Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 22:56

Koning Reagan Tridon

Thobias keek hem vragend aan, begreep hij het dan echt niet? "Gwynn..." Mompelde hij alleen maar heel erg zacht en hij keek zijn vriend voorzichtig aan. Hij luisterde naar de rest van Thobias zijn woorden en knikte een beetje. "Ja, je hebt ook wel gelijk eigenlijk... ik zal heel voorzichtig met haar zijn, ik hou wel van haar." Mompelde hij zachtjes.


Koningin Destiney Hiddon

Gwynn kwam naast haar liggen en daardoor streelde Destiney zachtjes over haar lichaam heen met haar vingers, zacht en ontdekkend.
"Thobias had zeker weten gelijk." Grijnsde ze en ze drukte zachtjes haar lippen in de hals van Gwynn.
"Het was echt genieten... dankjewel." Klonk haar stem lief en ze keek Gwynn eventjes doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 23:00

Koning Thobias Hiddon

Het duurde even voordat hij door had wat Reagan nou eigenlijk bedoelde en daardoor keek hij weg. 'Wil je hier alsjeblieft over op houden?' vroeg hij nu. 'Ik weet niet eens meer hoe ik moet reageren, je weet hoe ik er over denk. Gwynn is van mij, Reagan. Geef het alsjeblieft op.' zei hij. Hij was echt heel erg bezitterig en jaloers, het ging hier wel om Gwynn, Reagan hoefde zich echt niets in zijn hoofd te gaan halen. Gwynn was van hem en alleen van hem.

Gwynn Hiddon

Ze voelde de vingers zacht op haar lichaam, op sommige plekken zaten wat vage blauwe vlekken van de handen van Thobias, hij was echt aardig ruw geweest, dat was ook wel te zien nu. Ze zei dat Thobias zeker gelijk had en daardoor grijnsde ze weer. 'Graag gedaan, ik vond het zelf ook erg leuk,' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 23:15

Koning Reagan Tridon

"Ik weet het... maar zodra je het aankan, hoop ik dat het ooit kan. Maar niet zonder jouw toestemming." Sprak hij zijn vriend zacht toe. Hij loog keihard, maar hij vertrok geen spier, hij meende zijn woorden ook. Hij zou het niet meer o
Proberen, hij zag dat het voor onwijs veel problemen ging zorgen. "Ga maar naar ze toe, ik ga naar Serena, werk komt morgen ochtend wel." Sprak hij tegen zijn vriend.


Koningin Destiney Hiddon

Gwynn vond het duidelijk erg leuk en Destiney keek haar stralend aan. Haar vingers gleden zachtjes over de blauwe plekken heen en ze masseerde haar huid, heel zacht en rustig, daarna drukte ze haar lippen lief en zacht op elk plekje dat Thobias gemaakt had bij haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 23:18

Koning Thobias Hiddon

Reagan wist het, maar zodra hij het aankon, hoopte hij dat het ooit zou kunnen, maar niet zonder zijn toestemming. Hij haalde opgelucht adem en hij knikte langzaam. 'Ik ga je niets beloven, Reagan. Maar ik ben blij dat je rekening houdt met mijn gevoel,' zei hij zacht. Hij wilde het echt niet hebben, hij walgde al van het idee, hij kon het gewoon niet. Door wat hij daarna zei glimlachte hij een beetje. 'Ja, morgen gaan we hard aan het werk. Succes bij Serena en bedankt,' zei hij, daarna liep hij meteen naar Destiney en Gwynn.

Gwynn Hiddon

Destiney was heel erg lief, dat was wel fijn, want de plekken waren toch wel een beetje pijnlijk. Ze keek op toen de deur opeens open ging, wat geschrokken, al zag ze al snel dat het Thobias was, waardoor ze weer ontspande. Hij keek hun vol verbazing aan en hij kwam langzaam dichterbij. 'Jullie zijn echt heel erg,' fluisterde hij, waarna hij bij hun kwam zitten, ze kon het verlangen in zijn ogen zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 23:29

Koningin Destiney Hiddon

Ze schrok zelf ook een beetje, maar ze zag al gauw dat het Thobias was. Daardoor ontspande ze weer en keek ze hem met uitdagende ogen aan. "Ik zei het je toch dat we alvast zouden beginnen." Grijnsde ze. Ze kwam wat overeind en streelde over zijn borst heen en begon langzaam zijn kleding uit te trekken. "Je had wel gelijk, Gwynn kan geweldige dingen met haar mond." Klonk haar stem uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 23:33

Koning Thobias Hiddon

'Ja, wist ik veel dat je dat heel erg serieus bedoelde...' mompelde hij. Ze streek over zijn borst en ze begon langzaam zijn kleding uit te trekken, door wat ze zei werd de opwinding alleen maar sterker, hij voelde het in zijn hele lichaam nu. 'En jij hebt daar van kunnen genieten en ik niet?' vroeg hij haar nu. Hij vond het zelf ook heerlijk, misschien was het wel het lekkerste dat er was. Het mocht van hem echt wel een paar keer per dag gedaan worden, maar dan moest hij het ook bij Destiney doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/4/2016, 10:54

Koningin Destiney Hiddon

Ze grinnikte zachtjes door zijn woorden. "Ik ben toch altijd bloedserieus?" Klonk haar stem vrolijk plagend.
"Hmm.. jij hebt vanochtend al van Gwynn genoten, nu was het mijn beurt." Plaagde ze. Ze trok nu langzaam zijn broek uit en gleed met haar vingers over zijn buik heen. Daarna nam ze hem zachtjes in haar mond en gleed ze er met haar lippen overheen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/4/2016, 10:59

Koning Thobias Hiddon

Hij schudde zijn hoofd door haar reactie, hij vond haar totaal niet altijd bloedserieus en dat was maar goed ook, want anders zou het niet echt werken. Ze zei dat hij al van Gwynn had kunnen genieten, dat was wel waar, maar dat was niet echt een opluchting voor hem geweest, helaas. Hij kreunde zacht toen ze zijn broek losmaakte, het uitdagen van net zorgde ervoor dat het een stukje gevoeliger was allemaal. Ze moesten elkaar eigenlijk weer vaker uitdagen, want dat vond hij toch wel heel erg leuk. Destiney pakte hem vast en daarna voelde hij haar zachte lippen en kreunde hij diep, dit was echt het lekkerste. Gwynn drukte haar lippen in zijn hals, dit was heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/4/2016, 18:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze gaf hem een knipoog en ze merkte hoe gevoelig hij was. Hij leek het heerlijk te vinden en kreunde zelfs diep. Ze grijnsde vrolijk en ging daarom ook nog maar gewoon eventjes door. Gwynn kwam er ook bij en zoende hem in zijn hals. Destiney grijnsde en ging zo ver mogelijk.



Koning Reagan Tridon

Hij kwam de slaapkamer binnen van Serena en hem. Misschien was ze hier, hij had haar al de hele dag niet meer gezien namelijk en hij vroeg zich toch wel af waar ze was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/4/2016, 19:09

Koning Thobias Hiddon

Ze ging door, ze maakte het heel heftig doordat ze zo ver ging en hij kreunde nog eens, het was zo intens, het was echt heerlijk, maar hij kon amper stil blijven zitten. Gwynn drukte haar lippen zacht op zijn schouder en daarna op zijn buik, waardoor het alleen nog maar heftiger werd en hij eigenlijk al vreselijk snel zijn hoogtepunt bereikte, ook dat was heel heftig, hij zat zelfs te trillen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/4/2016, 19:11

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn ging ook steeds verder bij hem en hij begon na een tijdje ook daadwerkelijk te trillen. Met een kleine grijns zorgde ze er samen met Gwynn voor dat hij tot zijn hoogtepunt kwam. Ze had er redelijk moeite mee, maar het ging uiteindelijk wel goed. Ze kwam daardoor overeind en keek Thobias met twinkelende ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/4/2016, 19:41

Koning Thobias Hiddon

Het was echt heel erg lekker en hij keek grijnzend naar Destiney, daarna pakte hij een glas water van het tafeltje en hield hij het voor haar. 'Anders krijg je geen zoen van mij.' Zei hij plagend tegen haar. Hij zag dat Gwynn het glas pakte en daarna in zijn gezicht leeg gooide. ' Doe niet zo achterlijk Thobias.' zei ze tegen hem, met een uitdagende blik in haar ogen, ze vond dat hij zich echt enorm aanstelde als hij zo deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/4/2016, 19:44

Koningin Destiney Hiddon

Thobias pakte een glas water en plaagde haar. Gwynn pakte het glas haast meteen af en sprak uitdagend tegen Thobias. Destiney Grinnikte eventjes vrolijk. "Dan moet je er toch aan geloven, Thobias." Klonk haar stem plagend en uitdagend. Ze pakte zijn gezicht vast en zoende hem heftig. Ze hield hem zo vast dat hij geen kant meer uit kon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/4/2016, 20:01

Koning Thobias Hiddon

Hij werd vastgegrepen en hij kon geen kant op, hij werd gezoend door haar en daardoor werd hij ook echt misselijk, hij duwde haar zo snel als hij kon aan de kant en hij schudde zijn hoofd door wat hij proefde. 'Bah, doe dat maar nooit meer. Ik hoef mezelf niet echt te proeven.' zei hij en hij trok een vies gezicht, daarna pakte hij een glas water. ' Je bent een verschrikkelijke aansteller Thobias, echt...' Zei Gwynn nu tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 01:23

Koningin Destiney Hiddon

Hij leek het echt niet leuk te vinden dat ze dit had gedaan. Ze ging daarom maar gewoon naast hem zitten en slikte even. "Sorry." Sprak ze hem nu zacht toen Gwynn vond dat hij zich niet zo aan moest stellen, maar hij leek het echt niet te waarderen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/5/2016, 01:26

Koning Thobias Hiddon

Hij dronk het glas leeg en hij keek naar Destiney die haar excuses aanbood, waardoor hij langzaam inademde, hij pakte haar voorzichtig vast. 'Zo erg is het nou ook weer niet... ik kan er wel tegen als ik een beetje gepest word, echt...' fluisterde hij. Hij vond het echt niet lekker, maar het was ook weer niet zo rampzalig, ze moest zich er niet rot over voelen. Hij streek langs haar wang en nu zoende hij haar heel zachtjes en voorzichtig. Hij wilde laten zien dat hij het wel echt meende. Hij gaf super veel om haar.

Serena Lomaz

Ze zag Reagan en daardoor keek ze op naar hem, hij keek serieus, waarschijnlijk wilde hij het ergens over hebben. 'Wat is er aan de hand, je kijkt nogal zorgelijk,' zei ze zacht, ze pakte zijn hand vast en drukte een kusje op zijn lippen. Ze vond het wel heel erg fijn om bij hem te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 11:06

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door Thobias vastgepakt en hij gaf aan dat hij het niet zo erg vond, hij kon er wel tegen, dat liet haar weer een klein beetje glimlachen en ze zoende hem heel zacht en lief terug. Zachtjes trok ze hem tegen haar lichaam aan en gleed ze met haar vingers over zijn huid heen.


Koning Reagan Tridon

Serena vroeg hem zachtjes wat er aan de hand was, want hij keek zorgelijk. Zijn hand werd door haar gepakt en hij kreeg een kusje op zijn lippen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar bij zich op schoot op de bank. Hij streelde zachtjes over haar rug heen. "Ik weet het gewoon allemaal even niet meer zo goed... zoals ik gisteren was bij jou, zo ben ik vroeger altijd geweest. Ik ben geen Thobias, maar ik heb wel behoefte aan passie en uitdagen en dat soort dingen, vooral nu jij ervoor hebt gezorgd dat ik niet meer bang ben... Zou je het een beetje kunnen, of niet? Of vind je dat echt niet fijn?" Klonk zijn stem zacht tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/5/2016, 17:59

Koning Thobias Hiddon

Hij werd dichterbij getrokken en ze gleed met haar vingers over zijn huid heen, waardoor hij zachtjes kreunde. 'Zo wil ik weer hé...' fluisterde hij, omdat hij wel duidelijk wilde maken wat het zo snel met hem deed, als ze geen zin meer had was dat namelijk wel een probleem en dan moest ze op tijd weer stoppen, of hij moest het met Gwynn doen, dat kon natuurlijk ook. Hij zoende haar nu iets heftiger, zijn vingers gleden over haar huid heen.

Serena Lomaz

Ze werd bij hem op schoot getrokken, dat was wel heel erg fijn. Hij vertelde wat hem dwars zat, hoe hij er naar keek en hij vroeg wat zij er van vond. 'Ik vind het wel fijn, maar ik moet er even aan wennen, vooral bij jou.' zei ze tegen hem. 'Ik dacht heel eerlijk gezegd dat jij er eigenlijk helemaal niet zo vaak zin in had, dat je het wel prima vond. Maar ik wil wel proberen om je wat meer uit te dagen, dat moet wel lukken,' zei ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 20:15

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde zachtjes en fluisterde haar toe dat hij zo weer wilde. "Dat is mooi, ik ook..." Fluisterde ze hem toe met een zachte en kreunende stem. Ze zoende hem net zo heftig terug en voelde zijn vingers over haar huis. Ze vond het echt heerlijk en sloot haar ogen om te genieten.



Koning Reagan Tridon

Ze vond het wel fijn, maar ze moest eraan wennen, vooral bij hem want ze dacht dat hij niet zo vaak zin had en dat hij het wel prima vond.
"Toen ik zo bang was wel, toen kon ik me prima inhouden, maar nu... en je bent ook zo mooi." Fluisterde hij haar toe en hij streelde met zijn vingers zachtjes over haar rug en omhoog richting haar hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/5/2016, 20:25

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het mooi, want ze had er zelf ook zin in. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij kreunde zacht door de heftige zoen. 'Je bent echt heel erg...' mompelde hij, daarna drukte hij haar op de bank. Gwynn pakte het hoofd van Destiney en hij zoende haar, waardoor hij even grijnsde, daarna liet hij zijn handen over het lichaam van Destiney glijden en hij drong bij haar naar binnen. Hij had zo ontzettend veel zin in haar, eigenlijk constant.

Serena Lomaz

'Ik snap het wel, het is niet zo heel erg gek dat jij nu anders bent, ik moet het maar als complimentje zien dat jij er zo veel zin in hebt, denk ik. Maar laat mij alsjeblieft zien wat je lekker vindt, dan weet ik een beetje wat ik moet doen...' zei ze zacht. Ze wilde het heel graag en ze vond het ook wel fijn, maar dan moest ze wel leren wat uitdagend voor hem was, wat hij leuk vond om te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 20:31

Koningin Destiney Hiddon

"Jij niet dan?" Vroeg ze hem uitdagend en ze gaf hem een knipoog. Hij vond haar heel erg, maar ze vond dat zelf best wel meevallen. Ze werd door hem op de bank geduwd en Gwynn zoende haar. Thobias liet zich in haar glijden en ze genoot hier heel erg van, haar handen gleden zacht over het lichaam van Gwynn heen.


Koning Reagan Tridon

Ze snapte het wel en vond het niet zo heel erg gek. Ze moest het maar als een complimentje zien. Hij glimlachte en knikte. "Ja, dat zeker." Lachte hij haar toe. Hij moest haar laten zien wat hij lekker vond, dan wist ze wat ze moest doen. "Natuurlijk meisje." Glimlachte hij en hij streelde langs haar wang. "Ik vind het gewoon heerlijk als je wat uitdagend tegen me zegt en naar me kijkt op zo'n manier." Begon hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/5/2016, 21:10

Koning Thobias Hiddon

Het was echt geweldig om het met Gwynn en Destiney samen te doen, het bracht hem echt in een andere wereld, het maakte hem ontzettend gelukkig, het was echt bijzonder, maar hij begon er iets meer aan te wennen en hij was nu niet zomaar klaar, dat was wel fijn. Hij had het een beetje beter onder controle nu. Hij zoende Gwynn nu even en na een tijdje kwam hij van Destiney af en drukte hij zijn lippen op haar onderbuik, hij vond het zo heftig dat hij zelfs steeds meer ging doen. Hij voelde de hand van Gwynn nu over zijn lichaam heen glijden, terwijl hij zelf Destiney verwende.

Serena Lomaz

'Dan kan ik het wel, denk ik. Ik wil het in ieder geval proberen,' zei ze tegen hem. Het zou wel leuk zijn om te merken wat ze met hem kon doen, hoe ze hem gek kon maken en hoe ze er voor kon zorgen dat hij uitgedaagd werd en dat hij het lekker vond. Ze wilde wel zien wat ze kon bereiken. Ze streek langzaam langs zijn wang en ze drukte haar lippen zacht op zijn oorlel. 'Wat als ik je zou vertellen dat ik nu best wel veel zin in je heb... zou je dat uitdagend vinden?' vroeg ze fluisterend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 21:25

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje hapte ze naar adem. Thobias drukte zijn lippen op haar buik en hij ging verder naar onderen. Ze kreunde genietend, dit was echt heerlijk. Dit was heel erg fijn... kreunend gleed ze met haar handen door zijn haren heen en raakte ze Gwynn ook aan.


Koning Reagan Tridon

ze wilde het wel proberen en daardoor glimlachte hij haar eventjes toe. Hij voelde hoe ze langs zijn wang streelde en haar lippen op zijn oorlel drukte. Hij kreunde zachtjes door haar woorden. "Dat vind ik heerlijk..." Fluisterde hij en hij keek haar even doordringend aan in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/5/2016, 21:29

Koning Thobias Hiddon

Hij hoorde Destiney kreunen, het was echt wel leuk om te merken dat ze het zo lekker vond, dat hij het goed deed. Hij voelde hoe Gwynn hem streelde, daardoor was het wel wat makkelijker vol te houden, want hij had best wel heel veel zin om zelf ook te genieten, maar zo lukte het goed. Hij bleef doorgaan bij Destiney, hij wilde nu echt alles doen om haar een geweldig gevoel te geven.

Serena Lomaz

Hij zei dat hij het heerlijk vond en ze hoorde hem kreunen, ze grijnsde tevreden en ze legde haar hand op zijn been neer, zachtjes gleden haar vingers over de stof van zijn broek. 'En wat moet ik dan allemaal doen om te krijgen wat ik wil?' vroeg ze nu aan hem. 'Moet ik jou dan ook iets bij jou doen?' vroeg ze wat plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/5/2016, 21:39

Koningin Destiney Hiddon

Genietend kwam ze tot haar hoogtepunt en ze gleed met haar nagels over de huid van Thobias heen, kreunend en genietend. Dit was echt heerlijk... Hij deed het zo lekker. Ze keek naar hem met een glimlach daarna gaf ze hem een kusje op zijn lippen.


Koning Reagan Tridon

ze legde haar hand op zijn been en haar vingers gleden over zijn broek. Hij vond dit al heel erg lekker, hij vond het ook leuk hoe ze dat deed.
"Ik ben al gauw tevreden." Grijnsde hij haar toe. "Je mag natuurlijk altijd wat doen wanneer je dat wilt." Hij zoende haar zachtjes en uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum