Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 12:20

Koningin Destiney Hiddon

"Maar ik wil met mijn handen wel verder gaan hoor." Fluisterde ze hem toe, dat kon ze nog wel aan. Ze wilde niet dat hij de hele nacht wakker zou liggen door haar. Ze zoende hem zacht terug en ging verder, iets heftiger voor hem en ze streelde met haar vingers verder over zijn buik heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 12:27

Koning Thobias Hiddon

Ze zei tegen hem dat ze wel met haar handen verder wilde gaan en hij glimlachte daardoor, ze was echt heel lief dat ze dit voor hem wilde doen, hij waardeerde het echt heel erg. Hij kreunde zacht toen ze weer verder ging, het was een heerlijk gevoel en ze streek over zijn buik waardoor het nog wat heftiger werd en hij nog eens kreunde. Hij zoende haar gretig, hij legde zijn hand in haar hals en hij probeerde nergens aan te denken, alleen maar aan haar. Het duurde wel een tijdje, maar uiteindelijk bereikte hij zijn hoogtepunt en zoende hij haar nu vol liefde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 21:21

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde zachtjes door haar en leek het echt wel heel erg lekker te vinden. Hij leek het ook lekker te vinden en na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt. Ze zoende hem zacht en lief eventjes terug en kroop daarna dicht tegen hem aan. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en zuchtte eventjes ontspannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 21:32

Koning Thobias Hiddon

De volgende ochtend werd hij uitgerust wakker, het was toch wel fijn dat Destiney zo lief voor hem was, dat stelde hem altijd gerust en daardoor had hij ook goed kunnen slapen, dat was ook wel heel erg fijn. Hij kwam overeind uit het bed en hij trok wat kleding aan, daarna keek hij weer naar Destiney. Vandaag zouden ze samen naar het badhuis gaan, hij had wel zin om samen een dagje weg te zijn en even wat te ontspannen, dan hoefde hij nog niet na te denken, dan kon hij even vergeten dat Gwynn zwanger was. Hij pakte alvast wat spullen in en daarna regelde hij wat broodjes en liep hij naar het bed, hij zette het dienblad op haar nachtkastje neer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 21:38

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd langzaam wakker en ze merkte dat Thobias al weg was. Ze zuchtte zachtjes en kwam langzaam overeind, ze vond het echt heel erg jammer, want ze werd zo graag met hem samen wakker. Ze kwam al uit het bed om haar kleding aan te trekken, maar op dat moment kwam Thobias opeens binnen. Ze keek hem verrast aan en haar ogen twinkelden vrolijk, ze ging ook weer in het bed liggen en wanneer Thobias het dienblad had neergelegd, trok ze hem aan zijn shirt naar haar toe en zoende ze hem vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 21:39

Koning Thobias Hiddon

Hij keek in de twinkelende ogen van Destiney, ze ging weer liggen en zodra hij alles had neergezet greep ze hem bij zijn shirt vast en werd hij naar haar toe getrokken. Hij werd vol liefde gezoend en hij liet zijn handen naar haar hals glijden en hij ging mee in de zoen. 'Wat ben jij goed wakker zeg...' plaagde hij haar daarna, omdat Destiney er meestal wat langer over deed om wakker te worden dan hij. Dit was hij dan ook niet echt gewend. Hij streek zachtjes langs haar hals en daarna drukte hij zijn lippen op haar huid.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 21:43

Koningin Destiney Hiddon

Zijn handen gleden naar haar hals en ze grinnikte zachtjes door zijn woorden. "Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld dat je al vertrokken was, maar gelukkig heb je het helemaal goedgemaakt doordat je wel samen met me wilt ontbijten." Klonk haar stem lief tegen hem en ze gaf hem een knuffel. "Ik hou zo ongelooflijk veel van je." Fluisterde ze liefdevol tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 21:47

Koning Thobias Hiddon

'Nou zeg, ik zou toch nooit zomaar weg lopen?' vroeg hij grijnzend aan haar, omdat hij wist dat hij bijna elke ochtend meteen aan het werk ging, Destiney vond dat nooit zo leuk, maar hij kon er niet goed tegen om maar in bed te blijven liggen, dus was het beter als hij aan het werk ging. Hij werd geknuffeld en ze zei dat ze ongelooflijk veel van hem hield. 'Ik ook van jou.. je bent geweldig,' fluisterde hij. Hij zoende haar weer en daarna kwam hij bij haar op het bed zitten. 'Kom, eten... dan kunnen we daarna gaan,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 21:57

Koningin Destiney Hiddon

Ze gaf hem plagend een duwtje door zijn woorden en grinnikte zachtjes. Zo was hij nu eenmaal, ze begon er langzaam een beetje aan te wennen. Hij fluisterde dat hij ook van haar hield want ze was geweldig. Ze glimlachte hem liefdevol toe. Daarna kwam hij bij haar zitten en moest ze gaan eten.
"Rustig aan, we hebben de hele dag de tijd." Plaagde ze hem. Ze pakte een broodje en leunde een beetje tegen hem aan terwijl ze heerlijk begon te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 22:00

Koning Thobias Hiddon

'Ik kan niet rustig aan doen, dus schiet maar een beetje op,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze leunde tegen hem aan en hij sloeg zijn arm om haar heen, het was heel erg fijn om gewoon zo bij haar te zitten, dan kon hij wel rustig blijven wachten. Hij drukte zijn lippen op haar wang en daarna keek hij haar weer aan. 'Je eet expres langzaam, of niet soms?' vroeg hij grijnzend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 22:06

Koningin Destiney Hiddon

"Je bent een ongeduld." Plaagde ze hem vrolijk. Ze werd echt meteen weer vrolijk met hem samen, het was zo heerlijk met hem, hij deed het echt lief ook allemaal. Ze voelde zijn lippen op haar wang en ze keek hem met een lieve blik aan. Daarna lachte ze. "Ik zou niet durven!" Grijnsde ze en ze nam nog een hap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 22:13

Koning Thobias Hiddon

'Komt door jou, jij bent constant mijn geduld op de proef aan het stellen,' zei hij lachend tegen haar. 'Jij durft alles om mij uit te dagen, geloof ik. Dit werkt ook goed.' zei hij daarna. Ze nam nog een hap en hij schudde zijn hoofd. 'Schiet nou maar op, anders kan je dat broodje ook meenemen voor onderweg.' zei hij grijnzend tegen haar en daarna kwam hij al overeind en stak hij zijn hand uit om haar mee te nemen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 22:22

Koningin Destiney Hiddon

hij zei dat het door haar kwam, want ze stelde zijn geduld op de proef. "Ik zou niet durven." Zei ze met twinkelende ogen. Hij gaf aan dat ze alles durfde om hem uit te dagen en dit werkte goed. "Ik? Ben ik zo brutaal dan?" Vroeg ze hem lichtelijk uitdagend. Ze moest opschieten, ze kon ook het broodje meenemen voor onderweg. "Ik dacht het niet, ik ga lekker hier eten." sprak ze hem toe, heel eigenwijs.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 23:21

Koning Thobias Hiddon

' Je bent nu gewoon héél erg gemeen bezig.' zei hij tegen haar en hij ging weer zitten, maar hij vond het niet echt leuk dat hij moest wachten. 'Kijk je niet uit naar een heerlijke massage? naar een lekker warm stoombad? Een heerlijk kruidenbad? Waarom zou je dat niet willen?' Vroeg hij nu grijnzend aan haar, en hij schudde zijn hoofd. ' Kom nou, ik kan het zo echt niet aan hoor, straks til ik je op en draag ik je er heen...' Zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 6/5/2016, 23:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond haar heel gemeen en vroeg haar allemaal dingen. Ze keek hem doordringend aan. "Dat lijkt me ook echt heerlijk." Lachte ze vrolijk. Daarna zei hij dat ze echt mee moest komen, anders zou hij haar dragen.
"Daar zat ik op te wachten!" Plaagde ze en ze drukte een kus op zijn wang. "Het lijkt me heerlijk om door jou gedragen te worden." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 6/5/2016, 23:55

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet niet of ik wel twee mensen kan tillen, maar ik kan het proberen.' Zei hij tegen haar. Hij tilde haar op en hij grijnsde even. ' Kom, trek alsjeblieft je kleren aan, dan kunnen we gaan... Ik wil echt weg hoor, anders word ik gek. Je gaat mee nu en je gaat echt niet moeilijk doen.' zei hij tegen haar en hij duwde haar naar de kast toe, daarna greep hij kleding en gooide hij het over haar heen. 'Aan doen, nu...' Zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/5/2016, 11:43

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door hem opgetild het bed uit. "Dat mensje in mij is nog heel erg klein, merk je niets van." Plaagde ze hem nu vrolijk. Ze werd naar de kast geduwd. "Thobias, alsjeblieft, wel zachtjes doen, ik plaag je alleen maar een beetje." Zuchtte ze nu en ze greep de kleding vast die hij haar toe gooide en trok ze langzaam aan. Ze vond het niet heel erg fijn dat hij zo was, want ze plaagde hem alleen een beetje en ze was heel vrolijk, maar nu langzaam aan niet echt meer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/5/2016, 12:19

Koning Thobias Hiddon

' Je plaagt mij best wel heel erg...' Zei hij zacht tegen haar. Ze vond het duidelijk niet leuk en daarom pakte hij de kleding vast en ruimde hij ze zo netjes mogelijk weer op. Hij bedoelde het helemaal niet verkeerd, hij kon er alleen echt niet tegen als hij zijn zin niet kreeg en dat was nu ook wel te merken. Hij deed wel echt zijn best. 'Sorry.' Mompelde hij uiteindelijk zelfs. Hij had het alleen niet zo door als hij iets verkeerd deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/5/2016, 13:47

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei zacht dat ze hem heel erg plaagde, daardoor keek ze hem eventjes aan. "Te erg?" Vroeg ze hem zacht en wat bezorgd, want zo bedoelde ze het helemaal niet, ze plaagde gewoon graag wanneer ze vrolijk was. Hij zei uiteindelijk sorry en ze sloeg haar armen om hem heen en knuffelde hem. "Zullen we maar gewoon gezellig naar het badhuis gaan?" Vroeg ze hem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/5/2016, 14:02

Koning Thobias Hiddon

'Het maakt niet uit.' Zei hij zacht tegen haar. Hij wilde ook graag leren om er mee om te gaan, om er tegen te kunnen en geen moeite te hebben met dit soort dingen, maar lastig was het wel. Hij glimlachte toen ze zei dat ze maar gewoon moesten gaan, dat was inderdaad wel het beste idee. 'Ik hou van je.' zei hij zacht en hij drukte even lief zijn lippen op die van haar, daarna pakte hij haar hand vast. Hij was nu wel weer helemaal ontspannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/5/2016, 14:05

Koningin Destiney Hiddon

Het maakte gelukkig niet echt uit, blijkbaar wilde hij een beetje leren om ermee om te gaan, dat leek haar wel fijn, want het was heerlijk om elkaar te plagen. Hij zei zacht dat hij van haar hield en ze keek hem liefdevol aan. "Ik ook van jou, knapperd." Ze gaf hem een knipoog en liep met hem mee naar buiten toe. Ze liep dicht tegen hem aan en keek glimlachend naar hem, ze was echt stapelgek op deze man.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 7/5/2016, 15:27

Koning Thobias Hiddon

Het was toch best nog wel koud buiten, maar ze waren er gelukkig heel snel al en hij liep met Destiney naar binnen. Hij liep naar een vrouw toe en hij sprak even met haar door wat hij allemaal wilde, hij vertelde zelfs uit zichzelf dat Destiney zwanger was en de vrouw zei dat ze haar goed konden masseren om haar te laten ontspannen. Daarna nam hij Destiney mee naar een soort kleedkamer en hij zoende haar zachtjes. 'Ik hoop dat je vandaag helemaal kunt ontspannen, want dat verdien je.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 7/5/2016, 23:59

Koningin Destiney Hiddon

Eenmaal in het badhuis keek ze om zich heen, ze was hier echt nog nooit geweest, maar het was prachtig en zelfs behoorlijk warm. Ze glimlachte even naar Thobias en kneep.liefdevol in zijn hand wanneer hij zei dat ze zwanger was, ze was trots op hem en vond het prettig, vanaf nu hoefde ze dus niets meer te verbergen. Ze werd door hem.meegenomen en ze keek diep in zijn ogen door zijn lieve woorden. Ze zoende hem zachtjes terug. "Je bent echt heel lief en ik ben super trots op je dat je die vrouw vertelde dat ik zwanger ben." Fluisterde ze en ze zoende hem.nogmaals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 8/5/2016, 09:39

Koning Thobias Hiddon

Ze vertelde dat ze trots op hem was en daardoor glimlachte hij naar haar, ze gaf hem echt een heel goed gevoel op deze manier, het was super fijn. De zoen was heerlijk en hij liet langzaam zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij maakte haar kleding los. Het moest uiteindelijk toch uit, dan kon hij het net zo goed doen. Hij legde de jurk aan de kant en daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en gleden zijn handen over haar lichaam heen. Hij wist dat ze nu niet echt tijd hadden voor meer, maar dit was al heel fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 09:34

Koningin Destiney Hiddon

Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij maakte haar jurk los terwijl ze hem door bleef zoenen. Ze trok hem wat dichter tegen haar aan en begon ook aan zijn kleding. Ze kreunde zachtjes wanneer hij zijn lippen in haar hals drukte en wanneer ze zijn kleding ook uit had, keek ze hem eventjes met twinkelende ogen aan.
"Laten we gaan genieten." Sprak ze hem lief en zacht toe
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 15 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum