Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 18:40

Koning Thobias HIddon

De deur ging open en hij wilde net roepen dat iedereen op moest rotten, toen hij zag dat het Destiney was. Daardoor slikte hij de woorden in en keek hij weg. Ze ging zitten en vroeg hoe het met hem ging. Hij haalde alleen maar zijn schouders op en daarna ging hij bij het raam staan, hij staarde naar buiten. Hij zou haar niet wegsturen, maar hij had ook geen zin om ergens over te praten, helemaal niet.

Serena Lomaz

'Dat is misschien ook het beste, het is dan wel prachtig,' zei ze tegen hem. Hij zei dat zijn paard wel wat ouder was, dan was het wel verstandig om voorzichtig te doen, want hij wilde vast niet dat zijn paard iets overkwam. Hij zou hier wachten en ze moest roepen als ze hem nodig had. Ze knikte even en daarna stapte ze toch naar binnen toe, ze moest dit doen. Een paar minuten later liep ze weer naar buiten toe. 'Ze vonden het eigenlijk geen probleem, maar wel jammer dat ik niet meer kom...' zei ze glimlachend, ze was er wel blij mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 18:45

Koningin Destiney Hiddon

Hij haalde alleen maar zijn schouders op en ze bleef even een tijdje zitten, ze staarde naar hem, hoe hij voor het raam stond. Na een paar minuten kwam ze overeind en begon ze zachtjes zijn gespannen rug te masseren. "Gaan we nog wat leuks doen?" Vroeg ze zacht aan hem en ze drukte haar lippen vervolgens even zachtjes in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 18:46

Koning Thobias Hiddon

Hij hoorde dat ze overeind kwam en hij voelde haar handen op zijn rug. Ze vroeg of ze nog wat leuks zouden doen en net toen hij wilde reageren voelde hij haar lippen in zijn hals en sloot hij zijn ogen. Hij voelde zijn huid tintelen en hij ademde diep in. 'Ik heb geen zin om iets te gaan doen,' zei hij zacht. Hij wilde niet meer weg, hij wilde niets meer doen. Ze wist hem nu wel een beetje af te leiden en hij sloot zijn ogen om zichzelf rustig te houden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 18:55

Koningin Destiney Hiddon

Hij gaf zacht aan dat hij geen zin had om iets te doen. "Ook niet met mij?" Vroeg ze hem fluisterend in zijn oor. Ze zoende hem weer in zijn hals en liet haar handen stevig over zijn lichaam gaan. Zachtjes beet ze in zijn oor en ze bleef rustig doorgaan. Heel liefdevol en zacht
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 19:01

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg heel zacht of hij ook geen zin had om iets met haar te doen en daarna voelde hij al meteen haar lippen weer in zijn hals. Haar handen gleden over zijn lichaam en ze beet in zijn oor, daardoor kreunde hij nu toch zacht. Hij merkte wel dat hij langzaam iets meer zin in haar kreeg en daardoor viel de woede en de spanning wat weg, maar hij voelde zich nog steeds niet echt goed. Het was heel erg heftig allemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 19:24

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde wel zachtjes door wat ze bij hem deed. Dat vind ze leuk om te merken,even grijnsde ze. "Ik merk het wel, je hebt er wel zin in..." Plaagde ze en ze sloeg haar armen om zijn middel heen, ze stond nog steeds achter hem en streelde over zijn buik heen en bleef in zijn hals zoenen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 19:37

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei glimlachte hij zelfs weer een beetje, ze kreeg het toch elke keer weer voor elkaar bij hem en dat was best wel knap. Ze sloeg haar armen om zijn middel heen en hij voelde haar warme lichaam tegen zich aan, daarna streelde ze over zijn buik en werd hij ook nog eens in zijn hals gezoend. Hij kreunde zachtjes, hij voelde zijn spieren slap worden. Hier had hij echt een zwak voor, dit was zo lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 19:50

Koningin Destiney Hiddon

Hij glimlachte zelfs, ze merkte dat het beter ging met hem, dat ze voor elkaar kreeg wat ze wilde, hem weer laten ontspannen. Na een tijdje draaide ze hem langzaam naar haar om en zakte ze op haar knieën voor hem, zachtjes drukte ze haar lippen op zijn buik en begon ze met haar handen zijn broek los te maken.



Koning Reagan Tridon

Leunend tegen de muur wachtte hij op Serena, hij keek wat bedenkelijk voor zich uit en bekeek de bedrijvigheid in het dorp, het zag er gewoon gezellig uit. Door strenge regels had Thobias wel aardig wat dingen voor elkaar, al was het bij hem wel heel anders... iedereen was veel vrijer in zijn bewegingen en er werden in de avonden vaak kampvuren gemaakt om te dansen en te zingen. Misschien was het dorpje ook wel gewoon wat minder beschaafd dan hier bij Thobias.
Na een tijdje kwam Serena terug, het bleek echt geen probleem te zijn allemaal. "Wat fijn om te horen, als het dan nodig is, mag je vast ook wel weer zo terug." Glimlachte hij
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 19:54

Koning Thobias Hiddon

Hij werd omgedraaid en hij keek in haar ogen, daarna zakte ze voor hem op de grond. Hij voelde haar lippen op zijn buik en hij kreunde weer zacht, het was zo'n speciaal gevoel, het deed echt veel met hem. Ze maakte zijn broek los en hij bleef naar haar kijken, elke keer weer werd hem duidelijk wat voor bijzondere vrouw ze eigenlijk was. Ze was zo vreselijk lief, zorgzaam en slim, maar ook heel uitdagend. Ze was echt perfect.

Serena Lomaz

'Precies, maar dat zien we allemaal wel. Laten we eerst maar eens focussen op wat wij nu willen,' zei ze glimlachend tegen hem. De toekomst was een zorg voor later. Nu wilde ze er eerst voor Reagan zijn. 'Zullen we nog een rondje lopen? Het is wel een hele mooie dag.' zei ze tegen hem. Doordat de zon scheen was het nog wel heel goed te doen en ze vond het wel gezellig om even samen met hem in het dorp te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:01

Koningin Destiney Hiddon

Ze liet zijn broek langzaam naar beneden glijden en keek met een grijns naar zijn gezicht, haar ogen twinkelden en ze bleef een tijdje naar hem kijken. "Wat kijk je ontzettend lief, zo... waar denk je aan?" Vroeg ze hem nu en haar handen gleden zachtjes over zijn buik naar beneden toe en bewogen heen en weer terwijl ze nog steeds diep in zijn ogen keek.



Koning Reagan Tridon

Hij grijnsde eventjes door haar woorden, ze wilde zich eerst focussen op wat ze nu wilden. "Goed idee." Knikte hij haar toe. Ze vroeg of ze nog een rondje zouden lopen, ze vond het een hele mooie dag.
"Ja, ik wandel graag nog even een rondje met je. Op welke plekken kom je altijd het liefste?" Vroeg hij aan haar en hij begon met haar te lopen, het dorp in.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:05

Koning Thobias Hiddon

Ze liet zijn broek naar beneden glijden en daarna keek ze weer naar hem, ze zei dat hij ontzettend lief keek en ze wilde weten waar hij aan dacht, daardoor grijnsde hij. 'Ik bedacht dat je echt perfect bent,' fluisterde hij, heel eerlijk. Dat was precies waar hij aan dacht, hoe geweldig en perfect ze was voor hem. Ze was alles wat hij nodig had. Haar handen gleden weer over haar buik en daarna naar beneden, waardoor hij diep kreunde.

Serena Lomaz

'Ik ben misschien maar gewoon een bediende, maar soms heb ik best slimme opmerkingen hoor,' zei ze plagend tegen hem, ze kon het niet laten. Hij was vast een heel ander soort mensen gewend, niet zoals zij. Hij wilde graag nog een stukje lopen en hij vroeg wat ze de mooiste plekken vond. 'Kom maar mee,' zei ze enthousiast tegen hem. Ze nam hem mee naar een soort tuintje in het midden van het dorp. Er stroomde water doorheen en er stonden bankjes, waar ze op ging zitten. Het was echt prachtig hier en door de zon was het heerlijk om even te zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:11

Koningin Destiney Hiddon

Ze stopte toen hij aangaf dat hij haar perfect vond. Ze glimlachte naar hem en merkte dat het echt heel erg veel met haar deed. Langzaam kwam ze overeind en pakte ze zachtjes zijn gezicht in haar handen. Ze zoende hem vol liefde en tederheid, het was zo zachtjes en puur. Zelf had ze nooit verwacht dat ze dit in zich had... maar ze hield ongelooflijk veel van hem.


Koning Reagan Tridon

"Nee, je bent niet gewoon een bediende, dat dacht ik misschien voor ik je leerde kennen, maar je bent veel meer. Je bent echt heel slim en ontzettend lief." Sprak hij haar tegen op haar woorden en hij keek met een glimlach naast zich, naar haar. Ze nam hem mee, hij merkte hoe enthousiast ze was en dat vond hij leuk, met een glimlachje volgde hij en kwam hij naast haar zitten op een bankje. Hij bekeek rustig de omgeving even. Het was hier echt prachtig. Een stukje natuur in een druk dorp.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:14

Koning Thobias hiddon

Ze stopte en kwam overeind, ze pakte zijn gezicht vast en hij keek heel diep in haar ogen, daarna werd hij gezoend op een manier die aardig nieuw voor hem was. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar heel dicht bij zich, hij bleef haar zoenen. Eindelijk vergat hij echt alles en wat hij alleen met Destiney, alsof er niets anders was waar hij zich druk om moest maken. Het was een heerlijk gevoel. 'Je moet zo wel weer verder gaan.' mompelde hij uiteindelijk, met een grijnsje op zijn gezicht.

Serena Lomaz

'Dankje... ik vind jou ook heel erg lief,' zei ze glimlachend tegen hem. Het was toch wel fijn dat hij niet slecht over haar dacht, want dat zou ze heel vervelend vinden. Ze wist dat ze niet bijzonder was, haar ouders kende ze niet en ze was eigenlijk opgegroeid als arm meisje in een groot dorp, maar uiteindelijk had ze goede mensen om zich heen gehad en hard gewerkt, ze was tevreden met wat ze had. 'Vind je het mooi?' vroeg ze nu zacht aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:23

Koningin Destiney Hiddon

Hij bleef haar terug zoenen en het leek wel alsof ze stond te tollen op haar benen tijdens deze zoen, het was echt geweldig... echt met zoveel liefde. Na de zoen sprak hij mompelend dat ze weer verder moest gaan.
"Waarom zou ik, jij had toch nergens zin in?" Klonk haar stem vreselijk uitdagend tegen hem en ze streelde met haar vingers langs zijn hals.


Koning Reagan Tridon

Zij vond hem ook heel erg lief, dat liet hem glimlachen. Hij vond het echt een fijne plek, hiervan had hij het bestaan ook nog niet geweten. Hij leunde achterover en keek weer naar haar door haar vraag.
"Ja, het is fantastisch hier, een rustig plekje, middenin het dorp." Glimlachte hij haar toe.
"Leven je ouders eigenlijk nog? Ik bedacht me dat het misschien goed is om me aan ze voor te stellen, zodat ze niet als eerste de roddels horen dat je een vriendje hebt." Vroeg hij aan haar met een grijns rond zijn lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:27

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg uitdagend waarom ze dat zou doen, want hij had toch nergens zin in. 'Hm, dat is ondertussen veranderd, ik word nu zelfs ongeduldig,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar even en daarna keek hij haar weer aan. 'Bovendien begon je net zo goed, ik wil weten wat je verder nog van plan bent...' zei hij plagend tegen haar. Hij had er wel echt zin in, hij verlangde er nu wel aardig naar.

Serena Lomaz

Hij vond het gelukkig wel een hele mooie plek en daarna vroeg hij naar haar ouders, door wat hij zei glimlachte ze een beetje. 'Dat zou inderdaad verstandig zijn, maar ik weet niet of ze nog leven. Ik weet niet eens wie het zijn. Dus er is ook niemand waar ik je aan kan voorstellen, helaas.' zei ze tegen hem. 'Ik hoop dat je er niet al te veel op gerekend had,' zei ze daarna plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:33

Koningin Destiney Hiddon

Het was nu wel veranderd en hij werd zelfs ongeduldig. "Dus? Wie zegt dat er nu nog wat gebeurd?" Vroeg ze hem nog steeds met een uitdagende blik. Ze zoende hem even terug maar daarna begon ze door de kamer te lopen met nog steeds die uitdagende blik in haar ogen, ze bleef hem aankijken en raakte het hout van zijn bureau aan met haar vingertoppen.
"Pak me maar, als je dat lukt." Haar ogen twinkelden speels en er stond een grijns rond haar lippen, ze vond het heerlijk om even ontspannen met hem om te gaan.


Koning Reagan Tridon

Het zou verstandig zijn, maar blijkbaar wist ze niets over haar ouders, daarom kon ze hem ook aan niemand voorstellen.
"Dat lijkt me ook verschrikkelijk... Dus je zult nooit weten waar je vandaan komt... misschien kom je wel uit een heel rijk gezin." Sprak hij haar toe. "Ik stel me liever niet voor aan je ouders." Grijnsde hij, hij kreeg het al benauwd van het idee alleen al.
"Zou je nooit willen weten wie het waren?" Vroeg hij vervolgens nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:36

Koning Thobias Hiddon

Hij staarde haar even wat verbaasd aan, dit had hij totaal niet verwacht. Ze liep zelfs weg van hem, ze raakte zijn bureau aan en hij ademde diep in. Door wat ze zei wilde hij een stap zetten, maar hij was even vergeten dat zijn broek op zijn enkels hing en hij kon zijn evenwicht niet meer terug vinden, waardoor hij vrij snel op de grond lag. Hij viel niet echt hard, maar hij lag wel even beduusd om zich heen te kijken.

Serena Lomaz

'Ik ben niet anders gewend, het is altijd zo geweest, voor mij is het heel normaal.' zei ze zacht tegen hem. 'Ja, dat is zo, maar waarschijnlijk ga ik er nooit achterkomen.' voegde ze er aan toe. Het zou best kunnen, maar ze wist het niet. Ze had geen idee waar ze vandaan kwam of wie haar familie was. 'Nou, dat hoeft dan ook niet, dus dan heb je juist geluk,' plaagde ze hem. 'Jawel, ik zou het wel willen weten, maar ik heb mij er bij neergelegd dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:41

Koningin Destiney Hiddon

Hij was duidelijk verbaasd door wat ze deed, maar dat vond ze juist leuk, om hem te kunnen verrassen door anders te zijn, hem bezig te houden en hij leek het wel leuk te vinden. Hij wilde naar haar toe komen, maar hij viel op de grond. Ze kon haar lachen echt niet inhouden en liep naar hem toe. Ze kwam bij hem op de grond zitten en keek hem grinnikend aan.
"Misschien was het wel niet zo'n goed idee zo." Plaagde ze hem een beetje.


Koning Reagan Tridon

Ze was niet anders gewend, het was altijd al zo geweest en voor haar was het heel erg normaal. Hij knikte daardoor een klein beetje. Ze dacht er nooit achter te kunnen komen wie haar ouders waren, ze wilde het wel weten, maar ze had zich erbij neergelegd dat het niet ging gebeuren.
"Ik kan iemand vragen om het helemaal uit te zoeken voor je, mocht je dat willen, Serena." Zei hij haar nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:44

Koning Thobias Hiddon

Hij ging iets rechterop zitten en ze kwam naar hem toe, ze zei dat het misschien wel niet zo'n goed idee was, daardoor grijnsde hij. 'Ga je nu door?' vroeg hij daarna plagend. Hij trapte voor de zekerheid toch zijn broek uit, voor als hij nog eens een poging moest doen om te bewegen. Het was een stuk veiliger om dat te doen als je ook echt kon lopen.

Serena Lomaz

'Ik weet het niet... ik weet niet of ik het dan wel wil weten. Straks kom ik er achter dat ze gewoon geen zin hadden in een kind, dat ik echt ongewenst was.' fluisterde ze. Dat wilde ze eigenlijk ook niet, ze vond het heel erg moeilijk. Het was een lastige situatie, maar ze wilde het eigenlijk wel weten. Ze wilde gewoon niet dat het allemaal ingewikkeld zou worden, dat was niet de bedoeling.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:49

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar plagend of ze nu doorging bij hem. "Leuk geprobeerd." Plaagde ze en ze sprong weer overeind. "Jij bent toch veel sneller dan ik, je hebt me zo te pakken." Lachte ze hem vrolijk toe. "Heb je soms wat meer stimulatie nodig?" Vroeg ze vervolgens aan hem en ze begon haar jurk los te maken en liet die over haar lichaam naar beneden glijden. Ze keek hem uitdagend aan met een grote grijns.


Koning Reagan Tridon

Ze wilde het misschien helemaal niet weten, straks kwam ze erachter dat ze geen zin in een kind hadden, dat ze echt ongewenst was. "Maar je kan ook onwijs gemist worden..." Zei hij haar zacht en hij keek haar doordringend aan. "Ik zou gek echt gek worden." Glimlachte hij lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 20:53

Koning Thobias Hiddon

Hij kreeg nog zijn zin niet, ze zei dat hij toch veel sneller was, hij kreeg haar zo te pakken. Daarna vroeg ze of hij misschien meer stimulatie nodig had en ze begon haar jurk los te maken, hij krabbelde wat meer overeind en hij staarde naar haar geweldige lichaam. De jurk gleed naar beneden en hij ademde diep in, daarna pakte hij haar zo snel als hij kon vast en trok hij haar tegen zijn lichaam aan. Hij verlangde echt heel erg naar haar nu.

Serena Lomaz

'Ik weet het niet... ik ben nu zo gewend aan dit leven, straks doet het vreselijk veel pijn en dan moet ik daar weer mee om leren gaan, dat wil ik niet,' fluisterde ze. Ze wist niet of ze altijd in deze onzekerheid kon leven, maar ze wilde echt niet dat ze er achter zou komen dat haar ouders haar liever niet hadden gehad. Ze konden zelfs al lang dood zijn, dat was ook een mogelijkheid. 'Oké, van mij mag je het uitzoeken, maar als je hoort dat het echt iets vreselijk is, wil ik het niet weten,' fluisterde ze.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 20:59

Koningin Destiney Hiddon

Ze wilde nog voor hem weglopen, maar hij had haar al bijna meteen vast en ze werd tegen hem aangetrokken. Ze grinnikte. "Ik zei toch dat je sneller was." Klonk haar stem plagend en ze drukte haar lippen liefdevol op die van hem en drukte haar lichaam tegen hem aan, ze kreunde zachtjes en genietend even en streek door zijn haren heen.



Koning Reagan Tridon

Straks deed het pijn en moest ze daar mee om leren gaan. "Ik begrijp wel dat je het niet wilt." Zei hij haar zacht met een knikje, ze had ook wel gelijk. Daarna gaf ze ineens aan dat hij het mocht uitzoeken, ze wilde alleen niets weten wanneer het vreselijk was. "Natuurlijk, ik zal straks meteen een brief naar de juiste persoon sturen, die gaat ze voor je opzoeken." Sprak hij enthousiast tegen haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 21:02

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben heel snel, als ik maar iets graag te pakken wil krijgen,' plaagde hij haar. hij werd gezoend en ze drukte haar lichaam tegen hem aan, het was echt heerlijk met haar. 'Nu ga je mij ook zeker niet meer verwennen?' vroeg hij plagend aan haar. Waarschijnlijk had ze er nu zelf ook wel in in en had ze geen geduld meer om iets bij hem te doen, tenminste, zo zou het voor hem wel echt zijn.

Serena Lomaz

Hij begreep haar gelukkig wel, hij zou meteen een brief sturen zodat het uitgezocht kon worden. Ze knikte langzaam, ze hoopte maar dat er niets ergs uit kwam, want dat zou ze toch echt niet fijn vinden. 'Dankjewel, je bent echt heel erg lief,' zei ze zacht tegen hem, ze keek hem even dankbaar aan. Hij hoefde dit helemaal niet te doen, maar hij bood het zelf aan, dat vond ze heel lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 21:09

Koningin Destiney Hiddon

"Dat merk ik." Lachte ze hem toe met een vrolijke blik in haar ogen. Hij vroeg of ze hem nu niet meer ging verwennen. "Hmm... als jij mij daarna gaat verwennen, wil ik het wel voor je doen." Haar ogen twinkelden en haar handen gleden zachtjes onder zijn kleding over zijn buik heen, uitdagend gleed ze er met haar nagels overheen.


Koning Reagan Tridon

Ze bedankte hem en vond het heel erg lief van hem. "Geen dank... ik vind het fijn om je te helpen, dat doet mij ook goed." Sprak hij haar met een glimlach toe. Aarzelend pakte hij nu haar hand vast en keek haar met een wat gespannen glimlachje aan, hij zocht gewoon heel erg naar het gevoel, het gevoel dat hij vroeger zo fijn gevonden had, maar nu zat de spanning teveel in de weg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 21:11

Koning Thobias Hiddon

Ze wilde het wel doen, als hij het daarna ook bij haar wilde doen. Hij dacht daar even over na en hij knikte uiteindelijk, hij wilde het wel. Hij had er nu zo vreselijk veel zin in dat hij het dan ook wel voor haar wilde doen, hij had het er wel voor over. Hij voelde haar handen over zijn huid glijden en hij kreunde zacht, ze liet hem echt vreselijk verlangen, zijn lichaam trilde nu zelfs een beetje.

Serena Lomaz

Hij vond het fijn om haar te helpen, dat deed hem ook goed.'Gelukkig,' fluisterde ze. Daarna pakte hij haar hand vast, hij glimlachte naar haar, maar het was duidelijk gespannen. 'Ik ben zo trots op je,' fluisterde ze hem toe. Hij deed het heel goed, hij was ook nog eens ontzettend lief en ze vond het echt leuk met hem, dit was een hele leuke dag zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum