Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 09:39

Koning Thobias Hiddon

Ze trok zijn kleding ook uit en daarna zei ze dat ze gingen genieten. Hij grijnsde even en nam wat afstand van haar, want dan was het iets makkelijker. 'Ik geniet altijd met jou.' Zei hij plagend tegen haar. Hij gooide een badjas naar haar toe en hij trok er zelf ook een aan, daarna nam hij haar mee. ' Kom, we gaan eerst wel naar het kruidenbad, daar worden we opgehaald voor de massage.' zei hij tegen haar. Het rook overal echt heerlijk, het was lekker warm en overal rustig. Hij kneep zachtjes in haar hand terwijl hij naar het bad toe liep en daar trok hij zijn badjas weer uit en hing hij die netjes weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 19:00

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde en zei dat hij altijd genoot met haar. "Je bent lief." Zei ze hem vervolgens terug en ze pakte de badjas van hem aan en liep met hem mee. Ze hield zijn hand vast en liep langs de verschillende heerlijk geurende baden. Wanneer ze bij het juiste bad aangekomen waren, trok ze de badjas langzaam uit en zakte ze in het bad waar ze genietend even zuchtte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 19:46

Koning Thobias Hiddon

' Jij bent nog veel leuker.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij stapte zelf ook in het water en hij ging zitten, hij trok Destiney tegen zich aan en hij sloeg zijn arm om haar heen. 'Eigenlijk moeten we dit gewoon veel vaker doen....' zei hij zacht. het was echt heerlijk, vroeger ging hij veel vaker. De laatste tijd kwam het er eigenlijk niet echt van. 'Het is wel lekker om een beetje te ontspannen af en toe....' Zei hij. Hij drukte een kusje op haar wang en hij keek haar vrolijk en vol liefde aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 20:01

Koningin Destiney Hiddon

"We gaan het vaker doen, dit is heerlijk." Mompelde ze hem zacht toe en ze kroop tegen hem aan. Hij vond het wel erg lekkero m te ontspannen, zij ook wel.
"Ik wilde nog wel echt met je praten over Gwynn... er zit best wel wat druk achter omdat ze ook zwanger is." Fluisterde Destiney heel zacht zodat niemand het kon horen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 20:12

Koning Thobias Hiddon

Hij ademde diep in toen ze zei dat ze ook nog over Gwynn wilde praten, want ze vond het wel belangrijk en er zat ook nog haast achter. Hij slikte moeizaam, hij wilde het er echt helemaal niet over hebben. 'Waarom? wat wil je nu bespreken dan?' Vroeg hij zachtjes, hij werd tenminste niet echt boos. Hij wist dat het wel nodig was, maar het was niet echt makkelijk voor hem. Hij keek voor zich uit en hij werd wel weer wat rustiger, maar het koste hem wel wat moeite om niet meteen heel kwaad te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 20:16

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar zacht waarom ze het wilde en wat ze wilde bespreken. "Ik wil graag dat je erover nadenkt dat ze een man nodig heeft van wie mensen zullen denken dat ze zwanger is geworden." Fluisterde ze en ze streelde door zijn haren heen met haar vingers. "Ik hou ook van Gwynn, ze heeft recht op een goed leven." Ze drukte lief een kusje op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 20:40

Koning Thobias Hiddon

'Maar ik wil helemaal niet dat ze dat denken, ik wil niet dat iemand denkt dat ze wat met een ander heeft gedaan.' Mompelde hij. hij wist heel goed dat mensen ook niet mochten denken dat het van hem was, maar dat vond hij anders, dat voelde anders, want hij wilde dat wel. Ze streek door zijn haren en dat hield hem redelijk rustig. ' Ze hoeft het toch niet te bespreken met iemand? ze kan toch ook niks zeggen? ' Vroeg hij nu zacht. Hij vond dat het wel kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 20:49

Koningin Destiney Hiddon

"Ik weet dat je het niet wilt, dat wilt niemand, maar mensen roddelen en praten...ze zullen het een keer gaan verdenken." Fluisterde ze hem toe. "Dat terwijl dat nergens voor nodig is als er gewoon een man is die er voor haar is." Legde ze aan hem uit en ze drukte haar lippen in zijn hals.
"Als ze niets zegt, is het alleen maar verdachter, Thobias." Mompelde ze hem zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 20:59

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het wel, maar het doet mij gewoon pijn.... Ik wil niet jaloers worden, maar dat word ik dan wel en dat vind ik echt best wel pijnlijk.' zei hij zacht tegen haar. Ze drukte haar lippen in zijn hals en hij kreunde zachtjes, ze wist hem zo aardig aan het praten te houden. ' Je doelt zeker op Reagan.... Zou dat een oplossing zijn? Ik weet niet of ik dat kan en of hij dat wil....' Zei hij zacht tegen haar. daarna keek hij op naar twee vrouwen die binnenkwamen en vroegen of ze klaar waren voor de eerste massage. ' Ja, zeker...' zei hij. Hij kwam overeind en hij pakte zijn badjas.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:04

Koningin Destiney Hiddon

"Daarom vind ik ook dat we erover moeten praten, dat je er zelf aan toe bent... dat gaat beter als je praat, Thobias, zwijgen helpt niet, dan wordt het probleem groter." Vertelde ze hem zacht en ze streelde langs zijn wang en zijn hals. Hij sprak over Reagan en ze knikte eventjes. Hij wist niet of hij het kon en of Reagan het wilde. "Praat er met hem over, vertel hem precies hoe jij het wilt hebben, hij is je allerbeste vriend, hij zal zeker luisteren." Fluisterde ze zachtjes. "Hoe hij het dan oplost met Serena, is iets waar hij zelf over na moet denken." Legde ze aan hem uit. Ze werden opgehaald door twee vrouwen. Glimlachend kwam ze overeind en drukte ze nog even zacht haar lippen op die van Thobias, daarna pakte ze ook haar badjas en liep ze achter de vrouwen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:10

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet het... Ik zal het wel met hem bespreken dan...' mompelde hij. Hij vond het echt niet leuk, maar het moest maar gebeuren, want anders zou het allemaal ook niet echt beter worden en dat was wel nodig. Hij pakte haar hand vast en ze liepen een andere ruimte in, met twee stenen tafels. het rook hier nog veel lekkerder en hij drukte zijn lippen kort op die van Destiney. 'Als je nou goed oplet kan je het voortaan bij mij doen....' zei hij grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:13

Koningin Destiney Hiddon

"Ik begrijp dat je het niet leuk vind, maar het zal er wel beter van worden." Fluisterde ze zacht tegen hem. Hij pakte haar hand en ze liep met hem mee naar binnen toe. Het rook heerlijk en ze sloot even haar ogen om van de geur te genieten. Thobias plaagde haar.
"Zorg jij er dan maar voor dat je nog beter op let." Plaagde ze en ze gaf hem een knipoog
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:19

Koning Thobias Hiddon

Ze begreep wel dat hij het niet leuk vond, maar het zou er wel beter van worden. Hij wist wel dat ze gelijk had, maar hij vond het echt lastig om daar ook echt zo naar te kijken en zich er bij neer te leggen, daar had hij veel moeite mee. Door wat ze daarna zei grijnsde hij weer. 'Ik zal mijn best doen,' plaagde hij haar en hij hing zijn badjas weer op, daarna ging hij op zijn rug op de tafel liggen. Er werd een handdoekje over zijn middel heen gelegd en daarna werd hij helemaal gemasseerd met heerlijke olie en hij sloot zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:24

Koningin Destiney Hiddon

Ze ging op de andere tafel liggen nadat ze ook haar badjas had weggehangen. De handen van de vrouw gleden over haar lichaam heen, ze probeerde te ontspannen, maar het lukte haar niet. Ze hapte naar adem na een tijdje, het maakte haar angstig, beelden schoten door haar hoofd. Ze kwam overeind en trok de handdoek dicht tegen haar lichaam aan terwijl ze probeerde om haar ademhaling onder controle te krijgen. Ze beet stevig op haar lip en trilde een beetje. De vrouw keek haar niet begrijpend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:27

Koning Thobias Hiddon

Hij had eigenlijk niet echt door wat er gebeurde, hij genoot juist van de handen op zijn lichaam, hij moest wel wat zijn best doen om zijn gedachten niet af te laten dwalen, want het was wel erg lekker en het was lang geleden dat hij op deze manier door een andere vrouw was aangeraakt en af en toe had hij er flink wat moeite mee als ze haar vingers over zijn buik liet glijden, dan ging hij toch aan andere dingen denken. Hij keek opeens op toen hij geluiden hoorde en hij kwam overeind, hij zag heel goed dat Destiney bang was en hij ging meteen naar haar toe, hij pakte haar vast en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Rustig maar, het is oké... ik ben bij je.' fluisterde hij lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:40

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer Thobias haar vastpakte, ontspande ze langzaam weer en kroop ze tegen hem aan. Ze snikte nu zachtjes. "Ik wil niet meer bang zijn, ik wil dit gewoon kunnen..." Fluisterde ze tegen hem en ze pakte hem vast. "Ik wil ervan kunnen genieten..." Maar ze kon het gewoon echt niet, Thobias was de enige die van alles met haar kon doen en Gwynn trouwens ook, voor Gwynn was ze ook niet bang, ze vertrouwde de twee en kende ze goed genoeg, maar dit was een vreemde vrouw...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:42

Koning Thobias Hiddon

Hij had verwacht dat ze dit bij een vrouw helemaal niet zou hebben, maar blijkbaar had hij dat even verkeerd gedacht. Het ging niet. 'Dat komt wel weer, echt wel... je moet de tijd nemen en het niet forceren, echt niet... misschien was het wel niet zo'n goed idee van mij, ik had rekening moeten houden met jou,' zei hij zacht. Hij streek langs haar wang en hij drukte zacht zijn lippen op haar voorhoofd. 'Kom, we gaan lekker samen in de baden zitten, dit hoeft helemaal niet. Ik geef je straks wel een lekkere massage...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:47

Koningin Destiney Hiddon

"Het is niet jouw schuld... het is idioot dat je hier rekening mee zou moeten houden, het is gewoon dom, het gebeurt niet nog een keer, jij bent bij me, ik weet dat jij me zal beschermen." Ze was echt een beetje boos op zichzelf, vooral omdat Thobias zo lief was voor haar. Hij kon beter gewoon zeggen dat ze zich niet zo aan moest stellen... "Ik verpest je mooie en fijne idee." Mompelde ze nu tegen hem. Ze keek eventjes naar hem, hij wilde met haar gewoon in de baden zitten en dan gaf hij haar straks wel een massage. "Waarom ben je toch zo lief? Ik stel me echt aan." Klonk haar stem heel erg zacht en breekbaar. Soms kon ze ineens zo onzeker zijn...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:48

Koning Thobias Hiddon

'Je verpest het helemaal niet, ik doe het graag voor je, ik hou van je en het enige dat ik wil is dat jij gelukkig bent, niet dat je hier met tegenzin ligt. Dat is totaal niet de bedoeling,' zei hij zacht tegen haar. Hij wilde juist heel graag rekening met haar houden, dat was net zo belangrijk. 'Je stelt je niet aan, helemaal niet. Ik snap het wel, heel erg goed zelfs. Je moet je er niet druk om maken, echt niet. Ik vind het niet erg, ik vind het gewoon heel leuk om samen met jou te zijn.' zei hij zacht en hij pakte haar hand vast, daarna nam hij haar weer mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:52

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond dat ze ongelijk had, hij wilde dat ze gelukkig was en ze moest zich er ook niet druk om maken want hij begreep haar. Ze haalde even diep adem en liep met hem terug naar het bad. Ze pakte hem zachtjes vast. "ik hou zo, zo verschrikkelijk veel van jou..." Fluisterde ze heel zacht. Ze zoende hem met ongelooflijk veel liefde en tederheid omdat hij zo lief voor haar was, ze wilde hem laten zien hoe fijn ze het vond dat hij haar gerust probeerde te stellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 21:53

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze verschrikkelijk veel van hem hield en daardoor straalde hij nu zelfs een beetje, hij vond het heel fijn om te horen. Het deed hem echt goed. Hij werd gezoend en hij ging er maar al te graag in mee, daarna keek hij haar weer aan. 'Dat moet je niet te vaak doen, ik krijg veel te veel zin in je,' mompelde hij eerlijk. Hij streek weer langs haar wang en hij keek haar diep in haar ogen aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 21:58

Koningin Destiney Hiddon

Hij straalde en daardoor glimlachte ze zelf ook weer. "Wat ben je toch knap zo..." Fluisterde ze zacht. Hij keek haar na de zoen aan en zei dat ze het niet te vaak moest doen, want dan kreeg hij veel te veel zin in haar. Hij streelde eventjes langs haar wang en ze keek hem liefdevol aan.
"Ik wil je gewoon graag laten zien dat je alles voor me betekent, moet je ook kijken hoe snel je me rustig krijgt... ongelooflijk..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 22:00

Koning Thobias Hiddon

'Ben ik niet altijd onweerstaanbaar knap? De knapste man van Whiterun, toch?' plaagde hij haar nu weer. Ze wilde hem graag laten zien dat hij alles voor haar betekende. 'Ik ben heel blij dat ik dat kan, want het geeft mij aardig wat zelfvertrouwen, ik vind het heel fijn dat ik het voor elkaar krijg bij jou.' zei hij zacht tegen haar. Kom,' zei hij daarna en hij pakte haar vast en hij tilde haar weer een heerlijk ruikend kruidenbad in. Daarna ging hij weer bij haar zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/5/2016, 22:07

Koningin Destiney Hiddon

"Je bent de knapste man van de hele wereld." Vertelde ze hem met een grijns en ze drukte een kus op zijn wang. Hij was wel heel erg blij dat hij het kon, het gaf hem zelfvertrouwen. "Daarom moet je ook weten dat we echt bij elkaar horen, Thobias, we horen voor altijd samen te zijn... want wij zijn de enige die elkaar kunnen helpen. écht kunnen helpen." Vertelde ze hem zacht. Hij tilde haar het bad in en ze sloeg haar armen om hem heen, ze ging dichtbij hem zitten en leunde tegen zijn borst aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/5/2016, 22:08

Koning Thobias HIddon

'Gelukkig,' zei hij grijnzend tegen haar, omdat hij de knapste man van de hele wereld was, volgens haar. Ze zei dat hij moest weten dat ze echt bij elkaar horen, want zij konden elkaar écht helpen. Hij knikte langzaam, hij geloofde daar ook echt in, het maakte hem gelukkig dat Destiney dat ook zag. Ze kwam dichtbij hem zitten en ze leunde tegen hem aan, hij streek langzaam over haar rug heen. 'Dit vind ik heel fijn,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 16 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum