Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 21:01

Koning Thobias Hiddon

Hij grijnsde weer naar haar, ze was echt heel erg lief voor hem. Dat had hij ook wel nodig, anders ging hij twijfelen en dan hield hij het niet meer vol. Ze wilde het morgen wel doen en ze vonden dat ze de kerk wel verwaarloosd hadden. 'We gaan er wel weer heen dan....' Zei hij tegen haar. 'Ik heb nu alweer zo veel zin in jou... Het is echt niet normaal. Hoe lang denk je dat we nog moeten wachten?' Vroeg hij zacht aan haar. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij zoende haar zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 21:06

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat ze morgen erheen zouden gaan en ze knikte met een glimlachje. Hij gaf aan nu alweer zin in haar te hebben en hij vroeg hoe lang ze nog moesten wachten. "Echt nog wel een paar dagen.. ik geloof echt niet dat ik het prettig ga vinden nu..." Mompelde ze zacht tegen hem. Ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan en ze zoende hem zachtjes terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 21:55

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het echt nog wel een paar dagen ging duren, ze dacht niet dat ze het prettig ging vinden nu. Hij knikte langzaam, hij begreep het wel, maar hij vond het niet leuk. 'Ik heb het echt moeilijk,' zei hij zacht. Ondanks wat ze net gedaan had, wilde hij nu alweer meer en dat was lastig voor hem. De zoen was wel fijn, maar hij onderbrak het toch, hij hield het echt niet meer uit, nu al bijna niet meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 22:01

Koningin Destiney Hiddon

"Ik wil het je heel erg graag geven." Fluisterde ze zacht tegen hem terug toen hij aangaf dat hij het heel erg moeilijk had. "Maar ik denk dat het erger is als we halverwege stoppen...' Mompelde ze. Hij onderbrak de zoen en ze keek hem doordringend aan. "Zullen we naar Gwynn toe gaan?" Vroeg ze zachtjes aan hem. Het was gevaarlijk als hij het niet meer uithield.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 22:08

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde het heel graag, maar ze dacht dat het erger was als ze halverwege zouden stoppen. 'Dat denk ik ook,' fluisterde hij, dat wilde hij liever niet, dat zou het waarschijnlijk helemaal erg maken. Ze vroeg of ze naar Gwynn zouden gaan en hij slikte even. 'Niet als je het ook maar een beetje niet wilt. Dan hou ik het nog wel even uit... dan wil ik het graag proberen voor jou, maar nu wil ik het niet doen als jij het vervelend vindt,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 22:16

Koningin Destiney Hiddon

Hij dacht zelf ook dat het erger werd. Hij leek niet naar Gwynn te willen als zij het niet wilde hebben. Hij wilde het wel graag proberen voor haar. Ze keek hem even aan. "Ik vind het heel erg lief van je, maar ik vind het gewoon heerlijk om bij je te liggen en je te kunnen zoenen, dat kan niet zo, bovendien zal de eerste keer dat we het doen, heel heftig zijn, dat kan ik ook echt niet hebben." Legde ze hem zacht uit.
"We gaan wel naar haar toe, maar ik wil niet alleen toekijken, dat zal me veel te jaloers maken." Sprak ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 22:20

Koning Thobias hiddon

Ze vond het heel erg lief van hem, maar ze wilde bij hem liggen en hem kunnen zoenen, maar dat kon niet zo. Bovendien zou de eerste keer heel heftig zijn, dat wilde ze ook echt niet hebben. 'Nee, je hebt gelijk, dat kan niet,' fluisterde hij. Ze konden naar haar toe, maar ze wilde niet alleen toekijken, dat zou haar veel te jaloers maken. Dat hoeft toch ook niet, we doen wat jij wilt...' zei hij zacht. 'Ook als jij uiteindelijk besluit dat je het toch niet wilt.' zei hij zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 22:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde haar toe dat ze wel gelijk had en ze hoefde niet jaloers te zijn en ook niet alleen toe te kijken. Ze zouden doen wat zij wilde, ook als ze besloot het niet te willen. "Dankjewel, dat is echt heel erg lief." Glimlachte ze hem toe en ze drukte haar lippen zacht en liefdevol op die van hem. Vervolgens haalde ze een meisje die ze vertrouwde en liet ze haar op Thomas letten. Ze keek Thobias aan. "Kom." Glimlachte ze he toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 22:40

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben best wel lief,' fluisterde hij, met een grijnsje op zijn gezicht. Ze gaf hem een kusje en daarna haalde ze een meisje op om bij Thomas te blijven en hij liep met haar mee naar Gwynn. Hij klopte aan op de kamerdeur en die werd open gedaan door haar, hij zag dat David zat te spelen en zijn zoon kwam naar hem toe, Thobias knuffelde hem even. 'Vind jij het leuk om even met een bediende te spelen, vriend? Dan ga ik daarna wel even met jou naar buiten...' stelde hij David voor, die meteen knikte, want dat vond hij wel heel leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 22:44

Koningin Destiney Hiddon

"Je bent echt een schatje en ik houd onwijs veel van je." Sprak ze hem liefdevol toe. David kwam meteen op Thobias af en ze glimlachte eventjes door de twee. David vond zijn voorstel ook wel heel erg leuk en Destiney glimlachte eventjes naar Gwynn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 22:55

Koning Thobias Hiddon

Hij nam Thobias mee en hij haalde een bekende bediende voor hem, David liep meteen met haar mee en daarna ging hij weer terug naar Gwynn en Destiney. 'Het spijt mij van wat er gebeurd is, Destiney. Ik was niet naar hem toe gegaan als ik wist dat hij het moeilijk had, ik weet hoe jij er over denkt,' zei Gwynn nu tegen de vrouw. 'Het was mijn schuld, jij gaf meteen aan dat we het niet moesten doen,' zei Thobias meteen. Hij wilde echt niet dat Gwynn de schuld op haar nam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 22:59

Koningin Destiney Hiddon

"Hé, het is goed, alsjeblieft, niet zo verontschuldigen... we zijn hier omdat Thobias het echt niet meer goed volhoud en ik het hem niet kan geven." Sprak ze tegen Gwynn. "Maar ik wil niet graag jaloers worden, maar dat lukt vast wel." Glimlachte ze een beetje. Ze streelde langs de wang van Gwynn. "Ik ben gewoon heel blij dat jullie je wel aan mijn regels willen houden, maar nu heeft Thobias het echt nodig..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:08

Gwynn Hiddon

Destiney zei meteen dat het goed was en daardoor was ze toch een beetje opgelucht, ze wilde niet dat Destiney boos werd of verdrietig was, dat wilde ze echt niet. Dat was het allemaal niet waard. Ze vertelde ook dat Thobias het niet meer goed volhield, maar ze wilde niet jaloers worden. Ze was heel blij dat ze zich wel aan de regels wilden houden, maar nu had Thobias het echt nodig. Ze drukte zachtjes haar lippen op die van Destiney. 'Je bent heel lief,' fluisterde ze. Ze zag Thobias meteen dichterbij komen, het was duidelijk niet vol te houden voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:10

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte dat Gwynn wel wat opgelucht was door haar woorden en daardoor glimlachte ze. Ze kreeg ook een kusje van Gwynn en ze vond haar lief. "Natuurlijk, jullie zijn ook lief, jullie denken echt aan mij." Glimlachte ze terug naar haar. Ze keek naar Thobias en streelde met haar vingers over zijn rug heen en drukte haar lippen op die van hem en zoende hem even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:18

Koning Thobias Hiddon

Het meeste ging eigenlijk langs hem heen, omdat hij het echt aardig moeilijk had met alle sterke gevoelens, hij was dit ook niet gewend. Hij had het nodig om normaal te kunnen functioneren. Destiney keek naar hem en hij werd gezoend, hij voelde haar vingers over zijn rug glijden en hij ademde trillend in, daarna voelde hij de handen van Gwynn ook op zijn lichaam. Hij zag dat zijn zusje Destiney vastpakte en zoende, hij raakte Gwynn overal aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:20

Koningin Destiney Hiddon

Ze merkte hoeveel het met hem deed en ergens was dat ook wel weer goed, zo kon hij tenminste even zijn verlangen kwijt en dat was voor hem ook wel prettig. Gwynn zoende haar nu en ze zoende haar zacht en langzaam terug. Ze trok de kleding van Thobias al gauw uit en raakte hem aan. Dat vond ze heerlijk, hij had een geweldig lichaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:27

Koning Thobias Hiddon

Zijn spieren trilden zelfs, hij voelde hele goed het sterke verlangen in zijn lichaam, hij hoopte echt dat het hierna weer een paar dagen goed zou gaan, maar het was best wel lastig. Dit was ook wel waar hij een beetje bang voor was, maar tot nu toe ging het eigenlijk echt heel goed. Hij keek naar de twee vrouwen die zoenden, dat was ook echt heftig voor hem, dat bleef gewoon. Destiney trok zijn kleding uit en ze raakte hem aan, daardoor kreunde hij diep. Al zijn spieren stonden strak gespannen onder zijn huid, maar hij vond het wel heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:30

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoorde dat Thobias kreunde en ze grijnsde tijdens het zoenen eventjes terwijl ze gewoon door bleef gaan met hem uitkleden. Na een tijdje stopte ze de zoen met Gwynn en keek ze Thobias aan. Zhij spieren waren helemaal strak en ze wreef er met haar handen overheen en zoende hem in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:36

Koning Thobias Hiddon

Destiney liet haar handen over zijn lichaam heen glijden en hij voelde haar zachte en warme lippen in zijn hals, waardoor hij nog eens kreunde. Hij zag Gwynn naar hem kijken en daarna werd hij al door haar gezoend, hij stond echt te trillen op zijn benen. 'Misschien moeten we zo naar het bed verplaatsen, want ik zak echt door mijn benen heen zo.' zei hij zacht tegen hun, zijn stem trilde zelfs helemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:45

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei zachtjes dat ze naar het bed moesten en ze lachte even door de reden daarvan. Daarna duwde ze hem op het bed neer en trok zijn broek uit. Ze keek even naar hem en grijnsde hem toe, vervolgens drukte ze weer haar lippen in zijn hals en gleed ze met haar handen over zijn borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:47

Koning Thobias Hiddon

'Niet zo lachen, het is niet grappig,' zei hij grijnzend tegen Destiney. Hij werd meegenomen naar het bed en ze trok zijn broek uit, waardoor het trillen alleen maar erger werd. Ze drukte haar lippen in zijn hals en hij voelde dat Gwynn haar lippen nu op zijn buik drukte, waardoor hij diep kreunde, meteen daarna bereikte hij zijn hoogtepunt al en hij sloot zijn ogen, het was echt heftig voor hem allemaal en hij was nu al aan het hijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het niet grappig. "Jawel, nu weet je eens wat ik meemaak." Plaagde ze hem vrolijk toe. Hij bereikte haast meteen zijn hoogtepunt wanneer Gwynn hem op zijn buik zoende en ze zoende Thobias even heftig. Hier had hij vast wel weer even genoeg aan straks, dat vond ze ook wel prettig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 14/5/2016, 23:53

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij nu eens wist wat ze meemaakte en daarna grijnsde hij wel een beetje. Hij werd weer door Destiney gezoend, het was heel heftig, maar wel echt heerlijk. Hij streelde langs haar hals en daarna keek hij haar diep in haar ogen aan. 'Je bent zo geweldig,' fluisterde hij. Hij voelde de handen van Gwynn over zijn lichaam heen glijden, waardoor hij weer aardig wat verlangen voelde, het ging heel snel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 14/5/2016, 23:59

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde de vingers van Thobias langs haar hals glijden en hij fluisterde haar toe dat ze geweldig was. Ze gaf hem een knipoog en glimlachte. "Jij ook." Grijnsde ze. Ze keek even naar Gwynn en deed daarna hetzelfde als wat zij deed, ze zoende Gwynn ook weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 15/5/2016, 00:01

Koning Thobias Hiddon

Ze vond hem ook geweldig en daardoor keek hij haar verliefd aan, ze zoende weer met Gwynn en hij zag hoe de vrouw Destiney aanraakte, waardoor hij weer diep inademde, het was zo heftig allemaal, maar echt heerlijk. Dit had hij altijd gewild en het voelde ook zo heerlijk. Hij ging iets meer rechtop zitten en hij liet zijn handen nu over het lichaam van Gwynn heen glijden, hij maakte haar kleding los en hij raakte haar helemaal aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 25 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum