Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 19:41

Aurora Philippa

De zoen werd heftiger en ze genoot er weer van. Hij leek echt precies te weten wat ze fijn vond, of hij vond gewoon precies hetzelfde fijn, dat was natuurlijk ook mogelijk. Zijn lippen gingen naar haar hals en hij zoog daar zachtjes op haar huid. Ze trok hem nu iets dichter tegen haar aan en gooide haar hoofd in haar nek. Ze kreunde zachtjes door hem en wanneer hij stopte, zei hij dat hij geen genoeg van haar kon krijgen. "Ik ook niet van jou." Fluisterde ze tegen hem terug. Haar ogen twinkelden vrolijk en ze vond het echt heel erg fijn met hem.



Lilian Nova

Hij kon niet wachten tot hij weer mocht gaan werken. HIj vertelde dat het echt wel scheelde dat zij bij hem was, hij vond het heerlijk. Hij was alleen bang dat hij haar zo ging vervelen, ze konden niets doen, nergens heen en hij wilde niet dat ze hem fijn vond. "Gaan we morgen film kijken? Ik heb volgens mij een beamer gezien, dan kunnen we hier in de tuin zitten. Dat lijkt me best gezellig." Opperde ze nu. Dan deden ze toch iets samen, bovendien was het zondag, dat was voor haar sowieso een luierdag. Dan deed ze normaal ook vrij weinig. Hij was er ook niet voor gemaakt om stil te liggen, daar kon ze zelf vrij weinig aan veranderen eigenlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 19:58


Matthew Greyson

Ze legde haar hoofd wat naar achteren, waardoor hij meer de ruimte kreeg. Daar genoot hij ook extra van. Toen hij aangaf niet genoeg van haar te kunnen krijgen zag hij in haar ogen dat ze daar hetzelfde over dacht en ze sprak dat ook uit. Het liet hem grijnzen. Hij streek een pluk haren uit haar gezicht en daarna zoende hij haar weer. Hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam heen glijden, maar na een tijdje stopte hij toch en liet hij zich naast haar neer zakken. Hij maakte de fles wijn open en hij nam een paar slokken uit de fles, om die daarna aan haar door te geven. Het was prachtig hier, de sterren stonden helder aan de hemel en de lucht rook heerlijk fris. Hij genoot er echt optimaal van. Hij pakte haar hand vast en hij streek met zijn vingers over haar huid heen. ‘Wat gaan we morgen doen?’ Vroeg hij aan haar. ‘Ik wil nog wel iets verzinnen hoor, geen enkel probleem...’ voegde hij er daarna meteen aan toe, met een grijns op zijn gezicht. ‘Ik wilde sowieso eigenlijk even naar mijn andere huis toe om te kijken wat er nog staat aan drank, dan kan ik je dat laten zien, als je wilt...’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 20:02

Aurora Philippa

Hij streek haar haren uit haar gezicht en ze vond zo'n gebaar zo lief en fijn. Hij zoende haar weer even en ze voelde hoe hij met zijn handen over haar lichaam heen ging. Ze sloot haar ogen en keek pas weer op toen hij ophield en naast haar kwam zitten. Ze glimlachte naar hem en zag hoe hij uit de fles dronk. Hij gaf hem aan haar en ze wilde ook een paar slokken nemen, echter was ze er niet zo heel handig mee en verslikte ze zich. Ze ging voorover zitten en hoestte even. Gelukkig was het snel weer voor bij en ze nam nog een slok. Ze grinnikte daarna zachtjes en zette de fles weg. "Zo, dat ging ook net goed." Lachte ze nu met een beetje een schorre stem. Hij vroeg wat ze morgen wilde doen en hij gaf aan best nog wat te willen verzinnen en dat hij nog naar het andere huis wilde gaan om te zien wat er nog stond aan drank. "Ja, ik wil daar graag wel even kijken, misschien kunnen we daarna door het bos wandelen? Misschien wat meenemen voor een picknick?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 20:12

Matthew Greyson

Ze wilde een paar slokken nemen, maar ze verslikte zich, waardoor hij haar lichtelijk bezorgd aankeek, maar zodra hij zag dat het wel weer goed ging, grijnsde hij naar haar. Ze zei dat het net goed ging, waardoor de grijns groter werd. 'Ik leer je wel fatsoenlijk drinken.' zei hij plagend tegen haar. Ze wilde wel graag bij het huis kijken en ze vroeg of ze door het bos konden wandelen, misschien wat meenemen voor een picknick. 'Dat lijkt mij een geweldig idee.' stemde hij meteen in. Hij werd sowieso van alles heel snel enthousiast, maar zeker als het dingen waren die buiten plaatsvonden. Ook ergens binnen kon hij zich wel vermaken, maar buiten voelde hij zich lekkerder. 'We kunnen vragen of Alexios en Lilian bij ons willen komen eten... ik gok zo dat Alex weer met haar mee naar huis is gegaan, maar misschien vinden ze dat wel leuk.' stelde hij voor. Als ze dat niet zag zitten was hij net zo lief gewoon alleen met haar, maar hij dacht dat het voor Alex en Lilian wel even gezellig was.


Alexios Evans

Ze stelde voor om een film te kijken, ze had een beamer gezien en dan konden ze in de tuin zitten. 'Dat lijkt mij ontzettend leuk.' stemde hij in. Hij werd er duidelijk meteen al enthousiast van. Hij drukte zijn lippen weer zachtjes op die van haar en hij keek in haar mooie ogen. 'Als het met mijn been weer iets beter gaat wil ik graag op het werk overleggen en als ik mij verder oké voel zou ik dan heel graag met jou een weekje weg willen.' zei hij nu. Even er tussen uit. Ze hadden het natuurlijk al besproken, maar op dat moment was het een stuk beter gegaan met hem dan het de afgelopen paar dagen ging. Misschien zag ze het wel niet meer zo zitten om weg te gaan met hem, of durfde ze het niet aan. 'Als jij dat ook nog ziet zitten, natuurlijk.' zei hij daarna meteen, zodat dat wel duidelijk was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 20:18

Aurora Philippa

HIj zou haar wel fatsoenlijk leren drinken en daardoor lachte ze naar hem. "Ja, leer het mij maar." Lachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Hij vond dat ze een goed idee had, weer heerlijk enthousiast en ze grijnsde daardoor en leunde wat achterover. Hij gaf aan dat ze ook met Lilian en Alex konden eten die avond, misschien vonden ze dat wel leuk. "Ja, dat lijkt me best gezellig, dan leer ik ze ook een beetje beter kennen en dan is het feest voor mij volgende week ook minder vreemd." Zei ze met een glimlach tegen hem. Ze draaide zich wat meer op haar zij en keek hem vrolijk aan. "Kunnen we anders hier slapen?" Stelde ze voor. Ze vond het hier mooi en het leek er neit op alsof er veel mensen kwamen.



Lilian Nova

Het leek hem gelukkig erg leuk, hij werd zelfs wat enthousiaster, dat vond ze prettig, ze vond het echt niet fijn om hem elke keer zo verdrietig te zien. Hij zoende haar zachtjes en ze zoende hem even terug. Hij wilde wanneer het weer beter ging op zijn werk overleggen of het in orde was om met haar weg te gaan. Ze knikte daardoor met een brede glimlach. Hij voegde eraan toe dat hij het alleen wilde als ze het ook nog zag zitten. "Natuurlijk, Alex, het lijkt me nog steeds hartstikke leuk. Niet elke keer zo onzeker zijn hoor, dat is nergens voor nodig. Ik ben echt graag bij je en op vakantie gaan lijkt me helemaal fantastisch." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 20:30

Matthew Greyson

Ze zei dat hij het haar maar moest leren, waardoor hij weer grijnsde. 'Gewoon zo veel mogelijk oefenen, dan leer je het vanzelf. Vooral rustig doen, niet overhaasten, maar genieten van de smaak. Dan kan je je niet zo snel verslikken.' gaf hij nu oprecht tips. Hij kon echt genieten van een goede fles drank. Toen hij vroeg of ze met Lilian en Alex konden eten gaf ze aan dat het haar gezellig leek, dan leerde ze ze ook een beetje kennen en dan was het feest minder vreemd. 'Ja, dat is zeker zo. Alex is wel zo'n beetje de meest normale van mijn vampier vrienden, samen met Ethan. De rest is ietsjes heftiger, iets meer vampier zegmaar. Je hoeft echt niet bang te zijn, ze zullen je nooit zomaar iets aan doen en anders bescherm ik je tegenover iedereen, maar dan weet je het alvast.' zei hij tegen haar. 'De meeste van hun hebben niet echt een heel normaal leven, het hangt bij elkaar van feestjes en ze werken ook allemaal niet echt. Een beetje zoals ik was dus.' zei hij nu met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Al probeer ik ook de tijd te nemen om te genieten van het leven en van dingen zoals de natuur.' voegde hij er aan toe. Verder had hij nogal wat feestjes gezien, dat dan wel. Ze vroeg nu of ze hier konden slapen, waardoor hij wat verbaasd was, maar hij vond het wel heel leuk. 'Ja, natuurlijk kan dat!' zei hij meteen enthousiast. 'Ik heb nog een deken voor je, als je het koud hebt. Is het wel zacht genoeg voor je?' vroeg hij meteen daarna.


Alexios Evans

Ze zei dat ze het nog steeds hartstikke leuk vond, hij moest niet elke keer zo onzeker zijn, dat was nergens voor nodig. Ze was echt graag bij hem en op vakantie gaan leek haar fantastisch. Hij glimlachte nu iets meer oprecht en hij knikte langzaam. Hij moest weer even inzien dat ze hem echt niet zomaar zou verlaten, dan zou de onzekerheid ook wel weer wat verdwijnen. Hij werd ook onzeker door het feit dat hij nu zwak was, zijn lichamelijke staat had een directe invloed op zijn emotionele staat, dat was normaal wel te merken, maar nu al helemaal. 'Griekenland plannen dan? Ik kan maandag overleggen met mijn collega's over het vrij nemen, dus dan zouden we ook al kunnen boeken voor wanneer we weg willen.' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 20:39

Aurora Philippa

Hij gaf haar tips en ze lachte daardoor, het klonk heel serieus en oprecht. "Bedankt." Ze gaf hem een knipoog en dronk nog wat van de wijn, dit keer ging het wel gewoon goed en kon ze er ook van genieten. Hij vertelde dat Alex één van de meest normale vampiers was van zijn vrienden, samen met Ethan. De rest was meer vampier, maar ze hoefde echt niet bang te zijn. Ze zullen haar nooit zomaar iets aandoen en anders zou hij haar beschermen. "Dan komt het helemaal goed." Vertelde ze aan hem. HIj vertelde hoe de rest was en ze knikte even. Ze kon het zich voorstellen dat dit leven gewoon zwaar was en lastig. Hij gaf aan dat hij wel wat meer de tijd probeerde te nemen om te genieten van het leven en van de natuur. "Ja, dat is toch heerlijk. Hij wilde wel met haar hier slapen en gaf aan dat hij nog een deken voor haar had, als ze het koud zou hebben en hij vroeg of het wel zacht genoeg was. "Ja, dit overleef ik wel hoor, nog een deken zou fijn zijn." Vertelde ze aan hem. "Ik vind het leuk dat ik je af en toe kan verbazen." Plaagde ze hem nu.


Lilian Nova

Hij glimlachte en knikte even door haar woorden en ze wreef even over zijn arm heen met een glimlach. Het kwam vast vanzelf wel goed en ze wist dat hij voor hij gewond was geraakt, veel minder zo was. Waarschijnlijk voelde hij zich hartstikke kwetsbaar op dit moment en ze hoopte dat er in de tussentijd niemand zou zijn die daar misbruik van zou maken. Hij wilde een weekje naar Griekenland plannen en hij kon maandag overleggen, dan konden ze boeken wanneer ze weg wilden. "Ja, fantastisch, ik vind het een heel goed idee. Ik ben benieuwd of je weg mag en ik ben ook heel benieuwd naar Griekenland." Zei ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 20:45

Matthew Greyson

Ze bedankte hem nu met een knipoog, waardoor hij grijnsde. 'Wat?' vroeg hij dus ook lachend aan haar. Ze leek echt totaal niet bang te zijn, ook niet toen hij aangaf dat de rest wel wat meer vampier was. Ze zei dat het helemaal goed zou komen, waardoor hij knikte. Hij kon ook aan haar zien dat ze het leuk vond dat ze hem wist te verbazen, ze zei dat ze het wel overleefde, maar nog een deken zou fijn zijn. Daarna gaf ze ook hardop aan dat ze het leuk vond om hem te verbazen, met een grijns op haar gezicht en plagend. 'Hm, jij mag mij altijd verbazen, ik vind het heerlijk.' zei hij tegen haar. Hij drukte zijn lippen op die van haar, maar daarna sprong hij overeind om alvast de deken voor haar te pakken. Hij legde die naast haar neer en hij kwam weer naast haar liggen, hij nam nog een paar slokken van de wijn en hij liet zich wat achterover zakken. 'Ik vind het nog steeds bijzonder dat je totaal niet bang bent.' gaf hij nu toe.


Alexios Evans

Ze streek over zijn arm heen en daardoor keek hij weer diep in haar ogen, hij vond elke aanraking fijn. Ze vond het een heel goed idee om te boeken en ze was benieuwd of hij weg mocht, en benieuwd naar Griekenland. 'Ik vind het prachtig. Zoals ik het mij kan herinneren dan. Maar ik denk dat de ongerepte natuur nog zo'n beetje hetzelfde is als vroeger.' zei hij. Daar zou weinig aan veranderd zijn, waarschijnlijk. Hij keek er zelf ook echt naar uit. Waarschijnlijk deed het hem wel goed om eventjes een weekje samen te zijn, weer wat tot rust te komen van alles. 'Waarschijnlijk laten ze mij wel weg gaan, ik heb nogal wat vakantiedagen open staan.' gaf hij toe. Hij ging altijd gewoon werken, er was eigenlijk nooit iets waarvoor hij vrij nam. Soms voor Matt, als die in de problemen zat en hij hem een dagje moest helpen, maar verder nooit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 19/7/2021, 21:07

Aurora Philippa

Hij vroeg haar wat ze was toen ze hem bedankte en lachte. " Je was in een keer zo serieus met je tips." Zei ze hem grijnzend. Ze mocht hem ook altijd verbazen, hij vond het leuk en ze was blij om dat te horen. Hij gaf haar nog een zoen en stond daarna op. Ze keek hem even na en hoe hij weer terug kwam met een extra delen voor haar. Hij legde hem naast haar neer en ze bedankte hem weer eventjes. Hij vond het nog steeds bijzonder dat ze niet bang was. "Ji j zegt dat je me zou beschermen, daar ga ik vanuit. Ik weet niet hoe die andere vampiers zullen zijn. Misschien krijg ik er wel de kriebels van. Ik heb geen idee. Voor jou ben ik niet bang, je geeft me echt een goed gevoel." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 19/7/2021, 21:16

Matthew Greyson

'Ja, zo af en toe kan ik ook best wel serieus zijn hoor.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei daarna dat hij haar zou beschermen, dus daar ging ze vanuit. Ze wist niet hoe anders vampiers zouden zijn, misschien kreeg ze daar de kriebels van. Ze had geen idee. Voor hem was ze niet bang, hij gaf haar echt een goed gevoel. 'Daar ben ik heel erg blij mee.' zei hij zachtjes. 'Mensen kunnen onbewust nog wel eens bang voor vampiers zijn, omdat ze toch doorhebben dat er iets niet helemaal klopt, of wat dan ook. Ik heb daar geen moeite mee, want dat is nou eenmaal zo, maar Alex bijvoorbeeld vind dat ontzettend erg en compenseert het door altijd verschrikkelijk vriendelijk te zijn. Ethan vind het sowieso lastig, dus komt weinig onder de mensen, hij wordt er nogal onzeker van allemaal. Hij is heel bang dat hij iets doet waardoor mensen doorhebben dat hij anders is.' legde hij uit. 'En dan zijn er nog een aantal die wat meer het leven als vampier omarmen en wat meer toegeven aan instinct. Die hebben wel respect voor een aantal mensen, maar zien zichzelf wel echt als roofdier en hebben er ook geen moeite mee om op die manier te leven.' legde hij haar uit. 'Degene die ik uitnodig, zijn natuurlijk allemaal wel oké. De meest extreme gevallen hoef ik niet in mijn buurt te hebben. Dat zijn vaak ook eenlingen, of ze leven in een klein groepje vampiers die hetzelfde idee hebben.' voegde hij er aan toe. Dan wist ze een beetje hoe het zat. 'Hoe ouder de vampier hoe meer je op moet passen, dat is zo'n beetje een basisregel. Ik ben op zich redelijk oud, de meeste vampiers waar ik mee om ga zijn jonger. Behalve Alex dan. Als ze jonger zijn, heb ik een bepaald gezag over ze, dus zullen ze altijd naar mij moeten luisteren. Daarom hoeven we ons ook geen zorgen te maken.' gaf hij haar nu een uitgebreide uitleg. Daarna kroop hij opeens wat dichter tegen haar aan en sloeg hij zijn armen om haar warme lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 08:28

Lilian Nova

Hij vertelde haar dat hij Griekenland prachtig vond, zoals hij zich herinnerde. Hij dacht wel dat de natuur nog een beetje hetzelfde als vroeger zou zijn. Ze knikte daardoor even. Zelf was ze nog nooit ver op vakantie geweest dus ze was heel erg nieuwsgierig. Hij dacht dat hij wel kon gaan, hij had genoeg vakantiedagen staan. Waarschijnlijk ging hij nooit weg. "Ik pak even alvast een deken." Zei ze hem nu. Ze drukte zacht haar lippen op zijn wang en kwam daarna overeind. Ze haalde binnen een zachte pluche deken en een kussen en kwam daarmee weer naar buiten. Ze legde alles neer en ging weer naast Alex zitten met de deken om haar lichaam heen.


Aurora Philippa

Hij gaf aan af en toe best serieus te kunnen zijn en ze grinnikte daardoor eventjes. Hij vertelde haar blij te zijn dat ze een goed gevoel bij hem had en hij ertelde hoe het zat. Ze luisterde naar hem en dacht erover na, ze had wel wat gemerkt, maar ze was niet afgeschrokken. Ook van Ethan niet. "Ik voelde het bij Ethan ook totaal niet eigenlijk. Misschien doen jullie echt wel heel erg goed je best en valt het daardoor mee." Zei ze tegen hem. Hij vertelde over de vampiers die verder kwamen, dat waren geen extreme gevallen, die wilde hij niet. Hij legde ook de rangen uit en dat Alex zoveel ouder was. Ze moesten luisteren en ook daarom hoefde ze zich geen zorgen te maken. "Dat is fijn." Zei ze zachtjes. Hij sloeg zijn armen om haar heen en kwam dichter bij haar zitten. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en haalde diep adem, het was hier fantastisch zo samen, net een sprookje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 09:17

Alexios Evans

Ze knikte langzaam, ze leek het allemaal wel leuk te vinden, maar gaf uiteindelijk aan dat ze even een deken zou pakken. Waarschijnlijk begon het wat kouder et worden en wat later, het was niet zo gek. Misschien moest ze zo maar gaan slapen. Ze kwam weer naast hem zitten met de deken om haar heen, waardoor hij naar haar glimlachte. 'Kom, jij moet liggen.' zei hij daarna zachtjes. Hij kwam voorzichtig overeind en hij pakte haar vast, om haar daarna languit op de bank neer te leggen. Hij trok de deken weer over haar heen en hij zorgde dat ze toegedekt was, daarna kwam hij voorzichtig naast haar liggen. 'Gaat het zo?' vroeg hij aan haar. Hij pakte haar hand vast en hij staarde naar haar gezicht, hij vond het heel lief dat ze bij hem wilde blijven.



Matthew Greyson

Ze gaf toen dat ze het bij Ethan ook totaal niet voelde, misschien omdat ze goed hun best deden, dat het daardoor meeviel. Dat liet hem glimlachen. 'Of jij bent gewoon totaal niet snel bang en hebt er daardoor weinig last van.' zei hij tegen haar. Ze kwam dichter naar hem toe en ze legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan, hij pakte voorzichtig de deken en hij trok die wat over haar lichaam heen. Hij liet zich helemaal achterover zakken op de grond en hij pakte Aurora vast, om haar daarna volledig tegen hem aan te laten liggen. Hij streek met zijn vingers zachtjes door haar haren heen, hij kon hier enorm van genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 10:46

Lilian Nova

Hij glimlachte haar toe en vond dat ze moest liggen. Ze werd door hem op de bank neergelegd en hij sloeg de deken om haar heen. Hij kwam bij haar liggen en vroeg of het zo goed ging. Ze glimlachte hem lief toe. "Ja, dit is heel erg fijn." Fluisterde ze.. Ze gaf hem nog zacht een kusje en wenste hem een fijne nacht. Daarna viel ze in slaap, het was eigenlijk best wel fijn om buiten te slapen, dat had ze helemaal niet verwacht.
De overige dagen hadden ze film gekeken en gelukkig heelde het been van Alex wel. Ze was er blij mee dat hij een paar dagen later weer genezen was en dat hij weer naar zijn werk kon gaan.Zelf was ze weer in het huis aan de slag gegaan, hoe dichter ze alleen bij vrijdag kwamen, hoe nerveuzer en onrustiger ze werd. Ze wist dat ze een vampier moest gaan afmaken, haar lichaam vroeg het aan haar en wilde niets anders. Zelfs haar verslaving werd erdoor aan de kant geduwd, al had ze zich heel netjes gedragen en na die ene dag niets meer gedaan. Ze zat op een stoel en probeerde rustig adem te halen. Ze wachtte tot Alex naar haar toe zou komen, vanavond zouden ze iemand afmaken. Hij zou haar weer helpen. Haar nagels klemden zich om de stoelleuning heen, maar het leek gewoon niet te werken.


Aurora Philippa

Hij dacht dat ze misschien wel niet snel bang was en daardoor er weinig last van had. Het zou kunnen, ze wist het niet goed, ze begreep wel dat ze redelijk goed op zijn nieuws had gereageerd toen hij vertelde dat hij een vampier was. Het viel haar mee. Ze werd zachtjes toegedekt door Matthew en ze kroop tegen hem aan. Zo zakte ze langzaam in slaap onder de prachtige sterrenhemel.
Inmiddels was het weer een paar dagen later, ze had elke werkdag gewoon gewerkt en zag in de avond Matthew altijd. Soms ging ze naar hem toe, soms was hij meteen al bij haar thuis te vinden. Ze vond het zo ontzettend leuk met hem. Ze genoot van elke minuut. Nu liep ze rustig vanuit haar werk naar haar huis toe met een vrolijke lach rond haar lippen. Ze hoopte stiekem dat hij bij haar thuis was en op haar zat te wachten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 10:59

Alexios Evans

Hij was inmiddels weer aan het werk, wat zijn mindset ook aardig goed had gedaan, hij was vrolijker, hij zat beter in zijn vel en hij had zichzelf daardoor ook wat beter onder controle. Hij voelde zich een stuk minder kwetsbaar. Inmiddels dronk hij zelfs al een paar dagen vers bloed, uit zichzelf. Hij had een patiënt in het ziekenhuis die al jaren in de gevangenis zat omdat hij een aantal vrouwen op gruwelijke wijze verkracht en vermoord had. Hij ging tegen alle principes van Alex in en toen hij na een dag lang werken meerdere bloedende patiënten had behandeld, had hij echt heel hard bloed nodig gehad. Hij had niet zomaar het ziekenhuis uit kunnen gaan en die patiënt lag in coma, geboeid aan zijn bed. Hij was er voor een ingrijpende operatie, maar ondertussen was dat geweest en was hij herstellende, maar hij werd maar niet wakker uit zijn coma. Alex had besloten dat hij het niet erg zou vinden als de man kwam te overlijden en dat het ook niet op zou vallen in het ziekenhuis, dus hij had zichzelf opgesloten in de kamer en hij had van de man gedronken. Tot zijn eigen verbazing was het hem gelukt om te stoppen. Misschien omdat hij aan het werk was, misschien omdat hij meer controle had nu hij niet meer gewond was, misschien omdat hij begon te wennen aan het verse bloed. Nu deed hij dit al een aantal dagen op rij en elke keer kon hij beter stoppen. Nu rook de man ook niet zo geweldig als bijvoorbeeld Lilian, maar het was alsnog bijzonder. Hij kon zelfs stoppen, opnieuw wat drinken en nog eens stoppen. Hij had het gevoel het te leren. Het verse bloed zorgde er wel voor dat hij krachtiger was dan normaal, dat was iets waar hij iets meer mee om moest gaan. Hij had de afgelopen dagen regelmatig dat hij per ongeluk iets kapot maakte omdat hij te veel kracht gebruikte. Hij had per ongeluk de deur iets te hard dichtgeslagen, waardoor die met scharnieren en al uit de muur was gekomen. Hij had het niet eens echt doorgehad, maar dat liet zien dat het bloed wel degelijk invloed had op zijn lichaam. Nu was hij klaar met werken en sprong hij in de auto, hij zou direct naar Lilian toe rijden. Hij parkeerde de auto bij haar huis en daarna liep hij naar de deur toe, hij pakte zijn sleutel en hij haalde de deur van het slot. Hij gooide de deur dicht, wat weer met een veel te harde klap ging dan eigenlijk zijn bedoeling was. ‘Shit.’ Mompelde hij dus ook zachtjes, om daarna even te scharnieren te controleren, maar er leek niets aan de hand te zijn gelukkig. ‘Ik ben het!’ Riep hij daarna naar Lilian, al wist ze dat waarschijnlijk al wel.


Matthew Greyson

Hij vermaakte zich eigenlijk prima op deze manier, hij zag Aurora elke dag, meestal in de avonden. Van hem zou het wel wat vaker mogen, maar op zich was het ook wel goed voor hem om overdag zijn eigen dingen te kunnen doen. Hij was meestal uren lang aan het sporten, hij jaagde wat voor de lol en om zijn energie kwijt te kunnen, verder deed hij eigenlijk niet zo heel erg veel en keek hij uit naar het moment dat Aurora klaar was met werken. Vaak keek hij daar zo naar uit dat hij geen geduld had om te wachten tot ze liet weten thuis te zijn of wat dan ook, meestal moest hij zichzelf inhouden om niet al uren bij haar te zitten wachten. Nu had hij dat wel gedaan, hij zat al een uurtje bij haar in de tuin te wachten. Hij wist dat ze dat waarschijnlijk niet zo erg vond, ondertussen had ze wel een beetje door hoe hij in elkaar zat. Hij rook haar geur al, wat betekende dat ze in de buurt was en toen ze naar de deur toe liep sprong hij opeens op en kwam hij precies voor haar terecht. ‘Hey, ik heb je gemist.’ Zei hij, met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Hij pakte haar ook meteen vast en hij trok haar tegen zijn lichaam aan, om daarna heel zachtjes en lief zijn lippen op die van haar te drukken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 13:16

Lilian Nova

Sinds de avond dat Alex buiten had gelegen met zijn gewonde been, had hij haar reservesleutel van haar huis. Hij kon dus zo binnenkomen en dat vond ze over het algemeen wel prettig. Nu was ze zo in de war doordat het gevoel in één dag zo sterk was geworden dat ze gewoon draaierig was. Ze had niet verwacht dat het in een korte tijd zo heftig kon worden, dat ze er zoveel last van kon hebben in één keer. Anders had ze met Alex de avond ervoor al wel een vampier gepakt. Ze hoorde zijn stem en ze snoof even. Ze rook nu gewoon zijn lucht en het deed haar kokhalsen, dit had ze nooit verwacht. Ze kon nu gewoon een vampier ruiken. Haar instincten waren ongelooflijk sterk veranderd in zo'n korte tijd. Haar hele lichaam trilde en ze kwam langzaam overeind uit de stoel. Ze had een staak in haar hand en liep langzaam en dreigend op Alex af. Haar ogen waren onherkenbaar en haar hele houding was vijandig. Ze kon er niets aan doen, het was vreselijk en ze was ergens binnenin nog wel aanwezig, maar niet sterk genoeg om van dit gevoel af te komen.


Aurora Philippa

Wanneer ze bij haar voordeur was aangekomen, kwam Matthew tevoorschijn. Hij had haar gemist en ze werd meteen door hem vastgepakt en tegen hem aangetrokken. Ze sloeg haar armen om hem heen en zoende hem zachtjes terug. "Hee, ik heb jou ook gemist." Zei ze en ze keek hem even met een vrolijke glimlach aan. "Je zat toch niet al uren op me te wachten hier hé?" Vroeg ze hem plagend. Ze liet hem daarna los en opende de deur van haar huis
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 13:24

Alexios Evans

Hij draaide de deur weer achter zich op slot en daarna draaide hij zich om, hij rook de geur van Lilian en hij had haar gemist, hij wilde graag naar haar toe. Toen hij zich omdraaide veranderde dat gevoel direct, ze kwam dreigend op hem af, een houten staak in haar hand. Direct voelde hij zijn lichaam reageren. Sinds hij zo gewond was geraakt reageerde hij er veel heftiger op. Zijn lichaam wilde duidelijk aangeven dat hij niet nog eens gewond kon raken. Ze bleef op hem af komen, haar hele houding vijandig en hij voelde al zijn instincten direct reageren. Hij moest haar uitschakelen, was wat zijn lichaam hem probeerde te vertellen. Ze was gevaarlijk, ze moest uit de weg geruimd worden. Toch wist hij dat goed te onderdrukken, want hij ging Lilian niets aandoen. Nooit. Ook niet als ze hem zou verwonden of zou vermoorden. Hij kon niet zonder haar, hij wilde haar niet kwijt. Hij ging nog liever zelf dood. 'Lilian? Ik ben het maar... ik doe je niets, ik hou van je... ik weet dat jij mij ook niets wilt doen. Je wilt mij niet vermoorden. Echt niet... ik weet dat je van mij houdt.' sprak hij nu zachtjes tegen haar. Hoewel hij wist dat hij vrij makkelijk in kon grijpen nu, bleef hij doodstil staan. Hij was sterker, hij was sneller en hij was ook nog eens heel erg veel sterker nu hij vers bloed dronk, zijn reflexen waren beter dan ooit. Toch bleef hij stil staan, hij wilde haar niets aandoen, ook niet om zichzelf te beschermen.


Matthew Greyson

Ze sloeg haar armen om zijn lichaam heen en ze zoende hem zachtjes terug, daarna zei ze dat ze hem ook gemist had en ze vroeg hem plagend of hij hier toch niet al uren had zitten wachten. Daardoor grijnsde hij kort. 'Misschien een uurtje.' gaf hij eerlijk toe. Ze liet hem los en opende de deur, hij pakte haar meteen vast en hij nam haar met zich mee naar binnen. Daar zette hij haar tegen de muur aan en drukte hij zijn lippen op die van haar, om haar nu iets uitgebreider te zoenen. Hij brak het wel weer af, hij zou constant elke dag de hele dag wel met haar bezig kunnen zijn en dat was niet helemaal zijn bedoeling.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 13:36

Lilian Nova

Alex bleef doodstil staan en ze liep heel langzaam op hem af. Hij praatte tegen haar. Hij hield van haar en gaf aan dat zij ook van hem hield, dat ze hem niet wilde vermoorden. Het lukte haar om halverwege de gang stil te blijven staan. Ze trilde over haar hele lichaam en ze deed haar best om de staak los te laten, het lukte niet. Ze kon hem niet loslaten, ze wist waar ze Alex moest raken. Het duurde haast minutenlang, toch bleef ze staan, ze was sterk genoeg om niet verder te lopen naar hem toe. Op een gegeven moment ramde ze de staak keihard in de muur met een donkere grom. Ze bleef het ding vasthouden en hapte naar adem. Met haar andere hand sloeg ze een paar keer met haar vuist tegen de muur tot ze weer bij zinnen kwam. Langzaam liet ze de staak los en keek ze Alex aan. "Het is zo sterk... het moet nu, Alex, we moeten iemand vinden, anders word ik gek." Vertelde ze hem nu, wel wat angstig. Ze wreef even over haar gezicht heen en keek daarna weer naar de staak die met veel kracht in de muur geboord was. Het voelde heel onrustig en vervelend, maar ze was nu wel redelijk bij. Ze wist alleen niet voor hoe lang.


Aurora Philippa

Hij vertelde dat hij misschien een uurtje had gewacht en ze grinnikte daardoor zachtjes. "Gek." Zei ze liefkozend tegen hem. Hij liep met haar mee naar binnen en ze werd tegen de muur aangezet. Ze zoende hem vol passie terug en trok hem dicht tegen haar aan. Daarna keek ze doordringend in zijn ogen en streelde zachtjes langs zijn wang. Morgen hadden ze dat feestje bij hem thuis, ze was nog steeds heel erg nieuwsgierig naar zijn vrienden, naar hoe het voor haar zou zijn daar en ook of ze geaccepteerd werd. "Wat wil je vanavond doen?" Vroeg ze aan Matthew en ze sloeg haar armen nu om zijn nek heen en drukte nogmaals zacht een kusje op zijn lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 13:44

Alexios Evans

De tijd tikte voorbij en hij bleef doodstil staan, zijn lichaam was compleet alert, zodat hij elk moment kon ingrijpen als het nodig was, maar hij wist dat hij zichzelf nooit tegen haar zou kunnen verdedigen. Hij zou de staak af proberen te pakken, zonder haar pijn te doen, hopelijk zonder zichzelf te verwonden, maar hij zou haar onmogelijk kunnen uitschakelen. Dat ging hem echt niet lukken. Hij stierf nog liever zelf. Ze bleef alleen doodstil staan en ze leek nogal een intern gevecht te hebben, maar hij gaf haar alle tijd, hij bewoog zelf ook geen centimeter. Uiteindelijk ramde ze de staak in de muur en gaf ze die een paar klappen, om daarna zijn kant op te kijken en te zeggen dat het nu moest, ze moesten iemand vinden, anders werden ze gek. Hij knikte langzaam. 'We gaan meteen, ik heb al een adres.' zei hij tegen haar. Hij begreep immers vrij goed hoe het moest voelen, waarschijnlijk ongeveer hetzelfde als wanneer hij bloed nodig had. Hij bleef wel een beetje op afstand, hij wilde niet wantrouwend tegenover haar zijn, maar hij kon zijn instincten niet goed tegengaan en daardoor was hij toch wat voorzichtig.


Matthew Greyson

Ze noemde hem plagend gek, waardoor hij grijnsde. 'Gek op jou ja.' fluisterde hij daardoor. Ze streek langs zijn wang en ze trok hem nog wat dichter tegen haar lichaam aan, ze vroeg aan hem wat hij vanavond wilde doen, daarna sloeg ze haar armen om zijn nek heen en kreeg hij een klein kusje van haar. 'Hmm, ik weet het niet zo goed...' zei hij eerlijk. 'Ik heb de neiging om de hele avond gewoon met jou hier te blijven, maar misschien is het wel leuk om iets te gaan doen, anders kan ik ook onmogelijk van je af blijven.' zei hij nu met een grijns op zijn gezicht tegen haar. 'We kunnen naar de film, of naar het theater... we kunnen wandelen in het bos, als je liever wat meer rust hebt...' stelde hij nu voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 17:29

Lilian Nova

Hij knikte en gaf aan dat ze meteen zouden gaan, hij had al een adres. Daardoor haalde ze opgelucht adem, blij dat hij al meteen iemand had. "Ik... euh..." Ze wist eigenlijk helemaal niet wat ze wilde zeggen en ze trok de staak weer uit de muur, het kostte haar niet eens zo heel erg veel moeite terwijl hij toch een behoorlijk gat achter had gelaten in de muur. In haar zak had ze ook nog een verdovingsspuit, daarmee zou ze het echt wel mee redden. Dat wist ze zeker. Alex bleef op afstand staan, ze begreep het wel. Nog steeds wist ze niet wat ze wilde zeggen en ze keek hem wat verward aan. Ze zuchtte even en schudde haar hoofd een beetje. Het was gewoon zo verwarrend allemaal. "Laten we gaan." Zei ze alleen maar. Daarna liep ze de deur uit met een zelfverzekerde pas, zo goed als ze kon.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 17:37

Alexios Evans

Ze begon zachtjes te stamelen, maar ze leek geen idee te hebben wat ze nou precies wilde zeggen, ze trok de staak uit de muur en hij merkte dat hij daar moeite mee had, elke vezel in zijn lichaam reageerde er op, omdat hij zich heel goed realiseerde dat die staak ook in zijn hart had kunnen zitten. Het was alleen niet gebeurd, ze realiseerde zich gelukkig wel wie hij was, maar het voelde akelig dat ze wel zo'n sterke reactie had gehad op hem. Hij wist dat hij het haar niet kwalijk mocht nemen, omdat hij dit af en toe andersom ook bij haar had, maar het was lastig. Hij nam het haar zeker niet kwalijk, maar hij merkte wel dat hij ietsjes voorzichtiger met haar was. Na vanavond zou dat weer voorbij zijn, hij wist dat ze dan weer helemaal haarzelf was. Ze kwam dichterbij en zei dat ze maar zouden gaan, ze liep de deur uit en hij bleef kort staan, daarna draaide hij de deur achter zich op slot en liep hij achter haar aan. Hij sprong in de auto en zodra Lilian zat reed hij weg, af en toe keek hij kort opzij naar haar, gelukkig was het niet al te ver rijden. Hij parkeerde zijn auto in de straat, het was een redelijk rustige buurt en het huis stond vrij buitenaf. 'Wil je dit zelf doen?' vroeg hij haar nu. Tot nu toe had hij de vampier eerst verdoofd, zodat ze hem later kon vermoorden, maar misschien deed ze nu liever alles zelf. 'Het gaat om een vrouw, ze is redelijk jong, ze zou niet gigantisch snel en sterk moeten zijn.' zei hij zachtjes tegen haar. 'Ik heb het liever niet, maar als je het zelf wilt doen loop ik met je mee en zal ik mij afzijdig houden, behalve als het nodig is om te helpen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 19:51

Lilian Nova

Ze had helemaal niet gezien dat Alex zo sterk op haar beweging reageerde. Ze deed hem nu niets, maar ze was het wel van plan geweest, toch was dat in haar hoofd nog niet helemaal aangekomen. Ze was echt een beetje van de wereld. Ze moest echt haar best doen om zich in te houden en normaal te zijn. Een beetje goed over te komen. Ze voelde zich wel echt heel erg beroerd. Ze stapte de auto in en sloot haar ogen. Er flitste van alles door haar hoofd heen, het had vooral met veel bloed en pijn te maken. Haar nagels zette ze in de stof van de stoel en het duurde even voor ze Alex hoorde. Het was wat vaag voor haar en ze verstond het niet eens goed. Ze schraapte haar keel even. "Ik wil het zelf doen." Zei ze uiteindelijk vastbesloten. Zodra hij stopte, stapte ze de auto uit en belde ze aan bij het huis waar ze moest zijn. Het was niet moeilijk voor haar om te doen alsof ze ziek was, ze vroeg om hulp bij de jonge vrouw en zei dat ze zich slecht voelde. De vampier was wat nerveus door haar aanwezigheid, maar ze liet haar toch even naar binnen. Lilian greep haar vast en ze boorde de staak in haar hart. Het was zo ongelooflijk krachtig dat de vrouwelijke vampier meteen achterover viel en ze was dood. Lilian snakte naar adem en liet zichzelf op de grond vallen. Ze sloot haar ogen en haalde een paar keer diep adem. Ze wreef vervolgens over haar gezicht heen en leek weer rustig te worden. Vervolgens keek ze op en zochten haar ogen naar Alex. Ze was weer helemaal rustig en weer zichzelf.


Aurora Philippa

Hij vertelde haar dat hij gek op haar was. “Hmm… ik ook op jou.” Fluisterde ze naar hem terug. Hij wist niet zo goed wat ze konden gaan doen, hij had de neiging om de hele avond met haar hier te blijven, maar dan kon hij onmogelijk van haar af blijven. Ze grijnsde even, dat hadden ze gisteren inderdaad gedaan en ze vond het hartstikke leuk, maar vandaag wilde ze iets doen. Hij stelde wat dingentjes voor. “Kunnen we nog naar het theater? Zijn er nog kaartjes?” Vroeg ze hem nu. Het leek haar heel erg leuk om daarheen te gaan. “Alleen moeten we van te voren nog wel even langs de McDonalds hoor.” Lachte ze nu, ze had wel een beetje trek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 20:04

Alexios Evans

Ze reageerde eigenlijk amper met hem en daardoor wist hij ook niet zo goed wat hij met deze situatie aan moest, hij vond het lastig om te bepalen of hij juist heel erg met haar moest gaan praten of dat hij het maar een beetje moest laten. Hij besloot haar maar te laten en haar de ruimte te geven, uiteindelijk zei ze tegen hem dat ze het zelf wilde doen. Ze klonk nogal vastbesloten. Ze stapte de auto uit hij keek haar na, waarom vond hij dit zo moeilijk? Omdat hij niet meer de enige was die dit kon? Omdat ze liet zien dat het haar zo makkelijk af ging? Hij wist het niet, maar het viel hem toch echt wel zwaar. Hij bleef op afstand van haar, als de vampier hem zou opmerken zou ze waarschijnlijk doorhebben dat er iets aan de hand was. Nu kwam Lilian zo binnen en hij kon het direct ruiken, horen en voelen toen ze de vrouw afmaakte. Het gaf hem de rillingen. Hij vond het nog steeds heel erg akelig. Hij kwam langzaam dichterbij en hij staarde naar het lichaam van de vampier, om na een tijdje langzaam naar Lilian te kijken. Ze leek nu weer normaal, maar hij vond het moeilijk om zo snel om te schakelen. Hij boog voorzichtig over haar heen en hij pakte haar vast, om haar zo langzaam overeind te helpen. Hij bleef op zijn hoede, daar kon hij niets aan doen, maar hij wilde haar wel graag helpen.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze ook gek was op hem, waardoor hij grijnsde. 'Dat is heel goed om te horen.' zei hij plagend. Ze vroeg nu of ze nog naar het theater konden, of er nog kaartjes waren. Hij knikte langzaam. 'Dat kan ik zeker regelen voor ons.' zei hij. Hij had vanmiddag even gekeken en toen waren er nog genoeg kaartjes beschikbaar, dus dat zou wel goed komen. Ze zei dat ze dan wel langs de McDonalds wilde, waardoor hij even zijn hoofd schudde. 'Dat is prima, zolang jij maar blij bent.' zei hij lachend tegen haar. 'Ik zal even de kaartjes regelen.' zei hij daarna. Hij liet haar weer los en hij pakte zijn mobieltje, hij zocht het nummer op en hij regelde alles, daarna stopte hij zijn mobiel weg en pakte hij haar vast. 'Ik ben niet met de auto, wil jij rijden? Of moet ik thuis even een auto pakken?' vroeg hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 20:10

Lilian Nova

Haar ogen vonden die van hem en ze beet zacht op haar lip, hij vond dit echt helemaal niets, dat begreep ze ook heel erg goed. Hij kwam dichterbij en hielp haar langzaam overeind. Wanneer ze eenmaal stond, keek ze hem weer aan. "Volgende keer moeten we een dag eerder zijn... sorry, ik wist niet dat het zo heftig voor me zou zijn. Ik had geen idee." Fluisterde ze hem toe. "Mag ik je een knuffel geven?" Vroeg ze vervolgens aan hem, ze durfde niet zomaar haar armen om hem heen te slaan, bang dat het fout zou gaan, hij was ook op zijn hoede dan was het beter als zij ook voorzichtig deed.


Aurora Philippa

Hij vond het goed om te horen en ze knipoogde even naar hem. Hij kon het wel regelen dat ze naar het theater konden gaan, dat vond ze hartstikke leuk. Hij vond het ook in orde om fastfood te halen, zolang zij maar blij was. "Bij jou in de buurt altijd." Zei ze hem nu lief. Hij liet haar los en regelde de kaartjes. Vervolgens pakte hij haar vast en gaf aan niet met de auto te zijn. Hij wilde weten of zij wilde rijden. "Ja, geen probleem, maar is mijn Kia niet wat te min voor jou." Plaagde ze hem nu. Ze knikte naar haar witte kleine autootje met een grijns. Heel wat anders dan zijn cabrio's.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 20/7/2021, 20:36

Alexios Evans

Ze keek op naar hem en ze zei dat ze de volgende keer een dag eerder moesten zijn, waardoor hij langzaam knikte. Ze gaf ook aan dat ze niet wist dat het zo heftig voor haar zou zijn, ze had geen idee. 'Het maakt niet uit, jij kunt er niets aan doen.' zei hij zachtjes tegen haar. Ze vroeg of ze hem een knuffel mocht geven en hij ademde langzaam in, daarna pakte hij haar voorzichtig vast. Zijn lichaam leek het moeilijk te hebben met de situatie, hij was enorm op zijn hoede en wat huiverig. Hij merkte dat hij de neiging had om afstand te nemen van haar, wat hij echt juist niet wilde. Het voelde enorm tegenstrijdig en waarschijnlijk zou het straks wel ietsjes minder worden. Hij streek heel zachtjes met zijn vingers over haar rug heen en hij merkte dat hij alweer iets kalmeerde, als hij gewoon inzag dat ze weer zichzelf was, dat ze rustig was en hem niets aan zou doen, ging het wel.


Matthew Greyson

Ze zei dat ze altijd blij was als ze bij hem in de buurt was, waardoor hij weer grijnsde. 'Dan moet ik dus voortaan ook met je mee als je gaat werken.' zei hij tegen haar. Ze vond het geen probleem om te rijden, maar ze vroeg of haar Kia niet te min voor hem was. 'Eigenlijk wel hé.' zei hij plagend tegen haar. Hij drukte nog eens zijn lippen op die van haar en daarna nam hij weer wat afstand en streek hij zachtjes langs haar gezicht. 'Niets is te min voor mij als ik met jou ben.' zei hij nu, heel oprecht. 'Kom, dan gaan we, dan kunnen we eerst nog even wat te eten voor jou regelen.' zei hij plagend. 'Toch jammer dat ze niets op het menu hebben wat mij echt aanspreekt...' voegde hij er grijnzend aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 20/7/2021, 20:44

Lilian Nova

Hij gaf aan dat het niet uitmaakte, ze kon er niets aan doen. Het voelde alleen zo vervelend en ze baalde dat hij zo op zijn hoede was bij haar. Hij pakte haar wel voorzichtig vast en ze begroef haar gezicht in zijn shirt. Ze sloeg haar armen zachtjes om hem heen en streelde over zijn rug, zoals hij ook bij haar deed. Ze kon zo heel lang blijven staan, het was alleen jammer dat hij zo op zijn hoede was, het voelde alsof hij het haar heel erg kwalijk nam. Dat begreep ze ook wel, maar dan was het misschien beter als hij niet met haar mee ging de volgende keer. Dan zou hij er niets van merken.


Aurora Philippa

Hij vond dat hij voortaan ook maar mee moest gaan als ze ging werken. "Dat gaan ze heel raar vinden." Lachte ze hem nu toe en ze schudde haar hoofd even. Hij vond dat haar Kia eigenlijk wel te min was, maar daarna gaf hij aan dat niets te min voor hem was, als hij maar bij haarw as. Ze glimlachte hem lief even toe. Hij wilde vervolgens gaan, om wat te eten voor haar te regelen. Hij vond het jammer dat er niets op het menu stond wat hem aansprak. "Ik denk inderdaad ook niet dat ze het leuk vinden als je het personeel erbij bestelt." Merkte ze wat plagerig op. Ze ging in haar auto zitten en wachtte tot Matthew ook zat. Dan kon ze vervolgens vertrekken. "Moeten we de kaartjes nog ergens ophalen, of krijgen we die bij de kassa?" Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 2 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum