Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 15:18

Serena Lomaz

'Geen probleem, ik weet zeker dat je het kunt,' zei ze tegen hem, met een grijns op haar gezicht. Het leek haar juist leuk om hem ook nieuwe dingen te leren. Ze begon hem nog lang niet te vervelen, dat was toch wel fijn om te horen. Ze vertrokken en ze genoot eigenlijk alleen al hier heel erg van. Het was wel aardig fris, maar echt koud had ze het niet, al zat ze ook wel heel erg dicht tegen Reagan aan. Ze legde haar hand op zijn been neer en ze keek naar de prachtige natuur.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 15:22

Koning Reagan Tridon

"Nou, dat gaan we nog wel eens meemaken dan." Grinnikte hij haar toe. Hij wilde het best, hij vond het ook wel leuk als ze hem dingen kon leren. Hij voelde na een tijdje de hand van Serena op zijn been en hij keek even naar haar, daarna hield hij haar de teugels voor. "Wil jij het eens proberen?" Vroeg hij aan haar. Als ze het niet wilde, vond hij het ook helemaal niet erg, maar hij vond het wel leuk om haar dingetjes te leren, misschien vond ze het dan wel leuk om zelf af en toe een ritje te maken met de koets.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 15:25

Serena Lomaz

Hij zei dat ze het nog wel eens zouden meemaken dan en daarna vroeg hij of ze het eens wilde proberen. Ze staarde naar de teugels en keek hem daarna weer aan. 'Mijn handen zijn nu al zo koud, de volgende keer misschien...' zei ze grijnzend tegen hem en ze ging nu nog wat dichter tegen hem aanzitten, met een plagende grijns op haar gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 15:29

Koning Reagan Tridon

Ze wilde niet, haar handen waren nog te koud. "Ja, wat dacht je van de mijne." Plaagde hij haar een beetje. Ze kwam wel dichter tegen hem aanzitten en hij hield zijn handen zo veel mogelijk onder de dekens omdat hij ook hele koude handen had. Hij kroop tegen haar aan met een glimlach. Het was nog een behoorlijk stukje naar het landgoed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 15:31

Serena Lomaz

'Ah, jij bent een stoere vent, jij kan daar toch wel tegen?' plaagde ze hem nu. Hij hield zijn handen ook onder de dekens en ze streek er nu langzaam met haar vingers overheen om hem een beetje op te warmen, zodat het voor hem ook iets fijner zou voelen, waarschijnlijk moesten ze nog wel een stukje en ze wilde niet dat hij het echt ijskoud kreeg, dit zou waarschijnlijk wel helpen. 'Krijg je het al warm?' vroeg ze hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 15:35

Koning Reagan Tridon

Hij was een stoere vent volgens Serena en hij kon daar wel tegen volgens haar. "Jawel, maar koud is het wel." Grijnsde hij vrolijk tegen haar. Ze streek over zijn koude handen heen, het voelde heel erg fijn. Ze vroeg of hij het al warm kreeg.
"Ja, dit is heerlijk..." Mompelde hij liefdevol tegen haar. Na een tijdje kwam het landgoed in zicht, lichtgrijze stenen die prachtig afstaken in de witte sneeuw. Er brandden overal wat fakkels en op het meer wat ernaast lag, waren wat kinderen van bediendes aan het spelen. Het was zo bevroren dat ze erop konden staan en schaatsen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 15:39

Serena Lomaz

Hij zei dat het heerlijk was en na een tijdje waren ze er, ze keek haar ogen uit, het was hele erg mooi hier en ze wist nu al dat het heel goed zou kunnen helpen voor hem, een beetje rust zou hem vast en zeker goed doen, dat kon bijna niet anders. Er waren kinderen aan het spelen en ze glimlachte een beetje, het zag er heel erg leuk uit. 'Ik vind het nu al geweldig,' zei ze grijnzend tegen hem en ze drukte even heel zacht en lief haar lippen in zijn hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 15:45

Koning Reagan Tridon

Hij haalde diep adem en keek met een glimlach naar het grote landgoed. Eenmaal binnen de muren steeg hij van de koets af en hij tilde Serena op en zette haar naast zich op de grond neer met een grote glimlach. Ze vond het nu al geweldig en hij voelde haar lippen in haar hals. Hij glimlachte naar haar. "Gelukkig." Grijnsde hij vrolijk. Het paard werd door de stalmeester meegenomen en hij sloeg zijn arm om Serena heen. "Eerst maar eens even opwarmen bij het vuur." Grijnsde hij haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 15:54

Serena Lomaz

Ze werd van de koets afgeholpen en ze keek hem grijnzend aan. Het paard werd meegenomen en hij sloeg zijn arm om haar heen, ze zouden eerst maar eens opwarmen bij het vuur. 'Dat klinkt als een geweldig idee,' zei ze tegen hem. Ze liep met hem mee, ze kreeg het nu alweer wat warmer maar het was buiten wel echt heel erg koud, hij zou het ook wel koud hebben nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 16:00

Koning Reagan Tridon

Ze vond het een geweldig idee om op te warmen bij het vuur. "Kom mee dan." Grijnsde hij. Het landgoed was groot en ruim opgesteld. De hal was echt gigantisch en hij liep met haar de grote marmeren trap op naar de kamer die hij altijd gebruikte. Zelfs de kamer was groot, er brandden zelfs twee haardvuren in en ze hadden alles al klaar gelegd. Overal lagen warme kleden en dampende thee stond voor hun klaar op een dienblad. Hij glimlachte breed en nam met Serena plaats voor Ă©Ă©n van de vuren op de kleden en sloeg een warm kleed om hun beide schouders heen en hij trok haar dicht tegen zich aan. Het was hier heerlijk...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 16:01

Serena Lomaz

Alles was geweldig voorbereid, het stond allemaal al klaar voor hun en ze kroop weer dicht tegen Reagan aan toen ze bij het vuur zaten, nu warmde ze weer een beetje op, al legde ze even plagend haar koude handen op zijn been, omdat hij een stuk warmer was nu. 'Ik vind het echt heerlijk met jou, ik vermaak mij nu al. Ik weet zeker dat het jou ook goed zal doen...' zei ze tegen hem, met een glimlachje op haar gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 16:03

Koning Reagan Tridon

Ze legde haar ijskoude handen op zijn been. "HĂ©, wil je mij niet zo pesten?" Vroeg hij haar. Daarna pakte hij haar handen vast en blies daar wat warmte bij met een lieve blik in zijn ogen. Ze vond het hier heerlijk en wist zeker dat het hem goed zou doen.
"Ik denk het ook wel, hier zijn ook alleen maar goede en fijne herinneringen, ik ben hier als kind vaak geweest, het was mijn lievelingsplekje." Glimlachte hij haar breed toe. Hij wreef zacht met zijn handen over die van haar heen om ze warm te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 16:07

Serena Lomaz

'Waarom niet? Ik mag jou prima pesten,' zei ze plagend tegen hem. 'Of heb je liever dat ik je niet aanraak?' voegde ze er grijnzend aan toe. Hij pakte haar handen al en hij warmde ze wat op, door wat hij vertelde knikte ze langzaam. 'Dat vind ik fijn om te horen, er komen nu alleen maar goede herinneringen bij, dat weet ik zeker.' fluisterde ze, daarna zoende ze hem heel zachtjes en lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 16:10

Koning Reagan Tridon

Ze plaagde hem over het aanraken, maar dat soort grapjes kon hij nog helemaal niet zo heel erg goed hebben, hij ademde even diep in en zei daar niets over. ze vond het wel fijn toen hij het over de goede herinneringen had en ze dacht dat er alleen maar goede herinneringen bij kwamen. "Dat denk ik ook, met jou komt dat wel goed." Glimlachte hij. Hij zoende haar zachtjes terug en liet zich langzaam achterover vallen met haar in zijn armen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 16:12

Serena Lomaz

'Reagan, ook als je stil bent weet ik dat je het niet fijn vindt, ik begrijp het wel, maar je kan het beter zeggen,' fluisterde ze. Ze had het meestal heel snel door als hij zich ergens niet goed over voelde. Hij liet zich wel achterover vallen en ze streek heel langzaam en heel zachtjes over zijn borstkas heen. Ze wist dat het heftig voor hem was, maar ze wilde hem zo graag leren dat het fijn was, dat hij niet altijd bang hoefde te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 16:14

Koning Reagan Tridon

"Ik wil je niet onzeker maken, ik weet dat je het niet verkeerd bedoeld." Fluisterde hij tegen haar terug en hij streelde langs haar wang met zijn vingers. Hij glimlachte een beetje naar haar. Daarna trok hij haar dicht tegen zijn lichaam aan en sloot hij zijn ogen, hij genoot van de warmte en haar bijzijn. Het was gewoon echt heerlijk en dat wilde hij zo lang mogelijk voelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 16:23

Serena Lomaz

'Het maakt niet uit, ik wil jou helpen, dan moet ik weten hoe jij je voelt.' fluisterde ze. Hij streelde langs haar wang en ze werd heel dicht tegen hem aangetrokken, het was heel fijn en het was een teken dat hij het ook echt zelf aandurfde, dat was het belangrijkste. Ze was altijd blij als hij zelf iets deed. Ze drukte weer zacht haar lippen op die van hem en ze zoende hem langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 16:27

Koning Reagan Tridon

"Ik kan het gewoon nog niet hebben als je over het aanraken grapjes maakt." Vertelde hij nu eerlijk aan haar. Dat was de reden dat hij zo stil was. ze zoende hem weer langzaam en zachtjes, hij ging er voorzichtig in mee, maar daarna hield hij haar gewoon alleen vast. Hij warmde langzaam wat meer op en dat voelde wel heel erg goed en fijn. Hij kwam nu wat meer overeind en pakte een mok thee, hij gaf er haar ook eentje aan en met een glimlach dronk hij daar wat van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 17:49

Serena Lomaz

'Dat begrijp ik wel, maar dat kan je altijd eerlijk tegen mij zeggen. Dan weet ik ook wat je voelt en dan weet ik wat je vervelend vindt, dan kan ik er rekening mee houden en je helpen. dan zal je uiteindelijk de grapjes waarschijnlijk ook minder erg gaan vinden.' zei ze zacht en lief tegen hem. Ze werd nu weer losgelaten en hij pakte thee, ze pakte het van hem aan. 'Vind je het helemaal niet meer fijn?' Vroeg ze zacht. Hij leek het nu een beetje te ontwijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 9/4/2016, 20:07

Koning Reagan Tridon

Ze begreep het wel, maar hij kon alsnog altijd eerlijk tegen haar zijn. Dan wist ze wat hij voelde en dat hij het vervelend vond, dan kon ze er rekening mee houden en hem helpen. Hij knikte daardoor met een glimlachje. "Je bent lief..." Sprak hij haar zachtjes toe. Ze wilde weten of hij het nu helemaal niet meer fijn vond.
"Ik weet het niet zo heel erg goed, sorry, je bent wel echt heel erg lief, misschien moet ik er even aan wennen dat we hier zijn." Vertelde hij haar en hij streelde langs haar gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 9/4/2016, 21:33

Serena Lomaz

'Ik snap het ook wel, het is niet erg dat je even moet wennen, dat maakt niet uit. Ik vind je gewoon heel erg leuk, dus ik doe het wel graag...' zei ze glimlachend tegen hem. Ze dronk van haar thee en ze keek naar hem. ' Je bent zo knap en aantrekkelijk, ik verbaas mij er elke keer nog steeds over... Je bent zo leuk en ook nog eens zo knap....' Mompelde ze tegen hem, zelfs wat dromerig. Ze hoopte dat het ook goed bleef gaan tussen hun.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 10:58

Koning Reagan Tridon

Ze deed het wel heel erg graag en ze vond hem gewoon heel erg leuk, hij glimlachte daardoor en haar woorden waren vervolgens zo onwijs lief... Hij legde zijn hand zachtjes op haar wang. "Lieve, lieve Serena... je bent zo goed voor me, zo mooi, zo lief..." Fluisterde hij tegen haar terug met een glimlach, hij zag haar dromerige blik en drukte een kusje op haar slaap.
"Ik wil gewoon niets forceren, ik doe liever dingen wat vanzelf gaat, als we plezier hebben, dat vind ik altijd zo fijn." Gaf hij eerlijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 11:32

Serena Lomaz

'Jij ook, Reagan. Daarom kan ik ook niet geloven dat je juist mij kiest. Je bent zo geweldig,' fluisterde ze. Ze voelde zijn lippen op haar slaap en door wat hij daarna zei knikte ze zacht. 'Dat is ook zo, dat is ook echt het belangrijkste.' fluisterde ze. Ze streek langs zijn gezicht. 'Zullen we gewoon lekker op tijd gaan slapen vandaag?' vroeg ze aan hem, met een glimlach op haar gezicht. Morgen konden ze dan wel dingen gaan doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 12:53

Koning Reagan Tridon

"Hmm... maar als we allebei geweldig zijn, zijn we toch ook een hele goede combinatie?" Vroeg hij haar een beetje plagend. Ze was het gelukkig met hem eens en vond dat ook het belangrijkste. Ze wilde op tijd gaan slapen en hij knikte daardoor eventjes. Hij dronk zijn thee op en keek weer even naar haar. "Laten we maar gewoon lekker in bed gaan liggen dan, ik denk dat ik wel wat slaap kan gebruiken." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 13:44

Serena Lomaz

'Ik denk dat dat ook zo is. Wij zijn een heel goed team.' zei ze grijnzend en vrolijk tegen hem. Hij dacht ook wel dat hij wat slaap kon gebruiken. Dat dacht ze zelf ook, vermoeidheid deed niemand echt goed, dat maakte juist alles erger. 'Als je het leuk vindt kunnen we morgen wel samen jagen, dan leer ik je daarna hoe je het eten klaar moet maken en dan doen we dat ook samen, ik weet zeker dat je het heel leuk gaat vinden.' zei ze vrolijk. Daarna kwam ze overeind om naar bed te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum