Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 16:18

Remi Kaskadar

Ze vond het ook goed voelen, bijzonder goed zelfs. "Dat is al een heel goed teken." Klonk zijn stem vrolijk. Het zou wel weer komen dat ze gelukkig werd. "Misschien kun je haar dan wel een keertje een bezoekje brengen, ik denk dat je het minst beïnvloedbaar bent wanneer je gelukkig bent. Dan zal je je ook niet aangetrokken voelen door duistere magie." Mompelde hij zachtjes. Ze gaf aan dat ze het soms ineens voelde, ze wilde het in de buurt van Reagan ook niet eens voelen en daarom had ze niet geoefend.
"Voel je hier in deze omgeving niets? Misschien kun je er wat mee. Ik zou zo onwijs graag willen oefenen als ik dit soort krachten bezat."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 16:24

Serena Lomaz

' Misschien kunnen we samen een keertje bij haar langs, binnenkort. Zou je dat leuk vinden?' Vroeg ze aan hem. Het zou vast gezellig zijn en ze vond het fijner dat ze niet alleen hoefde, als hij tenminste ook geen probleem vond om mee te gaan. Hij had ook wel gelijk en ze wilde ook geen risico nemen dat het fout ging, ze wilde nooit iemand pijn doen. Hij vroeg of ze hier niets voelde en daardoor dacht ze even na. 'Ik weet het niet goed... Ik voel wel iets...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 16:34

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat ze misschien samen wel een keer langs konden gaan en vroeg of hij dat leuk zou vinden. "Ja, dat lijkt me heel leuk om te doen." Knikte hij. Hij vond het leuk dat ze contact wilde zoeken met haar moeder.
Ze voelde wel iets, maar ze wist het niet goed. "Hmm... misschien omdat je het ook best wel spannend vind, of niet? Dan houd je het onbewust tegen denk ik."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 18:36

Serena Lomaz

' Ja dat zou heel goed kunnen, want ik ken het allemaal niet zo goed en ik weet niet wat ik zou moeten voelen, dus spannend is het ook wel.' zei ze zacht tegen hem. Het was lastig om dat zo maar uit te zetten. 'Ik ga de komende tijd wel wat meer oefenen, misschien valt die spanning dan ook wat meer weg. De enige keer dat ik echt iets kon was toen ik Reagan hielp, en dat gebeurde gewoon spontaan.' Zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 19:41

Remi Kaskadar

"Dat is ook wel heel begrijpelijk. Ik kan je verder ook niet echt helpen, maar ik kan denk ik wel aan boeken komen die je kunnen helpen hiermee." Legde hij aan haar uit met een glimlach. Ze ging de komende tijd oefenen en misschien zou dan de spanning wegvallen, want ze had het alleen gebruikt om Reagan te helpen en dat was spontaan.
"Voelde dat goed? Om je kracht te gebruiken?" Wilde hij weten van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 19:53

Serena Lomaz

'Echt? Dat zou denk ik al heel erg kunnen helpen, ik wil er namelijk wel graag meer over leren,' zei ze tegen hem, op zachte toon. 'Het voelde wel goed, heel normaal op dit moment, maar daarna was ik wel zwakjes. Ik denk dat ik het echt nog goed moet leren en dat het dan beter wordt,' zei ze tegen hem. Daarom wilde ze het ook wel, maar het was wel lastig, want ze wist niet goed waar ze moest beginnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 19:57

Remi Kaskadar

"Ja, natuurlijk, ik denk wel dat ik wat kan vinden voor je." Klonk zijn stem vrolijk. Ze leek er ook heel erg graag meer over te willen leren en dat vond hij ook wel leuk. Ze gaf aan dat het heel normaal voelde, maar daarna was ze zwakjes. "Vind je het gek, je hebt het nog nooit gedaan en ineens deed je best veel. Ik denk dat je nog heel erg veel in je mars hebt." Zei hij haar glimlachend. "Ik weet zeker dat het beter kan worden." Hij gaf haar een kusje op haar wang en staarde naar de vallei. Wat konijntjes kwamen nieuwsgierig dichterbij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 20:19

Serena Lomaz

'Ik weet het niet, ik was er juist heel erg bang voor omdat ik dacht dat Reagan het echt niet wilde hebben, maar dat doet er nu natuurlijk niet meer toe, nu kan ik zijn wie ik wil zijn en doen wat ik wil.' zei ze zacht. Ze was er ook echt blij mee, want het voelde best wel goed zo. Nu was er niets dat haar nog tegenhield als ze meer wilde leren. Ze kreeg een kusje op haar wang en daarna zag ze de konijntjes wat dichterbij komen, ze keek naar de diertjes, het was echt prachtig, het was heerlijk rustig zo en ze zag dat er een vlinder op haar hand landde. Ze grijnsde naar Remi terwijl ze het dier bewonderde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 20:38

Remi Kaskadar

"Ik vind dat je altijd jezelf moet kunnen zijn, wat iemand ook over je zegt. Helaas lukt dat mij gewoon niet meer, maar daar ga ik zeker wel voor strijden voor andere mensen. Zo ook jij... je mag zijn wie je wilt zijn." Glimlachte hij haar nu lief toe. Hij keek naar de vlinder die op haar huid landde. Alle dieren hier waren zoveel kalmer en rustiger, hier kenden ze geen gevaar en dat was aan alles te merken.
"We kunnen hier wel blijven slapen, als je het geen probleem vind om met mij in één bed te slapen dan..." Grijnsde hij. Hij had verder namelijk geen bank, alleen maar een bed en wat stoelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 20:44

Serena Lomaz

'Soms zorgt de situatie er voor dat je niet helemaal jezelf kan zijn, daar is niets aan te doen.' zei ze zacht tegen hem, omdat dat wel was hoe het was, ook in zijn leven. Hij zei dat ze hier wel konden slapen, als ze het geen probleem vond om met hem in één bed te liggen. 'Als jij het niet erg vindt, dan ik ook zeker niet. Je hebt toch wel een goed lichaam?' Vroeg ze nu plagend aan hem en met een grote grijns op haar gezicht om hem wat uit te dagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 20:49

Remi Kaskadar

"Dat is ergens ook wel weer waar ja... maar ik vind dat het niet meer nodig is, tijden veranderen, waarom zou je niet jezelf mogen en kunnen zijn?" Vroeg hij zacht aan haar. Ze plaagde hem en vroeg of hij een goed lichaam had. Hij grijnsde daardoor even.
"Een geweldig lichaam, maar wat doet het ertoe als wij gewoon slapen?" Plaagde hij haar terug. Langzaam kwam hij overeind. Het begon koud te worden nu de zon onder ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 20:58

Serena Lomaz

' Je moet wel voorzichtig zijn daarmee, niet alles wordt gewaardeerd, ook al wil je dat misschien wel.' zei ze zacht tegen hem. Door wat hij daarna zei grinnikte ze. 'Ik wil wel een leuk uitzicht hebben, ook als wij gewoon gaan slapen.' zei ze plagend tegen hem en ze gaf hem een knipoog. Ze kwam zelf ook overeind en ze sloeg nu haar armen om hem heen. ' Je bent echt een geweldige man, dat mag je nooit vergeten, wat iemand ook zegt.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 21:03

Remi Kaskadar

"Dat weet ik, daarom zeg ik het alleen tegen jou." Sprak hij zacht tegen haar en hij keek haar met een glimlach aan. Hij zou dit heel voorzichtig aan gaan pakken. Ze vertelde een leuk uitzicht te willen hebben, ook als ze gingen slapen.
"Ja, ja... jij wilt gewoon lekker tegen een knappe kerel aankruipen." Plaagde hij haar terug en hij voelde haar armen even om zijn lichaam heen. Hij hield haar ook vast en glimlachte door wat ze zei. "Dat is heel lief van je, dankjewel, Serena..." Fluisterde hij en hij drukte zijn lippen zacht op die van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 21:13

Serena Lomaz

'Hm, wie wil dat nou niet?' Vroeg ze grijnzend aan hem toen ze zei dat ze gewoon tegen een knappe man aan wilde kruipen. Ze vond het fijn om te zien dat hij haar woorden wel kon waarderen en ze kreeg een kusje van hem, het voelde nog steeds wat apart, maar het was wel fijn. Heel erg fijn zelfs, misschien was dat het aparte. Het was alsof het zo hoorde en ze zoende hem nu zachtjes, ze zou het vanzelf merken als hij het niet waardeerde of niet fijn vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 21:17

Remi Kaskadar

"Ik kruip nu liever tegen een mooie vrouw aan." Plaagde hij haar met een knipoog. Na zijn kus, zoende ze hem. Het was zacht, maar hij vond het fijn. Hij trok haar zachtjes tegen zijn lichaam aan en streelde met zijn hand door haar haren heen. Hij bleef haar zacht zoenen, het was echt heerlijk en het leek nu al alsof hij er geen genoeg van kon krijgen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 22:09

Serena Lomaz

'Gelukkig, want ik ben toch echt een vrouw,' zei ze grijnzend tegen hem. Hij trok haar tegen zijn lichaam aan en ze voelde zijn hand door haar haren heen. De zoen was echt zacht en hij bleef doorgaan, hij vond het dus duidelijk niet erg. Ze ging er langzaam in mee en ze liet haar hand nu langs zijn hals glijden, ze hield hem dicht tegen haar aan. 'Je bent eigenlijk best wel leuk,' zei ze grijnzend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 17/5/2016, 22:14

Remi Kaskadar

"En nog eens een hele mooie ook." Glimlachte hij haar breed toe. De zoen ging langzaam door, het was zacht, maar zo ongelooflijk prettig, nu pas deed het echt wat met hem dat hij een vrouw zoende en het voelde verschrikkelijk goed, dit was het gevoel waar hij naar zocht. Ze hield hem dichtbij en zei grijnzend dat hij eigenlijk best wel leuk was. Hij grinnikte even.
"Jij bent ook ongelooflijk leuk." Fluisterde hij. Hij nam haar nu met zich mee naar binnen, in het simpele hutje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 17/5/2016, 22:18

Serena Lomaz

'Nu ben je gewoon aan het slijmen,' plaagde ze hem een beetje. Hij ging door, ze merkte wel dat hij het echt lekker vond en ze liet haar hand zachtjes over zijn borstkas glijden. Hij grinnikte en hij zei dat ze ongelooflijk leuk was. 'Net zo leuk als jij?' vroeg ze plagend aan hem en ze liep met hem mee naar binnen. Het was simpel, maar het paste perfect in de omgeving en ze vond het heel erg leuk hier.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/5/2016, 09:20

Remi Kaskadar

"Slijmen? ik zou niet durven." Lachte hij haar plagend toe. Ze vroeg na de zoen of zij net zo leuk was als hij en daardoor glimlachte hij. "Nog veel leuker zelfs." Grijnsde hij haar toe. Ze kwam met hem mee naar binnen.
"Zullen we maar gewoon gaan slapen?" Het was toch al laat en verder konden ze niet echt iets meer doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/5/2016, 09:36

Serena Lomaz

'Dat kan toch helemaal niet?' Vroeg ze nu grijnzend aan hem,omdat hij zei dat ze nog veel leuker was. Dat was bijna onmogelijk en ze keek hem met een uitdagende blik in haar ogen aan, het was heerlijk om op deze manier met hem om te gaan en ze genoot er duidelijk van. Hij vroeg of ze maar gewoon zouden gaan slapen en ze grijnsde weer naar hem. 'Was jij iets anders van plan dan?' Plaagde ze hem opnieuw en ze gaf hem een duwtje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/5/2016, 16:48

Remi Kaskadar

"Oh jawel..." Grijnsde hij terug naar haar en hij gaf haar een knipoog. Ze was echt heel uitdagend en een stuk losser dan hoe hij haar kende met Reagan. Dat vond hij wel echt onwijs leuk. Ze vroeg plagend of hij wat anders van plan was dan gewoon slapen.
"Geen gekke dingen, misschien nog wat drinken, maar er is hier niet echt wat aanwezig." Lachte hij. Hij duwde haar zachtjes even terug en begon daarna zijn kleding uit te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/5/2016, 17:20

Serena Lomaz

Hij was geen gekke dingen van plan, misschien wat drinken, maar er was hier niet echt wat aanwezig. 'Dan moeten wij dat de volgende keer dat wij hier naar toe gaan maar even meenemen, dat lijkt mij sowieso wel een goed idee,' zei ze grijnzend tegen hem. Hij begon gewoon zijn kleding uit te trekken en daardoor deed ze hetzelfde, blijkbaar vond hij het echt geen enkel probleem, dus deed ze er zelf ook niet moeilijk over.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/5/2016, 17:44

Remi Kaskadar

Hoe leuk hij haar ook begon te vinden, hij wilde zich niet opdringen aan haar want haar relatie was net over. Hij rekte zich eventjes uit toen hij alleen nog maar zijn onderbroek aan had en kroop in het bed terwijl hij even naar haar keek met een glimlach.
"Ja, de volgende keer nemen we wel wat mee." Knikte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/5/2016, 18:03

Serena Lomaz

Hij rekte zich uit en hij kroop daarna het bed in, ze hield zelf ook haar ondergoed uit en ze ging bij hem liggen. 'Dit is een prachtige plek om een lekker wijntje te drinken, denk ik zo...' zei ze tegen hem en ze drukte zacht haar lippen op die van hem. 'Slaap lekker, Remi. Ik ben echt heel erg blij dat jij mij hebt meegenomen naar jouw plekje... ik vind het prachtig hier,' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/5/2016, 18:22

Remi Kaskadar

Ze vond het een prachtige plek om een wijntje te drinken. Hij glimlachte eventjes. "Ja, dat denk ik inderdaad ook wel." Hij kreeg een kus van haar en hij zoende haar zacht even terug. Hij glimlachte weer door haar lieve woorden.
"Dat vind ik fijn om te horen, welterusten, Serena." Fluisterde hij terug tegen haar. Hij ging fijn liggen en viel daarna in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 28 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum