Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampieren nieuw

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 10:02


Alexios Evans

Hij trok het overhemd uit en hij maakte de broek die hij aan had los toen opeens het hoofd van Lilian verscheen. Ze vroeg of hij de bikini wilde zien, waardoor hij even grijnsde. ‘Natuurlijk wil ik dat.’ Zei hij tegen haar. Hij maakte de broek weer dicht en daarna stapte hij bij haar het hokje in. Hij liet zijn blik over haar heen glijden en hij ademde langzaam in. ‘Het staat je geweldig.’ Zei hij tegen haar. Hij vond de bikini heel erg mooi. Zijn blik ging weer omhoog en hij staarde haar in haar ogen aan. ‘Ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan het feit dat mensen tegenwoordig zo op het strand lopen.’ Gaf hij grijnzend toe. Vroeger waren lichamen veel meer bedekt, dit bleef een beetje raar voor hem. Hij ging dan ook nooit naar het strand en hij ging zelden ergens zwemmen. ‘Het voelt alsof ik de enige zou moeten zijn die je zo ziet.’ Zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar.


Matthew Greyson

Ze leek echt van het eten te genieten en hij was blij dat hij haar had meegenomen hier naar toe. Toen hij zei dat hij haar heel mooi vond zei ze dat ze het fijn vond om te horen. Hun borden werd opgehaald en ze kregen elke keer hun nieuwe gerechtje, tot ze bij het dessert aankwamen. Dat zag er ook echt geweldig uit. Hij at het dessert op en hij keek weer naar Aurora. Van hem mocht elke avond zijn zoals deze avond. Hij had het echt heel erg naar zijn zin. ‘Zal ik dan maar afrekenen? Het begint al later te worden en ik wil graag met je dansen.’ Zei hij tegen haar. Hij had wel weer zin in een leuk feestje, even wat anders dan de feestjes met vampiers. Gewoon uitgaan had ook zo zijn charmes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 10:07

Lilian Nova

Hij wilde haar bikini wel zien en kwam bij haar het hokje in. De bikini stond haar geweldig vond hij en ze glimlachte breed daardoor. Hij was er nog niet aan gewend dat mensen tegenwoordig zo over het strand liepen, hij gaf aan dat hij de enige zou moeten zijn die haar zo zag. Ze sloeg haar armen zachtjes om hem heen en drukte een kusje op zijn wang. "Helaas, tijden veranderen, lieverd, dit is nu normaal. Ik vind het zelf niet erg, misschien omdat ik niet anders gewend ben." Zei ze met een lach rond haar gezicht. "We gaan wel naar het strand toe om te zwemmen hoor, niet alleen maar in het zwembadje bij het huisje." Plaagde ze hem nu een beetje.


Aurora Philippa

Wanneer ze helemaal klaar waren met eten, zat ze toch wel vol, het was zeker wel genoeg geweest. Ze leunde wat lui achterover en nam nog een laatste slokje van de wijn. Hij wilde afrekenen, het begon al laat te worden en het leek hem leuk om met haar te dansen. Ze grijnsde even. "Ja, lijkt me een goed idee. Ik zat alleen te denken, hoe komen we straks weer terug? Ik mag nu al niet meer rijden en ik weet niet zo goed hoe dat voor jou zit?" Vroeg ze nu aan hem. Waarschijnlijk zou hij lang niet zo snel genoeg gedronken hebben als zij, maar toch wilde ze het wel even aankaarten. Ze kwam langzaam overeind met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 10:25

Alexios Evans

Lilian sloeg haar armen om hem heen en ze gaf hem een kusje op zijn wang, om daarna te zeggen dat tijden veranderden. Dit was nu normaal, ze vond het zelf niet erg, misschien omdat ze niet anders gewend was. Hij glimlachte daardoor. 'Waarschijnlijk ja, en ik zal er vanzelf aan moeten wennen. Tijden veranderen en ik zal mee moeten veranderen, of ik het nou leuk vind of niet.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij had niet zo veel keuze, hij moest wel. Anders ging het opvallen dat hij anders was. Ze zei dat ze wel naar het strand toe gingen om te zwemmen, niet alleen in het zwembad bij hun huisje. Daardoor grijnsde hij. 'Hm, vooruit dan maar.' zei hij plagend. 'Als ik eventjes aan dit uitzicht mag wennen, voordat we gaan.' zei hij daarna zachtjes. Hij liet zijn blik weer over haar heen glijden, voor hem was het niet niks. 'En dan is het de bedoeling dat je zo naast mij ligt en dat het mij niet uitdaagt?' vroeg hij nu zachtjes. Daar zou hij wel even aan moeten wennen, waarschijnlijk. Het stond haar prachtig, maar hij was dit echt niet gewend en het was voor hem gewoon alsof er iemand in lingerie voor hem stond. Iemand die hij ontzettend aantrekkelijk vond.


Matthew Greyson

Ze vond het een goed idee om af te rekenen, maar ze vroeg zich wel iets af. Ze wilde weten hoe ze straks terug kwamen, ze mocht nu al niet meer rijden en ze wist niet hoe dat voor hem zat. Hij knikte langzaam. 'Ik neem het meestal niet zo heel nauw met die regels.' gaf hij nu toe. 'Alcohol werkt sowieso anders in het lichaam van een vampier, het komt bij ons wat minder hard aan, waardoor ik wat meer kan drinken.' legde hij uit. Toch kwam er zeker wel een punt waarbij hij ook te veel had gedronken om nog goed te kunnen rijden maar hij dacht altijd dat hij dat zelf wel redelijk kon inschatten. 'Ik kan wel gewoon terugrijden, verwacht ik. Als dat niet meer kan laat ik ons terugbrengen.' zei hij. Hij vroeg de rekening, die ze even later ook kregen. Hij betaalde en daarna pakte hij Aurora vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 10:37

Lilian Nova

Hij zou er vanzelf aan moeten wennen, tijden veranderden en hij zou mee moeten veranderen, of hij het nu leuk vond of niet. "Nee, oude man, je hebt niet zo heel veel keuze." Plaagde ze hem nu. Hij wilde wel even aan het uitzicht wennen voor ze gingen. "Dat mag zeker." Grijnsde ze naar hem. Hij keek weer naar haar en vroeg of het de bedoeling was dat ze zo naast hem kon liggen en dat het hem niet uit zou dagen. "Eigenlijk wel." Plaagde ze weer. "Al mag je natuurlijk wel de hele tijd naar mij kijken." Antwoordde ze. Ze sloeg haar armen zacht om hem heen en gaf hem een klein kusje. "Anders hadden we naar Siberië moeten gaan. "Lachte ze nu.


Aurora Philippa

Hij nam het niet zo nauw met die regeles en ze lachte daardoor even om hem. Nee, natuurlijk niet, voor hem maakte het allemaal niets uit. Hij legde uit dat alcohol ook anders werkte bij een vampier. Het kwam minder hard aan waardoor hij meer kon drinken. Hij kon terug rijden en anders liet hij hen terug brengen. "Goed idee." Zei ze glimlachend. Ze pakte zijn hand vast en liep met hem het restaurant weer uit. Ze keek om zich heen, het was al druk buiten en zag er gezellig uit. Er waren verschillende lampjes in de straat aangegaan en ze vond het er gezellig uit zien. "Oh, ik denk dat een paar van mijn vriendinnen er ook wel zijn, kom, ze zitten daar." Ze wees een club aan en nam Matthew al gauw met haar mee. Het was ontzettend druk in de club en met moeite kwamen ze naar binnen toe. "Gaat dit eigenlijk wel?" Vroeg ze wat bezorgd aan Matthew.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 10:48

Alexios Evans

Ze zei dat hij een oude man was en niet zo veel keuze had, waardoor hij grijnsde.' Je hoeft mij niet zo te pesten hoor, ik voel mij al oud genoeg op dit soort momenten.' zei hij tegen haar. Ze zei dat hij zeker mocht wennen voordat ze zouden gaan en dat het eigenlijk de bedoeling was dat ze naast hem zou liggen en dat het hem niet zou uitdagen. Daardoor ademde hij langzaam in. 'Ik kan niet beloven dat dat meteen gaat lukken.' gaf hij eerlijk toe. Ze zei dat hij wel de hele tijd naar haar mocht kijken en ze sloeg haar armen om hem heen. Doordat hij zelf nog geen shirt aan had gehad voelde hij haar warme huid tegen hem aan. Ze zei dat ze anders naar Siberië hadden moeten gaan. 'Misschien was dat voor mij eigenlijk beter geweest.' gaf hij eerlijk toe, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij wilde liever niet in het openbaar zulke gevoelens hebben, maar als ze er zo bij liep, wist hij dat de kans groot was dat het wel ging gebeuren. Ze was beeldschoon en hij kon nogal een grote hoeveelheid van haar lichaam zien. Het was waarschijnlijk echt een kwestie van wennen. Hij liet zijn vingers langs haar hals glijden en zijn blik ging langzaam naar beneden, over haar lichaam heen. 'Jeetje.' fluisterde hij, omdat hij duidelijk nog steeds onder de indruk was. Hij schudde even grijnzend zijn hoofd, omdat hij ook wel inzag dat hij nog een lange weg te gaan had voor dit voor hem normaal was.


Matthew Greyson

Ze nam hem met zich mee naar buiten toe, waar het nu een heel stuk drukker was. Toen ze zei dat er een paar van haar vriendinnen waren werd hij met haar meegenomen een club in. Het ws ontzettend druk en er kwamen zelfs verschillende mensen tegen hem aan. Hij hield zijn adem in en hij klemde zijn kaken op elkaar. Hij moest even doorzetten, als ze straks door de ergste drukte heen waren konden ze misschien een wat rustiger plekje zoeken. Matthew kon echt een hele hoop hebben, hij had niet snel ergens last van, maar dit was toch wel een beetje heftig. Aurora vroeg bezorgd aan hem of dit wel ging, waardoor hij naar haar knikte en haar hand iets steviger vastpakte. 'Het gaat voor nu.' zei hij zachtjes. 'Maar niet de hele avond en als iemand zich ergens aan openhaalt heb ik een probleem.' mompelde hij. Hij moest maar gewoon hopen dat het niet zou gebeuren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 10:53

Lilian Nova

Ze hoefde hem niet zo te pesten want hij voelde zich oud genoeg op dit soort momenten. "Sorry, het blijft leuk om je te plagen." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hij kon haar niet beloven dat het zou lukken om naast haar te liggen. "Ik kan alsnog als we buiten liggen iets omdoen." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze had een mooie kleurrijke sarong gevonden, die kon ze alsnog omknopen. Siberië had dacht ij ook beter geweest en ze grijnsde even naar hem. Hij keek nogmaals naar haar en leek echt onder de indruk van haar te zijn. "Niet zo staren hoor, dat begint wel een beetje ongemakkelijk te worden." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 10:58

Alexios Evans

Ze zei dat het leuk bleef om hem te plagen en dat ze buiten ook iets om kon doen. Hij knikte langzaam. 'Ik wil eigenlijk niet dat jij je moet aanpassen omdat ik niet met de tijd mee kan gaan.' zei hij eerlijk. Dat wilde hij liever niet hebben, dat vond hij heel vervelend. Hij was het probleem, dan zou Lilian niet met een oplossing moeten komen. Zo hoorde het niet. Toen ze aangaf dat hij niet zo moest staren omdat het een beetje ongemakkelijk begon te worden, keek hij direct weer op naar haar, in haar ogen. 'Mijn excuses, ik wil niet onbeleefd zijn'. zei hij meteen. Dat was wel het laatste wat hij wilde, hij was gewoon een beetje onder de indruk. Een beetje heel erg. 'Ik zal weer verder gaan met passen, dan kan jij gewoon je ding doen en zie ik je zo weer als we klaar zijn, oké?' vroeg hij, om daarna ook meteen afstand van haar te nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 11:30

LIlian Nova

Hij wilde niet dat zij zich voor hem zou aanpassen omdat hij niet met de tijd mee kon gaan. Ze glimlachte daardoor en knikte even. Ze begreep wel dat hij dat niet echt wilde.
Hij bood meteen zijn excuses aan en wilde niet onbeleefd zijn. "Als we samen zijn, vind ik het echt niet erg, ik schaam me echt nergens voor, maar in zo'n pashokje, dat vind ik niet zo prettig. Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan de locatie." Zei ze met een glimlach. Hij zou verder gaan met passen en dan kon zij ook haar ding doen en zag hij haar straks. "Is goed." Knikte ze en ze drukte zachtjes een kusje op zijn wang.


Aurora Philippa

Ze merkte wel dat hij verstrakte en hij pakte haar hand steviger vast door haar vraag. Het ging voor nu wel, maar niet de hele avond en als iemand zich ergens aan open zou halen, had hij een probleem. Ze knikte daardoor eventjes. Ze nam hem mee door de drukte heen en botste tegen iemand aan. Ze keek op, het was één van haar vriendinnen, Senna. Ze werd meteen omhelst en tussen het groepje ingeduwd. Ze omhelsde één voor één al haar vriendinnen en pakte daarna de hand van Matthew vast. “Dit is Matthew.” Er werd eerst heel plagerig gefloten en ze grinnikte even, daarna stelden de meiden zich aan hem voor. “We gaan denk ik naar een rustigere club, het is hier echt vreselijk druk, gaan jullie mee.” Ze leken even te overleggen samen en er werd geknikt. “Ja, gezellig, het is hier ook veel te luidruchtig en we willen wel wat meer te weten komen over die nieuwe lover van je.” Werd er vrolijk gezegd. Ze kon het amper verstaan, maar gokte dat het om Matthew ging.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 11:38

Alexios Evans

Ze zei dat ze het geen probleem vond als ze samen waren, ze schaamde zich echt helemaal nergens voor, maar in zo'n pashokje vond ze het niet zo prettig. Hij knikte direct. Ze had ook gelijk, hij had het niet moeten doen. Het was niet zo netjes om haar nu op zo'n manier te bekijken, het was simpelweg omdat hij zo erg onder de indruk van haar was. Ze zei dat het niet aan hem lag, maar aan de locatie. Ze vond het goed om nu weer verder te passen en hij kreeg een kusje op zijn wang. Hij streek zacht met zijn vingers langs haar gezicht en daarna vertrok hij weer naar zijn eigen pashokje. Hij had zo'n beetje alle kleding al wel aangehad, dus hij was eigenlijk zo klaar. Hij nam de stapel weer mee het pashokje uit en hij wachtte op Lilian.


Matthew Greyson

Ze knikte en leek het te begrijpen, daarna werd hij weer met haar meegenomen. Ze stonden opeens stil en ze werd begroet door mensen, waardoor hij nu heel voorzichtig inademde. Dit was wel heel intens voor hem, meestal zocht hij de drukte niet zo op. Iedereen was ook nog eens aan het bewegen en hij merkte dat er constant mensen tegen hem aankwamen, waardoor hij automatisch heel snel heel gespannen werd. Hij hield er niet van om zomaar aangeraakt te worden en hij kon elke keer ook niet zien waar het vandaan kwam. Ze pakte zijn hand vast en ze stelde hem voor, waardoor hij zichzelf dwong te ontspannen en vriendelijk glimlachte toen iedereen zich aan hem voorstelde. Aurora stelde voor om naar een rustigere club te gaan, het was hier heel druk. Gelukkig leken haar vriendinnen dat een goed idee te vinden en ze wilden ook wel meer over hem weten. Hij glimlachte daardoor en hij pakte Aurora iets steviger vast, om haar daarna mee naar buiten te nemen, want hij wilde heel snel weg hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 11:43

Lilian Nova

Hij knikte en ze glimlachte daardoor, hij bedoelde het vast alleen maar goed, dat wist ze echt wel, hij was hartstikke lief en zou haar nooit een ongemakkelijk gevoel willen geven. Hij streelde even langs haar wang en verdween daarna weer in zijn eigen pashokje. Ze paste nog wat jurkjes en toen ze alles had wat ze wilde, kwam ze er weer uit. Een medewerkster pakte van haar de dingen aan die ze niet wilde hebben, alsnog bleef er een grote stapel over van dingen die ze wel wilde. Ze glimlachte naar Alex en liep naar de kassa toe. Ze legde het daar neer en pakte ook nog even een fles zonnebrand, ze zou anders flink verbranden.



Aurora Philippa

Matthew deed duidelijk zijn best, maar hij vond het hier echt niet prettig. Ze werd meteen door hem meegenomen naar buiten toe en eenmaal buiten keek ze hem met een glimlach aan. Niet zo heel veel later volgden haar vriendinnen en ze kwamen naar buiten toe. Ze wezen meteen naar een plek aan de overkant. "Het is daar veel rustiger, kom." Zei één van de meiden meteen. Ze glimlachte even en keek Matthew aan. Lukte het hem meteen al om een nieuwe club in te gaan? Ze wist dat ze daar ook een gedeelte buiten hadden, dus dat zou veel fijner voor hem zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 11:51

Alexios Evans

Lilian had ook best wel wat kleding gevonden en ze nam ook nog een fles zonnebrand mee, waardoor hij glimlachte. Hij had dat niet nodig. Hij betaalde alle spullen en ze kregen een aantal tasjes vol, die hij aanpakte. Daarna liep hij met Lilian terug naar buiten toe. 'Terug gaan en ons omkleden dan maar? Dan kan jij in de zon nog even een paar uur wat bijkomen.' stelde hij voor. Hij wist dat ze nog moe was, ze was in het vliegtuig eigenlijk vooral met hem bezig geweest en hij wilde wel dat ze ook een beetje tot rust kwam. Verderop stonden twee Griekse mannen met elkaar te praten en hij kon hun gesprek opvangen, waardoor hij glimlachte. 'Ze vinden dat ik geluk heb met jou.' zei hij zachtjes. 'En ik vind dat ook.' voegde hij er aan toe.


Matthew Greyson

Ze zouden meteen doorgaan naar een plek aan de overkant en hij zag dat Aurora kort naar hem keek, waarschijnlijk om te checken of hij dit wel kon hebben. Hij knikte langzaam. 'Het gaat wel oké.' zei hij zachtjes, ze hoefde zich nog niet echt zorgen te maken. Dit ging allemaal wel goed, als er maar niemand een wond kreeg of wat dan ook. Dan werd het een heel ander verhaal. Hij was niet gewend om in overvolle clubs te staan, de plekken waar hij meestal naar toe ging waren wat anders, daar stond je aan een tafeltje of had je zitplekken in een lounge gedeelte, daar was het alleen zo druk als je midden op de dansvloer stond en zelfs dan was het heel anders dan wat hij nu meemaakte. Het was eventjes wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 12:21

Lilian Nova

Hij wilde terug gaan en omkleden, dan kon zij in de zon nog even een paar uurtjes bijkomen. "Dat lijkt me een fantastisch plan." Zei ze lief tegen hem. Hij tilde alle tassen en ze pakte er een paar uit zijn ene hand en droeg die in haar andere hand zodat ze toch nog zijn hand kon vastpakken. Glimlachend keek ze hem even aan. Even later hoorde ze van hem dat de mannen daar vonden dat hij geluk had met haar, dat vond hij ook. "En dan hebben ze me nog niet eens in bikini gezien." Plaagde ze hem nu. Zo charmant zag ze er op dit moment niet uit, ze was moe en ze had simpele kleding aan.


Aurora Philippa

Het ging oké zei hij tegen haar en ze glimlachte eventjes. Ze ging achter de meiden aan met hem en deze club was veel rustiger, er klonk rustige muziek en er zou straks een live bandje spelen. De grote deuren stonden open aan de zijkant en je kon ook lekker buiten staan en zitten. Eenmaal buiten ploften de meiden neer op de bank. Aurora ging ook netjes zitten en keek naar Matthew. "Waarom hebben we hem nooit eerder gezien, Rory?" Werd er aan haar gevraagd. Ze glimlachte daardoor. "Zo lang ken ik Matthew nog helemaal niet, hij woont iets verderop bij mij en ik zag hem wel eens vaker, maar goed, jullie kennen me, ik ben niet zo heldhaftig, toch heb ik bij hem aangebeld." Zei ze met twinkelende ogen tegen de drie meiden. Dit waren niet haar beste vriendinnen, maar wel een groepje waar ze graag mee naar feestjes ging, ze waren wat losser dan haar andere vriendinnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 12:31

Alexios Evans

Ze vond het een fantastisch plan om nog wat te rusten en daardoor grijnsde hij eventjes. 'Het spijt mij dat ik je wakker hield, ik ga er vanuit dat het op de terugweg iets beter gaat.' zei hij. Hij wist nu wat hij kon verwachten en hij had het al een keertje meegemaakt, dat scheelde. Misschien moest hij ook nog even vlak voor ze naar binnen zouden gaan iets van iemand drinken, voor de zekerheid. Dat zou ook al helpen. Toen hij haar vertelde wat de mannen zeiden, plaagde ze hem door te zeggen dat ze haar nog niet eens in bikini hadden gezien. 'Nee, dat is maar goed ook.' zei hij meteen, al realiseerde hij zich daarna opeens dat wel meer mensen haar in bikini gingen zien, omdat het tegenwoordig normaal was. Hij grijnsde daardoor even. 'Ik moet er echt nog eventjes aan wennen.' zei hij. 'Maar waarschijnlijk ben ik na vandaag volledig gewend, als ik een strand zie waarbij iedereen halfnaakt is.' voegde hij er aan toe. Dat zou voor hem ook best al een beleving zijn. Hij nam haar mee hun huisje in, het was echt heerlijk hier. Hij legde alle kleding bij zijn koffer neer en daarna keek hij naar haar. 'Wat vind je leuk staan bij mij?' vroeg hij aan haar, omdat hij benieuwd was.


Matthew Greyson

Deze club was echt een stuk beter, het was rustiger en er kwam meer frisse lucht naar binnen, ook zou hij hier eventjes naar buiten kunnen als het te veel voor hem werd. Hij kwam naast Aurora zitten en hij pakte zachtjes haar hand vast. Haar vriendinnen wilden weten waarom ze hem nog niet eerder gezien hadden, ze zei dat ze hem nog niet zo lang kende, hij woonde wat verderop en ze zag hem wel vaker. Ze was niet zo heldhaftig, maar toch had ze bij hem aangebeld. Dat liet hem glimlachen. 'Daar ben ik haar heel dankbaar voor.' zei hij. 'Ik durfde zelf die stap niet zo goed te nemen, maar elke keer als ik haar zag was ik onder de indruk van haar, ze wist mij heel positief te verrassen door opeens voor de deur te staan'. vertelde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 12:38

Lilian Nova

Het speet hem dat hij haar wakker had gehouden en hij hoopte dat het op de terug weg beter ging. "Nee, niet zeggen hoor, ik ben blij dat je me wakker hebt gemaakt. Ik wilde je graag helpen. Je had het nodig." Zei ze zacht tegen hem terug. Ze lachte even om hem met zijn opmerking over de mannen en hij moest er nog steeds even aan wennen, dat kwam wel, hij dacht er wel positief over dat hij na vandaag volledig gewend was als hij een strand zag waarbij iedereen half naakt was. "Dat gaan we nog meemaken." Lachte ze hem vrolijk toe. Eenmaal in het huisje legde ze de tassen op het bed neer. Hij wilde weten wat ze leuk vond staan bij hem. Ze pakte een lichtblauw overhemd met korte mauwen en een donkerblauwe broek. "Dit vind ik wel mooi bij je staan. " Glimlachte ze en ze drukte een kus op zijn wang. Ze pakte de bikini uit de tas en trok haar kleding uit en de bikini aan. "Tijd om eraan te wennen." Plaagde ze Alex. Ze pakte uit de koelkast een flesje water en opende de schuifdeuren. Ze ademde de warme lucht in en ging liggen op de loungebank in de schaduw. De rest van haar kleding uitpakken kwam later wel.


Aurora Philippa

Hij kwam naast haar zitten, gelukkig maakte hij geen opmerking over dat haar vriendinnen haar 'Rory' noemden, ze vond het zelf wel een leuke bijnaam, het deed haar denken aan één van haar favoriete series, Gilmore Girls. Misschien paste het ook wel echt bij haar. Matthew gaf aan de stap niet zo goed durfde te ondernemen, hij was wel onder de indruk van haar en ze had hem verrast. Ze gaf hem een beetje plagend een duwtje. "Vertel eens wat over jezelf, Matthew, hoe oud ben je, wat voor werk doe je?" Vroeg Roos nieuwsgierig aan hem. Aurora glimlachte hierdoor lichtelijk, ze moesten eens weten hoe dat allemaal echt zat. Er kwam een ober aan die hun drankjes wilde weten. Ze bestelden allemaal cocktails. Het zou een vrij prijzige avond worden waarschijnlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 13:35

Alexios Evans

Hij mocht niet zeggen dat het hem speet, ze was juist blij dat hij haar wakker had gemaakt, want hij had het nodig gehad en ze wilde hem graag helpen. Hij knikte daardoor. 'Je hebt ook gelijk, ik had het nodig en ik ben blij dat je er voor mij wilde zijn.' zei hij tegen haar. Dat meende hij ook echt. Hij was er heel blij mee. Ze zei dat ze het nog gingen meemaken als iedereen half naakt was en daardoor grijnsde hij. 'Ik ben heel benieuwd.' zei hij. Ze pakte wat kleding, ze vertelde dat ze dit mooi vond staan en hij kreeg een kusje. Hij legde de kleren vast klaar voor straks, als ze weg gingen om uit eten te gaan. Hij trok nu een zwembroek aan en Lilian zei dat het voor hem tijd was om er aan te wennen, ze trok haar bikini aan en hij staarde even kort naar haar. Ze pakte een flesje water en daarna liep ze naar buiten toe. Hij volgde haar vrijwel direct en hij zag hoe ze op de loungebank ging liggen. Dit was geen verkeerd uitzicht.


Matthew Greyson

Hij kreeg een duwtje van haar en daardoor grijnsde hij naar haar, daarna vroeg één van haar vriendinnen of hij wat over zichzelf wilde vertellen, hoe oud hij was en wat voor werk hij deed. Daardoor glimlachte hij even. Hij vond het nooit zo heel makkelijk om iets over zichzelf te vertellen, hij had het gevoel dat hij over alles moest liegen. 'Nou, ik woon dus vlak bij Aurora in de buurt, ik ben zevenentwintig en op dit moment werk ik niet.' zei hij. Hij probeerde zo dicht mogelijk bij de waarheid in de buurt te blijven. 'Ik heb een technische opleiding gevolgd, maar op dit moment geniet ik een beetje van mijn vrijheid.' voegde hij er aan toe. Hij was ook niet van plan om ooit nog te gaan werken, zeker niet nu hij Aurora had. Hij wilde alleen nog maar leuke dingen met haar doen. 'Wil je verder nog iets weten?' vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 13:56

Lilian Nova

Hij was wel heel blij dat ze er voor hem wilde zijn en daardoor glimlachte ze naar hem met een liefdevolle blik in haar ogen. Natuurlijk was ze er voor hem, ze wilde er altijd voor hem zijn. Ze keek toe hoe hij naar buiten kwam lopen in zijn zwembroek en glimlachte naar hem. Ze nam een paar slokken water en sloot vervolgens haar ogen. Even nog uitrusten. Voor ze het wist was ze al in slaap gevallen eigenlijk en ze sliep heerlijk op de bank.


AUrora Philippa

Hij begon te vertellen over zichzelf. Hij zei ook dat hij niet werkte en begon over zijn opleiding. Hij genoot nu van zijn vrijheid en vroeg of ze nog meer dingen wilden weten. "Ga je goed voor haar zorgen?" Werd er vervolgens gevraagd. Ze had deze meiden wel vertelt over wat er in haar eerdere relatie was gebeurd en de vraag werd heel serieus gesteld, ze was dat helemaal niet gewend van ze. Misschien was het toch dat hij op de een of andere manier een indruk afgaf waar hij over vertelt had, dat ze toch op hun hoede waren bij hem. De cocktails werden niet veel later gebracht en Aurora genoot van de drank. Het voelde gewoon zo luxe aan, Matthew zou alles voor haar verzorgen, ze zou nooit wat tekort komen en ze voelde zich ook gewoon heel belangrijk voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 14:06

Alexios Evans

Lilian keek naar hem en ze sloot haar ogen, hij kwam naast haar liggen, in het gras. Hij vond dat eigenlijk nog het fijnste. Hij staarde naar de strak blauwe lucht en hij hoorde aan haar ademhaling en aan haar hartslag dat ze in slaap was gezakt. Dat vond hij fijn, ze had het nodig. Hij wilde dat ze hier echt tot rust kon komen. Hij gunde het haar echt enorm om wat bij te komen van alles. Hij sloot zelf ook zijn ogen en hij genoot van de rust. Het was vrij stil in dit gedeelte van het resort en daardoor had hij ook niet zo veel last van alle geluiden om hun heen.


Matthew Greyson

Opeens werd er aan hem gevraagd of hij goed voor haar zou gaan zorgen. Op de een of andere manier kon hij die opmerking slecht hebben. Hij zou alles voor haar doen. Toch bleef hij glimlachen en knikte hij. 'Ik zal er alles voor doen om haar de gelukkigste vrouw op aarde te maken en ik zal haar beschermen met mijn leven. Iedereen die in haar buurt komt en haar pijn wilt doen zal ik tegenhouden. Ze zal niets tekort komen bij mij.' zei hij, doordringender dan zijn bedoeling was, maar hij meende het wel echt serieus. Hij keek opzij naar Aurora en hij staarde in haar ogen. 'Ze is alles voor mij.' zei hij nu. Het was niet echt gericht op haar, maar hij bleef in haar ogen staren toen hij het uitsprak. 'Is het oké als ik even naar buiten ga?' vroeg hij nu zachtjes. Hij wilde even wat spanning kwijtraken, hij wilde gewoon gezellig met iedereen om gaan, zonder dat hij het gevoel had dat hij heftiger zou reageren dan zijn bedoeling was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 14:11

Lilian Nova

Ze werd wakker van een licht grommende maag en ze opende langzaam haar ogen even en besefte zich waar ze was. Ze glimlachte daardoor breed en rekte zich even uit. Het zou vast tijd zijn voor het avond eten en dat wilde ze graag met Alex samen in het restaurant bij het strand opeten. Ze kwam langzaam overeind en keek rond waar hij was. Ze zag hem in het gras liggen. "Hmm, jij bent ook heel leuk om naar te kijken. " Zei ze zacht tegen hem met een glimlach.


Aurora Philippa

Ze merkte aan hem dat hij het niet leuk vond, ze voelde het gewoon aan hem. Hij antwoordde wel. Heel lief eigenlijk. Ze zou niets tekort komen bij hem en dat wist ze ook, ze wist ook dat hij er alles aan zou doen om haar geen pijn te doen, dat hij haar altijd zou beschermen, tegen wie dan ook. Hij keek in haar ogen en zei dat ze alles voor hem was. "Jij ook voor mij." Fluisterde ze heel zacht terug tegen hem. Hij wilde naar buiten toe en ze knikte. "Ja, geen probleem." Ze kneep even zachtjes in zijn hand en wachtte tot hij weg was voor ze naar haar vriendinnen keek. "Wat vinden jullie van hem?" Vroeg ze vrolijk en met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 14:18


Alexios Evans

Hij hoorde de stem van Lilian en daardoor grijnsde hij. ‘Geniet maar van het uitzicht dan, want ik ben echt volledig van jou.’ Zei hij zachtjes tegen haar. Hij kwam wat overeind en hij staarde even kort naar haar. Hij kon zo onder de indruk van haar zijn. ‘Ik hoor dat je honger hebt, dus laten we ons maar omkleden en richting het strand gaan. Of is het tegenwoordig ook normaal om in bikini naar een restaurant te gaan?’ Vroeg hij plagend aan haar. Hij stond zelf al op en hij wist al dat hij de kleding aan zou trekken die Lilian voor hem uit had gezocht, dus hij zou sowieso heel snel klaar zijn.


Matthew Greyson

Hij glimlachte naar haar, hij vond het fijn om te merken dat ze hetzelfde voelde voor hem als wat hij voelde voor haar. Dat deed hem goed. Ze vond het geen probleem dat hij eventjes naar buiten zou gaan, hij gaf haar nog even een kusje en daarna liep hij naar buiten toe. Hij genoot daar van de frisse lucht en hij merkte ook dat de spanning vrij snel weer verdwenen was, het ging allemaal wel, hij vond de vragen gewoon wat lastig. Juist omdat hij echt zijn best deed om goed voor haar te zijn, het was lastig als ze dan dat soort vragen zouden stellen. Hij wist namelijk dat het samenzijn met hem wel altijd extra risico met zich meebracht. Na een tijdje vond hij zichzelf weer rustig genoeg en liep hij terug naar Aurora.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 14:42

Lilian Nova

Ze moest dan maar van het uitzicht genieten want hij was volledig van haar. Ze glimlachte daardoor breed. Hij kwam overeind en ze kwam dichter naar hem toe. Hij had gehoord dat ze honger was dus wilde hij omkleden en richting het strand gaan. Hij vroeg ook of het normaal was om in een bikini naar het restaurant te gaan. "Nee, dat is niet normaal tegenwoordig. Laten we maar gauw omkleden dan als jij mijn hongerige maag hoort." Ze knipoogde hem even toe en ze zocht binnen in een tas naar geschikte kleding voor die avond. Ze pakte een lange jurk met spaghettibandjes die zacht roze van kleur was. Het was een luchtige jurk met allemaal rushes aan de onderkant. Ze trok wel haar ondergoed weer aan en trok daarna de mooie jurk aan. Dat was voor het eten wel zo charmant. Ze trok wel slippers aan en glimlachte naar Alex.


Aurora Philippa

Zodra Matthew weg was, keek ze Roos aan. "Waar sloeg dat nou op?" Vroeg ze aan haar aangezien ze echt wel had gemerkt dat Matthew het geen leuke vraag vond. "Ik weet het niet, ik krijg een beetje een bad vibe van hem, Aurora, ik weet niet wat het is." Zei ze eerlijk. Dan was het dus toch waar, mensen voelden dus aan dat zo iemand als Matthew niet geheel te vertrouwen was en dat ze beter bij hem uit de buurt konden blijven. "Nou, hij zou me echt altijd beschermen, hij heeft niets kwaads in zich." Zei Aurora nogal duidelijk tegen haar. Daardoor hield ze erover op. Ze zag Matthew weer terug komen en glimlachte hem toe. De band was nu begonnen met spelen en haar ogen gingen even naar het podium toe om te kijken wie het waren. Het was voor haar niet echt een bekend bandje, maar er waren wel wat mensen vooraan bij het podium die zich daar verzameld hadden, waarschijnlijk waren dat de fans.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 14:51

Alexios Evans

Ze zei dat het niet normaal was om in bikini naar een restaurant te gaan en ze wilde snel omkleden als hij haar hongerige maag kon horen. Daardoor grijnsde hij eventjes. 'Ik hoor liever je hartslag versnellen als je naar mij kijkt.' gaf hij toe. Hij liep naar binnen toe en hij trok het setje kleding aan dat Lilian had klaargelegd voor hem, het kon prima, ook in de avond was het hier heerlijk warm en hij voelde de kou sowieso niet echt, het was dan meer dat hij er anders uitzag. Dat was niet de bedoeling. Toen hij klaar was stapte hij op Lilian af en pakte hij haar hand vast. 'Laten we dan maar gaan, ik heb er zin in.' zei hij.


Matthew Greyson

Toen hij Aurora weer gevonden had pakte hij haar hand stevig vast, het bandje begon te spelen en hij luisterde er naar, daarna keek hij weer naar Aurora. Hij had het gevoel dat haar vriendinnen hem nogal in de gaten hielden en daar werd hij onrustig van. Dit vroeg allemaal al best wel veel van hem en als hij er dan extra spanning bijkreeg omdat hij het gevoel had dat ze hem niet zo mochten, was het helemaal erg. Hij wilde juist dat iedereen hun leuk zou vinden samen, dat ze inzagen dat hij niet verkeerd was, dat hij alles alleen maar goed bedoelde. Hij wilde zo graag alles voor haar doen, haar goed behandelen, er altijd voor haar zijn. Hij vond het oneerlijk als iemand het idee had dat hij dat niet zou doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 14:58

Lilian Nova

Hij hoorde liever haar hartslag versnellen als ze naar hem keek. "Oh maar dat gebeurd ook elke keer." Zei ze lief tegen hem. Elke keer als ze naar hem keek, voelde ze zich warm worden van binnen. Hij pakte haar hand vast en wilde gaan. hij had er zin in. "Ik ook." Glimlachte ze hem toe. Ze kneep zachtjes in zijn hand en samen liepen ze naar buiten toe. Over het strand liep een paadje wat ze konden volgen naar het restaurant toe.


Aurora Philippa

Hij pakte haar hand stevig vast en ze zag hoe er wat mensen begonnen te verzamelen om te dansen. Ze vond het niet prettig om hier te blijven zitten. "Kom, laten we gaan dansen." Zei ze zacht tegen Matthew. Ze wilde hier even weg samen met hem. Dat had hij waarschijnlijk ook nodig. "Tot straks." Zei ze tegen haar vriendinnen en ze nam Matthew achter haar aan mee de dansvloer op. "Sorry, lieverd." Zei ze zachtjes tegen hem. "Roos kreeg een slecht gevoel van je, ik denk dat ik nu snap dat je vertelde dat mensen van nature wat meer afstand van jullie nemen." Klonk haar stem zacht tegen hem. "Ik ben blij dat ik dat niet heb, ik ben stapelgek op je." Ze drukte zacht haar lippen op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 15:22

Alexios Evans

Ze zei dat het ook elke keer gebeurde, waardoor hij grijnsde. 'Heel goed, ik zou niet anders willen.' plaagde hij haar. Ze zei dat ze er ook zin in had en daarna liepen ze naar buiten toe, toen ze eenmaal op het strand over het pad liepen zag hij al hoe prachtig het hier was. Er liepen overal wel wat mensen, maar over het algemeen was het relatief rustig en het uitzicht was geweldig. Toen ze bij het restaurant aankwamen werden ze meteen naar een prachtige plek aan het water gebracht. Als er een wat hogere golf kwam, liep het water ook echt het terras op, maar eigenlijk was dat alleen maar heel mooi. Hij schoof de stoel voor Lilian naar achteren zodat ze kon gaan zitten en daarna nam hij zelf ook plaats. Hij keek even naar Lilian om te zien wat ze wilde drinken. 'Wil je wijn of drink je whisky met mij mee?' vroeg hij. Als ze liever wijn had zou hij juist met haar mee drinken, dat vond hij geen enkel probleem.


Matthew Greyson

Aurora wilde dansen en hij werd al met haar meegenomen, daardoor grijnsde hij. Hij vond het wel fijn om even met haar te dansen, even samen te zijn. Ze bood haar excuses aan toen ze weg waren bij haar vriendinnen, ze zei dat Roos een slecht gevoel van haar had gekregen, ze snapte nu dat hij vertelde dat mensen van nature wat meer afstand van hun namen. Daardoor knikte hij. 'Het is niet altijd leuk.' zei hij zachtjes. 'Ik snap het wel, maar ik zou zo graag willen dat ze mij gewoon goed bij jou vinden passen. Maar het is niet anders, misschien draaien ze wat bij als ze mij iets meer leren kennen.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht. 'Jij bent het belangrijkste voor mij, Aurora. Ik ben ook stapelgek op jou.' zei hij. Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en hij pakte haar stevig vast, om daarna te dansen. 'Ik hou van je.' zei hij, met zijn lippen dicht bij haar oor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van xAnouk 2/8/2021, 15:35

Lilian Nova

Hij zou niet anders willen en ze glimlachte hem daardoor toe. Hij schoof in het restaurant haar stoel naar achteren. Ze ging zitten aan het water en keek even naar de zee. Het rook heerlijk en genietend keek ze naar de zon die al relatief laag stond. Alex wilde weten wat ze wilde drinken. "Ik drink wel whisky met jou mee." Zei ze glimlachend. "Jij draagt me wel naar het huisje terug toch? Als ik te dronken ben om te kunnen staan." Plaagde ze hem nu.


Aurora Philippa

Hij vertelde dat het inderdaad niet altijd leuk was, hij snapte het wel, maar hij zou ook zo graag willen dat ze hem goed bij haar vonden passen. Het was niet anders, misschien draaiden ze wel bij. "Ja, misschien wel, maar ik vind het belangrijker wat mijn andere vriendinnen van je denken, waar we volgende week gaan barbecueën, zij zijn belangrijker voor mij." Zei ze hem zachtjes. Hij gaf aan dat zij het belangrijkste was voor hem en dat hij stapelgek op haar was. "Dat is mooi en ik vind jou echt heel leuk." Zei ze met twinkelende ogen. Hij zei met zijn lippen dichtbij haar oor dat hij van haar hield en ze trok hem daardoor dichter tegen haar aan. "Ik ook van jou." Zei ze zacht tegen hem terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Nikkay 2/8/2021, 15:43

Alexios Evans

Ze zei dat ze whisky met hem mee zou drinken, daardoor bestelde hij één van de duurste flessen whisky die ze hier hadden. Hij kon daar echt heel erg van genieten en alles smaakte hem verder niet zo, dus vond hij dat hij dit wel mocht. Ze vroeg nu of hij haar wel naar het huisje zou dragen als ze te dronken was om te staan. 'Hm, misschien wil ik dat wel.' zei hij grijnzend tegen haar. 'Maar natuurlijk doe ik dat, schatje. Ik zal jou altijd naar huis brengen als dat nodig is.' voegde hij er oprecht aan toe. Hij zou altijd voor haar willen zorgen, hoe dan ook. De fles whisky werd gebracht en er werd bij hun allebei een glas neergezet, ze kregen ook meteen de kaart te zien. Hij bekeek het eventjes, maar hij at eigenlijk altijd biefstuk, dus dat zou hij nu weer doen.


Matthew Greyson

Ze zei dat haar vriendinnen misschien wel bij zouden draaien, maar ze vond het belangrijker dat haar andere vriendinnen positief over hem zouden denken, ze waren belangrijker voor haar. Hij knikte langzaam. 'Ik zal dan nog meer mijn best doen om vriendelijk te zijn, om juist heel lief over te komen.' zei hij zachtjes. Nu was hij al een beetje gespannen geweest door de drukte in de club, misschien dat hij daardoor anders overkwam. Hij had er op gelet, maar het on zijn dat het alsnog niet werkte. Hij zou er bij hun dan nog meer proberen rekening mee te houden, hij wilde heel graag dat ze hem aardig zouden vinden, juist omdat ze zo belangrijk voor haar waren. Ze zei dat ze van hem hield en hij legde zijn handen op haar heupen, om zo mee te bewegen op het ritme van de muziek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Vampieren nieuw - Pagina 21 Empty Re: Vampieren nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum