Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 22:16

Koning Thobias Hiddon

Destiney zei dat het zo genoeg was, terwijl hij eigenlijk juist verder wilde gaan. Dit was vreselijk lekker en hij wilde zo graag dat het doorging, hij vond het veel te leuk. Reagan vertelde dat ze elkaar al ongelooflijk lang kenden en soms zat vriendschap in de gekste hoeken. Dat was inderdaad waar. 'Ik zou hem echt niet kunnen missen,' gaf Thobias toe. Hij gaf ontzettend veel om Reagan en hij zou zijn vriend nooit kwijt willen. Hij legde zijn hand nu op het been van Destiney neer en hij keek haar vol verlangen aan, maar hij wilde hier eigenlijk nog even blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 22:20

Koning Reagan Tridon

Thobias zou hem echt niet kunnen missen. "Ik jou ook niet, het is altijd weer even fijn." Sprak hij zijn vriend toe, daarna keek hij weer naar Serena. "Al is het dan thuis in Riverswood wel weer erg saai, alleen." Sprak hij haar met een lichte glimlach toe.
Destiney keek op naar Thobias wanneer hij zijn hand op haar been legde, haar ogen twinkelden door de blik die ze van hem terug kreeg. Ze zou straks met hem verder gaan. Zachtjes streelde ze over zijn onderrug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 22:22

Serena Lomaz

Thobias en Destiney leken echt amper van elkaar af te kunnen blijven, het was toch wel wat apart om te zien, ze leken zich ook echt niet te schamen. 'Dat kan ik mij wel voorstellen. Hier is alles nogal... hectisch.' zei ze glimlachend. Dan was het voor hem natuurlijk wel wat rustiger als hij weer thuis was, dat was heel erg logisch. Ze vond het niet zo gek. 'Dan moet jij er nu maar even van genieten, nu het kan.' zei ze glimlachend tegen Reagan. Ze dronk haar drinken op en daarna keek ze hem weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 22:27

Koning Reagan Tridon

"Hectisch valt nog wel mee, je went er wel aan." Lachte hij nu naar haar met een vrolijke blik in zijn ogen. Ze zei dat hij er dan maar moest van genieten, nu het nog kan.
"Dat doe ik, ik vind het ook heel erg leuk dat jij hier nu bent." Sprak hij glimlachend tegen haar, hij meende het echt. Het ging best goed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 22:29

Serena Lomaz

'Ik vind het ook heel erg leuk om hier te zijn, ik ben heel erg blij dat ik meegegaan ben.' zei ze oprecht tegen hem. Ze zag Thobias even naar Reagan knipogen en daardoor glimlachte ze weer een beetje. Ze wist nog steeds niet zo goed wat nou allemaal de bedoeling was, maar ze zou echt niet zomaar bij hem in bed duiken. Het leek ook niet echt alsof Reagan daar ook op uit was, dus dat viel mee. Ze keek weer naar Thobias, hij leek nu echt onrustig te zijn. 'Zullen wij ze nu maar alleen laten?' vroeg Thobias nu aan Destiney, die duidelijk een reden zocht om weg te gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 22:37

Koning Reagan Tridon

Ze zei dat ze het ook heel erg leuk vond om hier te zijn en ze was blij dat ze was meegegaan. "Leuk." Hij vond het echt leuk om te horen en hij glimlachte haar toe.
Thobias wilde duidelijk weg en Destiney ging maar al te graag met hem mee. Ze trok hem al de deur uit en Reagan keek naar Serena.
"Misschien moet ik maar vertellen wat mijn bedoeling allemaal is, aangezien ik echt niet hetzelfde ben als Thobias."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 22:55

Koning Thobias Hiddon

Hij was blij dat Destiney met hem meewilde, want hij hield het echt niet meer vol. Ze hadden het vandaag nog maar één keer gedaan en hij was vreselijk uitgedaagd. Eenmaal op de gang drukte hij haar tegen de muur en zoende hij haar heftig, hij trok haar jurk al een stuk omhoog. Het liefste deed hij het gewoon hier, maar dat kon echt niet, iedereen zou het kunnen zien. Hij was zo ongeduldig dat hij niet eens meer naar de slaapkamer wilde lopen.

Serena Lomaz

Hij vond het leuk dat ze er blij mee was en daarna vertrokken Thobias en Destiney. Ze keek ze even na, maar ze keek al snel weer naar Reagan. Hij wilde vertellen wat zijn bedoeling was, aangezien hij echt niet hetzelfde was als Thobias. 'Dat zou ik fijn vinden,' zei ze zacht. Hij was duidelijk heel anders, heel beleefd, maar er was iets aan de hand, dat kon ze gewoon voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 23:05

Koning Reagan Tridon

Ze vond het fijn dat hij wilde vertellen wat nu eigenlijk de reden was. "Ik heb gemerkt dat je lief bent, wel een beetje onzeker, maar ook nog eens heel erg mooi. Dat wilde ik eerst weten." Klonk zijn stem zacht.
"Ik ben een tijdlang onterecht behandeld door een vrouw en i ben al een lange tijd op zoek naar iemand zoals jij. Iemand die de potentie heeft om mij te kunnen helpen om over mijn angst heen te komen. Ik wil je er zelfs voor betalen." Sprak hij haar toe, het laatste klonk wat wanhopig omdat hij niet geloofde dat ze het echt zou willen.
"Ik ben bang... heel bang als een vrouw mij aanraakt, daar wil ik vanaf, die angst beheerst mijn leven." Fluisterde hij nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 23:11

Serena Lomaz

Ze luisterde naar hem, hij wilde eerst wat meer van haar weten voor hij het zou vertellen. Nu wist ze niet zo goed wat ze van hem moest verwachten, wat was er zo belangrijk dat hij het moest vertellen? Het zat hem duidelijk nogal dwars en hij begon te vertellen, nu begreep ze hem wel, nu was zijn gedrag iets meer logisch. 'Oh, oké...' zei ze zacht. 'Ik wil je wel helpen, denk ik... ik weet niet of ik het kan, maar ik zou het wel willen proberen... je hoeft mij echt niet te betalen.' zei ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 23:19

Koning Reagan Tridon

Ze gaf aan dat ze dacht dat ze hem wel wilde helpen, hij glimlachte daardoor zwakjes even naar haar. "Al ben je in het begin alleen maar bij me... dat helpt al." Sprak hij zachtjes. Hij hoefde haar ook niet te betalen. "Echt niet? Weet je het zeker?" Vroeg hij haar verbaasd. Ze zou waarschijnlijk toch minder gaan werken als ze echt hielp en dan liep ze toch haar inkomen mis. Al wilde hij alles betalen voor haar, dat was geen probleem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 23:22

Serena Lomaz

Al was ze in het begin alleen maar bij hem, dat hielp al. 'Dat doe ik sowieso al, je lijkt mij heel erg fijn gezelschap te zijn,' zei ze zacht tegen hem. Hij was duidelijk verbaasd en daardoor glimlachte ze een beetje. 'Ik hoef geen geld voor het helpen van iemand die ik aardig vind. Zolang ik genoeg heb om van te leven, ben ik tevreden. Als ik bij jou in de buurt ben zal ik dat wel hebben, dus hoef ik verder niet echt iets...' zei ze. Ze was tevreden met heel weinig, dus dat was niet erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 23:30

Koning Reagan Tridon

Hij leek haar fijn gezelschap te zijn en daardoor glimlachte hij weer. "Ik kan het bijna niet geloven..." Mompelde hij hoofdschuddend. Ze hoefde geen geld om iemand te helpen die ze aardig vond. Zolang ze genoeg had om van te leven, was ze tevreden. "Ik zorg ervoor dat jou niets tekort komt, echt niet." Zei hij haar. "Hoe komt het dat he geen vriendje hebt, Serena? Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik begrijp het niet, je bent zo ongelooflijk mooi." Fluisterde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 23:31

Serena Lomaz

'Nou, geloof het maar, want het is echt zo.' zei ze heel zacht tegen hem. Ze vond het gezellig met hem, hij was ontzettend aardig, ze vond het nu al fijn om bij hem te zijn en dat was wel een heel goed teken. Hij zou er voor zorgen dat ze niets tekort kwam en daarna wilde hij weten waarom ze geen vriendje had, hij bedoelde het niet verkeerd, maar hij begreep het niet. 'Ik weet het niet. Nooit de juiste persoon tegen gekomen, denk ik. Ik was er niet naar opzoek, maar het is nog nooit op mijn pad gekomen.' zei ze eerlijk tegen hem. 'Ik vond het altijd wel goed zoals het was.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 23:39

Koning Reagan Tridon

Hij moest haar maar geloven, want het was echt zo, daardoor glimlachte hij. "Ik vind het erg leuk." Sprak hij zachtjes tegen haar. Ze vertelde dat ze nooit op zoek was geweest en ook nooit de juiste persoon was tegengekomen. Hij knikte daardoor begrijpelijk. "Als je een goed leven hebt en genoeg mensen om je heen, maakt dat ook echt niet uit." Glimlachte hij haar toe. Hij dronk zijn glas weer leeg en zette het op tafel neer, hij haalde even een hand door zijn haren heen en keek weer naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 23:41

Serena Lomaz

'Nee, dat is zo, al voelt het meestal wel alsof er iets mist. Het is ook niet gezellig om elke avond alleen op de bank te zitten. Ik red mezelf wel, maar toch. Het is niet heel erg leuk, natuurlijk,' zei ze zacht tegen hem. Hij zou het wel begrijpen, waarschijnlijk. Hij dronk zijn glas leeg en ze keek even naar hem. 'Wat verwacht je nu van mij? Wil je dat ik zo mee kom naar je kamer?' vroeg ze hem voorzichtig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/3/2016, 23:48

Koning Reagan Tridon

Hij keek gefascineerd naar haar wanneer ze begon te vertellen en hij glimlachte af en toe omdat hij het herkende. "Je hebt gelijk, het is inderdaad af en toe heel erg eenzaam en niet heel erg leuk." Sprak hij haar zacht toe met een knikje.
Ze wilde van hem weten wat hij verwachtte van haar, of hij wilde dat ze met hem mee kwam naar zijn kamer.
"Ik denk niet dat ik naast je in een bed durf te liggen..." Mompelde hij zacht. "Ik zou het wel prettig vinden als je op het kasteel bleef. Je mag best in mijn kamer slapen, dan slaap ik wel op de bank. Maar ik heb liever niet dat je zo in het donker door de straten loopt." Sprak hij haar zachtjes toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/3/2016, 23:51

Serena Lomaz

Hij kon zich er duidelijk in vinden, hij was het met haar eens en dat was toch wel fijn. Daarna gaf hij aan dat hij dacht dat hij niet in één bed durfde te slapen met haar, maar hij zou het wel prettig vinden als ze bleef. Hij kon ook wel op de bank slapen, maar hij wilde niet dat ze zo terug zou lopen, door het donker. Ze knikte even langzaam. 'Ik blijf, onder de voorwaarde dat ik op de bank mag en jij in bed,' zei ze nu glimlachend tegen hem, met een lichte fonkeling in haar ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/3/2016, 08:12

Koning Reagan Tridon

Ze zei tegen hem dat ze bleef, maar wel met de voorwaarde dat zij op de bank zou slapen. "Echt waar? Wil je vanaf nu gewoon bij me blijven?" Vroeg hij haar nu zacht, hij zag de fonkeling in haar ogen en glimlachte daardoor eventjes. Heel voorzichtig en aarzelend legde hij zijn hand op die van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/3/2016, 08:54

Selena Lomaz

Hij was weer helemaal verbaasd en daardoor grinnikte ze zacht. 'Ik snap niet dat je zelf niet ziet hoe leuk je bent zo.' Zei ze zacht tegen hem. 'Ik wil bij je blijven. Niet helemaal constant, maar zo veel als voor ons allebei goed is.' zei ze tegen hem. Ze wilde hem wel helpen, hij leek het echt nodig te hebben en als hij zijn problemen los kon laten, zou het wel beter met hem gaan. Ze voelde zachtjes zijn hand op die van haar en daardoor keek ze hem weer aan. ' Je bent echt een lieve man, Reagan.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/3/2016, 09:01

Koning Reagan Tridon

"Ze had me echt heel slecht behandeld, Serena, dan word je vanzelf zo.. Ik was vroeger gek op grapjes, plezier hebben en ik kwam vaak dronken thuis met Thobias, maar dat is gewoon weg, het is alsof ik een beetje weg ben, begrijp je?" Vroeg hij haar zachtjes.Ze wilde blijven, zoveel als nodig was, daardoor keek hij haar vrolijk aan. "Wat lief." Glimlachte hij haar toe. Ze noemde hem een lieve man, dat liet hem behoorlijk blozen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/3/2016, 09:17

Serena Lomaz

Hij legde uit hoe het kwam en ze knikte even, zo kon ze het ook wel begrijpen. Het was niet zo gek dat hij er dan nu zo op reageerde. 'Het zal vanzelf weer beter worden en zoals je nu bent, ben je ook best wel schattig. Dan ben ik tenminste niet de enige die de hele tijd rood wordt.' zei ze plagend tegen hem. Het was echt niet zo erg, het zou allemaal beter worden met de tijd en als ze hem kon helpen. Ze vond het echt niet erg, want het was best leuk om bij hem te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/3/2016, 09:25

Koning Reagan Tridon

Het zou volgens haar vanzelf beter worden en hij was ook best wel schattig zo, daardoor grijnsde hij een beetje met nog steeds rode wangen. "Dat is waar, hoeven we ons niet te schamen." Glimlachte hij naar haar. Hij kwam langzaam overeind en liet haar hand los.
"Ga je met me mee?" Vroeg hij glimlachend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/3/2016, 09:36

Serena Lomaz

Hij zei dat ze gelijk had, nu hoefden ze zich allebei niet te schamen zo. Ze grijnsde naar hem en ze kwam daarna ook langzaam overeind. Ze had geen idee welke kamer hij had, dus bleef ze op hem wachten om daarna met hem mee te lopen. Het was wel wat raar om te bedenken dat ze vanaf nu veel bij hem zou zijn. Wat zou hij iedereen vertellen? Dat ze gewoon vrienden waren? Dat was eigenlijk wel het geval, maar ze zou hem wel helpen. Ze besloot er maar niet al te veel over na te denken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 21/3/2016, 10:39

Koning Reagan Tridon

Hij hield de deur van zijn ruime slaapkamer voor haar open, dit was zijn vaste verblijf als hij bij Thobias was en het was ook persoonlijk voor hem ingericht met mooie warme kleuren.
"Waar zit je je zo druk om te maken?" Vroeg hij vervolgens aan haar, hij zag het aan haar gezicht dat er iets was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 21/3/2016, 10:49

Selena Lomaz

'Nou, ik ben mezelf niet echt aan het druk maken, maar ik vroeg mij af wat jij je mensen gaat vertellen over ons, als ik met je mee ga.' zei ze zacht. Ze ging voorzichtig op de bank zitten en ze keek op naar hem. Hij had hier waarschijnlijk al over nagedacht, dus was ze wel benieuwd wat hij verzonnen had en hoe hij het wilde gaan brengen naar het volk. ' Je wilt vast niet allemaal rare roddels en het is wel makkelijk als ik weet wat ik tegen mensen moet zeggen...' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum