Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 20:53

Layka Samira

Hij vertelde dat hij het niet durfde, dat hij het van het begin af aan wilde, maar niet dat ze druk zou voelen van hem, hij wilde dat ze helemaal op haar gemak was.
"Dat is ook wel het belangrijkste, maar jij bent zo lief voor mij, waarom zou ik het dan niet voor je doen... misschien dat ik er nu ook pas klaar voor ben, dat kan ook." Vertelde ze zachtjes. Hij gaf aan dat hij was gaan zitten omdat hij anders door zijn benen zakte. Ze keek hem verrast aan.
"Serieus?" Vroeg ze, ze kwam al heel snel bij hem zitten en drukte zachtjes haar lippen op die van hem, daarna ging ze voorzichtig weer verder met het strelen. Haar vingertoppen zacht op zijn huid.


Lolita Fullbright

Hij was het al vergeten en ze grinnikte zachtjes. Hij vroeg hoe lang Esmeralda weg zou blijven. "Tot ik haar weer ophaal." Grijnsde Lolita nu. "Nou, je hoeft nergens op te letten." Lachte ze en ze ging op zijn schoot zitten. Ze pakte zijn gezicht in haar handen en zoende hem heftig en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 20:57

Duke Samira

'Misschien, dat zou heel goed kunnen. Al die tijd hield ik het wel vol, ik was heel blij dat het verder tussen ons wel goed voelde en dat je niet bang voor mij was, dat is denk ik de basis. Als dat niet goed was geweest, zou dit allemaal ook niet kunnen,' zei hij zacht. Toch was hij enorm opgelucht dat ze nu wat meer deed. Hij hoopte dat ze ook vanzelf wat uitdagender en zelfverzekerder werd, maar hij moest niet in één keer heel veel verwachten, dit was al fijn. 'Ja, echt,' zei hij zacht. Ze kwam bij hem zitten en hij werd heel zacht gezoend, hij kon niet voorkomen dat hij er nogal heftig op in ging.

Leroy Fullbright

'Oh, dat is heel erg fijn,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze konden het niet elke nacht doen als Esmeralda naast hun lag te slapen, dat kon nooit altijd goed gaan. Ze merkte veel te veel. Ze kroop bij hem op schoot en hij werd heftig en vol liefde gezoend. Hij ging er direct in mee en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. Hij trok haar dichter naar zich toe en hij kreunde zachtjes, dit was echt heel erg fijn. Hij begon langzaam haar kleding los te maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 21:07

Layka Samira

Ze knikte een beetje door wat hij vertelde en glimlachte lichtjes door zijn woorden. "Ja, dat is de basis, die hebben we nu goed voor elkaar." Sprak ze met een grijns. "Wauw, als dit al zoveel met je doet..." Mompelde ze nu verbaasd. Hij zoende haar heftiger en ze vond het eigenlijk wel lekker. Ze drukte weer haar lippen op die van hem en streelde door met haar vingers, ze kroop dichterbij hem, ze begon het echt een beetje leuk te vinden en dat was ook de bedoeling eigenlijk.


Lolita Fullbright

Leroy vond het heel fijn dat ze Esmeralda op zou halen wanneer het nodig was. "Dat dacht ik al." Grijnsde ze. Hij ging mee in de heerlijke zoen en ze kreunde zachtjes. Hij maakte langzaam haar kleren los en ze vond het heerlijk. Haar handen gleden over zijn borst heen en door zijn haren. Ze was vol liefde en ze vond het heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 21:10

Duke Samira

Ze vond dat ze de basis goed voor elkaar hadden en daarna was ze onder de indruk van hoe veel dit met hem deed. 'Ik vind het nog lekkerder als je dit doet na een tijdje uitdagen, dan zorg je ervoor dat ik bijna van de wereld ben...' zei hij zacht. 'Ik kan hier echt enorm van genieten.' fluisterde hij. Daarom miste hij het ook zo. Ze drukte haar lippen op die van hem en hij zoende haar heel heftig, hij liet zichzelf wel wat meer gaan en hij hoopte dat ze het kon hebben, maar het gestreel was al zo intens, het zorgde er wel voor dat hij verlangde naar veel meer.

Leroy Fullbright

'Je kent mij best aardig,' plaagde hij haar nu. Ze kreunde zacht en hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden. Hij tilde haar simpel op en hij legde haar op de bank. Hij maakte zijn eigen kleding los, hij legde zijn zwaard aan de kant en hij maakte zijn riem los, daarna drukte hij heel even zijn lippen in haar hals. Het was iets ruw, zijn tanden schraapten over haar huid en hij kreunde diep, maar het was eigenlijk voor zijn doen nog niets ergs.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 21:21

Layka Samira

Hij vertelde dat hij het nog lekkerder zou vinden als ze het deed na een tijdje uitdagen, dan zou hij bijna van de wereld zijn.
"Echt waar? Hoe doe ik dat?" Vroeg ze nu nieuwsgierig aan hem met een twinkeling in haar ogen. Ze wilde het heel erg graag weten. Hij vertelde haar ook dat hij hier enorm van kon genieten. "Dat vind ik leuk." Glimlachte ze. Hij zoende haar heel erg heftig, ze had er moeite mee, dat deed hij normaal nooit. Ze haalde haar lippen van de zijne af en keek hem lichtelijk hijgend aan.
"Oké... dat is lastig." Grijnsde ze nu een beetje verlegen. Op een gegeven moment kwam ze langzaam overeind en trok ze haar jurk uit, het was heel erg rustig en langzaam, maar wel met een wat ondeugende blik in haar ogen. Ze wist niet goed hoe ze dit soort dingen deed, maar ze deed haar best.


Lolita Fullbright

"Best aardig?" Klonk haar stem nu lichtelijk beledigd en ze gaf hem even een stomp. Vervolgens werd ze door hem opgetild en op de bank gelegd, hij trok zijn eigen kleding uit en ze voelde zijn lippen in haar hals. Ze kreunde van genot en drukte haar lichaam heftig tegen hem aan. Haar nagels zette ze in zijn rug.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 21:30

Duke Samira

Ze wilde weten hoe ze dat moest doen en hij ademde diep in. 'Probeer mij te verleiden... zachte uitdagende aanrakingen die eigenlijk net niet gepast zijn, een blik, maar ook een opmerking kan er voor zorgen dat ik helemaal gek word. Als jij tegen mij zegt waar jij zin in hebt, dan gebeurt het al.' legde hij haar uit. Ze vond het leuk, na de zoen zei ze dat het lastig was en hij grijnsde een beetje. Ze trok haar jurk uit, haar blik zorgde ervoor dat hij constant naar haar keek.

Leroy Fullbright

'Ja, toch?' plaagde hij haar, hij kreeg een stomp en daardoor grinnikte hij. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij voelde haar nagels in zijn rug, daardoor werd hij wel ietsjes gretiger. Hij zoog in haar nek, hij kon het niet laten. Hij moest iets te doen hebben en dit was allemaal nog vrij onschuldig. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij ademde diep in. 'Jij gaat bovenop.' zei hij daarna kreunend. Hij kwam weer overeind en hij trok haar op zijn lichaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 21:40

Layka Samira

Hij vertelde wat ze kon doen en ze luisterde even met een knikje. Ze was eigenlijk heel erg enthousiast hierover en momenteel leek ze alles leuk te vinden, zolang ze maar een beetje voorzichtig alles kon proberen. Wanneer haar jurk eenmaal uit was, kwam ze dichterbij. Ze streelde met haar vingers langs zijn gezicht en keek hem doordringend aan. 'Ik heb zin in je." Fluisterde ze, haar stem klonk zelfs hees en helemaal niet zo heel erg onzeker, ze wilde dit nu heel erg graag, ze vond het ook leuk, maar wel moeilijk.


Lolita Fullbright

Hij werd gretiger en ze vond het alleen maar lekkerder. Hij zoog in haar nek en ze kreunde hierdoor zacht. Ineens wilde hij haar bovenop. Hij trok haar bovenop zijn lichaam en ze keek hem uitdagend aan. "En wat wil je dan dat ik doe als ik bovenop zit?" Klonk haar stem uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 21:43

Duke Samira

Ze kwam dichterbij en ze streek langs zijn gezicht, ze keek hem doordringend aan en ze zei dat ze zin in hem had. 'Echt?' vroeg hij zacht. Het klonk alsof ze het echt meende, maar toch vond hij het lastig en werd hij hier zelf zelfs wat onzeker van. 'Ik dacht altijd dat je het vooral voor mij deed... zeker aan het begin... ik was heel erg bang dat ik gewoon te veel van je verwachtte.' zei hij heel eerlijk en zacht.

Leroy Fullbright

Door haar uitdagende blik grijnsde hij, bij haar vraag schudde hij zijn hoofd. 'Je bent een plaaggeest, Lolita.' zei hij, daarna kietelde hij haar even. 'Jij gaat mij laten zien hoe veel ervaring je hebt, toch?' vroeg hij zacht. 'Ik zou goed je best doen, anders wil ik vannacht nog een keer en moet jij heel stil zijn,' zei hij plagend tegen haar, daarna zoende hij haar weer heftig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 21:50

Layka Samira

Ze plofte naast hem op de bank. "Dat was nou niet echt de reactie die ik had verwacht." Plaagde ze hem nu, haar stem klonk vrolijk, Lolita deed echt goede dingen met haar. "Ik probeerde je te verleiden, maar volgens mij werkt dat niet, of ben ik zo ongeloofwaardig?" Vroeg ze nu aan hem. Hij zei zacht dat hij altijd dacht dat ze het voor hem deed, zeker aan het begin en hij was bang dat hij teveel van haar verwachtte.
"In het begin wel, maar nu... ik vind het echt wel leuk, het maakt me zelfs enthousiast en ik wil echt dingen proberen, maar niet al te heftig, daar kan ik niet zo heel erg goed mee omgaan." Zei ze net zo eerlijk tegen hem terug.
"Ik wil erover praten, maar ik vind die woorden allemaal zo ongemakkelijk." Gaf ze aan.Ze streelde met haar vingers over zijn borst heen.


Lolita Fullbright

"Ik? Jij hebt allemaal van die vage dingen." Lachte ze terug naar hem. Hij kietelde haar en ze kronkelde wat heen en weer. Daarna vroeg hij dat ze hem moest laten zien hoeveel ervaring ze had.
"Hmm... dat is waar ook..." Mompelde ze zacht kreunend. Hij gaf aan dat als ze niet goed haar best deed, hij vannacht nog een keer wilde. "Je weet hoe gehecht ik ben aan mijn nachtrust." Haar ogen twinkelden uitdagend, ze vond het heerlijk om zo met hem om te gaan. Hij zoende haar heftig, maar ze stopte die zoen algauw weer en ging rechtop zitten. Langzaam liet ze hem in haar glijden en daarna kwam ze weer zo ver mogelijk omhoog, ze herhaalde haar spelletje, tergend langzaam en uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 21:54

Duke Samira

'Sorry,' mompelde hij tegen haar, maar wel met een grijnsje op zijn gezicht. Ze vond het vast niet zo heel erg. 'Het werkt wel, echt wel, maar ik moet er zelf ook weer even aan wennen... ik geloof dat ik nu al aardig verleid ben hoor...' zei hij daarna plagend tegen haar. In het begin was het wel zo, dat wist hij, toen deden ze het ook niet echt zo vaak. Nog steeds was het niet echt zo vaak als hij zou willen, maar hij besloot dat maar even te laten. 'Ik ben blij dat je het wel leuk vindt en het hoeft ook niet al te heftig te zijn,' zei hij tegen haar. Door wat ze daarna zei glimlachte hij. 'Dat begrijp ik wel, maar je kunt alles tegen mij zeggen, je kunt elk woord gebruiken, ik vind het helemaal niet erg. Je hoeft je totaal niet ongemakkelijk te voelen.' zei hij eerlijk tegen haar.

Leroy Fullbright

'Helemaal niet,' zei hij grijnzend tegen haar. Daarna gaf ze hem gelijk en ze zei dat ze gehecht was aan haar nachtrust. 'Ik weet ook hoe makkelijk ik je daar van af kan brengen door je te laten genieten,' zei hij tegen haar. Ze stopte de zoen en ging rechtop zitten, door wat ze daarna deed kreunde hij diep. Hij leunde achterover en hij bleef in haar ogen kijken. Vroeger had hij hier nooit het geduld voor gehad, maar nu wel en hij vond het heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 22:04

Layka Samira

Hij vertelde dat het wel werkte, mar dat hij er zelf ook even aan moest wennen. Ze grinnikte zachtjes toen hij vertelde dat hij al aardig verleid was. "Dat is mooi..." Mompelde ze zachtjes en ze gleed met haar lippen zachtjes over zijn hals heen. Hij was blij dat ze het leuk vond, het hoefde ook niet heel erg heftig te zijn. "Gelukkig maar..." Fluisterde ze in zijn oor, ze ging steeds verder, ze wist nu hoe ze moest zien of Duke het leuk of lekker vond, dat was leuk. Hij vertelde dat ze alles kon zeggen, elk woord kon gebruiken, hij vond het niet erg, ze hoefde zich niet ongemakkelijk te voelen.
"Dat is lief..." Ze streelde even zachtjes langs zijn wang. "Ik vind het echt heel erg leuk, ik wil meer zo worden, het voelt als een soort bevrijding." Vertelde ze Duke zacht.


Lolita Fullbright

Je kent me veel te goed..." Kreunde ze zachtjes. Hij leek het heerlijk te vinden wat ze deed en hij leek er ook eindelijk genoeg geduld voor te hebben. "Daarom moet je nou geduld hebben." Mompelde ze zacht, ze bleef hem doordringend aankijken en ze vond het net zo heerlijk. Ze bleef zo doorgaan, maar versnelde langzaam het tempo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 22:07

Duke Samira

Haar lippen gleden over zijn hals heen en hij kreunde zacht. Ze vond het lief, hij was blij dat ze het leuk vond en dat ze meer zo wilde worden. 'Veel met Lolita praten en veel oefenen,' bracht hij kreunend uit. Hij ademde trillend in, het begon nu toch wel een beetje intens te worden en dat vond hij lastig. Moest hij haar duidelijk maken dat ze het nu een beetje moeilijk maakte voor hem? Hij wist niet of dat goed of slecht was. 'Layka...' bracht hij zacht uit. 'Ga alsjeblieft door...'

Leroy Fullbright

'Gelukkig wel.' zei hij grijnzend tegen haar. 'Dus wacht maar, vanavond...' zei hij uitdagend en plagend. Ze zei dat dit was waarom hij geduld moest hebben. 'Ja, ja, ik hoop dat je er blij mee bent.' plaagde hij haar. Gelukkig ging het wel iets sneller, hij kreunde diep en na een tijdje trok hij haar naar zich toe en zoende hij haar heel heftig. 'Het is wel duidelijk, die ervaring...' zei hij plagend. 'Weet je nog meer leuke trucjes?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 22:14

Layka Samira

Hij sprak zelfs kreunend, ze moest veel met Lolita praten en veel oefenen. Daarna zei hij zacht dat ze door moest gaan. "Oh, ja, sorry, ik weet niet hoe lang ik alles moet doen en ik liet me een beetje gaan." Zei ze wat schaapachtig en ze haalde een hand door haar haren heen. Ze ging op zijn schoot zitten en liet zich langzaam zakken zodat hij in haar gleed. Ze kreunde zelfs zachtjes terwijl ze dit deed. Ze zoende hem liefdevol en heel intens.


Lolita Fullbright

'Moet ik daar echt op wachten?" Vroeg ze kreunend aan hem. Hij plaagde haar en hoopte dat ze blij was met zijn geduld. "Je kan me niet blijer maken." Fluisterde ze hees, ze werd naar hem toegetrokken en heftig gezoend. Ze had zich duidelijk bewezen tegenover hem, maar hij wilde weten of ze nog meer leuke trucjes had.
"Genoeg, zeg maar waarmee ik je geduld het meeste test." Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 22:19

Duke Samira

Door wat ze zei grijnsde hij. 'Het maakt niet uit, maar jij maakt mij wel een klein beetje ongeduldig,' zei hij plagend tegen haar. 'Zolang je maar een beetje met jouw hand doorgaat hou ik het wel wat langer vol.' plaagde hij haar nu. Ze ging op schoot zitten en hij gleed in haar, ze kreunde zelfs en daarna werd hij liefdevol en intens gezoend, zijn handen gleden over haar lichaam heen, alles was wat heftiger dan normaal, hij hield zich iets minder in.

Leroy Fullbright

'Ja, helaas...' fluisterde hij. Hij kon haar zelfs niet blijer maken, dat was helemaal leuk om te horen. Ze kon genoeg, hij dacht even na. 'Hm, ik weet het niet... doe maar iets waarvan je had gedacht dat het nooit zou kunnen. Waar je zelf een normale man mee tot het uiterste drijft... ik wil kijken hoe veel ik kan hebben,' zei hij tegen haar. Hij wilde weten waar de grens lag, al zou hij het daarvoor wel aangeven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 22:28

Layka Samira

Hij gaf aan dat het niet uitmaakte, maar ze maakte hem wel een klein beetje ongeduldig. Het zou al genoeg zijn als ze een beetje doorging met haar hand, dan hield hij het langer vol.
"Dat maakt nu niet meer uit, ik wil dit." Plaagde ze, aangezien ze al bovenop hem zat. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, het was wel iets heftiger, maar dat maakte het voor haar eigenlijk alleen maar intenser. Ze bleef hem zoenen en legde haar armen in zijn hals terwijl ze met haar heupen mee bewoog met hem.


Lolita FUllbright

Hij vertelde haar dat ze iets moest doen waarvan ze had verwacht dat hij het nooit zou kunnen, waar ze zelfs een normale man mee tot het uiterste kon drijven. "Hmm, dat klinkt heel aantrekkelijk." Grijnsde ze. Ze kwam van hem af en dacht een tijdje na terwijl ze zachtjes zijn lichaam streelde.
"Mag ik je armen vastbinden?" Vroeg ze met twinkelende ogen aan hem en ze streelde langs zijn polsen terwijl ze hem doordringend aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 22:30

Duke Samira

'Ja, ja, nu wil ik dit ook, ik heb het over de volgende keer,' zei hij plagend tegen haar. 'Ik probeer je gewoon te vertellen hoe het over het algemeen gaat.' zei hij. Ze leek het totaal niet erg te vinden dat hij wat heftiger was, maar hij moest moeite doen om haar hals te ontwijken, hij vergat het elke keer weer, maar nu ging het goed. Het was echt heel erg fijn en hij kreunde diep.

Leroy Fullbright

Het was duidelijk dat ze dit echt heel erg leuk vond, ze zei dat het aantrekkelijk klonk en ze kwam van hem af. Ze streelde zijn lichaam en ze vroeg na een tijdje of ze zijn armen mocht vastbinden. Hij keek haar wat verbaasd aan en hij ademde diep in. 'Ja, dat mag,' zei hij uiteindelijk. Hij stond eigenlijk voor alles open. Hij voelde zich zo goed dat hij het wel aandurfde, alles leek heel uitdagend te zijn en Lolita wist duidelijk wat ze deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 22:36

Layka Samira

Hij probeerde te vertellen hoe het over het algemeen ging. "Dank je..." Fluisterde ze ook heel erg dankbaar tegen hem. Ze vond het fijn als hij dat soort dingen vertelde tegen haar. Nu drukte ze langzaam haar lippen in zijn hals en zoende hem daar vol passie. Hij mocht het niet bij haar doen, maar ze wilde het wel bij hem doen. Haar hals zat nog steeds vol met littekens.


Lolita Fullbright

Hij keek even verbaasd naar haar en ze grijnsde hem uitdagend toe. Het mocht van hem en daardoor trok ze hem met haar mee naar het bed. Ze haalde twee koortjes tevoorschijn. Ze drukte hem op het bed en gleed met haar nagels over zijn borst heen, daarna pakte ze ineens een van zijn armen en bond die op een uitdagende manier vast. Haar vingers streelden over zijn pols en maakte alles nog veel heftiger.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 22:39

Duke Samira

Hij voelde haar lippen in zijn hals en daardoor werd hij iets rustiger, hij vond het toch lastig dat hij zich soms in moest houden, maar hij hield zo veel van Layka dat hij het wel graag deed. 'Je zorgt er wel voor dat ik nu nog meer zin krijg... straks wil ik het vaker...' zei hij zacht. Hij hoopte stiekem een beetje dat ze het niet zo heel erg vond.

Leroy Fullbright

Haar uitdagende grijns stond zo goed, hij vond het heerlijk om te zien. Hij werd meegenomen naar het bed en ze pakte twee koortjes, hij werd op het bed gedrukt en hij voelde haar nagels over zijn borstkas heen gaan. Hoe lekker hij het ook vond om de macht te hebben, dit vond hij ook geweldig. Hij kreunde diep en ineens pakte ze zijn armen vast en bond ze die vast. Ze streek langs zijn polsen en hij kronkelde nu van verlangen, maar nog steeds stonden zijn blauwe ogen helemaal helder, al was het vol verlangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 22:48

Layka Samira

Hij gaf aan dat ze ervoor zorgde dat hij nog meer zin kreeg, straks wilde hij het vaker. "Ik moet nu natuurlijk heel veel oefenen voor ik alles van je weet." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor en ze likte voorzichtig langs zijn oorlel. "Ik wil ook heel veel oefenen." Mompelde ze. Ze streelde over zijn borst heen en kreunde zachtjes door alles.


Lolita Fullbright

ze bond ook zijn andere pols vast en ze zag hem kronkelen van verlangen. Ze keek naar hem, haar ogen twinkelden vrolijk. haar vingers streelden over zijn lichaam heen. Ze ging op hem zitten, maar hij mocht nog helemaal niets doen, ze bleef een stukje boven hem hangen zodat haar lichaam het zijne niet aanraakte. Ze zoende hem, haar lippen raakten de zijne amper en ze beet zachtjes op zijn lip. Dit was heerlijk om met hem te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 22:53

Duke Samira

'Dat is zo,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zei dat ze ook heel erg veel wilde oefenen. Hij kreunde zacht, het vooruitzicht dat ze dat echt wilde was geweldig en maakte hem ook echt gelukkig. Hij vond het super fijn om te horen. Ze likte langs zijn oorlel en ze streek over zijn borstkas heen. Hij ademde diep in en hij kreunde zacht, zijn handen gleden over haar lichaam en hij pakte haar heupen vast, daarna bereikte hij nogal heftig zijn hoogtepunt.

Leroy Fullbright

Ze bond zijn andere pols vast en nu kon hij dus helemaal niets meer. Het gevoel was heel erg intens, ook omdat dit voor hem helemaal nieuw was. Haar ogen twinkelden en dat vond hij leuk om te zien, hij vond het ook echt leuk dat Lolita dit leuk vond. Ze streelde over zijn lichaam, ze ging op hem zitten maar ze deed nog niets en hij kreunde vol verlangen. Ze zoende hem, maar het was heel lichtjes en daarna beet ze opeens op zijn lip. 'Jezus, Lolita...' kreunde hij zacht. Het voelde alsof hij al bijna zijn hoogtepunt zou bereiken, terwijl ze niets deed. Hij trok aan de koorden, maar die kreeg hij onmogelijk los. Hij wilde haar zo graag nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 23:03

Lolita Fullbright

Hij sprak haar naam kreunend uit en hierdoor bestudeerde ze zijn gezicht even. "Kan je het nu al niet meer aan?" Vroeg ze met een uitdagende stem aan hem. Ze likte langs haar lippen en liet ze vervolgens over zijn borst langzaam naar beneden glijden in een rechte lijn. Ze stopte ter hoogte van zijn navel en keek hem aan met een smachtende blik in haar ogen, ze was helemaal in haar element, dit deed ze vroeger zo vaak bij mannen, dat was waarom ze bij haar kwamen, zij liet ze dingen ervaren die hun vrouwen niet konden. Zij bepaalde de regels en dat vinden haar klanten altijd fantastisch.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 23:06

Leroy Fullbright

'Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig geduld heb...' bracht hij kreunend uit. Anders had hij dit nooit meegemaakt, dan was hij helemaal gek geworden. Ze vroeg uitdagend of hij het nu al niet meer aankon. 'Mijn ego is te groot om dat toe te geven.' zei hij tegen haar, een grijnsje sierde zijn gezicht. 'Ik ga jou zo hard terugpakken, echt...' bracht hij daarna kreunend uit. Ze deed nog steeds eigenlijk niets, daarna voelde hij haar lippen op zijn huid. Ze gleden naar beneden en heel even dacht hij dat hij iets kreeg, maar haar lippen hielden al veel te vroeg op en daardoor ademde hij trillend in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 23:13

Lolita Fullbright

Ze vond het leuk om te horen dat hij blij was met zijn geduld, hij vond het duidelijk heerlijk en dat was ook haar bedoeling. Zijn ego was ook te groot om toe te geven dat hij het eigenlijk nu al niet meer aankon. "Ik merk het vanzelf wel." Grijnsde ze. Vervolgens kreunde hij dat hij haar hard terug ging pakken. "Keihard hoop ik..." Zei ze weer zo ongelooflijk uitdagend tegen hem. Hij ademde trillend in door wat ze deed, vervolgens blies ze er zachtjes overheen, aangezien ze het net vochtig had gemaakt, zou dit koud aanvoelen terwijl hij het waarschijnlijk hartstikke heet had, dat zorgde ook vaak voor een leuk effect. Vervolgens streelde ze met haar vingers de binnenkant van zijn benen terwijl ze haar eigen lichaam streelde met uitdagende bewegingen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 23:17

Leroy Fullbright

Zijn borstkas ging heftig op en neer, het zweet stond op zijn voorhoofd en hij trilde helemaal. Toch was hij nog steeds helemaal zichzelf. Hij had geen nare gedachten, helemaal niets raars en al zijn aandacht lag helemaal bij Lolita. Ze zou het vanzelf wel merken en daardoor grijnsde hij weer. Ze was zo enorm uitdagend. 'Ja, keihard... je weet niet wat jou te wachten staat.' fluisterde hij. Door wat ze daarna deed kreunde hij diep, ondertussen was hij alleen maar bezig om zich in te houden en dit gevoel kende hij helemaal niet. Ze streelde langs de binnenkant van zijn benen en hij keek haar aan, door wat ze deed wist hij dat er geen houden meer aan was en hij trok aan de koorden. Hij bereikte zijn hoogtepunt en hij was aan het hijgen alsof hij kilometers gerend had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 23:31

Lolita Fullbright

"Verras me..." Fluisterde ze tegen hem terug toen hij aangaf dat ze niet wist wat haar te wachten stond. Hij bereikte niet veel later al zijn hoogtepunt. Ze keek hem met een grijns aan. "Volgens mij heb ik je geduld behoorlijk op de proef gesteld..." Grijnsde ze. Ze maakte.zijn armen los en zoende hem daarna heftig en verlangend. Bij andere mannen verlangde ze erna nooit echt ergens naar, maar Leroy daagde haar uit. Ze wilde dat hij ook dit soort dingen met haar deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 36 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum