Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 14:31

Koning Reagan Tridon

Het duurde even voor Serena wakker werd, maar ze was wel vol enthousiasme, eigenlijk meteen al. Hij grijnsde en keek toe hoe ze in een sneltreinvaart haar kleding aantrok.
"Je lijkt wel een stuiterbal." Plaagde hij haar vrolijk. Hij kwam uit bed en trok een nette lichtblauwe blouse aan die stevig rond zijn spieren spanden en een simpele donkere broek.
"Kom." Glimlachte hij. Hij pakte haar hand met een grijns en nam haar mee. In de ontvangsthal stond Remi al te wachten met een vrouw.
"Goedemorgen." Knikte hij de twee toe. "Deze vrouw is een waarzegster, ik kon vrij weinig vinden over je, Serena, maar ik heb beloofd dat ik mijn best zou doen. Zij kan misschien dingen zien, dingen die mij een aanwijzing kunnen geven." Vertelde hij. Reagans gezicht betrok, hij had het niet zo heel erg op waarzegsters en heksen. Eigenlijk alles wat geen normaal mens was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 14:35

Serena Lomaz

Ze liep met Reagan mee. 'Ik ben gewoon benieuwd naar wat hij gevonden heeft...' zei ze grijnzend tegen hem. Ze was ook gewoon heel erg vrolijk. Ze liep met hem mee en al snel zag ze Remi samen met een vrouw. Door wat de man vertelde keek ze hem even raar aan. Ze moest informatie krijgen van een waarzegster? Dat was niet echt wat ze verwacht had. Ze keek de vrouw aan, die keek wel vriendelijk naar haar terug, maar toch. Ze merkte gewoon aan alles dat Reagan het ook niets vond. 'Nou, laten we het maar proberen dan.' zei ze uiteindelijk, want Remi had wel moeite gedaan. De vrouw kwam dichterbij en pakte haar handen vast, daarna kreeg Serena een raar gevoel in haar hoofd. Het volgende moment zakte ze in elkaar, maar het was wel heel rustig, ze kwam zachtjes op de grond terecht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 14:38

Koning Reagan Tridon

Hij keek wat argwanend naar de vrouw, Serena wilde het gewoon proberen en hij kreeg van Remi een waarschuwende blik, hij had hier moeite voor gedaan en hij vertrouwde het, Reagan moest maar op zijn oordeel vertrouwen. Wanneer de vrouw de handen van Serena vastpakte, zakte ze langzaam in elkaar op de grond.
"Wat doet u met haar?" Klonk zijn stem ongerust en hij keek naar Serena. Het was weliswaar heel rustig, maar hij was er alsnog geheel niet gerust op dat dit een goed teken was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 16:22

Rianna

Reagan vroeg aan haar wat ze deed en daardoor ademde ze langzaam in. 'Er is niets aan de hand, ze zal heel rustig wakker worden, maar haar lichaam reageert op mijn krachten.' Legde ze uit aan de man, heel rustig. Ze keek nu naar Remi. ' Ze is krachtig, maar ik kan niet voorspellen wanneer en hoe zich dat zal uiten. Ze heeft een goed hart en ze is wil niks fout doen. dat helpt mee. Maar ik kan niets beloven en zo ver ik nu kan voelen, is ze zich nog nergens van bewust...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 18:12

Koning Reagan Tridon

De vrouw zei dat er niets aan de hand was en dat Serena's lichaam op haar krachten reageerde. "Krachten? Wacht eens even... Je bent helemaal geen waarzegster. Remi, wat is dit!" Gromde hij nu vol argwaan. Remi keek naar Reagan. "Het is oké... ze weet wat ze doet, ik heb haar gevraagd." Probeerde hij zijn vriend wat te kalmeren. Verder luisterde hij naar de vrouw en knikte een beetje. "Heb je voorbeelden? Ze zal haar goede hart zeer waarschijnlijk behouden, zijn er mensen zoals zij, zodat we weten wat ons te wachten staat?" Wilde hij van haar weten.
"Krachtig? Op welke manier is Serena krachtig? Wat wordt mij hier niet vertelt." Denderde de stem van Reagan er doorheen, hij vond het echt helemaal niets. Hij had een hekel aan heksen en de angst bekroop hem nu dat Serena er ook een was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 18:15

Rianna

Die Reagan was nou ook niet echt geweldig, vond haar dochter die man leuk? Ze hoopte maar dat hij goed voor haar was, zoals Remi wel leek te vinden. Daar leek het nu namelijk niet echt op, hij leek het vreselijk te vinden. Remi vroeg naar voorbeelden en ze haalde langzaam haar schouders op. 'Ik zou het niet weten. Ik weet alleen heel zeker dat ze nooit echt iemand kwaad zal willen doen en dat is het belangrijkste.' zei ze tegen Remi. daarna keek ze weer naar Reagan die duidelijk meer wilde weten. 'Nou, ik denk dat jullie wat bij te praten hebben. Dan ga ik weer naar huis...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 18:20

Remi Kaskadar

Rianna wist geen voorbeelden te noemen, Serena zou alleen nooit iemand kwaad willen doen en dat was het belangrijkste. Daarna wilde ze vertrekken. "Bedankt dat je wilde komen." Sprak Remi haar zacht toe. Daarna keek hij naar Reagan die voorzichtig Serena wat overeind tilde en tegen zijn lichaam aan hield. Hij streelde langs haar wang.
"Reagan, Serena is half heks, half elf. Ze heeft krachten, maar die zijn nog niet ontwikkeld zoals Rianna net vertelde. Ze heeft een goed hart en zal nooit iemand pijn willen doen, ook jou niet, Reagan. Ik denk dat ze eerder in staat is om je te beschermen dan om je pijn te doen." Vertelde Remi hem doordringend, hij had te horen gekregen wat Reagan allemaal had meegemaakt, waarschijnlijk was de man daar gewoon heel erg bang voor en dat begreep hij ergens ook wel. Reagan slikte even. "Een heks kan toch geen koningin zijn... Remi, als het volk erachter komt, als het zich onverwacht uit... hoe moet ik dat dan aan mijn mensen uitleggen?" Vroeg hij aan de man. Remi haalde zijn schouders op. "Kom op, Reagan, je bent koning, je kan zeggen wat je wilt, gebruik je autoriteit." Glimlachte hij de man toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 18:27

Serena Lomaz

Ze had echt helemaal niets meegekregen van alles, tot ze de boze stem van Reagan hoorde. Hij sprak met Remi en ze knipperde met haar ogen, ze keek naar het gezicht van Reagan. 'Wat is er? Waarom ben je boos?' Vroeg ze zacht en zorgzaam aan hem. Ze vond het niet leuk als hij zich niet goed voelde en nu leek hij ergens gespannen en boos om te zijn. Ze wilde hem graag helpen. Ze voelde zich een beetje slapjes en ze wist niet waar dat aan lag. Wat was er aan de hand?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 18:32

Koning Reagan Tridon

Remi liep van hem weg, hij wilde even bij Thobias kijken en daardoor zuchtte hij even diep. Niet veel later werd Serena wakker en ze vroeg hem zachtjes wat er was, waarom hij boos was. Hij keek naar haar met een doordringende blik in zijn ogen, niet wetend wat hij precies moest antwoorden.
"Je bent een heks." Vertelde hij haar. "Half heks, half elf." Verduidelijkte hij zijn woorden even. "Ik weet niet of ik dit wel kan, of ik wel van zo iemand kan houden." Sprak hij nu zachter en pijnlijk uit. Hij slikte moeizaam even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 18:42

Serena Lomaz

Ze staarde hem aan, vol ongeloof. 'Ik ben niet... Dat is niet... Dat is niet waar...' stamelde ze nu. dat kon niet waar zijn, dan had ze het echt wel gemerkt. Ze was normaal, ze was echt niet anders. Hij zei dat hij niet wist of hij van zo iemand kon houden. Met zo iemand bedoelde hij dus haar. Hij wist niet of hij wel van haar kon houden. Ze kreeg tranen in haar ogen door zijn harde en pijnlijke woorden. 'Ik wil dat jij gelukkig wordt. als je denkt dat je dat niet met mij bent, dan moeten we het niet doen. Je bent nu al heel ver gekomen, iemand anders kan je nog wel verder helpen.' zei ze zacht tegen hem. Ze maakte zich helemaal los van hem en liep daarna weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 18:48

Koning Reagan Tridon

Het voelde vreselijk om haar te zien weglopen, hij had de pijn in haar ogen gezien en de tranen... Door naar haar rug te kijken, besefte hij zich dat dit echt niet de beste oplossing was.
Hij kwam overeind en liep achter haar aan. Hij pakte zachtjes haar hand vast. "Ik wil niemand anders..." Fluisterde hij schor tegen haar. "Het spijt me, misschien kan ik er wel aan wennen, je bent gewoon normaal nu... als dat blijft is er helemaal niets aan de hand." Fluisterde hij haar toe.


Remi Kaskadar

Hij klopte zacht aan op de slaapkamerdeur van Thobias en Destiney. Wat een gedoe, Reagan was veel te stijf voor dit soort dingen. Waarom zou hij niet van een vrouw die heks was kunnen houden? Dat maakte het leven toch alleen maar interessanter? Hij begreep echt niet dat de man zo vreselijk moeilijk deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 18:55

Serena Lomaz

Opeens voelde ze dat iemand haar hand vast pakte en ze keek in de ogen van Reagan. Ze trilde helemaal, net nu ze heel veel voor hem begon te voelen omdat ze het echt durfde toe te laten,gaf hij aan dat hij het niet wilde. Dat deed echt pijn. Ze had juist een toekomst gezien, samen met hem. Nu leek dat in één keer van de baan te zijn en dat deed best wel veel pijn. Door wat hij zei ademde ze trillend in en ze legde haar hoofd tegen hem aan. 'Hoe weet ik dat je mij niet opeens laat vallen?' Vroeg ze heel zacht aan hem. De tranen liepen over haar gezicht heen.

Koning Thobias Hiddon

Heel af en toe wist hij niets meer uit te brengen en raakte hij in paniek, dan wilde hij zijn armen kapot maken, maar Destiney wist hem aardig tegen te houden, ze hielp hem heel goed en hij was er blij mee. Hij hoopte dat hij snel weer naar huis kon, maar daar zou alles heel erg heftig zijn. Hij opende de deur en net op dat moment zag hij Remi staan, hij had eigenlijk Reagan verwacht. Nog steeds had hij het niet echt uitgepraat met Remi, maar nu had hij andere dingen aan zijn hoofd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 19:02

Koning Reagan Tridon

Ze trilde helemaal en de tranen gleden over haar wangen heen, vol medelijden keek hij haar aan, wat had hij gedaan? Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij pakte haar stevig in zijn armen. "Meisje toch... het spijt me... ik had niet zo hard moeten zijn... ik ben gewoon heel erg bang..." Fluisterde hij haar toe.
"Ik zal je niet laten vallen, dat kan ik niet, het doet me verdriet dat ik je zoveel pijn heb gedaan, het spijt me echt." Hij pakte haar nog iets steviger beet. "Ik ben bang dat je me wel pijn zal doen wanneer je onbewust toegang krijgt tot die krachten." Legde hij heel erg zachtjes uit aan haar.



Remi Kaskadar

De deur werd voor hem open gedaan door Thobias en hij keek de man eventjes aan. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij heel erg bezorgd aan hem, hij had zich echt zorgen gemaakt om Thobias. Destiney ging rechtop zitten in het bed en keek naar Remi met een lichte glimlach rond haar lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 19:08

Serena Lomaz

Ze begon hem nu iets meer te geloven, maar het was wel lastig, want net had hij nog gezegd dat hij niet van zo iemand kon houden en nu was dat anders. Het was moeilijk om in te schatten wat hij nu echt wilde. Ze hoopte dat hij dit meende en dat hij het nog wel wilde, want ze zou hem echt nooit pijn doen. ' Je hoeft niet bang te zijn, ik zal je echt nooit iets aandoen, ik zal niemand iets aan doen, echt niet.' zei ze, haar stem trilde nog steeds. Hij moest haar geloven. Ze meende het echt.

Koning Thobias Hiddon

Remi vroeg nu bezorgd aan hem hoe het ging en hij haalde langzaam adem. 'Beter.' zei hij daarna met een zwakke glimlach op zijn gezicht. Het ging ook echt een stuk beter, maar het moest nog beter gaan dan dit, ze waren er nog niet helemaal. 'Met jou?' Vroeg hij daarna. Het was nog wel wat kortaf, maar hij kon tenminste weer praten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 4/4/2016, 19:14

Koning Reagan Tridon

"Sorry... het maakt me echt in de war, ik heb altijd gezworen om geen heksen om me heen te hebben, ze zijn onbetrouwbaar... maar jij maakt het me ontzettend lastig, ik vertrouw je, je bent lief, mooi en ontzettend goed voor me... ik hou wel van je, al vind ik het moeilijk." Fluisterde hij haar toe. Hij hoefde ook niet bang te zijn, want ze zou hem nooit iets aan doen, niemand niet.
"Ik geloof je... je bent een schatje, Serena, het spijt me echt van mijn impulsieve woorden." Klonk zijn stem zacht.


Remi Kaskadar

De man zei dat het beter ging en daardoor knikte hij eventjes. "Fijn." Glimlachte hij. Daarna werd er aan hem gevraagd hoe het met hem ging. "Het gaat goed, maar met Reagan geloof ik niet zo heel erg... hij is er net achter gekomen dat zijn vriendin half heks, half elf is..." Vertelde hij aan Thobias. Daarvoor kwam ik eigenlijk, en om mijn excuses aan te bieden, natuurlijk. Het spijt me, ik hoop dat je niet meer zo boos op me bent." Vertelde Remi.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 4/4/2016, 19:18

Koning Thobias Hiddon

'Wat? Serena? Nee joh, dat kan echt niet. Die doet nog geen vliegje kwaad...' Zei hij nu. Remi moest een vergissing maken, dit kon echt niet. Reagan vond dat natuurlijk helemaal niks. 'Ik praat wel met hem vanavond.' zei hij mompelend. Hij zou het wel even met Reagan op een rijtje zetten, meestal hielp dat wel een beetje, dus nu zou dat vast ook zo zijn. Door wat Remi daarna zei ademde Thobias langzaam in. 'Het is oké.' Mompelde hij zacht. Hij vond dit wel lastig. Het zorgde ervoor dat hij weer in de war raakte.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=47
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 40 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum