Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 20:07

Gwynn Hiddon

Ze leunde wat tegen Destiney aan, ze was echt zo blij dat ze het zo goed met elkaar konden vinden. Het ging nu echt goed met Thobias en hij was het aan het uit praten met Reagan. 'Hij denkt dat Reagan ons belangrijker vindt dan hem,' mompelde ze zacht. Daar voelde ze zich aardig schuldig over, want Thobias wist nog niets, als hij er ooit achter kwam zou hij dat helemaal denken, dan zou het nooit meer goed komen, ze voelde zich er echt schuldig over.

Koning Thobias Hiddon

'Maar Destiney zei dat het mocht... dat zei ze echt... als jij dan boos op mij wordt weet ik het niet meer, dan raak ik in de war,' fluisterde hij. 'Je kiest altijd hun kant, nooit meer die van mij. Dat doet pijn, want je bent míjn vriend.' voegde hij er zacht aan toe. Hij liet Reagan wel toe, maar hij reageerde niet echt, hij vond het echt heel moeilijk dat het zo ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 20:13

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn mompelde zachtjes dat THobias dacht dat Reagan hun belangrijker vond. "Dat denk ik niet, maar Reagan probeert iedereen te beschermen, misschien zijn wij wel degene die dat het meeste nodig hebben in zijn ogen." Fluisterde ze tegen Gwynn. Ze streelde door haar haren heen en drukte een kusje tegen haar slaap.


Koning Reagan Tridon

"Het was gewoon een rare situatie doordat ik ook nog in de werkkamer aanwezig was... het had niet zo mogen gebeuren, maar ik was zo stomverbaasd dat je dit ineens deed bij Gwynn, vooral na gisteren, met Sienna. Ik dacht dat Destiney weg was gelopen, want ik had haar in de tussentijd niet meer gezien. Ik had niet meteen boos moeten worden, dat spijt me, maar ik was echt bang dat het over was tussen jou en Destiney en ik weet hoe goed ze je helpt, hoe hard je haar nodig hebt." Legde hij aan Thobias uit.
"Het spijt me echt, Thobias, dat wil ik helemaal niet, ik besef het me ook niet dat ik een kant van iemand kies, ik wil gewoon graag helpen en ik probeer dat bij iedereen te doen, maar dat is nog niet zo makkelijk." Mompelde hij zijn vriend toe. "Bovendien weet jij ook dat Gwynn heel veel voor me betekent, ik wil niet dat ze pijn heeft doordat ik je boos heb gemaakt." Fluisterde hij en hij trok Thobias iets dichter tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 20:17

Gwynn Hiddon

Door wat Destiney zei bleef ze even stil, ze kreeg zo erg de neiging om de vrouw te vertellen wat er speelde tussen Reagan en haar, maar ze wist wat ze elkaar beloofd hadden, niemand mocht iets weten. Ze zou Destiney ook in een moeilijke positie zetten, want ze zou tegen Thobias moeten liegen, dat wilde ze echt niet. 'Hij bedoelt het ook alleen maar goed, maar Thobias heeft zo snel het gevoel dat hij iemand kwijtraakt,' zei ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

'Dat snap ik wel, wist ik veel dat jij er ook nog zat, dat had ik zelf ook liever niet gehad,' mompelde hij. Waarschijnlijk had het heel anders kunnen lopen, maar nu kwamen ze er ook wel uit. 'Ja, ik heb haar enorm hard nodig, maar jou ook. Jou net zo goed.' fluisterde hij nu, want hij wilde wel dat Reagan dat wist, dat hij niet dacht dat hij onbelangrijk was. 'Ja, dat weet ik wel, maar ik heb gewoon het gevoel dat het tussen ons steeds minder goed gaat. Misschien moeten we daar wat meer aan werken,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 20:22

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn gaf aan dat Reagan het alleen maar goed bedoelde, maar Thobias had al gauw het gevoel dat hij iemand kwijt raakte. "Ja, ik weet het... dat is echt nergens voor nodig, maar ik begrijp hem wel. Ik ben ook bang dat ik jullie allemaal kwijt raak, dat ik in een klap weer op straat kom te staan." Fluisterde ze zachtjes tegen Gwynn.


Koning Reagan Tridon

"Ik ook niet." Mompelde hij terug tegen zijn vriend. Hij gaf aan dat hij hem net zo goed nodig had. "Ik jou ook, ook al wil ik dat niet altijd toegeven..." Sprak hij zacht tegen de man. Zijn trots zat hem soms behoorlijk in de weg. Hij bleef Thobias vasthouden.
"We moeten elkaar vaker spreken, gewoon samen, zonder vrouwen erbij." Grijnsde hij. "Weer een keer naar de kroeg."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 20:27

Gwynn Hiddon

'Daar moet je echt niet bang voor zijn, Destiney. Dat gaat echt niet zomaar gebeuren, dat beloof ik je,' zei ze zacht. 'Thobias houdt veel te veel van je, maar wij ook allemaal. Ik zou je nooit meer kunnen missen,' zei ze zacht tegen de vrouw, maar ze meende het wel echt. Destiney begon echt een goede vriendin van haar te worden. 'Ik snap hem ook wel hoor, want hij heeft nooit echt op iemand kunnen vertrouwen, dus heel gek is het niet,' zei ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

'Je zou het wat vaker moeten toegeven, want het doet mij ook goed als je dat doet,' zei hij glimlachend tegen zijn vriend, het was wel echt zo. Het gaf hem meer vertrouwen in de vriendschap. 'Ja, je hebt gelijk, dat moeten we zeker doen, dat is beter,' zei hij grijnzend tegen Reagan. Vroeger deden ze dat best wel vaak. 'Zullen we terug gaan naar het kasteel?' vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 20:33

Koningin Destiney Hiddon

Ze moest er echt niet bang voor zijn want het ging niet zomaar gebeuren, dat beloofde ze. Daardoor glimlachte ze een beetje en ze zei ook dat zij haar niet kon missen. Daarom sloeg Destiney haar armen om Gwynn heen. "Gelukkig maar, want ik kan jou ook niet meer missen." Glimlachte ze haar toe. Thobias had nog nooit echt op iemand kunnen vertrouwen.
"Hij had jou... jou vertrouwt hij toch?" Vroeg ze zacht aan Gwynn.



Koning Reagan Tridon

Hij luisterde naar Thobias en overweeg het even, maar daarna knikte hij. "Oké..." Sprak hij zacht tegen zijn vriend. Ze moesten inderdaad wat vaker iets samen gaan drinken en daardoor grijnsde Reagan ook even. De man wilde terug naar het kasteel en daardoor knikte hij.
"Ja, laten we dat maar doen. Dan kunnen we eindelijk de zaken eens doorspreken want zo komt er elke keer niets van." Grijnsde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 20:43

Gwynn Hiddon

'Dat hoeft dus ook helemaal niet,' zei ze grijnzend tegen haar. 'Ja, hij had mij. Toen moest hij mij wegsturen om verder te kunnen met het koninkrijk. Het was vreselijk voor hem en ik kon niets voor hem doen. De momenten dat hij langskwam en hij weer weg moest waren het ergste, ik kon elke keer zijn hart zien breken, maar hij moest wel voor het koninkrijk kiezen, je kan niet opeens geen koning meer zijn. Hij was die tijd alleen, daarom zocht hij uitwegen. Andere vrouwen, elke uur een andere... dat bleek niet genoeg te zijn, hij ging zichzelf zelfs pijn doen. Daarom is het allemaal zo erg geworden, voordat hij weer een klein beetje stabiel werd,' zei ze zacht.

Koning Thobias Hiddon

'Nee, je hebt gelijk, laten we dat maar gaan doen, anders wordt het laat vanavond,' zei hij grijnzend tegen Reagan. Gelukkig konden ze wel heel goed samenwerken, dat maakte het een stuk makkelijker, want dan ging alles een stuk sneller. Hij liep met Reagan terug naar het kasteel, hij voelde zich wel echt beter nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 20:56

Koningin Destiney Hiddon

Het hoefde helemaal niet en ze vertelde hoe het was gegaan. Daardoor hield ze Gwynn stevig in haar armen. "Ik begrijp dat het echt heel erg moeilijk moet zijn geweest, ook voor jou, om elke keer weer die pijn te zien bij hem. Dat lijkt me heel erg naar." vertelde ze haar zachtjes. "Hoe ging het dan met zijn vorige vrouw?" Wilde ze van Gwynn weten, ze wist alleen maar wat kleine dingetjes van Thobias daarover.


Koning Reagan Tridon

"Ja, precies, dat is ook niet handig." Glimlachte hij. Hij gaf zijn vriend plagend een duwtje en liep vrolijk met hem mee het kasteel in. "Ik wil trouwens nog wel even met je praten over iets waar ik heel erg mee zit, maar misschien moeten we eerst de zaken door bespreken." Gaf hij zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 21:11

Gwynn Hiddon

'Het was heel zwaar, maar het was nodig, we konden ook niet op dezelfde manier door,'zei ze zacht tegen Destiney. Ze wilde weten hoe het ging met zijn vorige vrouw en daar dacht ze even over na. 'Dat was ook lastig... hij hield wel echt van haar, maar ze kon hem niet bieden wat hij nodig had, geloof ik. In die tijd hield ik zo veel mogelijk afstand van hem, dat was voor ons allemaal beter, maar het was wel zwaar. Hij ging steeds meer op haar vertrouwen, zijn relatie ging steeds beter en ik had goede hoop, ze raakte zwanger en hij was er toen écht gelukkig mee, oprecht. Hij was blij. Tot ze merkten dat ze ziek werd en snel achteruit ging, daarna eindigde hij weer helemaal bij af,' vertelde ze eerlijk.

Koning Thobias Hiddon

'Ach, werken is zo verkeerd nog niet, toch?' vroeg hij lachend aan zijn vriend. Hij wilde ook nog ergens over praten en daardoor bleef Thobias voor de deur van zijn werkkamer staan. 'Waar over? Zeg het maar, nu wil ik het weten. Werken kan daarna ook nog..' zei hij nu tegen Reagan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 21:24

Koningin Destiney Hiddon

Ze luisterde naar Gwynn en knikte een klein beetje door haar woorden. "Was hij gelukkiger dan nu, met mij?" Vroeg ze heel voorzichtig aan Gwynn, een beetje bang voor haar antwoord. "Ik vind het heel jammer voor hem dat het zo verkeerd liep, maar ik ben wel heel blij dat ik bij hem kan zijn." Klonk haar stem zachtjes tegen haar. Ze legde haar hoofd weer wat dichter tegen de vrouw aan.


Koning Reagan Tridon

"Nee, daar heb je wel gelijk in." Glimlachte hij Thobias toe. Hij bleef staan en wilde het eerst weten. "Laten we dat wel gewoon in de werkkamer bespreken." Mompelde hij tegen zijn vriend en hij opende de deur. Tot zijn verbazing zaten daar Gwynn en Destiney heel innig tegen elkaar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 21:27

Gwynn Hiddon

'Dat denk ik niet, ik geloof dat het nu over het algemeen beter met hem gaat, maar er komen nu wel heel veel dingen bij elkaar, dat merk je wel. Zijn vorige vrouw had niet zo veel door, die wist niet hoe hij zich soms echt voelde, die liet het allemaal maar een beetje gebeuren,' zei ze tegen haar. 'Ik ben ook blij dat hij jou heeft nu,' fluisterde ze en ze sloot haar ogen even, maar ze keek op toen Reagan en Thobias opeens binnenkwamen, blijkbaar hadden ze het uitgepraat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 21:34

Koningin Destiney Hiddon

"Gelukkig maar, ik ben daar heel blij mee, want ik ga het niet laten gebeuren, ik ga hem helpen." Glimlachte ze Gwynn toe. Wanneer de deur open ging, kwam ze overeind en knuffelde ze Thobias eventjes uitgebreid. Ze drukte haar lippen op die van hem. "Gwynn en ik beginnen alvast in onze slaapkamer, goed?" Klonk haar stem heel erg plagend in zijn oor zodat Reagan het niet zou horen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 21:37

Koning Thobias Hiddon

Hij hield Destiney even vast, hij zoende haar kort, want daarna hield het alweer op. Ze fluisterde iets in zijn oor, waardoor de opwinding meteen weer enorm aanwezig was. 'Hoe kan ik mij nou concentreren op het werk?' vroeg hij zacht aan haar. Als hij bedacht wat ze met Gwynn deed, hield hij het echt niet uit, hij voelde het nu al heel duidelijk en hij trok haar dichter tegen zich aan. 'Ik heb er enorm veel zin in,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 21:45

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar hoe hij zich nu kon concentreren op het werk. "Niet, maar dat maakt mij niet uit." Lachte ze hem toe met twinkelende ogen. "Want ik heb de hele dag nog niets gedaan en ik wil heel graag." Mompelde ze nog zachtjes. Hij trok haar dichter tegen zhc aan en ze voelde haar lichaam tintelen door zijn fluisterende woorden.
"Succes met werk. Ga je mee, Gwynn?" Vroeg ze vrolijk aan de vrouw. Ze vond het leuk om hem zo erg uit te dagen, want het bleek dus wel dat hij dat nodig had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 21:50

Koning Thobias Hiddon

Hij kon zich niet concentreren, maar dat maakte haar niet uit. Ze zei dat ze de hele dag nog niets gedaan had en ze wilde heel graag. 'Je bent heel gemeen,' fluisterde hij, omdat hij heel duidelijk merkte wat ze met hem deed, wat ze in zijn lichaam deed. 'Nog even en ik bespring Reagan zo.' mompelde hij haar toe. Daarvoor moest het wel ver gaan, waarschijnlijk. Ze wenste hem succes en daarna liep Gwynn grijnzend achter haar aan. De deur sloot achter hun en hij staarde er nog even naar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 21:57

Koning Reagan Tridon

Hij schudde zijn hoofd een klein beetje. "Die vrouw past echt veel te goed bij jou." Lachte hij Thobias toe. Hij ging op de bank zitten.
"Heb je nu nog genoeg aandacht om naar mij te luisteren?" Vroeg hij lichtelijk plagend aan zijn vriend.


Koningin Destiney Hiddon

Ze nam Gwynn mee naar de slaapkamer toe. "Zo, volgens mij kan Thobias nu niet meer aan iets anders denken." Plaagde ze de vrouw even. "Al moet ik toegeven dat ik ook wel een beetje zin in jou krijg, volgens Thobias ben je heel erg goed met je mond." sprak ze zacht en wat uitdagend tegen Gwynn en ze streelde langs de wang van de vrouw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 22:07

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ze weet echt precies wat ze moet doen,' mompelde hij, flink in gedachten verzonken. Door wat Reagan zei keek hij grijnzend op. 'Dat ligt er aan... waar wilde je het over hebben? Ik zal mijn best doen om mijn aandacht er bij te houden en ondertussen ook nog van mezelf af te blijven,' zei hij grijnzend tegen zijn vriend en hij ging zelf ook zitten.

Gwynn Hiddon

'Dat denk ik ook niet, je weet wel precies hoe je met hem om moet gaan,' zei ze grijnzend tegen Destiney, het was wel heel leuk om te zien. Destiney zei dat ze wel zin in haar kreeg, door wat ze daarna zei werd de grijns nog groter. 'Hm, zei hij dat?' vroeg ze plagend. Ze streelde langs haar wang en daardoor pakte ze Destiney vast en zoende ze de vrouw meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 22:13

Koning Reagan Tridon

Thobias was flink in gedachten verzonken en daardoor grijnsde hij. "ik wilde het hebben over Serena." Sprak hij zacht.
"Blijf alsjeblieft van jezelf af, ik heb al genoeg van je gezien vandaag." Plaagde hij zijn vriend vrolijk en met een grijns.


Koningin Destiney Hiddon

"Dat komt omdat ik het zelf ook echt geweldig vind..." Sprak ze tegen Gwynn, ze vond veel dezelfde dingen leuk als Thobias en daardoor wist ze heel goed wat hij wilde. Gwynn plaagde haar, maar pakte haar daarna vast en zoende haar. Destiney vond het heerlijk en ze sloeg haar armen zachtjes om Gwynn heen en hield de vrouw dicht tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 22:19

Koning Thobias Hiddon

Hij wilde het hebben over Serena en daardoor knikte Thobias langzaam. 'Loopt het niet goed tussen jullie?' vroeg hij nu. Anders wilde hij het er waarschijnlijk over hebben, dat was vast niet omdat het zo geweldig ging. Door wat hij daarna zei schudde Thobias zijn hoofd. 'Je hebt er zojuist aardig voor gezorgd dat ik er niet meer zo veel zin in heb,' zei hij lachend tegen Reagan. 'Je hebt vaak genoeg te veel gezien,' voegde hij er aan toe.

Gwynn Hiddon

Het was eigenlijk echt heel erg fijn, het werd steeds leuker, ze kreeg elke keer een hechtere band met Destiney en daardoor voelde het ook gewoon goed. Ze duwde Destiney voorzichtig op het bed en daarna begon ze langzaam haar jurk uit te trekken. Ze vond het echt heel erg leuk, Destiney was sowieso een hele leuke en aantrekkelijke vrouw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 22:25

Koning Reagan Tridon

"Ze doet zo erg haar best, maar ik denk dat het te veel is of zoiets." Mompelde hij tegen zijn vriend. Hij had ervoor gezorgd dat Thobias niet meer zoveel zin had en hij had het ook al vaak genoeg gezien. "Maar dit was echt teveel gewoon, echt teveel." Lachte hij zijn vriend toe.
"Ik vind het met Serena zo moeilijk... ik wil graag meer... meer passie, heftiger, echter. Ik weet het niet precies, ik vind het moeilijk om uit te leggen." Mompelde hij tegen zijn vriend.


Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door Gwynn op het bed geduwd en ze begon haar jurk langzaam uit te trekken. Destiney hielp haar een beetje en begon daarna aan de jurk van Gwynn die ze ook langzaam uit trok zodat ze beide naakt waren en met een glimlach streelde ze door haar haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 22:32

Koning Thobias Hiddon

'Ik vond het nou ook niet echt nodig dat je zo duidelijk stond te kijken, maar goed...' zei hij grijnzend tegen Reagan. 'Denk je niet dat er uiteindelijk wel meer komt?' vroeg hij nu aan zijn vriend en hij leunde wat achterover. 'Ik weet het niet goed, ik ben niet zo'n held in relaties, ik weet niet wat verstandig is. Ik vind jullie leuk samen en ik gun het je heel erg met haar.' zei hij zacht tegen hem.

Gwynn Hiddon

Al snel waren alle kleren uit en zoende ze Destiney weer, het was eigenlijk echt heel erg leuk, ook zonder Thobias. Ze drukte haar lippen zachtjes in de hals van Destiney, daarna gleden haar handen zacht over haar buik heen en iets verder naar beneden, over haar benen heen. Ze keek Destiney kort uitdagend aan, daarna drukte ze haar lippen op de onderbuik van de vrouw.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 22:39

Koning Reagan Tridon

"Nee, ik denk niet dat er meer komt." Mompelde hij tegen zijn vriend en hij zuchtte even zachtjes. "Ik wil zo graag dat ze gewoon zichzelf is, maar ze wilt zich zo onwijs graag bewijzen in alles. Ik weet het niet... ik vind het zo sneu... ik wil haar ook niet teleurstellen en daardoor ontstaat er een soort druk." Vertelde hij zacht. Thobias vond hun leuk samen, hij gunde het hem met haar. Hij glimlachte een klein beetje en haalde zijn schouders wat op, hij wist het echt niet.


Koningin Destiney Hiddon

Haar zachte handen gleden over haar lichaam heen en haar lippen ook. Ze kreunde zachtjes, Gwynn deed dit echt heerlijk. Ze vond het super fijn. Ze keek in de uitdagende ogen van Gwynn en haar ogen twinkelden, maar ze voelde de lippen naar beneden glijden en ze kreunde nog wat dieper en greep de lakens vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 22:42

Koning Thobias Hiddon

'Dan zou het eerlijker zijn om er een punt achter te zetten, maar dan ben je weer alleen... dat ging ook niet goed, ze heeft je wel een heel stuk verder geholpen,' zei hij zacht tegen zijn vriend. 'Ik vind het ook lastig, ik weet niet hoe ik je moet helpen, maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Kan je er niet met haar over praten?' vroeg hij nu. Het zou Serena vast pijn doen, maar dit ging ook niet.

Gwynn Hiddon

Ze zag dat Destiney de lakens vastgreep, waardoor ze het alleen nog maar leuker vond om te doen. Thobias mistte wel wat nu, maar dat was pech voor hem. Ze liet haar lippen heel langzaam verder glijden en daarna deed ze alles wat ze in zich had om Destiney helemaal te verwennen, het was eigenlijk ook echt leuk om te doen. Ze liet haar handen over het zachte lichaam van Destiney glijden, het voelde fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 29/4/2016, 22:49

Koning Reagan Tridon

"Er is wel iets anders wat ik wilt, maar je gaat me daar echt om vermoorden." Mompelde hij zijn vriend toe. "Serena is wel echt lief en ik mag haar graag, misschien moet ik het nog een tijdje aankijken om te zien of ik niet gewoon spoken zie." Sprak hij tegen zijn vriend met een kleine glimlach. "Ik zal er wel gewoon met haar over praten." Knikte hij nog eventjes.


Koningin Destiney Hiddon

Ze vond het echt heerlijk wat de vrouw deed. "Oh, Gwynn... dit is zo heerlijk... wat doe je dit fijn." Kreunde ze de vrouw toe. ze sloot haar ogen en kwam genietend tot haar hoogtepunt, al best wel snel, maar dit was haast niet uit te houden voor haar, zo fijn..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 29/4/2016, 22:51

Koning Thobias HIddon

Door wat Reagan nu zei keek hij zijn vriend vragend aan, hij begreep hem echt niet zo goed, waar doelde hij nu weer op? 'Ja, dat kan altijd. Vanaf het moment dat je het gaat bespreken, is het waarschijnlijk wel klaar. Dan kan je het beter nog even afwachten, want anders heb je niets meer en doe je haar ook nog eens heel erg veel pijn,' zei hij zacht tegen zijn vriend. 'Je kan altijd voorzichtig proberen aan te kaarten wat je dwars zit.'

Gwynn Hiddon

Ze grijnsde en ging naast Destiney liggen. 'Had Thobias dus toch gelijk,' plaagde ze Destiney nu een beetje, want ze wist ook wel heel goed wat Thobias lekker vond en die was niet zo heel erg makkelijk tevreden te houden. 'Ik ben blij dat je het lekker vond, ik vind het zelf ook echt heel bijzonder voelen.' zei ze daarna. Het was steeds normaler en fijner, eigenlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 10 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum