Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:40

Koning Thobias Hiddon

Hij plaatste zijn hand nu zelf ook op de wand om goed te kunnen blijven staan, het was heel erg heftig, maar het was wel heel erg lekker. Dit was allemaal precies wat hij fijn vond en het was leuk om te merken dat Destiney dat ook vond. Hij liet zijn hand nu over haar lichaam heen glijden, hij kneedde haar huid, haar rondingen, hij vond het fijn om alles onder zijn vingers te voelen. Hij bleef flink tekeer gaan, maar na een tijdje merkte hij dat het heel intens werd en hij bereikte zijn hoogtepunt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:44

Koningin Destiney Hiddon

Hij liet zijn hand over haar lichaam glijden en ze bleef kreunen, hij zorgde er zo zelfs voor dat ze tot haar hoogtepunt kwam en ze nog meer moeite had om te blijven staan, nadat hij ook tot zijn hoogtepunt kwam, draaide ze zich naar hem toe en sloeg ze haar armen om zijn nek heen, haar hoofd legde ze tegen zijn borst en ze hijgde.
"Door jou sta ik gewoon te trillen op mijn benen." Kreunde ze eventjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:45

Koning Thobias Hiddon

Ze draaide zich naar hem toe en ze sloeg haar armen om zijn nek, hij hield haar dicht tegen zich aan en hij grijnsde door wat ze zei. 'Dat is goed, dat hoor ik graag...' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij ademde diep in. 'We moeten zo niet blijven staan, want dan wil ik zo meteen weer,' fluisterde hij. Het deed veel te veel met hem en als hij haar warme lichaam zo tegen zich aanvoelde hield hij het echt niet lang vol.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:48

Koningin Destiney Hiddon

Hij hoorde het graag dat ze stond te trillen op haar benen en hij streek langs haar wang, ze moesten niet zo blijven staan, want dan wilde hij weer.
"Dat kan ik niet eens aan, zo snel weer." Mompelde ze hem toe. Ze liet hem langzaam los en trok haar jurk weer aan, alles ging traag, ze was nog behoorlijk van haar stuk doordat het zo heerlijk was met Thobias.
"Oh god, moet je dat raam zien." Lachte ze nu en ze wees naar de wand waar duidelijk vegen en vlekken op te zien waren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 13:52

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze het echt niet aan kon, zo snel weer. Ze trok langzaam haar jurk weer aan en door wat ze zei keek hij ook naar het raam, hij grijnsde een beetje. Het was echt wel heel erg. 'Ik ben blij dat wij niet elke keer alles zelf moeten schoonmaken,' zei hij grijnzend tegen haar. Het was wel sneu voor de mensen die zijn werkkamer en slaapkamer schoon moesten maken, maar dat was dan ook hun werk. Hij pakte haar weer vast en hij zoende haar langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 13:57

Koningin Destiney Hiddon

Hij grijnsde en was blij dat ze het niet elke keer zelf moesten schoonmaken. "We hoeven het nooit te doen." Plaagde ze hem vervolgens vrolijk. Ze werd weer door hem vastgepakt en langzaam gezoend. Ze zoende hem zachtjes terug en streelde langs zijn wang. "Nou, kom op, voor je echt gek van verlangen wordt." Plaagde ze hem met een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 14:06

Koning Thobias Hiddon

'Ik haal nog wel eens zelf een doekje over mijn bureau heen,' zei hij grijnzend tegen haar. Anders werd het ook zo'n vieze bende, daar hield hij niet zo van. Het moest wel schoon blijven. Ze streelde langs zijn wang en door wat ze zei grijnsde hij. 'Dat is al zo,' fluisterde hij. Hij trok zijn kleding daarna weer netjes aan en hij nam haar mee naar hun slaapkamer, dan konden ze zich nog even omkleden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 14:10

Koningin Destiney Hiddon

"Wauw, wat goed van jou." Plaagde ze hem vrolijk toen hij aangaf ook wel eens zelf een doekje over zijn bureau haalde. Hij fluisterde dat hij al gek van verlangen was, dat liet haar heel eventjes glimlachen naar hem. In de slaapkamer keek ze weer even naar haar prachtige jurk.
"Goedgekeurd?" Vroeg ze aan Thobias terwijl ze zichzelf de jurk even voorhield.


Remi Kaskadar

Hij was rustig een pak aan het aantrekken, hij zorgde ervoor dat hij er uitstekend verzorgd uit zag, Remi had goed oog voor detail en wilde dat alles perfect was, je wist maar nooit wie je tegenkwam natuurlijk. Al spookte het idee nog wel steeds in zijn hoofd om gewoon bij Gwynn en David te blijven, dit voelde goed en het was gewoon de weg van de minste weerstand...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 14:17

Koning Thobias Hiddon

'Nou, hoe vaak doe jij dat?' vroeg hij nu aan haar en hij gaf haar een duwtje. Waarschijnlijk maakte hij er ook iets vaker een bende van. Ze pakte de jurk op en hij staarde er even naar. 'ja, het is geweldig,' fluisterde hij. Hij wilde haar eigenlijk meteen weer zoenen, maar hij besloot verstandig te zijn en dat deze keer even niet te doen. Hij liep naar de kast en hij haalde er een heel erg mooi donkerblauw pak uit, hij wist dat ze dat een mooie kleur vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 14:24

Koningin Destiney Hiddon

"Jij bent degene die er altijd zo'n bende van maakt, schatje." Plaagde ze hem vrolijk. Hij staarde naar de jurk en vond het geweldig. Het liet haar glimlachen en vervolgens begon ze de jurk aan te trekken. Hij zat haar echt als gegoten en ze grijnsde breed terwijl ze zichzelf in de spiegel eventjes bekeek. Haar witblonde haar bond ze samen tot een mooie knot en ze zette een zilveren kroontje in haar haren. Een prachtige glinsterende ketting maakte ze vast om haar hals en ze zorgde ervoor dat haar gezicht er prachtig uit zag. Daarna keek ze op naar Thobias met een liefdevolle glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 14:27

Koning Thobias Hiddon

'Over het algemeen komt dat door jou,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij trok het pak aan, hij zorgde er voor dat hij er netjes uitzag en daarna keek hij op naar Destiney, die ook klaar was. 'Je ziet er adembenemend mooi uit,' fluisterde hij. Hij pakte haar vast en hij legde zijn hand in haar hals, hij zoende haar meteen weer. Hij had zo vreselijk veel zin in haar nu, als ze er dan ook nog zo uitzag was het helemaal lastig.

Gwynn Hiddon

Ze had een vrij simpele zwarte jurk aan, die haar eigenlijk wel perfect stond. Het zat straks om haar lichaam heen, haar haren hingen los langs haar hoofd en zodra ze klaar was keek ze hoe ver Remi al was. Er zou een bekende bediende bij David in de buurt blijven, de jongen kende hem al goed en dat zou waarschijnlijk ook prima verlopen, ze vond het wel leuk om een avondje weg te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 14:33

Koningin Destiney Hiddon

"Hmm... ga je mij de schuld geven." Plaagde ze hem. Hij keek naar haar en fluisterde dat ze er adembenemend mooi uitzag. ze werd door hem vastgepakt en gezoend, zacht en liefdevol zoende ze hem terug. Daarna stopte ze en pakte ze zacht zijn gezicht vast.
"Wil je er alsjeblieft voor zorgen dat ze me niet zomaar aanraken..." Fluisterde ze nu heel erg zacht en breekbaar tegen hem. Ze wist dat dingen op dit soort feestjes nogal eens uit de hand konden lopen en dat wilde ze echt niet, ze wilde niet dat iemand anders dan Thobias haar aan zou raken en ze hoopte dat hij haar begreep.


Remi Kaskadar

Na een tijdje was hij klaar en hij liep in de richting van Gwynn, halverwege kwam hij haar tegen.
"Jij ziet er stijlvol uit..." Klonk zijn stem vrolijk en hij drukte een kusje op haar voorhoofd. "Klaar om op mannen jacht te gaan?" Vroeg hij vervolgens wat plagend en hij grijnsde haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 14:37

Koning Thobias Hiddon

'Het is ook jouw schuld. Als jij er niet bij bent om de boel smerig te maken ben je in ieder geval wel in mijn gedachten,' zei hij grijnzend tegen haar. De zoen was heerlijk en daarna hield ze opeens op en pakte ze zijn gezicht vast. Door wat ze zei knikte hij langzaam. 'Dat zal ik zeker doen,' fluisterde hij. 'Ik ben de enige die jou aan zal raken,' voegde hij er aan toe. Ze was van hem en van niemand anders. Waarschijnlijk zou hij zelfs jaloers worden op hun kindje.

Gwynn Hiddon

Door wat Remi zei grijnsde ze. 'Niet zoals jij, jij gaat zeker scoren vanavond,' plaagde ze hem. 'Misschien heeft Thobias zo wel oog voor je,' zei ze daarna, en ze knipoogde even. 'Ja, ik ben zeker klaar om te gaan, ik heb er heel erg veel zin in,' zei ze tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 14:42

Koningin Destiney Hiddon

"Eigenlijk ben ik heel erg blij om te horen dat ik zelfs in jouw gedachten bij je ben." Glimlachte ze nu naar hem, het was eigenlijk gewoon wel heel erg lief. Hij zei haar zachtjes dat hij haar zou beschermen, hij was de enige die haar aan zou raken. "Dankjewel." Fluisterde ze en ze streelde langs zijn gezicht.


Remi Kaskadar

Hij ging zeker scoren vanavond en daardoor grinnikte hij. "Vrouwen, ja... die komen wel, maar mannen...?" Hij schudde zijn hoofd een klein beetje. Door haar volgende woorden grijnsde hij weer en hij sloeg zijn arm om haar middel heen.
"Thobias heeft momenteel echt alleen maar oog voor Destiney, ik hoorde zelfs dat Sienna behoorlijk beledigd was omdat hij niet met haar wilde." Sprak hij haar toe. Ze was klaar om te gaan en had er heel erg veel zin in. "Mooi, ik ook." Knikte hij en hij nam haar met zich mee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 14:46

Koning Thobias Hiddon

'Natuurlijk, al verzin ik er af en toe wel iemand bij,' plaagde hij haar nu met een grijns op zijn gezicht. Ze bedankte hem en doordat ze langs zijn gezicht streelde zoende hij haar weer. Hij trok haar dichter tegen zich aan en hij ademde diep in. 'Ik wil die kleren weer uittrekken nu,' zei hij kreunend tegen haar. Hij had er zo snel weer zo veel zin in, dat was echt niet te bevatten.

Gwynn Hiddon

'Waarschijnlijk ook wel, maar ik denk dat het iets lastiger is,' zei ze tegen hem. 'Oh, echt? Dat is leuk, ik mocht haar nooit. Wat een vervelende slang is dat wijf,' mompelde ze nu. Sienna behandelde haar wel met respect, maar ze had dan ook niet zo veel keuze, want ze wist dat Thobias niets anders zou accepteren. 'Ik ben bang dat hij vroeg of laat misschien wel in de fout gaat door haar, omdat ze zich zo opdringt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 14:52

Koningin Destiney Hiddon

"Dat had je nu net niet moeten zeggen en ze gaf hem een duwtje met een grote grijns rond haar lippen. Hij zoende haar weer en ze werd dichter tegen hem aangetrokken, kreunend zei hij dat hij haar kleding weer uit wilde trekken.
"Nu nog even niet, heb geduld." Plaagde ze, daarna pakte ze zijn hand en nam ze hem mee de kamer uit.


Remi Kaskadar

"We gaan het zien, misschien krijg ik er wel een dronken." Plaagde hij haar vervolgens. Ze mompelde dat ze Sienna een vervelende slang vond en dat zij misschien wel de reden was dat hij de fout in zou gaan.
"Dat zou kunnen, maar voorlopig doet hij het goed... geen zorgen, Gwynn, heb nu maar een leuke avond." Grijnsde hij en hij pakte haar hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 15:01

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb juist geen geduld, dat is het grote probleem,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze pakte zijn hand vast en hij werd al meegenomen, hij liep met haar mee en hij kneep zachtjes in haar hand. 'Je bent echt prachtig, Destiney. Ik ben enorm trots op je en ook vreselijk blij met jou.' zei hij tegen haar, heel erg lief. HIj meende het ook echt, hij zou haar vanavond beschermen en zo veel mogelijk bij haar blijven.

Gwynn HIddon

'Dat zou moeten werken,' zei ze grijnzend tegen hem door wat hij tegen haar zei. 'Ja, ik weet het, het is ook meer zijn probleem dan dat van mij,' zei ze zacht tegen Remi. Hij pakte haar hand vast en ze glimlachte even naar hem, daarna liep ze al met hem mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 15:08

Koningin Destiney Hiddon

Hij had juist geen geduld. "Het wordt tijd dat je dat toch wel een beetje krijgt." Lachte ze hem vrolijk toe en ze gaf hem een knipoog. Hij kneep in haar hand en zijn woorden waren zo vreselijk lief, hij begon het wel te leren... ze keek hem liefdevol aan.
"Ik ben ook trots op jou, Thobias, heel erg trots en ik vind het heerlijk om elke dag zo samen met je te zijn." Fluisterde ze zacht tegen hem terug.


Remi Kaskadar

"Dat dacht ik ook." Lachte hij Gwynn toe toen ze aangaf dat het wel zou werken. Ze zei dat het probleem meer van Thobias was dan van haar. "Precies, kom, we gaan plezier maken." Grijnsde hij. Hij stapte met haar in een koets met een glimlach, hij had er wel echt onwijs veel zin in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 15:10

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben toch bang dat het nooit gaat gebeuren,' zei hij grijnzend tegen haar. Waarschijnlijk zou hij altijd zo ongeduldig blijven als hij was. Ze was ook trots op hem en ze vond het heerlijk om elke dag zo samen met hem te zijn. 'Ik vind het ook fijn,' fluisterde hij. Hij nam haar mee de koets in en eenmaal daar pakte hij haar vast en zoende hij haar uitgebreid. Hij had er zo veel zin in en hij vond dat dit wel kon.

Gwynn HIddon

Ze ging bij hem zitten en ze grijnsde door zijn enthousiasme, het was heel erg leuk om te zien. 'Ben je wel eens heel erg verliefd geweest op iemand of dat ook nog niet?' vroeg ze zacht aan hem. Waarschijnlijk was dat lastig als er niet zo veel keuze was, maar ze wist wel dat je gevoelens toch niet tegen kon houden, dus misschien was hij wel echt al verliefd geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 15:18

Koningin Destiney Hiddon

Hij was bang dat het nooit ging gebeuren. "Ik ook." Plaagde ze hem nu. Hij vond het ook heel fijn om samen met haar te zijn, dat liet haar glimlachen en ze kneep even zachtjes in zijn hand. Eenmaal in de koets werd ze uitgebreid door hem gezoend. Ze vond het helemaal niet erg en zoende hem vol liefde terug.


Remi Kaskadar

Ze vroeg aan hem of hij ooit wel eens verliefd was geweest op iemand. Daardoor schudde hij langzaam zijn hoofd. "Nee, nog nooit... Ik weet niet eens hoe het voelt." vertelde hij haar zachtjes. Hij sloeg zijn arm om haar heen en keek naar haar. "Jij alleen op Thobias, of niet?" Vroeg hij haar zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 15:28

KOning Thobias Hiddon

Ze zoende hem gewoon terug en hij pakte haar hand vast, hij legde die nu op zijn been neer terwijl hij haar bleef zoenen. Het was echt heel erg, soms leek het zelfs wel erger te worden. Nu had hij het de hele dag uitgehouden zonder iets te doen, maar daarna leek het wel alsof hij het in moest halen, alsof hij constant zin in haar had.

Gwynn Hiddon

Hij sloeg zijn arm om haar heen en ze bleef dicht tegen hem aan zitten, het was echt wel fijn met hem. 'Alleen op Thobias ja... dat is ook niet echt leuk,' fluisterde ze. Ze wist ook niet hoe het voelde bij iemand anders, maar ze wist wel hoe veel pijn het kon doen, nu soms nog steeds. Het ging eigenlijk wel goed, maar de gevoelens waren er nog en op de korte momenten dat ze met Thobias sprak werd het alleen maar heftiger, ze wist dat haar broer dat ook had, daarom zagen ze elkaar zo weinig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 15:33

Koningin Destiney Hiddon

Haar hand werd op zijn been geplaatst en ze grijnsde eventjes, ze streelde met haar vingers over zijn broek heen. Ze bleef zachtjes doorgaan en streelde ook met haar vingers over zijn buik heen, nu had ze zelf wel eventjes genoeg gehad, vooral ook omdat ze het gewoon een beetje spannend vond om tussen zoveel mensen te zijn.


Remi Kaskadar

Hij schudde zijn hoofd. "Nee, zo lijkt verliefdheid mij ook geen pretje." Mompelde hij haar toe. Hij streelde een beetje door haar haren heen. "Ik vind wel echt dat je het heel erg goed doet." Glimlachte hij haar nu eventjes toe en hij keek naar haar. Ze hield zich heel goed in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 15:39

Koning Thobias Hiddon

Ze streek met haar vingers over zijn broek heen en hij ademde diep in, hij kreunde zachtjes toen hij haar vingers bij zijn buik voelde. Hij sloot zijn ogen en hij genoot van wat ze deed, al wilde hij eigenlijk veel meer dan dat. Hij keek even naar buiten, ze hadden niet lang genoeg om echt iets te gaan doen, maar hij maakte toch zijn broek los. Voor zo lang het kon wilde hij er graag van genieten.

Gwynn Hiddon

'Ik weet niet beter...' zei ze zacht tegen Remi. Ze was dit gewend, al was het vroeger nooit zo'n probleem geweest. Toen ze allebei jonger waren was ze constant bij Thobias in de buurt en konden ze doen wat ze wilden, toen was het geweldig. Nu was het een stuk minder fijn, maar ze kon er niets aan veranderen. 'Dankje, ik gun hem gewoon alles en ik weet dat het tussen ons nooit zou kunnen, dus daar hou ik dan maar aan vast,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/4/2016, 15:43

Koningin Destiney Hiddon

Ze hoorde hem zachtjes kreunen en hij maakte toch zijn broek los, ze wist dat ze vrij weinig tijd hadden, daardoor streelde ze hem met haar vingers en drukte ze haar lippen op zijn buik, dat zorgde er meestal wel voor dat hij heel snel tot zijn hoogtepunt kwam en dat leek hij gewoon nog even nodig te hebben.


Remi Kaskadar

"Dat is waar, maar het is wel sneu." Sprak hij haar heel erg zachtjes toe en hij keek even opzij naar haar. Ze bedankte hem en gaf aan dat ze Thobias alles gunde. "Je hebt wel gelijk, het kan tussen jullie nooit wat worden, maar houd je eigen ogen wel open, geef niet op, er zijn zoveel mannen en die vinden je prachtig, echt waar, ik weet zeker dat er ergens een man is die je adoreert." Sprak hij haar toe met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/4/2016, 15:46

Koning Thobias Hiddon

Ze streelde hem en daarna voelde hij haar warme lippen op zijn buik. HIj spande zijn spieren aan en hij kreunde zacht, dit was vreselijk lekker en hij merkte dat het zo wel eens heel erg snel kon gaan. Hij haalde een zakdoek uit zijn broekzak en hij ademde diep in, hij wilde niet dat nu alles vies werd, dat was niet de bedoeling. Hij wilde zijn kleding ook graag nog even netjes houden. Ze deed het echt heel erg lekker.

Gwynn Hiddon

'Ach, dat is misschien wel zo, maar ik ben bang dat ik er totaal niet voor open sta en het is ook niet echt realistisch als ik wil dat Thobias een rol in het leven van David speelt en dat vind ik zeker belangrijk. Dan kan ik niet met iemand samen zijn of ik moet alles stiekem doen, want Thobias kan het echt niet hebben. Ik wil het hem ook niet aandoen.' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 22 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum