Skyrim RPG

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 19:58

Koningin Destiney Hiddon

Wanneer hij klaar was, kreunde ze en bleef ze een tijdje tegen de muur aangeleund staan,wanneer hij dit deed, had ze altijd even de tijd nodig om bij te komen, want ze vond het echt heerlijk. Ze zoende hem langzaam terug en luisterde naar zijn woorden. Ze was er wel enthousiast over en sloeg haar armen om hem heen.
"Dat lijkt me een fantastisch plan. Zal ik wat drank gaan halen in het dorp? Dan maken we er gewoon een feestje van." Klonk haar stem vrolijk.
xAnouk

Aantal berichten : 20282
Registratiedatum : 22-10-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 20:23

Koning Thobias Hiddon

Ze sloeg haar armen om hem heen en ze zei dat het haar een fantastisch plan leek, ze wilde drank gaan halen in het dorp, dan maakten ze er meteen een feestje van. 'Ja, dat is goed, dan schrijf ik een brief naar het kasteel dat ze welkom zijn,' zei hij grijnzend tegen haar. Daarna realiseerde hij zich dat Destiney hem zomaar alleen liet met Gwynn, vond ze dat geen probleem? Blijkbaar niet, maar hij wist heel goed dat hij echt rekening met haar moest houden.
Nikkay

Aantal berichten : 20719
Leeftijd : 23

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 20:26

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het goed en zou dan het kasteel schrijven dat ze welkom waren. Ze knikte eventjes door deze woorden en glimlachte hem toe. Ze zag hem daarna kijken en ze keek doordringend in zijn ogen. "Ik vertrouw jullie, als je dat vertrouwen schaad, is het afgelopen." Sprak ze hem heel duidelijk toe. Ze wilde dat hij zich dit wel realiseerde, ze wilde hem heel veel vertrouwen geven en Gwynn ook, maar het was echt klaar als hij dingen zou doen waarvan ze had aangegeven dat ze die niet wilde. Ze begon haar kleding aan te trekken.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 20:29

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze hun vertrouwde, als hij dat vertrouwen zou beschadigen, was het afgelopen. Het was heel duidelijk en hij knikte even als teken dat hij het begreep, waarschijnlijk was het wel heel goed dat ze zo duidelijk was, want dat had hij nodig, dan wist hij wat de bedoeling was en dan was het goed voor hem. Hij trok ook zijn kleding weer netjes aan en daarna liep hij naar de tafel toe om de brieven te schrijven.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 20:38

Koningin Destiney Hiddon

Hij trok ook zijn kleding weer aan en hij begon te schrijven. Ze gaf hem een klein kusje op zijn wang en glimlachte eventjes naar Gwynn. Daarna pakte ze wat geld en verliet ze haar huisje. Onderweg deed ze haar haren in een vlecht en ze liep het dorp in, het centrum was best wel een stukje lopen vanaf haar huis, misschien ook maar goed, ze woonde niet in de drukte.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 20:41

Koning Thobias Hiddon

Destiney vertrok en hij schreef de brief, dat ze welkom waren om langs te komen. Hij was er ook echt wel enthousiast over, hij vond het leuk om vrienden in de buurt te hebben als het goed ging met hem. Hij stuurde de brief weg en daarna keek hij naar Gwynn die wat aan het opruimen en schoonmaken was, zodat Destiney dat niet allemaal hoefde te doen. 'Zal ik je even helpen?' vroeg hij haar, daarna pakte hij zelf ook een doekje en hielp hij haar mee. 'Het is lang geleden dat ik je zo gelukkig heb gezien,' zei Gwynn na een tijdje, waardoor hij opkeek. 'Ja, dat is ook zo.' gaf hij toe. 'Misschien was de laatste keer wel toen we nog jonger waren, toen ik nog bij je op het kasteel woonde...' zei ze zacht. Hij knikte langzaam. 'Vind je dat erg?' vroeg hij aan haar, omdat hij wel benieuwd was hoe ze tegen alles aankeek. 'Ik zie je het liefste altijd gelukkig, Thobias. Maar we hebben het zelf zo ingewikkeld gemaakt,' fluisterde ze, daardoor pakte hij haar zachtjes vast. 'Wisten wij veel...' mompelde hij en hij hield haar tegen zich aan.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 20:46

Koningin Destiney Hiddon

Ze liep over de markt, ergens vond ze het ook wel fijn om even buiten te zijn, even adem te halen en tot rust te komen, want het was best wel heftig, vooral voor haar, al haar waarden had ze echt aan de kant geschoven en dit was zo anders dan dat ze zich in eerste instantie had voorgesteld met Thobias, maar nu wilde ze wel volhouden met hem, ze hield van hem, zielsveel. Ze wilde bij hem blijven en samen met hem gelukkig worden, het maakte haar niet echt meer uit dat het ook met Gwynn was. Want Gwynn hoorde er nu eenmaal bij. Ze kocht een paar flessen met drank en liep daarna weer richting haar huis.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 20:49

Koning Thobias Hiddon

'We hadden beter moeten weten, Thobias, echt...' fluisterde ze zacht. 'Waarom? Waarom neem je het jezelf zo kwalijk? Ik weet dat het heel fout is, ik weet dat dit alles nooit had mogen gebeuren, maar het begon met wat simpel experimenteren, wij hadden geen idee dat we te ver gingen. Het voelde fijn, het was lekker, het was vertrouwd. Er was niemand om te laten zien dat het fout was, dat het niet hoorde. Niemand die ooit tegen ons zei wat normaal was en wat niet. Je kan het jezelf niet kwalijk nemen, niet meer.' fluisterde hij. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streelde langzaam langs haar gezicht. 'Het is goed, oké? Je moet je niet schuldig voelen, ik neem jou helemaal niets kwalijk, doe dat dan ook niet bij jezelf. We moeten nu een manier vinden om gelukkig te worden, jij net zo goed als ik. Ik weet dat ik je nog lang niet los kan laten, maar als ik zie hoe veel jij doet, hoe veel Destiney opoffert, allemaal voor mij.. uiteindelijk komt het goed.' zei hij vol vertrouwen tegen haar.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 20:52

Koningin Destiney Hiddon

Ze kwam binnen met een vrolijke groet, toch merkte ze dat de stemming in huis helemaal niet meer zo vrolijk was als toen ze wegging. Ze keek wat bezorgd naar Thobias en Gwynn en ze zette de flessen op het aanrechtje neer in de keuken.
"Is er iets?" Vroeg ze bezorgd. Ze voelde gewoon dat ze het over een niet zo'n heel fijn onderwerp hadden, want de sfeer was heel anders..
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 20:54

Koning Thobias Hiddon

Destiney kwam binnen, ze werden vrolijk begroet en hij schraapte zijn keel even. Ze zette de flessen weg en daarna vroeg ze bezorgd of er iets was. 'We hadden het over vroeger.' zei hij zacht. Hij liet Gwynn weer los en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang, daarna liep hij naar Destiney toe. 'Ik weet dat Gwynn zich schuldig voelt over alles en ik vertelde dat het niet nodig is,' fluisterde hij, daarna drukte hij zacht zijn lippen op die van haar. 'Is het gelukt?' vroeg hij daarna.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 21:10

Koningin Destiney Hiddon

Thobias gaf aan dat ze het over vroeger hadden en ze knikte een klein beetje. Hij liet Gwynn langzaam los nadat ze een kus kreeg en liep daarna naar haar toe.
"Dat is lief van je, maar je hebt ook gelijk, vroeger kan niemand meer veranderen, alleen het hier en nu, de toekomst." Glimlachte ze en ze kuste hem zachtjes terug. Hij vroeg of het gelukt was en ze knikte. "Natuurlijk. Genoeg wijn voor vanavond." Grijnsde ze.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 21:12

Koning Thobias Hiddon

DOor wat ze zei glimlachte hij oprecht, hij was zo blij dat ze het met hem eens was, dat hij het goede deed, dat hij Gwynn op de goede manier gerust stelde. De mening van Destiney was enorm belangrijk voor hem. Ze zei dat ze genoeg wijn had voor vanavond en daardoor knuffelde hij haar even. 'Mooi, want ik was wel van plan om flink te gaan drinken,' plaagde hij haar. Hij drukte zijn lippen nu zachtjes in haar hals en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. Hij kon echt nooit van haar af blijven.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 21:20

Koningin Destiney Hiddon

Hij glimlachte op een oprechte manier naar haar en daardoor keek ze hem liefdevol aan. Het was zo'n schatje.. ze was stapelgek op Thobias. Hij was van plan om flink te gaan drinken. "Hmm, daarom heb ik maar een fles extra meegenomen." Plaagde ze hem terug. Zijn lippen drukte hij in haar hals en zijn handen gingen naar haar heupen. Ineens hield ze haar adem in.
"Voelde je dat?" Vroeg ze Thobias ineens met een opgetogen blik in haar ogen. Ze legde zijn hand op haar buik, er bewoog iets. Haar buikje was nog lang niet goed zichtbaar, maar als je goed keek, zag je toch wel dat ze een beetje dikker werd.

Remi Kaskadar

Hij keek naar de uitnodiging in zijn handen en hij liep vervolgens naar de werkkamer van Thobias toe, waar Reagan waarschijnlijk zat. Wanneer hij de deur opende, zag hij dat de man sliep met zijn hoofd op het bureau en stonk de kamer behoorlijk naar drank. Reagan had deze paar dagen gedaan alsof alles uitstekend met hem ging, maar hij had het wel zwaar, op zijn kasteel thuis ging het niet allemaal al te goed en hij regelde nu ook veel voor Thobias, het was teveel voor hem en zonder dat hij het echt doorhad, was hij steeds wat meer gaan drinken. Remi liet Serena halen en hij staarde naar de man, die ook maar gewoon niet wakker leek te worden.
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 21:24

Koning Thobias Hiddon

'Dat heb je goed gedaan,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze vroeg of hij het voelde en hij staarde haar even aan, daarna legde ze zijn hand op haar buik neer. Hij staarde haar aan en hij glimlachte. Er lag een fonkeling in zijn ogen. Hij vond het wel lastig allemaal, maar dit was toch wel heel erg mooi. 'Wacht eens even, ben je zwanger?' vroeg Gwynn opeens, heel opgetogen en enthousiast.

Serena Lomaz

Ze zat een van de boeken van Reagan te lezen, omdat ze zo goed mogelijk haar best deed om alles te leren. Ze sliep dan wel wat minder, maar ze wilde hem laten zien dat ze goed genoeg was, dat wilde ze heel graag. Ze keek wat verstrooid op toen er een wachter kwam, die wilde dat ze meteen mee kwam. Daarom legde ze het boek neer en liep ze met de man mee, naar de kamer van Thobias. Ze ging naar binnen en ze zag Remi staan, daarna zag ze Reagan die op het bureau lag, het stonk enorm in de kamer. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze zacht, maar ze liep wel meteen naar Reagan toe.
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van xAnouk op 25/4/2016, 21:33

Koningin Destiney Hiddon

Hij voelde het, ze zag hem glimlachen en zijn ogen fonkelden, daardoor keek ze hem vrolijk aan. Gwynn vroeg ineens of ze zwanger was en Destiney knikte. "Ja, ik wilde het liever niet vertellen omdat Thobias het een beetje moeilijk vind, maar ik ben inderdaad zwanger en ik ben er zo onwijs blij mee." Sprak ze vrolijk tegen Gwynn.

Remi Kaskadar

Serena vroeg aan hem wat er aan de hand was. "Ik weet het niet, was hij niet wat anders de afgelopen dagen?" Vroeg hij aan Serena, al wist hij zelf ook wel hoe goed Reagan pijn en problemen kon verbergen, dat had hij ook gedaan toen hij zo mishandeld werd... Remi gooide een raam open en legde de brief neer.
"Ik wilde deze naar hem toe brengen, we zijn vanavond allemaal uitgenodigd bij Destiney thuis voor een feestje." Mompelde hij. "Toen vond ik hem zo."
xAnouk

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Nikkay op 25/4/2016, 21:36

Koning Thobias Hiddon

Gwynn was heel enthousiast en pakte Destiney vast, waardoor hij een beetje afstand nam, dit bleef toch wat moeilijk voor hem en dat zei Destiney ook tegen Gwynn. Hij wist dat hij kinderen nodig had, maar hij vond het niet zo heel geweldig, hij had nogal slechte ervaringen met David en hij was altijd bang dat er iets mis ging, maar hij wilde het wel. Het was nogal dubbel. Hij pakte een glas en hij maakte een fles wijn open. 'Dan drink ik vanavond maar voor ons allebei,' plaagde hij Destiney nu een beetje.

Serena Lomaz

Door wat Remi zei ademde ze diep in. 'Om heel eerlijk te zijn heb ik hem niet zo veel gezien, ik was heel druk met leren.' gaf ze toe. Nu voelde ze zich daar wel een beetje schuldig over, ze had er veel meer voor hem moeten zijn. Remi vertelde over een feestje en ze knikte langzaam, daarna pakte ze een glas water van het bureau en druppelde ze wat van het koude water in de nek van Reagan, dat moest hem wel wakker krijgen.

-------

http://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=48
Nikkay

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down