Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 15:53

Koning Thobias Hiddon

'Nee, ik vind het totaal niet erg, helemaal niet zelfs, maar het verbaasd mij wel heel erg. Ik heb het altijd anders meegemaakt, ik was altijd degene die zo vaak wilde en mijn partners vaak niet. Alleen met Gwynn was het eerlijk te doen, vroeger.' Zei hij zacht en heel eerlijk tegen haar. Hij wilde wel laten zien dat hij echt zo eerlijk mogelijk was over alles, dat hij echt niet zomaar tegen haar zou liegen, want dat was niet zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 16:01

Koningin Destiney Hiddon

"Ik vind het zo schattig en lief dat je me alles vertelt, dankjewel, ik vind het echt fijn dat je me zo in vertrouwen neemt." Fluisterde ze hem nu zacht en liefdevol toe. Ze streelde langs zijn wang en luisterde naar hem, het verbaasde hem, niemand wilde dit zo, alleen Gwynn.
"Voor mij is alles nieuw en leuk, ik wil zoveel mogelijk uitproberen, Thobias. Ik kon nog helemaal niets voor ik jou ontmoet had, nu wil ik alles meemaken, kijken wat ik lekker vind." Sprak ze hem toe en haar vingers gleden langs zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 16:06

Koning Thobias Hiddon

'Ik wil dat je weet dat ik echt niet zomaar tegen je lieg... Dat doe ik echt niet...' Fluisterde hij nu, heel erg zachtjes. Ze moest het echt weten, want hij wilde niet dat ze weer verdrietig werd. Dat vond hij vreselijk. Ze moest juist gelukkig zijn bij hem. 'Dat snap ik wel, maar houdt het dan een keer op? Zal je na een tijdje veel minder zin hebben als wij alles al geprobeerd hebben?' Vroeg hij nu heel erg zacht aan haar. Hij hoopte dat het niet zo was. Hij zoende haar weer even zacht en daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 16:13

Koningin Destiney Hiddon

Hij was wel echt heel erg lief voor haar. Hij wilde niet meer zomaar tegen haar liegen en ze was heel erg blij dat hij het zo ongelooflijk serieus nam en haar zo behandelde, het voelde echt goed en daar was ze blij mee. Hij vroeg of het een keer ophield en ze grijnsde naar hem. "Geen idee, ik denk van niet, want ik kan geen genoeg van je krijgen, zelfs al doen we het keer op keer op dezelfde manier." Vertelde ze hem eerlijk. Ze zoende hem zachtjes en lief terug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 16:17

Koning Thobias Hiddon

'Ik denk niet dat elke keer op dezelfde manier goed werkt voor mij, maar ik ben blij dat jij dat vindt.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar, maar al snel werd de zoen wel ietsje heftiger. Hij vond het heel erg lekker en hij kreeg nu ook weer meer zin in haar. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en daarna trok hij haar iets dichter tegen zich aan en gleed hij bij haar naar binnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 16:21

Koningin Destiney Hiddon

"Je begrijpt wel wat ik bedoel." Plaagde ze hem nu met een knipoog en ze keek hem liefdevol aan. Hij zonede haar weer, eerst zacht, maar steeds iets heftiger en kreunend ging ze mee in zijn heerlijke zoen. Ze werd dicht tegen zijn lichaam aangetrokken en voelde hoe hij bij haar binnen drong. Ze zuchtte eventjes genietend en streelde met haar vingers over zijn borst en langs zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 16:26

Koning Thobias Hiddon

Hij liet haar eerst heel erg rustig op hem zitten en daarna legde hij zijn handen op haar heupen neer en bewoog hij haar zachtjes. Hij genoot er enorm van en hij zoende haar weer heftig. Dit was echt ontzettend lekker zo. Hij liet zijn handen afglijden naar haar hals en hij bleef haar zo heel erg rustig bewegen. Het was wel vol liefde nu, hij wist dat ze dit ook heel erg fijn vond. Hij deed het nu ook heel graag zo. Dit vond hij ook fijn .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 16:29

Koningin Destiney Hiddon

Zijn handen lagen op haar heupen en hij gaf een ritme aan, zacht kreunend ging ze mee in zijn ritme en zoende ze hem vol passie en verlangen. Zijn handen gingen naar haar hals en ze merkte hoeveel liefde hij erin stopte, daar genoot ze echt van, dit was zo heerlijk en ze bleef zacht en genietend kreunen. Ze was zelf ook heel zacht en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 16:36

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben zo gek op jou... Je bent zo lief, ik kan je echt nooit meer missen.' Fluisterde hij vol liefde. Hij was zo gek op haar dat hij het zelf niet eens goed kon begrijpen. Het voelde zo enorm bijzonder. De liefde was ook echt sterk, want hij deed constant keihard zijn best voor haar, bij alles. dat was best wel bijzonder voor hem, zo was hij normaal eigenlijk echt niet, maar ze deed zo veel met hem dat hij nu echt anders was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 16:39

Koningin Destiney Hiddon

Hij klonk zo vol liefde, ze werd er helemaal warm van en legde haar handen zachtjes op zijn wangen. "Ik kan jou ook nooit meer missen, lieve Thobias... we horen bij elkaar, we horen echt bij elkaar..." Fluisterde ze heel zacht en liefdevol tegen hem. Ze bleef zachtjes bewegen en drukte haar lippen lief op die van hem. Ze was stapelgek op hem en dit was hoe het voor altijd hoorde te zijn, zoveel liefde wilde ze altijd voelen, ze wilde dit echt altijd meemaken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 16:59

Koning Thobias Hiddon

Ze voelde duidelijk hetzelfde en dat was super fijn. Hij genoot enorm van dit heerlijke moment en hij hield het nu ook echt een stuk langer vol, dat was ook wel fijn. Hij kreunde zachtjes en hij keek haar diep in haar ogen aan. 'Zo kan ik eigenlijk wel de hele nacht door gaan...' zei hij zacht tegen haar en met een grijnsje op zin gezicht. Zo voelde hij zich ook echt goed, hij zou dit altijd willen hebben. Dit was waar hij naar opzoek was, maar dit kon niet altijd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 17:20

Koningin Destiney Hiddon

Hij keek diep in haar ogen en ze streelde langs zijn wang met haar vingers en door zijn haren terwijl ze diep in de zijne terug staarde. Hij kon zo de hele nacht wel doorgaan. "Ik geloof dat ik het dan wel een beetje koud krijg." Plaagde ze hem nu met een grijns. Ze vond het ook wel echt heerlijk, zo waren ze echt samen één, in harmonie met elkaar en het voelde ongelooflijk goed met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 17:26

Koning Thobias Hiddon

'Dan gaan we zo toch lekker in bed verder...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer langzaam en daarna tilde hij haar op en kwam hij zelf ook overeind. Hij stapte uit het bad en hij pakte een handdoek, hij begon zachtjes en liet haar lichaam af te drogen. Dit liet hem wel wat meer verlangen, maar dat maakte nu niet uit, als ze straks toch nog verder zouden gaan. Hij vond het echt heerlijk zo, dit was geweldig. Alles was fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 17:32

Koningin Destiney Hiddon

"Dat klinkt als een uitstekend idee van jou..." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. Ze werd opgetild en naast het bad neergezet, ze wilde de handdoek van hem aanpakken, maar hij begon al heel lief haar lichaam af te drogen, ze genoot van zijn aanrakingen en kreunde dan ook zachtjes. Ze pakte nu een nieuwe handdoek en begon hem ook zachtjes droog te wrijven, ze drukte haar lippen liefdevol op zijn borst en heel voorzichtig en met veel zorg begon ze zijn armen schoon te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 19:01

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb altijd geweldige ideeën toch?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij had een grijnsje op zijn gezicht staan en hij keek naar haar prachtige lichaam. Ze was zo mooi. Ze was prachtig en ook nog eens helemaal van hem. Ze begon hem ook af te drogen en hij voelde haar lippen op zijn borstkas, daarna begon ze zijn armen schoon te maken en dat vond hij toch niet zo heel erg fijn. Hij liet het wel toe, maar hij had liever dat ze het niet deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 19:06

Koningin Destiney Hiddon

"Over het algemeen wel." Lachte ze hem vrolijk toe. Ze merkte dat hij naar haar keek, daardoor maakte ze haar bewegingen nog een beetje extra uitdagend. Wanneer hij droog was, nam ze hem met haar mee naar het bed en kroop ze onder de dekens. Ze bleef verlangend en met donkere ogen naar hem kijken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 19:12

Koning Thobias Hiddon

Ze deed nog net wat extra om hem nog wat meer uit te dagen en dat vond hij eigenlijk wel heel erg leuk. Hij kroop meteen bij haar in het bed en hij keek naar haar, diep in haar ogen. Ze was echt vreselijk opwindend op deze manier en ze leek dat ook heel erg goed te weten. Hij drukte haar in het bed en hij drong weer bij haar naar binnen. Hij zoende haar zachtjes en zijn lippen gleden al heel erg snel af naar haar hals en hij zoende haar daar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 19:14

Koningin Destiney Hiddon

Thobias kwam meteen bij haar in het bed liggen, hij drukte haar op haar rug in het zachte bed en drong weer bij haar binnen. Ze kreunde zachtjes en streelde met haar vingers over zijn rug heen. Wanneer hij haar in haar hals zoende, sloot ze haar ogen en werd het kreunen harder, ze vond het zo heerlijk wat hij met haar deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 19:30

Koning Thobias Hiddon

Hij bleef best wel een lange tijd doorgaan, dit was voor hem heel goed vol te houden, maar na een tijdje liet hij zich gaan en bereikte hij zijn hoogtepunt. Het was weer heel erg fijn en hij trok Destiney meteen tegen zijn lichaam aan. Hij trok de dekens weer over hun lichamen heen. ' Nu kan ik denk ik wel heel lekker slapen...' zei hij met een grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij drukte zijn lippen weer op die van haar en daarna keek hij haar vol liefde aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 19:35

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleef lang doorgaan en dat gaf haar ook de kans om zelf tot haar hoogtepunt te komen, waar ze ontzettend van genoot. wanneer hij ook klaar was, werd ze dicht tegen hem aangetrokken en sloeg hij de dekens om hun lichamen heen. Ze kroop tegen hem aan en legde haar hoofd op zijn borst. "Ik kan ook onwijs lekker slapen nu..." Fluisterde ze lief tegen hem en ze keek nog eventjes naar hem op. Ze zoende hem zachtjes terug en daarna keek ze hem nog eventjes aan. "Ik hou van je..." Sprak ze weer zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 20:47

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben heel blij dat we er samen uit zijn gekomen.' Fluisterde hij lief tegen haar. Hij bleef haar stevig vasthouden en al heel erg snel zakte hij in slaap. Het was best wel een heftige dag geweest en hij was blij dat het goed was en dat hij op dit moment ook heel erg goed kon slapen. Hij had het hard nodig, al werd hij net als elke ochtend super vroeg wakker en hij ging meteen uit bed. Hij trok zijn kleding aan en hij deed zijn haar, daarna ging hij weer aan het werk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 20:53

Koningin Destiney Hiddon

Hij fluisterde haar toe dat hij blij was dat ze eruit waren gekomen, daardoor knikte ze een beetje. "Ja, ik ook." Glimlachte ze. Hij viel al onwijs snel in slaap, ze kroop in zijn armen en keek naar al zijn nare wonden, ze vond het echt vreselijk, maar hij moest het toch een beetje zelf doen, want ze kon hem hier allemaal niet echt heel erg bij helpen, dat wilde hij ook niet... Langzaam zakte ze na een tijdje in slaap en werd ze de volgende morgen pas later wakker, Thobias was al weg... Waarschijnlijk weer hard aan het werk, ze vond het wel jammer, ze vond het zo lekker om dicht tegen hem aan te kruipen in de ochtend, misschien nog een keertje seks met hem... het klonk wel als een aanlokkelijk idee, maar hij was al weg.
Ze kleedde zichzelf aan en zorgde ervoor dat ze er netjes uitzag. Aan de ontbijt tafel kreeg ze een uitnodiging. Die avond zou er een groot feest zijn in de buurt waar veel edelmannen en vrouwen naar toe gingen. Het leek haar hartstikke leuk, daardoor ging ze naar de werkkamer van Thobias en klopte ze zachtjes even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 21:22

Koning Thobias Hiddon

Hij werkte flink door, nu er sneeuw lag was het allemaal nog wat meer, maar hij vond het wel prima om te doen, het was niet heel erg. Hij kon nu in ieder geval lekker doorwerken en dat was wel fijn. Heel af en toe kreeg hij een klein beetje de neiging om het mes te pakken, maar hij kon het snel van zich afzetten omdat hij zich best wel goed voelde. Er werd op de deur gekopt en daardoor keek hij heel kort op. 'Binnen.' riep hij tegen de nog gesloten deur en hij ging eigenlijk al weer verder met waar hij mee bezig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/4/2016, 21:25

Koningin Destiney Hiddon

Ze mocht binnen komen en ze opende meteen de deur, ze viel weer in haar eigen ritueeltje en kwam op het bureau van Thobias zitten. Ze drukte haar lippen op zijn wang. "Goedemorgen lieverd, ik kreeg deze uitnodiging, zullen we gaan?" Vroeg ze hem vrolijk en ze gaf hem de uitnodiging aan. Ze sloeg haar ene been over de andere heen en keek hem vrolijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/4/2016, 21:37

Koning Thobias Hiddon

Het was Destiney die binnenkwam en daardoor hield hij nu wel op en keek hij weer naar haar. Ze kwam op zijn bureau zitten en ze deed haar benen over elkaar. 'Hm, mag ik niets zien?' vroeg hij plagend aan haar. Ze gaf een uitnodiging aan en hij las het even door. 'Ja, dat kunnen we wel doen,' zei hij tegen haar. Hij had er wel zin in, het was wel leuk om even weg te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 20 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum