Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/5/2016, 21:13

Koning Thobias Hiddon

'Dat komt alleen maar omdat jij het zo goed doet,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar, maar hij hield al wel heel erg snel weer op, anders zou hij het heel snel weer moeilijk hebben. 'Zullen wij ook maar gaan slapen? We hebben morgen een drukke dag en ik wil ook graag nog even aan het werk,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 15:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf aan dat het kwam omdat zij het zo goed deed. Ze grijnsde en zoende hem liefdevol terug. Daarna gaf hij aan te willen gaan slapen, ze hadden morgen weer een drukke dag en ze knikte. Ze keek eventjes naar de kleine Thomas en streelde langs zijn wangetje. Daarna begon ze haar kleding uit te trekken en kroop ze bij Thobias in bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 16:39

Koning Thobias Hiddon

Hij keek naar Destiney en al snel lagen ze samen in bed. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij drukte zachtjes zijn lippen in haar hals. ' Je bent zo'n heerlijke vrouw...' Mompelde hij met zijn lippen tegen haar huid aan. Hij wilde zo wel echt gaan slapen, morgen het dopen van Thomas en ook nog werken, het zou wel echt een lange dag worden. Hij trok Destiney dichter tegen zich aan en hij keek nu diep in haar ogen. Ze was echt mooi..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 20:27

Remi Kaskadar

Serena gaf aan dat ze het heerlijk vond om buiten te zijn en daardoor glimlachte hij breed. "Dan weet ik een heel erg mooi plekje om je te laten zien. Hij reed met haar richting het kasteel toe, vlak voor het kasteel nam hij een zijweggetje langs een riviertje, bij een waterval bleef hij staan en steeg hij van zijn paard.
"Kom, dan laat ik mijn geheime plekje zien." grijnsde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:01

Serena Lomaz

Hij zei dat hij een heel mooi plekje wist en ze reden de kant op die ze nu wel kende, maar daarna gingen ze een zijweggetje in, ze was echt heel erg benieuwd. Ze reden langs een rivier, het was prachtig hier en bij een waterval sprong hij van zijn paard, ze deed hetzelfde en keek hem nieuwsgierig aan. 'Je weet de spanning er wel goed in te houden,' zei ze tegen hem, met een fonkeling in haar ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 21:03

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat hij de spanning er wel in wist te houden en daardoor grijnsde ze. "Ik ben gek op spanning en sensatie." Plaagde hij. Hij sprong in de rivier op wat stenen tot hij bij de rotswand aan de overkant was. Daarna keek hij naar Serena met een grijns en wachtte hij op haar om te zien of het haar ook ging lukken. Hij wilde niet dat ze uit zou glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:06

Serena Lomaz

'Ik had niet anders van jou verwacht,' zei ze plagend tegen hem. Hij sprong in de rivier op de stenen tot hij aan de overkant was, daarna keek hij naar haar en ze schudde haar hoofd, ze volgde hem behendig en stond heel snel naast hem. 'Nou, dat had je niet verwacht hé... ik zag je wel kijken,' plaagde ze hem nu weer en ze grijnsde naar hem. 'Ik vind het nu al prachtig hier...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 21:16

Remi Kaskadar

Hij grijnsde weer door haar geplaag, ze was wel echt heel erg leuk. Hij genoot onwijs van haar gezelschap. Ze volgde hem goed en behendig. "Ik dacht even dat je zo'n tuttebel was als andere vrouwen, maar je bent toch wat meer mans dan ik had verwacht." Grijnsde hij vrolijk.
Ze vond het nu al prachtig. "Wacht maar." Hij pakte haar hand en liep met haar langs de steile rotswand, aan deze kant kon je zien dat je onder de waterval door kon lopen. Hij liep door de grot heen met haar waar het vochtig en donker was.
"Pas op dat je niet uitglijd." Fluisterde hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:17

Serena Lomaz

'Waarom dacht je dat?' vroeg ze grijnzend aan hem, omdat ze niet echt zo was, ze was niet bang om vies te worden of een schrammetje te krijgen, helemaal niet zelfs. Hij pakte haar hand vast en ze volgde hem voorzichtig, ze liepen de grot in en hij zei dat ze op moest passen dat ze niet uitgleed, daarom deed ze ook voorzichtig en bleef ze hem vasthouden. 'Kom je hier vaker?' vroeg ze zacht aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 21:26

Remi Kaskadar

"Misschien omdat Reagan dat wel van je leek te willen maken, een porseleinen pop." Sprak hij tegen haar. "Maar ik denk dat je wel geschikt bent om een keertje met mij op pad te gaan." Hij gaf haar een knipoog.
Ze schuifelden voorzichtig door de grot heen en Serena vroeg of hij hier vaker kwam.
"Ja, dit is mijn plekje om te ontsnappen aan de wereld." Sprak hij haar zacht toe. Na een tijdje leek het alsof ze vastliepen op een muur, maar het was hier dicht begroeid. Hij haalde de bosjes en lianen opzij en zo stonden ze in een prachtige vallei, omringd door bergen. Het gras was hartstikke groen en er liep een klein en helder beekje dwars door de vallei, er waren veel wilde dieren die hier ook hun rust zochten en iets verderop stond een klein hutje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:32

Serena Lomaz

'Misschien wel, ik weet het niet. Maar dat is in ieder geval niet helemaal hoe ik ben,' zei ze tegen hem. Hij dacht dat ze wel geschikt was om een keertje met hem op pad te gaan en daardoor grijnsde ze, want ze vond het wel heel erg leuk en ze wilde dat graag een keertje doen. Hij zei dat dit zijn plekje was om te ontsnappen aan de wereld en daardoor glimlachte ze, het was goed als hij zo'n plekje had. Ze liep met hem mee en ze gingen door bosjes heen, daarna stonden ze in een vallei. 'Dit is echt geweldig...' zei ze zachtjes tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 21:41

Remi Kaskadar

"Jij hoort niet in een kasteel, net zoals ik." Sprak hij haar toe en hij keek haar even doordringend aan. ze leek het wel leuk om een keer met hem mee te gaan en eenmaal in de vallei gaf ze aan dat het echt geweldig was.
"Ja, ik voel me ook echt gelukkig wanneer ik hier ben." Glimlachte hij. Hij nam haar mee naar het hutje en ging op de veranda zitten terwijl zijn blik door de vallei heen gleed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:43

Serena Lomaz

'Met hem dacht ik dat het wel kon,' zei ze zacht tegen Remi, omdat ze daar toch echt in geloofde op dat moment, maar misschien had hij wel gelijk en was het echt niet zo. 'Dat kan ik mij voorstellen, want het is geweldig hier. Waarom zou je hier niet altijd blijven?' vroeg ze grijnzend aan hem. Ze wist dat het niet kon, maar dit was echt prachtig. Ze ging bij hem zitten en ze staarde naar het geweldige uitzicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 21:50

Remi Kaskadar

"Alles kan, Serena, maar niet alles voelt juist." Fluisterde hij haar terug. Ze vroeg waarom hij hier niet altijd bleef. "Ik heb het geprobeerd een tijdje... maar ik hou van mensen om me heen, ook al beoordelen ze me op hoe ik ben." Gaf hij aan. Ze kwam bij hem zitten en hij sloeg zachtjes zijn arm om haar schouder heen en staarde voor zich uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 21:58

Serena Lomaz

'Ja, daar heb je gelijk in,' zei ze zacht tegen hem. Hij had het een tijdje geprobeerd, maar hij hield van mensen om zich heen, ook al werd hij beoordeelt. Ze begreep het wel, want het was ook wel nodig. Je kon nooit helemaal alleen zijn, dat ging gewoon niet. Hij sloeg zijn arm om haar heen en ze legde haar hoofd tegen hem aan, het voelde allemaal heel fijn zo, alsof het echt zo hoorde te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 22:04

Remi Kaskadar

Hij had wel gelijk volgens haar en hij glimlachte een beetje. Hij voelde hoe ze tegen hem aan leunde en hij streelde zachtjes over haar rug heen.
"Het gaat nu weer beter met je, of niet?" Vroeg hij zacht aan haar. Het was niet niets wat Reagan had gedaan...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 22:13

Serena Lomaz

Hij streelde over haar rug heen en daarna vroeg hij of het wel weer ging met haar. 'Het gaat weer wat beter, maar ik ben nog steeds niet echt blij. Ik kan het niet zo waarderen, maar ik kan er niets aan veranderen en uiteindelijk wil ik ook dat hij gelukkig is,' zei ze zacht. Het was nog steeds laf, maar het was niet anders, ze moesten allebei door en daarom wilde ze er ook niet al te veel over nadenken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 22:17

Remi Kaskadar

Het ging beter met haar, maar ze was nog steeds niet echt blij, ze kon het echt niet waarderen maar ze kon er zelf ook niets aan veranderen en wilde hem wel gelukkig zien. Remi glimlachte een klein beetje. "Ik kan wel begrijpen dat je het absoluut niet kan waarderen, maar kan ik je misschien wel een beetje blij weer maken op de een of andere manier?" Vroeg hij heel onschuldig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 22:37

Serena Lomaz

'Dat doe je zeker, Remi. Echt... Ik ben heel blij dat je dit voor mij doet.' zei ze zacht tegen hem en ze legde haar hoofd nog meer tegen hem aan. 'Ik ben heel blij dat je zo lief bent en dat jij mij mee neemt naar je bijzondere plekje, dat waardeer ik echt.' Fluisterde ze en ze drukte haar lippen zachtjes op zijn wang. 'Ik waardeer het echt heel erg...' Fluisterde ze en ze keek hem aan, hij was eigenlijk echt lief, heel anders dan Reagan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/5/2016, 22:42

Remi Kaskadar

Ze was heel erg blij dat hij dit voor haar deed. "Gelukkig maar, want ik vind het zelf gewoon heel fijn om te doen." Fluisterde hij haar toe. Ze was blij dat hij zo lief was en dat hij haar meenam naar zijn plek.
"Jij bent de eerste die het ziet, ik denk dat je het wel waard bent en dat je misschien ook wel zo'n plekje nodig hebt." Klonk zijn stem zachtjes. Hij voelde haar lippen op zijn wang, verrast was hij dat het zoveel met hem deed, hij ademde even trillend in en trok haar wat dichter naar zich toe tegen zijn stevige lichaam aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/5/2016, 23:20

Serena Lomaz

'Ik ben je er enorm dankbaar voor... Ik vind het heel bijzonder dat het zo goed voelt....' Fluisterde ze, omdat dat echt wel zo was. Het was gezellig met hem en het klikte goed. Daarom was het ook heel fijn om samen te zijn met hem. 'Ik vind je echt heel lief... Je bent bijzonder, heel bijzonder.' zei ze zachtjes tegen hem en daarna drukte ze zelfs haar lippen voorzichtig op die van hem. Ze streek langs zijn wang en ze bleef dicht tegen hem aan zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 15:31

Remi Kaskadar

Ze fluisterde hem toe dat ze hem dankbaar was, hij keek haar hierdoor met een grijns en een vrolijke blik aan. "Het voelt inderdaad heel erg goed en fijn, ik voel zoveel rust..." Vertelde hij haar zachtjes en lief. ze vond hem heel erg lief en erg bijzonder. "Jij bent ook ongelooflijk bijzonder..." Vertelde hij haar zacht. Hij kreeg een kusje van haar en ze streelde langs zijn wang. Hij sloot zijn ogen heel even en sloeg zijn armen om haar heen en drukte een kusje op haar voorhoofd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 15:40

Serena Lomaz

'Ik ben heel erg blij dat je dat zo ziet... Ik vind het echt fijn, al is het wel een beetje raar dat het gevoel opeens zo anders is, dat is wel nog moeilijk te begrijpen.' zei ze zacht tegen hem. Hij sloeg zijn arm om haar heen en ze voelde zijn lippen op haar voorhoofd. ' Hoe was het met mijn moeder? Gaat het wel goed met haar?' Vroeg ze nu,omdat ze wist dat hij daar geweest was en ze hoopte wel echt dat het goed met haar ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 15:45

Remi Kaskadar

"Ja, maar het voelt wel goed, ondanks dat het wat raar is." Grijnsde hij haar toe en hij gaf haar een knipoog. Ze wilde weten hoe het met haar moeder ging, of het goed gaat. Hij knikte met een glimlach. "Het zal alleen nog veel beter met haar gaan als ze weet dat je gelukkig bent." Sprak hij tegen haar.
"Weet je eigenlijk al een beetje hoe je je kracht moet gebruiken? Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar. Jouw moeder kan zo ongelooflijk veel." Hij was vreselijk nieuwsgierig ernaar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 15:48

Serena Lomaz

' Ja, dat is zo, het voelt wel goed. Bijzonder goed.' zei ze glimlachend tegen hem. Hij zei dat het goed ging met haar moeder, maar het zou beter gaan als ze zelf ook gelukkig was. 'Dat komt wel weer.' Zei ze daarom zacht tegen hem. Hij wilde daarna ook weten hoe het nu met haar kracht ging. 'Soms voel ik het opeens, maar ik weet het niet zo goed, in de buurt van Reagan wilde ik het niet eens voelen, dus ik heb niet geoefend... Helemaal niks.' zei ze zachtjes tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 27 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum