Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 21:17

Koningin Destiney Hiddon

Hij knikte na een tijdje nagedacht te hebben. "Mooi." Mompelde ze. Daarna ging ze weer voor hem zitten, ze voelde zijn lichaam trillen en ze pakte hem vast, ze begon te zuigen en haar vingers gleden over zijn huid heen. Ze was vol passie en behoorlijk vurig, ze wilde hem graag verwennen.



Koning Reagan Tridon

ze was trots op hem. "Waarom?" Vroeg hij zacht aan haar. "Ik wil zoveel meer doen, je bent echt leuk... ik zou je willen knuffelen, misschien zelfs wel zoenen." Fluisterde hij heel zacht en een beetje schor. Hij durfde het gewoon echt niet. Hij staarde naar hun handen en slikte moeizaam. Het kostte hem enorm veel moeite.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 21:20

Koning Thobias Hiddon

Ze leek er wel blij mee te zijn en hij kreunde diep toen ze hem eindelijk aanraakte, hij had er zo vreselijk veel zin in. Hij vond dit echt heerlijk, ze mocht dit wel een paar keer per dag doen, zo lekker vond hij het. Ze deed duidelijk haar best, hij lag te kronkelen van genot en hij sloot zijn ogen, het was zo'n geweldig gevoel, zo vreselijk lekker. 'Je kan dit zo goed...' wist hij nog net kreunend uit te brengen, hij kon amper praten.

Serena Lomaz

'Omdat je uit jezelf mijn hand vast pakt. Je lijkt het fijn te vinden met mij en ondanks dat je gespannen bent, doe je het wel. Je bent wel vrolijk,' fluisterde ze nu. Hij wilde zo veel meer doen, ze was echt leuk. Hij wilde haar knuffelen, misschien zelfs zoenen. Daardoor werd ze een klein beetje rood, ze vond het wel heel leuk dat hij het zei. Het was een goed teken dat hij dat wilde. 'Je moet het alleen doen als het goed voelt. Dan pas ben je er klaar voor.' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 21:26

Koningin Destiney Hiddon

Hij kronkelde van genot en daardoor werd ze nog heftiger. Ze vond het zo leuk dat ze hem zo ver kreeg, dat ze dit soort dingen bij hem voor elkaar kreeg. Hij kreunde dat ze het goed kon. "En dat terwijl ik het nog helemaal niet zo lang doe." Grijnsde ze hem toe en ze ging vervolgens weer verder waar ze gebleven was.


Koning Reagan Tridon

"Ik snak ernaar, Serena." Zei hij haar nu doordringend. "Ik snak er echt naar om een vrouw vast te kunnen houden, om de warmte te voelen, de genegenheid... het is zo lang geleden." Sprak hij haar toe. "Ik ben gewoon een ongelooflijke angsthaas, dat ik me door een achterlijk wijf op mijn kop heb laten zitten, dat is toch niet normaal? Geen enkele man is zo zwak en bang als ik en dan ben ik nog koning ook.... Ik kan het gewoon niet, ik ben zo bang..." Tranen schoten in zijn ogen en hij liet haar weer los. "Ik wil het kunnen, ik wil het zo graag." Mompelde hij terwijl de tranen over zijn wangen gleden, het zat hem zo ongelooflijk dwars.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 21:57

Koning Thobias Hiddon

'Ik snap het ook niet,' zei hij kreunend tegen haar. Hij begreep echt niet hoe ze hier zo goed in kon zijn, terwijl ze het nog helemaal niet zo vaak gedaan had. De eerste keer was al zo lekker geweest, het werd nog steeds elke keer beter en het was echt bijzonder, het was heerlijk. Ze ging verder en hij kreunde weer diep, hij had nu geen dekens om vast te pakken en daarom greep hij wel haar hoofd vast, maar hij liet haar zelf haar gang gaan, ze deed het heel goed, hij had geen reden om in te grijpen.

Serena Lomaz

Door zijn doordringende stem bleef ze even stil, hij legde uit hoe hij er over dacht en ze keek hem bezorgd aan. Heel zachtjes raakte ze zijn vingers aan, ze pakte hem bewust niet vast, hij moest zich nog wel vrij voelen. 'Ik ben er nu voor je, we werken er aan. Je kan mijn hand vasthouden, je kan er eerlijk over praten, je gaat mij langzaam maar zeker meer vertrouwen en dan komen wij er wel. Je bent geen angsthaast, je bent een ontzettend lieve man met gevoelens, het is niet zo gek dat je bang bent. Helemaal niet,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 22:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij begreep het ook niet en het liet haar even grijnzen, ze vond het wel heel erg leuk. Op een gegeven moment greep hij haar hoofd, daardoor bleef ze even stil, dit had hij nog nooit gedaan bij haar, hij dwong haar nergens toe, hij hield haar gewoon alleen vast. Het leek nergens toe te dienen eigenlijk en daarom ging ze maar gewoon weer verder op dezelfde manier en ze sloot haar ogen.


Koning Reagan Tridon

Hij begon helemaal te rillen wanneer ze zijn vingers aanraakte, hij wilde het zo ontzettend graag toestaan, maar hij trok angstig zijn hand weg en kroop in de hoek van de bank. Hij probeerde zijn tranen te bedwingen, maar hij begon zich hierdoor alleen maar eenzamer te voelen. Waarom kon hij het niet gewoon? Hij wilde zo graag troost zoeken, voelen dat hij niet alleen was, praten hielp niet echt. Zijn hoofd zat helemaal vol. Hij wilde zo graag zijn hoofd tegen haar aan leggen en getroost worden, maar het lukte hem echt niet.
"Het is niet normaal..." Fluisterde hij haar toe, zij bleek het niet gek te vinden dat hij bang was, maar hij wel. Geen enkele man was bang voor een vrouw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 22:09

Koning Thobias Hiddon

Ze stopte even, ze wist duidelijk niet echt wat ze moest verwachten van wat hij deed, maar ze ging al vrij snel weer verder en hij kreunde diep, het was zo vreselijk lekker. Hij merkte dat hij bijna zijn hoogtepunt bereikte en daardoor oefende hij nu wel wat druk uit op haar hoofd, hij kon zichzelf gewoon niet helemaal inhouden en hij vond het wel extra lekker, al wilde hij het voor haar niet heel vervelend maken, dat was ook niet de bedoeling. Hij bereikte zijn hoogtepunt en daarna liet hij haar wel los, hij lag helemaal te hijgen.

Serena Lomaz

Het werkte duidelijk niet zoals ze wilde, met praten leken ze echt niet verder te komen, daarom wilde ze iets anders proberen. 'Lieve Reagan,' zei ze zacht. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en ze legde haar vingers op zijn gezicht. 'Kijk eens naar mij, alleen maar in mijn ogen, niets anders. Al die gedachten, al die gevoelens, je moet er niet op letten. Negeer het en focus je op het goede gevoel, op mijn blik, op mijn stem. Dat is het enige dat er toe doet. Niets van het verleden doet er nog toe, niets van het negatieve gevoel. Alleen het hier, het nu, het fijne gevoel...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 22:17

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe hij het tempo aan leek te geven doordat zijn handen op haar hoofd lagen. Het was niet prettig, maar het ging allemaal nog wel oké. Wanneer hij zijn hoogtepunt bereikte, lag hij zelfs helemaal te hijgen. Ze grijnsde eventjes om hem.
"Ik vind het niet echt fijn als je me dwingt, maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen, op deze manier." Sprak ze hem toe met een lichte glimlach en ze drukte haar lippen op die van hem.



Koning Reagan Tridon

Ze sprak zijn naam en hij voelde haar vingers op zijn gezicht, hij verstijfde helemaal van angst en trilde. Hij staarde haar met grote en angstige ogen aan en na een tijdje begon haar stem tot hem door te dringen. Hij hoorde haar wel, maar gewoon haar geluid, haar zachte stem, hij had totaal niet door wat ze precies tegen hem zei. Hij staarde alleen en voelde haar vingers op zijn huid branden. Misschien zou het tot hem doordringen als ze wat meer tot hem door kon dringen, maar alles voelde zo vol, het was al heel wat dat hij redelijk rustig bleef zitten, al was hij heel erg gespannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 22:21

Koning Thobias Hiddon

Langzaam drongen haar woorden tot hem door, ze vond het niet echt fijn als hij haar dwong, maar op deze manier kon ze er misschien wel aan wennen. 'Ik zal oppassen dat ik niet te ver ga, maar dit vond ik heel erg lekker,' zei hij zacht. Ze drukte haar lippen op die van hem en hij pakte haar kin vast. 'Kan je niet eerst even wat water drinken?' vroeg hij plagend aan haar, daarna drukte hij zijn lippen op haar wang.

Serena Lomaz

Hij trilde helemaal, maar hij bleef wel naar haar kijken, hij bleef stil zitten en hij staarde naar haar. Hij schoot in ieder geval niet weg, dat was een goed teken, waarschijnlijk. 'Ik ben echt vreselijk trots op je. Je bent een geweldige man. Ik heb nog maar één dag met jou doorgebracht en ik kan nu al zien hoe leuk wij het samen kunnen hebben, hoe fijn het is om alleen al met je te praten, naar jou te luisteren. Je bent vreselijk lief en je zult je nog veel beter gaan voelen, de komende tijd. Daar moet je naar kijken, naar de toekomst. Alleen dan kan je het verleden achter je laten en dat verdien je,' fluisterde ze. Ze bleef naar hem kijken en ze streek heel langzaam met haar vingers over zijn huid, heel lichtjes en lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 22:33

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei haar zachtjes dat hij zal oppassen dat hij niet te ver ging bij haar, hij vond het zo wel heel erg lekker, daardoor glimlachte ze hem toe. "Mooi." Knikte ze naar hem. Haar kin werd door hem vastgepakt en hij plaagde haar.
"Hé, niet piepen, anders doe ik het niet meer." Lachte ze hem toe. Ze kreeg een kus op haar wang, maar daarna kwam ze wel overeind en pakte de kan water van zijn bureau, ze schonk een glaasje in en dronk die rustig op. Ze ging op het bureau zitten. "Nu wil ik..." Klonk haar stem hees en ze spreidde haar benen een beetje.


Koning Reagan Tridon

Langzaam begon ze tot hem door te dringen, het was fijn om met hem te praten, ze vond het leuk met hem en hij was lief. Hij moest ook naar de toekomst kijken en zijn verleden achter zich laten. Hij voelde haar vingers over zijn huid glijden. Eerst voelde het heel erg onprettig, hij vond het echt niet fijn, maar hij bleef naar haar gezicht kijken en het drong langzaam tot hem door dat zij het deed, dat zij hem streelde. Het begon prettig te voelen en zijn blik werd weer wat helderder. Hij legde zijn hand voorzichtig op die van haar, die op zijn gezicht lag en hij glimlachte een beetje. Hij sloot zijn ogen en streek voorzichtig over haar warme vingers heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 22:37

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat hij niet mocht piepen, anders deed ze het niet meer. 'Ja, ja, dan doe ik ook niets meer bij jou,' zei hij plagend tegen haar. Ze kwam overeind en dronk van het water, daarna ging ze op het bureau zitten. Hij staarde naar haar, ze was zo ontzettend aantrekkelijk. Ze had echt een perfect lichaam. Ze zei dat zij nu wilde en daardoor grijnsde hij. Hij kwam overeind en hij liep naar haar toe, nu zoende hij haar wel heftig.

Serena Lomaz

Ze hoopte zo erg dat dit hielp, dat ze op deze manier wel verder konden komen en dat het hem uiteindelijk een fijn gevoel zou geven. Hij bleef naar haar kijken en na een tijdje leek het te helpen. Ze kon in zijn ogen zien dat hij het fijn vond. Hij legde zijn hand op die van haar en hij glimlachte zelfs, hij streek over haar vingers heen en ze ademde diep in. 'Je doet het echt geweldig. Je bent heel bijzonder, Reagan,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 22:42

Koningin Destiney Hiddon

"Ik weet zeker dat ik het langer volhoud." Sprak ze uitedagend tegen hem. Hij kwam overeind en liep op haar af. Ze werd even heftig door hem gezoend en daardoor leunde ze wat achterover op het bureau en zoende hem heftig en vol passie terug. Ze beet uitdagend op zijn lip en keek even in zijn ogen met een doordringende blik.


Koning Reagan Tridon

Ze fluisterde hem toe dat hij het geweldig deed en dat hij bijzonder was. Hij glimlachte hierdoor weer naar haar. "Jij bent geweldig... ik ben zo blij dat Thobias jou heeft uitgekozen voor mij... je bent zo geduldig..." Fluisterde hij heel erg zachtjes tegen haar terug. Aarzelend gleed hij met zijn vingers vanaf haar hand in de richting van haar schouder. Zijn vingers trilden helemaal en daarna deed hij hetzelfde als wat zij bij hem deed, hij vond het wel heel erg spannend, maar het ging redelijk goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 22:45

Koning Thobias Hiddon

'Daar ben ik ook een beetje bang voor,' zei hij grijnzend tegen haar. Waarschijnlijk zou ze het ook echt langer volhouden, maar dat maakte niet uit. Het zou niet zo ver komen, want als hij het niet meer volhield ging het echt niet meer. Ze leunde achterover en beet op zijn lip, daardoor keek hij haar uitdagend aan. Hij drukte haar nu helemaal achterover en hij liet zijn handen over haar benen glijden, daarna drukte hij heel zacht zijn lippen op haar buik.

Serena Lomaz

Hij zei dat ze geweldig was, hij was heel blij dat Thobias haar had gekozen voor hem, ze was heel geduldig. 'Ik ben er ook blij mee, daardoor heb ik de kans om jou te leren kennen,' fluisterde ze. Hij zou waarschijnlijk alleen nog maar leuker worden als hij minder bang was, hij was nu al heel leuk, dus het zou alleen maar beter worden. Ze voelde zijn vingers verder glijden en ze bleef naar hem kijken. Hij was gespannen, maar het lukte hem wel en dat was het belangrijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 08:59

Koningin Destiney Hiddon

Hij was er ook wel een beetje bang voor, ze grijnsde vrolijk naar hem. Ze werd helemaal achterover gedrukt door hem en zijn handen gleden over haar benen heen, even hapte ze naar adem en een zachte kreun verliet haar mond. Ze vond het heerlijk dat hij dit voor haar wilde doen. Zijn lippen drukte hij op haar buik. Het voelde zo goed als hij het bij haar wilde doen.


Koning Reagan Tridon

Zij was er ook blij mee, zo had ze de kans om hem te leren kennen. Hij glimlachte een beetje en streelde voorzichtig langs haar wang, haar huid was zo ongelooflijk zacht... hij probeerde gewoon aan haar te denken, aan dit moment en hij bleef haar aankijken, dan ging het wel beter. Het bleef eigenlijk wel redelijk goed gaan, maar zijn vingers bleven wel een beetje trillen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 10:09

Koning Thobias Hiddon

Hij merkte heel goed dat ze dit lekker vond en hij liet heel zachtjes zijn lippen naar haar been glijden. Hij zoende de binnenkant van haar been, maar hij ging nog niet verder. Hij wilde het zo intens mogelijk maken, zodat elke aanraking al bijna genoeg zou zijn, dat wilde hij. Langzaam gleden zijn vingers over haar buik en hij liet zijn lippen over haar benen glijden. steeds iets verder, maar geen één keer echt ver genoeg. Hij vond dit zelf ook wel leuk om te doen.

Serena Lomaz

Ze keek diep in zijn mooie ogen, zijn vingers gleden over haar huid en ze genoot ook echt van die simpele aanraking. Hij deed het zo goed, het was een fijn gevoel. Ondanks dat hij gespannen was, lukte het hem wel en daar was ze echt blij mee. 'Hoe voelt het? Vind je het wel fijn om mij aan te raken?' Vroeg ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 10:36

Koningin Destiney Hiddon

Hij deed het echt heerlijk, hij leek het ook eindelijk echt te willen doen en naar haar idee begon hij het ook nog eens steeds leuker te vinden. Zijn lippen gleden over haar benen heen en ze kreunde genieten. "Ga door..." Mompelde ze zachtjes, ze merkte dat hij dit wilde, dat hij haar plaagde met zijn lippen, ze vond het zo lekker, hij moest hier echt mee doorgaan, ze genoot zo erg.


Koning Reagan Tridon

Ze vroeg hem zachtjes hoe het voelde. "Heerlijk..." Gaf hij eerlijk toe. "Je bent zo zacht..." Fluisterde hij. "Ik vind het heel fijn om je aan te raken, maar de angst blijft wel, daar baal ik van." Sprak hij zacht met een kleine zucht. Na een tijdje besloot hij dat het genoeg was en stopte hij. Met een kleine glimlach keek hij haar aan. Hij zat wel iets dichterbij, maar ze raakten elkaar nog net niet aan, dit voelde toch wel weer best goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 10:48

Koning Thobias Hiddon

Ze kreunde en zei dat hij door moest gaan, maar dat was hij nog niet van plan. Zo makkelijk zou het nu niet gaan, zeker niet. Ze had het hem ook echt niet makkelijk gemaakt. Zijn tong gleed iets verder over haar huid, maar elke keer net niet ver genoeg. Hij liet zijn handen over haar benen glijden en hij ademde diep in, hij wilde haar nu weer. Het verlangen begon weer terug te komen en hij voelde het heel goed. Zachtjes gleden zijn lippen iets verder, maar elke keer niet genoeg om het echt lekker te maken.

Serena Lomaz

'Het is het belangrijkste dat het ook goed voelt, dat het niet alleen maar eng is. Hier komen we wel uit, dit gaat ons wel lukken, ik weet het zeker.' zei ze tegen hem. Nu waren ze ook nog eens echt verder gekomen, dat moest hem ook vertouwen geven, nu wisten ze allebei dat het kon. Dat was belangrijk. ' Je moet het aangeven als je iets voelt, als je iets wilt proberen, ik kan mij voorstellen dat je heel veel verschillende dingen voelt, maar je kan alles met mij bespreken.' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 10:56

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe ze na een tijdje echt begon te trillen, hij deed dit zo lekker en ze wilde zo graag, ze kronkelde onder hem en drukte haar lichaam tegen hem aan. Ze smeekte hem ook, ze wilde echt dat hij verder zou gaan. "Alsjeblieft, Thobias... niet zo gemeen doen..." Kreunde ze.


Koning Reagan Tridon

"Daar heb je wel gelijk in, het voelde inderdaad ook wel een beetje goed." Glimlachte hij nu naar haar. Hij gaf haar even een knipoog. Ze deed het echt leuk met hem, daar was hij ontzettend blij mee.
"Ik wil van alles proberen, maar dan raak ik helemaal over mijn toeren, geloof ik..." Sprak hij met een flauwe grimas tegen haar. "Zullen we zo in het dorp wat gaan eten? Ik voel me gewoon nog een beetje gespannen, even iets ontspannends doen werkt vast." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 11:04

Koning Thobias Hiddon

Ze kronkelde onder hem, ze smeekte hem zelfs en dat vond hij heerlijk. Hij bleef nog even doorgaan, het was gewoon te leuk om haar zo te horen. Na een tijdje ging hij steeds iets verder, kleine beetjes, om haar nog meer helemaal gek te maken. Hij kon nu ook niet meer van zichzelf afblijven en hij streelde hem daarom zachtjes, zodat hij toch iets voelde, anders werd hij te ongeduldig. Nu ging hij echt verder, waarschijnlijk zou dit nu heel erg heftig zijn. Hij bleef doorgaan, ook bij zichzelf, hij merkte dat zijn gedachten wat af begonnen te dwalen. Wat als Gwynn hier bij was geweest? Dan had hij zich bezig kunnen houden met Destiney en Gwynn zich met hem. Het zou echt geweldig zijn. Hij wist dat hij er niet te veel aan moest denken, maar het verlangen naar Gwynn was er constant en hij had al zo lang niks met haar gedaan. Het begon echt moeilijk te worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 11:08

Koningin Destiney Hiddon

Het voelde zo ongelooflijk goed wat hij met haar deed, ze sloot haar ogen en kreeg niets mee van wat hij bij zichzelf deed, vooral ook omdat hij bij haar zo fanatiek verder ging. Wanneer hij haar eindelijk echt aanraakte daar, klonk haar stem vol genot, ze zei kreunend zijn naam en kwam niet heel erg veel later tot haar hoogtepunt. Uitgeput lag ze op zijn bureau en ze liet een genietende zucht horen.
"Oh, Thobias, wat doe je dit heerlijk..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 11:13

Koning Thobias Hiddon

Hij glimlachte een beetje doordat ze vond dat hij het goed deed, hij was er toch wel blij mee. Zijn blik ging over haar lichaam heen, hij moest gewoon nog een keer die opluchting voelen, hij had er zo veel zin in. Hij dacht veel te veel aan Gwynn, maar hij kon er echt niets aan doen. Zijn hand gleed over haar lichaam heen en hij drong weer bij haar naar binnen, hij had zichzelf echt helemaal niet meer onder controle. Hij pakte haar heupen vast en hij sloot zijn ogen, hij hoopte echt dat dit hem opluchting zou geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 11:16

Koningin Destiney Hiddon

Hij leek wat afwezig te zijn, ze keek naar hem, haar hoofd wat schuin, wat was er aan de hand? Ze begreep het niet helemaal. Hij pakte haar vast en drong bij haar naar binnen, alles was zo vreselijk gevoelig. Ze klemde haar kaken op elkaar, het was te gevoelig hiervoor... ze legde haar handen zachtjes op de borst van Thobias.
"Alsjeblieft, mag ik heel even bijkomen, het is zo gevoelig..." Fluisterde ze en ze liet hem weer langzaam uit haar glijden. Ze zakte wel op haar knieën en nam hem weer in haar mond, ze begon te zuigen, hopend dat dit voor hem wel werkte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 11:22

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg of ze even mocht bijkomen, het was te gevoelig nu. Hij werd aan de kant geduwd en daarna kwam ze wel voor hem zitten en ging ze verder met haar mond. Normaal gesproken vond hij dit geweldig, maar nu verlangde hij eigenlijk gewoon naar Gwynn. daardoor voelde dit allemaal niet zo heel goed voor hem, hij kon er niks aan doen. Hij vond het echt vreselijk, maar het was wel zo, het viel hem heel zwaar. Hij greep haar hoofd vast en hij dwong haar veel verder, alles in de hoop dat het genoeg zou zijn om zijn hoogtepunt te bereiken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 11:27

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde hoe hij haar hoofd weer pakte, dit keer hield hij alleen niet zoveel rekening met haar, kokhalzend ging ze nog een tijdje verder, tot het echt teveel voor haar was. Ze duwde hem weg en kwam overeind.
"Wat is er nu aan de hand?" Vroeg ze hem, verbaasd en vol onbegrip. Waarom deed hij dit nu zo? Hij was daarvoor nog zo lief voor haar geweest en nu deed hij ineens dit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/3/2016, 11:34

Koning Thobias Hiddon

Ze ging verder, maar na een tijdje hield ze toch echt op en kwam ze overeind. Vol onbegrip vroeg ze wat er nou aan de hand was en hij keek naar de grond. Hij vond dit zelf ook echt vreselijk, het deed hem pijn. Hij wilde het niet eens uitspreken omdat hij wist dat hij Destiney pijn zou doen en dat wilde hij echt niet. Hij kreeg tranen in zijn ogen en hij ademde trillend in. 'Laat het maar, het spijt mij.' Fluisterde hij. Daarna raapte hij zijn broek op en trok hij die gehaast aan. Het verlangen was vreselijk vervelend, maar hij moest het wel inhouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/3/2016, 11:37

Koningin Destiney Hiddon

Ze moest het laten, het speet hem en hij had zelfs tranen in zijn ogen. Hij trok zijn broek gehaast aan en ze staarde naar hem. Na een tijdje pakte ze zijn kin zachtjes vast. "Vertel me wat er is... je kunt me vertrouwen... je kunt me alles vertellen. Er is iets wat je pijn doet, ik zie tranen in je ogen. Wees eerlijk tegen me." Fluisterde ze hem zacht toe en ze streelde langs zijn gezicht met een bezorgde blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum