Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/4/2016, 22:57

Koningin Destiney Hiddon

Hij kon zich toch niet inhouden dus het ging waarschijnlijk wel vaker gebeuren. "Geen enkel probleem." Plaagde ze hem terug. Hij werd iets gretiger, maar het was nog wel heel prettig, hij zorgde er wel voor dat ze alles vergat, alle narigheid. Dat was wat ze wilde. Ze kreunde genietend door zijn handen over haar lichaam, het was nog erger dan normaal, hoe verder ze vorderde in haar zwangerschap, hoe lekkerder ze alles vond en hoe meer zin ze elke keer had.


Koning Reagan Tridon

Ze wist dat het lastig was, maar nu kon hij er uiteindelijk wel van genieten. "Ja, dat is waar. " Klonk zijn stem zacht. Hij voelde hoe ze hem dichter tegen zich aan trok en hij luisterde naar haar. Hij accepteerde haar woorden en knikte ook eventjes. "Je hebt gelijk... ik geef heel erg veel om haar en ik vind het ook wel fijn met haar. Ik wil alleen niet dat je denkt dat ik ons op wil geven, want dat wil ik niet, we gaan op zoek naar een manier, hoe dan ook." Sprak hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/4/2016, 23:06

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het geen enkel probleem, daar was hij heel erg blij mee, want hij zou dat niet zo makkelijk kunnen veranderen. Ze kreunde door wat hij deed en dat vond hij echt leuk, hij trok haar jurk iets omhoog en hij deed verder niet de moeite om haar echt uit te kleden, hij zorgde dat hij er bij kon en toen drong hij al bij haar naar binnen. Hij bleef haar zoenen, hij deed zijn best om alle liefde te laten voelen, maar hij was wel heel erg gretig.

Gwynn Hiddon

Hij zei dat ze gelijk had, hij gaf wel heel veel om Serena en hij vond het ook fijn met haar, maar ze moest niet denken dat hij hun op wilde geven, dat wilde hij echt niet, hij wilde hoe dan ook opzoek naar een manier. 'Ik ook, maar voor nu moeten we zorgen dat niemand iets doorheeft, Reagan,' fluisterde ze, ze streek langs zijn gezicht. Het was te vroeg, het kon nog niet. Thobias zou echt compleet kapot gaan, het was zelfs gevaarlijk. 'Je bent alleen veel te aantrekkelijk,' fluisterde ze en ze zoende hem daarna zachtjes. Het hielp niet mee dat ze hem wel veel zag, dat ze veel bij Thobias en Destiney was, maar daar toch niet echt genoeg kreeg. Het wakkerde wel het verlangen aan, maar dat had hij dus ook met Serena.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/4/2016, 23:18

Koningin Destiney Hiddon

Hij trok haar jurk omhoog en drong bij haar naar binnen. Ze bleef hem terug zoenen en kreunde door wat hij deed, zelf werd ze nu ook wel wat heftiger, ze kon hem wel hebben nu. Ze gleed met haar handen over zijn rug heen en trok hem dicht tegen haar aan.



Koning Reagan Tridon

Zij wilde het ook, maar wel zodat niemand het doorhad, daardoor knikte hij meteen. "Dat wil ik ook niet." Vertelde hij haar zachtjes. Ze vond hem veel te aantrekkelijk, daardoor twinkelende zijn ogen eventjes vrolijk en hij zoende haar zacht terug. Hij stopte al heel erg gauw weer. "Straks komt Serena weer binnen." Sprak hij zachtjes tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/4/2016, 23:21

Koning Thobias Hiddon

Ze werd zelf ook heftiger, daardoor liet hij zich nog iets meer gaan. Hij zoende haar steeds wat krachtiger, zijn bewegingen werden ook heftiger, hij vond het moeilijk om zichzelf in te houden als hij er zo veel zin in had, als hij zo opzoek was naar dit gevoel. Hij voelde haar handen over zijn rug glijden en hij kreunde diep, dit was echt heerlijk en hij vergat weer alles om zich heen. Het was elke keer geweldig met Destiney, maar nu was hij er ook wel flink aan toe en toen hij zijn hoogtepunt bereikte voelde dat ook heel fijn.

Gwynn Hiddon

Hij dacht er duidelijk hetzelfde over en ze zag nog de twinkeling in zijn ogen. Hij stopte de zoen al snel en hij zei dat Serena zo binnen kon komen. 'Die is nog wel heel even weg,' fluisterde ze. Ze drukte hem zachtjes naar achteren, tegen de deur aan. Ze legde haar handen in zijn hals en ze zoende hem langzaam en intens. Het was veel te lekker, hij kon goed zoenen en het voelde ook heel erg goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/4/2016, 23:27

Koningin Destiney Hiddon

Hij kwam al heel erg gauw tot zijn hoogtepunt en genietend ging ze wat tegen hem aanliggen en ze zuchtte genietend. "Dat was heel erg fijn... ik wist wel dat je het in je had." Grijnsde ze hem toe. Ze sloeg haar armen om hem heen en trok hem liefdevol tegen haar aan. Ze knuffelde hem eventjes en gaf hem een kusje op zijn wang. "Ik hou echt van je." Fluisterde ze hem toe.



Koning Reagan Tridon

Ze fluisterde dat Serena nog wel heel even weg was. Daarna drukte ze hem tegen de deur aan. Hij kreunde zachtjes en kon zich echt niet inhouden door wat ze deed. Ze was zo uitdagend en hij zoende haar terug en pakte haar heupen vast. Hij trok haar zo wat dichter naar zich toe, maar stopte de zoen weer even. "Gwynn... ik wil haar echt geen pijn doen, echt niet." Fluisterde hij en hij streelde langs haar wang, hij trilde echt helemaal en zijn ogen waren donker van verlangen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/4/2016, 23:31

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het heel erg fijn was, ze wist wel dat hij het in zich had. 'Dus het was wel een succes?' vroeg hij grijnzend aan haar, omdat hij echt zijn best had gedaan, maar toch wel heel gretig was geweest. Hij was blij dat ze het alsnog wel lekker vond. Ze knuffelde hem en hij hield haar stevig in zijn armen. 'Ik hou ook heel erg veel van jou,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar lief, maar daarna liet hij haar weer los. 'Tijd om onze kamer op te zoeken en de wijn te pakken, denk ik zo...' zei hij grijnzend.

Gwynn Hiddon

Hij ging mee in de zoen en ze voelde zijn sterke handen op haar heupen, waardoor ze zacht kreunde, ze had ook enorm veel zin in hem. Hij stopte de zoen weer en hij zei dat hij Serena echt geen pijn wilde doen, maar ze voelde hem trillen en ze kon het verlangen in zijn ogen zien. Eigenlijk was dat alleen maar uitdagend en ze ademde diep in, het koste haar flink wat van haar zelfbeheersing om toch afstand van hem te nemen. 'Dat wil ik ook niet,' zei ze uiteindelijk moeizaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/4/2016, 23:45

Koningin Destiney Hiddon

"Ja, vooral het begin, maar de rest komt nog wel." Grijnsde ze hem liefdevol toe. Hij hield haar stevig in zijn armen. Ze vond het heerlijk. Hij hield ook van haar en zoende haar eventjes. Ze zoende hem zachtjes even terug en glimlachte door zijn woorden. "Dat is goed, maar de wijn is voor jou." Sprak ze liefdevol tegen hem. Ze kwam langzaam overeind en trok haar jurk weer recht.


Koning Reagan Tridon

Ze ademde diep in en hield afstand van hem. "Dankjewel..." Fluisterde hij zachtjes, hij kon het zelf gewoon echt niet. Daarna opende hij de deur en liep hij de werkkamer uit. Hij kon hier niet langer alleen met Gwynn zijn. Hij moest weg, hij wilde dat Serena snel weer terug kwam...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/4/2016, 23:49

Koning Thobias Hiddon

'Hm, heb jij mij nog genoeg te leren,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat het goed was, maar de wijn was voor hem. 'Daar moet ik echt nog aan wennen, maar ik drink wel voor twee... of voor drie, eigenlijk,' zei hij grijnzend. Hij trok zijn kleding weer aan en hij nam haar daarna mee. Hij schonk een glas wijn in en hij keek op naar haar. 'Vind je het echt geen probleem als Gwynn komt?' vroeg hij nu zacht. Hij zou het zelf wel heel fijn vinden, maar hij wilde dat ze er helemaal achter stond. 'Wil jij haar halen?' vroeg hij daarna.

Serena Lomaz

Ze liep terug naar de werkkamer en ze zag daar Reagan naar buiten gaan, ze pakte hem vast. 'Wat is er?' vroeg ze zacht. Had hij ruzie gehad met Gwynn? Dat hoopte ze niet, want ze wist dat Gwynn belangrijk voor hem was. 'Ik heb met haar gepraat, maar dat was niet al te makkelijk,' zei ze daarna tegen hem. 'Ze wil er eigenlijk niets over kwijt en het enige dat ze zegt is dat Thobias aantrekkelijk is en dat ze net zo veel recht op hem heeft,' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/4/2016, 23:55

Koning Reagan Tridon

Serena was al gauw bij hem, hij trilde nog helemaal en pakte haar gezicht vast. Hij drukte zijn lippen heftig op de hare. "Ik verlang zo erg naar je..." klonk zijn stem schor en hees. Hij keek haar met donkere en verlangende ogen aan. Ze vertelde dat Sienna er niet veel over los liet en hij zuchtte. "Dat kan nooit haar echte reden zijn, er zit veel meer achter, maar dat krijgen we er nog wel uit." Mompelde hij. Daarna tilde hij Serena op en nam hij haar mee naar hun slaapkamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/4/2016, 23:58

Serena Lomaz

Hij pakte haar vast en ze voelde zijn lippen heftig op die van haar, dat had ze even niet verwacht, hij deed nooit zo. Hij zei dat hij heel erg naar haar verlangde, daardoor ademde ze diep in. Dat had hij ook nog nooit zo gezegd. Hij zei dat het nooit de echte reden van Sienna kon zijn, er zat veel meer achter, maar dat kregen ze er nog wel uit. Ze werd opeens opgetild en meegenomen naar hun slaapkamer, ze begreep er echt helemaal niets van. Kwam dit door vanochtend? Omdat ze niet door waren gegaan?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 00:03

Koning Reagan Tridon

Eenmaal in de slaapkamer liet hij haar langzaam op de grond zakken en hij keek in haar ogen, ze begreep er vrij weinig van. Hij slikte even en beet op zijn lip. Zijn vingers gleden zachtjes langs haar hals. "Serena... ik wil je heel graag... doordat we het niet af hebben gemaakt, bouwt het zich op in mijn lichaam." Klonk zijn stem schor. Hij trilde echt helemaal en kon niet van.haar af blijven, al bleven zijn aanrakingen wel heel erg zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 00:05

Serena Lomaz

Ze zag hem op zijn lip bijten, hij leek het echt heel zwaar te hebben en hij zei dat hij haar heel graag wilde, doordat ze het niet hadden afgemaakt bouwde het zich op in zijn lichaam. Ze dacht eigenlijk dat hij daar niet zo veel last van had, want zo vaak deden ze het niet. Ze dacht dat Reagan niet zo heel vaak zin had, eigenlijk. Hij kon duidelijk echt niet van haar afblijven, maar hij was niet ruw, daar was ze wel blij mee. 'Doe maar wat je wilt, Reagan, ik snap het wel.' zei ze met een glimlachje op haar gezicht tegen hem en ze zoende hem zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 00:12

Koning Reagan Tridon

Ze zei alleen maar met een.glimlach dat hij moest doen wat hij wilde, want ze begreep het wel, dit was echt niet de reactie waarop hij gehoopt had... nu hij het een keer met Gwynn gedaan had, leken al zijn oude gewoonten weer terug te komen. Hier was hij al bang voor geweest... Ze zoende hem zacht, hij ging erin mee, maar maakte het wel een stuk heftiger. Hij pakte haar stevig vast en trok haar dicht tegen zijn lichaam aan terwijl hij haar jurk uit begon te trekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 00:14

Serena Lomaz

Hij maakte de zoen een heel stuk heftiger en het koste een paar seconde om daar in mee te gaan, want dit was ze totaal niet gewend. Helemaal niet en al helemaal niet van hem. Ze werd heel stevig vastgepakt en tegen hem aangetrokken en ze ging er maar vanuit dat dit kwam doordat hij zolang had moeten wachten. Dat kon ook wel, natuurlijk. Hij trok haar jurk al uit en ze ging nu redelijk mee in de heftige zoen, ze deed haar best om het zo te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 11:37

Koning Reagan Tridon

Ze kon hem echt totaal niet bijhouden en wanneer ze er redelijk in mee ging, merkte hij dat hij het niet lekker vond. Gwynn was zoveel uitdagender, zoveel lekkerder... Hij stopte eventjes en streelde langs haar gezicht.
"Je vind het ook niet echt fijn of wel?" Vroeg hij zacht aan haar en hij slikte eventjes. Zijn stem klonk rauw en schor en hij trok nu wat langzamer haar jurk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 11:46

Serena Lomaz

Hij stopte en hij streek langs haar gezicht, door wat hij zei ademde ze diep in. 'Het is even wennen, ik ken je zo helemaal niet...' fluisterde ze. Dit was waarom ze Thobias niets vond, hij was te heftig, te ruw, ze had eigenlijk gedacht dat Reagan anders was, maar nu was het wel heel erg, maar misschien kwam dat ook door vandaag, door alles wat hij aan zijn hoofd had. Hij trok haar jurk uit en ze drukte zacht haar lippen op die van hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 11:54

Koning Reagan Tridon

Ze zei hem dat het wennen was en zo kende ze hem helemaal niet. Daardoor keek hij even naar de grond. "Ik weet het... maar ik voel het nu zo sterk..." Dit was ook een beetje waar hij bang voor was. Hij was vroeger ook zo. Hij hield altijd rekening met de vrouwen, hij werd nooit ruw of gemeen, maar soms had hij gewoon behoefte aan het heftige.
Ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne en hij zoende haar zacht terug. Daarna legde hij haar zo zachtjes mogelijk op het bed neer en trok hij zijn broek uit. Zijn lichaam trilde doordat hij zichzelf zo moest beheersen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 11:57

Serena Lomaz

Hij zei dat hij het wist, maar hij voelde het nu zo sterk. 'Het is niet erg, ik vind het eigenlijk juist een goed teken, maar ik moet er zelf even aan wennen. Jij hoeft niet te veranderen, je hoeft je echt niet enorm in te houden,' zei ze zacht tegen hem. Hij moest zich niet helemaal gaan aanpassen aan haar, want ze kon wel iets hebben, het had gewoon niet helemaal haar voorkeur, maar dat was niet zo erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 12:00

Koning Reagan Tridon

Ze vond het niet heel erg, het was wel een goed teken, maar ze moest er zelf heel erg aan wennen. Hij hoefde zich niet aan te passen en in te houden. "Ik wil dat je het lekker vind, anders vind ik het ook niet leuk." Mompelde hij met een lage en doordringende stem. Hij trok alleen zijn broek uit en drong al langzaam bij haar binnen. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij kreunde terwijl hij zo rustig mogelijk probeerde te blijven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 12:10

Serena Lomaz

Hij zei dat hij wilde dat ze het lekker vond, anders vond hij het ook niet leuk. Dat begreep ze wel, maar het was niet verschrikkelijk, dit was gewoon niet echt haar ding. Ze vond het alsnog wel lekker, maar ze zou hier zelf niet echt voor kiezen. Hij trok zijn broek uit en daarna drong hij al bij haar naar binnen, zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij deed duidelijk zijn best om rustig te blijven. Ze streek langs zijn gezicht en ze zoende hem weer, zo was het wel te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 12:19

Koning Reagan Tridon

Ze zoende hem weer en hij zoende haar zo rustig mogelijk terug, zijn lichaam bleef behoorlijk trillen en hij bewoog niet heel ritmisch meer omdat hij gewoon zo graag wilde. Hij bleef met zijn handen haar rlichaam aanraken en liet zijn lippen nu afglijden naar haar hals en zoende haar daar nu wat heftiger.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 12:21

Serena Lomaz

Hij was echt heel erg heftig, hij leek zelf amper te weten wat hij moest doen omdat hij zo gretig was, dat was voor haar toch echt moeilijk bij te houden, maar ze deed heel erg haar best. Hij raakte haar constant aan en ze voelde zijn warme lippen in haar hals, ook daar werd hij heftiger en ze kreunde zacht door wat hij deed. Het was echt wel lekker, maar het was zo anders dan ze gewend was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 12:35

Koning Reagan Tridon

Heel heftig kwam hij tot zijn hoogtepunt, eindelijk. Hij ademde diep in en ging naast haar op het bed zitten. Hij wreef even over zijn hoofd heen en keek haar vervolgens aan. Het trillen was gestopt en hij keek ook weer normaal uit zijn ogen. Hij streek zachtjes langs haar hals en langs haar wang en glimlachte een beetje naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 12:41

Serena Lomaz

Toen hij klaar was leek hij zich ook meteen een stuk beter te voelen en ze keek weer in zijn rustige ogen. Hij streek over haar huid en ze gaf hem zacht een kusje, daarna legde ze haar hoofd tegen hem aan. Ze was wel blij dat het voor opluchting zorgde bij hem, dat hij zich nu wat beter voelde. 'Je had vanochtend ook kunnen zeggen dat je er zo veel last van had, ik vind het vervelend dat jij je zo voelde.' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 12:46

Koning Reagan Tridon

ze gaf hem een kusje en daarna legde ze haar hoofd tegen hem aan. Hij trok haar dichter naar zich toe en luisterde naar haar zachte stem. "Het is in orde... ik dacht zelf dat het ook wel meeviel..." Fluisterde hij haar toe en hij drukte zijn lippen weer zacht op de hare. Hij vond het echt allemaal prima, want ze kon er zelf ook vrij weinig aan doen. Nu was hij er gewoon weer vanaf.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum