt.' zei hij tegen haar. Hij wilde zelf ook niet te veel de grenzen over gaan, juist niet als het zo goed ging. Het was zonde, hij wilde juist dat dit steeds wat beter ging en dan hielp het om op tijd op te houden. Ze kreunde zachtjes door wat hij deed, dat vond hij toch wel erg leuk om te merken. Ze bedankte hem toen hij zei dat ze mooi was, ze kleurde ook wat rood, wat haar alleen maar heel leuk stond. Hij werd meteen weer door haar gezoend en hij liet zijn handen weer over haar lichaam heen glijden. Eigenlijk wilde hij nog wel een stapje verder gaan. Dit ging allemaal best wel goed nu, hij had nu nog nergens moeite mee. Hij liet nu langzaam zijn handen naar haar broek glijden en hij maakte die los, daarna stopte hij de zoen en keek hij haar weer in haar ogen. Hij trok voorzichtig haar broek uit. Het ging allemaal prima. Hij had nergens moeite mee, al merkte hij wel duidelijk dat hij nu vrij veel verlangen voelde. Elke keer wist hij het constant redelijk tegen te gaan, hij wilde die gevoelens liever blokkeren als ze er toch niets mee konden, maar nu ging dat niet meer. Nu werd hij toch wel heel erg uitgedaagd doordat ze een stapje verder gingen. Meer dan eerder al gebeurd was. Hij voelde zijn lichaam duidelijk tintelen, hij voelde het verlangen toenemen. Hij legde haar broek ook netjes aan de kant en daarna keek hij weer naar haar, hij drukte zijn lippen op die van haar en hij zoende haar weer, nog steeds ging het goed. Zijn handen gleden daardoor weer over haar huid heen, hij vond het fijn om haar warme lichaam aan te raken.


Matthew Greyson

Ze keek hem aan en ze glimlachte naar hem, daarna streelde ze hem nu zachtjes en lichtelijk plagend. Er trok kort een schokje door zijn lichaam, het gevoel begon nu toch wel aardig intens te worden en hij merkte dat hij toe was aan meer. Het constante uitdagen deed duidelijk nogal veel met hem. Ze bleef kijken naar wat er op het podium gebeurde, maar ondertussen merkte hij wel dat ze er zelf ook van genoot. Ze kneep nu zelfs, waardoor hij gesmoord met zijn lippen tegen haar hals aan kreunde. 'Hoe lang duurt dit nog?' vroeg hij daarna zachtjes. Hij wist niet precies hoe laat het theater afgelopen zou zijn, hij volgde dan ook totaal niet wat er gebeurde. Hij had geen idee. Hij zoog heel zachtjes op haar huid, het had nogal veel invloed op hem. Het was iets wat hij alleen kon als hij zichzelf goed onder controle had, en nu waren ze ook nog eens in een vrij drukke ruimte en zijn lichaam was toch wat gespannen doordat hij zo uitgedaagd werd. Alsnog ging het goed, al maakte het al zijn gevoelens wel wat sterker. Hij bleef haar in haar hals zuigen, af en toe stopte hij even om haar zachtjes in haar hals te zoenen, maar verder was hij eigenlijk constant met haar bezig. Het deed nogal veel met hem, het zorgde ervoor dat hij wat wegzakte in gedachten. Haar geur kon bijna bedwelmend voor hem zijn en op dit moment was hij echt compleet op haar gefocust. Alles om hun heen deed er niet toe voor hem, helemaal niet. Hij bewoog zachtjes zijn lichaam iets meer naar haar hand toe en hij bedacht zich hoe geweldig ze zou smaken. Hoe fijn het zou voelen om zo'n bijzonder moment met elkaar te delen. Het maakte zijn opwindend duidelijk nog duizend keer zo sterk. Hij keek even kort om hun heen, het was nog steeds donker en iedereen keek naar het podium, helemaal niemand leek ook maar een seconde op hun te letten. 'Laat mij meer voelen, alsjeblieft.' fluisterde hij daardoor nu. Hij drukte ook meteen zijn lippen weer in haar hals. Hij wist dat haar geur veel effect op hem had, maar dat werd nu duidelijk benadrukt. Het deed echt een hoop met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 21/7/2021, 16:11

Lilian Nova

Hij vertelde haar dat hij het aan zou geven als het te heftig zou worden en ze knikte daardoor eigenlijk alleen even. Niet veel later trok hij haar broek voorzichtig uit. Gewillig ging ze daarin mee. Ze vond dit echt leuk en ze hoopte dat ze nog veel verder samen konden gaan, dat ze er samen echt van konden genieten. Ze trok nu ook langzaam zijn broek uit en ze ging voorzichtig op zijn schoot zitten. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en drukte haar lippen in zijn hals en zoende hem daar. Af en toe zoog ze even tussendoor. Ze vond het echt heel leuk om te doen.



Aurora Philippa

Wanneer ze kneep, drukte hij zijn lippen in haar hals en ze voelde aan de trilling in haar nek dat het hem veel deed, hij kreunde zelfs even. Hij vroeg vervolgens hoe lang het nog zou duren en ze glimlacht even. "Het is over tien minuten pauze, zullen we anders dan gewoon naar huis gaan?" Stelde ze voor aan hem. Ze wilde dit ook en wat ze vandaag samen besproken hadden voor ze het theater in gingen, liet haar ernaar verlangen, ze wilde het meemaken, heel erg graag. Ze keek er gewoon naar uit. Even was ze in gedachten en dat vond Matthew blijkbaar niet zo'n goed idee. Ze moest hem meer laten voelen. Met een grijns begon ze zachtjes te kneden en te strelen. Ze wisselde het af, maar gaf hem wel heel erg veel aandacht zo. Het licht zou zo weer aangaan, hoe ging hij dat doen?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 21/7/2021, 16:25

Alexios Evans

Ze leek het allemaal nog steeds niet erg te vinden en ze trok nu ook langzaam zijn broek uit. Hij bleef naar haar kijken, hij volgde haar bewegingen, zodat niets onverwachts zou komen. Zodra ze zijn broek uit had, kwam ze voorzichtig bij hem op schoot zitten. Voor de zekerheid hield hij zijn adem even in, maar het ging goed. Het was alleen wel direct duidelijk hoe veel zin hij er eigenlijk in had. Hij kreunde nu zelfs gedempt, wat hem bijna verbaasde. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen, daarna boog ze naar hem toe en drukte ze haar lippen in zijn hals. Dat verbaasde hem enorm. Ze zoende hem en ze zoog zachtjes, het had iets heel bijzonders voor hem en hij kon een wat diepere kreun niet meer onderdrukken. Hij liet zijn handen over haar rug glijden en hij trok haar zo nog iets tegen zijn lichaam aan, dit was meer dan ze tot nu toe ooit gedaan hadden. Ze hadden dan wel allebei nog hun ondergoed aan, dit was al een vrij grote stap. Hij legde zijn hoofd wat achterover en hij sloot zijn ogen, puur om haar wat meer de ruimte te geven, omdat hij het zo lekker vond. Hij had dit ook nog nooit echt zo gevoeld, een mens had dit nog nooit bij hem gedaan. Het voelde heel fijn, het was heel opwindend en bijzonder voor hem. Doordat ze op hem zat begon zijn lichaam nog heftiger op haar te reageren en hij kreunde nog eens zachtjes, zijn handen gleden naar haar heupen toe en hij liet haar nu langzaam iets over zijn lichaam heen glijden. Dat zorgde meteen weer voor een golf van verlangen door hem heen en hij kreunde nog eens diep. 'Ik... eh...' begon hij nu. 'Het is alweer even geleden voor mij.' zei hij nu eerlijk, om aan te geven dat het daardoor kwam. Hij had er normaal gesproken totaal geen last van, hij kon zichzelf eigenlijk altijd heel erg goed inhouden, maar nu hij het ietsjes toeliet omdat ze verder gingen, werd het toch wel goed duidelijk.


Matthew Greyson

Ze gaf aan dat het over tien minuten pauze was en ze stelde voor om dan gewoon naar huis te gaan. 'Jij volgt het... ik wil niet weg als je het graag af wilt zien.' zei hij tegen haar, zijn stem iets lager dan normaal, maar nog wel net zo lief. Zijn lippen lagen eigenlijk constant in haar hals. Ze grijnsde toen hij zei dat ze hem meer moest laten voelen, ze leek het zelf ook allemaal wel leuk en uitdagend te vinden. Direct werd ze fanatieker, hij voelde haar hand zachtjes strelen, maar af en toe voelde hij dat ze dat afwisselde met kneden. Daardoor kreunde hij af en toe zachtjes in haar hals. Voor iedereen zou dat onhoorbaar zijn, maar hij zag ondertussen helemaal tegen haar aan, dus Aurora zou dat wel horen. Hij probeerde zichzelf weer wat rustiger te krijgen, als het echt over tien minuten pauze was, zou iedereen gaan opstaan en rondlopen en zouden de lampen ook weer aanschieten. Op dit moment was vrij goed zichtbaar hoe opgewonden hij was. Hij had een redelijk strakke grijze pantalon aan, met daarop een overhemd. Dat stond hem goed, maar dat liet in deze situatie ook niets aan de verbeelding over. Hoewel hij elke keer probeerde te zeggen dat ze misschien even moest stoppen zodat hij weer wat kon kalmeren, ging het echt niet. Juist niet. Hij wist nog niet zo goed hoe hij dat straks ging oplossen, misschien maar even wat langer blijven zitten, tot de mensen om hun heen allemaal weggelopen waren. Hij zoog weer zachtjes in haar hals, het rook zo geweldig, het deed zo veel met hem. Het kreunen wat hij af en toe in haar hals deed veranderde langzaam in wat meer regelmatig gekreun, zijn spieren stonden strak onder zijn kleding en het gevoel begon nu wel heel intens te worden. Zo intens dat hij tot de conclusie moest komen dat hij zo zijn hoogtepunt zou kunnen bereiken, als hij zou willen. Dat was vrij knap van haar, want normaal zou dat echt niet zo snel gebeuren van alleen wat aanrakingen, zeker niet op zo'n publieke plek. Ze wist hem bijzonder goed uit te dagen en gek te maken. Hij bleef het wat onderdrukken, maar alsnog kwam hij steeds meer in de buurt en zoog hij daardoor af en toe wat fanatieker in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 3 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum