Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 21:39

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar plagend of hij niets mocht zien. "Oh, jawel hoor." Sprak ze en ze trok haar jurk een stukje omhoog met een ondeugende blik in haar ogen. Hij las de uitnodiging even door en gaf aan dat ze wel konden gaan.
"Leuk, Dat lijkt me echt heel erg gezellig." Grijnsde ze hem toe.
"Hoe heb je geslapen?" Vroeg ze hem vervolgens en ze streelde langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 21:41

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij wel wat mocht zien en ze trok haar jurk een stukje omhoog, hij liet zijn vingers over haar been glijden. 'Hm, dit uitzicht bevalt mij wel.' zei hij daarna tegen haar. Ze vond het gezellig en daardoor kreeg hij nog meer zin om vanavond weg te gaan, het was wel weer leuk. 'Ik heb goed geslapen, een stuk beter dan de afgelopen dagen...' zei hij zacht. 'Jij ook?' vroeg hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 21:46

Koningin Destiney Hiddon

Hij streelde over haar been heen en ze leunde een beetje achterover op zijn bureau. Het beviel hem wel. "Dat wist ik wel." Plaagde ze hem een beetje. Hij gaf aan dat hij goed had geslapen, beter dan de afgelopen dagen.
"Ik sliep echt zo heerlijk... al was het wel jammer dat je niet met een romantisch ontbijtje aan het wachten was toen ik wakker werd." Klonk haar stem vrolijk en plagend. Ze grijnsde hem breed toe en drukte haar lippen op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 21:49

Koning Thobias Hiddon

Ze leunde wat achterover en door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Ik ben niet zo van de romantische ontbijtjes, geloof ik...' zei hij lachend tegen haar. Hij moest ook gewoon werken en als hij vroeg begon kon hij een stuk meer werk gedaan krijgen, dat was ook wel fijn. Ze zoende hem en hij ging er maar al te graag in mee, hij kwam overeind en hij streek langs haar wang. 'Je komt mij wel elke keer aardig afleiden hé?' vroeg hij nu plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 21:53

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, jammer genoeg niet..." Mompelde ze tegen hem terug. "Is er toch nog iets wat je moet leren." Plaagde ze hem vervolgens. Hij ging mee in haar zoen en ze vond het heerlijk. Hij kwam vervolgens overeind en streek langs haar wang. Hij plaagde haar en ze glimlachte.
"Ik ben graag bij je, Thobias. Ik vind het heerlijk om bij je te zijn, dan voel ik me zo goed en bestaat het leven alleen maar uit jij en ik." Fluisterde ze hem zacht en liefdevol toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 21:54

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het jammer dat hij niet zo was en daarna zei ze dat er dus toch nog iets was wat hij moest leren. 'Dat is zo.' zei hij tegen haar. Ze zei dat ze graag bij hem was, ze vond het heerlijk en dan voelde ze zich heel goed. 'Ik ook,' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar weer langzaam. Hij wist dat als ze zo doorgingen hij meer wilde, maar eigenlijk wilde hij nog wat werken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 11:20

Koningin Destiney Hiddon

Hij voelde zich ook goed in haar buurt en daardoor glimlachte ze eventjes. Hij zoende haar opnieuw langzaam, maar ze sprong van zijn bureau af daarna.
"Ga maar lekker door met werken, hoe eerder je vanavond weer klaar bent en dan kunnen we samen eten en vervolgens naar het feest." Glimlachte ze hem vrolijk toe, ze gaf hem even een klein kusje op zijn wang en liep daarna weer naar de deur.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 11:51

Koning Thobias Hiddon

Ze sprong van het bureau af en ze zei dat hij lekker door moest gaan met werken, dan was hij vanavond eerder klaar en konden ze samen eten en daarna naar het feest. 'Ja, dat doen we. Tot vanavond dan,' zei hij glimlachend tegen haar. Hij keek nog even naar haar, maar daarna besloot hij zich toch echt weer op het werk te concentreren, al was Destiney duidelijk aanwezig in zijn gedachten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 12:25

Koningin Destiney Hiddon

"Tot vanavond, lieverd." Glimlachte ze hem stralend toe, ze was echt stapelverliefd en keek hem nog heel eventjes aan, daarna ging ze de deur uit en zocht speciale kleding uit om die avond aan te trekken, ze was tenslotte de koningin en zo zou ze er ook uitzien. Alles lag voor haar klaar in haar kamer en ze keek er eventjes tevreden naar. De jurk was een prachtige kleur roze, bezaaid met diamanten. Ze vond het heerlijk om de hele dag met dit soort dingen bezig te zijn. Ze liet de jurk voor wat het was, nog in haar oude kleding begon ze een romantisch plekje klaar te maken voor het avondeten. Ze had een prachtige plek achter de glazen wand van de bibliotheek en liet daar een klein tafeltje met twee stoelen neerzetten, er stonden verschillende kaarsen omheen en op tafel stond een roos in een vaasje, iets waar ze bijna het hele kasteel voor op zijn kop moest zetten, want een roos was moeilijk te vinden in de winter.
Daar wachtte ze op Thobias terwijl ze een beetje voor zich uit staarde, naar de prachtige sneeuw



Skyrim RPG - Pagina 21 443aa7d606c8b08dcead7177464d4581
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 12:31

Koning Thobias Hiddon

Hij kon aardig wat werk doen, dat was wel heel fijn, want dan zou hij vanavond ook gewoon ontspannen van het feest kunnen genieten. Hij had af en toe nog de neiging om zichzelf pijn te doen, maar het was niets waar hij niet mee om kon gaan, het was vol te houden vandaag en daar was hij blij mee. De ene dag ging het een stuk beter dan de andere, maar nu ging het gelukkig wel oké. Hij liep naar de slaapkamer toe maar daar werd hij eigenlijk al meteen meegenomen door een wachter, richting de bibliotheek. Hij snapte niet echt waarom, tot hij Destiney zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 12:36

Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje kwam Thobias aangelopen. Ze zette haar glas wijn op de tafel neer en kwam overeind. "Ik dacht, misschien moet ik dan maar een beetje romantisch doen..." Plaagde ze hem. Ze pakte hem zachtjes vast en drukte haar lippen liefdevol op die van hem.
"Wacht maar tot je mijn jurk ziet van vanavond." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 12:40

Koning Thobias Hiddon


Ze kwam naar hem toe en ze zei dat ze dacht dat ze dan zelf maar een beetje romantisch moest doen. Hij glimlachte daardoor en hij voelde haar zachte lippen op die van hem. 'Hm, ik kan niet wachten...' fluisterde hij. Hij pakte haar bij haar heupen vast en hij sloeg daarna zijn armen om haar heen. 'Ik vind het heel lief van je dat je dit doet... ik vind het echt wel leuk,' zei hij daarna tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 12:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij kon niet wachten en ze voelde zijn armen om haar middel heen. Ze stond dicht tegen hem aan en gleed met haar vingers door zijn haren heen. Hij vond het echt heel lief en leuk dat ze dit deed.
"Gelukkig maar... ik wil niets liever dan die gelukkige blik voor altijd op jouw gezicht te zien." Fluisterde ze heel zacht tegen hem.
"Laten we gaan eten, voor het koud wordt allemaal." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 12:54

Koning Thobias Hiddon

Ze streek met haar vingers door zijn haren heen en hij ademde diep in, ze hadden de hele dag nog niets gedaan en dat begon hij nu wel te merken, maar misschien was het beter om te wachten tot vanavond, want anders zou het allemaal heel lang duren. Door wat ze zei glimlachte hij dankbaar. 'Je bent echt heel lief,' fluisterde hij zachtjes. Ze wilde gaan eten voor het koud werd en hij knikte, dat leek hem inderdaad wel een goed idee. 'Eet smakelijk,' zei hij tegen haar, daarna begon hij ook echt met smaak te eten. 'Weet je wie er allemaal gaan vanavond?' vroeg hij aan haar. Misschien gingen Gwynn en Remi ook wel, Reagan misschien ook, al was die natuurlijk niet thuis, dus misschien ook wel niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:01

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde dat ze echt heel lief was en hij keek haar dankbaar aan. Ze gaf hem even een knipoog. "Smakelijk." GLimlachte ze hem toe en ze ging tegenover hem zitten en begon te eten. Thobias at goed, daar was ze ontzettend blij mee, ook merkte ze aan alles dat hij zichzelf nog geen pijn had gedaan, hij was anders dan de vorige dagen.
Hij wilde weten of ze wist wie er allemaal gingen. "Nee, ik weet het eigenlijk niet, maar ik denk dat Gwynn en Remi ook wel gaan." Vertelde ze glimlachend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:03

Koning Thobias Hiddon

Ze wist niet wie er gingen, maar ze dacht dat Remi en Gwynn wel zouden gaan. Hij knikte langzaam, dat dacht hij zelf eigenlijk ook wel, die kans was groot. Ze zouden het ook wel leuk vinden, waarschijnlijk. Hij vroeg zich af of Sienna zou gaan, maar waarschijnlijk niet. Hij had haar er niet over gehoord vandaag. Hij genoot echt van het eten en hij zat duidelijk ook best wel goed in zijn vel vandaag. Toen hij klaar was keek hij weer naar haar, met een glimlach op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:08

Koningin Destiney Hiddon

Hij knikte en waarschijnlijk was hij het dus wel met haar eens, ze glimlachte naar hem. Smakelijk at ze verder en wanneer ze klaar was, zag ze Thobias glimlachend naar haar kijken.
"Hebben we nog even tijd? Voor ons samen?" Vroeg ze hem lichtelijk plagend en ze streelde met haar tenen zachtjes langs zijn been heen. Ze voelde zich nu zo erg verliefd, dit wilde ze echt heel erg graag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:11

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg of ze nog tijd hadden, voor hun samen. De vraag was plagend en hij voelde haar tenen langs zijn been glijden, waardoor hij zijn benen wat verder uit elkaar deed en iets onderuit zakte. 'Hm, ik wil het wel, maar volgens mij hebben we niet echt heel veel tijd,' zei hij zacht. 'Misschien even snel.' zei hij daarna. Dat was meestal minder leuk, maar anders zou het hoe dan ook heel lang duren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:18

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde wel, maar hij dacht dat ze niet heel erg veel tijd hadden. "Dat maakt niet uit... ik heb zin in je." Fluisterde ze hem schor toe. Ze kwam overeind en ging op zijn schoot zitten. Ze zoende hem vol passie en verlangen, ze raakte er zelf ook aan gewend dat ze het zo vaak deden en ze kreeg echt zin in hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:20

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het niet uitmaakte, ze had zin in hem. Daardoor was het voor hem al helemaal niet vol te houden, als ze zoiets zei dan wilde hij het ook gewoon heel erg graag. Ze kwam overeind en ze ging bij hem op schoot zitten, hij werd heerlijk gezoend en hij kreunde zacht. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden. 'Hier?' vroeg hij zacht. Ze zaten hier nou ook weer niet echt helemaal privé, maar dat maakte hem nooit zo veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:25

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde en zijn handen gleden over haar lichaam heen, hij vroeg of ze het hier zouden doen. Ze keek eventjes om zich heen, ze had gezegd dat er niemand mocht binnenkomen zolang zij hier samen waren, maar de glazen wand gaf hun vrij weinig privacy alsnog, al waren hun lichamen in het donker vast alleen maar vaag te zien door het kaarslicht.
"Tegen de wand..." Klonk haar stem uitdagend tegen hem. "Ik wil dat je me pakt tegen de wand aan." Sprak ze schor en ze gleed met haar handen over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:28

Koning Thobias Hiddon

Ze keek om zich heen en door wat ze daarna zei grijnsde hij. Dit vond hij echt geweldig en dat was ook wel in zijn ogen te zien. Hij tilde haar heel simpel op en hij begon behendig haar jurk los te maken. Zijn handen gleden over haar huid heen en hij maakte daarna zijn overhemd los, zijn broek volgde al heel snel, hij was aardig ongeduldig. Hij drukte haar nu tegen de wand aan en zijn handen gleden naar haar heupen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:30

Koningin Destiney Hiddon

ze keek hem met ondeugende en plagende ogen aan, hij had er duidelijk zin in. Ze werd opgetild en hij maakte haar jurk los. ONgeduldig begon hij ook zijn eigen kleding uit te trekken, ze keek grijnzend naar hem. Vervolgens werd ze tegen de koude wand gedrukt, ze hapte naar adem en drukte haar heupen tegen hem aan. Ze kreunde zachtjes, zelf was ze heel warm en de wand was ijskoud, het voelde heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:32

Koning Thobias Hiddon

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij kreunde heel zacht, hij had er zo veel zin in en Destiney maakte het zo intens. Hij drong bij haar naar binnen en hij drukte haar weer tegen de wand aan, zijn handen gleden naar haar heupen en hij drukte zijn lippen op haar schouder, daarna ging hij heftig tekeer. Hij had er vreselijk veel zin in en dit was helemaal geweldig omdat ze het hier deden. Het was leuk dat het weer een keertje anders was, meestal gebeurde het toch in bed of in zijn werkkamer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:37

Koningin Destiney Hiddon

Ze werd door hem tegen de wand aangedrukt. Hij drong al gauw bij haar naar binnen en ze voelde zijn lippen even op haar schouder, hij ging daarna heftig tekeer. Kreunend ging ze mee in zijn ritme, ze had er nu zelfs moeite mee om echt op haar benen te blijven staan. Het was voor haar behoorlijk lastig, want hij maakte het zo intens. Ze probeerde zich zoveel mogelijk staande te houden tegen de wand.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 21 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum