Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 12:23

Koning Thobias Hiddon

Reagan vroeg of hij mee wilde een stukje wandelen en hij knikte langzaam. Dat klonk wel als een goed idee. Hij kwam overeind en hij zag dat Serena al meteen bij Destiney ging zitten. Het was voor haar ook wel gezellig om weer even met iemand te kunnen praten. Hij liep met Reagan naar buiten toe. het was wel wat bewolkt, het zou nog wel meer gaan sneeuwen. ' Je ziet er gelukkig uit... Hoe is het met jullie? Ga je al trouwen?' Vroeg hij aan zijn vriend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 12:59

Koning Reagan Tridon

Volgens Thobias zag hij er gelukkig uit en hij grijnsde breed. "Ik voel me fantastisch! Ik wil nog even wachten met trouwen tot ik thuis ben en het daar net zo voelt als nu." Klonk zijn stem vrolijk. "Maar ik hoorde dat het hier wat minder ging? Met het gevecht van Remi?" Vroeg hij vervolgens zacht aan Thobias en hij keek hem eventjes aan om te zien hoe hij hier op reageerde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 13:03

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben er echt super blij mee. Het doet mij goed om te zien dat jij zo gelukkig bent, ze is ook echt heel erg leuk, ik zei het toch tegen je?' Plaagde hij Reagan nu een beetje. Reagan zei dat hij gehoord had dat het hier wat minder ging, dat Remi in een gevecht beland was. Hij ademde diep in, hij wilde juist niet aan Remi denken. 'Ja, dat klopt. Ik heb hem toen redelijk kunnen helpen, maar als hij zo door blijft gaan zal het vaker gebeuren.' Fluisterde hij. 'Gwynn en Remi willen trouwen.' zei hij meteen daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 16:45

Koning Reagan Tridon

Hij was er wel super blij mee, het deed hem goed om hem zo gelukkig te zien. "Ja, je bent echt een geweldige koppelaar." Plaagde hij Thobias met een grote grijns terug en hij liep gezellig met hem door de tuin heen. Hij sprak over Remi en Reagan knikte een beetje door zijn woorden. Daarna zei hij ineens dat de twee samen wilden gaan trouwen.
"Serieus?" Vroeg hij zacht aan Thobias. "Jemig... oké... misschien wel de meest verstandige oplossing." Sprak hij zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 17:08

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben geweldig in alles, toch?' vroeg hij plagend aan zijn vriend. 'Ja, serieus... het is wel het beste, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Ik wil het helemaal niet,' fluisterde hij. 'Vind jij het niet erg?' vroeg hij daarna zacht. Hij wist heel goed dat Reagan nu gelukkig was met Serena, maar aan de andere kant had hij altijd een enorme obsessie gehad voor Gwynn, eigenlijk zijn hele leven lang. Misschien vond hij het daarom ook wel heel moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 18:54

Koning Reagan Tridon

"Was je altijd maar zo vol zelfvertrouwen." Plaagde hij zijn vriend vrolijk. Thobias vond het verschrikkelijk, hij wilde het helemaal niet en hij vroeg aan hem of hij het erg vond. Daardoor dacht hij een tijdje na. "Ik weet het niet zo heel erg goed... misschien dat ik stiekem wel een beetje jaloers ben..." Sprak hij zacht tegen zijn vriend. "Waarom vind je het zo verschrikkelijk? Zou het minder zijn als ik wat met Gwynn kreeg?" Wilde hij weten van zijn vriend
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 19:06

Koning Thobias Hiddon

Hij dacht even na over wat Reagan aan hem vroeg. 'Ik weet het niet. Ik vertrouw jou meer dan dat ik Remi vertrouw, maar ik weet niet of ik meer jaloers zou zijn of juist minder. Ik snap wel dat jij een beetje jaloers bent, ik vind het niet zo gek. Misschien moet je een keertje met haar praten...' zei hij zacht tegen zijn vriend. Hij had het alleen tegen gehouden, maar het leek hem wel beter dat Reagan nog een keertje zou praten met Gwynn. 'Ik geloof dat ze bij jou willen gaan wonen. Dan zal je haar wel vaak zien...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 19:10

Koning Reagan Tridon

Hij vertrouwde hem wel meer, maar hij wist niet of de jaloersheid anders zou zijn. Hij snapte hem wel en dat vond hij ook niet zo goed. "Ja, misschien moet ik een keer naar haar toe gaan, het is ook wel weer gezellig." Glimlachte hij een beetje.
Hij geloofde dat ze bij hem wilden gaan wonen. "Leuk, ik denk wel dat David het een stuk fijner gaat hebben bij mij in het dorp." Glimlachte hij een beetje.
"Remi is wel heel goed voor haar, Thobias, ze zal echt helemaal niets tekort komen." Gaf hij aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 20:31

Koning Thobias Hiddon

' Je begrijpt het niet, Reagan. Ik wil juist dat David het heel goed heeft bij mij en niet bij jou. Ik wil dat Gwynn wel dingen tekort komt. Ik wil dat ze mij zo erg mist dat ze alleen maar aan mij denkt. Ik haat mezelf omdat ik zo denk, maar ik kan er niks aan doen. Ik wil haar niet missen en ik zou het liefste willen dat ze merkt dat het met Remi echt verschrikkelijk is en dat ze het goed heeft bij mij. Niets anders dan dat...' Zei hij tegen zijn vriend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 22:31

Koning Reagan Tridon

Hij luisterde naar Thobias en bleef even stil door zijn woorden. Hij dacht een tijdje na. "Dan moet je daar zelf verandering in brengen..." Sprak hij tegen de man en hij keek hem aan. "Niet bij Gwynn, want ik denk dat ze vreselijk ongelukkig zal zijn als je ervoor blijft zorgen dat ze jou mist, maar bij David kan je heel veel veranderingen aanbrengen.
Start een school voor kinderen zoals hij, beschermd hier in het kasteel en geef deze kinderen ook af en toe een lesje, zodat je dichter tot David kan komen, zodat hij ziet hoe goed je bezig bent." Sprak hij zijn vriend toe en hij legde zijn hand even op zijn schouder.
"De pijn om Gwynn zal blijven, maar het zal slijten en steeds iets minder pijn doen." Legde hij zachtjes uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 22:44

Koning Thobias Hiddon

Hij luisterde naar Reagan, zijn vriend had eigenlijk een heel goed idee, maar hij wist niet of hij het wel kon. Het zou niet al te goed zijn voor zijn reputatie, het was een schande dat die kinderen zo waren en als hij ze naar het kasteel zou halen zou hij daar verkeerd mee verbonden worden. Hij wist het niet zo heel erg goed, hij vond dit echt lastig. 'Ik vind het heel moeilijk dat ze weg willen gaan, dat ze dat kan, dat ze mij niet zal missen. En dan is ze meer bij jou, hoe gaat dat lopen? Ik denk niet dat ze echt verliefd gaat worden op Remi... Misschien wel op iemand anders...' Fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 22:50

Koning Reagan Tridon

Hij vond het wel heel erg dat ze weg wilden, dat ze het kon. "Ze gaat je wel missen, zeker weten, Gwynn is gek op je, Thobias." Sprak hij zachtjes tegen zijn vriend. Hij moest daar niet zo onzeker over zijn, want Gwynn was echt wel gek op hem.
"Misschien wordt ze inderdaad wel verliefd op iemand anders... maar jij bent ook op iemand anders verliefd geworden..." Legde hij heel erg zachtjes uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 23:11

Koning Thobias Hiddon

' Ja, ik ben ook verliefd geworden op iemand anders, ik snap ook niet goed hoe ze dat kan hebben, maar ik vind het heel erg moeilijk. Ik wil haar bij mij houden, heel erg graag.' Fluisterde hij. Hij kreeg zelfs tranen in zijn ogen en hij ademde trillend in. 'Ik vind het nog steeds heel erg moeilijk, ik heb het gevoel dat ik nog steeds niet kan kiezen, dat ik haar nog niet los kan laten en ik vind dat heel pijnlijk, nu ze wil trouwen met hem. Ik ben gewoon enorm jaloers op hem en straks ook op jou, omdat ze dan bij jou willen wonen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 23:22

Koning Reagan Tridon

"Ik denk dat ze het niet echt kan, maar Gwynn offert heel erg veel voor jou op...Ze slikt het gewoon." Sprak hij hem zacht toe. Hij sloeg zijn arm om zijn vriend heen wanneer Hij zag dat hij tranen in zijn ogen kreeg. "Zorg er gewoon voor dat ze niets tekort komen, zodat je ze hier kan houden, dat scheelt al weer voor jou." Legde hij zijn vriend uit. "Je hebt gekozen, het is logisch dat je haar nog niet kan laten gaan, maar ze is ook je zus, Thobias. Van je familie houdt je sowieso." Sprak hij met een kleine glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 23:31

Koning Thobias Hiddon

Hij sloot zijn ogen en hij leunde tegen Reagan aan, hij had het hier echt heel erg moeilijk mee. Hij wilde heel graag meer tijd met Gwynn doorbrengen, maar hij voelde zich heel snel heel vervelend tegenover Destiney, want hij wilde haar vooral geen pijn doen, want ze was geweldig. Maar hij werd er heel ongelukkig van dat hij Gwynn niet meer kon zien, niet meer aan kon raken. Misschien moest hij dat maar eens open en eerlijk bespreken, want hij wist dat het voor veel spanning zorgde en dat hielp er aan mee dat hij zichzelf pijn ging doen. Hij keek even naar Reagan en hij slikte moeizaam, hij voelde zich echt rot. 'Kan je nog even blijven?' Vroeg hij nu voorzichtig, dat was al heel wat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/4/2016, 23:36

Koning Reagan Tridon

Thobias dacht er duidelijk over na en Reagan keek een beetje naar hem, hij leek weer eens precies op tijd te zijn gekomen en ergens vond hij dat wel fijn. Hij vond het ook heel fijn om Thobias zoveel vertrouwen te geven. Hij wist dat hij zou komen als het echt nodig was. Hij vroeg voorzichtig of hij nog even kon blijven.
"Ja, natuurlijk." Zei hij zacht tegen hem terug. Hij sloeg zijn armen om zijn vriend heen en hield hem stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/4/2016, 23:42

Koning Thobias Hiddon

Reagan zei dat hij natuurlijk nog kon blijven en daarna werd hij vastgepakt. Hij sloeg zijn armen om zijn vriend heen en hij sloot zijn ogen. 'Bedankt.' Fluisterde hij. Hij was Reagan echt wel heel erg dankbaar voor alles, hij was zo'n goede vriend en de band die ze hadden was ook echt heel erg bijzonder. Hij was er blij mee, het was hem heel erg veel waard. Hij liet hem na een tijdje weer los en hij ademde diep in. 'Ik denk dat ik met Destiney moet bespreken wat ik allemaal voel, hoe het voor mij is dat ik totaal geen contact meer heb met Gwynn, want dit hou ik niet vol. Maar ik wil haar geen pijn doen...' zei hij zacht en heel eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/4/2016, 11:06

Koning Reagan Tridon

Hij bedankte hem en Reagan glimlachte naar zijn vriend met een vrolijke blik in zijn ogen. "Geen dank, Thobias, ik vind het ook wel fijn." Glimlachte hij. Thobias wilde met Destiney bespreken wat hij voelde en hoe het voor hem zou zijn zonder Gwynn, maar hij wilde haar geen pijn doen.
"Je moet inderdaad wel even met haar praten, wees gewoon zo eerlijk mogelijk, Thobias... Probeer het wel goed vanuit haar ook te zien, hoe het voor haar zou zijn en zoek naar de beste oplossing." Sprak hij zachtjes
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/4/2016, 11:39

Koning Thobias Hiddon

'Doordat ze nu met Remi wil trouwen kan ik mij heel goed voorstellen hoe het voor Destiney moet voelen, ik wil haar juist ook echt geen pijn doen daardoor...' Fluisterde hij. 'Ik zal mijn best doen om het eerlijk met haar te bespreken.' Mompelde hij. Hij vond het heel erg moeilijk, maar hij wist dat het op deze manier ook echt niet te doen was, want zo was hij diep ongelukkig en zou het zeker vroeg of laat fout gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/4/2016, 14:05

Koning Reagan Tridon

Hij luisterde naar Thobias en knikte eventjes met een glimlachje. "Misschien ook wel goed voor jou dat je het zelf ook voelt, dan kun je haar ook beter helpen en eerlijk tegen haar zijn." Legde hij aan zijn vriend uit.
"Dan zal ik Serena wel weer meenemen naar de slaapkamer, kunnen jullie samen praten." Sprak Reagan zacht en hij liep weer naar binnen toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/4/2016, 14:23

Koning Thobias Hiddon

'Ja, ik begrijp haar nu wel heel erg goed.' zei hij zacht tegen zijn vriend. Het was niet leuk, maar voor hun samen was het misschien wel goed. Hij wist het niet precies. Hij zou met Serena naar de slaapkamer gaan, dan konden ze rustig praten. Hij knikte langzaam, hij zag er tegenop, maar het was wel het beste om over alles heel erg eerlijk te zijn, dat wist hij ook wel. Hij liep met Reagan mee de kamer in en hij keek naar Destiney, Serena kwam al overeind om met Reagan mee te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/4/2016, 14:28

Koning Reagan Tridon

Hij zag Serena overeind komen eenmaal in de werkkamer en hij nam haar met zich mee naar de slaapkamer. Hij trok haar zachtjes tegen zijn lichaam aan en drukte een klein kusje op haar lippen. "Vind je het erg om een paar daagjes hier te blijven?" Vroeg hij haar zachtjes.


Koningin Destiney Hiddon

Ze had het heel gezellig met Serena gehad, de vrouw was ook gewoon super lief en Destiney kon het goed met haar vinden. Nu zag ze Thobias de kamer in lopen en kwam ze overeind. Ze kwam op hem af en sloeg haar armen even om hem heen met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/4/2016, 14:42

Koning Thobias Hiddon

Hij hield Destiney heel erg dicht tegen zich aan en hij sloot zijn ogen, het was fijn om haar bij zich te hebben. 'Ik wilde even met je praten... Over Gwynn.' Fluisterde hij nu, het was duidelijk dat hij er enorm tegenop zag. Hij wilde haar echt geen pijn doen hiermee en dat gebeurde elke keer wel heel erg snel. Hij streek langs haar wang en daarna ging hij op de bank zitten en trok hij haar dicht tegen zijn lichaam aan, hij pakte haar hand weer vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/4/2016, 14:45

Koningin Destiney Hiddon

Thobias hield haar stevig tegen zijn lichaam aan en sprak dat hij met haar wilde praten, over Gwynn. Daardoor knikte ze langzaam en keek ze naar hem. "Dat is goed." Sprak ze zachtjes, hoewel ze de vrouw erg graag mocht, was ze wel jaloers wanneer ze bij Thobias was. Ze werd op de bank tegen hem aangetrokken en hij pakte haar hand. Ze keek naar hem en wachtte af.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/4/2016, 15:17

Koning Thobias Hiddon

Hij keek in haar ogen en hij ademde langzaam in. 'Nu ze met Remi wil trouwen, begrijp ik heel goed wat je voelt. Daarom valt het mij ook heel erg zwaar om hier over te praten.' zei hij zacht. 'Ik wil je geen pijn doen, ik begrijp jou ook, ik begrijp dat je jaloers bent, ik snap het heel goed.' fluisterde hij. 'Maar ik kan dit niet op deze manier... ik merk dat het mij steeds ongelukkiger maakt dat ik haar bijna nooit meer zie, ik wil heel graag opzoek naar oplossingen, iets waar jij je ook een beetje in kan vinden,' zei hij eerlijk.

Serena Lomaz

'Ik vind het geen probleem Reagan, helemaal niet,' zei ze tegen hem. Het maakte haar niet zo veel uit waar ze waren. 'Hoe gaat het met hem nu?' vroeg ze zacht. Ze herinnerde zich nog goed hoe hij was toen hij bij Reagan was, Thobias was er slecht aan toe geweest en Reagan wilde hier niet voor niets blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 30 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum